Διάλεξη 6 / Ανάπτυξη ψηφιακών έργων. Χαρακτηριστικά διεπαφών. Σχεδιασμός παιχνιδιών. Ψηφιακή Αφήγηση
Ανάπτυξη ψηφιακών έργων. Χαρακτηριστικά διεπαφών. Σχεδιασμός παιχνιδιών. Ψηφιακή Αφήγηση: Λοιπόν σήμερα τι θα δούμε τη διαδικασία δημιουργίας ψηφιακού έργου το οποίο επειδή την προηγούμενη εβδομάδα κάναμε την πρώτη ανάθεση εργασίας το οποίο θα είναι σαν μια προετοιμασία για την τελική εργασία του μα...
Κύριος δημιουργός: | Φωκά Αμαλία (Επίκουρη Καθηγήτρια) |
---|---|
Γλώσσα: | el |
Φορέας: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
Μορφή: | Video |
Είδος: | Ανοικτά μαθήματα |
Συλλογή: | ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ |
Ημερομηνία έκδοσης: |
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2015
|
Θέματα: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγο Έργο |
Διαθέσιμο Online: | http://delos.uoi.gr/opendelos/videolecture/show?rid=f82ee2a8 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Διάλεξη 9 / H κατηγοριοποίηση διαδραστικών έργων τέχνης και τα διαφορετικά είδη διάδρασης.
από: Φωκά Αμαλία
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Διάλεξη 2 / Ψηφιακή Εικόνα, Ζωντανές Εικόνες, Αισθητήρες, Νοημοσύνη Σμήνους, Αλληλεπίδραση, Επεξεργασία Εικόνας
από: Φωκά Αμαλία
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Διάλεξη 5 / Δίκτυα. Διάχυτα Συστήματα, Μικτή πραγματικότητα
από: Φωκά Αμαλία
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Διάλεξη 7 / Η φιλοσοφία και αρχιτεκτονική του arduino. Προγραμματισμός arduino
από: Φωκά Αμαλία
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Διάλεξη 4 / Κώδικας – Αλγόριθμος –Προγραμματισμός. Επανάληψη-Μετασχηματισμοί-Παραμετροποίηση-Τυχαιότητα-Αντικειμενοστρέφεια
από: Φωκά Αμαλία
Ημερομηνία έκδοσης: (2015)