Ενότητα # 10: Εκπαιδευτική Ρομποτική – Beebot (ασκήσεις φοιτητών) / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές καλούνται να αναπτύξουν τις δικές τους διδακτικές ιδέες με την αξιοποίηση του BeeBot. Μέσα από κριτική συζήτηση καλούνται να κατανοήσουν τις συνήθεις παρερμηνείες και τα λάθη κατά το σχεδιασμό.
Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές καλούνται να αναπτύξουν τις δικές τους διδακτικές ιδέες με την αξιοποίηση του BeeBot. Μέσα από κριτική συζήτηση καλούνται να κατανοήσουν τις συνήθεις παρερμηνείες και τα λάθη κατά το σχεδιασμό.: Το γάλα τους κι έφυγαν για να μείνουν στην ίδια περίοδο χρ...
Κύριος δημιουργός: | Μπράτιτσης Θαρρενός (Επίκουρος Καθηγητής) |
---|---|
Γλώσσα: | el |
Φορέας: | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Μορφή: | Video |
Είδος: | Ανοικτά μαθήματα |
Συλλογή: | Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών / Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση |
Ημερομηνία έκδοσης: |
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
2015
|
Θέματα: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγο Έργο |
Διαθέσιμο Online: | http://delos.uowm.gr/opendelos/videolecture/show?rid=e52913ca |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ενότητα # 11: Εκπαιδευτική Ρομποτική – Beebot (παραλλαγές) (παραλλαγές) / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές παρουσιάζονται παραλλαγές του BeeBot. Αναλύονται περισσότερες δραστηριότητες και ιδέες.
από: Μπράτιτσης Θαρρενός
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Ενότητα # 9: Εκπαιδευτική Ρομποτική - Beebot / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται αναφορά στην εκπαιδευτική ρομποτική και τις δραστηριότητες που μπορούν να σχεδιαστούν με βάση αυτό το εργαλείο. Μετά από μια σύντομη εισαγωγή, έμφαση δίνεται στην κατηγορία των Περιπατητών (Floor Roamers) και ειδικότερα στο BeeBot. Παρουσιάζονται και συζητιούνται αναλυτικά δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο.
από: Μπράτιτσης Θαρρενός
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Ενότητα # 4:Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Ελληνικό Νηπιαγωγείο: Μια γενική επισκόπηση (μέρος 2) / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται διασύνδεση του εκπαιδευτικού λογισμικού με τις ανάλογες θεωρίες μάθησης. Ο φοιτητής κατανοεί τον τρόπο αξιοποίησης των λογισμικών, ώστε να επιλέγει τα κατάλληλα κάθε φορά ,ανάλογα με την εκπαιδευτική προσέγγιση που καλείται να ακολουθήσει. Ακολούθως παρατίθενται ενδεικτικά παραδείγματα.
από: Μπράτιτσης Θαρρενός
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Ενότητα # 3:Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Ελληνικό Νηπιαγωγείο: Μια γενική επισκόπηση / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Η ενότητα αυτή αναφέρεται στο εκπαιδευτικό λογισμικό και αποσκοπεί στη διασαφήνιση των σχετικών όρων. Ο φοιτητής κατανοεί τις κατηγορίες λογισμικών, πριν περάσει στην εξέταση εκπαιδευτικών λογισμικών, ώστε να είναι σε θέση να τα εντάσσει στις μικροδιδασκαλίες που θα σχεδιάζει.
από: Μπράτιτσης Θαρρενός
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Ενότητα # 7: Ιστοεξερευνήσεις / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή αναλύεται η προσέγγιση της ιστοεξερεύνησης. Επεξηγείται αναλυτικά η δομή και τα χαρακτηριστικά της, ενώ στη συνέχεια παρουσιάζονται χαρακτηριστικά παραδείγματα που καλύπτουν διαφορετικές βαθμίδες της εκπαίδευσης.
από: Μπράτιτσης Θαρρενός
Ημερομηνία έκδοσης: (2015)