Διάλεξη 9 / Εργαστήριο 9

Εργαστήριο 9: Πάμε με μπάλα σ' δεξιά, και από εδώ και από εκεί, χωριστείτε, άλλη μία με μπάλα να πάει προς τα εκεί, εντάξει, από εδώ οι μπάλες, μισές από εδώ, μισές από εκεί, χωριστείτε, τέσσερις μπάλες εδώ, τέσσερις απέναντι, απέναντι, εδώ, εδώ, σε μία γραμμή, σε μία γραμμή, πάμε, μαζεύεις την...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Γαλαζούλας Χρήστος (Καθηγητής)
Γλώσσα:el
Φορέας:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού / Διδακτική της καλαθοσφαίρισης Ι
Ημερομηνία έκδοσης: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2013
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά
Διαθέσιμο Online:https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=280ebc8e
Απομαγνητοφώνηση
Εργαστήριο 9: Πάμε με μπάλα σ' δεξιά, και από εδώ και από εκεί, χωριστείτε, άλλη μία με μπάλα να πάει προς τα εκεί, εντάξει, από εδώ οι μπάλες, μισές από εδώ, μισές από εκεί, χωριστείτε, τέσσερις μπάλες εδώ, τέσσερις απέναντι, απέναντι, εδώ, εδώ, σε μία γραμμή, σε μία γραμμή, πάμε, μαζεύεις την μπάλα σου, την δίνεις στον επόμενο, μάζεψε την μπάλα σου γρήγορα, φεύγουμε με ροή, θυμόμαστε όλα όσα έχουμε πει, δεξιά, αριστερό επάνω, αυτό είναι αριστερό δεξί, ωραία σαβιάννα, έτσι μπράβο, πάμε μία πίσω από την άλλη, την μπάλα ελέγχουμε, το χέρι μας είναι πάνω στην μπάλα, μπήκες πολύ κάτω, μη βγαίνεις από εδώ, από εκεί θα φεύγετε, πάμε, πάμε με ροή, μη περνάτε από εδώ, από εκεί θα φεύγετε, σε εκείνα πιο μακριά, ωραία, περίμενε Αλέξ, τρεις μπάλες βγάλε έξω την μπάλα, με ρόπι πάτε απέναντι, πάσα πάσα και αλλάζτε, όχι όχι πάσα πάσα, ωραία, μάζεψε την μπάλα, άφησε την μπάλα Αλέξανδρε εσύ, απέξω θα περνάτε, ωραία, μάζεψε την μπάλα, άντε δαινάει, αυτός που πασάρει μάζευε την μπάλα, μάζεψε την μπάλα και φύγε από εδώ πέρα, πολύ ωραία, πολύ ωραία, άφησε την μπάλα, ας την, μη την πετάς στα πόδια της και γιατί είσαι εδώ, εκεί έπρεπε να είσαι, δεν είναι δυνατό να μην μπορούμε να κάνουμε αυτό, γρήγορα μάζεψε τάχα, όχι από εκεί, συγκεντρωθείτε, συγκεντρωθείτε, βγέστε βγέστε, μην είστε τόσο κοντά, δεν προλαβαίνετε να κάνετε τα βήματα, δεν προλαβαίνετε να κάνετε τα βήματα, κινηθείτε μην περιμένετε στατικά την μπάλα, σε κίνηση να σας βρει, έτσι Άλεξ, μην περιμένετε, σε κίνηση να σας βρει, έτσι, βλέπετε συνέχεια το καλάθι μόλις πάρετε την μπάλα στα χέρια σας, το βλέμμα σας στο καλάθι, για να ξέρετε πού να χτυπήσετε την μπάλα, μπράβο κορίτσια, μπράβο σε όλες, ωραία, ωραία, όπως είστε εδώ τα ζευγάρια τώρα πλησιάστε κοντά, λίγο έτσι απέναντι, απέναντι μία από την άλλη, πάμε λίγο ball handling μέσα από τα πόδια, περιφορές γύρω από τη μέση μετά, μία, δύο, τρεις, τέσσερις περιφορές, πάμε λίγο πιο ζοηρά, κατευθείαν δίνετε την μπάλα στον απέναντι μετά, γύρω από τη μέση έτσι, δώστε την απέναντι, λίγο πιο ζοηρά, την επαφή θέλω λίγο τα χέρια σας, τα χέρια, να την πιάνουμε την μπάλα, να την πιάνουμε, μην την αγκαλιάζετε την μπάλα με τα δάχτυλα, ναι δυο φορές ο κάθε ένας, δυο τρεις, ένα ζευγάρι να έρθει από εδώ, μήνετε εδώ, Θανάση θα ξεκινήσουν, είναι μία, όχι όχι θα κάνουν με το rebound, λοιπόν, κρατήστε τις μπάλες στα χέρια, ελάτε όλες κοντά, όπως είστε σε ζευγάρια, εδώ απέναντι έτσι, η κάθε μία χτυπάτε την μπάλα κάτω δυνατά και πηδάτε να την πιάσετε στο ψηλότερο σημείο του άλματός σας, μην μαζεύετε πόδια, πέντε χτυπήματα η κάθε μία και δίνε την μπάλα στο ζευγάρι της, αντιμέτωπες λειτουργείτε, εδώ έτσι, εδώ όπως είμαστε, όπως είμαστε, δεν χρειάζεται, απλά ρεώστε, έχει κάθε ζευγάρι μία μπάλα, έχει κάθε ζευγάρι μία μπάλα, λοιπόν, ας είναι όλες οι μπάλες από τη μία πλευρά, όσες έχετε από εδώ μπάλες δώστε στα ζευγάρια σας απέναντι, πέντε χτυπήματα η κάθε μία, ελεύθερα, θέλω να κάνετε κίνηση, χτυπάω την μπάλα δυνατά και συγχρονίζομαι να πιάσω στο ψηλότερο σημείο την μπάλα, πάμε, με λίγισμα των ποδιών, στο κατέβασμα την έπιασες, στο κατέβασμα την έπιασες, πιο δυνατά χτύπα την μπάλα, τα χέρια σου πάνε έτσι πάνω στην μπάλα, θα είχες έτσι τα χέρια σου και τελικά πήγε να φύγει η μπάλα, έτσι τα χέρια μας, όπα μην την περιμένεις, μην περιμένεις την μπάλα, μην περιμένεις να φύγει σαν μήλο να πέσει από τη μηλιά, πάμε ψηλά, τι είναι αυτό, την περιμένεις, κάποια στιγμή θα πέσει, είναι η βαρύτητα της γης, είναι η έληξη, που την έπιασες, εκεί πάνω δεν την πιάσεις, λίγα τα γόνατα, εδώ, κάτι κάνεις αλλά θέλω πιο ψηλά, την περιμένεις, συγχρόνησε το άλμα σου, την περιμένεις στην μπάλα, δεν την πιάνεις στο ψηλότερο σημείο, πίδα, τώρα έγινε κάτι, έπεφτες όταν την έπιασες, όπα είδες που την πιάνεις εδώ, ψηλά τα χέρια, ψηλά, μπράβο, κάτι κάνουμε, όλες οι μπάλες δεξιά, στα ζευγάρια μας, μία απόσταση περίπου τρία μέτρα, ελάτε λίγο πιο εδώ, εσείς εκεί όπως είστε, τώρα, εναλλάξ, χτυπάμε την μπάλα, όπως κάναμε με λυγισμένα γόνατα, τη χτυπάμε δυνατά, με μία γωνία έτσι ώστε να πάει ψηλά, το ζευγάρι μας πηδάει να πιάσει την μπάλα στο ψηλότερο σημείο του άλματος του, προσγειώνεται και κάνει το ίδιο για το ζευγάρι του, δεν αλλάξει, είναι μία μία η άλλη, ψηλά να πάει όμως και όχι απέναντι, εκεί, πίδα, έλα μην την περιμένεις έτσι, μπράβο, πολύ καλό μερό, καλό τάιμ! Μαρία συγχρόνησε το άλμα σου! Με αυτή την απόσταση που έχουμε, τη χτυπάμε σχετικά κοντά μας έτσι ώστε το ζευγάρι μας να κάνει ένα-δύο βήματα και να πηδήξει στο ψηλότερο σημείο, δηλαδή με κίνηση να βρει την μπάλα όμως στο ψηλότερο σημείο, μην μένουμε στατικά για να ρθει επάνω μας ούτε να την περιμένουμε, κινούμαστε προς την μπάλα εμείς και να την βρίσκουμε με το άλμα μας στο ψηλότερο σημείο. Συγχρονισμός! Χθες στο μάθημα σας είπα ότι το πιο δύσκολο κομμάτι για τους αρχάριους και ιδιαίτερα στις αναπτυξιακές ηλικίες είναι να συγχρονίσουν το άλμα και να πιάσουν την μπάλα στο ψηλότερο σημείο. Και παρακαλώ μην περιμένετε να πέσει η μπάλα, νομοτέλεια είναι ότι θα πέσει. Σκεφτείτε ότι αυτό είναι το rebound. Δεν είστε οι μόνοι που διεκδικείτε την μπάλα κι ούτε μόνος συμπαίχτες υπάρχουν. Στην εξέλιξη του παιχνιδιού υπάρχουν και αντίπαλοι, οι οποίοι αν έχουν καλύτερο συγχρονισμό από εσάς, άσχετα αν είστε ψηλότεροι θα πηδήξουν και θα πάρουν την μπάλα. Γιατί εσείς θα περιμένετε να πέσει. Τα χέρια μας ανεβαίνουν εδώ, να την πιάσουν και να γραπώσουν την μπάλα. Παρακαλώ, ξεκινήστε την πρώτη. Κοινήσου. Καλό. Από όλα τα προηγούμενά σου το πιο καλό. Πήγες προς την μπάλα τώρα, τα χέρια βαλέ καλά. Συγχρονήσου. Καλό ήταν, Δανάη. Κοινήσου προς την μπάλα. Πολύ καλό. Έτσι, έτσι. Κοινηθείτε λίγο πιο γρήγορα. Μην περιμένεις. Κοινήσου προς την μπάλα. Α, είδες που δεν συγχρονίστηκες καθόλου. Ναι, γι' αυτό βλέπω. Τι πάει, την μπάλα βλέπεις. Πολύ μακριά είστε και την χτύπησες μπροστά σου. Αυτό υπολογίστε το. Θέλεις πάρα πολύ συγχρονισμό. Πιστεύω ότι και στη ρυθμική πρέπει να έχει σοβαρό θέμα. Όχι. Δεν γίνεται. Γιατί? Δεν έχεις καθόλου συγχρονισμό. Έτσι πηγαίνεις. Η μπάλα εδώ, εσύ εδώ. Δεν βρίσκεστε. Βρεθείτε με την μπάλα. Πίδα. Πίδα. Πάνε προς την μπάλα. Ωπα. Προσέχτε που χτυπάτε. Πήρνεις εσύ πολύ πιο γρήγορα. Ακριβώς. Είδες πώς το αντιλαμβάνεστε αυτό. Προσγείωση στα δύο πόδια και ανοιχτά. Όταν προσγειωνόμαστε. Μου κάνει εντύπωση που είναι της ρυθμικής. Ωπα. Μπράβο. Κάτι έγινε. Ωραία. Συγχρόνηση. Δεν το πιέσε το ψηλότερο. Είχε κι άλλο. Μπράβο Τάχα. Μπράβο. Μην την περιμένεις. Κοινήσου προς την πάλα. Είμαστε χωρισμένοι σε τέσσερα ζευγάρια εκεί και τέσσερα ζευγάρια εδώ. Πάμε να ρίχνουμε την πάλα τώρα στο ταμπλό και να πηδάμε να την πιάνουμε στο ταμπλό. Η προσγείωση μας ιδιαίτερα θέλω να είναι δύο πόδια και λυγισμένα. Και να ασφαλίζουμε την πάλα εδώ και μετά βγαίνουμε από το πλάι. Μπορείτε να ρίχνετε την πάλα και από τις δύο πλευρές στο ταμπλό. Δηλαδή, δύο γραμμές, τέσσερις από εδώ, τέσσερις από την άλλη πλευρά. Ταμπλό, πιάνουμε την πάλα και φεύγουμε από την έξω πλευρά και πάμε πίσω από την απέναντι πλευρά. Λοιπόν, οι δύο μπάλες από εδώ, οι δύο μπάλες εκεί. Λοιπόν, ελάτε εδώ απέναντι. Δύο μπάλες εδώ είπα. Οι δύο πρώτες. Λοιπόν, ρίχνεις τώρα την πάλα στο ταμπλό, στο ψηλό σημείο και πηδάς να την πιάσεις στο ψηλότερο σημείο. Προσγειώνεσαι, ασφαλίζεις, φεύγεις από εκεί και πας και δίνεις την πάλα σε αυτή που δεν έχει από εκεί μπεργιά. Δεν είδες που την έπιασες χαμηλά τώρα. Πάρ' και την πάλα και δώ στην από εκεί. Παρακαλώ, πέστε μου τι δεν καταλάβατε. Μία γραμμή, γιατί είστε πολύ λύπια. Πέστε μου γιατί περιμένετε την πάλα να έρθει στα χέρια σας. Εξηγήστε μου, τόση ώρα κάναμε όλες τις προασκήσεις για να πηδάμε στο ψηλότερο σημείο και τώρα την περιμένετε έτσι. Πέστε μου, ακούω. Δεν υπάρχει λόγος. Ωραία, πάτε να δω. Σε εκείνη την πλευρά το ταμπλό. Πάμε με ροή. Ναι, χαμηλά την έπιασες. Δανάη, τι είναι αυτό. Κίνηση προς την πάλα. Μην κάνετε άλμα κατευθείαν. Μπορεί να χρειαστεί να κάνετε ένα βήμα ή δύο. Ξυλά. Ασφαλίστε την πάλα και μετά βγείτε. Ανοιχτά τα πόδια. Καλή προσγείωση. Ανοιχτά τα πόδια. Μην λυγάζετε τα γόνατα. Κυνηθείτε προς την πάλα. Να πάρετε το ριμπάντ. Μην την περιμένετε. Μπράβο, ρε Τάχα. Το έκανες καλά. Μπράβο, Κατερίνα. Έλα. Καλύτερο. Πολύ ωραία. Ψηλά τα χέρια. Και εκεί και εκεί. Πώς σου είπα να βάλεις τα χέρια. Τυχαία σου τόπα. Μπράβο. Άλεξ. Με ρόπι, ας την πάλα έξω. Εσύ κράτα τα πάλα. Ένα, δύο, ζευγάρι. Λοιπόν, δώστε πίσω την πάλα στο πίσω άτομο. Πηγαίνετε πιο κοντά. Εκεί, εκεί. Το ζευγάρι σας στο πίσω που έχει την πάλα, ρίχνει την πάλα στο ταπλό. Και εμείς πηδάμε να πάρουμε το ριμπάντ στο ψηλότερο σημείο. Καλή προσγείωση. Και φεύγει το ζευγάρι κατευθείαν. Και αλλάζεται ρόλος πίσω. Ένας μπροστά, ένας πίσω. Εδώ. Ωραία, φύγετε κατευθείαν. Πήδα πιο ψηλά. Το ταπλό βλέπουμε. Και το που χτυπάει η πάλα, εμείς πρέπει να ξεκινήσουμε να πηδάμε. Μην την περιμένεις, μην την περιμένεις. Πιο ψηλά λίγο. Γιατί την χτυπάς τόσο καμηλά ρε Δανάη. Πιο ψηλό σημείο. Πιο γρήγορα, Άλμα Κάντε. Να γίνουν ζευγάρια και το πίσω άτομο να ρίχνει την πάλα. Όπως είστε ζευγάρια. Θέλω να κοιτάζετε εδώ το ζευγάρι. Από εδώ τα δύο ζευγάρια. Και από κει μεριά στην άλλη γωνία, τα άλλα δύο. Από εδώ είστε εσείς, ζευγάρι είστε εσείς οι δυο. Και εσείς από κει. Η πάλα έχει ο πίσω παίχτης. Γύρνα να τη βλέπεις. Ξεκινάμε. Κάνεις ένα σούτ. Με το που γίνει το σούτ, ο αμυντικός δεν το κάνετε ταυτόχρονα. Μην χτυπήσετε. Εσύ θα κάνεις κίνηση να φύγεις προς τα κει μετά το σούτ. Δηλαδή θα κάνεις κίνηση. Εσείς θα κάνετε ραχιέο πίβοτ. Όχι έτσι, έτσι. Για να βρείτε τον παίχτη. Η κίνησή σας θα είναι να βοηθήσετε αυτόν να κατανοήσει την κίνηση. Δηλαδή, πάμε να σας δείξω λίγο. Είμαι εδώ, σε αυτήν εδώ τη θέση. Κάνε το σούτ και μη σε ενδιαφέρει τώρα το τέτοιο. Κάνε ένα κανονικό σούτ. Αργά, πάμε, κάνε κίνηση. Κάνω κίνηση. Το ένα το χέρι μου εδώ βρίσκω. Και φεύγουμε, η μπάλα την αφήνουμε να σκάσει κάτω. Γι' αυτό τα σούτ σας δεν πρέπει να είναι πολύ δυνατά για να πάνε. Προσπαθείτε να βάλετε καλάθι, δεν μας ενδιαφέρει. Μας ενδιαφέρει να κάνω από εδώ που είμαι, να κάνω ραχιέο πίβοτ. Να την βρω, να έχω ανοιχτά πολύ τα πόδια μου. Λυγισμένα με τον κορμό μου. Το ένα μου χέρι να έχει επαφή γιατί δεν την βλέπω και να αφήσω να σκάσει μπάλα κάτω. Την παίρνουμε και πηγαίνουμε πίσω και αλλάζουμε, έρχεται το άλλο ζευγάρι. Ένα ζευγάρι από εδώ σούτάρει, ένα ζευγάρι από εκεί. Εδώ η κίνησή σου θα είναι προς τα εδώ. Άρα το ραχιέο πίβοτ που θα κάνεις θα είναι από εδώ. Εντάξει, ωραία. Την κίνηση θέλω να κάνετε. Κάντε. Κάνει καλό ραχιέο πίβοτ, έχω λυγισμένα και βρες την με το μεσοπίσω μέρος, εντάξει. Έλα. Περιμένεις να κάνει κίνηση πρώτα δανάη και μετά γυρίζεις. Καλή κίνηση. Πάρτε την μπάλα σας. Μη βιάζεστε να γυρίσετε, περιμένετε να κάνει κίνηση το ζευγάρι σας και μετά να φύγετε. Δεν έκανες κίνηση, πρόσεξε. Δεν έκανες κίνηση, πήγες να μαζέψεις την μπάλα. Περιμένεις να κάνει κίνηση, δηλαδή προσέξτε κάτι παιδιά. Σας επισημαίνω για πολλοστήφορα. Βλέπετε, τον βλέπετε στα μάτια. Εγώ τι ζητάω από τους βοηθούς τώρα. Να κάνουν κίνηση από εδώ που είμαστε. Χωρίς να κάνει κίνηση εσύ γύρισες. Θα μπορούσε να φύγει ελεύθερα από εκεί. Να βρούμε τον επιθετικό. Να αναστείλουμε την κίνηση του. Αν δεν κάνετε κίνηση, λίγο ένα μέτρο περίπου απόσταση να έχετε. Λοιπόν, άντε να δούμε. Κάνε λίγο τώρα. Έτσι, αυτό. Μην κάνεις πλάγια βήματα. Είναι δυνατόν να κάνεις τέτοια. Μας είπα να έχετε ένα μέτρο απόσταση. Ωραία. Μπράβο κορίτσια. Έλα Σαβιάννα. Έτσι, μπράβο. Πάρα πολύ καλά. Γιατί περιμένετε να δείτε πού θα πάει και μετά να κάνετε κίνηση. Πιο μακριά λίγο. Ωραία. Μην πηγαίνετε με πλάγια. Για αυτό σας είπα να έχετε ένα μέτρο απόσταση. Κάνε ελεύθερα το σούτ. Κάνε κίνηση τώρα. Αυτό. Μπράβο. Αυτό θέλω. Μην βιάσεις να κάνεις πλάγια βήματα. Εντάξει, έλα. Σούτ να βάλεις καλά αυτό θα κάνεις εσύ. Μπράβο. Ναι, αλλά αυτή είναι η κίνησή σου. Έτσι θα κάνεις. Γιατί δεν κίνησαι ελεύθερα εσύ. Ναι. Εσύ να κίνηθείς να πας. Για να σου αναστείλει την κίνησή σου. Με το μπλοκ-αουτ. Έτσι. Λυγισμένα γόνατα θέλω. Δε σπινίστα. Να ρωτήσω κάτι. Εάν θα σου τάρατε και κίνηθείτε για το rebound. Θα κάνετε έτσι κινήσεις. Ή θα κίνηθείτε ελεύθερα. Ωραία. Κίνησε ελεύθερα. Αυτό θέλω. Έτσι στα πλάγια θα πας. Ωπ. Για ακούστε λίγο τώρα. Τώρα θέλω να κινήσετε από πάνω η επιθετική. Μέχρι τώρα πηγαίνετε να κινηθείτε από κάτω. Άρα θα πρέπει να κάνουμε ραχαίο πίβοτ στο άλλο πόδι. Εσύ που σου τάρεις τώρα θα πας να πάρεις το rebound. Από εκεί. Ένα μέτρο απόσταση θέλω. Ναι. Εδώ όταν θα είσαι θα κάνεις, αφού θα κινηθεί από εδώ θα κάνει ραχαίο πίβοτ σε αυτό το πόδι. Εντάξει. Ωραία. Είδες που σου έφυγε. Πρόσεχε. Εδώ, εδώ, εδώ, εδώ. Κατερίνα, γιατί κάνεις πλάγια βήματα κορίτσι. Μαρία, Μαρία. Γιατί κάνεις πλάγια βήματα. Ναι έτσι. Φύγετε λίγο πιο μακριά εσείς. Πιάστε την μπάλα. Γύρισε σαν λάθος. Και απ' τις δυό μεργές να γυρίζουν. Θανάση. Και από το ένα πόδι και στο άλλο. Και από την κάτω πλευρά και από πάνω. Θα το κάνουμε. Θα το κάνουμε. Δεν έχει σημασία. Πολύ σωστά έκανες. Έκανες σωστό σούτ. Και τι γύρισες. Δεν έκανα όλη τη γύριση. Τώρα εδώ πάνω ελάτε όλα τα ζευγάρια. Αν ένα ζευγάρι θα εκθελεί και θα φεύγει θα πηγαίνει πίσω. Από εδώ θα γίνεται το σούτ. Απ' την ελεύθερη βολή. Και ο αμυντικός θα είναι εδώ. Το ένα χέρι ψηλά. Πώς μαρκάρουμε το σούτ. Εδώ έτσι. Θα γίνεται το σούτ. Και όλες θα είστε από πίσω. Όλα όλα όλα. Εδώ εδώ εδώ. Θα παίρνετε θέση μετά. Εσείς μετά το σούτ. Θα πάτε να μαζέψετε την μπάλα και θα πάτε στο τέλος. Η κίνηση του επιθετικού θα είναι από όποια πλευρά θέλει. Είτε από εκείνη είτε από αυτή. Αυτό θέλω όμως. Πλέον αρχίστε να αποφασίζετε. Βλέπετε πού πάει από εκεί. Άρα εδώ γυρίζω. Πού πάει από εδώ. Άρα εδώ γυρίζω. Προσέξτε. Προσέξτε κάτι. Ο αμυντικός στιγμή αναστέλει την κίνηση του. Και θα πηγαίνει πλέον προς την μπάλα. Να πάρει το rebound. Γιατί ρε παιδιά δεν γυρνάτε από εδώ. Γιατί δεν γύρεσες από εδώ. Πάρε την μπάλα. Πάρε την μπάλα. Τρέξε για την μπάλα τώρα. Μάζεψε την μπάλα. Πάρε την μπάλα. Τρέξε για την μπάλα τώρα. Ναι αλλά έμεινες εκεί. Δεν πήγες να πάρεις την μπάλα. Προσέξτε. Πάρε την μπάλα. Πάρε την μπάλα. Πάρε την μπάλα. Πάρε την μπάλα. Πάρε την μπάλα. Πάρε την μπάλα. Πάρε την μπάλα. Πάρε την μπάλα. Πάρε την μπάλα. Πάρε την μπάλα. Πάρε την μπάλα. Πάρε την μπάλα. Προσέξτε. Θέλω και οι και οι δυο, να πάρετε να πάρετε την μπάλα. Λοιπόν, όποιος παίρνετε τη μπάλα αυτός θα κάνει σουτ. Αν την πάει δηλαδή ο ίδιος, θα επαναλειφθεί η δ�� δικασία. Θα την παίρνετε όπου και αν πηγαίνει μπάλα! Τρέξε να την πάρεις! Κάνουμε, Θανάση, τα ζευγάρια! Η μία ζουτάρι κινείται προς όποια κατεύθυνση θέλει, είτε δεξιά είτε αριστερά και οι δύο παίρνουν την μπάλα. Όποιος πάρει την μπάλα αυτός κάνει σούτ. Σουτάρουμε από την ελεύθερη βολή και ο άλλος είναι εδώ πέρα. Σε αυτήν εδώ τη θέση. Σουτάρεις, βλέπω πού θα κινηθείς. Εάν κινηθείς από εδώ θα γυρίσω από εδώ. Θα να στείλω την κίνηση και θα τρέξεις την μπάλα. Ακούστε λίγο κάτι. Η προσφύσης είναι στο επόμενο στάδιο. Ναι, μην κάνετε τώρα ακόμα. Δηλαδή αντιλαμβάνεστε και μόνοι σας ότι ο επιθετικός μπορεί να κάνει προσφύση. Επειδή μας τώρα κάνουμε προπόνηση σε συγκεκριμένες καταστάσεις δεν θα έχουμε βάλει ακόμα τις προσφύσεις μας. Χαμηλά Σαβιάννα, χαμηλά. Δεν γύρισες καλά. Μπράβο. Μην μένεις εκεί και μην την αγκαλιάζεις. Μπράβο Τάχα. Δεν έκανες. Μπράβο, μπράβο, καλό ήταν. Ναι αλλά πρόσεξε έμεινες εκεί και μετά την έπιασες. Δεν βέβαια είναι αυτό άλλο. Μπράβο. Αυτό είναι. Μία στιγμή. Στιγμή και πάμε. Μπράβο. Μπράβο τα κορίτσια. Πιο γρήγορα λίγο να δουλεύουμε. Όπα. Δύο μπάλα σε έχουμε τώρα. Ελάτε εδώ, ελάτε εδώ. Πάνε σε εκείνη την γωνία. Καθίστε πιο πίσω εσείς. Έλα ρε Αλεξάνδρα. Έλα άμυνα πανεπίθεση. Έλα άμυνα, έλα άμυνα. Λοιπόν. Βγάλ' την έξω την μπάλα τη μία. Όχι, όχι, όχι ευθύν βγάλ' την. Ένα σουτ μία φορά από εδώ μία φορά από εκεί. Εσείς είστε ζευγάρι και είστε επιθετικοί αυτή τη στιγμή. Εσείς είστε ζευγάρι και είστε αμυντικοί αυτή τη στιγμή. Θα κάνετε σουτ και θα παίρνουμε το ριμπάντ. Και εσείς, και εσείς. Εσείς κάνετε και οι δυο μπλοκάουτ στον παίχτη σας. Οκ, για να δω. Μπλοκ. Τι έγινε. Προσέξτε, δεν θέλω ακόμα να κάνετε προσπίσεις επιθετικοί. Φύγετε και πάτε και να μπουν τα άλλα δυο ζευγάρια. Φύγετε πίσω για να μπουν τα άλλα δυο ζευγάρια. Ζευγάρι επιθετικοί, ζευγάρι άμυνα. Πιο πάνω λίγο. Εσείς γιατί δεν κάνατε κίνηση. Σαβιανά, εσύ γιατί δεν μπήκες να πάρεις το ριμπάντ. Για να σε κάνει μπλοκάουτ. Πιο γρήγορα λίγο. Ναι, ναι, ναι, ναι. Κάνε σούτ κανονικό και δεν μπορείς να κάνεις ούτε έτσι με το αντίθετο πόδι μπροστά. Το ομότιμο. Ομώνυμο. Παιδιά, συγχρονιστείτε λίγο, συνενοηθείτε. Γιατί δώσω κοντά ρε παιδιά. Για να φτάσει μπάλα. Εσείς είστε επίθεση. Σουτάρετε και πάτε να πάρτε και το ριμπάντ. Εσείς είστε άμυνα Σαβιανά. Πάτε να δω. Πιο γρήγορα λίγο. Πάτε το ριμπάντ. Πρώτη φορά έγινε η δουλειά. Πρώτη φορά έγινε σωστά και από τα δύο ζευγάρια. Πολύ ωραία. Μπράβο. Γιατί κοιμόταν. Μπράβο. Εσύ έκανες κίνηση και πήγες πήρες το ριμπάντ. Πάμε, πάμε. Πάντε ρε Μερόπη. Μην δώσε λογές εκεί για να κάνει σούτ. Γιατί που πήγε. Τώρα πόνεσες. Δεν καταλαβαίνω τι λες από τι. Κάνε επίθεση εντάξει. Να είσαι συνέχεια επίθεσης, Σαβιάννα, αν πονάς. Να είσαι συνέχεια επίθεσης. Να είσαι συνέχεια άμπηνα. Ελάτε λίγο και εσείς εδώ. Σαβιάννα κάθισε. Ελάτε εδώ. Ελάτε είπα. Βγάλτε τις μπάλες έξω μία μπάλα θέλω μόνο εδώ πέρα. Εδώ δείτε κορίτσια. Ζευγάρι αντίπαλοι. Λοιπόν. Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, εφτά ζευγάρια. Ένα, δύο, τρία ζευγάρια. Ένα, δύο, τρία ζευγάρια εκεί. Στις θέσεις εδώ ένα ζευγάρι εδώ ένα ζευγάρι εκεί και ένα στην μία πλευρά. Είτε από εκεί είτε από εδώ δεν με ενδιαφέρει. Με ποιον είσαι ζευγάρι. Εδώ λοιπόν. Ζευγάρι σου εκεί εδώ εδώ εδώ ωραία. Δώσε την μπάλα. Άμινα άμινα άμινα οι άλλες επίθεση. Πιο χαμηλά λίγο πιο χαμηλά. Η άμινα είναι εδώ και η επίθεση είναι εδώ. Η άμινα είναι εδώ. Τρίγωνο η επίθεση εδώ. Λοιπόν γίνεται shoot τρίγωνο. Και κάνετε και οι τρεις ταυτόχρονα block out και πάμε για το rebound. Ok για να δω. Block. Δώσε την μπάλα σε εμένα και οι ίδιες θέσεις. Κορίτσι μου. Νευρίασες. Θέσεις. Block. Αυτό είναι. Δώσε την μπάλα. Έλα εδώ Φανάση. Έλα έλα. Ήδιοι ήδιοι. Block. Αλλάξτε όλους. Ήδιοι. Block. Γρήγορα. Γρήγορα θέσεις. Φανάση ρίξε την μπάλα έτσι στο ταπλό. Αυτό είναι ο θέλος. Το σουτάκι να βάλουμε καλά. Τι θα κάνουμε τώρα. Θέσεις. Block. Σηκωθείτε. Έξω οι τρία ζευγάρια. Τέσσερα ζευγάρια. Δύο επάνω δύο κάτω. Έλα. Έλα έλα. Πιο χαμηλά λίγο. Εδώ. Μία άμυνα μία επίτεση. Εδώ εδώ εδώ. Έλα κοντά της λίγο. Σε τιμότητα είμαστε. Όλες είμαστε χαμηλά. Η άμυνα. Η άμυνα είναι χαμηλά. Block. Παιδιά. Με το που φεύγει η μπάλα εσείς κάνετε block out. Στροφή και μπλοκάρουμε τον παίχτη μας. Δεν ρέχουμε στην μπάλα. Η μπάλα προτιμούμε να πέσει εδώ. Αλλά ο παίχτης που μαρκάρουμε δεν θα μπει μες στη ρακέτα. Χαμηλά απέναντί της. Πιο χαμηλά λίγο. Ελάτε. Εδώ εδώ εδώ. Ένα τετράγωνο εννοούμε. Έλα. Ωραία. Block. Να μην σε περνάει. Μην τη σκοτώνει. Λευκοπούλου μην τη σκοτώνεις. Δεν τη σκοτώνω πέρα απλά από μέσα. Λίγο πιο έξω το τετράγωνο να κάνουμε έτσι. Block. Πάρτε την μπάλα. Πάρτε την μπάλα. Άλλη μία. Block. Θέλω να μου πεις πού πήγαινες. Εντάξει έκανα λάθος. Κορίτσι μου ξέρεις γιατί. Γιατί η μπάλα ήταν εδώ και εσύ πήγαινες προς τα έξω. Δεν την έβλεπες την μπάλα. Αλλά ξέρω όλους η άμυνα επίθεση να γίνει. Block. Είδες το λάθος συγχρονισμό. Σε ξέφεσαι ενώ έκανες καλή κίνηση. Σε λάθος χρόνο πήδεξες. Πιο χαμηλά θέλω να είστε τετράγωνο να κάνετε. Εδώ. Block. Πιάστε την μπάλα. Τα δάχτυλα πιάνουν την μπάλα. Μην πηγαίνετε έτσι να πιάσετε την μπάλα. Ελάτε. Block. Λοιπόν. Συνεχίζετε όπως είστε θέσεις. Ακούστε κάτι. Πέντε rebound. Ποια ομάδα θα πάρει πρώτη πέντε rebound. Όποια ομάδα από τις δύο χάσει κάνει τέταρτα. Πάμε. Ομάδα της Λευκοπούλου και ομάδα της Τάχα. Λευκοπούλου 1-0. Θα το κάνουμε μετά. Θέσεις. Λευκοπούλου 2-0. Λευκοπούλου 2-1. Λευκοπούλου 3-1. Λευκοπούλου 4-1. Λευκοπούλου 5-1. Αλλάξτε όλους. Πιο πάνω λίγο πιο πάνω. Αλλάξτε αυγένα. Άμινα 2 επίθεση 0. Άμινα 3 επίθεση 0. Όχι. Επίθεση είσαι. Άμινα 1 επίθεση 1. Άμινα 2 επίθεση 1. Άμινα 2 επίθεση 2. Άμινα 2 επίθεση 2. Άμινα είσαι. Άμινα 3 επίθεση 2. Άμινα 4 επίθεση 2. Άμινα 4 επίθεση 3. Άμινα 4 επίθεση 4. Άμινα 5 επίθεση 4. Άμινα 3 επίθεση 3. Άμινα 4 επίθεση 3. Άμινα 4 επίθεση 3. Μέχρι στιγμής η Άμινα δεν μπήρε κανένα rebound. Θανάση ρίξε τη μπάλα έτσι μόνο και μην ρίχνεις αλλιώς. Ελάτε τελειώσατε. Το θέμα τελειώσε λέμε. Γιατί κινείστε άτσα αλλά τελείως. Εδώ μπορεί να χτυπήσετε σαν τραγιά με το κεφάλι με κεφάλι. Δεν βλέπετε τίποτα. Ένα πράγμα σας ζήτησα να βλέπετε. Τον αντίπαλό σας με το που θα πάει να κηρυφεί κινήσου εδώ και πάω στην μπάλα μετά. Τίποτα άλλο δεν έχω στο μυαλό μου. Γυρνάς ανάποδο όμως. Αυτό δεν μπορείτε να κάνετε εσείς. Ενήλικες σούσες αντιλαμβάνεστε ότι σαν οπτικσιακές ηλικίες. Όταν θέλετε να διδάξουμε το rebound θα είναι πάρα πολύ δύσκολη η δουλειά μας. Ελάτε σας παρακαλώ στην κορυφή μην είστε τόσο. Την κατεβαίνετε λίγο πιο χαμηλά εσείς. Δεν έκανες block out Κατερίνα. Δεν την κοίταξες καν. Δεν είδες ότι πήγαινε από εκεί. Γύρισες να δεις πού πάει η μπάλα. Το συνειδητοποιείς. Αυτό είναι. Μην αφήνετε να μπουν μέσα στο χώρο σας. Οι μπάτσες πέφτουν συνεχώς. Εδώ είμαι. Αυτή με ενδιαφέρει. Μόνο παίχτρια που μαρκάρω. Τι να κάνω εγώ. Το θέμα είναι πιο ότι τα shoot τώρα είναι για να κάνουμε την άσκηση. Δεν γίνεται τέτοιο shoot. Θέλω να σας δείξω ότι μόνο που με ενδιαφέρει είναι αυτός που μαρκάρω. Τίποτα άλλο. Εφόσον τον αναστείλω εγώ και δεν μπει μέσα στη ρακέτα. Το θέμα είναι ότι τί εσείς τρέχετε και όπως να είναι. Δηλαδή αρχίστε να κάνετε τέτοια που δεν μπορεί να μαρκάρεις σωστά. Λοιπόν. Τελευταίο. Μπερόπι. Αλλάξτε λίγο ρόλους. Κομμάτι. Κομμάτι. Ελάτε. Καταρχήν διαπιστώνετε τις δυσκολίες μιας καινούργιας δεξιότητας. Καταπιστώνετε τις αδυναμίες σας στο να αφομοιώσετε όντως άνθρωποι του αθλητισμού μια κίνηση. Κάνετε πολλές περητές κινήσεις. Πρέπει να αρχίστε να στοχεύετε στον εαυτό σας πρώτα να το διδάξετε. Στοχευμένες κινήσεις, περιορισμένες έκτασης κινήσεις. Δεν κουνάω χέρια, πόδια όπως να είναι. Δεν τρέχω όπως να είναι. Όλα πρέπει να τα κάνετε φυσιολογικά και στοχευμένα. Αυτό θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τη διαδικασία διδασκαλίας αργότερα σαν δάσκαλίσεις. Φαρμόστε κάποια πράγματα στον εαυτό σας. Τόση ώρα κάναμε εξάσκηση τριών και τεσσάρων ζευγαριών. Ξέρετε ότι πέντε ενάντια πέντε παίζεται το μπάσκετ. Γύρω από τη ρακέτα είναι πέντε ζευγάρια. Πέντε αμυντικοί και πέντε επιθετικοί. Αυτό όπως καταλαβαίνετε θα έπρεπε να δημιουργεί πρόβλημα. Παρ' όλα αυτά δεν βλέπετε ταυτόχρονα να είναι ένα μπουκέτο οχτώ παιχτών εδώ. Κάποιοι μπλοκάρουν τους παιχτές τους και τους βγάζουν να παίξουν. Αυτοί που είναι πιο κοντά στη ρακέτα κάνουν το ίδιο και διεκδικούν το rebound δύο ή τρία άτομα. Εσείς κάνατε κίνηση, φεύγατε και ουσιαστικά πηγαίνατε όλες μαζί και μπλέκανε. Χέρια, πόδια, κεφάλια, αγγώνες, όμοι. Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να περπατάμε βήμα βήμα στο συγχρονισμό. Δεν περίμενα ότι θα έχετε τόσα ελλείμματα να συγχρονίσετε το άλμα σας στο ψηλότερο σημείο να πιάνουμε την μπάλα. Και πάλι σας λέω, είστε ενήλικες και όλοι σας έχετε ασχοληθεί με κάποιο άθλημα. Ο συγχρονισμός δεν είναι ίδιον η απέτηση της καλαδοσφαίρησης. Είναι όλων ανεξαρτήτων των μορφών άθλησης. Ακόμα και του περπατήματος αντιλαμβάνεστε ότι αν περπατάμε έτσι δεν περπατάμε σωστά. Άρα από τη βάδυση την πιο απλή κίνηση σε κάθε μορφή κίνησης ο συγχρονισμός έχει τη δική του αξία και σημασία. Σ' ακούω λες Κοπούλ, σχόλιο. Όχι, δεν είναι θέμα. Δεν λέμε τώρα αν έχουμε δίκιο ή αν έχουμε άδικο, δεν είναι και το ζήτημα, δεν ψάχνουμε το δίκιο μας. Σχόλιο θέλω από εσάς. Ερώτηση. Καμία. Γιατί? Μην είστε μουνγκές. Δεν μπορεί να μην έχετε προβληματισμούς. Δεν μπορεί να μην έχετε ερωτήματα. Δεν γίνεται. Δεν σας βλέπω σαν καινάδοχεία που γεμίζω με γνώση. Εκπαιδεύαστε για δάσκαλοι. Εσείς και προβληματισμούς και ερωτήματα και απορία και απόψεις οφείλετε να έχετε. Για να μπορούμε να έχουμε καλύτερη ανατροφοδότηση. Ξαναρωτάω. Σχόλιο ερώτηση απορία. Καμία. Ελάτε να χαιρετηθούμε. Το σύνθημά μας είναι. Έχω σχόλια ερωτήσεις απορίας. Μεγάλο ποιήμα. Έχω σχόλια ερωτήσεις απορίας. Καλή σας ημέρα.