Μεθοδολογία της Οικονομικής Θεωρίας (2022-11-21-19:00:05) / Μέρος 2 / Προγραμματισμένη Μετάδοση μαθήματος

Προγραμματισμένη Μετάδοση μαθήματος: Οι χαρήματος, ριφλέξιο και δάγκωμος του WinHast, αλλά κοιτάξτε επίσης του How Economists Play, να σας έχω δώσει σχεδόν μάθημα, είστε σχεδιαπάροι για το μάθημα, γιατί είναι αρκετή βίση. Όλοι αυτοί κάνουν μια πολύ πλατρία και πολύ μεγάλη εναχωρά, πάλι στο μη. Ο κεν...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Τζωτζές Σέργιος (Εξωτερικός Συνεργάτης)
Γλώσσα:el
Φορέας:Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μορφή:Video
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Οικονομικών Επιστημών / Μεθοδολογία της Οικονομικής Θεωρίας
Ημερομηνία έκδοσης: ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ 2022
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή
Διαθέσιμο Online:https://delos.uoa.gr/opendelos/videolecture/show?rid=5a57fef1
id 048b1ab3-f582-4122-b055-00d68cce68c1
title Μεθοδολογία της Οικονομικής Θεωρίας (2022-11-21-19:00:05) / Μέρος 2 / Προγραμματισμένη Μετάδοση μαθήματος
spellingShingle Μεθοδολογία της Οικονομικής Θεωρίας (2022-11-21-19:00:05) / Μέρος 2 / Προγραμματισμένη Μετάδοση μαθήματος
Άλλο Επιστημονικό Υπο-Πεδίο
Τζωτζές Σέργιος
publisher ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
url https://delos.uoa.gr/opendelos/videolecture/show?rid=5a57fef1
publishDate 2022
language el
thumbnail http://oava-admin-api.datascouting.com/static/a93d/3867/fbf3/3c5e/6379/de64/8336/279b/a93d3867fbf33c5e6379de648336279b.jpg
topic Άλλο Επιστημονικό Υπο-Πεδίο
topic_facet Άλλο Επιστημονικό Υπο-Πεδίο
author Τζωτζές Σέργιος
author_facet Τζωτζές Σέργιος
hierarchy_parent_title Μεθοδολογία της Οικονομικής Θεωρίας
hierarchy_top_title Οικονομικών Επιστημών
format Video
rights_txt CC
rightsExpression_str Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή
organizationType_txt Πανεπιστήμια
hasOrganisationLogo_txt https://delos.uoa.gr/opendelos/resources/logos/uoa.png
author_role Εξωτερικός Συνεργάτης
author2_role Εξωτερικός Συνεργάτης
relatedlink_txt https://www.aueb.gr/
durationNormalPlayTime_txt 01:00:00.49
genre Ανοικτά μαθήματα
genre_facet Ανοικτά μαθήματα
institution Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
asr_txt Οι χαρήματος, ριφλέξιο και δάγκωμος του WinHast, αλλά κοιτάξτε επίσης του How Economists Play, να σας έχω δώσει σχεδόν μάθημα, είστε σχεδιαπάροι για το μάθημα, γιατί είναι αρκετή βίση. Όλοι αυτοί κάνουν μια πολύ πλατρία και πολύ μεγάλη εναχωρά, πάλι στο μη. Ο κεντρικός της άξονας είναι αυτός. Τα πράγματα τα οποία έχει ποιομεί, οι θεώρησες τα οποία έχει ποιομεί, στην πραγματικότητα είναι το σκληρό σώμα της οικονομικής επιστήμης. Ή είναι τα πράγματα τα οποία, αν έχετε σκληρό σώμα, είναι το υπόβαθμο, είναι ο πίνακας, είναι κάποιο τύπο βάση και αφετηρία, η οποία στην πραγματικότητα έχει ζημωθεί με τις οικονομικές του. Και φαντάζομαι αυτό συμβιάζει αυτούς τους λόγους που τόσο έντοξα και σωστά φιγουράρικες στο πίσω μέρος της έθνησης. Κάποια πράγματα τα οποία, δεν είναι εξαιρετικά με την οκείμανο, νομίζω πάμε να το δούμε. Παιδί οδόξης του λαπρός, δεν ξέρω, ήρθε η ώρα να αναλύσουμε ένα κείμενο. Και την αγάπη του διάλειμμα στην ώρα ή θέλετε να συνεχίσουμε για να το βάζουμε. Πώς νιώθετε, συνεχίσουμε. Τέλεια, τέλεια, τέλεια. Τι είδε συμβιώσει μέσα, στην πρώτη σελίδα, στην δεύτερη σελίδα μας, σελίδες δηλαδή τρία, δέκα, τρία, ένια. Τι λέει, τι λέχατε σήμερα, δυάτα να λέει πολλά, δυάτα να λέει πολλά. Προπαθεί να αποτιμήσει τις πρώτες προσπάθειες για μια πρώην επισκήντρια της ανακαλύψης, της συμματοποιήσει, την ομαδοποίηση των αληθιών και μετά λέει, ξέρει, γιατί ήτανε κουμάτες, κουμάτες, κουμάτες. Και να θυμάμαι τώρα καλά, το βασικό είναι ότι προπαθεί να λέει ότι κανονικά ο εισμός πρέπει να αρχίσει μετά από τα πρακτικά του για αυτή την ενασχόληση. Βλέπετε και ένα παράδειγμα, ότι πρώτα φτιάχνουν την πόλη και φτιάχνουν τα πίσω. Διότι λέει, κανείς όταν πάει να φτιάξει κάτι, μετά, μετά όταν ασχολείται με κάποιον, δεν ξέρει, πώς θα το ρίσω σε μισθή μια πόρτα. Είναι πολύ βασικό και γι' αυτό το κάνουμε κυρίως για ευτερεστικού σκοπό. Ευτερεστικού σκοπό ξεκινάμε για να δούμε πώς θα τον βάλουμε στον πόλο της ενασχόλησης. Αν το διαβάσουμε αντίστορφα και αν είστε υποψιασμένοι πιθυπητές, τι σας λέει μάλλον με αυτά τα λόγια. Πρέπει από μία συσσόρευση και από μία συσσόρευση γνώσεων, πρέπει να ακολουθήσει αφέρδευση. Να μεγαλώσει την ασχολία. Ότι όταν έριξα στα μικρά παιδιά και πήγα στο σχολείο και σας είπα ότι κοίτα να δεις, η οικονομική επιστήμη είναι η επιστήμη η οποία μελετάει την αδελλαγή περιορισμένων χρόνων, φοβούν, αδελλαγή, μάλλον κάτι τέτοιο. Ότι κοίτα να δεις, αν διαβάσεις αυτό το κείμενο, νομίζω ότι ατμήλεις και ρίζεις, ότι αυτό είναι μια αναπλοποιημένη κυκλική ή σαγωγική εικόνα, που δεν έχει καταλήφθει να εξάψει την περίεργεια του αγαμώστρου, έτσι ώστε με θέτητα να πάμε και να του μάθουμε. Αλλά στην πραγματικότητα αυτό το οποίο λέει πέρα αντίστροφα, είναι ότι πέσανε έναν καλύτερο, παιδιά. Και συνεχίζει μετά και θα δούμε ποιο είναι το πρόβλημα των ορισμών. Υπάρχει ένα πρόβλημα στη διδακτική της επιστήμης. Ότι έτσι όπως αυτό το πράγμα διδάσκεται και παραδίδεται στο σώμα, αυτό είναι αποτέλεσμα κάποιων εκπτώσεων και κάποιων ιεραρχίσεων αξιών, οι οποίες μπορεί να είναι καλές για τότε, αλλά γενναιτάναν κακές. Δηλαδή, όταν πας να μάθεις οικονομικά και σου λέμε, ξέρεις τι τα οικονομικά είναι αυτό, ή σου λέμε μια ιστορία για τον οικονομισμό να ακούσω, ο Μίρς σου λέει, εδώ πρέπει να κοιτάς, αυτό που σου είπαμε τότε δεν είναι σωστό. Και στο πάμε για να μάθεις, για να μπεις, για να τέτοιο. Εντάξει, σε δεύτερο επίπεδο και σε αυτής, μακριά, και κάνεις τον άλλο στο φασμό σου, τα κρίνεται πολύ την κακή. Σε ένα λαθμό αυτός ο εργήμενος είναι και επειδή έχει ακριβώς αυτή την καταστατική σημασία, δηλαδή, κατά κατευθύντου, είναι βαγιές κουβέρτες, αλλά η λέξη είναι η ερεύση, δηλαδή. It might be imagined. It might be imagined. Η παθητική φωνή μπορεί να γίνει πανταστρόφου. Μπορούμε να φανταστούμε. On a superficial view, επιφανειακά, είναι ο σπραγμάτος. Of the nature and the objects of definition. Τη φύση και τον αντικειμένον του. Από εδώ πέρα που εσείς τι λέει. Απλά σας έχει βάλει ότι κοίτα να δεις και μπορούμε να κοιτάμε κάτι επιφανειακά. Και αυτό το οποίο μας ενδιαφέρει, σ' αυτό το οποίο μιλάμε τώρα, στα definition πολιτικά του οικονομία, είναι η φύση και τα αντικείμενα υπό ορισμού. That the definition of a science or of a substance would occupy the same place in the chronological, which commonly does the didactic order. Αυτό που είπαμε πριν. As a treatise on any science usually commences with an attempt to express, in a brief formula, what the science is. And where it differs from the other sciences. So it might be supposed to be the framing of such a formula, naturally the seed, the successful cultivation of the science. Πόσα πράγματα μας είπε. Η επιστήμη καλλιεργείται. The science is cultivated successfully and unsuccessfully. Υποθέτουμε λάθος ότι η διδακτική πλαισίωση μας οδηγεί λαθασμένα, ότι πρώτα βρήκαμε τον ορισμό και την επεξήγηση μιας επιστήμης και που διαφέρει από τις άλλες επιστήμες και μεταφέρει. Και εδώ πέρα, αφού έχει παρουσιάσει την Άγινες, έρχεται και στην πηγή του Σου. This! Αυτό! Ποιο αυτό? Αυτό που σου είπα, μόλις παραπάνω. This, however, is far from having been the case. Δεν φανάστηχε, ας το πω. Και μετά, άνοιγε πάλι τη Σούλα έτσι. The definition of the science has almost invariably, not preceded, but followed the creation of the science itself. Και αυτό, αυτό είναι ιστορικό. Αυτό εδώ πέρα, το απόσπρο, μένει ιστορικό. Ετσι, είναι στην αιμακτή ρομιά της ανοιμότητας. Like the wall of a city, it has usually been erected not to be a receptable for such edifices as might after one spring up, but to circumscribe an aggregation already in existence. Mankind did not measure out the ground for intellectual cultivation before they began to plant it. They did not divide the field of human investigation into regular compartments first, and then begin to collect truths for the purpose of being therein deposited. They proceeded in a large systematic manner. All discoveries were gathered in, either one by one or in groups, resulting from the continued persecution of what? Of some uniform form of inquiry. The truths, which were successively brought into store, coheared. The truths coheared and became agglomerated according to the individual affinities. Without any intentional classification, the facts classed themselves. They became associated in the mind according to their general and obvious resemblances. And the aggregates thus called, having to be frequently spoken of as aggregates, came to be denoted by a common name. Any body of truths, which has thus acquired the collective denomination, was called a science. Why do we all have limited time? Let's stop here. Do you understand? Let me tell you what I understand. In a magical way, you managed to appear in the science from the point of view of the idea. You came out of the bag of soup and I told you how to do it. This starts with a distinction and then you move on to the next one, which says, as in the case of the city, for such edifices, as might, spring up. The image of the revolution, as in the case of Kallis, if you are an omen, and you see machines, factories, caravans, you see all the mechanical revolutions and the democratization. It is a paradox that you have in this image, spring up. But to circumscribe, you describe, you say, and then, you say, that humanity did not measure the earth for spiritual cultivation before it began to cultivate it. They did not separate the earth from each separate field. We started to gather truths, either one by one or many together, because we were looking for them and we had a specific way of looking for them. But we bring them one after the other, as if they were out of context, and they converge, they agglomerate, depending on their individual characteristics. We gather in our minds how everything is explained, how there are no answerable questions, why we classify them, why we do not make an intention or classification. The facts clashed themselves. What does it mean? They became associated with the mind according to their general and obvious resemblances. According to their general and obvious resemblances. According to their general and obvious resemblances. So, Milke leaves a research and we suspect that this is the reason why Haro Massimo said that the obvious is an idea that I think is very suspicious and I do not like it at all. We see here that Milke tries to be as exotic as possible, but he reaches a limit. He told us all this beautiful, original story, he presented us this model, he explained to us this mechanic and this cycle, why the world is like this, why science is like this, and at the same time, what is more beautiful? To say the word truth. How wonderful. And he ends up explaining to us what science is. And then he gives us again a utilitarian argument. And then he gives us again a utilitarian argument in the writing, which he says ? ? ? ? ? ? ? and he tells without skill, Τι κάνει από το First Attempt to Answer μέχρι το Other Truths Κάτι κάνει ό,τι λέει εκεί πέρα Και σας έχω πει τι κάνει σε άλλοι περιπτώσεις Τι κάνουμε, γιατί τα λέει αυτά τα πράγματα σε αυτό το σημείο του κειμένου του Πώς θα κάνετε την εργασία αύριο Πώς θα γράψετε ένα πτυχημένο πρόγραμμα, πώς θα διαθρέψετε Δεν θα σου διαθρέψω και το σημείο του Γιαξέ άλλα παιδιά, αλλά μπορείς να το δουλεύεις Βάζω σου, τι κάνει εδώ πέρα ο κύριος Μπίλιν The First Attempts μέχρι Other Truths Γιατί το λέει αυτό του, του έφιασε κάτι Είμαστε και λίγο της πιάτσας, είμαστε και πονηρή Είναι και η τελευταία πρόταση της παραγράφησης Ναι, είναι σελίδα 310, η τελευταία πρόταση στο τελευταίο παραγράφησης Και είναι η δύο από τις προτάσεις της τελευταίας The First Attempts to Answer These Questions There Come Only Very Unskilled And Consequent Definitions Extremely Perfect And in truth, there is scarcely any investigation in the whole body of science Requiring so high a degree of analysis and abstraction As the inquiry what the science itself is In other words, what are the proofs? Αυτό, Ουμήλ, γιατί το λέει αυτό? Για να δείξει πόσο χρειάζεται το χέρι να δώσεις Μπράβο, μπράβο Το αρχιότερο τέχνασμα που υπάρχει από την εποχή της Ονίσιας Είναι ότι περνέβεις τον αντίπαλό σου Περνέβεις τον τέρας τον οποίο σκοπεύεις να σπάξεις Λες πόσο κακό είναι που κλέβει, ξέρω εγώ, τα σπαρτάκια σκοτώνει Τις νέες, ξέρω εγώ, του χωριού Και ταυτόχρονος λες, α, προηγούμενοι, μόλιτο, πολύ κακοί, πολύ κακοί, κακοί, να δεν τους θάμεις και ό,τι σαν να είναι Άλλα, λοιπόν, είναι γιיא Στην ανάγκη, η ανάγκη, έτσι, οοο. Έτσι δεν τα κάνατε καλά, παιδιά Οπότε θα έρθω εγώ και θα τα κάνω μαζί, διότι βλέπω μια γανάπαιση Τα βγάλω για να μη μακρηκόσαστε καλύτερα, να είχε ούτε στιγμή μακριτερό Ούτε στιγμή μακριτερό Εδώ θα έρθουμε εδώ πέρα να βρίσκουμε στο επόμενο κείμενο με ασταμάτητη ενέργεια, αν θέλετε να πιστεύω. Είναι δύσκολο κείμενο, δεν εύθολο. Είναι ενδιαφέρον πως θα το διαβάσεις, αλλά στην πραγματικότητα είναι σαν μια κρυπτογραφική μπαμπούσκα. Όσο την ανοίγεις, άλλο τόσο έχεις. Μπορείς να το διαβάσεις, άλλο αν το διαβάσεις και το ξαναδιαβάσεις, έχεις το gift that keeps on giving. Γιατί? Γιατί ο άνθρωπος ήταν αυτός ο χώρος. Είχε μια εγκάθαρτα πάντα. Προβλημάζει μέσα, για το όπου θα πήγαινε μετά. Σε κλειδιάκια. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Πάω μισά βράχη με τόρυπο, όχι μαλακί. Έτσι κάνω το πράγμα και γίνω. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Πάω μισά βράχη με τόρυπο, όχι μαλακί. Έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Ούτε από τις βασικές της της αρχές πρέπει να χρησιμοποιούμε κάποιες ιδιότητες οι οποίες υπάρχει το διαχωρίζωχο χαρακτηριστικό, η ειδοποιός του διαφορά. Τώρα, τι είναι ο ορισμός της επιστήμησης. Στην αμέσως επόμενη παράγραφη 311, πόσο οδομημένοι οι σκέψεις είναι. The definition of science must indeed be placed among that class of truths. Αλλά ο ορισμός της επιστήμησης είναι μια αξιοποριστή τάξη αλήθειας. Αμέσως πιο κάτω να συνεχίσουμε για την οδηγία. The observation is just. Η παρατήρηση είναι δίκη. Συμπεριλαμβανομένοι και των ορισμών αυτών, έχουν συμμετέχει στην αοριστία. Ενδεβαίνε σε τα ξέντερες. Στην αοριστία και αβεβαιότητα, οι οποίες υπάρχουν στους πιο δύσκολους και μη... που δεν έχουν απαντήσει οριστικά κορμούς της γνώσης. Τώρα, έχω συμμετείωσει... It is impossible not to be struck with the mistiness of what we find represented. That's mistiness. The μίστημη λεπτίου μύχλου. Και το βάζει εδώ πέρα για να δείξει... Of what we find represented. Αυτό το οποίο βρίσκουμε να αναπαριστάται, να μας παρουσιάζεται. Μέρος το οποίο κάνει τον κύμενο έτσι τόσο δύσκολο, βαρύ, αλλά απασφαίνει που είναι... σαν το καλλιτέχνημα και το κοψοτέχνημα. Κάτι το οποίο έχει μιλευτεί πολύ, δηλαδή. Πάσε και κοιτάς, ας πούμε, το τέμπλα, το μία εκκλησία. Και γιατί αυτό το πράγμα είναι μεσαχωριά. Γιατί ξεκίνησε ως ένα κομμάτι ξύλο. Κι άλλος έχει πάει και έχει πενεκίσει. Μια δεσόρες. Το βλέπεις από μακριά. Και η εικόνα που σου δίνει είναι μία. Μπορείς να βλέπεις τους κύκλους, κάποια σχήματα. Έχει με το που πλησιάσεις και εστιάσεις. Μια άλλη εικόνα. Ρουτάει, συνεχίζει το... Εδώ πέρα, ο πλαγιώτης του στοιχοβάλλει, ότι ο Μίλ δημιουργεί ενδιαφέρον στο θέμα και ενδιαφέρον και νομιμοποίηση. Και αυτό, με αυτή τη φράση, τι κάνει ακόμα αυτό. Συνεχίζει αυτή την εσωτερική ρητορική του κειμένου, που λέει κοιτάς, εδώ πέρα υπάρχει μια ανομαλεία. Πρέπει να αντιλήσουμε, πρέπει να έχουμε ξεγρασμίμα. How it happens, how happens, that the first superstructure has been erected upon an unstable foundation. Βλέπουμε πόσο λειτουργικό και πόσο ρεαλιστικό είναι το ερώτημα. Και βλέπουμε ταυτόχρονος, πώς αυτό έχει πάρει διαφορετική μορφή σε αυτό το πασάδιο που συζητάμε. Βλέπουμε ότι αρχίζει από ανομαλεία. Μετά το θέτη ρητά σε ερώτημα. Πώς μπορεί, κύριε Κιστωφέ, είναι πολύ λογικό, έχω την επιστήμη, έχω τους κανόνες, έχω τους νόμους, έχω όλα αυτά προβλέπω εδώ πέρα, κατ' ονόμου, με συστορίες, με τράβηγοι, αλλά γιατί ο ρεαλιστικός είναι περίεργος. Και αμέσως μετά, εδώ πέρα υπάρχει μια λεκτική αναδυστυχία που δεν ξέρω αν είναι το σκόπο. Να το βάζεις, την παρατηρώ και την καταθέτω. Η ανομαλεία είναι παράδοξο. Δεν ξέρω αν είναι το υπόλοιπο, ή όταν πας να λύσεις στην ανομαλεία αν μετατρέπεται σε παράδοξο. Και πώς αντιστρέφεται, και αμέσως απαντάστηκε, είναι το τελευταίο πραγματικό. Το οποίο αμέσως σου δένει αυτά που έχει πει η ανθρωπότητα, τα δεχόρια, τα τυπνόση, τα πτυχιά και αυτά. Δεν μάθαμε, ας πούμε, τον ευαλόδου του τριγόνου στην αρχή ή τον νοησμό της πολιτικής οικονομίας στην αρχή. Και τώρα επίσης έχω σημειώσει Instead of being the fixed oil from whence the chains of proof which support all the rest of the science hang suspended. They are themselves the remotest link of the chain. Though presented as if all other truths were to be deduced from them, they are the truths which are last arrived at. The result of the last stage of generalization or of the last and suggest process of analysis to which the particular truths of the science can be subjected. Εδώ πέρα βλέπουμε με πόση απλότητα περιγράφει τα πράγματα και περιγράφει και την εικόνα της επιστήμης. Φτάνεις κάπου, κάνεις γελικέψεις, έχεις τελευταίους και λεπτούς διαδικασίες αναλύσης. Και βρεις αλήθειες. Τώρα, λοιπόν, με παράγραφα από μέσα της Like all other sciences μια επιστημολογική θεώρηση. Αυτό το πρέπει να προσπαθεί ο Μίλλαν, να ενώσουμε τις επιστήμες. Γιατί είναι επιστήμη, γιατί έχει αυτήν την ορισμό, αυτό το παιδί και αυτήν την μέθοδο. Τι προσπαθεί με το να σπίσει σε όλο το κύμα, Τελικά, η θέση αυτού του κειμένου είναι ότι ο ορισμός και η μέθοδος συμβαίνονται, αλλιώς δεν έχει νόημα ο τύπλος του. Όπως και σε άλλα κοινωνικά, η πολιτική οικονομία έχει παραμείνει μια δεστιθιότητα από δεστιθιότητα από δεστιθιότητα από δεστιθιότητα λογικά πραξιπλά. Άρα, είναι δαρκολογικές αρχές, είτε ένα ορισμό, είτε απλώς ένα περιγραφικό, πες να μας τελειώσουν αυτό το οποίο είναι η επιστήμη. Και αμέσως από αυτό δεξιότητα, διαβάζοντας ψυχοκυπτικά τεκείμενα, ποιο καταλήξει, πρακτικά καταλήξει από το παρελθόν. Άρα, για το μη, υπάρχει το ενδεχόμενο ότι ξέρεις τι μπορεί να βγεις από το ποράδι σου. Μπορείς να βγεις από τις ανάγκες σου. Άρα, το πρόβλημα το οποίο έχει δημιουργήσει ο μη σαφής ορισμός κατατομή, είναι λαγχασμένες συλλείψεις της μεθόδου και της μορφής της οποίας πρέπει να έχει η μελέτη της επιστήμης. Άρα, το λέει ρητά, ότι ο ορισμός της επιστήμης είναι σημαντικός, να είναι ακριβής, όχι τόσο γιατί θα κάνουμε λάθος και θα μελετήσουμε κάτι έξω αυτό που πρέπει, αλλά ο μεγάλος κίνδυνος είναι γιατί δεν θα χρησιμοποιήσουμε τη σύστημη μεθόδου. Άρα, το πεδίο ορισμού της επιστήμης συνδέεται με τη μέθοδο μελέτης. Τώρα, σε ποιο τράπεζο θα δούμε τώρα, ρητά σε μία πρώτα, τι θα κάνουμε, η μέθοδος της ΕΕ. Θα συνεχίσουμε να βεβαιωθούμε αυτές τις ασθέσεις από την εξαμινή της πιο γενερική επιστήμης της επιστήμης. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει αυτό, όμως αν διάλογα. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει αυτό, όμως αν διάλογα. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει αυτό, όμως αν διάλογα. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει αυτό, όμως αν διάλογα. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει αυτό, όμως αν διάλογα. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει πλούσιοι. Η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Οι πρωτοβουλίες που δημιουργούν την εμπειρία είναι όχι εγγραφή. Η πολιτική οικονομία δεν δημιουργεί την εμπειρία. Οι πρωτοβουλίες που δημιουργούν την εμπειρία είναι όχι εγγραφή.
_version_ 1782816597444919296
description Προγραμματισμένη Μετάδοση μαθήματος: Οι χαρήματος, ριφλέξιο και δάγκωμος του WinHast, αλλά κοιτάξτε επίσης του How Economists Play, να σας έχω δώσει σχεδόν μάθημα, είστε σχεδιαπάροι για το μάθημα, γιατί είναι αρκετή βίση. Όλοι αυτοί κάνουν μια πολύ πλατρία και πολύ μεγάλη εναχωρά, πάλι στο μη. Ο κεντρικός της άξονας είναι αυτός. Τα πράγματα τα οποία έχει ποιομεί, οι θεώρησες τα οποία έχει ποιομεί, στην πραγματικότητα είναι το σκληρό σώμα της οικονομικής επιστήμης. Ή είναι τα πράγματα τα οποία, αν έχετε σκληρό σώμα, είναι το υπόβαθμο, είναι ο πίνακας, είναι κάποιο τύπο βάση και αφετηρία, η οποία στην πραγματικότητα έχει ζημωθεί με τις οικονομικές του. Και φαντάζομαι αυτό συμβιάζει αυτούς τους λόγους που τόσο έντοξα και σωστά φιγουράρικες στο πίσω μέρος της έθνησης. Κάποια πράγματα τα οποία, δεν είναι εξαιρετικά με την οκείμανο, νομίζω πάμε να το δούμε. Παιδί οδόξης του λαπρός, δεν ξέρω, ήρθε η ώρα να αναλύσουμε ένα κείμενο. Και την αγάπη του διάλειμμα στην ώρα ή θέλετε να συνεχίσουμε για να το βάζουμε. Πώς νιώθετε, συνεχίσουμε. Τέλεια, τέλεια, τέλεια. Τι είδε συμβιώσει μέσα, στην πρώτη σελίδα, στην δεύτερη σελίδα μας, σελίδες δηλαδή τρία, δέκα, τρία, ένια. Τι λέει, τι λέχατε σήμερα, δυάτα να λέει πολλά, δυάτα να λέει πολλά. Προπαθεί να αποτιμήσει τις πρώτες προσπάθειες για μια πρώην επισκήντρια της ανακαλύψης, της συμματοποιήσει, την ομαδοποίηση των αληθιών και μετά λέει, ξέρει, γιατί ήτανε κουμάτες, κουμάτες, κουμάτες. Και να θυμάμαι τώρα καλά, το βασικό είναι ότι προπαθεί να λέει ότι κανονικά ο εισμός πρέπει να αρχίσει μετά από τα πρακτικά του για αυτή την ενασχόληση. Βλέπετε και ένα παράδειγμα, ότι πρώτα φτιάχνουν την πόλη και φτιάχνουν τα πίσω. Διότι λέει, κανείς όταν πάει να φτιάξει κάτι, μετά, μετά όταν ασχολείται με κάποιον, δεν ξέρει, πώς θα το ρίσω σε μισθή μια πόρτα. Είναι πολύ βασικό και γι' αυτό το κάνουμε κυρίως για ευτερεστικού σκοπό. Ευτερεστικού σκοπό ξεκινάμε για να δούμε πώς θα τον βάλουμε στον πόλο της ενασχόλησης. Αν το διαβάσουμε αντίστορφα και αν είστε υποψιασμένοι πιθυπητές, τι σας λέει μάλλον με αυτά τα λόγια. Πρέπει από μία συσσόρευση και από μία συσσόρευση γνώσεων, πρέπει να ακολουθήσει αφέρδευση. Να μεγαλώσει την ασχολία. Ότι όταν έριξα στα μικρά παιδιά και πήγα στο σχολείο και σας είπα ότι κοίτα να δεις, η οικονομική επιστήμη είναι η επιστήμη η οποία μελετάει την αδελλαγή περιορισμένων χρόνων, φοβούν, αδελλαγή, μάλλον κάτι τέτοιο. Ότι κοίτα να δεις, αν διαβάσεις αυτό το κείμενο, νομίζω ότι ατμήλεις και ρίζεις, ότι αυτό είναι μια αναπλοποιημένη κυκλική ή σαγωγική εικόνα, που δεν έχει καταλήφθει να εξάψει την περίεργεια του αγαμώστρου, έτσι ώστε με θέτητα να πάμε και να του μάθουμε. Αλλά στην πραγματικότητα αυτό το οποίο λέει πέρα αντίστροφα, είναι ότι πέσανε έναν καλύτερο, παιδιά. Και συνεχίζει μετά και θα δούμε ποιο είναι το πρόβλημα των ορισμών. Υπάρχει ένα πρόβλημα στη διδακτική της επιστήμης. Ότι έτσι όπως αυτό το πράγμα διδάσκεται και παραδίδεται στο σώμα, αυτό είναι αποτέλεσμα κάποιων εκπτώσεων και κάποιων ιεραρχίσεων αξιών, οι οποίες μπορεί να είναι καλές για τότε, αλλά γενναιτάναν κακές. Δηλαδή, όταν πας να μάθεις οικονομικά και σου λέμε, ξέρεις τι τα οικονομικά είναι αυτό, ή σου λέμε μια ιστορία για τον οικονομισμό να ακούσω, ο Μίρς σου λέει, εδώ πρέπει να κοιτάς, αυτό που σου είπαμε τότε δεν είναι σωστό. Και στο πάμε για να μάθεις, για να μπεις, για να τέτοιο. Εντάξει, σε δεύτερο επίπεδο και σε αυτής, μακριά, και κάνεις τον άλλο στο φασμό σου, τα κρίνεται πολύ την κακή. Σε ένα λαθμό αυτός ο εργήμενος είναι και επειδή έχει ακριβώς αυτή την καταστατική σημασία, δηλαδή, κατά κατευθύντου, είναι βαγιές κουβέρτες, αλλά η λέξη είναι η ερεύση, δηλαδή. It might be imagined. It might be imagined. Η παθητική φωνή μπορεί να γίνει πανταστρόφου. Μπορούμε να φανταστούμε. On a superficial view, επιφανειακά, είναι ο σπραγμάτος. Of the nature and the objects of definition. Τη φύση και τον αντικειμένον του. Από εδώ πέρα που εσείς τι λέει. Απλά σας έχει βάλει ότι κοίτα να δεις και μπορούμε να κοιτάμε κάτι επιφανειακά. Και αυτό το οποίο μας ενδιαφέρει, σ' αυτό το οποίο μιλάμε τώρα, στα definition πολιτικά του οικονομία, είναι η φύση και τα αντικείμενα υπό ορισμού. That the definition of a science or of a substance would occupy the same place in the chronological, which commonly does the didactic order. Αυτό που είπαμε πριν. As a treatise on any science usually commences with an attempt to express, in a brief formula, what the science is. And where it differs from the other sciences. So it might be supposed to be the framing of such a formula, naturally the seed, the successful cultivation of the science. Πόσα πράγματα μας είπε. Η επιστήμη καλλιεργείται. The science is cultivated successfully and unsuccessfully. Υποθέτουμε λάθος ότι η διδακτική πλαισίωση μας οδηγεί λαθασμένα, ότι πρώτα βρήκαμε τον ορισμό και την επεξήγηση μιας επιστήμης και που διαφέρει από τις άλλες επιστήμες και μεταφέρει. Και εδώ πέρα, αφού έχει παρουσιάσει την Άγινες, έρχεται και στην πηγή του Σου. This! Αυτό! Ποιο αυτό? Αυτό που σου είπα, μόλις παραπάνω. This, however, is far from having been the case. Δεν φανάστηχε, ας το πω. Και μετά, άνοιγε πάλι τη Σούλα έτσι. The definition of the science has almost invariably, not preceded, but followed the creation of the science itself. Και αυτό, αυτό είναι ιστορικό. Αυτό εδώ πέρα, το απόσπρο, μένει ιστορικό. Ετσι, είναι στην αιμακτή ρομιά της ανοιμότητας. Like the wall of a city, it has usually been erected not to be a receptable for such edifices as might after one spring up, but to circumscribe an aggregation already in existence. Mankind did not measure out the ground for intellectual cultivation before they began to plant it. They did not divide the field of human investigation into regular compartments first, and then begin to collect truths for the purpose of being therein deposited. They proceeded in a large systematic manner. All discoveries were gathered in, either one by one or in groups, resulting from the continued persecution of what? Of some uniform form of inquiry. The truths, which were successively brought into store, coheared. The truths coheared and became agglomerated according to the individual affinities. Without any intentional classification, the facts classed themselves. They became associated in the mind according to their general and obvious resemblances. And the aggregates thus called, having to be frequently spoken of as aggregates, came to be denoted by a common name. Any body of truths, which has thus acquired the collective denomination, was called a science. Why do we all have limited time? Let's stop here. Do you understand? Let me tell you what I understand. In a magical way, you managed to appear in the science from the point of view of the idea. You came out of the bag of soup and I told you how to do it. This starts with a distinction and then you move on to the next one, which says, as in the case of the city, for such edifices, as might, spring up. The image of the revolution, as in the case of Kallis, if you are an omen, and you see machines, factories, caravans, you see all the mechanical revolutions and the democratization. It is a paradox that you have in this image, spring up. But to circumscribe, you describe, you say, and then, you say, that humanity did not measure the earth for spiritual cultivation before it began to cultivate it. They did not separate the earth from each separate field. We started to gather truths, either one by one or many together, because we were looking for them and we had a specific way of looking for them. But we bring them one after the other, as if they were out of context, and they converge, they agglomerate, depending on their individual characteristics. We gather in our minds how everything is explained, how there are no answerable questions, why we classify them, why we do not make an intention or classification. The facts clashed themselves. What does it mean? They became associated with the mind according to their general and obvious resemblances. According to their general and obvious resemblances. According to their general and obvious resemblances. So, Milke leaves a research and we suspect that this is the reason why Haro Massimo said that the obvious is an idea that I think is very suspicious and I do not like it at all. We see here that Milke tries to be as exotic as possible, but he reaches a limit. He told us all this beautiful, original story, he presented us this model, he explained to us this mechanic and this cycle, why the world is like this, why science is like this, and at the same time, what is more beautiful? To say the word truth. How wonderful. And he ends up explaining to us what science is. And then he gives us again a utilitarian argument. And then he gives us again a utilitarian argument in the writing, which he says ? ? ? ? ? ? ? and he tells without skill, Τι κάνει από το First Attempt to Answer μέχρι το Other Truths Κάτι κάνει ό,τι λέει εκεί πέρα Και σας έχω πει τι κάνει σε άλλοι περιπτώσεις Τι κάνουμε, γιατί τα λέει αυτά τα πράγματα σε αυτό το σημείο του κειμένου του Πώς θα κάνετε την εργασία αύριο Πώς θα γράψετε ένα πτυχημένο πρόγραμμα, πώς θα διαθρέψετε Δεν θα σου διαθρέψω και το σημείο του Γιαξέ άλλα παιδιά, αλλά μπορείς να το δουλεύεις Βάζω σου, τι κάνει εδώ πέρα ο κύριος Μπίλιν The First Attempts μέχρι Other Truths Γιατί το λέει αυτό του, του έφιασε κάτι Είμαστε και λίγο της πιάτσας, είμαστε και πονηρή Είναι και η τελευταία πρόταση της παραγράφησης Ναι, είναι σελίδα 310, η τελευταία πρόταση στο τελευταίο παραγράφησης Και είναι η δύο από τις προτάσεις της τελευταίας The First Attempts to Answer These Questions There Come Only Very Unskilled And Consequent Definitions Extremely Perfect And in truth, there is scarcely any investigation in the whole body of science Requiring so high a degree of analysis and abstraction As the inquiry what the science itself is In other words, what are the proofs? Αυτό, Ουμήλ, γιατί το λέει αυτό? Για να δείξει πόσο χρειάζεται το χέρι να δώσεις Μπράβο, μπράβο Το αρχιότερο τέχνασμα που υπάρχει από την εποχή της Ονίσιας Είναι ότι περνέβεις τον αντίπαλό σου Περνέβεις τον τέρας τον οποίο σκοπεύεις να σπάξεις Λες πόσο κακό είναι που κλέβει, ξέρω εγώ, τα σπαρτάκια σκοτώνει Τις νέες, ξέρω εγώ, του χωριού Και ταυτόχρονος λες, α, προηγούμενοι, μόλιτο, πολύ κακοί, πολύ κακοί, κακοί, να δεν τους θάμεις και ό,τι σαν να είναι Άλλα, λοιπόν, είναι γιיא Στην ανάγκη, η ανάγκη, έτσι, οοο. Έτσι δεν τα κάνατε καλά, παιδιά Οπότε θα έρθω εγώ και θα τα κάνω μαζί, διότι βλέπω μια γανάπαιση Τα βγάλω για να μη μακρηκόσαστε καλύτερα, να είχε ούτε στιγμή μακριτερό Ούτε στιγμή μακριτερό Εδώ θα έρθουμε εδώ πέρα να βρίσκουμε στο επόμενο κείμενο με ασταμάτητη ενέργεια, αν θέλετε να πιστεύω. Είναι δύσκολο κείμενο, δεν εύθολο. Είναι ενδιαφέρον πως θα το διαβάσεις, αλλά στην πραγματικότητα είναι σαν μια κρυπτογραφική μπαμπούσκα. Όσο την ανοίγεις, άλλο τόσο έχεις. Μπορείς να το διαβάσεις, άλλο αν το διαβάσεις και το ξαναδιαβάσεις, έχεις το gift that keeps on giving. Γιατί? Γιατί ο άνθρωπος ήταν αυτός ο χώρος. Είχε μια εγκάθαρτα πάντα. Προβλημάζει μέσα, για το όπου θα πήγαινε μετά. Σε κλειδιάκια. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Πάω μισά βράχη με τόρυπο, όχι μαλακί. Έτσι κάνω το πράγμα και γίνω. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Πάω μισά βράχη με τόρυπο, όχι μαλακί. Έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Εντάξει, τώρα έτσι κάνω πράγματα. Ούτε από τις βασικές της της αρχές πρέπει να χρησιμοποιούμε κάποιες ιδιότητες οι οποίες υπάρχει το διαχωρίζωχο χαρακτηριστικό, η ειδοποιός του διαφορά. Τώρα, τι είναι ο ορισμός της επιστήμησης. Στην αμέσως επόμενη παράγραφη 311, πόσο οδομημένοι οι σκέψεις είναι. The definition of science must indeed be placed among that class of truths. Αλλά ο ορισμός της επιστήμησης είναι μια αξιοποριστή τάξη αλήθειας. Αμέσως πιο κάτω να συνεχίσουμε για την οδηγία. The observation is just. Η παρατήρηση είναι δίκη. Συμπεριλαμβανομένοι και των ορισμών αυτών, έχουν συμμετέχει στην αοριστία. Ενδεβαίνε σε τα ξέντερες. Στην αοριστία και αβεβαιότητα, οι οποίες υπάρχουν στους πιο δύσκολους και μη... που δεν έχουν απαντήσει οριστικά κορμούς της γνώσης. Τώρα, έχω συμμετείωσει... It is impossible not to be struck with the mistiness of what we find represented. That's mistiness. The μίστημη λεπτίου μύχλου. Και το βάζει εδώ πέρα για να δείξει... Of what we find represented. Αυτό το οποίο βρίσκουμε να αναπαριστάται, να μας παρουσιάζεται. Μέρος το οποίο κάνει τον κύμενο έτσι τόσο δύσκολο, βαρύ, αλλά απασφαίνει που είναι... σαν το καλλιτέχνημα και το κοψοτέχνημα. Κάτι το οποίο έχει μιλευτεί πολύ, δηλαδή. Πάσε και κοιτάς, ας πούμε, το τέμπλα, το μία εκκλησία. Και γιατί αυτό το πράγμα είναι μεσαχωριά. Γιατί ξεκίνησε ως ένα κομμάτι ξύλο. Κι άλλος έχει πάει και έχει πενεκίσει. Μια δεσόρες. Το βλέπεις από μακριά. Και η εικόνα που σου δίνει είναι μία. Μπορείς να βλέπεις τους κύκλους, κάποια σχήματα. Έχει με το που πλησιάσεις και εστιάσεις. Μια άλλη εικόνα. Ρουτάει, συνεχίζει το... Εδώ πέρα, ο πλαγιώτης του στοιχοβάλλει, ότι ο Μίλ δημιουργεί ενδιαφέρον στο θέμα και ενδιαφέρον και νομιμοποίηση. Και αυτό, με αυτή τη φράση, τι κάνει ακόμα αυτό. Συνεχίζει αυτή την εσωτερική ρητορική του κειμένου, που λέει κοιτάς, εδώ πέρα υπάρχει μια ανομαλεία. Πρέπει να αντιλήσουμε, πρέπει να έχουμε ξεγρασμίμα. How it happens, how happens, that the first superstructure has been erected upon an unstable foundation. Βλέπουμε πόσο λειτουργικό και πόσο ρεαλιστικό είναι το ερώτημα. Και βλέπουμε ταυτόχρονος, πώς αυτό έχει πάρει διαφορετική μορφή σε αυτό το πασάδιο που συζητάμε. Βλέπουμε ότι αρχίζει από ανομαλεία. Μετά το θέτη ρητά σε ερώτημα. Πώς μπορεί, κύριε Κιστωφέ, είναι πολύ λογικό, έχω την επιστήμη, έχω τους κανόνες, έχω τους νόμους, έχω όλα αυτά προβλέπω εδώ πέρα, κατ' ονόμου, με συστορίες, με τράβηγοι, αλλά γιατί ο ρεαλιστικός είναι περίεργος. Και αμέσως μετά, εδώ πέρα υπάρχει μια λεκτική αναδυστυχία που δεν ξέρω αν είναι το σκόπο. Να το βάζεις, την παρατηρώ και την καταθέτω. Η ανομαλεία είναι παράδοξο. Δεν ξέρω αν είναι το υπόλοιπο, ή όταν πας να λύσεις στην ανομαλεία αν μετατρέπεται σε παράδοξο. Και πώς αντιστρέφεται, και αμέσως απαντάστηκε, είναι το τελευταίο πραγματικό. Το οποίο αμέσως σου δένει αυτά που έχει πει η ανθρωπότητα, τα δεχόρια, τα τυπνόση, τα πτυχιά και αυτά. Δεν μάθαμε, ας πούμε, τον ευαλόδου του τριγόνου στην αρχή ή τον νοησμό της πολιτικής οικονομίας στην αρχή. Και τώρα επίσης έχω σημειώσει Instead of being the fixed oil from whence the chains of proof which support all the rest of the science hang suspended. They are themselves the remotest link of the chain. Though presented as if all other truths were to be deduced from them, they are the truths which are last arrived at. The result of the last stage of generalization or of the last and suggest process of analysis to which the particular truths of the science can be subjected. Εδώ πέρα βλέπουμε με πόση απλότητα περιγράφει τα πράγματα και περιγράφει και την εικόνα της επιστήμης. Φτάνεις κάπου, κάνεις γελικέψεις, έχεις τελευταίους και λεπτούς διαδικασίες αναλύσης. Και βρεις αλήθειες. Τώρα, λοιπόν, με παράγραφα από μέσα της Like all other sciences μια επιστημολογική θεώρηση. Αυτό το πρέπει να προσπαθεί ο Μίλλαν, να ενώσουμε τις επιστήμες. Γιατί είναι επιστήμη, γιατί έχει αυτήν την ορισμό, αυτό το παιδί και αυτήν την μέθοδο. Τι προσπαθεί με το να σπίσει σε όλο το κύμα, Τελικά, η θέση αυτού του κειμένου είναι ότι ο ορισμός και η μέθοδος συμβαίνονται, αλλιώς δεν έχει νόημα ο τύπλος του. Όπως και σε άλλα κοινωνικά, η πολιτική οικονομία έχει παραμείνει μια δεστιθιότητα από δεστιθιότητα από δεστιθιότητα από δεστιθιότητα λογικά πραξιπλά. Άρα, είναι δαρκολογικές αρχές, είτε ένα ορισμό, είτε απλώς ένα περιγραφικό, πες να μας τελειώσουν αυτό το οποίο είναι η επιστήμη. Και αμέσως από αυτό δεξιότητα, διαβάζοντας ψυχοκυπτικά τεκείμενα, ποιο καταλήξει, πρακτικά καταλήξει από το παρελθόν. Άρα, για το μη, υπάρχει το ενδεχόμενο ότι ξέρεις τι μπορεί να βγεις από το ποράδι σου. Μπορείς να βγεις από τις ανάγκες σου. Άρα, το πρόβλημα το οποίο έχει δημιουργήσει ο μη σαφής ορισμός κατατομή, είναι λαγχασμένες συλλείψεις της μεθόδου και της μορφής της οποίας πρέπει να έχει η μελέτη της επιστήμης. Άρα, το λέει ρητά, ότι ο ορισμός της επιστήμης είναι σημαντικός, να είναι ακριβής, όχι τόσο γιατί θα κάνουμε λάθος και θα μελετήσουμε κάτι έξω αυτό που πρέπει, αλλά ο μεγάλος κίνδυνος είναι γιατί δεν θα χρησιμοποιήσουμε τη σύστημη μεθόδου. Άρα, το πεδίο ορισμού της επιστήμης συνδέεται με τη μέθοδο μελέτης. Τώρα, σε ποιο τράπεζο θα δούμε τώρα, ρητά σε μία πρώτα, τι θα κάνουμε, η μέθοδος της ΕΕ. Θα συνεχίσουμε να βεβαιωθούμε αυτές τις ασθέσεις από την εξαμινή της πιο γενερική επιστήμης της επιστήμης. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει αυτό, όμως αν διάλογα. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει αυτό, όμως αν διάλογα. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει αυτό, όμως αν διάλογα. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει αυτό, όμως αν διάλογα. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει αυτό, όμως αν διάλογα. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει πλούσιοι. Η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι, και όσο το κάνει πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Ποιο είναι το κτήνο στο οποίο πρώτα σκοτώνει, η τέχνη που θα μας πει πως θα γίνουμε πλούσιοι. Οι πρωτοβουλίες που δημιουργούν την εμπειρία είναι όχι εγγραφή. Η πολιτική οικονομία δεν δημιουργεί την εμπειρία. Οι πρωτοβουλίες που δημιουργούν την εμπειρία είναι όχι εγγραφή.