Διάλεξη 9 / Διάλεξη 9 / Διάλεξη 9

Διάλεξη 9: Παρακαλώ, πέρασε. Παρακαλώ, πέρασε. Παρακαλώ, πέρασε. Παρακαλώ, πέρασε. Παρακαλώ, πέρασε. Θα σας πω... ότι έχει θέμα με τις εξετάσεις, γιατί με ορισμένους μπορεί να μην βρεθούμε. Περάστε. Καταρχήν η θεωρία θα έχει 15 ερωτήσεις multiple choice και 2 ανάπτυξεις. Όπως ήταν και στο πρώτο εξάμ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Γαλαζούλας Χρήστος (Καθηγητής)
Γλώσσα:el
Φορέας:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού / Διδακτική της καλαθοσφαίρισης ΙΙ
Ημερομηνία έκδοσης: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2014
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά-Παρόμοια Διανομή
Διαθέσιμο Online:https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=1fdc513a
id 92f47499-c90b-421d-b804-68098f693968
title Διάλεξη 9 / Διάλεξη 9 / Διάλεξη 9
spellingShingle Διάλεξη 9 / Διάλεξη 9 / Διάλεξη 9
Επιστήμες Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής
basket
Γαλαζούλας Χρήστος
publisher ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
url https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=1fdc513a
publishDate 2014
language el
thumbnail http://oava-admin-api.datascouting.com/static/8a79/bdf5/dee4/4310/0f62/e46d/f1f1/c024/8a79bdf5dee443100f62e46df1f1c024.jpg
topic Επιστήμες Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής
basket
topic_facet Επιστήμες Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής
basket
author Γαλαζούλας Χρήστος
author_facet Γαλαζούλας Χρήστος
hierarchy_parent_title Διδακτική της καλαθοσφαίρισης ΙΙ
hierarchy_top_title Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
rights_txt License Type:(CC) v.4.0
rightsExpression_str Αναφορά-Παρόμοια Διανομή
organizationType_txt Πανεπιστήμια
hasOrganisationLogo_txt http://delos.it.auth.gr/opendelos/resources/logos/auth.png
author_role Καθηγητής
author2_role Καθηγητής
relatedlink_txt https://delos.it.auth.gr/
durationNormalPlayTime_txt 00:24:23
genre Ανοικτά μαθήματα
genre_facet Ανοικτά μαθήματα
institution Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
asr_txt Παρακαλώ, πέρασε. Παρακαλώ, πέρασε. Παρακαλώ, πέρασε. Παρακαλώ, πέρασε. Παρακαλώ, πέρασε. Θα σας πω... ότι έχει θέμα με τις εξετάσεις, γιατί με ορισμένους μπορεί να μην βρεθούμε. Περάστε. Καταρχήν η θεωρία θα έχει 15 ερωτήσεις multiple choice και 2 ανάπτυξεις. Όπως ήταν και στο πρώτο εξάμινο, στην καλλαδοσφαίρηση 1. Απλά τώρα έχουμε μεθοδική διδασκαλία κάποιας τακτικής δεξιότητας και ανάπτυξη κάποιας τεχνικής, κάποιας τακτικής δεξιότητας. Όσον αφορά την εφαρμογή, δίνοντας σας μια ανατροφοδότηση για το τι έχετε να κάνετε στην εξέταση. Από δω, Σεραφείδη, πέρασε. Πέρασε μέσα για να πας να καθίσεις κάπου. Η πρώτη άσκηση σας έχει να κάνει με την άμυνα σε παίχτη με μπάλα. Η άμυνα σε παίχτη με μπάλα και μία πάσα και δύο πάσες απόσταση και αδύνατη πλευρά είναι στο βιβλίο που είχατε στο πρώτο εξάμινο. Στην τεχνική και κανόνες. Όλα τα υπόλοιπα, όσον αφορά την άμυνα και την επίδεση εναντίον μαν του μαν, άμυνα, επίδεση, ζώνης, ευθυνιδιασμοί, βρίσκονται στο βιβλίο που παίρνετε αυτό το εξάμινο. Είναι κανένας που δεν έχει πάρει ακόμα βιβλίο. Έχει ακόμα καμιά 7-8 μέρες νομίζω για να το πάρει. Η πρώτη άσκηση λοιπόν είναι ένας εναντίον ενός αλλά με ακουλούθημα, με γλιστρίματα και οδίγημα του αμυντικού στα πλάγια, στο κέντρο, στα πλάγια και μετά έξω από το τρίπον το παίζουμε ένας εναντίον ενός. Αξιολογείται και ο αμυντικός και ο επιθετικός. Η δεύτερη άσκηση σε τρίγωνο τρεις εναντίον τριών. Πάσα, σκρίν, απέναντι. Πασάρω δεξιά, σκρίνάρω, προσποιούμε και σκρίνάρω αριστερά. Η άμυνα, αποφυγή του σκρίν με χώρο. Ανεβαίνει επάνω ο παίχτης, πασάρει στη μεριά του, σκρίνάρει απέναντι, ανεβαίνει και ο άλλος, πασάρει και σκρίνάρει για να κάνουν και οι τρεις. Οι παίχτες που μαρκάρουμε σκρίν και αποφυγή με χώρο. Επειδή ορισμένη τα ξέρετε και δεν προσέχετε, 14 Σεπτέμβρη μην κλείσετε τίποτα. Η τρίτη άσκηση, ναι είναι το σταυρού. Η τρίτη άσκηση είναι τέσσερις εναντίον τεσσάρων στατικά. Βαθμολογείται μόνο η άμυνα. Γυρίζει η μπάλα και έχουμε μία πάς απόσταση, δύο πάς απόσταση αδύνατη πλευρά. Η άσκηση σελ όπως την έχουμε κάνει και έχουμε εκπαιδευτεί με περιστροφή της μπάλας και αλλαγή ανάλογα την κατάσταση που βρισκόμαστε, το τρόπο που παίζουμε άμυνα. Όλοι περνάμε από όλες τις θέσεις, δηλαδή και τις πάνω και τις κάτω θέσεις. Η τέταρτη άσκηση είναι η άμυνα στους ψηλούς. Με ένα, δύο, τρεις βοηθούς που πασάρουν μεταξύ τους όταν μαρκάρουμε από τη μεριά της μπάλας με το πέρασμα με δύο δήματα που κάνουμε είτε από μπροστά είτε από πίσω. Από τη μεριά της μπάλας η άμυνα στον ψηλό, θεωρώ ότι ίσως είναι το πιο εύκολο κομμάτι για το πώς παίζουμε άμυνα στον ψηλό παίχτη στη θέση middle post. Η πέμπτη άσκηση είναι το οχτάρι figure 8. Αυτός που κάνει το layup γυρίζει και κάνει άμυνα. Οι άλλοι δύο παίζουν δύο εναντίον ενός ευνηδιασμό. Όλοι και οι τρεις θα κάνουν εναλλάξ επίθεση και άμυνα στον ευνηδιασμό δύο εναντίον ενός. Επειδή αυτές οι ασκήσεις που έχετε στην εφαρμογή υπάρχουν και στο ETF Οι δύο επόμενες ασκήσεις συμπυκνώνονται σε μία. Θα είναι τέσσερις εναντίον τεσσάρων με πάσα και κίνηση give and go κόψιμο και αντικατάσταση. Δηλαδή όπου πασάρουμε προσποιούμε, κόβουμε κάθετα στη ρακέτα, πασάρουμε εδώ, τέσσερις παίχτες είμαστε, πασάρουμε. Προσποιούμε αντίθετα, κόβουμε και βγαίνουμε αντίθετα από εκεί που πασάραμε. Ανεβαίνει ο άλλος παίχτης παραπάνω και κινούμαστε κυκλικά. Θεωρήσαμε ότι είναι δύσκολο να παίξετε πέντε, έναν, δύο, πέντε με τόσο λίγη εξάσκηση. Γι' αυτό και ενιωπίσαμε αυτή την άσκηση ουσιαστικά είναι αν έχετε καταλάβει τους νόμους κίνησης λίγο στο τέσσερις εναντίον τεσσάρων. Αυτά όσον αφορά την εξέταση. Θα θέλα ό,τι ερώτηση έχετε να κάνετε όσον αφορά τη διαδικασία, να το ρωτήστε τώρα και να προχωρήσουμε σε μία άλλη κατάσταση που έχω. Όπου αξιολογείται η άμυνα παίζει κανονικά η άμυνα. Βεβαίως, στην πρώτη άσκηση που αξιολογείται και ο επιθετικός και ο αμυντικός. Ναι, εντάξει, κοιτάξτε. Το να κλέψεις την μπάλα στην αρχή δεν έχει νόημα. Δηλαδή να δείξουμε τα αμυντικά γλιστρίματα, την κίνηση του ενός και του άλλου. Ο αμυντικός όμως οδηγεί, ο οδηγός είναι ο αμυντικός. Αυτός τον αλλάζει πλευρά. Με running defense, run and jump. Άλλος θέλει να ρωτήσει κάτι? Λέγε... Δυάδες, τριάδες, τετράδες. Ανάλογα με το είδος της άσκησης. Καταρχήν όλο το θμήμα θα είναι την ίδια ώρα, την ώρα που έχει προγραμματιστεί στο πρόγραμμα των εξετάσεων, θα είναι εκεί. Όσοι οφείλεται πρώτο εξάμινο πράξη θα το δώσετε μετά το τέλος της εξέτασης, τη ρουτίνα που είχαμε για το πρώτο εξάμινο. Και θεωρία με βάση την ανακοίνωση που θα βγει μετά το πέρος των 4 πρώτων ωρών θα έχει εξέταση για το πρώτο εξάμινο. Με τρία άτομα. Όχι. Δεν θα κάνουμε 3-1-2-1-2. Ναι, κάποια κορίτσια δυσκολεύονται λίγο. Θα ήθελα να δείτε πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία και τα multimedia στη διαδικασία της διδασκαλίας. Στα πλαίσια μιας δουλειάς και διπλωματικής που κάνει ο συνάδελφός σας ο Δημοσθένης από το Τμήμα Πληροφορικής, είπαμε να χρησιμοποιήσουμε το NBA 2K 14 για να δείξουμε κάποιες τεχνικές δεξιότητες. Χρησιμοποιώντας ένα γνώριμο παιχνίδι στα περισσότερα παιδιά όπως είναι αυτό, είναι πιθανά να παρακινήσουμε το ενδιαφέρον τους σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό. Στην ιστοσελίδα και στο ETFα θα υπάρχουν αυτά τα βίντεο που θα μπορέσετε σαν δάσκαλοι αύριο να τα χρησιμοποιείτε. Θα δείξουμε κάποια τέτοια και θα θέλαμε λίγο την δική σας άποψη. Στο ETFα θα υπάρχει το link της ιστοσελίδας όπου μπορείτε να δείτε αυτά τα βίντεο. Θα δείξουμε λίγο την άνυνα και τα γλιστρίματα. Επειδή είναι λίγο χαμηλά ο ήχος θα παρακαλέσω απόλυτη ησυχία. Εντάξει. Για σας πίσω το λέω. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Να δείξουμε άλλο ένα βίντεο δημαστανή. Έχει καλό ήχο. Ένα ακόμα βίντεο παρακαλώ και θα ήθελα μετά να κάνουμε τη κουβέντα μας. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Έχουμε δομίσει τις βασικές τεχνικές δεξιότητες και θα ήθελα τη δική σας ανατροφοδότηση ή άποψη για το πόσο μπορεί να είναι χρήσιμο στη διαδικασία της διδασκαλίας και την εκμάθηση των τεχνικών δεξιότητων του μπάσκετ. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Στην ηλικία την αναπτυξιακή περίπου στα 9-10 ξεκινάνε και δημιουργούν και πρότυπα. Να ξέρετε κάτι ότι η διαδικασία της μάθησης σε ποσοστό τουλάχιστον περίπου από έρευνες που έχουν γίνει 60% είναι διαδικασία εικόνας. Και ένα 25% είναι ομιλία και ένα 10% είναι κοινέστηση. Αυτή είναι η τρεις τρόπη διδασκαλίας. Προσέξτε. Για να μάθει τι. Για να μάθει το 20% ή το 25% αυτό που ξέρει. Γιατί πάνω από το 70% αυτό που ξέρουμε είναι άδειλη μάθηση. Δεν γίνεται σταθρανία και ούτε τα μαθαίνουμε από τα βιβλία. Τα μαθαίνουμε με άδειλο τρόπο. Και όσο περισσότερες εικόνες χρησιμοποιούμε στην διαδικασία της εκπαίδευσης σε όλα τα σπορ, σε όλα τα αθλήματα, να ξέρετε ότι θα είστε αποτελεσματικότεροι δάσκαλοι. Θέλει να ρωτήσει κανείς κάτι, θέλει να σχολιάζει και κάτι επιπλέον.
_version_ 1782818430392467456
description Διάλεξη 9: Παρακαλώ, πέρασε. Παρακαλώ, πέρασε. Παρακαλώ, πέρασε. Παρακαλώ, πέρασε. Παρακαλώ, πέρασε. Θα σας πω... ότι έχει θέμα με τις εξετάσεις, γιατί με ορισμένους μπορεί να μην βρεθούμε. Περάστε. Καταρχήν η θεωρία θα έχει 15 ερωτήσεις multiple choice και 2 ανάπτυξεις. Όπως ήταν και στο πρώτο εξάμινο, στην καλλαδοσφαίρηση 1. Απλά τώρα έχουμε μεθοδική διδασκαλία κάποιας τακτικής δεξιότητας και ανάπτυξη κάποιας τεχνικής, κάποιας τακτικής δεξιότητας. Όσον αφορά την εφαρμογή, δίνοντας σας μια ανατροφοδότηση για το τι έχετε να κάνετε στην εξέταση. Από δω, Σεραφείδη, πέρασε. Πέρασε μέσα για να πας να καθίσεις κάπου. Η πρώτη άσκηση σας έχει να κάνει με την άμυνα σε παίχτη με μπάλα. Η άμυνα σε παίχτη με μπάλα και μία πάσα και δύο πάσες απόσταση και αδύνατη πλευρά είναι στο βιβλίο που είχατε στο πρώτο εξάμινο. Στην τεχνική και κανόνες. Όλα τα υπόλοιπα, όσον αφορά την άμυνα και την επίδεση εναντίον μαν του μαν, άμυνα, επίδεση, ζώνης, ευθυνιδιασμοί, βρίσκονται στο βιβλίο που παίρνετε αυτό το εξάμινο. Είναι κανένας που δεν έχει πάρει ακόμα βιβλίο. Έχει ακόμα καμιά 7-8 μέρες νομίζω για να το πάρει. Η πρώτη άσκηση λοιπόν είναι ένας εναντίον ενός αλλά με ακουλούθημα, με γλιστρίματα και οδίγημα του αμυντικού στα πλάγια, στο κέντρο, στα πλάγια και μετά έξω από το τρίπον το παίζουμε ένας εναντίον ενός. Αξιολογείται και ο αμυντικός και ο επιθετικός. Η δεύτερη άσκηση σε τρίγωνο τρεις εναντίον τριών. Πάσα, σκρίν, απέναντι. Πασάρω δεξιά, σκρίνάρω, προσποιούμε και σκρίνάρω αριστερά. Η άμυνα, αποφυγή του σκρίν με χώρο. Ανεβαίνει επάνω ο παίχτης, πασάρει στη μεριά του, σκρίνάρει απέναντι, ανεβαίνει και ο άλλος, πασάρει και σκρίνάρει για να κάνουν και οι τρεις. Οι παίχτες που μαρκάρουμε σκρίν και αποφυγή με χώρο. Επειδή ορισμένη τα ξέρετε και δεν προσέχετε, 14 Σεπτέμβρη μην κλείσετε τίποτα. Η τρίτη άσκηση, ναι είναι το σταυρού. Η τρίτη άσκηση είναι τέσσερις εναντίον τεσσάρων στατικά. Βαθμολογείται μόνο η άμυνα. Γυρίζει η μπάλα και έχουμε μία πάς απόσταση, δύο πάς απόσταση αδύνατη πλευρά. Η άσκηση σελ όπως την έχουμε κάνει και έχουμε εκπαιδευτεί με περιστροφή της μπάλας και αλλαγή ανάλογα την κατάσταση που βρισκόμαστε, το τρόπο που παίζουμε άμυνα. Όλοι περνάμε από όλες τις θέσεις, δηλαδή και τις πάνω και τις κάτω θέσεις. Η τέταρτη άσκηση είναι η άμυνα στους ψηλούς. Με ένα, δύο, τρεις βοηθούς που πασάρουν μεταξύ τους όταν μαρκάρουμε από τη μεριά της μπάλας με το πέρασμα με δύο δήματα που κάνουμε είτε από μπροστά είτε από πίσω. Από τη μεριά της μπάλας η άμυνα στον ψηλό, θεωρώ ότι ίσως είναι το πιο εύκολο κομμάτι για το πώς παίζουμε άμυνα στον ψηλό παίχτη στη θέση middle post. Η πέμπτη άσκηση είναι το οχτάρι figure 8. Αυτός που κάνει το layup γυρίζει και κάνει άμυνα. Οι άλλοι δύο παίζουν δύο εναντίον ενός ευνηδιασμό. Όλοι και οι τρεις θα κάνουν εναλλάξ επίθεση και άμυνα στον ευνηδιασμό δύο εναντίον ενός. Επειδή αυτές οι ασκήσεις που έχετε στην εφαρμογή υπάρχουν και στο ETF Οι δύο επόμενες ασκήσεις συμπυκνώνονται σε μία. Θα είναι τέσσερις εναντίον τεσσάρων με πάσα και κίνηση give and go κόψιμο και αντικατάσταση. Δηλαδή όπου πασάρουμε προσποιούμε, κόβουμε κάθετα στη ρακέτα, πασάρουμε εδώ, τέσσερις παίχτες είμαστε, πασάρουμε. Προσποιούμε αντίθετα, κόβουμε και βγαίνουμε αντίθετα από εκεί που πασάραμε. Ανεβαίνει ο άλλος παίχτης παραπάνω και κινούμαστε κυκλικά. Θεωρήσαμε ότι είναι δύσκολο να παίξετε πέντε, έναν, δύο, πέντε με τόσο λίγη εξάσκηση. Γι' αυτό και ενιωπίσαμε αυτή την άσκηση ουσιαστικά είναι αν έχετε καταλάβει τους νόμους κίνησης λίγο στο τέσσερις εναντίον τεσσάρων. Αυτά όσον αφορά την εξέταση. Θα θέλα ό,τι ερώτηση έχετε να κάνετε όσον αφορά τη διαδικασία, να το ρωτήστε τώρα και να προχωρήσουμε σε μία άλλη κατάσταση που έχω. Όπου αξιολογείται η άμυνα παίζει κανονικά η άμυνα. Βεβαίως, στην πρώτη άσκηση που αξιολογείται και ο επιθετικός και ο αμυντικός. Ναι, εντάξει, κοιτάξτε. Το να κλέψεις την μπάλα στην αρχή δεν έχει νόημα. Δηλαδή να δείξουμε τα αμυντικά γλιστρίματα, την κίνηση του ενός και του άλλου. Ο αμυντικός όμως οδηγεί, ο οδηγός είναι ο αμυντικός. Αυτός τον αλλάζει πλευρά. Με running defense, run and jump. Άλλος θέλει να ρωτήσει κάτι? Λέγε... Δυάδες, τριάδες, τετράδες. Ανάλογα με το είδος της άσκησης. Καταρχήν όλο το θμήμα θα είναι την ίδια ώρα, την ώρα που έχει προγραμματιστεί στο πρόγραμμα των εξετάσεων, θα είναι εκεί. Όσοι οφείλεται πρώτο εξάμινο πράξη θα το δώσετε μετά το τέλος της εξέτασης, τη ρουτίνα που είχαμε για το πρώτο εξάμινο. Και θεωρία με βάση την ανακοίνωση που θα βγει μετά το πέρος των 4 πρώτων ωρών θα έχει εξέταση για το πρώτο εξάμινο. Με τρία άτομα. Όχι. Δεν θα κάνουμε 3-1-2-1-2. Ναι, κάποια κορίτσια δυσκολεύονται λίγο. Θα ήθελα να δείτε πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία και τα multimedia στη διαδικασία της διδασκαλίας. Στα πλαίσια μιας δουλειάς και διπλωματικής που κάνει ο συνάδελφός σας ο Δημοσθένης από το Τμήμα Πληροφορικής, είπαμε να χρησιμοποιήσουμε το NBA 2K 14 για να δείξουμε κάποιες τεχνικές δεξιότητες. Χρησιμοποιώντας ένα γνώριμο παιχνίδι στα περισσότερα παιδιά όπως είναι αυτό, είναι πιθανά να παρακινήσουμε το ενδιαφέρον τους σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό. Στην ιστοσελίδα και στο ETFα θα υπάρχουν αυτά τα βίντεο που θα μπορέσετε σαν δάσκαλοι αύριο να τα χρησιμοποιείτε. Θα δείξουμε κάποια τέτοια και θα θέλαμε λίγο την δική σας άποψη. Στο ETFα θα υπάρχει το link της ιστοσελίδας όπου μπορείτε να δείτε αυτά τα βίντεο. Θα δείξουμε λίγο την άνυνα και τα γλιστρίματα. Επειδή είναι λίγο χαμηλά ο ήχος θα παρακαλέσω απόλυτη ησυχία. Εντάξει. Για σας πίσω το λέω. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Να δείξουμε άλλο ένα βίντεο δημαστανή. Έχει καλό ήχο. Ένα ακόμα βίντεο παρακαλώ και θα ήθελα μετά να κάνουμε τη κουβέντα μας. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Έχουμε δομίσει τις βασικές τεχνικές δεξιότητες και θα ήθελα τη δική σας ανατροφοδότηση ή άποψη για το πόσο μπορεί να είναι χρήσιμο στη διαδικασία της διδασκαλίας και την εκμάθηση των τεχνικών δεξιότητων του μπάσκετ. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Εντάξει. Στην ηλικία την αναπτυξιακή περίπου στα 9-10 ξεκινάνε και δημιουργούν και πρότυπα. Να ξέρετε κάτι ότι η διαδικασία της μάθησης σε ποσοστό τουλάχιστον περίπου από έρευνες που έχουν γίνει 60% είναι διαδικασία εικόνας. Και ένα 25% είναι ομιλία και ένα 10% είναι κοινέστηση. Αυτή είναι η τρεις τρόπη διδασκαλίας. Προσέξτε. Για να μάθει τι. Για να μάθει το 20% ή το 25% αυτό που ξέρει. Γιατί πάνω από το 70% αυτό που ξέρουμε είναι άδειλη μάθηση. Δεν γίνεται σταθρανία και ούτε τα μαθαίνουμε από τα βιβλία. Τα μαθαίνουμε με άδειλο τρόπο. Και όσο περισσότερες εικόνες χρησιμοποιούμε στην διαδικασία της εκπαίδευσης σε όλα τα σπορ, σε όλα τα αθλήματα, να ξέρετε ότι θα είστε αποτελεσματικότεροι δάσκαλοι. Θέλει να ρωτήσει κανείς κάτι, θέλει να σχολιάζει και κάτι επιπλέον.