Φυσική Αγωγή - Βήματα και σχήματα με τη φαντασία - Α'-Β' Δημοτικού Επ. 162 /

: . Καλημέρα παιδιά! Εύχομαι να έχετε περάσει ένα όμορφο βροινό. Σήμερα θα παίξουμε και θα ταξιδέψουμε σε έναν μαγικό κόσμο. Θα ταξιδέψουμε με βήματα και με σχήματα του σώματός μας. Είμαστε έτοιμοι? Δεν ξεχνώ, πάντα έχω φτιάξει ένα χώρο που δεν θα χτυπήσω. Ένα χώρο που θα έχω μαζέψει τις καρέκλες στ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Φορέας:Υπουργείο Παιδείας
Μορφή:Video
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων 2020
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=kZUdqljuhzU&list=PLvLZ8duymN1Bdag3D9ibNaERK3A-nG3pI
id 45507d3b-9d27-40f1-a94a-f82a00a936f2
title Φυσική Αγωγή - Βήματα και σχήματα με τη φαντασία - Α'-Β' Δημοτικού Επ. 162 /
spellingShingle Φυσική Αγωγή - Βήματα και σχήματα με τη φαντασία - Α'-Β' Δημοτικού Επ. 162 /
publisher Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
url https://www.youtube.com/watch?v=kZUdqljuhzU&list=PLvLZ8duymN1Bdag3D9ibNaERK3A-nG3pI
publishDate 2020
language el
thumbnail http://oava-admin-api.datascouting.com/static/49c8/1b6a/7332/5ec9/709e/106d/be17/a895/49c81b6a73325ec9709e106dbe17a895.jpg
format Video
organizationType_txt Δημόσιος τομέας
durationNormalPlayTime_txt 1156
genre Ανοικτά μαθήματα
genre_facet Ανοικτά μαθήματα
institution Υπουργείο Παιδείας
asr_txt . Καλημέρα παιδιά! Εύχομαι να έχετε περάσει ένα όμορφο βροινό. Σήμερα θα παίξουμε και θα ταξιδέψουμε σε έναν μαγικό κόσμο. Θα ταξιδέψουμε με βήματα και με σχήματα του σώματός μας. Είμαστε έτοιμοι? Δεν ξεχνώ, πάντα έχω φτιάξει ένα χώρο που δεν θα χτυπήσω. Ένα χώρο που θα έχω μαζέψει τις καρέκλες στην άκρη. Θα έχω κάνει το κρεβάτι πιο εκεί και τον καναπέ, πάντα με ασφάλεια. Θα φοράω πάντα τα αθλητικά μου ρούχα, τα αθλητικά μου παπούτσια. Θα έχω μαζί μου πάντα ένα μπουκαλάκι με νερό, το στρωματάκι μου και ίσως τα παιχνίδια που θα χρειαστούμε. Ναι, ναι, καλά ακούσατε. Ναι, θα χρειαστούμε και παιχνίδια σήμερα. Ξέρετε τι, γρήγορα γρήγορα τρέξτε και πάτε να πάρετε δυο ζευγάρια κάλτσες. Να, κοιτάξτε, πολύ απλά, αυτά που είχε διπλώσει η μαμά. Προσεκτικά. Έτοιμοι? Μπράβο! Θα χρειαστούμε και ένα κομμάτι από περιοδικό, εφημερίδα, ό,τι έχετε. Είσαστε έτοιμοι? Πάμε να κάνουμε γυμναστική. Ξεκινάμε, τρέχουμε. Μπράβο, μπράβο, μπράβο καλά μου παιδιά. Είσαστε έτοιμοι, βρε δεν σας βλέπω. Δεν σας βλέπω ούτε να μου γελάτε για χαμόγελο. Όταν κάνουμε γυμναστική γελάμε, περνάμε υπέροχα. Πολύ ωραία! Κάνουμε λίγο και τα χεράκια μας, περιφορές. Μπράβο! Μπράβο! Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, επτά, οκτώ. Πάω πίσω. Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, επτά και οκτώ. Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, επτά, οκτώ. Κάνω... Τυνάζω τα χεράκια μου. Τυνάζω τα χεράκια. Μπράβο! Έτσι. Πολύ ωραία! Για να μπορέσω να ζησταθώ. Πάμε λίγο τα χεράκια στη μεσούλα. Ανοίγω ποδαράκια λίγο στη διατασούλα. Πάμε, πάμε! Και κάνω... Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, επτά και οκτώ. Είσαστε φοβερά, παιδιά! Μπράβο! Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, επτά, οκτώ. Πολύ ωραία! Πάμε να κάνουμε και λίγο... Ε! Να διατείνουμε λίγο τη πλάτουλα μας. Και από την άλλη μεριά, δύο, πάμε, πάμε, πάμε, τρία, και άλλη μία, τέσσερα, πέντε, και το κάνουμε λίγο πιο γρήγορα. Έξι, επτά, προσέχω να γυρνάνε τα ποδαράκια μου από κάτω. Οκτώ. Πολύ ωραία! Ήρθε η ώρα να παίξουμε τώρα, παιδιά. Και τι θα κάνουμε, για σκεφτείτε, για σκεφτείτε, τι μπορώ να κάνω, βέβαια, το παιχνίδι με το χρώμα και τα ζώα. Για πέστε μου, όλοι ξέρετε, είμαστε εδώ σε θέση χαμηλή. Για πέστε μου να ακούσω, μμμ, μπράβο, ένα ζωάκι που το χρώμα του μένει καφέ και πορτοκαλί. Για πέστε μου, για βρέστε το, το βρήκες, καμιλοπάρδαρι! Και τεντώνω ψηλά τα χέρια, ακροστασία τα ποδαράκια μου ψηλά, και κάνω βήματα πίσω, με λυγισμένα και τεντωμένα τα χεράκια, για να βλέπουνε, για να βλέπουμε, μπράβο, μπράβο! Και κατεβαίνω τέσσερα και πάω πέντ, έξι και επτά, και οκτώ και κάνω και το βηματισμό. Και έχω φτάσει με τα αστέρια εκεί ψηλά, για να τα δω, μπράβο! Και μετά, για να δω ένα άλλο ζωάκι, για να δω, μη μου γελάς. Πονηρό το βλεμματάκι βλέπω, είναι το πυθικάκι, το μαύρο, μπράβο! Για να κάνουμε έναν μεγάλο ωραίο πύθικο, που πάει να πάρει την μπανάνα. Και χαμηλώνω, χαμηλώνω και χαμηλώνω, και μπρος και πίσω, και μπρος και πίσω, για να δω και τέσσερα και πέντε και έξι και επτά και οκτώ. Και κάνω και σταυρόπισω, είδες, ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, επτά, οκτώ. Και έκανα και ένα χ. Είδατε πώς το ζωάκι με το γραμματάκι μάθαμε το χ. Μπράβο! Και χεράκια στη μεσούλα. Για να δω, για να δω, για να δω, καλά μου όμορφα παιδάκια, ποιο ζωάκι είναι αυτό που είναι σε μια έρημο που έχει μεγάλους λόφους, και έχει ένα μεγάλωτο ράστιο στόμα, η καμήλα. Μπράβο! Για να κάνω μια καμήλα και ταυτόχρονα θα κάνω και το λ. Παίρνω θέση, για να δω, εδώ, καλά τα πόδια να πατήσω γερά, χέρια ψηλά, και πάω κάτω και έκανα την καμήλα και περπατώ, περπατώ, περπατώ την καμήλα μου. Και πάνω, και έκανα και το λ. Είδατε, όλα μπορούν να γίνουν πολύ ωραία. Και συνέχεια τι θα κάνω, ποιο ζωάκι ακόμα υπάρχει, εκείνο το πράσινο το ωραίο που το φίλησε η πριγκίπισσα. Α, ο βάτραχος, μπράβο το βρήκες. Πάμε να δούμε τα βατραχάκια. Ένα, δύο, και πίσω πάει, τρία, τέσσερα, και πάμε και μπροστά, πέντε, έξι, και επτά, και οχτώ, και έκανα ένα ω, μικρό, ωραίο, δυνατό, και ένα επάνω, θήτα, τρομερό, και ένα φου, φοβερό. Και πάμε να κάνουμε και λίγο joking τώρα, μην ξεχνάμε, κάνουμε γυμναστικούλα. Άντε βρε παιδιά, κουραστήκαμε, ναι, πάμε να πιούμε λίγο νεράκι, γρήγορα νεράκι, δυο γουλιές, μπράβο. Και τώρα τι θα κάνω, τι θα κάνω, κάτι πολύ ωραίο, ένα παιχνιδιάρικο. Πάτε γρήγορα να πάρετε την εφημερίδα του παπά και το περιοδικό της μαμάς, μπράβο. Και τι θα κάνω, τι θα κάνω, θα το βάλω στο κεφάλι μου, είμαστε έτοιμοι, αχ τέλεια. Και τι θα κάνω, τι θα κάνω, θα ανέβω ψηλά και θα κάνω το γιώτα, μπράβο, ψηλά, ψηλά, ψηλά, ψηλά. Και τώρα τι θα πω και τι θα κάνω, θα κάνω το ansager, θα κατέβω σε ποιον όροπο θες στον δεύτερο, ένα, δύο, μπράβο. Και άμα μου πέσει δεν πειράζει, παιδιά είμαστε, παίζουμε, σε ποιον όροπο θες να ανέβω, στον τρία, ένα, δύο, τρία και ανέβηκα ψηλά. Σε ποιον όροπο θες στον τέσσερα να κατέβω στο υπόγειο, ένα, δύο, τρία, τέσσερα, κατέβηκα με τεντωμένη την πλατούλα, ένα, δύο, ανέβηκα στον τέσσερα ψηλά και κάτω. Και που θα βάλω τώρα στο χεράκι και τι θα κάνω, που θα πάω, πλησιάζει καλοκαιράκι, ένα λοιπόν και πάω στα κύματα της θάλασσας. Και το χεράκι που πίσω, ένα, δύο, τρία, μπράβο παιδιά μου, τέσσερα, πολύ ωραία και το βάζω δίπλα, στο άλλο χεράκι και έρχεται ο γλάρος να το τσιμπήσει από πάνω, να το πιάσει. Και τι κάνω εγώ, τότε κάνω πηδηματάκια, έρχεται ο γλάρος να το πιάσει, πηδηματάκια, πηδηματάκια, γονατάκια ψηλά, έτσι, δεν ξεχνάω, επτά οκτώ, πολύ ωραία. Και που θα το βάλω, για πέστε μου μια ιδέα, ξέρετε που άλλο μπορώ να βάλω το χαρτονάκι μου, το ξέρετε, για να ακούσω και εσύ που είσαι πίσω-πίσω, στο πόδι, μπράβο. Και θα σηκωθώ και χέρια στη μεσούλα, και τι θα κάνω, κουτσώ, μπράβο, και κουτσώ, και κουτσώ, και τι προσέχω, δαχτυλάκια να τεντώνουν μπροστά, μπράβο, και κατεβαίνω, και πάω και τα άλλα πόδια, δεν έχω πόνο ένα, δεύτερο πόδι. Χεράκια, χεράκια, εδώ, να τα βλέπω, κι άμα κουράσεις δεν πειράζει, συνεχίζω, πολύ ωραία. Και για να κάνω κάτι πιο ωραίο, να κάνω μια ισορροπία, αν θα καταφέρω, μπράβο, το βάζω εδώ, και κάνω ένα γράμμα όμορφο, ωραίο, και μένω στη, μένω, μπράβο, και πάω και τα άλλα πόδια. Ναι, ναι, ναι, μπορείς, μπορείς, μην μου κάθεσαι έτσι, έλα, το βάζω και στα άλλα ποδαράκι μου, και μένω, μένω, μπράβο, να το κάνουμε και πιο σκανδαλιάρικο, τακ, το βάζω και πίσω, ιδέες, τώρα έγινα δρομαίας, και τρέχω, και τρέχω, και τρέχω, και τρέχω, και τρέχω, και τρέχω, και θα το κάνω και με τα άλλα πόδια, όλα μπορούμε να τα κάνουμε, όλοι μπορούμε. 1, 2, 3, πάμε, 4, 5, 6, 7, 8, πολύ ωραία και το αφήνω τώρα, και τι θα κάνω, πάμε λίγο κάτω να καθίσουμε, να ξεκουραστούμε, να πάρουμε δυο ανασούλες και να τεντωθούμε. Εδώ, κοιτάξτε ποδαράκια τεντωμένα, δαχτυλάκια, κοιτάξτε την πλάτη μου ίσια και όμορφη, κοιτάξτε χεράκια ψηλά και κάνω διπλοσούλα. 1, 2, 3, 4 και χαλαρών, πολύ ωραία, ανοίγω ποδαράκια και πάω δεξιά και αριστερά δεξιά, για να με βλέπεις και εσύ που είσαι εκεί στην άκρη και μου κρύβεσαι, όλους θέλω να κάνουμε γυμναστική, όλοι κάνουμε γυμναστική. 4, 5, 6, 7, 8, πολύ ωραία, πάμε πεταλουδίτσες, πολύ ωραία και κλείνω ποδαράκια, πολύ ωραία και μαζεύω και τι μάθαμε σήμερα στην πρόταση, την τελίτσα και γίνομαι μια όμορφη τελεία, πολύ ωραία. Ξεκουράζομαι και ανοίγω. Συνέχεια έχει άλλο μας παιχνίδι, το θυμάστε, πολύ ωραία. Θα σηκωθούμε τώρα ψηλά γιατί ήδη ξεκουραστήκαμε, ήδη πιάτε νεράκι και θα κάνουμε το μπαλάκι. Είμαστε έτοιμοι? 1 και πιάνω την καλτσούλα, 2 και πιάνω την καλτσούλα, πάμε 1 και κάνω μια περιφορούλα, 2 και κάνω μια περιφορούλα. Είμαστε καλά, πάμε και με το ένα χεράκι, μπράβο, και με το άλλο χεράκι, και με το ένα χεράκι και με το δεύτερο χεράκι. Και το πιάνω και εδώ, όπου μπορώ, όπως το καταφέρνω. Α, και εμένα μου έπεσε κάτω. Δεν υπάρχει θέμα. Και τώρα, κοιτάξτε τι θα κάνω, τι παιχνίδι έχω βρει. Μαγικό! Μπήρα τον κουβά από τη μαμά. Μην! Παίρνω και ένα κασκόλ, βάζω εδώ και κοιτάζω πώς μπορώ να βάλω ένα σωτάκι. Ξεκινάω με τα δυο χεράκια. Αλλά τι κάνω? Πρέπει πρώτα να σκύψω καλά, να λυγίσω ποδαράκια και ταυτόχρονα, εδώ, την πλατούλα μου. Και πετάω. Μπράβο! Τρέχω. Πάω πίσω. Οπ! Μου έφυγε. Δεν πειράζει. Σ' όλους φεύγει. Πίσω. Ένα με το ένα χεράκι. Οπ! Μου έφυγε. Δεν πειράζει. Ξαναδοκιμάζω. Πάντα δοκιμάζω. Μπράβο! Πολύ ωραία! Και από πάνω θα κάνω. Ένα. Μπράβο! Πίσω. Δύο. Μπράβο! Τα κατάφερα. Και πάμε τώρα να καθίσουμε κάτω. Να κάνουμε... Κοιτάξτε να δείτε τι θα κάνω τώρα. Έχω πάρει τώρα τις κάλτσες. Πάω κάτω. Σφίγγω πολύ καλά την κύλιτσα μου σαν να έχω φάει μια μεγάλη, τεράστια μπουνίτσα. Σηκώνομαι και πετάω. Μπήκε καλάφι! Είδατε τι ωραία που είναι! Είτε με το δεξί, είτε με το αριστερό. Πάω ξανά πάλι πίσω. Σηκώνομαι. Οπ! Δεν μπήκε. Δεν πειράζει. Δοκιμάζω άλλη μια φορά. Και μπαίνω τα χαρτάκια που έχω κόψει. Τα κάνω γυνατά μπαλάκια. Πάω ξανά πίσω και ρίχνω. Μου μπήκε. Και ξανά. Έφυγε. Δεν πειράζει. Τρέχω το πιάνω γρήγορα. Γυρίζω πίσω στην αρχική μου θέση. Πάλι μια μπουνίτσα σαν να έχω φάει στην κιλίτσα. Και μπήκε! Και τώρα τι κάνω? Κάνω ένα μεγάλο βε! Τι ωραία! Ένα μεγάλο νι! Χέρια, πόδια! Και μαζεύομαι και κάνω μια ωραία τελίτσα. Πάρα πολύ ωραία! Και τώρα, αφού έκανα όλες μου τις ασκησούλες, θα ξεκινήσω να χαλαρώνω τώρα. Είναι η ώρα για να χαλαρώσω. Και κάνω ένα πιάνω ωραίο κασκολάκι. Δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, επτά, οκτώ, οκτώ, επτά, έξι, πέντε, τέσσερα, τρία, δύο, ένα. Πολύ ωραία! Πάνω χεράκια! Και τι κάνω? Λυγίζω το ένα μου ποδαράκι και τεντώνω το άλλο. Και κάτω. Ένα, πάνω. Δύο, πάνω. Τρία, πάνω. Τέσσερα, πάνω. Και αλλαγή! Μπράβο! Μπράβο! Όλοι το καταφέραμε! Ένα, πάνω. Δύο, πάνω. Τρία, πάνω. Τέσσερα, πάνω. Πέντε, πάνω. Πολύ ωραία! Και σταματώ. Και ήρθε η ώρα για να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ. Τι θα κάνω, τι θα κάνω, μπορώ να κάνω ένα μεγάλο ο. Και τι άλλο, πώς μπορώ να το κάνω αυτό το ο. Μπορώ εκεί που είμαι και έχω ανοίξει και περνάω μια χαρά, να περάσω το ποδαράκι και το δεξί και το αριστερό. Και γυρίζω και δεξί και αριστερό. Και είμαι υπέροχα, γιατί μ' αρέσει και χαλαρώνω και κάνω και λίγο ασκησούλες. Λίγο, εδώ. Πάρα πολύ ωραία! Εδώ, λίγο εδώ. Χεράκια, μπράβο! Και λίγο εδώ τα χεράκια μας. Ένα, δύο, τρία, μπορώ να κάνω το υψηλόν. Για σκεφτείτε πώς μπορώ να κάνω υψηλόν. Ανοίγω! Είδατε τι ευτυχία που νιώθω εγώ! Πολύ ωραία! Και κάνω και ζωγραφίζω και ζωγραφίζω και ζωγραφίζω το ο με τα χεράκια μου που χαλαρώνω. Και εδώ. Πολύ ωραία! Και χαλαρώνω τη μεσούλα μου λιγάκι και κάνω ένα γ. Ένα φοβερό! Μπράβο, βρε παιδιά! Και τι άλλο θέλω να κάνω? Να κάνω, να κάνω και ένα κ. Μπορώ να το κάνω. Μπορούμε. Δεν είναι δύσκολο, είναι εύκολο. Αν το χέρι μου το τεντώσω, ευθεία δίπλα στο αφτάκι μου και τι άλλο κάνω. Σηκώ σε το ίδιο ποδαράκι ψηλά και το άλλο χεράκι εδώ. Κοιτάξτε ένα κ που έκανα. Φοβερό! Καταπληκτικό! Μπράβο! Μπορώ να το κάνω και από την άλλη πλευρά. Δεν ξεχνώ. Σηκώνω εδώ χεράκι. Μπράβο! Μπράβο! Ψηλά. Καλά! Δίπλα στο αφτάκι. Ποδαράκι. Εκεί και το χεράκι. Μπράβο, καμάρια μου! Μπράβο, παιδιά μου! Είστε καταπληκτικοί! Και κάνω και ένα τ. Και τελειώνω με ένα πίδι μαχαράς! Σας ευχαριστώ! Σήμερα περάσαμε υπέροχα. Ταξιδέψαμε σε κόσμους μαγικούς. Είδαμε τα χρώματα, είδαμε τα βήματα, είδαμε τα σχήματα. Χάρηκα πάρα πολύ! Εύχομαι να σας ξαναδώσω το επόμενο μάθημα. Γεια σας, παιδιά!
_version_ 1782818661460869120
description : . Καλημέρα παιδιά! Εύχομαι να έχετε περάσει ένα όμορφο βροινό. Σήμερα θα παίξουμε και θα ταξιδέψουμε σε έναν μαγικό κόσμο. Θα ταξιδέψουμε με βήματα και με σχήματα του σώματός μας. Είμαστε έτοιμοι? Δεν ξεχνώ, πάντα έχω φτιάξει ένα χώρο που δεν θα χτυπήσω. Ένα χώρο που θα έχω μαζέψει τις καρέκλες στην άκρη. Θα έχω κάνει το κρεβάτι πιο εκεί και τον καναπέ, πάντα με ασφάλεια. Θα φοράω πάντα τα αθλητικά μου ρούχα, τα αθλητικά μου παπούτσια. Θα έχω μαζί μου πάντα ένα μπουκαλάκι με νερό, το στρωματάκι μου και ίσως τα παιχνίδια που θα χρειαστούμε. Ναι, ναι, καλά ακούσατε. Ναι, θα χρειαστούμε και παιχνίδια σήμερα. Ξέρετε τι, γρήγορα γρήγορα τρέξτε και πάτε να πάρετε δυο ζευγάρια κάλτσες. Να, κοιτάξτε, πολύ απλά, αυτά που είχε διπλώσει η μαμά. Προσεκτικά. Έτοιμοι? Μπράβο! Θα χρειαστούμε και ένα κομμάτι από περιοδικό, εφημερίδα, ό,τι έχετε. Είσαστε έτοιμοι? Πάμε να κάνουμε γυμναστική. Ξεκινάμε, τρέχουμε. Μπράβο, μπράβο, μπράβο καλά μου παιδιά. Είσαστε έτοιμοι, βρε δεν σας βλέπω. Δεν σας βλέπω ούτε να μου γελάτε για χαμόγελο. Όταν κάνουμε γυμναστική γελάμε, περνάμε υπέροχα. Πολύ ωραία! Κάνουμε λίγο και τα χεράκια μας, περιφορές. Μπράβο! Μπράβο! Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, επτά, οκτώ. Πάω πίσω. Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, επτά και οκτώ. Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, επτά, οκτώ. Κάνω... Τυνάζω τα χεράκια μου. Τυνάζω τα χεράκια. Μπράβο! Έτσι. Πολύ ωραία! Για να μπορέσω να ζησταθώ. Πάμε λίγο τα χεράκια στη μεσούλα. Ανοίγω ποδαράκια λίγο στη διατασούλα. Πάμε, πάμε! Και κάνω... Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, επτά και οκτώ. Είσαστε φοβερά, παιδιά! Μπράβο! Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, επτά, οκτώ. Πολύ ωραία! Πάμε να κάνουμε και λίγο... Ε! Να διατείνουμε λίγο τη πλάτουλα μας. Και από την άλλη μεριά, δύο, πάμε, πάμε, πάμε, τρία, και άλλη μία, τέσσερα, πέντε, και το κάνουμε λίγο πιο γρήγορα. Έξι, επτά, προσέχω να γυρνάνε τα ποδαράκια μου από κάτω. Οκτώ. Πολύ ωραία! Ήρθε η ώρα να παίξουμε τώρα, παιδιά. Και τι θα κάνουμε, για σκεφτείτε, για σκεφτείτε, τι μπορώ να κάνω, βέβαια, το παιχνίδι με το χρώμα και τα ζώα. Για πέστε μου, όλοι ξέρετε, είμαστε εδώ σε θέση χαμηλή. Για πέστε μου να ακούσω, μμμ, μπράβο, ένα ζωάκι που το χρώμα του μένει καφέ και πορτοκαλί. Για πέστε μου, για βρέστε το, το βρήκες, καμιλοπάρδαρι! Και τεντώνω ψηλά τα χέρια, ακροστασία τα ποδαράκια μου ψηλά, και κάνω βήματα πίσω, με λυγισμένα και τεντωμένα τα χεράκια, για να βλέπουνε, για να βλέπουμε, μπράβο, μπράβο! Και κατεβαίνω τέσσερα και πάω πέντ, έξι και επτά, και οκτώ και κάνω και το βηματισμό. Και έχω φτάσει με τα αστέρια εκεί ψηλά, για να τα δω, μπράβο! Και μετά, για να δω ένα άλλο ζωάκι, για να δω, μη μου γελάς. Πονηρό το βλεμματάκι βλέπω, είναι το πυθικάκι, το μαύρο, μπράβο! Για να κάνουμε έναν μεγάλο ωραίο πύθικο, που πάει να πάρει την μπανάνα. Και χαμηλώνω, χαμηλώνω και χαμηλώνω, και μπρος και πίσω, και μπρος και πίσω, για να δω και τέσσερα και πέντε και έξι και επτά και οκτώ. Και κάνω και σταυρόπισω, είδες, ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, επτά, οκτώ. Και έκανα και ένα χ. Είδατε πώς το ζωάκι με το γραμματάκι μάθαμε το χ. Μπράβο! Και χεράκια στη μεσούλα. Για να δω, για να δω, για να δω, καλά μου όμορφα παιδάκια, ποιο ζωάκι είναι αυτό που είναι σε μια έρημο που έχει μεγάλους λόφους, και έχει ένα μεγάλωτο ράστιο στόμα, η καμήλα. Μπράβο! Για να κάνω μια καμήλα και ταυτόχρονα θα κάνω και το λ. Παίρνω θέση, για να δω, εδώ, καλά τα πόδια να πατήσω γερά, χέρια ψηλά, και πάω κάτω και έκανα την καμήλα και περπατώ, περπατώ, περπατώ την καμήλα μου. Και πάνω, και έκανα και το λ. Είδατε, όλα μπορούν να γίνουν πολύ ωραία. Και συνέχεια τι θα κάνω, ποιο ζωάκι ακόμα υπάρχει, εκείνο το πράσινο το ωραίο που το φίλησε η πριγκίπισσα. Α, ο βάτραχος, μπράβο το βρήκες. Πάμε να δούμε τα βατραχάκια. Ένα, δύο, και πίσω πάει, τρία, τέσσερα, και πάμε και μπροστά, πέντε, έξι, και επτά, και οχτώ, και έκανα ένα ω, μικρό, ωραίο, δυνατό, και ένα επάνω, θήτα, τρομερό, και ένα φου, φοβερό. Και πάμε να κάνουμε και λίγο joking τώρα, μην ξεχνάμε, κάνουμε γυμναστικούλα. Άντε βρε παιδιά, κουραστήκαμε, ναι, πάμε να πιούμε λίγο νεράκι, γρήγορα νεράκι, δυο γουλιές, μπράβο. Και τώρα τι θα κάνω, τι θα κάνω, κάτι πολύ ωραίο, ένα παιχνιδιάρικο. Πάτε γρήγορα να πάρετε την εφημερίδα του παπά και το περιοδικό της μαμάς, μπράβο. Και τι θα κάνω, τι θα κάνω, θα το βάλω στο κεφάλι μου, είμαστε έτοιμοι, αχ τέλεια. Και τι θα κάνω, τι θα κάνω, θα ανέβω ψηλά και θα κάνω το γιώτα, μπράβο, ψηλά, ψηλά, ψηλά, ψηλά. Και τώρα τι θα πω και τι θα κάνω, θα κάνω το ansager, θα κατέβω σε ποιον όροπο θες στον δεύτερο, ένα, δύο, μπράβο. Και άμα μου πέσει δεν πειράζει, παιδιά είμαστε, παίζουμε, σε ποιον όροπο θες να ανέβω, στον τρία, ένα, δύο, τρία και ανέβηκα ψηλά. Σε ποιον όροπο θες στον τέσσερα να κατέβω στο υπόγειο, ένα, δύο, τρία, τέσσερα, κατέβηκα με τεντωμένη την πλατούλα, ένα, δύο, ανέβηκα στον τέσσερα ψηλά και κάτω. Και που θα βάλω τώρα στο χεράκι και τι θα κάνω, που θα πάω, πλησιάζει καλοκαιράκι, ένα λοιπόν και πάω στα κύματα της θάλασσας. Και το χεράκι που πίσω, ένα, δύο, τρία, μπράβο παιδιά μου, τέσσερα, πολύ ωραία και το βάζω δίπλα, στο άλλο χεράκι και έρχεται ο γλάρος να το τσιμπήσει από πάνω, να το πιάσει. Και τι κάνω εγώ, τότε κάνω πηδηματάκια, έρχεται ο γλάρος να το πιάσει, πηδηματάκια, πηδηματάκια, γονατάκια ψηλά, έτσι, δεν ξεχνάω, επτά οκτώ, πολύ ωραία. Και που θα το βάλω, για πέστε μου μια ιδέα, ξέρετε που άλλο μπορώ να βάλω το χαρτονάκι μου, το ξέρετε, για να ακούσω και εσύ που είσαι πίσω-πίσω, στο πόδι, μπράβο. Και θα σηκωθώ και χέρια στη μεσούλα, και τι θα κάνω, κουτσώ, μπράβο, και κουτσώ, και κουτσώ, και τι προσέχω, δαχτυλάκια να τεντώνουν μπροστά, μπράβο, και κατεβαίνω, και πάω και τα άλλα πόδια, δεν έχω πόνο ένα, δεύτερο πόδι. Χεράκια, χεράκια, εδώ, να τα βλέπω, κι άμα κουράσεις δεν πειράζει, συνεχίζω, πολύ ωραία. Και για να κάνω κάτι πιο ωραίο, να κάνω μια ισορροπία, αν θα καταφέρω, μπράβο, το βάζω εδώ, και κάνω ένα γράμμα όμορφο, ωραίο, και μένω στη, μένω, μπράβο, και πάω και τα άλλα πόδια. Ναι, ναι, ναι, μπορείς, μπορείς, μην μου κάθεσαι έτσι, έλα, το βάζω και στα άλλα ποδαράκι μου, και μένω, μένω, μπράβο, να το κάνουμε και πιο σκανδαλιάρικο, τακ, το βάζω και πίσω, ιδέες, τώρα έγινα δρομαίας, και τρέχω, και τρέχω, και τρέχω, και τρέχω, και τρέχω, και τρέχω, και θα το κάνω και με τα άλλα πόδια, όλα μπορούμε να τα κάνουμε, όλοι μπορούμε. 1, 2, 3, πάμε, 4, 5, 6, 7, 8, πολύ ωραία και το αφήνω τώρα, και τι θα κάνω, πάμε λίγο κάτω να καθίσουμε, να ξεκουραστούμε, να πάρουμε δυο ανασούλες και να τεντωθούμε. Εδώ, κοιτάξτε ποδαράκια τεντωμένα, δαχτυλάκια, κοιτάξτε την πλάτη μου ίσια και όμορφη, κοιτάξτε χεράκια ψηλά και κάνω διπλοσούλα. 1, 2, 3, 4 και χαλαρών, πολύ ωραία, ανοίγω ποδαράκια και πάω δεξιά και αριστερά δεξιά, για να με βλέπεις και εσύ που είσαι εκεί στην άκρη και μου κρύβεσαι, όλους θέλω να κάνουμε γυμναστική, όλοι κάνουμε γυμναστική. 4, 5, 6, 7, 8, πολύ ωραία, πάμε πεταλουδίτσες, πολύ ωραία και κλείνω ποδαράκια, πολύ ωραία και μαζεύω και τι μάθαμε σήμερα στην πρόταση, την τελίτσα και γίνομαι μια όμορφη τελεία, πολύ ωραία. Ξεκουράζομαι και ανοίγω. Συνέχεια έχει άλλο μας παιχνίδι, το θυμάστε, πολύ ωραία. Θα σηκωθούμε τώρα ψηλά γιατί ήδη ξεκουραστήκαμε, ήδη πιάτε νεράκι και θα κάνουμε το μπαλάκι. Είμαστε έτοιμοι? 1 και πιάνω την καλτσούλα, 2 και πιάνω την καλτσούλα, πάμε 1 και κάνω μια περιφορούλα, 2 και κάνω μια περιφορούλα. Είμαστε καλά, πάμε και με το ένα χεράκι, μπράβο, και με το άλλο χεράκι, και με το ένα χεράκι και με το δεύτερο χεράκι. Και το πιάνω και εδώ, όπου μπορώ, όπως το καταφέρνω. Α, και εμένα μου έπεσε κάτω. Δεν υπάρχει θέμα. Και τώρα, κοιτάξτε τι θα κάνω, τι παιχνίδι έχω βρει. Μαγικό! Μπήρα τον κουβά από τη μαμά. Μην! Παίρνω και ένα κασκόλ, βάζω εδώ και κοιτάζω πώς μπορώ να βάλω ένα σωτάκι. Ξεκινάω με τα δυο χεράκια. Αλλά τι κάνω? Πρέπει πρώτα να σκύψω καλά, να λυγίσω ποδαράκια και ταυτόχρονα, εδώ, την πλατούλα μου. Και πετάω. Μπράβο! Τρέχω. Πάω πίσω. Οπ! Μου έφυγε. Δεν πειράζει. Σ' όλους φεύγει. Πίσω. Ένα με το ένα χεράκι. Οπ! Μου έφυγε. Δεν πειράζει. Ξαναδοκιμάζω. Πάντα δοκιμάζω. Μπράβο! Πολύ ωραία! Και από πάνω θα κάνω. Ένα. Μπράβο! Πίσω. Δύο. Μπράβο! Τα κατάφερα. Και πάμε τώρα να καθίσουμε κάτω. Να κάνουμε... Κοιτάξτε να δείτε τι θα κάνω τώρα. Έχω πάρει τώρα τις κάλτσες. Πάω κάτω. Σφίγγω πολύ καλά την κύλιτσα μου σαν να έχω φάει μια μεγάλη, τεράστια μπουνίτσα. Σηκώνομαι και πετάω. Μπήκε καλάφι! Είδατε τι ωραία που είναι! Είτε με το δεξί, είτε με το αριστερό. Πάω ξανά πάλι πίσω. Σηκώνομαι. Οπ! Δεν μπήκε. Δεν πειράζει. Δοκιμάζω άλλη μια φορά. Και μπαίνω τα χαρτάκια που έχω κόψει. Τα κάνω γυνατά μπαλάκια. Πάω ξανά πίσω και ρίχνω. Μου μπήκε. Και ξανά. Έφυγε. Δεν πειράζει. Τρέχω το πιάνω γρήγορα. Γυρίζω πίσω στην αρχική μου θέση. Πάλι μια μπουνίτσα σαν να έχω φάει στην κιλίτσα. Και μπήκε! Και τώρα τι κάνω? Κάνω ένα μεγάλο βε! Τι ωραία! Ένα μεγάλο νι! Χέρια, πόδια! Και μαζεύομαι και κάνω μια ωραία τελίτσα. Πάρα πολύ ωραία! Και τώρα, αφού έκανα όλες μου τις ασκησούλες, θα ξεκινήσω να χαλαρώνω τώρα. Είναι η ώρα για να χαλαρώσω. Και κάνω ένα πιάνω ωραίο κασκολάκι. Δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, επτά, οκτώ, οκτώ, επτά, έξι, πέντε, τέσσερα, τρία, δύο, ένα. Πολύ ωραία! Πάνω χεράκια! Και τι κάνω? Λυγίζω το ένα μου ποδαράκι και τεντώνω το άλλο. Και κάτω. Ένα, πάνω. Δύο, πάνω. Τρία, πάνω. Τέσσερα, πάνω. Και αλλαγή! Μπράβο! Μπράβο! Όλοι το καταφέραμε! Ένα, πάνω. Δύο, πάνω. Τρία, πάνω. Τέσσερα, πάνω. Πέντε, πάνω. Πολύ ωραία! Και σταματώ. Και ήρθε η ώρα για να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ. Τι θα κάνω, τι θα κάνω, μπορώ να κάνω ένα μεγάλο ο. Και τι άλλο, πώς μπορώ να το κάνω αυτό το ο. Μπορώ εκεί που είμαι και έχω ανοίξει και περνάω μια χαρά, να περάσω το ποδαράκι και το δεξί και το αριστερό. Και γυρίζω και δεξί και αριστερό. Και είμαι υπέροχα, γιατί μ' αρέσει και χαλαρώνω και κάνω και λίγο ασκησούλες. Λίγο, εδώ. Πάρα πολύ ωραία! Εδώ, λίγο εδώ. Χεράκια, μπράβο! Και λίγο εδώ τα χεράκια μας. Ένα, δύο, τρία, μπορώ να κάνω το υψηλόν. Για σκεφτείτε πώς μπορώ να κάνω υψηλόν. Ανοίγω! Είδατε τι ευτυχία που νιώθω εγώ! Πολύ ωραία! Και κάνω και ζωγραφίζω και ζωγραφίζω και ζωγραφίζω το ο με τα χεράκια μου που χαλαρώνω. Και εδώ. Πολύ ωραία! Και χαλαρώνω τη μεσούλα μου λιγάκι και κάνω ένα γ. Ένα φοβερό! Μπράβο, βρε παιδιά! Και τι άλλο θέλω να κάνω? Να κάνω, να κάνω και ένα κ. Μπορώ να το κάνω. Μπορούμε. Δεν είναι δύσκολο, είναι εύκολο. Αν το χέρι μου το τεντώσω, ευθεία δίπλα στο αφτάκι μου και τι άλλο κάνω. Σηκώ σε το ίδιο ποδαράκι ψηλά και το άλλο χεράκι εδώ. Κοιτάξτε ένα κ που έκανα. Φοβερό! Καταπληκτικό! Μπράβο! Μπορώ να το κάνω και από την άλλη πλευρά. Δεν ξεχνώ. Σηκώνω εδώ χεράκι. Μπράβο! Μπράβο! Ψηλά. Καλά! Δίπλα στο αφτάκι. Ποδαράκι. Εκεί και το χεράκι. Μπράβο, καμάρια μου! Μπράβο, παιδιά μου! Είστε καταπληκτικοί! Και κάνω και ένα τ. Και τελειώνω με ένα πίδι μαχαράς! Σας ευχαριστώ! Σήμερα περάσαμε υπέροχα. Ταξιδέψαμε σε κόσμους μαγικούς. Είδαμε τα χρώματα, είδαμε τα βήματα, είδαμε τα σχήματα. Χάρηκα πάρα πολύ! Εύχομαι να σας ξαναδώσω το επόμενο μάθημα. Γεια σας, παιδιά!