Εργασία Τμήματος: Στα πλαίσια του μαθήματος Επικοινωνία Ανθρώπιου Υπολογιστή, αναλάβαμε να στήσουμε ουσιαστικά ένα LMS στο σερβέρ του Πανεπιστημίου, το οποίο θα περιέχει όλο το υλικό των εργασιών που έχουμε κάνει κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, κάποια αγχειρή διαχρή, όπως η αγχειρή διαχρή, όπως η αγχειρή διαχρή, όπως η αγχειρή διαχρή, όπως η αγχειρή διαχρή, όπως η αγχειρή διαχρή, όπως η αγχειρή διαχρή, όπως η αγχειρή διαχρή, όπως η αγχειρή διαχρή, όπως η αγχειρή διαχτή, όπως η αγχειρή διαχρή, όπως η αγχειρή διαχρή, όπως η αγχειρή διαχρή, και όποια αντιπροστασία που έχουμε κάνει, όποια ρευκότητα που έχουμε κάνειayaν τη διάρκεια του εξαμήνου. Κάποια αγχειρή διαχρήσης, κάποιες πορσεάσεις περασμένους με το Articulate Τέλος πάντων, το χώρο στο πλαίσκι για να ανεβάσουμε το E-Front που σθήσαμε. Το LMS μας είναι το E-Front. Αναλάβαμε ουσιαστικά να το τροποποιήσουμε και να το διαμορφώσουμε όπως έπρεπε για το μάθημα. Εδώ πέρα είναι η σαγωγική σελίδα. Όταν μπαίνει κάποιος φοιτητής που βλέπει ότι είναι για το Αριστοτέλεο Πανεπιστήμιο, τον καλωσορίζουμε στο συγκεκριμένο μάθημα και έχουμε μια σχετική εικόνα. Εδώ πέρα μετά ανάλογα με τον χρήστη μπορεί να γίνει είσοδος. Εγώ τώρα θα μπω σαν διαχειριστής. Σαν διαχειριστής, ουσιαστικά έχουμε τρεις κατηγορίες χρηστών. Το διαχειριστή, τον εκπαιδευτικό και τον μαθητή. Σαν διαχειριστής δεν μπορείς να περάσεις κάποια μαθήματα, ούτε υλικό, απλά μπορείς ουσιαστικά να διαχειριστεί την πλατφόρμα και να δημιουργήσεις τους χρήστες, όπως ο εκπαιδευτικός, ο οποίος συνέχεια είναι αυτός που θα δημιουργήσει το υλικό για τα μαθήματα και τελικά, ας πούμε, οι μαθητές που μπαίνουν στο σύστημα να μπορούν να γράφονται στο συγκεκριμένο μάθημα. Λοιπόν, εδώ είναι η αρχική οθόνη, εδώ μπορούν να δούμε και λίγο τους χρήστες που δημιουργήσαμε. Λοιπόν, εδώ πέρα βλέπουμε τους τύπους Χριστών, βλέπουμε ότι υπάρχουν διαχειριστές, εκπαιδευτικοί και μαθητές. Όπως είπαμε, η εκπαιδευτική είναι αυτή που είναι υπεύθυνη για να ανεβάζει το μάθημα. Λοιπόν, από εδώ πέρα τώρα μπορούμε να δούμε κάποιες πληροφορίες, όπως για τα μαθήματα που βρίσκονται ήδη ανεβασμένα και να τα διαχειριστούμε, δέσμεση όταν έχουμε ένα σύνολο μαθημάτων. Τα παιδιά, ουσιαστικά, μετά θα σας δείξουν εδώ πέρα για τα μαθήματα, για το ακαδημαϊκό υγραφείο, στο συγκεκριμένο που δημιουργήσαμε το μάθημά μας. Λοιπόν, μετά εδώ είναι αν θέλουμε να κάνουμε κάποιες κατηγορίες στις σχέσεις με τα μαθήματα, αν θέλουμε να ορίσουμε τους τύπους χριστών, κάποιες ομάδες, ρυθμίσεις συστήματος. Τώρα εδώ πέρα, τα έχουμε αναλύσει και στο εχειρίδιο χρήσης. Δεν ξέρω αν θέλετε να σας... Τα αρθρώματα είναι για να βάλουμε, ας πούμε, κάποια επιπλέον πράγματα, όπως π.χ. YouTube βίντεο ή αν θέλουμε να προσθέσουμε τσάτ, όπως το έχουμε προσθέσει. Ήταν μόντουλς, ουσιαστικά, που προσθέθηκαν μετά στο σύστημα. Φόρμ διαθέτη για ανταλλαγή μηνυμάτων, backup και συντήρηση. Πιστεύω ότι... Α, και κάποιες στατιστικά, ναι, τα οποία ουσιαστικά βγάζουν στατιστικά χριστών, στατιστικά μαθημάτων σχετικά με το σύστημα, τις ώρες που έχει περάσει ο καθένας μαθητής. Τώρα, μετά μπορούμε, φυσικά, σαν διαχειριστές, που είμαστε τώρα σαν αδμίνηση, να διαμορφώσουμε το σύστημα, να αλλάξουμε τα χρώματα. Ουσιαστικά, το σημείο που θα φαίνεται ο κάθε τύπο, θα φαίνεται η ανακοινώση, θα φαίνεται ημερολόγιο. Οπότε, η δική μας ομάδα ήταν κυρίως πέθυνη για το στήσιμο και την διαχείριση. Και από εκεί πέρα, ό,τι άλλο πρόβλημα προέκυψε, βοηθήσαμε τους εκπαιδευτικούς και τους υπόλοιπους χρήσεις να ανταπεξέλθουν. Πώς φαίνεται το κρέβι της δικής ομάδας, γιατί η πεσκοπική μας ομάδα, η πλήκο ομάδα, ήταν η πέθυμη για να στήσει αυτήν την πωλή. Πού φαίνεται αυτό, για να πάρει το κρέβι του? Ο βαθμός ουπλοκίσης φαίνεται ότι αυτή τη στιγμή βλέπουμε online την σελίδα, η οποία είναι ανεβασμένη, λειτουργεί και περιλαμβάνει το υλικό. Ποια είναι η δική σου ομάδα, που ανέβασαν αυτό το κρέβι της δικής ομάδας, στον κρέβι της δική σου ομάδας? Πανάτσιας Γιάννης, και Αθανασίου Νίκος, και εγώ Παπα-Κυπριανό Νίκος. Και επίσης βοηθήσαμε και λίγο πιο μετά στο ανέβασμα των αρχείων. Παρακάτω θα σας δείξουν και τα παιδιά για το υλικό που δημιουργήσαμε. Εκεί όπου υπήρχε κάποιο σημείο, καλύτερα να σας το πω όταν το δείξουμε, δηλαδή υπήρχε ένα θέμα πώς θα ανεβάσουμε το Articulate πάνω. Και επειδή εμείς ήμασταν οι Αντιμηνιστρέτες ουσιαστικά και μπορούσαμε να δούμε τι γίνεται με το σύστημα και πώς μπαίνουν τα SCORM, για να το ψάξουμε λίγο παραπάνω, βοηθήσαμε για τα παιδιά να υλοποιηθεί αυτό. Τώρα, στη σειρά έχουν τα παιδιά να σας δείξουν ουσιαστικά από τη μεριά μαθήματος όταν μπαίνει κάποιος τι βλέπει και πώς το βλέπει. Η ομάδα μας που αποτελείται από τον Καπραβέλος Στάθη, τη Μαρκά Κιρίνη, τη Βλετσογιάννη Ναταλία και εμένα, η Κατερίνα Τσαράβα, ήμασταν υπεύθυνοι για να ανεβάσουμε και να οργανώσουμε το υλικό του μαθήματος και να εμπλουτίσουμε μέρος αυτού. Εμείς επιλέξαμε τις τελικές προσιάσεις κάθε ομάδας, 4 ήταν οι ομάδες, 3 ήταν μάλλον οι τελικές ομάδες που διαμορφώθηκαν, να πάρουμε την παρουσίασή τους και επειδή δεν διατήθηται ακόμα σε μορφή βίντεο, να τις εμπλουτίσουμε με ήχο. Κάθε ένας από εμάς ανέλαβε μία και αν θέλετε θα πάμε να δούμε συνοπτικά ποιες είναι αυτές. Αυτό είναι το μάθημα, η υποκατηγορία είναι το Ακαδημαϊκό έτος 8, δίνεται έτσι δυνατότητα εάν θέλει ο υπεύθυνος του μαθήματος να προσθέσει τις επόμενες χρονιές και το περιεχόμενο που δημιούργησαν οι φοιτητές τα επόμενα αίτη. Ωραία! Το υλικό του μαθήματος, η οργάνωσή του φαίνεται εδώ δεξιά. Μετά η επόμενη ομάδα θα μας δείξει πώς βλέπει ο μαθητής το περιεχόμενο και πώς μπορεί να μπει και στο εγχειρίδιο χρήσης που βρίσκεται εδώ. Το περιεχόμενο που εμπλουτίσαμε έχει την ονομασία διαδραστική παρουσίαση και έχει κάποια νούμερα, τοποθετείται κάτω από συγκυτημένη ενότητα έτσι όπως τις δημιουργήσαμε. Η πρώτη ενότητα που φτιάξαμε ήταν τα ζητήματα παιδαγωγικής επάρκειας. Η δεύτερη ήταν μια ενότητα που ανέλαβε η ομάδα Μέταφορ παράδειγμα και Άικων, τον Παπα-Κυπριανού, Παπα-Αθανασίου και Πανάτσια. Η επόμενη ήταν το Computers and Mobile Devices Evolution, που είχαν αναλάβει η ομάδα της Μαργαρίτας της Εύης, αυτή η ομάδα, ναι! Αυτό είναι το πρόβλημα του Ιωάννη, να δούμε τι θέλει το βαθμό σου να δουλείς, έτσι μπορείς να κλέβεις το πρόβλημα του Ιωάννη. Ωραία! Αυραμήδη Μαργαρίτα, Αραβή βεβαιοξία, Ιωάννη Ιωάννη Ιωάννη Ιωάννη Ιωάννη Ιωάννη, και Δοξαστάκη Άρτεμης! Ήταν το πρώτο μέρος του μαθήματος αυτό. Οι ομάδες ήταν διαμορφωμένες κατά αυτό τον τρόπο. Ας δείξουμε λίγο και τα αγόρια, εδώ. Η επόμενη κατηγορία, Τζέστρους και Αντιστοιχεία Δέσκτοπ Κυνήσεων, η ομάδα των Βλετζογιάννη και Καπραβέλου. Αυτή ήταν η δική μας πρώτη εργασία με την ομάδα, όπως ήταν αρχικά διαμορφωμένη από τους Καπόνια, Αλέξανδρο Μαρκάκη, Ειρήνη και εμένα. Το θέμα ήταν το τρόπο μετάδοσης πολυμερικητικής πληροφορίας. Και συνεχίζοντας, οι τελικές εργασίες, οι οποίες εμπλουτίσαμε κιόλας, digital preservation, ψηφιακή διατήρηση και πλούσιο περιεχόμενο, αυτό που προσπαθήσαμε να κάνουμε τελικά και στο μάθημα, η ομάδα αποτελούνταν από αυτούς τους φοιτητές, το blended learning, η εφαρμογή του μικτού μοντέλου μάθησης και εκπαιδευτική διαδικασία αποτελούμενου από τους φοιτητές που παίρνουν εδώ, και η τελευταία, διεπαφέση φορτών σκηδών από αυτούς εδώ τους φοιτητές. Και αν θέλετε τώρα, μπορούμε να σας δείξουμε, επειδή οι τελικές εργασίες ήταν τρεις, επιλέξαμε να εμπλουτήσουμε και τα ζητήματα παιδαγωγικής υπάρκειας με ήχο, με αφήγηση μάλλον, και προσθέσαμε και μια επίδραση μέσα στις διαφάνειες, τύπου περιεχόμενα, τα οποία οδηγούν κατευθείαν στην αντίστοιχη διαφάνεια. Θα πατήσω σε δυνατότητα, Σεβρία. Καμπώνησα ο λεφανιός. Ναι, έχει γίνει αφήγηση όλων των διαφανιών, μετά τα credits, δύνατη τα περιεχόμενα, που οδηγούν απευθείας στην ενότητα στην οποία αναφέρονται, αριστερά υπάρχει δυνατότητα πλοίγησης και με τους τίτλους των διαφανιών. Αυτό, όπως είπα, έχει γίνει για την τελική εργασία κάθε ομάδας και για την έξτρα εργασία που υπήρχε στην αρχή του μαθήματος και φορούσε το ζητήμα τα παιδαγωγική υπάρκειας. Αυτά που μας... Καταρχήν, πριν ξεκινήσουμε να πούμε λίγο τι κάναμε, θα αναφέρουμε ότι η ομάδα μας απαρτίζονταν από την Αραβίδου και την Ευδοξία, από τον Καπόνια τον Αλέξανδρο, από τη Δοξάκη την Άρτεμ και από εμένα. Κάναμε το χειρίδιο χρήσης του συγκεκριμένου εργαλείου και με τους τρεις χρήστες που έχουμε. Στην ουσία χωρίστηκε, ο καθένας μας έκανε στην αρχή τα εισαγωγικά, γιατί επιλέξαμε το ειφρόν της δυνατότητας του και γιατί το επιλέξαμε σαν έλεμες. Και μετά ο καθένας μας επέλεξε, ο ένας να κάνει πράγμα τους χάρη το χειρίδιο χρήσης για τον μαθητευόμενο, ο άλλος για τον διαχειριστή και ο άλλος για τον εκπαιδευτικό. Έχουμε μπει τώρα σαν μαθητής. Εδώ πέρα βλέπουμε στην ουσία το υλικό του μαθήματος που μπορεί να δει ο κάθε μαθητής. Ας το κάνουμε, θέλουμε να δείξουμε πώς μπήκε ο μαθητής και γράφτηκε στο μάθημα. Πάτησα δωρεάν. Ωραία, πάτησα δωρεάν. Πάμε εδώ πέρα συνέχεια. Δωρεάν εγγραφή. Και συνέχεια έχει μπει στο μάθημα. Ωραία, από εδώ πέρα βλέπουμε πάλι τα μαθήματα. Βλέπουμε ανάλογο, όπως είχαμε πει προηγουμένως και η Κατερίνα, σε σχέση με την κάθε δικότητα. Από εδώ πέρα γυρνάμε πίσω, αν θέλουμε να βρούμε τις άλλες εργασίες που μας ενδιαφέρουν. Βλέπετε ότι στην ουσία τώρα έχουμε αναπτύξει ένα μάθημα, το δικό σας μόνο, έχουμε όλες τις εργασίες του μαθήματος. Αλλά αυτό μπορούσε, αν υπήρχαν και άλλοι εκπαιδευτικοί που τους ενδιαφέρουν, να δημιουργηθούν και άλλα μαθήματα. Για αυτό βλέπετε ότι όταν θα πάμε να επιλέξουμε μάθημα, σε πρώτη φάση τώρα υπάρχει μόνο το δικό σας. Αλλά μπορεί να υποστηρίξει και άλλα μαθήματα και να βλέπει ο κάθε μαθήτης να κάνει εγγραφή ανάλογα στο μάθημα που τον ενδιαφέρει. Τώρα δεν χρειάζεται να σας ξαναδείξω πάλι όλες τις εργασίες που σας έδειξε. Βλέπετε εδώ ότι εκτός από το εκπαιδευτικό υλικό, έχουμε βάλει και διάφορα άλλα υποστηρικτικά υλικά, όπως κάποια βίντεο που θέλαμε και παρουσιάσαμε, που έχουν σχέση με την ανάλογη ειδικότητα, και αν θέλουμε να συνεχίσουμε, μπορούσαμε να βάλουμε και άλλο υλικό που μας ενδιαφέρει. Πάμε τώρα λίγο να δούμε το εγχειρίδιο χρήσης που δημιουργήσαμε. Καταρχήν ξεκινάμε. Αυτό είναι το εγχειρίδιο χρήσης. Έχουμε βάλει σαν φόντο πάλι το εξωτερικό ανάλογο με την πρώτη σελίδα που είχαμε κάνει και στο eFront. Εδώ έχουμε την επιμέλεια όλων που φτιάξαμε τη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Ξεκινάμε με μια εισαγωγή γενικά για τα συστήματα διαχείριση μάθησης LMS και τι μας προσφέρουν, για το σύστημα διαχείριση μάθησης eFront που χρησιμοποιήσαμε, μια σύντομη περιγραφή, η εφαρμογή του eFront και πώς γίνεται η εγκατάσταση του συστήματος, και ξεκινάμε μετά το εγχειρίδιο χρήσης που είναι ο διαχειριστής, ο εκπαιδευτικός και ο μαθητευόμενος. Ξεκινάμε με μια εισαγωγή. Απλώς αναφέρουμε ότι εδώ έχουμε και τη διεύθυνση που μπορούμε να βρούμε το συγκεκριμένο μάθημα που έχουμε στο LMS. Και ξεκινάμε με τα στήματα διαχείριση LMS. Λέμε γενικά για το τι είναι ένα LMS και τι μας προσφέρει και γιατί θέλουμε να το επιλέξουμε και να το εξάγουμε στο ευρυδικό μοντέλο μάθησης που έχουμε πει ότι είναι το ιδανικό 70-30 που αντιπροσωπεύει τη μικτή μάθηση. Υπάρχουν διάφορες διαχείρισεις. Πιο συγκεκριμένα μιλάμε για το eFront. Κάνουμε μια σύντομη περιγραφή του εργαλείου και κάποια άλλα χαρακτηριστικά, αν θέλει να δει κάποιος άλλος μπορεί να μπει και στο site του eFront και να πει για ποιο λόγο το επιλέξαμε και κάποια άλλα πράγματα που θέλει να δει, κάποιες διευκρινήσεις. Εδώ δείχνουμε την εισαγωγική οθόνη που βλέπει κάποιος όταν μπει στο eFront. Εδώ είναι οι δυνατότητες που προσφέρει το eFront. Έχουμε βάλει όλες αναλυτικά ώστε να ξέρει κάποιος αν θα το επιλέξει για να εγκαταστήσει το δικό του ελεμέζι για εκπαιδευτική χρήση και για ποιο λόγο το επιλέξαμε εμείς. Θα δείτε παρίμα τους χάρη ότι ένας λόγος που θεωρήσαμε ότι είναι καλό για εκπαιδευτική χρήση είναι γιατί εκτός από το βαθμό εμπλοκής που δείχνει τα log file που μας δίνει στατιστικά και μάλιστα σε πολύ καλό βάθος, μας δίνει και την δυνατότητα σαν εκπαιδευτική να κάνουμε κάποια online quiz μέσα εσωτερικά με τα αποτελέσματα και να βλέπει ο κάθε μαθήτης πώς πήγε, έχουμε επίσης το ημερολόγιο όπως είδατε τα δεξιά που μπορούμε να εισάγουμε ημερομηνίες προειδοποίησης των μαθητών ότι μέχρι τότε πρέπει να παραδώσει έργαση ή οτιδήποτε άλλο και γενικά είναι μια πλατφόρμα δωρεάν που μας προσφέρει πάρα πολλά στοιχεία μέσα και με εύκολο τρόπο διαχείρισης. Τώρα, εδώ είναι η κατάσταση του συστήματος, τι χρειάζεται αν θέλει κάποιος να εγκαταστήσει το eFront, ένα web server, μια κλώσσα προγραμματισμού PHP και ένα σύστημα διαχείρισης βάζει δεδομένου MySQL και ξεκινάμε με το εγχειρίδιο χρήσης για το eFront. Ξεκινάμε πρώτα, αναλύγουμε ότι έχουμε τρεις ρόλων, έχουμε το διαχειριστή, τον εκπαιδευτικό και τον μαθητευόμενο. Ξεκινάμε το διαχειριστή. Όταν θα μπει ο διαχειριστής την πρώτη φορά, πρέπει να ξεκινήσει με τη μορφωποίηση πλατφόρμας του. Εδώ βλέπουμε την πρώτη εικόνα της πλατφόρμας, πώς την βλέπει και στη συνέχεια, όταν θα πάει στο μενού, θα μπορεί να πάει να την αλλάξει και να πει πού θέλει να είναι το μενού, το ημερολόγιο, το τσάτ, τα σχόλια, το φόρουμα, τα κουμπιά. Ακόμα επίσης, έχει τη δυνατότητα να ρυθμίσει. Όταν θέλει να γραφτεί κάποιος στο μάθημα να στέλνει κάποιο μήνυμα επιβεβαίως και να παίρνει έγκριση από το διαχειριστή ή όχι, εδώ κάνουμε όλες τις ρυθμίσεις και το φόντο που θέλουμε να βάλουμε στην αρχή. Εδώ είναι που ορίζουμε τα θέματα διαπραγματικής και της συνδέσης των λογαριασμών και τα δικαιώματα που έχει ο καθένας, δηλαδή τη δικαιώματα που θα δώσουμε στον διαχειριστή, στον εκπαιδευτικό και στον μαθητευόμενο. Και στη συνέχεια, είναι αυτό που σας είπα και πριν, η ρυθμή στους συστήματος. Δηλαδή, αν θα έρχεται στο διαχειριστή κάποιον μήνυμα, βεβαίως, είτε αν θα το επιτρέψει να μπει στη πλατφόρμα με τα μαθήματα ή όχι. Εδώ είναι πάλι που ο διαχειριστής είναι που δημιουργεί τις κατηγορίες και τα μαθήματα. Δεν το κάνει ο εκπαιδευτικός. Ο διαχειριστής να αυτοσπορίζει την αρχή της κατηγορίες και τα μαθήματα που θα υπάρχουν μέσα στη πλατφόρμα και μετά πάει και τα εισάγει ο εκπαιδευτικός. Οπότε, εδώ δείχνουμε τον τρόπο πώς εισάγουμε και δημιουργούμε κατηγορίες και μαθήματα. Βλέπετε ότι έχουμε και τα ανάλογα πρινσικοί για να βοηθήσουν στον εγχειρίδιο χρήσεις και αφού θα έχει δημιουργήσει την κατηγορία των μαθημάτων, εδώ δείχνουμε ο χειρισμός πλατφόρμας, πώς γίνεται. Εδώ είναι όλα τα εργαλεία που υπάρχουν και μάλιστα από εδώ και κάτω μιλάμε γιατί κάνει το κάθε εργαλείο ξεχωριστά. Τα έχουμε αναπτύξει όλα. Έτσι θα χρειαστεί κάποιος κάτι να τον βοηθήσει. Και εδώ είναι και τα αρθρώματα που αναφέραμε, που υπάρχουν με πάρα πολλές δυνατότητες. Εδώ είναι ο εκπαιδευτικός, βλέπει ο εκπαιδευτικός όταν μπαίνει. Εδώ έχουμε πάλι το site στο οποίο θα πρέπει να μπει για να έχει πρόσβαση στο μάθημα. Είναι αρχική εικόνα, την είσοδο που θα κάνει στην πλατφόρμα. Εδώ βλέπουμε ότι πρέπει πρώτα, αφού έχει δημιουργηθεί το μάθημα από το διαχειριστή, να δημιουργήσει τις δέσμες του μαθήματος για να πει πού θα βάλει το υλικό και πώς θα το κατατάξει. Και συνέχεια βλέπουμε ότι έχει άλλο προφίλ που βλέπει η οθόνη διαπαφής για το πώς θα χειριστεί την πλατφόρμα. Αυτό είναι η οθόνη η δικιά του, που βλέπουμε ότι έχει κάποιες διαφορές σε σχέση με το διαχειριστή. Και εδώ είναι πάλι και τα ανάλογα εικονίδια, δηλαδή για τις αξιολογίες που θέλει να πάει να μπει, διαχείριση που θέλει, αντίγραφη υλικού, ανάδραση. Επίσης, πρέπει να τονίσουμε ότι το καλό που έχει αυτή η πλατφόρμα είναι ότι μπορούν να έχουν και μικρές ομάδες μέσα, όπου το υλικό, δηλαδή όταν βάζει ένας καθηγητής, να μην το βλέπουν όλοι, αλλά μόνο η συγκεκριμένη ομάδα που θέλουμε, για να δουλεύουν μεταξύ των δύο ατόμων. Επίσης, εδώ πέρα βλέπουμε και τη διαχείριση και τη διάταξη του συστήματος που μπορεί να επέμπει σε ένα σημείο και ο εκπαιδευτικός για το πώς θέλει να έχει το σύστημά του και τι θέλει να προσθέσει ώστε να βλέπει ο μαθητής. Δηλαδή, ο εκπαιδευτικός είναι αυτός που προφασίζει ποια μόντουλ, ποια αυθρώματα θέλουν να εμφανίζονται στον μαθητή. Δηλαδή, μπορεί αν θέλει να του δώσει μόνο τα δικαιώματα, να στέλνει μηνύματα, να μην στέλνει τσάτι. Ή θέλει να έχει μόνο φόρουμ ή αν θέλει να βλέπει κάποιες στατιστικά για να βλέπει και ο ίδιος το βαθμό εμπλοκής που έχει και ώστε να αυτορυθμίζεται ή οτιδήποτε άλλο. Όλα αυτά γίνονται από εδώ μέσα. Εδώ βλέπουμε και κάποιες άλλες πληροφορίες εξτρά γιατί έχει πάρα πολλές καρτέλες στις οποίες μπορεί να επέμπει ο εκπαιδευτικός για να κάνει τις ανάλογες αλλαγές. Και στο τέλος βλέπουμε τη τρίτη επιλογή που είναι ο μαθητευόμενος, το site πάλι. Μπαίνει με τον κωδικό του. Με το που θα μπει με τον κωδικό του, συνέχεια βάζει τα προσωπικά του, ώστε να κάνουμε στην ουσία ένα journal του μαθητή, ώστε να φαίνεται κάποια στοιχεία δική του. Μπορεί να ανεβάσει κάποια εικόνα, φωτογραφία ή οτιδήποτε άλλο θέλει ο ίδιος για να τον βλέπουν οι υπόλοιποι συμμαθητές του στο σύστημα. Εδώ είναι που μπήκαμε. Μετά συνέχεια είναι που θα κάνει την εγγραφή του στο μάθημα, για να φαίνεται ότι είναι στο καδικημαϊκό έτος και ποιο μάθημα θα κάνει εγγραφή, γιατί όπως είπαμε, μπορεί να υπάρχουν και άλλα μαθήματα και να μην κανονιωθούν τα άλλα. Στη συνέχεια βλέπουμε πού θα πάει για να χειριστεί την πλατφόρμα του στο υλικό, όπου θα βρει όλα τα μαθήματα. Και εδώ είναι όλα τα μαθήματα που αναφέραμε, που μπαίνει και βλέπει ό,τι χρειάζεται ανάλογα πατώντας το εδώ. Και στη συνέχεια, εδώ είναι τα άλλα τα εργαλεία που παρέχουν στο μαθητευόμενο. Αυτά είναι κάποια ενδεικτικά εργαλεία που είχε βάλει ο καθηγητής. Αυτά μπορεί να αλλάξει. Ένας καθηγητής μπορεί να θέλει κάποια άλλα εργαλεία, μπορεί να μην φαίνονται τα συγκεκριμένα και να φαίνονται κάποια άλλα. Εδώ, όταν τα κάνουμε ανάπτυξη πάλι, αυτό είναι το χειρίδιο χρήσης που δημιουργήσαμε. Ευχαριστώ. |