Θαρρενός, Μ. (2015). Ενότητα # 10: Εκπαιδευτική Ρομποτική – Beebot (ασκήσεις φοιτητών) / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές καλούνται να αναπτύξουν τις δικές τους διδακτικές ιδέες με την αξιοποίηση του BeeBot. Μέσα από κριτική συζήτηση καλούνται να κατανοήσουν τις συνήθεις παρερμηνείες και τα λάθη κατά το σχεδιασμό. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΘαρρενός, Μπράτιτσης. Ενότητα # 10: Εκπαιδευτική Ρομποτική – Beebot (ασκήσεις φοιτητών) / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές καλούνται να αναπτύξουν τις δικές τους διδακτικές ιδέες με την αξιοποίηση του BeeBot. Μέσα από κριτική συζήτηση καλούνται να κατανοήσουν τις συνήθεις παρερμηνείες και τα λάθη κατά το σχεδιασμό. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, 2015.
MLA (8th ed.) CitationΘαρρενός, Μπράτιτσης. Ενότητα # 10: Εκπαιδευτική Ρομποτική – Beebot (ασκήσεις φοιτητών) / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές καλούνται να αναπτύξουν τις δικές τους διδακτικές ιδέες με την αξιοποίηση του BeeBot. Μέσα από κριτική συζήτηση καλούνται να κατανοήσουν τις συνήθεις παρερμηνείες και τα λάθη κατά το σχεδιασμό. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, 2015.