Ενότητα # 4:Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Ελληνικό Νηπιαγωγείο: Μια γενική επισκόπηση (μέρος 2) / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται διασύνδεση του εκπαιδευτικού λογισμικού με τις ανάλογες θεωρίες μάθησης. Ο φοιτητής κατανοεί τον τρόπο αξιοποίησης των λογισμικών, ώστε να επιλέγει τα κατάλληλα κάθε φορά ,ανάλογα με την εκπαιδευτική προσέγγιση που καλείται να ακολουθήσει. Ακολούθως παρατίθενται ενδεικτικά παραδείγματα.
Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται διασύνδεση του εκπαιδευτικού λογισμικού με τις ανάλογες θεωρίες μάθησης. Ο φοιτητής κατανοεί τον τρόπο αξιοποίησης των λογισμικών, ώστε να επιλέγει τα κατάλληλα κάθε φορά ,ανάλογα με την εκπαιδευτική προσέγγιση που καλείται να ακολουθήσει. Ακολούθως παρατίθ...
Κύριος δημιουργός: | |
---|---|
Γλώσσα: | el |
Φορέας: | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Μορφή: | Video |
Είδος: | Ανοικτά μαθήματα |
Συλλογή: | Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών / Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση |
Ημερομηνία έκδοσης: |
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
2015
|
Θέματα: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγο Έργο |
Διαθέσιμο Online: | http://delos.uowm.gr/opendelos/videolecture/show?rid=4d9276b1 |
id |
dd4aaeff-61cd-4e68-b8f3-fe74327874d0 |
---|---|
title |
Ενότητα # 4:Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Ελληνικό Νηπιαγωγείο: Μια γενική επισκόπηση (μέρος 2) / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται διασύνδεση του εκπαιδευτικού λογισμικού με τις ανάλογες θεωρίες μάθησης. Ο φοιτητής κατανοεί τον τρόπο αξιοποίησης των λογισμικών, ώστε να επιλέγει τα κατάλληλα κάθε φορά ,ανάλογα με την εκπαιδευτική προσέγγιση που καλείται να ακολουθήσει. Ακολούθως παρατίθενται ενδεικτικά παραδείγματα. |
spellingShingle |
Ενότητα # 4:Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Ελληνικό Νηπιαγωγείο: Μια γενική επισκόπηση (μέρος 2) / Διάλεξη 1 / Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται διασύνδεση του εκπαιδευτικού λογισμικού με τις ανάλογες θεωρίες μάθησης. Ο φοιτητής κατανοεί τον τρόπο αξιοποίησης των λογισμικών, ώστε να επιλέγει τα κατάλληλα κάθε φορά ,ανάλογα με την εκπαιδευτική προσέγγιση που καλείται να ακολουθήσει. Ακολούθως παρατίθενται ενδεικτικά παραδείγματα. Επιστήμες Υπολογιστών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών Μπράτιτσης Θαρρενός |
publisher |
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ |
description |
Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται διασύνδεση του εκπαιδευτικού λογισμικού με τις ανάλογες θεωρίες μάθησης. Ο φοιτητής κατανοεί τον τρόπο αξιοποίησης των λογισμικών, ώστε να επιλέγει τα κατάλληλα κάθε φορά ,ανάλογα με την εκπαιδευτική προσέγγιση που καλείται να ακολουθήσει. Ακολούθως παρατίθενται ενδεικτικά παραδείγματα. |
url |
http://delos.uowm.gr/opendelos/videolecture/show?rid=4d9276b1 |
publishDate |
2015 |
language |
el |
thumbnail |
http://oava-admin-api.datascouting.com/static/12a1/02c4/15c3/4dd7/7f92/9939/0f7d/6cd5/12a102c415c34dd77f9299390f7d6cd5.jpg |
topic |
Επιστήμες Υπολογιστών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών |
topic_facet |
Επιστήμες Υπολογιστών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών |
author |
Μπράτιτσης Θαρρενός |
author_facet |
Μπράτιτσης Θαρρενός |
hierarchy_parent_title |
Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση |
hierarchy_top_title |
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
format |
Video |
rights_txt |
CC |
rightsExpression_str |
Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγο Έργο |
organizationType_txt |
Πανεπιστήμια |
hasOrganisationLogo_txt |
http://delos.uowm.gr/opendelos/resources/logos/uowm.png |
author_role |
Επίκουρος Καθηγητής |
author2_role |
Επίκουρος Καθηγητής |
relatedlink_txt |
https://www.aueb.gr/ |
durationNormalPlayTime_txt |
00:49:17 |
genre |
Ανοικτά μαθήματα |
genre_facet |
Ανοικτά μαθήματα |
institution |
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
_version_ |
1782816176112402432 |