Ενότητα # 11: Εκπαιδευτική Ρομποτική – Beebot (παραλλαγές) (παραλλαγές) / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές παρουσιάζονται παραλλαγές του BeeBot. Αναλύονται περισσότερες δραστηριότητες και ιδέες.
Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές παρουσιάζονται παραλλαγές του BeeBot. Αναλύονται περισσότερες δραστηριότητες και ιδέες.: Οντότητα έτσι προς τις αγορές προτείνονται οι εξής ελίζα αντί του κράτους έτσι έχει εδώ πέρασε στη βουλή έτσι αυτές τραπεζικά 80 βίλες μέσα αυτός ξέρει όσο με αυτοί...
Κύριος δημιουργός: | Μπράτιτσης Θαρρενός (Επίκουρος Καθηγητής) |
---|---|
Γλώσσα: | el |
Φορέας: | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Μορφή: | Video |
Είδος: | Ανοικτά μαθήματα |
Συλλογή: | Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών / Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση |
Ημερομηνία έκδοσης: |
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
2015
|
Θέματα: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγο Έργο |
Διαθέσιμο Online: | http://delos.uowm.gr/opendelos/videolecture/show?rid=a46de318 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ενότητα # 9: Εκπαιδευτική Ρομποτική - Beebot / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται αναφορά στην εκπαιδευτική ρομποτική και τις δραστηριότητες που μπορούν να σχεδιαστούν με βάση αυτό το εργαλείο. Μετά από μια σύντομη εισαγωγή, έμφαση δίνεται στην κατηγορία των Περιπατητών (Floor Roamers) και ειδικότερα στο BeeBot. Παρουσιάζονται και συζητιούνται αναλυτικά δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο.
από: Μπράτιτσης Θαρρενός
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Ενότητα # 10: Εκπαιδευτική Ρομποτική – Beebot (ασκήσεις φοιτητών) / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές καλούνται να αναπτύξουν τις δικές τους διδακτικές ιδέες με την αξιοποίηση του BeeBot. Μέσα από κριτική συζήτηση καλούνται να κατανοήσουν τις συνήθεις παρερμηνείες και τα λάθη κατά το σχεδιασμό.
από: Μπράτιτσης Θαρρενός
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Ενότητα # 7: Ιστοεξερευνήσεις / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή αναλύεται η προσέγγιση της ιστοεξερεύνησης. Επεξηγείται αναλυτικά η δομή και τα χαρακτηριστικά της, ενώ στη συνέχεια παρουσιάζονται χαρακτηριστικά παραδείγματα που καλύπτουν διαφορετικές βαθμίδες της εκπαίδευσης.
από: Μπράτιτσης Θαρρενός
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Ενότητα # 6: Παραδείγματα Εκπαιδευτικού Λογισμικού 2 – Σχέδια μαθήματος / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές έρχονται σε επαφή και με άλλα εκπαιδευτικά λογισμικά. Μέσα από την εξέταση των λογισμικών επισημαίνονται στοιχεία σχεδιασμού και εκπαιδευτικής αξιοποίησης, αλλά και αξιολόγησης των λογισμικών. •Στη συνέχεια επεξηγείται η δομή ενός πλήρους σχεδίου μαθήματος
από: Μπράτιτσης Θαρρενός
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Ενότητα # 4:Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Ελληνικό Νηπιαγωγείο: Μια γενική επισκόπηση (μέρος 2) / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται διασύνδεση του εκπαιδευτικού λογισμικού με τις ανάλογες θεωρίες μάθησης. Ο φοιτητής κατανοεί τον τρόπο αξιοποίησης των λογισμικών, ώστε να επιλέγει τα κατάλληλα κάθε φορά ,ανάλογα με την εκπαιδευτική προσέγγιση που καλείται να ακολουθήσει. Ακολούθως παρατίθενται ενδεικτικά παραδείγματα.
από: Μπράτιτσης Θαρρενός
Ημερομηνία έκδοσης: (2015)