Lecture 8 / Διάλεξη 8 / Ecclisiastical Law II (Erasmus)

Ecclisiastical Law II (Erasmus): Παρακαλώ, φίλοι μου. Στην 8η λεκτήρα συνεχίζω να εξηγήσω τη δικαίωση 4301 του 2014 για την οργανισμή της δικαίωσης των δικαίων κοινωνικών και της οργανισμής τους στην Ελλάδα. Μετά την εμφανή σε την εξηγή αυτής της δικαίωσης, μετά την εμφανή σε την εξηγή αυτής της δικ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Κυριαζόπουλος Κυριάκος (Επίκουρος Καθηγητής)
Γλώσσα:el
Φορέας:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Νομικής / Ecclisiastical Law II (Erasmus)
Ημερομηνία έκδοσης: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2015
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά-Παρόμοια Διανομή
Διαθέσιμο Online:https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=552c9263
id 314fd095-81af-447f-b6f5-04b28acffb9b
title Lecture 8 / Διάλεξη 8 / Ecclisiastical Law II (Erasmus)
spellingShingle Lecture 8 / Διάλεξη 8 / Ecclisiastical Law II (Erasmus)
Ecclisiastical Law
Νομική Επιστήμη - Δίκαιο
Κυριαζόπουλος Κυριάκος
publisher ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
url https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=552c9263
publishDate 2015
language el
thumbnail http://oava-admin-api.datascouting.com/static/8741/3e2f/e4fe/21ff/1593/a3db/b3b3/104e/87413e2fe4fe21ff1593a3dbb3b3104e.jpg
topic Ecclisiastical Law
Νομική Επιστήμη - Δίκαιο
topic_facet Ecclisiastical Law
Νομική Επιστήμη - Δίκαιο
author Κυριαζόπουλος Κυριάκος
author_facet Κυριαζόπουλος Κυριάκος
hierarchy_parent_title Ecclisiastical Law II (Erasmus)
hierarchy_top_title Νομικής
rights_txt License Type:(CC) v.4.0
rightsExpression_str Αναφορά-Παρόμοια Διανομή
organizationType_txt Πανεπιστήμια
hasOrganisationLogo_txt http://delos.it.auth.gr/opendelos/resources/logos/auth.png
author_role Επίκουρος Καθηγητής
author2_role Επίκουρος Καθηγητής
relatedlink_txt https://delos.it.auth.gr/
durationNormalPlayTime_txt 00:30:51
genre Ανοικτά μαθήματα
genre_facet Ανοικτά μαθήματα
institution Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
asr_txt Παρακαλώ, φίλοι μου. Στην 8η λεκτήρα συνεχίζω να εξηγήσω τη δικαίωση 4301 του 2014 για την οργανισμή της δικαίωσης των δικαίων κοινωνικών και της οργανισμής τους στην Ελλάδα. Μετά την εμφανή σε την εξηγή αυτής της δικαίωσης, μετά την εμφανή σε την εξηγή αυτής της δικαίωσης των δικαίων κοινωνικών και της οργανισμής των δικαίων κοινωνικών, η ελληνική κοινωνική είναι αρκετά πολλοί άνθρωποι με σχετική αμφιστήριξη της αίθου σε μια γνωστή δικαίωση. Έχω σταματήσει την εξηγή μου σε αυτό το σημείο και τώρα συνεχίζω. Οι ελληνικοί που είναι συνεχίες αποθήκες σε μια σχετική ελληνική γεωγραφική περιοχή. Αυτός ο κριτήριος για τους βαθιάς της ελληνικής γεωγραφικής κοινωνίας να είναι συνεχίες αποθήκες σε μια σχετική ελληνική γεωγραφική περιοχή είναι αρκετά πολλοί, γιατί δεν χρειάζεται για τις κοινωνικές ασσοσιασίες κατά τη δικαίωση. Είναι αρκετά πολλοί. Είναι αρκετά πολλοί. Εξαρτάται από τις συνθήκες της συνεχής ελληνομιγραφίας των ανθρώπων, και το στόχο τους είναι να παρακολουθούν συλλογικά τις δικαιώσεις της διευθυνσίας και της παρακολουθίας που χρειάζεται από την ελληνική γεωγραφία. Το στόχο της ελληνικής οικογένειας είναι επισκέπτει και στο αρτικό 1 της ελληνικής οικογένειας, ώστε να παρακολουθούν συλλογικά τις δικαιώσεις της διευθυνσίας και της παρακολουθίας που χρειάζεται από την ελληνική γεωγραφία. Αλλά οι διευθυνσικές δραστηριότητες δεν είναι μόνος οι διευθυνσικοί παρακολουθούς, υπάρχουν και άλλα δραστηριότητες δραστηριότητες που γνωρίζονται από τη Δικαστήρα και τη διευθυνσική δραστηριότητα ή το διευθυνστικό ανθρώπινο δικαστήριο. Λοιπόν, αυτός ο στόχος είναι πολύ μικρό. Για αυτόν τον λόγο, και πρέπει να προσθέσω, οι διευθυνσικές δραστηριότητες είναι γνωρίζονται από τη Δικαστήρα και τη διευθυνσική δραστηριότητα ή το διευθυνστικό ανθρώπινο δικαστήριο, σε συμφωνία με την αυτοδετυμινή της δικαστίας τους. Λοιπόν, αυτά τα δύο κριτέρια για τους διευθυνσικούς να είναι πραγματικοί ζητήτες σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή. Πρώτο κριτέριο. Δεύτερο κριτέριο. Ο στόχος είναι να προσθέσουν συγκεκριμένως τα δουλειά της διευθυνσίας και της διευθυνσίας που χρειάζονται από τη διευθυνστική δραστηριότητα, που είναι παράλληλα με τη διευθυνστική εμφάνιση σε συνδυασμό με τη διευθυνστική ασσοσιασία. Αν οι δυνατότητες εμφάνιζουν αυτά τα δύο κριτέρια λιτουργικά και όχι σύμφωνα στις διευθυνστικές και διευθυνστικές στρατιώτες στις διευθυνστικές δραστηριότητες. Παράδειγμα 2. Διευθυνστικός λιτουργικός άνθρωπος. Βλέπω μια κοινωνική ενδιαφέροντα από την ίδια διευθυνστική κοινότητα, η οποία είναι η συστηματική και οργανισμένη δραστηριότητα της διευθυνστικής ασσοσιασίας και η συλλογική εμφάνιση των διευθυνστικών λιτουργικών εμφάνισεων. Υπάρχει διευθυνστική ασυστημότητα όταν βρίσκονται σε ειδικό διευθυνστικό δραστηριότητα των διευθυνστικών λιτουργικών άνθρωπων, η οποία εμφάνισεται στο πρώτο διευθυνστικό δραστηριότητα των διευθυνστικών λιτουργικών εμφάνισεων, όπου για να δημιουργηθεί ο διευθυνστικός λιτουργικός άνθρωπος, χρειάζεται μικρότερο από 300 ανθρώπους, καθόλου ένα από αυτού που είναι ο διευθυνστικός διευθυνστικός ασυστημότητας των διευθυνστικών λιτουργικών εμφάνισεων, που εμφανίζεται να απελευθερώσει τα διευθυνστικά δικαιώματα και ποιος πρέπει να είναι ένας ελληνικός χωριός ή χωριός μεταξύ κράτων της Ευρωπαϊκής Ενωσίας ή ένας διευθυνστικός διευθυνστικός ασυστημότητας της Ελλάδας. Στο αρτικό 2, αυτή η δικαιώματα επαναλαμβάνει το στόχο μιας ελληνικής κοινωνικής κοινότητας. Αλλά, αν δούμε, αν ανταπραγματευόμαστε την ολόκληρα των αρτικών αυτών των δικαιωμάτων, μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι, μετά το όνομα ελληνικής κοινωνικής κοινωνίας, όχι μόνο μιας ελληνικής κοινωνικής κοινότητας μπορεί να κατανοηθεί, αλλά επίσης και οι ελληνικές κοινωνικές κοινότητες, επειδή σχετικά με το ελληνικό δικαιώμα, είναι διότι υπάρχουν άλλα τύπια δικαιωμάτια, της δικασίας προσωπικής, εκκλησιαστικής δικαστικής άνθρωπος, όπως θα δούμε μετά. Το στόχο της δικασίας κοινότητας είναι η συστηματική και οργανισμένη πρακτική της δικασίας τους, πρώτα. Δεύτερον, η συλλογική εφαρμογή των δικαιωμάτων της δικασίας της πιστωτικής πιστεύωσης. Αυτή η διαδικασία του στόχου της δικασίας κοινότητας, συμπεριλαμβάντητη στο αρτικό 2, είναι καλύτερη από την συμπεριλαμβάντητη στο αρτικό 1. Είναι αρκετό να πούμε, συλλογική εφαρμογή των δικαιωμάτων της δικασίας της πιστωτικής πιστεύωσης, και θα ήταν καλύτερο να προσθέσουμε σύμφωνα με την οικοδεκτονία μας. Επίσης, το αρτικό 2 λέει, πώς μια δικαιωματική κοινότητα εφαρμογεί τη δικασία. Η δικαιωματική κοινότητα εφαρμογεί την δικαιωματική κοινότητα όταν εφαρμογηθεί σε μια ειδική κοινωνική εφαρμογή που ονομάζεται εφαρμογή δικαιωματικών εφαρμογών. Αυτό το εφαρμογή εφαρμογεί στην πρώτη στιγμή της δικαιωματικής κοινωνικής πιστωτικής κοινότητας. Μετά, το ίδιο αρτικό 2 μας δίνει, μας δίνει το μηχανισμό της δικαιωματικής δικαιωματικής πιστωτικής κοινότητας. Γιατί είτε μια δικαιωματική δικαιωματική κοινότητα είτε μια δικαιωματική δικαιωματική κοινότητα η δικαιωματική δικαιωματική κοινότητα είναι δικαιωματικές δικαιωματικές πιστωτικές. Το μηχανισμό της δικαιωματικής δικαιωματικής κοινωνικής πιστωτικής κοινότητας είναι 300 ανθρώπους. Αυτό το μηχανισμό είναι εξαιρετικό. Γιατί είναι πολύ πολύ μεγάλο αριθμός, όπως είναι σχετικά με τους βασιλικούς μέλους που χρειαζόμαστε για την δικαιωματική δικαιωματική κοινωνική κοινωνική κοινωνική σύμφωση που είναι 20 ανθρώπους. Για αυτόν τον λόγο, γιατί υπάρχει τέτοιος ανάγκης μεταξύ των υποχρεωμένων χρειάζεων το δημιουργήτημα της κοινωνικής ασοσιασίας, της δικαιωματικής δικαιωματικής άνθρωψης, αυτό το αρτικό 2 είναι αντίστοιχο στην δικαιωματική εμφάνιση και την δικαιωματική ασοσιασία. Δεν θα ήταν αντίστοιχο αν το μηχανικό αριθμό ήταν το καλύτερο αριθμό που χρειαζόταν για μια κοινωνική ασοσιασία, δηλαδή 20 κοινωνικές ασοσιασίας. Αλλά θα ήταν καλύτερο αν η δικαιωματική θα χρειαζόταν έναν αριθμό κάτω από 20, δηλαδή μεταξύ 10 και 15 κοινωνικών. Το κράτος δημιουργεί να δημιουργηθεί την ασοσιασία της δικαιωματικής ασοσιασίας από τις δικαιωματικές οργανωσίες της δικαιωματικής ασοσιασίας και δικαιωματικές κοινωνικές, και όχι για να δημιουργήσει πιο δύσκολα την αξιολογία της δικαιωματικής ασοσιασίας από την κοινωνική ασοσιασία. Μεταξύ των βασιλικών μέλης της δικαιωματικής ασοσιασίας, το αρχαίο 2 λέει ότι πρέπει να υπάρχει και ένας δικαιωματικός διευθυντής του δικαιωματικού κοινωνικού που εφαρμόζεται να εκδόξει τις δικαιωματικές δικαιώματα και πρέπει να είναι έναν ελληνικό κοινό ή κοινό της ευρωπαϊκής Ευρωπαϊκής Ένωσης ή ανθρώπινος δικαιωματικός ειλικιστής της Ελλάδας, πριν να εξηγήσει. Αυτή η μοτοσυκλέτα του αριθμίου 2, έχω να εξηγήσω ότι έχουμε δύο διαφορετικά πράγματα. Ένα πράγμα είναι η εξετάσταση της δικαίωσης προσωπικής του βασικού επίπεδο. Ένα άλλο πράγμα είναι η γνώση της δικαίωσης οργανισίας από το κράτος. Αυτά είναι δύο διαφορετικά πράγματα, δύο διαφορετικά προσωπικά πράγματα. Εξετάστασης της δικαίωσης προσωπικής του βασικού επίπεδο, όπου ο κράτος δεν γνωρίζει την εξετάσταση της δικαίωσης οργανισίας, η γνωρίζωση της δικαίωσης οργανισίας από το κράτος είναι μια άλλη διαφορετικά πράγματα. Και σε αυτή την προσωπική πράγματα, μπορεί να χρειαστεί ένα μεγάλο πολλοί μέλοι από τη δικαίωση του κράτους. Εγώ πιστεύω ότι το αριθμό 2 αυτής της δικαίωσης, κάνει μία διαφορετική μεταξύ την εξετάσταση της δικαίωσης προσωπικής του βασικού επίπεδο και τη γνωρίζωση της δικαίωσης οργανισίας από τη δικαίωση του κράτος. Η γνωρίζωση της δικαίωσης οργανισίας από τη δικαίωση της δικαίωσης οργανισίας, σημαίνει ότι η δικαίωση είναι από τη δικαίωση της δικαίωσης προσωπικής του βασικού επίπεδο, σε μια υψηλή στήριξη. Αυτό έκανε σε διαφορετικές χώρες, όπου υπάρχει ένα σύστημα της διαφορετικής στήριξης με τη γνωρίζωση της δικαίωσης οργανισίας, χρησιμοποιώντας διαφορετικές τεχνικές. Για παράδειγμα, στην Γερμανία, η δικαίωση της δικαίωσης οργανισίας από τη δικαίωση της βασικού επίπεδο είναι από τη δικαίωση της δικαίωσης οργανισίας, και η γνωρίζωση από τη δικαίωση της δικαίωσης οργανισίας είναι αυτή από τη δικαίωση της δικαίωσης οργανισίας. Στις άλλες χώρες, αυτή η αλληλεγγύη του στήριξης, από αντίστοιχο στον υπέροχο, γίνεται μέσα από τη γνωρίζωση της δικαίωσης οργανισίας από τη δικαίωση της δικαίωσης οργανισίας, ως παραδοσιακή δικαίωση, ως ιστορική δικαίωση ή μέσα από άλλες δικαίωτες τεχνικές. Τώρα, ξεκίνησα σε άλλη προβληματική κομμάτι του αριθμού 2, χρειάζοντας την υπέροχη μέσα από τους βασιλικούς μέλης της δικαίωσης οργανισίας, από ένας δικαίωτος στήριξης, από την δικαίωτη κοινότητα που είναι ασχοληθεί να αφαιρέσει τα δικαίωτα της δικαίωσης, ή από ένας δικαίωτος στήριξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ή από ένας δικαίωτος στήριξης της Ελλάδας. Δεν όλοι οι δικαίωτες έχουν δικαίωτος στήριξες. Για αυτόν τον λόγο, αυτός το μέρος του αριθμού 2 δημιουργεί τη δικαίωτη κοινότητα, που δεν έχει δικαίωτος στήριξες, γιατί για την υπέροχη μιας δικαίωτης, δημιουργεί τη δικαίωτη κοινότητα. Οι δικαίωτες δικαίωτες δεν είναι χρειάζοντες ως ενδιαφέρον Οι δικαίωτες δικαίωτες, ειδικά το δικαίωτος στήριξης, δημιουργούν πραγματικά αυτό το μέρος του αριθμού 2 δημιουργώντας την υπέροχη της δικαίωτης κοινότητας μεταξύ των βασιλικών μέλης μιας δικαίωτης δικαίωτης άνθρωπος, τότε αυτό το δικαίωτο θα δημιουργήσει τη δικαίωτη στήριξη, ενάντια στην δικαίωτη, που δεν έχει δικαίωτες δικαίωτες δικαίωτες. Και τώρα προχωρήσουμε στο αριθμό 3. Αριθμό 3. Προχωρήσεις και δικαίωτες. Παραγράφη 1. Για τη διαδικασία μιας δικαίωτης δικαίωτης άνθρωπος, κάθε δικαίωτης δικαίωτης στήριξης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης. Παραγράφη 2. Ο δικαίωτος δικαίωτης δικαίωτης στήριξης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης. Παραγράφη 3. Προχωρήσεις και δικαίωτες. Παραγράφη 2. Ο δικαίωτος δικαίωτης δικαίωτης στήριξης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης. Παραγράφη 3. Ο δικαίωτος δικαίωτης δικαίωτης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης. Παραγράφη 3. Ο δικαίωτος δικαίωτης δικαίωτης στήριξης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης. Ο δικαίωτος δικαίωτης δικαίωτης προχωρήσει ένα δημιουργείο για να διαβάζει το κείμενο. Κάπου 15 ημέρες πριν το δημιουργείο, μια κόπη της εξήγης, με το δημιουργείο της δικαίωτης και όλες τις εξήγησες δικαίωτες, είναι επαφήντες από τους εργασμούς, τον κ.Κ.Α.Λ. και τον κ.Κ.Α.Λ. Πρέπει να αναφέρω ότι, αντί το δικαίωτο της δικαίωτης προχωρήσει ένα δημιουργείο, η καλύτερη διαβάση θα είναι η δικαίωτη της δικαίωτης προχωρήσει ένα δημιουργείο. Στην παράγραφή 1 του αριθμού 3, η δικαίωτη 4301 του 2014 μας παρουσιάζει την προσέγγιση για την προσέγγιση μιας δικαίωτης δικαίωτης. Η προσέγγιση σημαίνει την προσέγγιση της δικαίωτης προχωρήσει, μέσω της προσέγγισης της δικαίωτης, μέσω της δικαίωτης της δικαίωτης που χρειάζεται από τη δικαίωση, στην ειδική δικαίωτη, κρατή στη δικαίωτη, σχετικά με τις δικαίωτες δικαίωτες άνθρωποι. Η δικαίωση είναι η δικαίωτη δικαίωση της δικαίωτης δικαίωτης, σχετικά με τις δικαίωτες δικαίωτες, σχετικά με τις δικαίωτες δικαίωτες, σχετικά με τις δικαίωτες δικαίωτες, σχετικά με τις δικαίωτες δικαίωτες. Πρώτον, το εργαλείο της συμμετοχής, δημιουργημένο από όλους τους βασιλικούς μέλους, δημιουργώντας την ιδέα τους, όπως συμβαίνει και με τη δικαίωση της δικαίωτης δικαίωτης της κοινωνικής σχέσης. Δεύτερον, η συμμετοχή της δικαίωτης δικαίωτης. Αυτό είναι σημαντικό δικαίωμα για δικαίωτες δικαίωτες. Δεύτερον, οι όρες των μέλων της εκπαιδευτικής εκπαιδευτικής, συμβαίνοντας τον όρο του δικαίωτης δικαίωτης, όπως και τον κουρυκολογικό του βίτε, συμβαίνοντας κάποια δικαίωτη σχέση. Σχέση θα συνεχίσει, εξηγώντας το αρτικό 3 της ελληνικής δικαίωτης, στο επόμενο, 9ο σχέση. Σας ευχαριστούμε για την παρακολουθή σας.
_version_ 1782818316013797376
description Ecclisiastical Law II (Erasmus): Παρακαλώ, φίλοι μου. Στην 8η λεκτήρα συνεχίζω να εξηγήσω τη δικαίωση 4301 του 2014 για την οργανισμή της δικαίωσης των δικαίων κοινωνικών και της οργανισμής τους στην Ελλάδα. Μετά την εμφανή σε την εξηγή αυτής της δικαίωσης, μετά την εμφανή σε την εξηγή αυτής της δικαίωσης των δικαίων κοινωνικών και της οργανισμής των δικαίων κοινωνικών, η ελληνική κοινωνική είναι αρκετά πολλοί άνθρωποι με σχετική αμφιστήριξη της αίθου σε μια γνωστή δικαίωση. Έχω σταματήσει την εξηγή μου σε αυτό το σημείο και τώρα συνεχίζω. Οι ελληνικοί που είναι συνεχίες αποθήκες σε μια σχετική ελληνική γεωγραφική περιοχή. Αυτός ο κριτήριος για τους βαθιάς της ελληνικής γεωγραφικής κοινωνίας να είναι συνεχίες αποθήκες σε μια σχετική ελληνική γεωγραφική περιοχή είναι αρκετά πολλοί, γιατί δεν χρειάζεται για τις κοινωνικές ασσοσιασίες κατά τη δικαίωση. Είναι αρκετά πολλοί. Είναι αρκετά πολλοί. Εξαρτάται από τις συνθήκες της συνεχής ελληνομιγραφίας των ανθρώπων, και το στόχο τους είναι να παρακολουθούν συλλογικά τις δικαιώσεις της διευθυνσίας και της παρακολουθίας που χρειάζεται από την ελληνική γεωγραφία. Το στόχο της ελληνικής οικογένειας είναι επισκέπτει και στο αρτικό 1 της ελληνικής οικογένειας, ώστε να παρακολουθούν συλλογικά τις δικαιώσεις της διευθυνσίας και της παρακολουθίας που χρειάζεται από την ελληνική γεωγραφία. Αλλά οι διευθυνσικές δραστηριότητες δεν είναι μόνος οι διευθυνσικοί παρακολουθούς, υπάρχουν και άλλα δραστηριότητες δραστηριότητες που γνωρίζονται από τη Δικαστήρα και τη διευθυνσική δραστηριότητα ή το διευθυνστικό ανθρώπινο δικαστήριο. Λοιπόν, αυτός ο στόχος είναι πολύ μικρό. Για αυτόν τον λόγο, και πρέπει να προσθέσω, οι διευθυνσικές δραστηριότητες είναι γνωρίζονται από τη Δικαστήρα και τη διευθυνσική δραστηριότητα ή το διευθυνστικό ανθρώπινο δικαστήριο, σε συμφωνία με την αυτοδετυμινή της δικαστίας τους. Λοιπόν, αυτά τα δύο κριτέρια για τους διευθυνσικούς να είναι πραγματικοί ζητήτες σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή. Πρώτο κριτέριο. Δεύτερο κριτέριο. Ο στόχος είναι να προσθέσουν συγκεκριμένως τα δουλειά της διευθυνσίας και της διευθυνσίας που χρειάζονται από τη διευθυνστική δραστηριότητα, που είναι παράλληλα με τη διευθυνστική εμφάνιση σε συνδυασμό με τη διευθυνστική ασσοσιασία. Αν οι δυνατότητες εμφάνιζουν αυτά τα δύο κριτέρια λιτουργικά και όχι σύμφωνα στις διευθυνστικές και διευθυνστικές στρατιώτες στις διευθυνστικές δραστηριότητες. Παράδειγμα 2. Διευθυνστικός λιτουργικός άνθρωπος. Βλέπω μια κοινωνική ενδιαφέροντα από την ίδια διευθυνστική κοινότητα, η οποία είναι η συστηματική και οργανισμένη δραστηριότητα της διευθυνστικής ασσοσιασίας και η συλλογική εμφάνιση των διευθυνστικών λιτουργικών εμφάνισεων. Υπάρχει διευθυνστική ασυστημότητα όταν βρίσκονται σε ειδικό διευθυνστικό δραστηριότητα των διευθυνστικών λιτουργικών άνθρωπων, η οποία εμφάνισεται στο πρώτο διευθυνστικό δραστηριότητα των διευθυνστικών λιτουργικών εμφάνισεων, όπου για να δημιουργηθεί ο διευθυνστικός λιτουργικός άνθρωπος, χρειάζεται μικρότερο από 300 ανθρώπους, καθόλου ένα από αυτού που είναι ο διευθυνστικός διευθυνστικός ασυστημότητας των διευθυνστικών λιτουργικών εμφάνισεων, που εμφανίζεται να απελευθερώσει τα διευθυνστικά δικαιώματα και ποιος πρέπει να είναι ένας ελληνικός χωριός ή χωριός μεταξύ κράτων της Ευρωπαϊκής Ενωσίας ή ένας διευθυνστικός διευθυνστικός ασυστημότητας της Ελλάδας. Στο αρτικό 2, αυτή η δικαιώματα επαναλαμβάνει το στόχο μιας ελληνικής κοινωνικής κοινότητας. Αλλά, αν δούμε, αν ανταπραγματευόμαστε την ολόκληρα των αρτικών αυτών των δικαιωμάτων, μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι, μετά το όνομα ελληνικής κοινωνικής κοινωνίας, όχι μόνο μιας ελληνικής κοινωνικής κοινότητας μπορεί να κατανοηθεί, αλλά επίσης και οι ελληνικές κοινωνικές κοινότητες, επειδή σχετικά με το ελληνικό δικαιώμα, είναι διότι υπάρχουν άλλα τύπια δικαιωμάτια, της δικασίας προσωπικής, εκκλησιαστικής δικαστικής άνθρωπος, όπως θα δούμε μετά. Το στόχο της δικασίας κοινότητας είναι η συστηματική και οργανισμένη πρακτική της δικασίας τους, πρώτα. Δεύτερον, η συλλογική εφαρμογή των δικαιωμάτων της δικασίας της πιστωτικής πιστεύωσης. Αυτή η διαδικασία του στόχου της δικασίας κοινότητας, συμπεριλαμβάντητη στο αρτικό 2, είναι καλύτερη από την συμπεριλαμβάντητη στο αρτικό 1. Είναι αρκετό να πούμε, συλλογική εφαρμογή των δικαιωμάτων της δικασίας της πιστωτικής πιστεύωσης, και θα ήταν καλύτερο να προσθέσουμε σύμφωνα με την οικοδεκτονία μας. Επίσης, το αρτικό 2 λέει, πώς μια δικαιωματική κοινότητα εφαρμογεί τη δικασία. Η δικαιωματική κοινότητα εφαρμογεί την δικαιωματική κοινότητα όταν εφαρμογηθεί σε μια ειδική κοινωνική εφαρμογή που ονομάζεται εφαρμογή δικαιωματικών εφαρμογών. Αυτό το εφαρμογή εφαρμογεί στην πρώτη στιγμή της δικαιωματικής κοινωνικής πιστωτικής κοινότητας. Μετά, το ίδιο αρτικό 2 μας δίνει, μας δίνει το μηχανισμό της δικαιωματικής δικαιωματικής πιστωτικής κοινότητας. Γιατί είτε μια δικαιωματική δικαιωματική κοινότητα είτε μια δικαιωματική δικαιωματική κοινότητα η δικαιωματική δικαιωματική κοινότητα είναι δικαιωματικές δικαιωματικές πιστωτικές. Το μηχανισμό της δικαιωματικής δικαιωματικής κοινωνικής πιστωτικής κοινότητας είναι 300 ανθρώπους. Αυτό το μηχανισμό είναι εξαιρετικό. Γιατί είναι πολύ πολύ μεγάλο αριθμός, όπως είναι σχετικά με τους βασιλικούς μέλους που χρειαζόμαστε για την δικαιωματική δικαιωματική κοινωνική κοινωνική κοινωνική σύμφωση που είναι 20 ανθρώπους. Για αυτόν τον λόγο, γιατί υπάρχει τέτοιος ανάγκης μεταξύ των υποχρεωμένων χρειάζεων το δημιουργήτημα της κοινωνικής ασοσιασίας, της δικαιωματικής δικαιωματικής άνθρωψης, αυτό το αρτικό 2 είναι αντίστοιχο στην δικαιωματική εμφάνιση και την δικαιωματική ασοσιασία. Δεν θα ήταν αντίστοιχο αν το μηχανικό αριθμό ήταν το καλύτερο αριθμό που χρειαζόταν για μια κοινωνική ασοσιασία, δηλαδή 20 κοινωνικές ασοσιασίας. Αλλά θα ήταν καλύτερο αν η δικαιωματική θα χρειαζόταν έναν αριθμό κάτω από 20, δηλαδή μεταξύ 10 και 15 κοινωνικών. Το κράτος δημιουργεί να δημιουργηθεί την ασοσιασία της δικαιωματικής ασοσιασίας από τις δικαιωματικές οργανωσίες της δικαιωματικής ασοσιασίας και δικαιωματικές κοινωνικές, και όχι για να δημιουργήσει πιο δύσκολα την αξιολογία της δικαιωματικής ασοσιασίας από την κοινωνική ασοσιασία. Μεταξύ των βασιλικών μέλης της δικαιωματικής ασοσιασίας, το αρχαίο 2 λέει ότι πρέπει να υπάρχει και ένας δικαιωματικός διευθυντής του δικαιωματικού κοινωνικού που εφαρμόζεται να εκδόξει τις δικαιωματικές δικαιώματα και πρέπει να είναι έναν ελληνικό κοινό ή κοινό της ευρωπαϊκής Ευρωπαϊκής Ένωσης ή ανθρώπινος δικαιωματικός ειλικιστής της Ελλάδας, πριν να εξηγήσει. Αυτή η μοτοσυκλέτα του αριθμίου 2, έχω να εξηγήσω ότι έχουμε δύο διαφορετικά πράγματα. Ένα πράγμα είναι η εξετάσταση της δικαίωσης προσωπικής του βασικού επίπεδο. Ένα άλλο πράγμα είναι η γνώση της δικαίωσης οργανισίας από το κράτος. Αυτά είναι δύο διαφορετικά πράγματα, δύο διαφορετικά προσωπικά πράγματα. Εξετάστασης της δικαίωσης προσωπικής του βασικού επίπεδο, όπου ο κράτος δεν γνωρίζει την εξετάσταση της δικαίωσης οργανισίας, η γνωρίζωση της δικαίωσης οργανισίας από το κράτος είναι μια άλλη διαφορετικά πράγματα. Και σε αυτή την προσωπική πράγματα, μπορεί να χρειαστεί ένα μεγάλο πολλοί μέλοι από τη δικαίωση του κράτους. Εγώ πιστεύω ότι το αριθμό 2 αυτής της δικαίωσης, κάνει μία διαφορετική μεταξύ την εξετάσταση της δικαίωσης προσωπικής του βασικού επίπεδο και τη γνωρίζωση της δικαίωσης οργανισίας από τη δικαίωση του κράτος. Η γνωρίζωση της δικαίωσης οργανισίας από τη δικαίωση της δικαίωσης οργανισίας, σημαίνει ότι η δικαίωση είναι από τη δικαίωση της δικαίωσης προσωπικής του βασικού επίπεδο, σε μια υψηλή στήριξη. Αυτό έκανε σε διαφορετικές χώρες, όπου υπάρχει ένα σύστημα της διαφορετικής στήριξης με τη γνωρίζωση της δικαίωσης οργανισίας, χρησιμοποιώντας διαφορετικές τεχνικές. Για παράδειγμα, στην Γερμανία, η δικαίωση της δικαίωσης οργανισίας από τη δικαίωση της βασικού επίπεδο είναι από τη δικαίωση της δικαίωσης οργανισίας, και η γνωρίζωση από τη δικαίωση της δικαίωσης οργανισίας είναι αυτή από τη δικαίωση της δικαίωσης οργανισίας. Στις άλλες χώρες, αυτή η αλληλεγγύη του στήριξης, από αντίστοιχο στον υπέροχο, γίνεται μέσα από τη γνωρίζωση της δικαίωσης οργανισίας από τη δικαίωση της δικαίωσης οργανισίας, ως παραδοσιακή δικαίωση, ως ιστορική δικαίωση ή μέσα από άλλες δικαίωτες τεχνικές. Τώρα, ξεκίνησα σε άλλη προβληματική κομμάτι του αριθμού 2, χρειάζοντας την υπέροχη μέσα από τους βασιλικούς μέλης της δικαίωσης οργανισίας, από ένας δικαίωτος στήριξης, από την δικαίωτη κοινότητα που είναι ασχοληθεί να αφαιρέσει τα δικαίωτα της δικαίωσης, ή από ένας δικαίωτος στήριξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ή από ένας δικαίωτος στήριξης της Ελλάδας. Δεν όλοι οι δικαίωτες έχουν δικαίωτος στήριξες. Για αυτόν τον λόγο, αυτός το μέρος του αριθμού 2 δημιουργεί τη δικαίωτη κοινότητα, που δεν έχει δικαίωτος στήριξες, γιατί για την υπέροχη μιας δικαίωτης, δημιουργεί τη δικαίωτη κοινότητα. Οι δικαίωτες δικαίωτες δεν είναι χρειάζοντες ως ενδιαφέρον Οι δικαίωτες δικαίωτες, ειδικά το δικαίωτος στήριξης, δημιουργούν πραγματικά αυτό το μέρος του αριθμού 2 δημιουργώντας την υπέροχη της δικαίωτης κοινότητας μεταξύ των βασιλικών μέλης μιας δικαίωτης δικαίωτης άνθρωπος, τότε αυτό το δικαίωτο θα δημιουργήσει τη δικαίωτη στήριξη, ενάντια στην δικαίωτη, που δεν έχει δικαίωτες δικαίωτες δικαίωτες. Και τώρα προχωρήσουμε στο αριθμό 3. Αριθμό 3. Προχωρήσεις και δικαίωτες. Παραγράφη 1. Για τη διαδικασία μιας δικαίωτης δικαίωτης άνθρωπος, κάθε δικαίωτης δικαίωτης στήριξης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης. Παραγράφη 2. Ο δικαίωτος δικαίωτης δικαίωτης στήριξης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης. Παραγράφη 3. Προχωρήσεις και δικαίωτες. Παραγράφη 2. Ο δικαίωτος δικαίωτης δικαίωτης στήριξης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης. Παραγράφη 3. Ο δικαίωτος δικαίωτης δικαίωτης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης. Παραγράφη 3. Ο δικαίωτος δικαίωτης δικαίωτης στήριξης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης προχωρήσει ένα δημιουργείο στο πρώτο δικαίωτο της στήριξης. Ο δικαίωτος δικαίωτης δικαίωτης προχωρήσει ένα δημιουργείο για να διαβάζει το κείμενο. Κάπου 15 ημέρες πριν το δημιουργείο, μια κόπη της εξήγης, με το δημιουργείο της δικαίωτης και όλες τις εξήγησες δικαίωτες, είναι επαφήντες από τους εργασμούς, τον κ.Κ.Α.Λ. και τον κ.Κ.Α.Λ. Πρέπει να αναφέρω ότι, αντί το δικαίωτο της δικαίωτης προχωρήσει ένα δημιουργείο, η καλύτερη διαβάση θα είναι η δικαίωτη της δικαίωτης προχωρήσει ένα δημιουργείο. Στην παράγραφή 1 του αριθμού 3, η δικαίωτη 4301 του 2014 μας παρουσιάζει την προσέγγιση για την προσέγγιση μιας δικαίωτης δικαίωτης. Η προσέγγιση σημαίνει την προσέγγιση της δικαίωτης προχωρήσει, μέσω της προσέγγισης της δικαίωτης, μέσω της δικαίωτης της δικαίωτης που χρειάζεται από τη δικαίωση, στην ειδική δικαίωτη, κρατή στη δικαίωτη, σχετικά με τις δικαίωτες δικαίωτες άνθρωποι. Η δικαίωση είναι η δικαίωτη δικαίωση της δικαίωτης δικαίωτης, σχετικά με τις δικαίωτες δικαίωτες, σχετικά με τις δικαίωτες δικαίωτες, σχετικά με τις δικαίωτες δικαίωτες, σχετικά με τις δικαίωτες δικαίωτες. Πρώτον, το εργαλείο της συμμετοχής, δημιουργημένο από όλους τους βασιλικούς μέλους, δημιουργώντας την ιδέα τους, όπως συμβαίνει και με τη δικαίωση της δικαίωτης δικαίωτης της κοινωνικής σχέσης. Δεύτερον, η συμμετοχή της δικαίωτης δικαίωτης. Αυτό είναι σημαντικό δικαίωμα για δικαίωτες δικαίωτες. Δεύτερον, οι όρες των μέλων της εκπαιδευτικής εκπαιδευτικής, συμβαίνοντας τον όρο του δικαίωτης δικαίωτης, όπως και τον κουρυκολογικό του βίτε, συμβαίνοντας κάποια δικαίωτη σχέση. Σχέση θα συνεχίσει, εξηγώντας το αρτικό 3 της ελληνικής δικαίωτης, στο επόμενο, 9ο σχέση. Σας ευχαριστούμε για την παρακολουθή σας.