Θαρρενός, Μ. (2015). Ενότητα # 2: ΤΠΕ και Αναλυτικά Προγράμματα / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Γίνεται μια επισκόπηση του τρόπου που οι ΤΠΕ ενσωματώθηκαν στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του σχολείου, μέσα από μια συγκριτική μελέτη διαφόρων χωρών. Καταλήγοντας στην Ελλάδα, μελετούνται οι άξονες ένταξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στόχος είναι ο φοιτητής να κατανοήσει τις απαιτήσεις που έχει το Αναλυτικό Πρόγραμμα από τον εκπαιδευτικό, αναφορικά με τις ΤΠΕ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Θαρρενός, Μπράτιτσης. Ενότητα # 2: ΤΠΕ και Αναλυτικά Προγράμματα / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Γίνεται μια επισκόπηση του τρόπου που οι ΤΠΕ ενσωματώθηκαν στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του σχολείου, μέσα από μια συγκριτική μελέτη διαφόρων χωρών. Καταλήγοντας στην Ελλάδα, μελετούνται οι άξονες ένταξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στόχος είναι ο φοιτητής να κατανοήσει τις απαιτήσεις που έχει το Αναλυτικό Πρόγραμμα από τον εκπαιδευτικό, αναφορικά με τις ΤΠΕ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, 2015.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Θαρρενός, Μπράτιτσης. Ενότητα # 2: ΤΠΕ και Αναλυτικά Προγράμματα / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Γίνεται μια επισκόπηση του τρόπου που οι ΤΠΕ ενσωματώθηκαν στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του σχολείου, μέσα από μια συγκριτική μελέτη διαφόρων χωρών. Καταλήγοντας στην Ελλάδα, μελετούνται οι άξονες ένταξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στόχος είναι ο φοιτητής να κατανοήσει τις απαιτήσεις που έχει το Αναλυτικό Πρόγραμμα από τον εκπαιδευτικό, αναφορικά με τις ΤΠΕ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, 2015.