Θαρρενός, Μ. (2015). Ενότητα # 9: Εκπαιδευτική Ρομποτική - Beebot / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται αναφορά στην εκπαιδευτική ρομποτική και τις δραστηριότητες που μπορούν να σχεδιαστούν με βάση αυτό το εργαλείο. Μετά από μια σύντομη εισαγωγή, έμφαση δίνεται στην κατηγορία των Περιπατητών (Floor Roamers) και ειδικότερα στο BeeBot. Παρουσιάζονται και συζητιούνται αναλυτικά δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΘαρρενός, Μπράτιτσης. Ενότητα # 9: Εκπαιδευτική Ρομποτική - Beebot / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται αναφορά στην εκπαιδευτική ρομποτική και τις δραστηριότητες που μπορούν να σχεδιαστούν με βάση αυτό το εργαλείο. Μετά από μια σύντομη εισαγωγή, έμφαση δίνεται στην κατηγορία των Περιπατητών (Floor Roamers) και ειδικότερα στο BeeBot. Παρουσιάζονται και συζητιούνται αναλυτικά δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, 2015.
MLA (8th ed.) CitationΘαρρενός, Μπράτιτσης. Ενότητα # 9: Εκπαιδευτική Ρομποτική - Beebot / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται αναφορά στην εκπαιδευτική ρομποτική και τις δραστηριότητες που μπορούν να σχεδιαστούν με βάση αυτό το εργαλείο. Μετά από μια σύντομη εισαγωγή, έμφαση δίνεται στην κατηγορία των Περιπατητών (Floor Roamers) και ειδικότερα στο BeeBot. Παρουσιάζονται και συζητιούνται αναλυτικά δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, 2015.