APA (7th ed.) Citation

Γεώργιος, Χ. (2015). 15. Μορφές πλώρης πρύμνης / Διάλεξη 15 / Στην παρούσα ενότητα γίνεται η παρουσίαση του μαθήματος για το για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ( διατυπώνονται ο στόχος και ο σκοπός του μαθήματος, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητριών / φοιτητών, περιγράφεται το περίγραμμα με τα επιμέρους κεφάλαια, επεξηγείται ο τρόπος που προκύπτει το σχέδιο των ναυπηγικών γραμμών, παρουσιάζονται οι συντμήσεις των τύπων των πλοίων και τα γράμματα που χρησιμοποιούνται για γραμματισμό λέξεων και ονομάτων. Τέλος, παρουσιάζονται προπλάσματα που ευρίσκονται στο χώρο του εργαστηρίου και τα οποία χρησιμεύουν ως εποπτικά μέσα για την καλλίτερη κατανόηση της μορφής της γάστρας σε κάθε περιοχή του πλοίου. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Γεώργιος, Χατζηκωνσταντής. 15. Μορφές πλώρης πρύμνης / Διάλεξη 15 / Στην παρούσα ενότητα γίνεται η παρουσίαση του μαθήματος για το για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ( διατυπώνονται ο στόχος και ο σκοπός του μαθήματος, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητριών / φοιτητών, περιγράφεται το περίγραμμα με τα επιμέρους κεφάλαια, επεξηγείται ο τρόπος που προκύπτει το σχέδιο των ναυπηγικών γραμμών, παρουσιάζονται οι συντμήσεις των τύπων των πλοίων και τα γράμματα που χρησιμοποιούνται για γραμματισμό λέξεων και ονομάτων. Τέλος, παρουσιάζονται προπλάσματα που ευρίσκονται στο χώρο του εργαστηρίου και τα οποία χρησιμεύουν ως εποπτικά μέσα για την καλλίτερη κατανόηση της μορφής της γάστρας σε κάθε περιοχή του πλοίου. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ, 2015.

MLA (8th ed.) Citation

Γεώργιος, Χατζηκωνσταντής. 15. Μορφές πλώρης πρύμνης / Διάλεξη 15 / Στην παρούσα ενότητα γίνεται η παρουσίαση του μαθήματος για το για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ( διατυπώνονται ο στόχος και ο σκοπός του μαθήματος, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητριών / φοιτητών, περιγράφεται το περίγραμμα με τα επιμέρους κεφάλαια, επεξηγείται ο τρόπος που προκύπτει το σχέδιο των ναυπηγικών γραμμών, παρουσιάζονται οι συντμήσεις των τύπων των πλοίων και τα γράμματα που χρησιμοποιούνται για γραμματισμό λέξεων και ονομάτων. Τέλος, παρουσιάζονται προπλάσματα που ευρίσκονται στο χώρο του εργαστηρίου και τα οποία χρησιμεύουν ως εποπτικά μέσα για την καλλίτερη κατανόηση της μορφής της γάστρας σε κάθε περιοχή του πλοίου. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ, 2015.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.