Αυτο-ρυθμιζόμενη Μάθηση (μέρος Α') / Διάλεξη 4 / Αυτο-ρυθμιζόμενη Μάθηση
Αυτο-ρυθμιζόμενη Μάθηση: Την προηγούμενη φορά ολοκληρώσαμε και τις γνωστικές προσεγγίσεις και στην κυριολεκσία τι κάναμε. Κλείσαμε με τις τρεις κύριες θεωρητικές προσεγγίσεις για την μάθηση και τη διδασκαλία, δηλαδή για τις συμπεριφορικές απόψεις για τη μάθηση, τις κοινωνικογνωστικές και τις γνωστικ...
Main Author: | |
---|---|
Language: | el |
Institution: | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Genre: | Ανοικτά μαθήματα |
Collection: | Ψυχολογίας / Εκπαιδευτική Ψυχολογία |
Published: |
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2015
|
Subjects: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή |
Online Access: | https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=a09a9f79 |