Lecture 2 / Διάλεξη 2 / Lecture 2

Lecture 2: Παρακαλώ, φίλοι μου, στο πρώτο λεκτήριο της Εκκλησιαστικής Λόγας του Εράσμου, προσπαθούσα να σας δώσω τα τρία πλήρια του οδηγίου της ονομάζοντας Εκκλησιαστικής Λόγας και είπα ότι ο οδηγίος της Εκκλησιαστικής Λόγας δεν συμφωνεί με το σημείο ή οδηγίό του σήμερα, επειδή ο οδηγίος της Εκκλησι...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Κυριαζόπουλος Κυριάκος (Επίκουρος Καθηγητής)
Γλώσσα:el
Φορέας:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Νομικής / Ecclesiastical Law I (Erasmus)
Ημερομηνία έκδοσης: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2015
Θέματα:
Law
I
Άδεια Χρήσης:Αναφορά-Παρόμοια Διανομή
Διαθέσιμο Online:https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=1800c01a
id 3740377f-42f5-4cd4-b5c5-8a1043aebb96
title Lecture 2 / Διάλεξη 2 / Lecture 2
spellingShingle Lecture 2 / Διάλεξη 2 / Lecture 2
Ecclesiastical
Law
I
Νομική Επιστήμη - Δίκαιο
Erasmus
Κυριαζόπουλος Κυριάκος
publisher ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
url https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=1800c01a
publishDate 2015
language el
thumbnail http://oava-admin-api.datascouting.com/static/dbef/d93b/19b9/e123/16b7/6d9d/3463/a9a4/dbefd93b19b9e12316b76d9d3463a9a4.jpg
topic Ecclesiastical
Law
I
Νομική Επιστήμη - Δίκαιο
Erasmus
topic_facet Ecclesiastical
Law
I
Νομική Επιστήμη - Δίκαιο
Erasmus
author Κυριαζόπουλος Κυριάκος
author_facet Κυριαζόπουλος Κυριάκος
hierarchy_parent_title Ecclesiastical Law I (Erasmus)
hierarchy_top_title Νομικής
rights_txt License Type:(CC) v.4.0
rightsExpression_str Αναφορά-Παρόμοια Διανομή
organizationType_txt Πανεπιστήμια
hasOrganisationLogo_txt http://delos.it.auth.gr/opendelos/resources/logos/auth.png
author_role Επίκουρος Καθηγητής
author2_role Επίκουρος Καθηγητής
relatedlink_txt https://delos.it.auth.gr/
durationNormalPlayTime_txt 00:30:31
genre Ανοικτά μαθήματα
genre_facet Ανοικτά μαθήματα
institution Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
asr_txt Παρακαλώ, φίλοι μου, στο πρώτο λεκτήριο της Εκκλησιαστικής Λόγας του Εράσμου, προσπαθούσα να σας δώσω τα τρία πλήρια του οδηγίου της ονομάζοντας Εκκλησιαστικής Λόγας και είπα ότι ο οδηγίος της Εκκλησιαστικής Λόγας δεν συμφωνεί με το σημείο ή οδηγίό του σήμερα, επειδή ο οδηγίος της Εκκλησιαστικής Λόγας είναι μία παλαιολόγη. Τώρα, σε αυτό το δεύτερο λεκτήριο, θα αναλυθώ το κοινωνικό πρόγραμμα 22 της Εκκλησιαστικής Λόγας του Εκκλησιαστικής Λόγας. Στις επόμενες λεκτήριες, από το τελευταίο και το επόμενο και το επόμενο, θα ενισχύσω σε σχέσεις μεταξύ Εκκλησιαστικής Λόγας. Στην αρχή, η Εκκλησία και το κράτος στην παρουσιακή Ευρωπαϊκή, σε γενική παραγωγή, και μετά θα ενισχύσω σε σχέσεις μεταξύ Εκκλησιαστικής Λόγας, σε ευρωπαϊκές χώρες με πραγματικά ορθοδοξικές χώρες με πραγματικά. Τώρα, ενισχύω στην αναλυσία του κ.Κ. 22 της Εκκλησιαστικής Λόγας της Ευρωπαϊκής Λόγας, στο αρχή 18, στις Εκκλησιαστικές Λόγες, επειδή υπάρχει μια αυτοκτονική εμφάνιση των ελληνικών δικαιωμάτων δικαιωμάτων ανθρώπων. Παράγραφ 1. Το δικαίωμα της ελευθερίας της σκέψης, της ε . Το πραγματικό χαρακτηριστικό αυτών των ελεύθεων είναι επίσης εφαρμογημένο στο γεγονός ότι αυτή η προστασία δεν μπορεί να γερουργηθεί, ακόμα και σε περίπτωση κοινωνικής ασφάλειας, όπως εφαρμογηθεί στο αριθμό 4, παράγραφα 2, του Εθνικού Κυβερνήτων και των Εθνικών Πολιτικών Ρήτων. Τι λέει το παράγραφα 1 του Γενικού Κοινωνικού Κοινωνικού No. 22? Λέει ότι το δικαίωμα της ελευθερίας της σκέψης, σκέψης και θεσμίας δεν είναι μόνο ένα δικαίωμα, είναι μια ομάδα δικαίων δικαίων. Αυτή η ομάδα δικαίων δικαίων που ονομάζεται ελευθερία της σκέψης και της θεσμίας ή ελευθερίας της σκέψης εφαρμογήθηκε σε δύο ομάδες. Το πρώτο ομάδης ονομάζεται ελευθερία της σκέψης ελευθερίας της σκέψης όταν μιλάμε για ελευθερία της σκέψης και ελευθερία της σκέψης. Και αυτό το πρώτο ομάδης υπάρχει επίσης πολλές ελευθερίας της σκέψης. Το άλλο πρώτο ομάδης ονομάζεται ελευθερία της ελευθερίας της σκέψης, ελευθερία ή αλληλευθερία της σκέψης. Και επίσης υπάρχει πολλές ελευθερίες της σκέψης. Αλλά όταν βλέπουμε τη φράση ελευθερία της σκέψης, ελευθερία της σκέψης, ελευθερία της σκέψης, καταλαβαίνουμε ότι έχουμε τρεις δικαιώματα, ελευθερία της σκέψης, ελευθερία της σκέψης, ελευθερία της αλληλευθερίας της σκέψης. Αλλά αυτό δεν είναι πραγματικό, επειδή κάθε δικαιώμα είναι γενικό, επειδή υπάρχει πολλά δικαιώματα από κοινωνικές ή δικαιωματικές δικαιώματα. Παράγραφή δεύτερη. ΑΤΗΚΛΑΙΤΗΝΕ προστατεύει θεϊστικές, δεν θεϊστικές και δεν θεϊστικές πιθανότητες, καθώς και το δικαίωμα να μην προφεύγει τίποτα δικαιώματα ή πιθανότητες. Οι όρες δικαιώματα και πιθανότητες πρέπει να είναι διπλώς συμμετοχισμένοι. ΑΤΗΚΛΑΙΤΗΝΕ δεν είναι λιμωμένοι σε κάθε εφαρμογή στις παραδοσιακές δικαιώματα ή πιθανότητες και πιθανότητες με εφαρμογή στις παραδοσιακές δικαιώματα ή πιθανότητες ανάλογες στις παραδοσιακές πιθανότητες. Ο κοινοβούλος, εφαρμογή στις παραδοσιακές πιθανότητες και πιθανότητες, εφαρμογή στις παραδοσιακές πιθανότητες, συμμετοχισμένοι σε πραγματικές εφαρμογές στις παραδοσιακές πιθανότητες που μπορεί να είναι σχετικότητας από μια πραγματική δικαιωματική κοινότητα. Αυτό που λέει το παράγραφο 2 του κοινωνικού εφαρμογή στις 22 εφαρμογές στις παραδοσιακές πιθανότητες, σχετικότητας στις πραγματικές εφαρμογές στις παραδοσιακές πιθανότητες. Αυτό που λέει το παράγραφο 2 του κοινωνικού εφαρμογή στις 22 εφαρμογές στις παραδοσιακές πιθανότητες, σχετικότητας στις παραδοσιακές πιθανότητες, σχετικότητας στις πραγματικές εφαρμογές στις παραδοσιακές πιθανότητες, σχετικότητας στις πραγματικές εφαρμογές στις παραδοσιακές πιθανότητες. 1. Δεν υπάρχουν μόνο εφαρμογές στις πραγματικές πιθανότητες, επειδή φυσικά υπάρχουν εφαρμογές στις πραγματικές πιθανότητες. Ωστόσο, οι εφαρμογές μπορούν να είναι θεϊστικοί, δεν θεϊστικοί ή θεϊστικοί. Το Βουδίσμα, για παράδειγμα, είναι μια όμουνα θεϊστική θρησκευτική. Και η σχολή Θεραβάντα του Βουδίσματος είναι μια θεϊστική θρησκευτική θρησκευτική θρησκευτική. Και οι δεδομένοι θρησκευτικοί πιθανότητες είναι προστατευμένοι για ανθρώπους που δεν προφέρεται σε καμία θρησκευτική πιθανότητα ή για τις κοινωνίες των δεδομένων. Οι όρες πιθανότητας και η θρησκευτική θρησκευτική θρησκευτική θρησκευτική είναι να είναι δυνατότητα. Το δικαίωμα της θρησκευτικής θρησκευτικής θρησκευτικής και, φυσικά, της πιθανότητας, είναι δύσκολο να διαφάνεται. Στη Ευρώπη, για παράδειγμα, υπάρχει μια πολύ μικρή δημιουργία της δικαίωσης της θρησκευτικής θρησκευτικής. Αλλά, στις ΗΠΑ, είτε στην δικαίωση της θρησκευτικής θρησκευτικής θρησκευτικής ή στην δικαίωση της δικαιωμάτιας, υπάρχει μια πολύ σκληρή, πολύ μεγαλύτερη εξελίξη των δικαίων, ειδικά σε θρησκευτική θρησκευτικής θρησκευτικής. Άρα, στις ΗΠΑ, υπάρχουν τρεις τρόπους της δικαίωσης της θρησκευτικής θρησκευτικής. Ο πρώτος τρόπος της δικαίωσης της θρησκευτικής θρησκευτικής θρησκευτικής είναι ένα σημαντικό. Είναι ένα σημαντικό που έχει μια ομάδα ελεύθεων. Για παράδειγμα, η θρησκευτική θρησκευτικής θρησκευτικής είναι η πιθανότητα στον Θεό. Αυτή είναι μια ανοιχτή θρησκευτική θρησκευτικής θρησκευτικής. Και επειδή όλα τα δικαίωτα δεν έχουν αμμούς στον Θεό, αυτή η θρησκευτική θρησκευτικής θρησκευτικής θρησκευτικής δεν είναι σε συμφωνία με την αλληλεγγύη θρησκευτική θρησκευτικής θρησκευτικής θρησκευτικής. Έτσι, ένας άλλος τρόπος, ένας άλλος ομάδος δικαιωμάτων θρησκευτικών έχει εξελίξει. ΟιCheελίδ�ες θρησκευτικές θρησκευτικές. Η θρησκευτική θρησκευτική θηνμιδιώτηση επιπράγμαται σε χ married buy. το οποίο έχει έναν πιθανό για το ειδικό εμφάνισης του άνθρωπου. Δηλαδή, τι είναι το αξιότητας του εμφάνισης για το ειδικό εμφάνισης, που είναι σχετικά με το αξιότητα που είναι αξιότητα, όπως σχετικά με το αξιότητας του εμφάνισης, σχετικά με το αξιότητας του εμφάνισης, το οποίο μπορεί να εμφανιστεί σε αυτόν τον τρόπο, σχετικά με το αξιότητας του εμφάνισης. Για παράδειγμα, ένα αθλητικό ιδέα μπορεί να υποδοχεί ένα αξιότητα, σχετικά με το αξιότητα του ιδέα, σχετικά με το αξιότητα του ιδέα, σχετικά με το αξιότητα του ιδέα. Για παράδειγμα, ένα αθλητικό ιδέα μπορεί να υποδοχεί ένα αξιότητα, σχετικά με το αξιότητα του ιδέα, σχετικά με το αξιότητα του ιδέα, σχετικά με το αξιότητα του ιδέα. Για παράδειγμα, υπάρχει μια αθλητικότητα των ακολουθών του Elvis Presley, ο οποίος ήταν ο γνωστός Αμερικανός τραγουδιός. Υπάρχει και άλλο τρόπο ή ομάδος αθλητικών δημιουργών της αθλητικής, τα οποία ονομάζονται «αναλογικά», και τα οποία μπορεί να υπάρχουν σύμφωνα με την αθλητική ασφάλεια από τους άλλους δύο τρόπους ή τους άλλους δύο ομάδους αθλητικών δημιουργών, η οποία είναι η ασφάλεια ή η ασφάλεια 1. Όσο σχετικά με αυτό το τρόπο ή τρόπο της αθλητικής ασφάλειας της αθλητικής, την αναλογική 1, δύο λίστα χαρακτηριστικών πρέπει να εξελίξονται. Ένα λίστα χαρακτηριστικών των ήδη γνωστών αθλητικών πρέπει να εξελίξονται. Επίσης, μια άλλη λίστα χαρακτηριστικών ένας ομάδος που υποστηρίζει ότι είναι μια αθλητική 1 και που θέλει να γνωρίζεται ως αθλητική για τα σκέψη της κράτης λόγου. Πρέπει να γνωρίζω ότι οι αθλητικές γνωρίσεις δεν χρειάζονται, δεν πρέπει να χρειάζονται για την εντυπωσία των δικαιωμάτων, των δικαιωμάτων αθλητικών. Γιατί για να εντυπωσιάσουμε οι δικαιωμάτια αθλητικές δικαιωμάτων για μια ομάδα είναι αρκετά για να πει ότι είναι μια αθλητική 1 και δεν πρέπει να δείξει ότι είναι πραγματικά μια αθλητική 1. Ένα δικαιωματικό σχέδιο για την αθλητικότητα θα πρέπει, εάν η κράτη συμφωνεί στις αθλητικές δικαιωμάτια. Οι αθλητικές δικαιωμάτια είναι αθλητικές δικαιωμάτια που δίνονται στις αθλητικές δικαιωμάτια από κράτη, και οι οποίες αθλητικές δικαιωμάτια είναι πάνω στις αθλητικές δικαιωμάτια που γνωρίζονται από την Εθνική Λόγη ή την Πρωτοβουλική Λόγη. Για παράδειγμα, η αθλητική συμφωνία στις αθλητικές δικαιωμάτια, η αθλητική εκπαίδευση στις κοινωνικές σχολείες, τις εξέμψεις, τη γνωρίζωση στις αθλητικές σχολείες ως αθλητική σχολείας, σύμφωνα με τη δικαιωματική δικαιωμάτια, κλπ. Αλλά τα δύο αθλητικές δικαιωμάτια, στις οποίες έχω δημιουργηθεί, είναι η αθλητική συμφωνίας στις αθλητικές δικαιωμάτια και η λίστα των χαρακτηριστικών μιας ομάδας που θέλει να γνωρίζει αυτήν την αθλητική συμφωνία στις αθλητικές δικαιωμάτια. Για παράδειγμα, για το σχέδιο μιας δικαιωματικής αθλητικής συμφωνίας, πρέπει να διαβάζεται η λίστα των χαρακτηριστικών στις αθλητικές δικαιωμάτια, πρέπει να είναι σε συμφωνία με την αθλητική συμφωνία. Δηλαδή, πρέπει να μην διαβάζεται την αθλητική συμφωνία, όταν είναι προετοιμασμένη, όταν είναι εξαιρετική. Από τη συμφωνία στις δύο λίστα, κάποιος μπορεί να συμφωνήσει ότι τα πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ομάδας που υποστηρίζει ότι είναι ιδιαίτερα και που θέλει να συμφωνήσει ως ιδιαίτερα για τα λόγια της αθλητικής συμφωνίας, συμφωνούν με τα χαρακτηριστικά, με τα πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της άλλης λίστα, που υποστηρίζουν τα χαρακτηριστικά των ήδη γνωστών θρησκευτών. Από αυτή την εκπαιδευσία των διαφορετικών τύπων ή ομάδων δικαιωμάτων θρησκευτών της αθλητικής συμφωνίας στις ΗΠΑ, είναι σημαντικό ότι η δημιουργία των δικαιωμάτων θρησκευτών δεν είναι εύκολο δουλειά. Για άλλα λόγια, το 2ο παράγραφο του κ.Κ. 22 δεν δίνει καμία δικαιωμάτων θρησκευτών της αθλητικής συμφωνίας. Λέει μόνο ότι το όνομα πιστεύω και η αθλητική συμφωνία πρέπει να είναι πραγματικά δημιουργημένη και η αθλητική συμφωνία δεν είναι μειωμένη στις παραδοσιακές δικαιωμάτων ή στις δικαιωμάτων και πιστεύεων με ιστοτιτουρικές χαρακτηριστικές ή πρακτικές που είναι σχετικές στις παραδοσιακές δικαιωμάτων. Το όνομα «αθλητική συμφωνία» σημαίνει επίσης τα νέα κατασκευασμένα αθλητικές συμφωνίες. Είναι γνωστά για μια κοινωνική αθλητική συμφωνία. Οι αθλητικές συμφωνίες που δεν έχουν ιστοτιτουρικές χαρακτηριστικές σχετικά με τα γνωστά αθλητικές συμφωνίες. Τώρα, πάμε στο παράγραφο 3 του γενικού σχετικού No. 22. Ο αθλητικός 18 διασφαλίζει τη ελεύθερη αθλητική συμφωνία για τη ελεύθερη αθλητική συμφωνία. Δεν δημιουργεί καμία λειτουργία σε κάθε ελεύθερη αθλητική συμφωνία ή σε ελεύθερη αθλητική συμφωνία, ή σε ελεύθερη αθλητική συμφωνία, ή σε ελεύθερη αθλητική συμφωνία. Επίσης, δεν υπάρχει καμία λειτουργία σε κάθε ελεύθερη αθλητική συμφωνία ή σε ελεύθερη αθλητική συμφωνία. Στο αρχαίο 3, υπάρχει μια αρκετή εξελίξη ότι η ελεύθερη αθλητική συμφωνία, ως γραμμή δικαιώματα, εφαρμόζεται από δύο συμφωνίες, ένας συμφωνίος με το όνομα ελεύθερη αθλητική συμφωνία, ελεύθερη ή αθλητική, και ένας άλλος συμφωνίος με δικαιώματα, ελεύθερη αθλητική συμφωνία. Και οι ελεύθερη αθλητικές συμφωνίες του πρώτου συμφωνίου δεν μπορούν να είναι λειτουργικές. Οι ελεύθερη αθλητικές συμφωνίες του άλλου συμφωνίου, με το όνομα ελεύθερη αθλητική συμφωνία, μπορούν να είναι λειτουργικές, όπως εφαρμόζεται στις επόμενες παραγράφες του γενικού συμφωνίου 22. Η παραγράφη λέει επίσης ότι το δικαίωμα να έχεις ελεύθερη αθλητική συμφωνία είναι ένα δικαίωμα ελεύθερη αθλητικής συμφωνίας του πρώτου συμφωνίου με το όνομα ελεύθερη αθλητική συμφωνία. Στην παράγραφή 4 του γενικού συμφωνίου 22, το δικαίωμα να έχεις ελεύθερη αθλητική συμφωνία μπορεί να εξελίξει είτε individual, είτε σε κοινότητα με άλλους, είτε στον κοινό ή στον πρωτοβουλικό. Η ελεύθερη αθλητική συμφωνία στον δικαίωμα ελεύθερη αθλητική συμφωνία, συμφωνεί σε μια διάφορα περιοχή πραγματικών. Το σχέδιο της ελεύθερης συμφωνίας προέκτευε σε δικαίωμα και στρατιωτικές πραγματικές πράξεις, δίνοντας ελεύθερη εμπισότητα και πολλές πρακτικές εντεγραίες σε τέτοια πράξεις, συμφωνώντας μέρες ελεύθερης εμπισότητας, χρησιμοποίησης ριτουάλων, φόρμουλων και οδηγών, παρουσία σύμβολων και ελεύθερης εμπισότητας και μέρες ελεύθερης εμπισότητας. Η παρακολουθία και η πρακτική της ελεύθερης εμπισότητας μπορεί να εφαρμόσουν όχι μόνο στρατιωτικές πράξεις, αλλά και τέτοια πρακτικές εμπισότητας, όπως η παρακολουθία εμπισότητας διαιτωτικών εμπισότητας, παρουσία σύμβολων και ελεύθερης εμπισότητας, χρησιμοποίησης ριτουάλων συμφωνώντας με κάποιες στιγμές της ζωής και χρησιμοποίησης μιας συγκεκριμένης μοναδικής εμπισότητας. Επίσης, η παρακολουθία και η πρακτική της ελεύθερης εμπισότητας συμφωνώντας μέρες ελεύθερης εμπισότητας και μέρες εμπισότητας. Η ελεύθερη εμπισότητα να χορηγήσει τους διαιτωτικούς εμπισότητες, αδερφούς και διαιτωτές. Η ελεύθερη εμπισότητα να ανοίξει σεμινάρια ή διαιτωτικές σχολείς. Και η ελεύθερη εμπισότητα να προετοιμαστούν και να διασχίσουν διαιτωτικές εμπισότητες ή εμπισότητες. Βλέπουμε ότι το παράγραμμα 4 του ΓΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ� Αυτή η ώρα έχει τελειώσει, σχετικά με το παράγραμμα, οπότε θα συνεχίσουμε την εξελίξη του ΓΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ� οπότε θα συνεχίσουμε την εξελίξη του ΓΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ�
_version_ 1782818369931575296
description Lecture 2: Παρακαλώ, φίλοι μου, στο πρώτο λεκτήριο της Εκκλησιαστικής Λόγας του Εράσμου, προσπαθούσα να σας δώσω τα τρία πλήρια του οδηγίου της ονομάζοντας Εκκλησιαστικής Λόγας και είπα ότι ο οδηγίος της Εκκλησιαστικής Λόγας δεν συμφωνεί με το σημείο ή οδηγίό του σήμερα, επειδή ο οδηγίος της Εκκλησιαστικής Λόγας είναι μία παλαιολόγη. Τώρα, σε αυτό το δεύτερο λεκτήριο, θα αναλυθώ το κοινωνικό πρόγραμμα 22 της Εκκλησιαστικής Λόγας του Εκκλησιαστικής Λόγας. Στις επόμενες λεκτήριες, από το τελευταίο και το επόμενο και το επόμενο, θα ενισχύσω σε σχέσεις μεταξύ Εκκλησιαστικής Λόγας. Στην αρχή, η Εκκλησία και το κράτος στην παρουσιακή Ευρωπαϊκή, σε γενική παραγωγή, και μετά θα ενισχύσω σε σχέσεις μεταξύ Εκκλησιαστικής Λόγας, σε ευρωπαϊκές χώρες με πραγματικά ορθοδοξικές χώρες με πραγματικά. Τώρα, ενισχύω στην αναλυσία του κ.Κ. 22 της Εκκλησιαστικής Λόγας της Ευρωπαϊκής Λόγας, στο αρχή 18, στις Εκκλησιαστικές Λόγες, επειδή υπάρχει μια αυτοκτονική εμφάνιση των ελληνικών δικαιωμάτων δικαιωμάτων ανθρώπων. Παράγραφ 1. Το δικαίωμα της ελευθερίας της σκέψης, της ε . Το πραγματικό χαρακτηριστικό αυτών των ελεύθεων είναι επίσης εφαρμογημένο στο γεγονός ότι αυτή η προστασία δεν μπορεί να γερουργηθεί, ακόμα και σε περίπτωση κοινωνικής ασφάλειας, όπως εφαρμογηθεί στο αριθμό 4, παράγραφα 2, του Εθνικού Κυβερνήτων και των Εθνικών Πολιτικών Ρήτων. Τι λέει το παράγραφα 1 του Γενικού Κοινωνικού Κοινωνικού No. 22? Λέει ότι το δικαίωμα της ελευθερίας της σκέψης, σκέψης και θεσμίας δεν είναι μόνο ένα δικαίωμα, είναι μια ομάδα δικαίων δικαίων. Αυτή η ομάδα δικαίων δικαίων που ονομάζεται ελευθερία της σκέψης και της θεσμίας ή ελευθερίας της σκέψης εφαρμογήθηκε σε δύο ομάδες. Το πρώτο ομάδης ονομάζεται ελευθερία της σκέψης ελευθερίας της σκέψης όταν μιλάμε για ελευθερία της σκέψης και ελευθερία της σκέψης. Και αυτό το πρώτο ομάδης υπάρχει επίσης πολλές ελευθερίας της σκέψης. Το άλλο πρώτο ομάδης ονομάζεται ελευθερία της ελευθερίας της σκέψης, ελευθερία ή αλληλευθερία της σκέψης. Και επίσης υπάρχει πολλές ελευθερίες της σκέψης. Αλλά όταν βλέπουμε τη φράση ελευθερία της σκέψης, ελευθερία της σκέψης, ελευθερία της σκέψης, καταλαβαίνουμε ότι έχουμε τρεις δικαιώματα, ελευθερία της σκέψης, ελευθερία της σκέψης, ελευθερία της αλληλευθερίας της σκέψης. Αλλά αυτό δεν είναι πραγματικό, επειδή κάθε δικαιώμα είναι γενικό, επειδή υπάρχει πολλά δικαιώματα από κοινωνικές ή δικαιωματικές δικαιώματα. Παράγραφή δεύτερη. ΑΤΗΚΛΑΙΤΗΝΕ προστατεύει θεϊστικές, δεν θεϊστικές και δεν θεϊστικές πιθανότητες, καθώς και το δικαίωμα να μην προφεύγει τίποτα δικαιώματα ή πιθανότητες. Οι όρες δικαιώματα και πιθανότητες πρέπει να είναι διπλώς συμμετοχισμένοι. ΑΤΗΚΛΑΙΤΗΝΕ δεν είναι λιμωμένοι σε κάθε εφαρμογή στις παραδοσιακές δικαιώματα ή πιθανότητες και πιθανότητες με εφαρμογή στις παραδοσιακές δικαιώματα ή πιθανότητες ανάλογες στις παραδοσιακές πιθανότητες. Ο κοινοβούλος, εφαρμογή στις παραδοσιακές πιθανότητες και πιθανότητες, εφαρμογή στις παραδοσιακές πιθανότητες, συμμετοχισμένοι σε πραγματικές εφαρμογές στις παραδοσιακές πιθανότητες που μπορεί να είναι σχετικότητας από μια πραγματική δικαιωματική κοινότητα. Αυτό που λέει το παράγραφο 2 του κοινωνικού εφαρμογή στις 22 εφαρμογές στις παραδοσιακές πιθανότητες, σχετικότητας στις πραγματικές εφαρμογές στις παραδοσιακές πιθανότητες. Αυτό που λέει το παράγραφο 2 του κοινωνικού εφαρμογή στις 22 εφαρμογές στις παραδοσιακές πιθανότητες, σχετικότητας στις παραδοσιακές πιθανότητες, σχετικότητας στις πραγματικές εφαρμογές στις παραδοσιακές πιθανότητες, σχετικότητας στις πραγματικές εφαρμογές στις παραδοσιακές πιθανότητες. 1. Δεν υπάρχουν μόνο εφαρμογές στις πραγματικές πιθανότητες, επειδή φυσικά υπάρχουν εφαρμογές στις πραγματικές πιθανότητες. Ωστόσο, οι εφαρμογές μπορούν να είναι θεϊστικοί, δεν θεϊστικοί ή θεϊστικοί. Το Βουδίσμα, για παράδειγμα, είναι μια όμουνα θεϊστική θρησκευτική. Και η σχολή Θεραβάντα του Βουδίσματος είναι μια θεϊστική θρησκευτική θρησκευτική θρησκευτική. Και οι δεδομένοι θρησκευτικοί πιθανότητες είναι προστατευμένοι για ανθρώπους που δεν προφέρεται σε καμία θρησκευτική πιθανότητα ή για τις κοινωνίες των δεδομένων. Οι όρες πιθανότητας και η θρησκευτική θρησκευτική θρησκευτική θρησκευτική είναι να είναι δυνατότητα. Το δικαίωμα της θρησκευτικής θρησκευτικής θρησκευτικής και, φυσικά, της πιθανότητας, είναι δύσκολο να διαφάνεται. Στη Ευρώπη, για παράδειγμα, υπάρχει μια πολύ μικρή δημιουργία της δικαίωσης της θρησκευτικής θρησκευτικής. Αλλά, στις ΗΠΑ, είτε στην δικαίωση της θρησκευτικής θρησκευτικής θρησκευτικής ή στην δικαίωση της δικαιωμάτιας, υπάρχει μια πολύ σκληρή, πολύ μεγαλύτερη εξελίξη των δικαίων, ειδικά σε θρησκευτική θρησκευτικής θρησκευτικής. Άρα, στις ΗΠΑ, υπάρχουν τρεις τρόπους της δικαίωσης της θρησκευτικής θρησκευτικής. Ο πρώτος τρόπος της δικαίωσης της θρησκευτικής θρησκευτικής θρησκευτικής είναι ένα σημαντικό. Είναι ένα σημαντικό που έχει μια ομάδα ελεύθεων. Για παράδειγμα, η θρησκευτική θρησκευτικής θρησκευτικής είναι η πιθανότητα στον Θεό. Αυτή είναι μια ανοιχτή θρησκευτική θρησκευτικής θρησκευτικής. Και επειδή όλα τα δικαίωτα δεν έχουν αμμούς στον Θεό, αυτή η θρησκευτική θρησκευτικής θρησκευτικής θρησκευτικής δεν είναι σε συμφωνία με την αλληλεγγύη θρησκευτική θρησκευτικής θρησκευτικής θρησκευτικής. Έτσι, ένας άλλος τρόπος, ένας άλλος ομάδος δικαιωμάτων θρησκευτικών έχει εξελίξει. ΟιCheελίδ�ες θρησκευτικές θρησκευτικές. Η θρησκευτική θρησκευτική θηνμιδιώτηση επιπράγμαται σε χ married buy. το οποίο έχει έναν πιθανό για το ειδικό εμφάνισης του άνθρωπου. Δηλαδή, τι είναι το αξιότητας του εμφάνισης για το ειδικό εμφάνισης, που είναι σχετικά με το αξιότητα που είναι αξιότητα, όπως σχετικά με το αξιότητας του εμφάνισης, σχετικά με το αξιότητας του εμφάνισης, το οποίο μπορεί να εμφανιστεί σε αυτόν τον τρόπο, σχετικά με το αξιότητας του εμφάνισης. Για παράδειγμα, ένα αθλητικό ιδέα μπορεί να υποδοχεί ένα αξιότητα, σχετικά με το αξιότητα του ιδέα, σχετικά με το αξιότητα του ιδέα, σχετικά με το αξιότητα του ιδέα. Για παράδειγμα, ένα αθλητικό ιδέα μπορεί να υποδοχεί ένα αξιότητα, σχετικά με το αξιότητα του ιδέα, σχετικά με το αξιότητα του ιδέα, σχετικά με το αξιότητα του ιδέα. Για παράδειγμα, υπάρχει μια αθλητικότητα των ακολουθών του Elvis Presley, ο οποίος ήταν ο γνωστός Αμερικανός τραγουδιός. Υπάρχει και άλλο τρόπο ή ομάδος αθλητικών δημιουργών της αθλητικής, τα οποία ονομάζονται «αναλογικά», και τα οποία μπορεί να υπάρχουν σύμφωνα με την αθλητική ασφάλεια από τους άλλους δύο τρόπους ή τους άλλους δύο ομάδους αθλητικών δημιουργών, η οποία είναι η ασφάλεια ή η ασφάλεια 1. Όσο σχετικά με αυτό το τρόπο ή τρόπο της αθλητικής ασφάλειας της αθλητικής, την αναλογική 1, δύο λίστα χαρακτηριστικών πρέπει να εξελίξονται. Ένα λίστα χαρακτηριστικών των ήδη γνωστών αθλητικών πρέπει να εξελίξονται. Επίσης, μια άλλη λίστα χαρακτηριστικών ένας ομάδος που υποστηρίζει ότι είναι μια αθλητική 1 και που θέλει να γνωρίζεται ως αθλητική για τα σκέψη της κράτης λόγου. Πρέπει να γνωρίζω ότι οι αθλητικές γνωρίσεις δεν χρειάζονται, δεν πρέπει να χρειάζονται για την εντυπωσία των δικαιωμάτων, των δικαιωμάτων αθλητικών. Γιατί για να εντυπωσιάσουμε οι δικαιωμάτια αθλητικές δικαιωμάτων για μια ομάδα είναι αρκετά για να πει ότι είναι μια αθλητική 1 και δεν πρέπει να δείξει ότι είναι πραγματικά μια αθλητική 1. Ένα δικαιωματικό σχέδιο για την αθλητικότητα θα πρέπει, εάν η κράτη συμφωνεί στις αθλητικές δικαιωμάτια. Οι αθλητικές δικαιωμάτια είναι αθλητικές δικαιωμάτια που δίνονται στις αθλητικές δικαιωμάτια από κράτη, και οι οποίες αθλητικές δικαιωμάτια είναι πάνω στις αθλητικές δικαιωμάτια που γνωρίζονται από την Εθνική Λόγη ή την Πρωτοβουλική Λόγη. Για παράδειγμα, η αθλητική συμφωνία στις αθλητικές δικαιωμάτια, η αθλητική εκπαίδευση στις κοινωνικές σχολείες, τις εξέμψεις, τη γνωρίζωση στις αθλητικές σχολείες ως αθλητική σχολείας, σύμφωνα με τη δικαιωματική δικαιωμάτια, κλπ. Αλλά τα δύο αθλητικές δικαιωμάτια, στις οποίες έχω δημιουργηθεί, είναι η αθλητική συμφωνίας στις αθλητικές δικαιωμάτια και η λίστα των χαρακτηριστικών μιας ομάδας που θέλει να γνωρίζει αυτήν την αθλητική συμφωνία στις αθλητικές δικαιωμάτια. Για παράδειγμα, για το σχέδιο μιας δικαιωματικής αθλητικής συμφωνίας, πρέπει να διαβάζεται η λίστα των χαρακτηριστικών στις αθλητικές δικαιωμάτια, πρέπει να είναι σε συμφωνία με την αθλητική συμφωνία. Δηλαδή, πρέπει να μην διαβάζεται την αθλητική συμφωνία, όταν είναι προετοιμασμένη, όταν είναι εξαιρετική. Από τη συμφωνία στις δύο λίστα, κάποιος μπορεί να συμφωνήσει ότι τα πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ομάδας που υποστηρίζει ότι είναι ιδιαίτερα και που θέλει να συμφωνήσει ως ιδιαίτερα για τα λόγια της αθλητικής συμφωνίας, συμφωνούν με τα χαρακτηριστικά, με τα πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της άλλης λίστα, που υποστηρίζουν τα χαρακτηριστικά των ήδη γνωστών θρησκευτών. Από αυτή την εκπαιδευσία των διαφορετικών τύπων ή ομάδων δικαιωμάτων θρησκευτών της αθλητικής συμφωνίας στις ΗΠΑ, είναι σημαντικό ότι η δημιουργία των δικαιωμάτων θρησκευτών δεν είναι εύκολο δουλειά. Για άλλα λόγια, το 2ο παράγραφο του κ.Κ. 22 δεν δίνει καμία δικαιωμάτων θρησκευτών της αθλητικής συμφωνίας. Λέει μόνο ότι το όνομα πιστεύω και η αθλητική συμφωνία πρέπει να είναι πραγματικά δημιουργημένη και η αθλητική συμφωνία δεν είναι μειωμένη στις παραδοσιακές δικαιωμάτων ή στις δικαιωμάτων και πιστεύεων με ιστοτιτουρικές χαρακτηριστικές ή πρακτικές που είναι σχετικές στις παραδοσιακές δικαιωμάτων. Το όνομα «αθλητική συμφωνία» σημαίνει επίσης τα νέα κατασκευασμένα αθλητικές συμφωνίες. Είναι γνωστά για μια κοινωνική αθλητική συμφωνία. Οι αθλητικές συμφωνίες που δεν έχουν ιστοτιτουρικές χαρακτηριστικές σχετικά με τα γνωστά αθλητικές συμφωνίες. Τώρα, πάμε στο παράγραφο 3 του γενικού σχετικού No. 22. Ο αθλητικός 18 διασφαλίζει τη ελεύθερη αθλητική συμφωνία για τη ελεύθερη αθλητική συμφωνία. Δεν δημιουργεί καμία λειτουργία σε κάθε ελεύθερη αθλητική συμφωνία ή σε ελεύθερη αθλητική συμφωνία, ή σε ελεύθερη αθλητική συμφωνία, ή σε ελεύθερη αθλητική συμφωνία. Επίσης, δεν υπάρχει καμία λειτουργία σε κάθε ελεύθερη αθλητική συμφωνία ή σε ελεύθερη αθλητική συμφωνία. Στο αρχαίο 3, υπάρχει μια αρκετή εξελίξη ότι η ελεύθερη αθλητική συμφωνία, ως γραμμή δικαιώματα, εφαρμόζεται από δύο συμφωνίες, ένας συμφωνίος με το όνομα ελεύθερη αθλητική συμφωνία, ελεύθερη ή αθλητική, και ένας άλλος συμφωνίος με δικαιώματα, ελεύθερη αθλητική συμφωνία. Και οι ελεύθερη αθλητικές συμφωνίες του πρώτου συμφωνίου δεν μπορούν να είναι λειτουργικές. Οι ελεύθερη αθλητικές συμφωνίες του άλλου συμφωνίου, με το όνομα ελεύθερη αθλητική συμφωνία, μπορούν να είναι λειτουργικές, όπως εφαρμόζεται στις επόμενες παραγράφες του γενικού συμφωνίου 22. Η παραγράφη λέει επίσης ότι το δικαίωμα να έχεις ελεύθερη αθλητική συμφωνία είναι ένα δικαίωμα ελεύθερη αθλητικής συμφωνίας του πρώτου συμφωνίου με το όνομα ελεύθερη αθλητική συμφωνία. Στην παράγραφή 4 του γενικού συμφωνίου 22, το δικαίωμα να έχεις ελεύθερη αθλητική συμφωνία μπορεί να εξελίξει είτε individual, είτε σε κοινότητα με άλλους, είτε στον κοινό ή στον πρωτοβουλικό. Η ελεύθερη αθλητική συμφωνία στον δικαίωμα ελεύθερη αθλητική συμφωνία, συμφωνεί σε μια διάφορα περιοχή πραγματικών. Το σχέδιο της ελεύθερης συμφωνίας προέκτευε σε δικαίωμα και στρατιωτικές πραγματικές πράξεις, δίνοντας ελεύθερη εμπισότητα και πολλές πρακτικές εντεγραίες σε τέτοια πράξεις, συμφωνώντας μέρες ελεύθερης εμπισότητας, χρησιμοποίησης ριτουάλων, φόρμουλων και οδηγών, παρουσία σύμβολων και ελεύθερης εμπισότητας και μέρες ελεύθερης εμπισότητας. Η παρακολουθία και η πρακτική της ελεύθερης εμπισότητας μπορεί να εφαρμόσουν όχι μόνο στρατιωτικές πράξεις, αλλά και τέτοια πρακτικές εμπισότητας, όπως η παρακολουθία εμπισότητας διαιτωτικών εμπισότητας, παρουσία σύμβολων και ελεύθερης εμπισότητας, χρησιμοποίησης ριτουάλων συμφωνώντας με κάποιες στιγμές της ζωής και χρησιμοποίησης μιας συγκεκριμένης μοναδικής εμπισότητας. Επίσης, η παρακολουθία και η πρακτική της ελεύθερης εμπισότητας συμφωνώντας μέρες ελεύθερης εμπισότητας και μέρες εμπισότητας. Η ελεύθερη εμπισότητα να χορηγήσει τους διαιτωτικούς εμπισότητες, αδερφούς και διαιτωτές. Η ελεύθερη εμπισότητα να ανοίξει σεμινάρια ή διαιτωτικές σχολείς. Και η ελεύθερη εμπισότητα να προετοιμαστούν και να διασχίσουν διαιτωτικές εμπισότητες ή εμπισότητες. Βλέπουμε ότι το παράγραμμα 4 του ΓΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ� Αυτή η ώρα έχει τελειώσει, σχετικά με το παράγραμμα, οπότε θα συνεχίσουμε την εξελίξη του ΓΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ� οπότε θα συνεχίσουμε την εξελίξη του ΓΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ�