Θαρρενός, Μ. (2015). Ενότητα # 6: Παραδείγματα Εκπαιδευτικού Λογισμικού 2 – Σχέδια μαθήματος / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές έρχονται σε επαφή και με άλλα εκπαιδευτικά λογισμικά. Μέσα από την εξέταση των λογισμικών επισημαίνονται στοιχεία σχεδιασμού και εκπαιδευτικής αξιοποίησης, αλλά και αξιολόγησης των λογισμικών. •Στη συνέχεια επεξηγείται η δομή ενός πλήρους σχεδίου μαθήματος. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΘαρρενός, Μπράτιτσης. Ενότητα # 6: Παραδείγματα Εκπαιδευτικού Λογισμικού 2 – Σχέδια μαθήματος / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές έρχονται σε επαφή και με άλλα εκπαιδευτικά λογισμικά. Μέσα από την εξέταση των λογισμικών επισημαίνονται στοιχεία σχεδιασμού και εκπαιδευτικής αξιοποίησης, αλλά και αξιολόγησης των λογισμικών. •Στη συνέχεια επεξηγείται η δομή ενός πλήρους σχεδίου μαθήματος. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, 2015.
MLA (8th ed.) CitationΘαρρενός, Μπράτιτσης. Ενότητα # 6: Παραδείγματα Εκπαιδευτικού Λογισμικού 2 – Σχέδια μαθήματος / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές έρχονται σε επαφή και με άλλα εκπαιδευτικά λογισμικά. Μέσα από την εξέταση των λογισμικών επισημαίνονται στοιχεία σχεδιασμού και εκπαιδευτικής αξιοποίησης, αλλά και αξιολόγησης των λογισμικών. •Στη συνέχεια επεξηγείται η δομή ενός πλήρους σχεδίου μαθήματος. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, 2015.