Ηλεκτρονικό εμπόριο, μάρκετινγκ, ιχνιλασιμότητα / Διάλεξη 6 / Ηλεκτρονικό εμπόριο, μάρκετινγκ, ιχνιλασιμότητα
Ηλεκτρονικό εμπόριο, μάρκετινγκ, ιχνιλασιμότητα: Στην ενότητα 6 θα αναφερθούμε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στο μάρκετινγκ και στην υπηλασιμότητα. Στο σύγχρονο περιβάλλον της κυριαρχίας των νέων τεχνολογιών, των ευριζονικών υποδομών, των ασύρματων τεχνολογιών αλλά και των κινητών υπηρεσιών, τα διάφορα m...
Κύριος δημιουργός: | |
---|---|
Γλώσσα: | el |
Φορέας: | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Είδος: | Ανοικτά μαθήματα |
Συλλογή: | Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος / Πληροφοριακά συστήματα και περιβάλλον |
Ημερομηνία έκδοσης: |
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2014
|
Θέματα: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά-Παρόμοια Διανομή |
Διαθέσιμο Online: | https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=7f741638 |