APA (7th ed.) Citation

Θαρρενός, Μ. (2015). Ενότητα # 4: Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Ελληνικό Νηπιαγωγείο: Μια γενική επισκόπηση (μέρος 2) / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται διασύνδεση του εκπαιδευτικού λογισμικού με τις ανάλογες θεωρίες μάθησης. Ο φοιτητής κατανοεί τον τρόπο αξιοποίησης των λογισμικών, ώστε να επιλέγει τα κατάλληλα κάθε φορά ,ανάλογα με την εκπαιδευτική προσέγγιση που καλείται να ακολουθήσει. Ακολούθως παρατίθενται ενδεικτικά παραδείγματα. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Θαρρενός, Μπράτιτσης. Ενότητα # 4: Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Ελληνικό Νηπιαγωγείο: Μια γενική επισκόπηση (μέρος 2) / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται διασύνδεση του εκπαιδευτικού λογισμικού με τις ανάλογες θεωρίες μάθησης. Ο φοιτητής κατανοεί τον τρόπο αξιοποίησης των λογισμικών, ώστε να επιλέγει τα κατάλληλα κάθε φορά ,ανάλογα με την εκπαιδευτική προσέγγιση που καλείται να ακολουθήσει. Ακολούθως παρατίθενται ενδεικτικά παραδείγματα. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, 2015.

MLA (8th ed.) Citation

Θαρρενός, Μπράτιτσης. Ενότητα # 4: Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Ελληνικό Νηπιαγωγείο: Μια γενική επισκόπηση (μέρος 2) / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται διασύνδεση του εκπαιδευτικού λογισμικού με τις ανάλογες θεωρίες μάθησης. Ο φοιτητής κατανοεί τον τρόπο αξιοποίησης των λογισμικών, ώστε να επιλέγει τα κατάλληλα κάθε φορά ,ανάλογα με την εκπαιδευτική προσέγγιση που καλείται να ακολουθήσει. Ακολούθως παρατίθενται ενδεικτικά παραδείγματα. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, 2015.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.