4.Γενικές έννοιες / Διάλεξη 4 / Στην παρούσα ενότητα γίνεται η παρουσίαση του μαθήματος για το για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ( διατυπώνονται ο στόχος και ο σκοπός του μαθήματος, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητριών / φοιτητών, περιγράφεται το περίγραμμα με τα επιμέρους κεφάλαια, επεξηγείται ο τρόπος που προκύπτει το σχέδιο των ναυπηγικών γραμμών, παρουσιάζονται οι συντμήσεις των τύπων των πλοίων και τα γράμματα που χρησιμοποιούνται για γραμματισμό λέξεων και ονομάτων. Τέλος, παρουσιάζονται προπλάσματα που ευρίσκονται στο χώρο του εργαστηρίου και τα οποία χρησιμεύουν ως εποπτικά μέσα για την καλλίτερη κατανόηση της μορφής της γάστρας σε κάθε περιοχή του πλοίου.
Στην παρούσα ενότητα γίνεται η παρουσίαση του μαθήματος για το για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ( διατυπώνονται ο στόχος και ο σκοπός του μαθήματος, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητριών / φοιτητών, περιγράφεται το περίγραμμα με τα επιμέρους κεφάλαια, επεξηγείται ο τ...
Main Author: | |
---|---|
Language: | el |
Institution: | ΤΕΙ Αθήνας |
Genre: | Ανοικτά μαθήματα |
Collection: | ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ / Ναυπηγικό Σχέδιο και Αρχές CASD (Θ + Ε) |
Published: |
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ
2015
|
Subjects: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή |
Online Access: | http://videolectures.teiath.gr/opendelos/videolecture/show?rid=78df81d0 |
id |
219d82fc-a256-4bed-89cb-53b399c52bd1 |
---|---|
title |
4.Γενικές έννοιες / Διάλεξη 4 / Στην παρούσα ενότητα γίνεται η παρουσίαση του μαθήματος για το για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ( διατυπώνονται ο στόχος και ο σκοπός του μαθήματος, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητριών / φοιτητών, περιγράφεται το περίγραμμα με τα επιμέρους κεφάλαια, επεξηγείται ο τρόπος που προκύπτει το σχέδιο των ναυπηγικών γραμμών, παρουσιάζονται οι συντμήσεις των τύπων των πλοίων και τα γράμματα που χρησιμοποιούνται για γραμματισμό λέξεων και ονομάτων. Τέλος, παρουσιάζονται προπλάσματα που ευρίσκονται στο χώρο του εργαστηρίου και τα οποία χρησιμεύουν ως εποπτικά μέσα για την καλλίτερη κατανόηση της μορφής της γάστρας σε κάθε περιοχή του πλοίου. |
spellingShingle |
4.Γενικές έννοιες / Διάλεξη 4 / Στην παρούσα ενότητα γίνεται η παρουσίαση του μαθήματος για το για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ( διατυπώνονται ο στόχος και ο σκοπός του μαθήματος, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητριών / φοιτητών, περιγράφεται το περίγραμμα με τα επιμέρους κεφάλαια, επεξηγείται ο τρόπος που προκύπτει το σχέδιο των ναυπηγικών γραμμών, παρουσιάζονται οι συντμήσεις των τύπων των πλοίων και τα γράμματα που χρησιμοποιούνται για γραμματισμό λέξεων και ονομάτων. Τέλος, παρουσιάζονται προπλάσματα που ευρίσκονται στο χώρο του εργαστηρίου και τα οποία χρησιμεύουν ως εποπτικά μέσα για την καλλίτερη κατανόηση της μορφής της γάστρας σε κάθε περιοχή του πλοίου. Χαρακτηριστικές τομές πλοίου Κατηγοριοποίηση πλοίων Τεχνική θεώρηση Άλλες Επιστήμες Μηχανικής και Τεχνολογίας Γραμματισμός λέξεων / ονομάτων. Ταυτότητα πλοίου Νομική έννοια πλοίου Οικογένειες καμπυλών Επίπεδα σχεδίασης Χατζηκωνσταντής Γεώργιος |
publisher |
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ |
description |
Στην παρούσα ενότητα γίνεται η παρουσίαση του μαθήματος για το για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ( διατυπώνονται ο στόχος και ο σκοπός του μαθήματος, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητριών / φοιτητών, περιγράφεται το περίγραμμα με τα επιμέρους κεφάλαια, επεξηγείται ο τρόπος που προκύπτει το σχέδιο των ναυπηγικών γραμμών, παρουσιάζονται οι συντμήσεις των τύπων των πλοίων και τα γράμματα που χρησιμοποιούνται για γραμματισμό λέξεων και ονομάτων. Τέλος, παρουσιάζονται προπλάσματα που ευρίσκονται στο χώρο του εργαστηρίου και τα οποία χρησιμεύουν ως εποπτικά μέσα για την καλλίτερη κατανόηση της μορφής της γάστρας σε κάθε περιοχή του πλοίου. |
url |
http://videolectures.teiath.gr/opendelos/videolecture/show?rid=78df81d0 |
publishDate |
2015 |
language |
el |
thumbnail |
http://oava-admin-api.datascouting.com/static/c4d0/2ac4/027a/28f8/6f52/f9d8/a448/0693/c4d02ac4027a28f86f52f9d8a4480693.jpg |
topic |
Χαρακτηριστικές τομές πλοίου Κατηγοριοποίηση πλοίων Τεχνική θεώρηση Άλλες Επιστήμες Μηχανικής και Τεχνολογίας Γραμματισμός λέξεων / ονομάτων. Ταυτότητα πλοίου Νομική έννοια πλοίου Οικογένειες καμπυλών Επίπεδα σχεδίασης |
topic_facet |
Χαρακτηριστικές τομές πλοίου Κατηγοριοποίηση πλοίων Τεχνική θεώρηση Άλλες Επιστήμες Μηχανικής και Τεχνολογίας Γραμματισμός λέξεων / ονομάτων. Ταυτότητα πλοίου Νομική έννοια πλοίου Οικογένειες καμπυλών Επίπεδα σχεδίασης |
author |
Χατζηκωνσταντής Γεώργιος |
author_facet |
Χατζηκωνσταντής Γεώργιος |
hierarchy_parent_title |
Ναυπηγικό Σχέδιο και Αρχές CASD (Θ + Ε) |
hierarchy_top_title |
ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ |
rights_txt |
License Type:(CC) v.4.0 |
rightsExpression_str |
Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή |
organizationType_txt |
Πανεπιστήμια |
hasOrganisationLogo_txt |
http://videolectures.teiath.gr/opendelos/resources/logos/teiath.png |
author_role |
Επίκουρος Καθηγητής |
author2_role |
Επίκουρος Καθηγητής |
relatedlink_txt |
https://delos.it.auth.gr/ |
durationNormalPlayTime_txt |
01:08:31 |
genre |
Ανοικτά μαθήματα |
genre_facet |
Ανοικτά μαθήματα |
institution |
ΤΕΙ Αθήνας |
_version_ |
1782816184050122752 |