Επισκόπηση Τηλεπικοινωνιών (2022-11-21-20:40:11) / Μέρος 2 / Προγραμματισμένη Μετάδοση μαθήματος
Προγραμματισμένη Μετάδοση μαθήματος: Μέχρι και τα 70 είναι οι χρήσιμες. Στα άλλα έχουμε ακόμα, είμαστε σε ερευνητικό στάδιο. Και τέλος έχουμε τους ορτικές σημαντές. Έτσι, τους συχνώντες, που αντιστοιχούν σε ποια μη κύματος, είχαμε πει, στο 1,3, στο 1,55, στα 0,8 μη χρόνια. Εντάξει, σε αυτές τις περι...
Κύριος δημιουργός: | |
---|---|
Γλώσσα: | el |
Φορέας: | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
Μορφή: | Video |
Είδος: | Ανοικτά μαθήματα |
Συλλογή: | Πληροφορικής και Tηλεπικοινωνιών / Επισκόπηση Τηλεπικοινωνιών |
Ημερομηνία έκδοσης: |
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
2022
|
Θέματα: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή |
Διαθέσιμο Online: | https://delos.uoa.gr/opendelos/videolecture/show?rid=dcc4c15b |
id |
6d7d8cca-16af-4cf2-bcf9-b86f459921e8 |
---|---|
title |
Επισκόπηση Τηλεπικοινωνιών (2022-11-21-20:40:11) / Μέρος 2 / Προγραμματισμένη Μετάδοση μαθήματος |
spellingShingle |
Επισκόπηση Τηλεπικοινωνιών (2022-11-21-20:40:11) / Μέρος 2 / Προγραμματισμένη Μετάδοση μαθήματος Άλλο Επιστημονικό Υπο-Πεδίο Τσίπουρας Αριστείδης |
publisher |
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
url |
https://delos.uoa.gr/opendelos/videolecture/show?rid=dcc4c15b |
publishDate |
2022 |
language |
el |
thumbnail |
http://oava-admin-api.datascouting.com/static/7487/487a/dbaf/cf3c/7226/f75d/11fe/cee5/7487487adbafcf3c7226f75d11fecee5.jpg |
topic |
Άλλο Επιστημονικό Υπο-Πεδίο |
topic_facet |
Άλλο Επιστημονικό Υπο-Πεδίο |
author |
Τσίπουρας Αριστείδης |
author_facet |
Τσίπουρας Αριστείδης |
hierarchy_parent_title |
Επισκόπηση Τηλεπικοινωνιών |
hierarchy_top_title |
Πληροφορικής και Tηλεπικοινωνιών |
format |
Video |
rights_txt |
CC |
rightsExpression_str |
Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή |
organizationType_txt |
Πανεπιστήμια |
hasOrganisationLogo_txt |
https://delos.uoa.gr/opendelos/resources/logos/uoa.png |
author_role |
ΕΔΙΠ |
author2_role |
ΕΔΙΠ |
relatedlink_txt |
https://www.aueb.gr/ |
durationNormalPlayTime_txt |
00:29:49.21 |
genre |
Ανοικτά μαθήματα |
genre_facet |
Ανοικτά μαθήματα |
institution |
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
asr_txt |
Μέχρι και τα 70 είναι οι χρήσιμες. Στα άλλα έχουμε ακόμα, είμαστε σε ερευνητικό στάδιο. Και τέλος έχουμε τους ορτικές σημαντές. Έτσι, τους συχνώντες, που αντιστοιχούν σε ποια μη κύματος, είχαμε πει, στο 1,3, στο 1,55, στα 0,8 μη χρόνια. Εντάξει, σε αυτές τις περιοχές. Και εδώ βλέπετε, πάλι φωτογραφίες, ένα laser, έτσι φωτοδίοδος, κεραία, και εδώ μια μάγνητρο. Είναι μικροκληματική νυχνία. Αυτό εδώ παράγει, έτσι, ισχύ σε μικροκληματικές συχνότητες. Στα 5 γίγα, στα 10 γίγα. Το είδε και αυτή εδώ. Είναι μια διάταξη, πλέον είναι gun-barreled και προφέρει, πώς το λένε, δημιουργικές σημαντές. Άλλα δομικά στοιχεία σε ένα βομποκεδέκτη είναι τα φίτρα. Τα φίτρα τα φτιάχνουν, είτε με αντιστάσεις πυκνοτές και ποινία, ή άμα είναι οπτικά, θυμόσαστε που είχαμε πει στα ευρυζονικά, μπορεί να τα φτιάχνεις με οπτικά στοιχεία. Με φράγματα και τα λοιπά. Τα φίτρα, ανάλογα με τη συχνότητα για την οποία προορίζονται, φτιάχνουν και με τα αντίστοιχα στοιχεία. Συνήθως μπορεί να τα φτιάχνει στα σημαντικά συστήματα, πυκνοτές, ποινία και αντιστάσεις, στο οπτικά συστήμα τα φτιάχνεις με άλλο πρόβλημα. Τι είναι τα φίτρα, διατάξεις που επιλέγουν συχνότητες. Άλλο δομικό στοιχείο είναι αυτό που λέμε μύκτης. Τι κάνει αυτός ο μύκτης. Αυτός ο μύκτης παίρνει μια συχνότητα, αυτή η διάταξη, είναι μυγραμμικό στοιχείο και την πολλαπλασιάζει με μια συχνότητα που βγαίνει από το οπτικό ταμετροτή. Απέναντο το σχόλιο είναι ότι αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, το δείτε και τριγωνομητικά, να παράγονται δύο συχνότητες. Μία μεγάλη και μία μικρή. Κάνει λοιπόν είτε αύξηση του σύμμαχου πηγαίνει σε ψηλότερη συχνότητα, ή το πηγαίνει σε χαμηλότερη. Κάνει είτε up είτε down conversion. Αυτόν τον τρόπο μπορούμε και παίρνουμε το σύμμα μας από τις συχνότητες που είναι ή το ανεβάζουμε σε ψηλότερη συχνότητα, δεν κάνουμε διαμόρφωση, απλά το αλλάζουμε συχνότητα. Και ή το κατεβάζουμε για να το ενισχύσουμε. Γιατί, όπως καταλαβαίνετε, στο ραδιόφωνο πάει μουσκάρι. Τα διάφορα πληροφορίες είναι σε διαφορετικές συχνότητες, το κανένα. 100,8, 101, 102 ΜΧΧ. Έτσι δεν είναι στο ραδιόφωνο, οι σταθμοί δεν είναι σε αυτές τις συχνότητες. Όταν τους κατεβάζει το ραδιόφωνο σας, μέσω της κεραίας, πρέπει να τους ενισχύσει. Αλλά ένας ενισχυτής που θα ενισχύσει σε τόσο μεγάλο έργο ήταν πολύ έκπληκος. Το ραδιόφωνο ήταν πάρα πολύ έκπληκο. Οπότε, χρησιμοποιείτε μια διάταξη τέτοια, μύκτη, που τη συχνότητα του κάθε σταθμού την κατεβάζει σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Καταλαβαίνετε? Όταν εσείς παίζετε με το ρεθνιστρή, ουσιαστικά καθορίζετε και αυτή τη συχνότητα. Καθορίζετε τη συχνότητα του τοπικού ταλαντοτή, έτσι ώστε να μπορέσει να γίνει down conversion σε συγκεκριμένη συχνότητα, στη λεγόμενη IEF συχνότητα. Δεν με ενδιαφέρει, απλά καταλάβατε ότι υπάρχουν ηλεκτρονικά στοιχεία, ενωστάζοντα από διευκολία με τη ζωή μας έναν δέχτη. Από όλα αυτά, αυτό που με ενδιαφέρει πιο είναι ο ταλαντοτής. Από εκεί πέρα υπάρχουν και στοιχεία που κάνουν τη φιλτράρισμα. Επιλέγουν συχνότητες, πολλαπλαζιασμό, ανεβάζουν τη συχνότητα, κατεβάζουν τη συχνότητα, έτσι. Όλα αυτά γίνονται πλέον. Στοιχεία που κρατάνε σταθερή τη φάση, έτσι. Στοιχεία τα οποία κάνουν διαμόρφωση, ειδικά στα ψηφιακά συστήματα, αντικαθιστούν τις ψηφιακές σταύμες με τι? Με κυματομορφές. Βλέπετε, εδώ έχουμε ας πούμε αυτή την πληροφορία, την ψηφιακή. Τι κάνει το σύστημά σου, τι κάνει ο κομπός, χωρίζει την πληροφορία σε τι? Σε διάδες και σε κάθε διάδα αντιστοιχεί μια κυματομορφή, συγκεκριμένη. Εδώ εφόσον είναι διάδες, πόσες διάδες θα έχεις διαφορετικές. 1, 1, 0, 1, 1, 0 και 0, 0. Άρα, το χωρίζει αυτό σε τέσσερα κομμάτια και αντίστοιχα στέλνει τις αντίστοιχες κυματομορφές. Αυτό λέγεται ψηφιακή διαμόρφωση. Ο δέχτης δηλαδή, ο κομπός δεν στέλνει 1, 0, 0, 1, δεν στέλνει πανμούς, στέλνει τέτοια πράγματα. Στέλνει αυτές τις κυματομορφές. Αυτό θα δούμε ότι λέγεται ψηφιακή διαμόρφωση. Εντάξει, στέλνει κάτι τέτοιο επομένως. Εδώ πάρει το σχάρι, αντί να στέλνει τα πρωτικά κυματομορφές, ανάλογα με το ύψος, αλλάζει τη συχνότητα και τη φάση. Οπότε, παρότι έχουμε ψηφιακό σήμα, βλέπετε, ο κομπός στην πράξη στέλνει αυτά. Τι είναι αυτά τα πράγματα όμως, αναλογικά. Στην ουσία, είναι αναλογικό το σήμα που στέλνει ο κομπός. Παρότι εμείς λέμε ότι έχουμε ψηφιακό σήμα, στην πράξη έχουμε και τέτοιο. Ποτέ δεν θα δείτε, παρά μόνο σε πολύ μικρές αποστάσεις. Σύνδεση παρουσιάζεται ως πτυποτή με τον πρίδερο. Μόνο εκεί δεν υπάρχει διαμόρφωση αυτού του τύπου. Ένα άλλο βασικό λοιπόν είναι αυτό, ότι παρότι λέμε για ψηφιακά συστήματα, στην ουσία τα ψηφιακά αυτά συστήματα είναι αναλογικά. Εδώ, ο δέχτης τι κάνει, απλά συγκρίνεις και μαζεύεις που παίρνει με αυτές που θα έπρεπε να πάρουν. Εδώ είναι μια καινούργια τεχνολογία που υπάρχει τώρα, είναι τα λιγόμενη δέκτες SDR. Από τη στιγμή που όλοι έχουν γίνει ψηφιακά, το μόνο που χρειάζεται πλέον να κάνουν, δεν χρειάζεται να έχουν διαφορετικές διατάξεις για να κάνουν τελειά τους, για να κάνουν αποδιαμόρφωση, για να κάνουν διαμόρφωση, για να κάνουν το πλητράρισμα. Αυτό γίνεται η επεξεργασία μέσω υπολογιστή. Κι αυτό λέγεται software defined review. Όλες δηλαδή οι διατάξεις πλέον γίνονται μέσω ψηφιακής επεξεργασίας, μέσω DSP, Digital Senior Processing, με τη βοήθεια υπολογιστή. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχει πέσει και πάρα πολύ το κόστος, και για τον μπαμπού και για τον δεύτερο, αφού πλέον ένα πράγμα θέλεις, ένα επεξεργαστή, ένα υπολογιστή θέλεις για να κάνεις διαμόρφωση και αποδιαμόρφωση από τη στιγμή που έχει γίνει η δημοφορία ψηφιακή. Άρα, ένα πράγμα έχεις για όλες τις περιπτώσεις. Όσο πιο φτεινό είναι αυτό, όσο πιο φτεινό εσύ είναι λοιπόν να αποτελεγραφθείς, τόσο πιο εύκολα κάνεις τη δουλειά σου. Λόγω λοιπόν της ολοκληρωμένης τεχνολογίας, ποιητήου, οι επεξεργαστές έχουν γίνει υπάρθυνοι και άρα και τα δημιουργικά συστήματα έχουν ρίξει πάρα πολύ το κόστος. Γιατί έχουν προβλήματα τώρα και δεν μπορούν να φτιάξουν στο βαθμό που θέλουν τους επεξεργαστές. Δεν δουλεύει πολύ καλά αυτή η μηχανία, έχει πολύ μεγάλη ζήτηση και δεν μπορεί να παίρνει. Εντάξει, ωραία. Να έχουν μείνει λίγα πράγματα ακόμα, οπότε θα τα συνεχίσουμε στο επόμενο. Εντάξει. Οπότε στο επόμενο θα μιλήσουμε και για τα μέσα μετάδοσης. Έχει ακόμα λίγα πράγματα για τα καλώδια, για τις οπτικές σύντρες κτλ. Για να κλείσουν αυτό το κουμάτι. Εντάξει. Βάζουμε λίγο μέχρι τα 19. Οπότε μετά λίγα πράγματα για κουμπούς. Ωραία. Έχουμε πει διάφορα πράγματα από αυτά και στα επιζωνικά. Εντάξει. Οπότε... Για αυτό και δεν επιμένω πολύ. Εντάξει. Δεν ξέρω ότι τα θυμάμαι από τα επιζωνικά. Κάποια τα έχουμε πει και από τα επιζωνικά αυτά. Βλέπετε έτσι. Οι δυσκυπτές, οι αιτιεφαίες, κλπ. Άρα λοιπόν αυτά ρίχτε μια ματιά για να τα πω στα γρήγορα. Να τα κοινωνείτε τα γρήγορα. Εντάξει. Θα έχουμε πει αυτά. Λίγο πολύ. Αυτά θα ήταν προγραμματικά. Τα άλλα θα έχουν πει και στα επιζωνικά. Κανονικά έπρεπε, με το που έφτανα εδώ, τότε να αρχίζαν τα επιζωνικά. Γιατί δεν είναι και αυτό το μάθημα. Δεν ξέρω. Ευχαριστώ πάρα πολύ και πάλι. Ευχαριστήκατε. Πατέρει, δηλαδή. Τι έγινε, εγώ. Τι σου λέει. Τι λες. Τι λατσάω πολύ, τόπο λες. Ακούσετε τίποτα για... Ακόπυρα. Ακόπυρα γυστίας και τέτοια. Πού. Εδώ. Και το μέσα. Ποιο είναι αυτό. Σεφυγτή. Σεφυγτή. Ποιο είναι αυτό. Ακόπυρα. Ποιο είναι αυτό. Ποιο είναι αυτό. Ποιο είναι αυτό. Ακόπυρα. Ποιο είναι αυτό. Ποιο είναι αυτό. Καλό κλείσιο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Δεν θα μου στάνει η ελεύθερη να είσαι στεχώτης στο... Θα βάλω εδώ. Εκπαιδεύω να κάνει εικονομία. Εκπαιδεύω εικονομία. Αλλά δεν θα πάθω εικονομία. Θα κάνω εικονομία. Ματσακώ. Δεν το ξέρω να... Ας είχαν ελεκτρικές σοκούλες. Ας είχαν στερεμμένα καθίσματα. Αυτό. Αυτό σε δέκα λεπτά δεν είχα σάδος. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. |
_version_ |
1782816595100303360 |
description |
Προγραμματισμένη Μετάδοση μαθήματος: Μέχρι και τα 70 είναι οι χρήσιμες. Στα άλλα έχουμε ακόμα, είμαστε σε ερευνητικό στάδιο. Και τέλος έχουμε τους ορτικές σημαντές. Έτσι, τους συχνώντες, που αντιστοιχούν σε ποια μη κύματος, είχαμε πει, στο 1,3, στο 1,55, στα 0,8 μη χρόνια. Εντάξει, σε αυτές τις περιοχές. Και εδώ βλέπετε, πάλι φωτογραφίες, ένα laser, έτσι φωτοδίοδος, κεραία, και εδώ μια μάγνητρο. Είναι μικροκληματική νυχνία. Αυτό εδώ παράγει, έτσι, ισχύ σε μικροκληματικές συχνότητες. Στα 5 γίγα, στα 10 γίγα. Το είδε και αυτή εδώ. Είναι μια διάταξη, πλέον είναι gun-barreled και προφέρει, πώς το λένε, δημιουργικές σημαντές. Άλλα δομικά στοιχεία σε ένα βομποκεδέκτη είναι τα φίτρα. Τα φίτρα τα φτιάχνουν, είτε με αντιστάσεις πυκνοτές και ποινία, ή άμα είναι οπτικά, θυμόσαστε που είχαμε πει στα ευρυζονικά, μπορεί να τα φτιάχνεις με οπτικά στοιχεία. Με φράγματα και τα λοιπά. Τα φίτρα, ανάλογα με τη συχνότητα για την οποία προορίζονται, φτιάχνουν και με τα αντίστοιχα στοιχεία. Συνήθως μπορεί να τα φτιάχνει στα σημαντικά συστήματα, πυκνοτές, ποινία και αντιστάσεις, στο οπτικά συστήμα τα φτιάχνεις με άλλο πρόβλημα. Τι είναι τα φίτρα, διατάξεις που επιλέγουν συχνότητες. Άλλο δομικό στοιχείο είναι αυτό που λέμε μύκτης. Τι κάνει αυτός ο μύκτης. Αυτός ο μύκτης παίρνει μια συχνότητα, αυτή η διάταξη, είναι μυγραμμικό στοιχείο και την πολλαπλασιάζει με μια συχνότητα που βγαίνει από το οπτικό ταμετροτή. Απέναντο το σχόλιο είναι ότι αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, το δείτε και τριγωνομητικά, να παράγονται δύο συχνότητες. Μία μεγάλη και μία μικρή. Κάνει λοιπόν είτε αύξηση του σύμμαχου πηγαίνει σε ψηλότερη συχνότητα, ή το πηγαίνει σε χαμηλότερη. Κάνει είτε up είτε down conversion. Αυτόν τον τρόπο μπορούμε και παίρνουμε το σύμμα μας από τις συχνότητες που είναι ή το ανεβάζουμε σε ψηλότερη συχνότητα, δεν κάνουμε διαμόρφωση, απλά το αλλάζουμε συχνότητα. Και ή το κατεβάζουμε για να το ενισχύσουμε. Γιατί, όπως καταλαβαίνετε, στο ραδιόφωνο πάει μουσκάρι. Τα διάφορα πληροφορίες είναι σε διαφορετικές συχνότητες, το κανένα. 100,8, 101, 102 ΜΧΧ. Έτσι δεν είναι στο ραδιόφωνο, οι σταθμοί δεν είναι σε αυτές τις συχνότητες. Όταν τους κατεβάζει το ραδιόφωνο σας, μέσω της κεραίας, πρέπει να τους ενισχύσει. Αλλά ένας ενισχυτής που θα ενισχύσει σε τόσο μεγάλο έργο ήταν πολύ έκπληκος. Το ραδιόφωνο ήταν πάρα πολύ έκπληκο. Οπότε, χρησιμοποιείτε μια διάταξη τέτοια, μύκτη, που τη συχνότητα του κάθε σταθμού την κατεβάζει σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Καταλαβαίνετε? Όταν εσείς παίζετε με το ρεθνιστρή, ουσιαστικά καθορίζετε και αυτή τη συχνότητα. Καθορίζετε τη συχνότητα του τοπικού ταλαντοτή, έτσι ώστε να μπορέσει να γίνει down conversion σε συγκεκριμένη συχνότητα, στη λεγόμενη IEF συχνότητα. Δεν με ενδιαφέρει, απλά καταλάβατε ότι υπάρχουν ηλεκτρονικά στοιχεία, ενωστάζοντα από διευκολία με τη ζωή μας έναν δέχτη. Από όλα αυτά, αυτό που με ενδιαφέρει πιο είναι ο ταλαντοτής. Από εκεί πέρα υπάρχουν και στοιχεία που κάνουν τη φιλτράρισμα. Επιλέγουν συχνότητες, πολλαπλαζιασμό, ανεβάζουν τη συχνότητα, κατεβάζουν τη συχνότητα, έτσι. Όλα αυτά γίνονται πλέον. Στοιχεία που κρατάνε σταθερή τη φάση, έτσι. Στοιχεία τα οποία κάνουν διαμόρφωση, ειδικά στα ψηφιακά συστήματα, αντικαθιστούν τις ψηφιακές σταύμες με τι? Με κυματομορφές. Βλέπετε, εδώ έχουμε ας πούμε αυτή την πληροφορία, την ψηφιακή. Τι κάνει το σύστημά σου, τι κάνει ο κομπός, χωρίζει την πληροφορία σε τι? Σε διάδες και σε κάθε διάδα αντιστοιχεί μια κυματομορφή, συγκεκριμένη. Εδώ εφόσον είναι διάδες, πόσες διάδες θα έχεις διαφορετικές. 1, 1, 0, 1, 1, 0 και 0, 0. Άρα, το χωρίζει αυτό σε τέσσερα κομμάτια και αντίστοιχα στέλνει τις αντίστοιχες κυματομορφές. Αυτό λέγεται ψηφιακή διαμόρφωση. Ο δέχτης δηλαδή, ο κομπός δεν στέλνει 1, 0, 0, 1, δεν στέλνει πανμούς, στέλνει τέτοια πράγματα. Στέλνει αυτές τις κυματομορφές. Αυτό θα δούμε ότι λέγεται ψηφιακή διαμόρφωση. Εντάξει, στέλνει κάτι τέτοιο επομένως. Εδώ πάρει το σχάρι, αντί να στέλνει τα πρωτικά κυματομορφές, ανάλογα με το ύψος, αλλάζει τη συχνότητα και τη φάση. Οπότε, παρότι έχουμε ψηφιακό σήμα, βλέπετε, ο κομπός στην πράξη στέλνει αυτά. Τι είναι αυτά τα πράγματα όμως, αναλογικά. Στην ουσία, είναι αναλογικό το σήμα που στέλνει ο κομπός. Παρότι εμείς λέμε ότι έχουμε ψηφιακό σήμα, στην πράξη έχουμε και τέτοιο. Ποτέ δεν θα δείτε, παρά μόνο σε πολύ μικρές αποστάσεις. Σύνδεση παρουσιάζεται ως πτυποτή με τον πρίδερο. Μόνο εκεί δεν υπάρχει διαμόρφωση αυτού του τύπου. Ένα άλλο βασικό λοιπόν είναι αυτό, ότι παρότι λέμε για ψηφιακά συστήματα, στην ουσία τα ψηφιακά αυτά συστήματα είναι αναλογικά. Εδώ, ο δέχτης τι κάνει, απλά συγκρίνεις και μαζεύεις που παίρνει με αυτές που θα έπρεπε να πάρουν. Εδώ είναι μια καινούργια τεχνολογία που υπάρχει τώρα, είναι τα λιγόμενη δέκτες SDR. Από τη στιγμή που όλοι έχουν γίνει ψηφιακά, το μόνο που χρειάζεται πλέον να κάνουν, δεν χρειάζεται να έχουν διαφορετικές διατάξεις για να κάνουν τελειά τους, για να κάνουν αποδιαμόρφωση, για να κάνουν διαμόρφωση, για να κάνουν το πλητράρισμα. Αυτό γίνεται η επεξεργασία μέσω υπολογιστή. Κι αυτό λέγεται software defined review. Όλες δηλαδή οι διατάξεις πλέον γίνονται μέσω ψηφιακής επεξεργασίας, μέσω DSP, Digital Senior Processing, με τη βοήθεια υπολογιστή. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχει πέσει και πάρα πολύ το κόστος, και για τον μπαμπού και για τον δεύτερο, αφού πλέον ένα πράγμα θέλεις, ένα επεξεργαστή, ένα υπολογιστή θέλεις για να κάνεις διαμόρφωση και αποδιαμόρφωση από τη στιγμή που έχει γίνει η δημοφορία ψηφιακή. Άρα, ένα πράγμα έχεις για όλες τις περιπτώσεις. Όσο πιο φτεινό είναι αυτό, όσο πιο φτεινό εσύ είναι λοιπόν να αποτελεγραφθείς, τόσο πιο εύκολα κάνεις τη δουλειά σου. Λόγω λοιπόν της ολοκληρωμένης τεχνολογίας, ποιητήου, οι επεξεργαστές έχουν γίνει υπάρθυνοι και άρα και τα δημιουργικά συστήματα έχουν ρίξει πάρα πολύ το κόστος. Γιατί έχουν προβλήματα τώρα και δεν μπορούν να φτιάξουν στο βαθμό που θέλουν τους επεξεργαστές. Δεν δουλεύει πολύ καλά αυτή η μηχανία, έχει πολύ μεγάλη ζήτηση και δεν μπορεί να παίρνει. Εντάξει, ωραία. Να έχουν μείνει λίγα πράγματα ακόμα, οπότε θα τα συνεχίσουμε στο επόμενο. Εντάξει. Οπότε στο επόμενο θα μιλήσουμε και για τα μέσα μετάδοσης. Έχει ακόμα λίγα πράγματα για τα καλώδια, για τις οπτικές σύντρες κτλ. Για να κλείσουν αυτό το κουμάτι. Εντάξει. Βάζουμε λίγο μέχρι τα 19. Οπότε μετά λίγα πράγματα για κουμπούς. Ωραία. Έχουμε πει διάφορα πράγματα από αυτά και στα επιζωνικά. Εντάξει. Οπότε... Για αυτό και δεν επιμένω πολύ. Εντάξει. Δεν ξέρω ότι τα θυμάμαι από τα επιζωνικά. Κάποια τα έχουμε πει και από τα επιζωνικά αυτά. Βλέπετε έτσι. Οι δυσκυπτές, οι αιτιεφαίες, κλπ. Άρα λοιπόν αυτά ρίχτε μια ματιά για να τα πω στα γρήγορα. Να τα κοινωνείτε τα γρήγορα. Εντάξει. Θα έχουμε πει αυτά. Λίγο πολύ. Αυτά θα ήταν προγραμματικά. Τα άλλα θα έχουν πει και στα επιζωνικά. Κανονικά έπρεπε, με το που έφτανα εδώ, τότε να αρχίζαν τα επιζωνικά. Γιατί δεν είναι και αυτό το μάθημα. Δεν ξέρω. Ευχαριστώ πάρα πολύ και πάλι. Ευχαριστήκατε. Πατέρει, δηλαδή. Τι έγινε, εγώ. Τι σου λέει. Τι λες. Τι λατσάω πολύ, τόπο λες. Ακούσετε τίποτα για... Ακόπυρα. Ακόπυρα γυστίας και τέτοια. Πού. Εδώ. Και το μέσα. Ποιο είναι αυτό. Σεφυγτή. Σεφυγτή. Ποιο είναι αυτό. Ακόπυρα. Ποιο είναι αυτό. Ποιο είναι αυτό. Ποιο είναι αυτό. Ακόπυρα. Ποιο είναι αυτό. Ποιο είναι αυτό. Καλό κλείσιο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Δεν θα μου στάνει η ελεύθερη να είσαι στεχώτης στο... Θα βάλω εδώ. Εκπαιδεύω να κάνει εικονομία. Εκπαιδεύω εικονομία. Αλλά δεν θα πάθω εικονομία. Θα κάνω εικονομία. Ματσακώ. Δεν το ξέρω να... Ας είχαν ελεκτρικές σοκούλες. Ας είχαν στερεμμένα καθίσματα. Αυτό. Αυτό σε δέκα λεπτά δεν είχα σάδος. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. Καλό βράβο. |