Τεχνική εκκίνησης – περάσματος πρώτου εμποδίου / Μεθοδική προγραμματισμού πρακτικών μαθημάτων στην περίοδο αναστολής πρακτικών μαθημάτων λόγω COVID-19
Μεθοδική προγραμματισμού πρακτικών μαθημάτων στην περίοδο αναστολής πρακτικών μαθημάτων λόγω COVID-19: Επίσης, σας έχω δώσει δεσμούς από τα βιβλία του προεδρυτικού του φυσικής αγωγής. Αν πάρετε τα βιβλία του γυμναστή του γυμνασίου, είναι πάνω κάτω στη μορφή που κάνουν τα μαθήματα. Οπότε η πλειοφραία...
Κύριος δημιουργός: | |
---|---|
Γλώσσα: | el |
Φορέας: | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Είδος: | Ανοικτά μαθήματα |
Συλλογή: | Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού / Διδακτική Κλασικού Αθλητισμού 2 |
Ημερομηνία έκδοσης: |
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2020
|
Θέματα: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά-Παρόμοια Διανομή |
Διαθέσιμο Online: | https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=5b7dfb35 |
id |
ca4a414c-9f81-4613-ac8c-c10ff1bfa82b |
---|---|
title |
Τεχνική εκκίνησης – περάσματος πρώτου εμποδίου / Μεθοδική προγραμματισμού πρακτικών μαθημάτων στην περίοδο αναστολής πρακτικών μαθημάτων λόγω COVID-19 |
spellingShingle |
Τεχνική εκκίνησης – περάσματος πρώτου εμποδίου / Μεθοδική προγραμματισμού πρακτικών μαθημάτων στην περίοδο αναστολής πρακτικών μαθημάτων λόγω COVID-19 δρόμοι μεθοδική Κλασικός Αθλητισμός εμπόδια Επιστήμες Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής διδασκαλία Πανουτσακόπουλος Βασίλειος |
publisher |
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
url |
https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=5b7dfb35 |
publishDate |
2020 |
language |
el |
thumbnail |
http://oava-admin-api.datascouting.com/static/8ec5/e348/86f0/5860/e033/cb97/b950/ec17/8ec5e34886f05860e033cb97b950ec17.jpg |
topic |
δρόμοι μεθοδική Κλασικός Αθλητισμός εμπόδια Επιστήμες Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής διδασκαλία |
topic_facet |
δρόμοι μεθοδική Κλασικός Αθλητισμός εμπόδια Επιστήμες Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής διδασκαλία |
author |
Πανουτσακόπουλος Βασίλειος |
author_facet |
Πανουτσακόπουλος Βασίλειος |
hierarchy_parent_title |
Διδακτική Κλασικού Αθλητισμού 2 |
hierarchy_top_title |
Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού |
rights_txt |
License Type:(CC) v.4.0 |
rightsExpression_str |
Αναφορά-Παρόμοια Διανομή |
organizationType_txt |
Πανεπιστήμια |
hasOrganisationLogo_txt |
http://delos.it.auth.gr/opendelos/resources/logos/auth.png |
author_role |
ΕΕΠ |
author2_role |
ΕΕΠ |
relatedlink_txt |
https://delos.it.auth.gr/ |
durationNormalPlayTime_txt |
00:32:16 |
genre |
Ανοικτά μαθήματα |
genre_facet |
Ανοικτά μαθήματα |
institution |
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
asr_txt |
Επίσης, σας έχω δώσει δεσμούς από τα βιβλία του προεδρυτικού του φυσικής αγωγής. Αν πάρετε τα βιβλία του γυμναστή του γυμνασίου, είναι πάνω κάτω στη μορφή που κάνουν τα μαθήματα. Οπότε η πλειοφραία που παίρνετε είναι πάρα πολύ καλή και καλό θα είναι να μην αβρανείτε. Μάθημα το μάθημα που θα κάνουμε καλά θα ανατρέχετε σε αυτές τις σελίδες. Για παράδειγμα, την άλλη δουλειά που θα κάνουμε του ίψης, νομίζω πάνω στη δουλειά. Θα σας καθοδηγήσω και εγώ, ναι. Ήδη το ξέρετε όμως από το μάθημα που κάναμε το θεωρητικό στο ίψος. Η τελευταία διαφάνεια πάντα βάζονται σχετικά υλικά από τα βιβλία των εκπαιδευτικών. Οπότε καλό θα είναι να το συζητάμε να μπορούμε να έχουμε και κοινή ουρολογία. Σημαντικό είναι επίσης σήμερα, στο ότι τελευταία διαφάνεια έχω κάποια κανάλια στο YouTube που θα θέλαμε να τα δείτε και μάλιστα από αυτό θα είναι επιχειρητικό να το δείτε, αν μπορείτε να απειλήσετε το quiz. Πάμε στη τελευταία διαφάνεια. Υπεθυμίζω το quiz ανοίγεις μία η ώρα, καλό θα είναι να το συμπληρώσετε. Μας βοηθάει, δεν παίρνετε μπόνους, δεν είναι εξεταστέα ήλιοι. Απλά πιστεύω ότι με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να κατανοήσετε τα βασικά σημεία του μαθήματος και όταν αυτή η ώρα, είτε σε πρακτικό μάθημα, είτε ακόμα έχεις εξετάσεις, να έχετε σημεία αναφοράς να ανατρέξετε για να μπορέσετε να κάνετε με αξιοστά τη δουλειά μας. Πέμπτη διαφάνεια. Θέλω μέχρι τις 11.44 σας δίνω 2-3 λεπτά να δείτε αυτή τη διαφάνεια και όποιος δεν κατάλαβε να στείλει ένα ρώτημα πάλι στο messenger εδώ του YouTube αν κάποιες αυτές τις έννοιες του είναι ακόμα άγνωστοι. Ευχαριστούμε. Ευχαριστούμε. Ευχαριστούμε. Ωραία, αν κάποιος έχει αποραία την πληκτρολογή, αν όχι ράφει όχι. Ευχαριστούμε. Ωραία Θωμά. Άλλος απορία ή μία απορία? Ναι Γιώργο με συγχωρείς αλλά την επόμενη φορά θα το κάνω μία διαφάνιανα σελίδα αλλά δεν έχουμε και απελοίωση στο χώρο στο e-learning επειδή αν βάζουμε συνέχεια λοικό και βίντεο ειδικά θα δείτε στα επόμενα μαθήματα πρέπει να κρατάει, έχουμε ένα όριο που δεν μπορεί να υπερβούμε οπότε κρατάμε όσο γίνεται η μικρότητα των μύθων των αρχείων. Μπορούμε να μην κάνουμε ράμματα Ευγένια, υπάρχει και το maximizing, ναι? Κρατάς το zoom in για να το διαβάσεις. Εντάξει Γιώργο ξάλλον είναι γνωστά πράγματα αυτά από τη θεωρία το έβαλα για να το βάλουμε να συζητήσουμε και να δούμε αν πραγματικά λειτουργεί. Ωραία. Λοιπόν πάμε στην επόμενη διαφάνεια νούμερο 6 αν θέλετε επίσης μπορείτε να ανοίξετε και το Kids Athletics είναι η κάτρα 32 που είναι η μοναδική κάρτα που αφορά το μάθημά μας. Βλέπουμε ότι ξεκινάμε τη διδασκαλία και δεν βάζουμε τα εμπόδια σε μια δεδομένη απόσταση. Ναι, βλέπετε εδώ έχουμε τρεις εφ. αποστάσεις και καταλαβαίνετε ότι τα παιδάκια θα κάνουν τις ραμές στις αντίστοιχες και θα περάσουν από όλα τα εμπόδια, από όλους τους διαδρόμους. Ναι, θα δοκιμάσουν τουλάχιστον μία και δύο φορές από όλες τις αποστάσεις. Και μετά θα δούμε ανάλογα με το πιο τεράστιο καθένα θα πάει στη κάθε διαδρομή. Εντάξει. Εμείς στη δική μας περίπτωση που έχουμε πολύ διαφορετικότερα απομήντικα στοιχεία από τη μία μέση τάξη θα βάζαμε επίσης και διαφορετικά ύψη εμποδίων στις αποστάσεις. Εντάξει. Κατάλαβαμε ουσιαστικά σε έξι διαδρόμους. Πάμε στην έβδομη διαφάνεια. Ωραία, με τα βελάκια θα σας εξηγήσω ακριβώς να σας μεταφράσω τι εννοεί η κάθε διαφάνεια. Λέει ότι πρέπει να πιώνεις πάντα με το ίδιο πόδι. Και ξέρουμε ότι για να απογειωθούμε στα εμπόδια χρησιμοποιούμε το πόδι που περνάμε δεύτερο πάνω από το εμπόδιο. Και αν είναι πιο εύκολη η δουλειά μας θα πρέπει την αφετηρία να έχουμε μπροστά το πόδι όπως το μήκος. Και εμείς με το πόδι στην θέση βηματισμού, το μπροστά πόδι να είναι το πόδι ώθησες. Για να μπορούμε να κάνουμε ζυγό αριθμό, δύο, τέσσερα, έξι εβδομάδες. Καταλαβαίνετε όμως με έξι εβδομάδες διεσκελισμούς. Δείτε εκεί που πάει το βελάκι το πράσινο. Δεν θα πάμε αρκετή ταχύτητα να περάσουμε ένα εμπόδιο. Άρα θέλουμε τουλάχιστον τέσσερις. Και πάμε με τα προοδευτικά έξι εμπόδια, έξι διεσκελισμούς, οκτώ διεσκελισμούς. Άρα βάζουμε ένα σημάδι εφετηρίας και πάμε συνέχεια εφετηρία προς τα πίσω, προσθέρωτας βήματα. Πάμε κάτι μεθοδική που κάναμε και στο ριζόντι άλματα. Τώρα θα πρέπει τα παιδιά να επιταχύνουν προοδευτικά μέχρι το εμπόδιο. Και καταλαβαίνετε ότι για να μην έχουμε κακή τεχνική περάσματος, βάζουμε σημάδι απογείωσης πριν το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου δώσει μια ιδέα ποια είναι η πιο καλή ιδέα για σημάδι απογείωσης. Τι μέσο να χρησιμοποιήσουμε. Πώς θα το βλέπατε εσείς το σημάδι απογείωσης, πώς το μεταφράζετε. Μπορείτε να γράψετε ελεύθερα να δείτε στο πλαίσιο. Καμιά είδε. Παρακαλώ. Κύριε Μάνο, δεν παίρνετε τα μηνύματα. Ναι Γιώργο, σας ευχαριστώ για την πληροφορία. Μπορούμε να μιλάμε και έτσι αν είναι τότε, απλά να είμαστε λίγο σε σίγαση, ναι. Θα μπορούσαμε μια κυμολία να σχεδιάσουμε μια γραμμή. Είναι μια καλή ιδέα Γιώργο. Άλλη ιδέα. Ωραία, θα προτιμήσουμε την γραμμή, είχα είτε νεία κάτω στο ελαφό, είπαμε σχετικά μακριά από το εμπόδιο, όχι κοντά, γιατί άμα πατήσω κοντά θα απογειωθούμε για άλμα, ναι δεν θα κάνουμε περάσμα εμποδίου. Δεν είναι τόσο καλή ιδέα. Όπως δεν είναι καλή ιδέα να εμπιστεύουμε το messenger, οπότε ανοίξτε τα μικρόφωνα σας, μπορείτε να μιλάμε καλύτερα έτσι, γιατί δεν βλέπαμε να λειτουργεί διαφορετικά το μάθημα σήμερα. Εντάξει, σας έχω αφήσει ελεύθερα τα μικρόφωνα. Λοιπόν, πάμε πίσω στη διαφάνειά μας. Θα φροντίσατε, εκεί που λέει κανονική δρομική τεχνική, θυμηθείτε ότι εδώ έχουμε μία μικρή διαφορά, σε σχέση με τα sprint απλά, και αυτό έχει να κάνει κυρίως με ότι στο τρίτο, τέρατο, πέμπτο βήμα πρέπει να είμαστε ιδιόρθοι. Εντάξει, άρα δεν πάμε σκυφτά όπως κάνουν οι sprinter στα 100 μέτρα, πάμε και 30 μέτρα σκυφτεί. Εδώ ο στόχος είναι να πάμε πολύ πιο ωραίο, και αυτό ξεκινάει από τη ρύθμιση του βατήρα. Ένα άλλο, που έχει να κάνει κυρίως με το πώς θα τρέξω, είδατε, έχουμε τέσσερις ευκαιρικές αποστάσεις, το παράδειγμα ήταν 5, 6 και 6,5 μέτρα. Η ιδέα είναι να περάσουν όλα τα παιδάκια πρώτη φορά από όλες τις διαδρομές, γιατί πιθανά θα μπορούσαν να βρούν καλύτερη κινητική απάντηση, δοκιμάζοντας κάθε απόσταση. Αυτό λέγεται μεταβλητότητα στην εκμάθηση και την εξάσκηση, η οποία η έρευνα, ειδικά στη κινητική μάθηση, έχει δείξει ότι είναι πιο πραγματική για μάθηση. Πάμε να κάνουμε μόνο το ίδιο, ίδιο, ίδιο και μετά να το αλλάζουμε. Δηλαδή, κάνουμε ένα σετάκι από μία συνθήκη, μετά αλλάζουμε απόσταση και μετά ξαναλλάζουμε απόσταση. Και εκεί υποποδίδουμε καλύτερα και μετά επιμένουμε. Είναι και αυτό μια προσέγγιση στη διδασκαλία. Τώρα, να περαβούμε ρίγορα στο τρέξι μετά το περάσμα του εμποδίου, θα πρέπει να κατέχουμε καλά τεραστυχία τεχνικής που διδαχθήκαμε την τελευταία φορά που κάναμε μαζί. Δηλαδή, πώς θα πρέπει να κινηθεί το πρώτο και δεύτερο πόδι αφού περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μετά τις τρεις σοφές γωνίες όταν το χωνατό μας είναι πάνω από το ξύλο του εμποδίου, πώς θα πρέπει να κινηθεί το δεύτερο πόδι αφού περάσουμε το εμπόδιο. Θυμάται κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Θέλω να παρατηρήσετε πώς εκτελούν. Θέλω να παρατηρήσετε με ποια σειρά εκτελούν. Που κάθεται ο δάσκαλος, γενικά να είστε παρατηρητικοί και να είστε κριτικοί. Δηλαδή να αποκωδικοποιήσετε αυτά που βλέπετε στο βίντεο και να γράψετε μια μικρή παράγραφο 10 σειρών. Σχετικά με το να εκτελούν σωστά ή όχι, τι θα κάνετε εσείς στη θέση του αποπονητή, αν συμφωνείτε με τη διάταξη, αν θα κάνατε κάτι διαφορετικό για τη συγκεκριμένο στόχο του μαθήματος. Είναι γενικά ένα περίπου 9,5 λεπτά είναι το ωφέλημα που θέλω να δείτε. Δηλαδή από το περίπου μισό λεπτό μέχρι το 10 λεπτό του βίντεο. Και έτσι μπορείτε να δείτε και να προτείνετε άλλους τρόπους, μια ρίγορη σειρά εκμάθηση του τυπέροντος εμποδίου από τις δυναμικές διατάσεις μέχρι την κανονική εγκονιστική εκτέλεση. Πάνω κάτω από αυτό που έκανα εμείς από τα τρία μαθήματα, τα πρακτικά. Αυτά ήθελα να σας πω. Την επόμενη βοήθεια θα κάνουμε το ίδιο με το ύψος. Οπότε θα είναι καλό να έχετε ξαναδεί τη θεωρία του ύψους. Πάει ή θέλω να είναι η λογική. Τη Δευτέρα θα ανεβάσω τις διαφάνειες. Θα μπορείτε να τις έχετε μελετήσει. Θα ελπίζω να δείξετε λίγο καλύτερα το σύστημα με τα μηνύματα. Τι βλέπω σήμερα μας εγκατέλειψε. Πάλι θα είναι η ίδια λογική. Θα έχετε κουΐ στο τέλος. Όπως πριν που θα είναι το σημερινό. Θα έχει πάλι βίντεο από φτασμένους αθλητές να κάνουν συγκεκριμένα τεχνικά κομμάτια ή τις ασκήσεις, τις προασκήσεις που χρειάζονται όταν είμαστε ύψος. Και πάλι θα έχει ένα βίντεο πάει μια ρίγορη μυθοδική σειρά. Αυτά από μένα. Αν κάποιος έχει απορία μπορεί να την γράψει. Μπορεί να ανοίξει το μικροφωνό του και να ρωτήσει. Ή αν δεν λειτουργεί τίποτα από τα δύο μπορεί να εμπιστεί με ένα email. Εγώ θα είμαι ακόμα ενεργός μέχρι περίπου τις 12 και 20. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά. Βλέπω είχαμε αθώρα συμμετοχή σήμερα. Αυτό είναι καλό να έχουμε ενδιαφέρον. Αλλά καλό θα είναι επίσης να έχουμε και καλύτερες συνθήκες. Υπάρχει ήδη μεγάλη πίεση προστήριξης τεχνολογίας του Παναπιστημίου να μπορέσει να αποκριθεί σε όλα τα μαθήματα που πηγαίνουν χριστιακτιάκια. Σας ευχαριστώ πολύ. Περιμένω τις απορίες σας. Μία ώρα ανοίγει το quiz. Δεν είναι μέχρι την Κυριακή. Ελπίζω να μπορούμε να τα πούμε. Μασκάλε, μια ερώτηση. Λέγει, Γιώργο. Το quiz πού είπατε θα το βρούμε, γιατί εικόναγε στην αρχή και δεν μπορούσα να ακούσω. Το quiz, Γιώργο, αν πας πάλι στο e-learning, είναι μετά τον φάκελο που λέει εξ απόσταση ως μαθήματα. Ναι. Περνάμε τις εργασίες και στο τέλος εργασίες είναι κάτι που είναι ακόμα... Φαίνεται εδώ με μεμπόδιο. Μόνο οι ατήματοι 8 και 8.9. Ωραία, ναι, το βρήκα. Αυτό είναι? Μου δώσαν μεμπόδιο οι ατήματοι 8 και 8.9. Ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά, Γιώργο. Άλλα επορεία, παιδιά? Ναι, όλα το quiz είναι μέχρι την Κυριακή, αν δεν κάνω λάθος. Αν το πατήσεις, όταν ανοίξεις θα δεις. Έχετε μπόλικο χρόνο. Θα σας απαντήσω συγκεκριμένα. Ναι, είναι μέχρι η Κυριακή τα μεσάνυχτα. Ναι, 23 και 59 το βράδυ της Κυριακής. Εντάξει, Όλγα? Για τις εργασίες. Φώτινε λίγο νωρίς. Ναι, την εμείς επόμενη εβδομάδα θα βγάλουμε τις ημερομηνίες. Μέσα στο Πάσχα μπορείτε να το κάνετε. Ναι, μην το κάνετε από τώρα, γιατί δεν ξέρουμε τελικά τι θα κάνουμε, ναι. Ας περάσεις αυτήν την περίοδος μέχρι τις 10 πριν, που έχουμε αναστολεί μάθημά του, και θα δούμε μετά. Μέσα στο Πάσχα μπορείς να... Και μετά το Πάσχα, ναι. Μπορεί να το στείλεις. Άλλη απορία, παιδιά? Ευχαριστώ, Φώτι, κι εσύ να σε καλάσεις. Εγώ σε ευχαριστώ. Επανεμβάνω, όποιος θέλει να δει ή να ρωτήσει κάτι, μέχρι τις 12 και 20 θα είμαστε σε συνεδεία. Μετά θα παινεργοποιηθεί, ναι. Κύριε Επιδίκτη, συνεδέθητα, τελείωσε η συνεδρία. Γιώργο, τελείωσε την συνεδρία. Γιώργο, ναι, η κοινή συνεδρία λύθηκε. Αν θες να δεις κάτι, τι είπαμε, διαβάσαμε πάλι τις διαφάνειες. Θέλω να πάω στη τελευταία διαφάνεια. Αυτή είναι η πιο σημαντική. Γιώργο. Ναι. Ωραία. Ναι, Γιώργο, για σένα λέω. Για σένα λέω. Να απαντήσω λίγο σε εσύ και ότι τα μαθήματα θα γίνουν στις κανονικές ώρες. Θα ξαναβγεί μήνυμα. Σε ευχαριστώ μήνυμα, θα βγω με τους δεσμούς τους ή άλλως. Έτσι, τόση ιδιάκια θα έχει, εντάξει. Θα προσπαθήσω να το κάνω λίγο καλύτερα, ναι. Γιώργο, σχεδόν που έχασες, θα πας να δεις στη λίστα των βίντεο που λέτε 17, έχω το δεσμό. Ναι. Είναι μια καλή ευκαιρία να κάνεις οπτικοποίηση των ασκήσεων που κάναμε και εμείς στο μάθημα, συν κάποιες άλλες πιο εξειδικευμένες, από έναν αθλητή που κατέχει σχετικά κατατεχνική. Αυτό το τέλος το κομμάτι. Το δεύτερο το κομμάτι, το βίντεο που είχε από κάτω, είναι στο quiz. Δηλαδή, μπορείς να το δεις είτε από εδώ πατώντας από εδώ, ή και στο quiz μέσα που μπορείς να το έχεις κατευθείαν χειριδιδεσμό. Αυτό έχει την μυθοδική σειρά των εμποδίων από την αρχή μέχρι το τέλος, 9,5 λεπτά. Στο quiz θα σας ρωτήσω να γράψετε τις παρατηρήσεις πάνω στη μυθοδική σειρά που βλέπετε. Είναι τελείως ανοιχτό, δηλαδή μπορεί να δείτε, να συμφωνείτε, να διαφωνείτε ποιοί με τα θέματα ασφάλειας. Με την τοποθέτη του δασκάλου, με τα αντικείμενα που κάνει. Άν θα κάνει κάτι διαφορετικό εσείς. Θα προσθέθατε ή θα αφαιρούσατε κάτι. Εντάξει. Καλησπέρα, κολλέα. Καλησπέρα. Καλησπέρα. Καλησπέρα. Καλησπέρα. Καλησπέρα. Καλησπέρα. |
_version_ |
1782818396916678656 |
description |
Μεθοδική προγραμματισμού πρακτικών μαθημάτων στην περίοδο αναστολής πρακτικών μαθημάτων λόγω COVID-19: Επίσης, σας έχω δώσει δεσμούς από τα βιβλία του προεδρυτικού του φυσικής αγωγής. Αν πάρετε τα βιβλία του γυμναστή του γυμνασίου, είναι πάνω κάτω στη μορφή που κάνουν τα μαθήματα. Οπότε η πλειοφραία που παίρνετε είναι πάρα πολύ καλή και καλό θα είναι να μην αβρανείτε. Μάθημα το μάθημα που θα κάνουμε καλά θα ανατρέχετε σε αυτές τις σελίδες. Για παράδειγμα, την άλλη δουλειά που θα κάνουμε του ίψης, νομίζω πάνω στη δουλειά. Θα σας καθοδηγήσω και εγώ, ναι. Ήδη το ξέρετε όμως από το μάθημα που κάναμε το θεωρητικό στο ίψος. Η τελευταία διαφάνεια πάντα βάζονται σχετικά υλικά από τα βιβλία των εκπαιδευτικών. Οπότε καλό θα είναι να το συζητάμε να μπορούμε να έχουμε και κοινή ουρολογία. Σημαντικό είναι επίσης σήμερα, στο ότι τελευταία διαφάνεια έχω κάποια κανάλια στο YouTube που θα θέλαμε να τα δείτε και μάλιστα από αυτό θα είναι επιχειρητικό να το δείτε, αν μπορείτε να απειλήσετε το quiz. Πάμε στη τελευταία διαφάνεια. Υπεθυμίζω το quiz ανοίγεις μία η ώρα, καλό θα είναι να το συμπληρώσετε. Μας βοηθάει, δεν παίρνετε μπόνους, δεν είναι εξεταστέα ήλιοι. Απλά πιστεύω ότι με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να κατανοήσετε τα βασικά σημεία του μαθήματος και όταν αυτή η ώρα, είτε σε πρακτικό μάθημα, είτε ακόμα έχεις εξετάσεις, να έχετε σημεία αναφοράς να ανατρέξετε για να μπορέσετε να κάνετε με αξιοστά τη δουλειά μας. Πέμπτη διαφάνεια. Θέλω μέχρι τις 11.44 σας δίνω 2-3 λεπτά να δείτε αυτή τη διαφάνεια και όποιος δεν κατάλαβε να στείλει ένα ρώτημα πάλι στο messenger εδώ του YouTube αν κάποιες αυτές τις έννοιες του είναι ακόμα άγνωστοι. Ευχαριστούμε. Ευχαριστούμε. Ευχαριστούμε. Ωραία, αν κάποιος έχει αποραία την πληκτρολογή, αν όχι ράφει όχι. Ευχαριστούμε. Ωραία Θωμά. Άλλος απορία ή μία απορία? Ναι Γιώργο με συγχωρείς αλλά την επόμενη φορά θα το κάνω μία διαφάνιανα σελίδα αλλά δεν έχουμε και απελοίωση στο χώρο στο e-learning επειδή αν βάζουμε συνέχεια λοικό και βίντεο ειδικά θα δείτε στα επόμενα μαθήματα πρέπει να κρατάει, έχουμε ένα όριο που δεν μπορεί να υπερβούμε οπότε κρατάμε όσο γίνεται η μικρότητα των μύθων των αρχείων. Μπορούμε να μην κάνουμε ράμματα Ευγένια, υπάρχει και το maximizing, ναι? Κρατάς το zoom in για να το διαβάσεις. Εντάξει Γιώργο ξάλλον είναι γνωστά πράγματα αυτά από τη θεωρία το έβαλα για να το βάλουμε να συζητήσουμε και να δούμε αν πραγματικά λειτουργεί. Ωραία. Λοιπόν πάμε στην επόμενη διαφάνεια νούμερο 6 αν θέλετε επίσης μπορείτε να ανοίξετε και το Kids Athletics είναι η κάτρα 32 που είναι η μοναδική κάρτα που αφορά το μάθημά μας. Βλέπουμε ότι ξεκινάμε τη διδασκαλία και δεν βάζουμε τα εμπόδια σε μια δεδομένη απόσταση. Ναι, βλέπετε εδώ έχουμε τρεις εφ. αποστάσεις και καταλαβαίνετε ότι τα παιδάκια θα κάνουν τις ραμές στις αντίστοιχες και θα περάσουν από όλα τα εμπόδια, από όλους τους διαδρόμους. Ναι, θα δοκιμάσουν τουλάχιστον μία και δύο φορές από όλες τις αποστάσεις. Και μετά θα δούμε ανάλογα με το πιο τεράστιο καθένα θα πάει στη κάθε διαδρομή. Εντάξει. Εμείς στη δική μας περίπτωση που έχουμε πολύ διαφορετικότερα απομήντικα στοιχεία από τη μία μέση τάξη θα βάζαμε επίσης και διαφορετικά ύψη εμποδίων στις αποστάσεις. Εντάξει. Κατάλαβαμε ουσιαστικά σε έξι διαδρόμους. Πάμε στην έβδομη διαφάνεια. Ωραία, με τα βελάκια θα σας εξηγήσω ακριβώς να σας μεταφράσω τι εννοεί η κάθε διαφάνεια. Λέει ότι πρέπει να πιώνεις πάντα με το ίδιο πόδι. Και ξέρουμε ότι για να απογειωθούμε στα εμπόδια χρησιμοποιούμε το πόδι που περνάμε δεύτερο πάνω από το εμπόδιο. Και αν είναι πιο εύκολη η δουλειά μας θα πρέπει την αφετηρία να έχουμε μπροστά το πόδι όπως το μήκος. Και εμείς με το πόδι στην θέση βηματισμού, το μπροστά πόδι να είναι το πόδι ώθησες. Για να μπορούμε να κάνουμε ζυγό αριθμό, δύο, τέσσερα, έξι εβδομάδες. Καταλαβαίνετε όμως με έξι εβδομάδες διεσκελισμούς. Δείτε εκεί που πάει το βελάκι το πράσινο. Δεν θα πάμε αρκετή ταχύτητα να περάσουμε ένα εμπόδιο. Άρα θέλουμε τουλάχιστον τέσσερις. Και πάμε με τα προοδευτικά έξι εμπόδια, έξι διεσκελισμούς, οκτώ διεσκελισμούς. Άρα βάζουμε ένα σημάδι εφετηρίας και πάμε συνέχεια εφετηρία προς τα πίσω, προσθέρωτας βήματα. Πάμε κάτι μεθοδική που κάναμε και στο ριζόντι άλματα. Τώρα θα πρέπει τα παιδιά να επιταχύνουν προοδευτικά μέχρι το εμπόδιο. Και καταλαβαίνετε ότι για να μην έχουμε κακή τεχνική περάσματος, βάζουμε σημάδι απογείωσης πριν το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου δώσει μια ιδέα ποια είναι η πιο καλή ιδέα για σημάδι απογείωσης. Τι μέσο να χρησιμοποιήσουμε. Πώς θα το βλέπατε εσείς το σημάδι απογείωσης, πώς το μεταφράζετε. Μπορείτε να γράψετε ελεύθερα να δείτε στο πλαίσιο. Καμιά είδε. Παρακαλώ. Κύριε Μάνο, δεν παίρνετε τα μηνύματα. Ναι Γιώργο, σας ευχαριστώ για την πληροφορία. Μπορούμε να μιλάμε και έτσι αν είναι τότε, απλά να είμαστε λίγο σε σίγαση, ναι. Θα μπορούσαμε μια κυμολία να σχεδιάσουμε μια γραμμή. Είναι μια καλή ιδέα Γιώργο. Άλλη ιδέα. Ωραία, θα προτιμήσουμε την γραμμή, είχα είτε νεία κάτω στο ελαφό, είπαμε σχετικά μακριά από το εμπόδιο, όχι κοντά, γιατί άμα πατήσω κοντά θα απογειωθούμε για άλμα, ναι δεν θα κάνουμε περάσμα εμποδίου. Δεν είναι τόσο καλή ιδέα. Όπως δεν είναι καλή ιδέα να εμπιστεύουμε το messenger, οπότε ανοίξτε τα μικρόφωνα σας, μπορείτε να μιλάμε καλύτερα έτσι, γιατί δεν βλέπαμε να λειτουργεί διαφορετικά το μάθημα σήμερα. Εντάξει, σας έχω αφήσει ελεύθερα τα μικρόφωνα. Λοιπόν, πάμε πίσω στη διαφάνειά μας. Θα φροντίσατε, εκεί που λέει κανονική δρομική τεχνική, θυμηθείτε ότι εδώ έχουμε μία μικρή διαφορά, σε σχέση με τα sprint απλά, και αυτό έχει να κάνει κυρίως με ότι στο τρίτο, τέρατο, πέμπτο βήμα πρέπει να είμαστε ιδιόρθοι. Εντάξει, άρα δεν πάμε σκυφτά όπως κάνουν οι sprinter στα 100 μέτρα, πάμε και 30 μέτρα σκυφτεί. Εδώ ο στόχος είναι να πάμε πολύ πιο ωραίο, και αυτό ξεκινάει από τη ρύθμιση του βατήρα. Ένα άλλο, που έχει να κάνει κυρίως με το πώς θα τρέξω, είδατε, έχουμε τέσσερις ευκαιρικές αποστάσεις, το παράδειγμα ήταν 5, 6 και 6,5 μέτρα. Η ιδέα είναι να περάσουν όλα τα παιδάκια πρώτη φορά από όλες τις διαδρομές, γιατί πιθανά θα μπορούσαν να βρούν καλύτερη κινητική απάντηση, δοκιμάζοντας κάθε απόσταση. Αυτό λέγεται μεταβλητότητα στην εκμάθηση και την εξάσκηση, η οποία η έρευνα, ειδικά στη κινητική μάθηση, έχει δείξει ότι είναι πιο πραγματική για μάθηση. Πάμε να κάνουμε μόνο το ίδιο, ίδιο, ίδιο και μετά να το αλλάζουμε. Δηλαδή, κάνουμε ένα σετάκι από μία συνθήκη, μετά αλλάζουμε απόσταση και μετά ξαναλλάζουμε απόσταση. Και εκεί υποποδίδουμε καλύτερα και μετά επιμένουμε. Είναι και αυτό μια προσέγγιση στη διδασκαλία. Τώρα, να περαβούμε ρίγορα στο τρέξι μετά το περάσμα του εμποδίου, θα πρέπει να κατέχουμε καλά τεραστυχία τεχνικής που διδαχθήκαμε την τελευταία φορά που κάναμε μαζί. Δηλαδή, πώς θα πρέπει να κινηθεί το πρώτο και δεύτερο πόδι αφού περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μετά τις τρεις σοφές γωνίες όταν το χωνατό μας είναι πάνω από το ξύλο του εμποδίου, πώς θα πρέπει να κινηθεί το δεύτερο πόδι αφού περάσουμε το εμπόδιο. Θυμάται κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνει η τεχνική του δεύτερου ποδιού όταν περάσουμε το εμπόδιο. Θέλω να παρατηρήσετε πώς εκτελούν. Θέλω να παρατηρήσετε με ποια σειρά εκτελούν. Που κάθεται ο δάσκαλος, γενικά να είστε παρατηρητικοί και να είστε κριτικοί. Δηλαδή να αποκωδικοποιήσετε αυτά που βλέπετε στο βίντεο και να γράψετε μια μικρή παράγραφο 10 σειρών. Σχετικά με το να εκτελούν σωστά ή όχι, τι θα κάνετε εσείς στη θέση του αποπονητή, αν συμφωνείτε με τη διάταξη, αν θα κάνατε κάτι διαφορετικό για τη συγκεκριμένο στόχο του μαθήματος. Είναι γενικά ένα περίπου 9,5 λεπτά είναι το ωφέλημα που θέλω να δείτε. Δηλαδή από το περίπου μισό λεπτό μέχρι το 10 λεπτό του βίντεο. Και έτσι μπορείτε να δείτε και να προτείνετε άλλους τρόπους, μια ρίγορη σειρά εκμάθηση του τυπέροντος εμποδίου από τις δυναμικές διατάσεις μέχρι την κανονική εγκονιστική εκτέλεση. Πάνω κάτω από αυτό που έκανα εμείς από τα τρία μαθήματα, τα πρακτικά. Αυτά ήθελα να σας πω. Την επόμενη βοήθεια θα κάνουμε το ίδιο με το ύψος. Οπότε θα είναι καλό να έχετε ξαναδεί τη θεωρία του ύψους. Πάει ή θέλω να είναι η λογική. Τη Δευτέρα θα ανεβάσω τις διαφάνειες. Θα μπορείτε να τις έχετε μελετήσει. Θα ελπίζω να δείξετε λίγο καλύτερα το σύστημα με τα μηνύματα. Τι βλέπω σήμερα μας εγκατέλειψε. Πάλι θα είναι η ίδια λογική. Θα έχετε κουΐ στο τέλος. Όπως πριν που θα είναι το σημερινό. Θα έχει πάλι βίντεο από φτασμένους αθλητές να κάνουν συγκεκριμένα τεχνικά κομμάτια ή τις ασκήσεις, τις προασκήσεις που χρειάζονται όταν είμαστε ύψος. Και πάλι θα έχει ένα βίντεο πάει μια ρίγορη μυθοδική σειρά. Αυτά από μένα. Αν κάποιος έχει απορία μπορεί να την γράψει. Μπορεί να ανοίξει το μικροφωνό του και να ρωτήσει. Ή αν δεν λειτουργεί τίποτα από τα δύο μπορεί να εμπιστεί με ένα email. Εγώ θα είμαι ακόμα ενεργός μέχρι περίπου τις 12 και 20. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά. Βλέπω είχαμε αθώρα συμμετοχή σήμερα. Αυτό είναι καλό να έχουμε ενδιαφέρον. Αλλά καλό θα είναι επίσης να έχουμε και καλύτερες συνθήκες. Υπάρχει ήδη μεγάλη πίεση προστήριξης τεχνολογίας του Παναπιστημίου να μπορέσει να αποκριθεί σε όλα τα μαθήματα που πηγαίνουν χριστιακτιάκια. Σας ευχαριστώ πολύ. Περιμένω τις απορίες σας. Μία ώρα ανοίγει το quiz. Δεν είναι μέχρι την Κυριακή. Ελπίζω να μπορούμε να τα πούμε. Μασκάλε, μια ερώτηση. Λέγει, Γιώργο. Το quiz πού είπατε θα το βρούμε, γιατί εικόναγε στην αρχή και δεν μπορούσα να ακούσω. Το quiz, Γιώργο, αν πας πάλι στο e-learning, είναι μετά τον φάκελο που λέει εξ απόσταση ως μαθήματα. Ναι. Περνάμε τις εργασίες και στο τέλος εργασίες είναι κάτι που είναι ακόμα... Φαίνεται εδώ με μεμπόδιο. Μόνο οι ατήματοι 8 και 8.9. Ωραία, ναι, το βρήκα. Αυτό είναι? Μου δώσαν μεμπόδιο οι ατήματοι 8 και 8.9. Ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά, Γιώργο. Άλλα επορεία, παιδιά? Ναι, όλα το quiz είναι μέχρι την Κυριακή, αν δεν κάνω λάθος. Αν το πατήσεις, όταν ανοίξεις θα δεις. Έχετε μπόλικο χρόνο. Θα σας απαντήσω συγκεκριμένα. Ναι, είναι μέχρι η Κυριακή τα μεσάνυχτα. Ναι, 23 και 59 το βράδυ της Κυριακής. Εντάξει, Όλγα? Για τις εργασίες. Φώτινε λίγο νωρίς. Ναι, την εμείς επόμενη εβδομάδα θα βγάλουμε τις ημερομηνίες. Μέσα στο Πάσχα μπορείτε να το κάνετε. Ναι, μην το κάνετε από τώρα, γιατί δεν ξέρουμε τελικά τι θα κάνουμε, ναι. Ας περάσεις αυτήν την περίοδος μέχρι τις 10 πριν, που έχουμε αναστολεί μάθημά του, και θα δούμε μετά. Μέσα στο Πάσχα μπορείς να... Και μετά το Πάσχα, ναι. Μπορεί να το στείλεις. Άλλη απορία, παιδιά? Ευχαριστώ, Φώτι, κι εσύ να σε καλάσεις. Εγώ σε ευχαριστώ. Επανεμβάνω, όποιος θέλει να δει ή να ρωτήσει κάτι, μέχρι τις 12 και 20 θα είμαστε σε συνεδεία. Μετά θα παινεργοποιηθεί, ναι. Κύριε Επιδίκτη, συνεδέθητα, τελείωσε η συνεδρία. Γιώργο, τελείωσε την συνεδρία. Γιώργο, ναι, η κοινή συνεδρία λύθηκε. Αν θες να δεις κάτι, τι είπαμε, διαβάσαμε πάλι τις διαφάνειες. Θέλω να πάω στη τελευταία διαφάνεια. Αυτή είναι η πιο σημαντική. Γιώργο. Ναι. Ωραία. Ναι, Γιώργο, για σένα λέω. Για σένα λέω. Να απαντήσω λίγο σε εσύ και ότι τα μαθήματα θα γίνουν στις κανονικές ώρες. Θα ξαναβγεί μήνυμα. Σε ευχαριστώ μήνυμα, θα βγω με τους δεσμούς τους ή άλλως. Έτσι, τόση ιδιάκια θα έχει, εντάξει. Θα προσπαθήσω να το κάνω λίγο καλύτερα, ναι. Γιώργο, σχεδόν που έχασες, θα πας να δεις στη λίστα των βίντεο που λέτε 17, έχω το δεσμό. Ναι. Είναι μια καλή ευκαιρία να κάνεις οπτικοποίηση των ασκήσεων που κάναμε και εμείς στο μάθημα, συν κάποιες άλλες πιο εξειδικευμένες, από έναν αθλητή που κατέχει σχετικά κατατεχνική. Αυτό το τέλος το κομμάτι. Το δεύτερο το κομμάτι, το βίντεο που είχε από κάτω, είναι στο quiz. Δηλαδή, μπορείς να το δεις είτε από εδώ πατώντας από εδώ, ή και στο quiz μέσα που μπορείς να το έχεις κατευθείαν χειριδιδεσμό. Αυτό έχει την μυθοδική σειρά των εμποδίων από την αρχή μέχρι το τέλος, 9,5 λεπτά. Στο quiz θα σας ρωτήσω να γράψετε τις παρατηρήσεις πάνω στη μυθοδική σειρά που βλέπετε. Είναι τελείως ανοιχτό, δηλαδή μπορεί να δείτε, να συμφωνείτε, να διαφωνείτε ποιοί με τα θέματα ασφάλειας. Με την τοποθέτη του δασκάλου, με τα αντικείμενα που κάνει. Άν θα κάνει κάτι διαφορετικό εσείς. Θα προσθέθατε ή θα αφαιρούσατε κάτι. Εντάξει. Καλησπέρα, κολλέα. Καλησπέρα. Καλησπέρα. Καλησπέρα. Καλησπέρα. Καλησπέρα. Καλησπέρα. |