Συνέντευξη με την Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της ΕΛ.Ο.Π.Υ, Ισμήνη Μπογδάνου. /

: Έχουμε κοντά μας την κυρία Μποχδάνου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της ελληνικής οργάνωσης Παραγωγόνιτα το Καλλιέργειας. Καλησπέρα κυρία Μποχδάνου. Καλησπέρα σας. Τι είναι η ελληνική οργάνωση Παραγωγόνιτα το Καλλιέργειας. Χαίρομαι που είμαι κοντά σας σήμερα, είναι τιμή να είμαι εδώ στο...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Φορέας:Πανεπιστήμιο Πατρών
Μορφή:Video
Είδος:Μαρτυρίες/Συνεντεύξεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: University Of Patras 2019
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=Tq2Koiy_FMk&list=PLpyi0pycDsaaDiTML0yDDY1G9gn4z5Q14
id e72b0820-3950-44bf-8fac-f46db863afc6
title Συνέντευξη με την Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της ΕΛ.Ο.Π.Υ, Ισμήνη Μπογδάνου. /
spellingShingle Συνέντευξη με την Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της ΕΛ.Ο.Π.Υ, Ισμήνη Μπογδάνου. /
publisher University Of Patras
description : Έχουμε κοντά μας την κυρία Μποχδάνου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της ελληνικής οργάνωσης Παραγωγόνιτα το Καλλιέργειας. Καλησπέρα κυρία Μποχδάνου. Καλησπέρα σας. Τι είναι η ελληνική οργάνωση Παραγωγόνιτα το Καλλιέργειας. Χαίρομαι που είμαι κοντά σας σήμερα, είναι τιμή να είμαι εδώ στο Πανεπιστημίου της Πάτρες. Η ελληνική οργάνωση Παραγωγόνιτα το Καλλιέργειας είναι ο φορέας ανάπτυξης της ελληνικής υφυθιοκαλλιέργειας και ο δημιουργός του συλλογικού προϊόντος Fish from Greece. Η οργάνωση ξεκίνησε το 2016, αποτελείται σήμερα από 23 μέλη που βρίσκονται σε όλη την ελληνική επικράτεια και η οργάνωση σαν φορέας ανάπτυξης υποστηρίζει συστηματικά τα μέλη της σε όλα τα θέματα που τα φορούν. Είναι η πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα που 23 ανταγωνιστές που προέρχονται από τον ίδιο κλάδο, αφήνουν στο πλάι τις διαφορές τους, ανοίγουν τα χαρτιά τους και με διαφάνεια και ειλικρίνεια συζητούν για το καλό της ανάπτυξης του ελληνικού προϊόντος που ονομάζουμε Fish from Greece. Θα ήθελα λοιπόν τώρα να μάθω και τι είναι το Fish from Greece. Η πιστοπιμένη ονομασία Fish from Greece είναι η ταυτότητα που χαρακτηρίζει όλα τα ψάρια που αναπτύσσονται με φροντίδα, γνώση, τεχνολογία, στα γαλάζι ελληνικά νερά, των μονάδων, των μελών, της ελληνικής οργάνωσης παραγώντας το καλλιέργειας. Τι είναι η στόχη της ελλοποίησης στην Ελλάδα? Ο βασικός στόχος της ελλοποίησης στην Ελλάδα είναι η επίτευξη κοινωνικής αποδοχής για τα προϊόντα αυτιοκαλλιέργειας και να κάμψουμε τη μερική πια αντίδραση που έχουν τα νοικοκυριά για την κατανάλωση των ψαριών αυτών. Ένας μεγάλος στόχος που έχουμε στην Ελλάδα είναι η κατανάλωση να αυξηθεί στην τριετία από 20.000 τόνους σε 40.000 τόνους. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας ρωτήσω πώς οι τοπικές κοινωνίες ωφελούνται από την δράση της αυτοκαλλιέργειας. Η δραστηριότητα του κλάδου είναι διασπαρμένη σε όλη την επικράτεια και αυτή τη στιγμή υπάρχουν 12.000 έμμεσες και άμεσες θέσεις εργασίας. Καταλαβαίνετε ότι με την ηχθιοκαλλιέργεια σε όλη την Ελλάδα η ανεργία αμειώνεται, ο κόσμος είναι απασχολημένος, υπάρχει εκπαίδευση και εδώ σε αυτό το σημείο πρέπει να επισημάνω ότι οι λοποί όπως και όλα τα μέλη της έχουν πολύ μεγάλη δραστηριότητα σε οτιδήποτε αφορά την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Πώς θα επιτύχετε τους στόχους σας? Ο στόχος μας κυρίως στην Ελλάδα που είναι επίτεξη της κοινωνικής αποδοχής θα γίνει με στρατηγικές συμμαχίες που έχουμε αναπτύξει φυσικά με την Πολιτεία, το Υπουργείο, το ΙΠΑΤ, την επιστημονική την ακαδημαϊκή κοινότητα. Παράλληλα έχουμε αναπτύξει ένα πλούσιο πρόγραμμα δράσεων digital και είμαστε παρόντες με δράσεις σε σχολές, με διαμορφωτές γνώμεις, παρόντες στο Facebook, στο Instagram, έχουμε ισχυρές σχέσεις με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και προσπαθούμε σε κάθε τομέα να αποκτήσουμε πρόσβαση ενημέρωσης. Μάλιστα. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ κύριε Παλασμού. Σας ευχαριστώ.
url https://www.youtube.com/watch?v=Tq2Koiy_FMk&list=PLpyi0pycDsaaDiTML0yDDY1G9gn4z5Q14
publishDate 2019
language el
thumbnail http://oava-admin-api.datascouting.com/static/c77b/caa8/e0a9/0734/42a0/b999/ec2d/c111/c77bcaa8e0a9073442a0b999ec2dc111.jpg
format Video
organizationType_txt Πανεπιστήμια
durationNormalPlayTime_txt 174
genre Μαρτυρίες/Συνεντεύξεις
genre_facet Μαρτυρίες/Συνεντεύξεις
institution Πανεπιστήμιο Πατρών
asr_txt Έχουμε κοντά μας την κυρία Μποχδάνου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της ελληνικής οργάνωσης Παραγωγόνιτα το Καλλιέργειας. Καλησπέρα κυρία Μποχδάνου. Καλησπέρα σας. Τι είναι η ελληνική οργάνωση Παραγωγόνιτα το Καλλιέργειας. Χαίρομαι που είμαι κοντά σας σήμερα, είναι τιμή να είμαι εδώ στο Πανεπιστημίου της Πάτρες. Η ελληνική οργάνωση Παραγωγόνιτα το Καλλιέργειας είναι ο φορέας ανάπτυξης της ελληνικής υφυθιοκαλλιέργειας και ο δημιουργός του συλλογικού προϊόντος Fish from Greece. Η οργάνωση ξεκίνησε το 2016, αποτελείται σήμερα από 23 μέλη που βρίσκονται σε όλη την ελληνική επικράτεια και η οργάνωση σαν φορέας ανάπτυξης υποστηρίζει συστηματικά τα μέλη της σε όλα τα θέματα που τα φορούν. Είναι η πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα που 23 ανταγωνιστές που προέρχονται από τον ίδιο κλάδο, αφήνουν στο πλάι τις διαφορές τους, ανοίγουν τα χαρτιά τους και με διαφάνεια και ειλικρίνεια συζητούν για το καλό της ανάπτυξης του ελληνικού προϊόντος που ονομάζουμε Fish from Greece. Θα ήθελα λοιπόν τώρα να μάθω και τι είναι το Fish from Greece. Η πιστοπιμένη ονομασία Fish from Greece είναι η ταυτότητα που χαρακτηρίζει όλα τα ψάρια που αναπτύσσονται με φροντίδα, γνώση, τεχνολογία, στα γαλάζι ελληνικά νερά, των μονάδων, των μελών, της ελληνικής οργάνωσης παραγώντας το καλλιέργειας. Τι είναι η στόχη της ελλοποίησης στην Ελλάδα? Ο βασικός στόχος της ελλοποίησης στην Ελλάδα είναι η επίτευξη κοινωνικής αποδοχής για τα προϊόντα αυτιοκαλλιέργειας και να κάμψουμε τη μερική πια αντίδραση που έχουν τα νοικοκυριά για την κατανάλωση των ψαριών αυτών. Ένας μεγάλος στόχος που έχουμε στην Ελλάδα είναι η κατανάλωση να αυξηθεί στην τριετία από 20.000 τόνους σε 40.000 τόνους. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας ρωτήσω πώς οι τοπικές κοινωνίες ωφελούνται από την δράση της αυτοκαλλιέργειας. Η δραστηριότητα του κλάδου είναι διασπαρμένη σε όλη την επικράτεια και αυτή τη στιγμή υπάρχουν 12.000 έμμεσες και άμεσες θέσεις εργασίας. Καταλαβαίνετε ότι με την ηχθιοκαλλιέργεια σε όλη την Ελλάδα η ανεργία αμειώνεται, ο κόσμος είναι απασχολημένος, υπάρχει εκπαίδευση και εδώ σε αυτό το σημείο πρέπει να επισημάνω ότι οι λοποί όπως και όλα τα μέλη της έχουν πολύ μεγάλη δραστηριότητα σε οτιδήποτε αφορά την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Πώς θα επιτύχετε τους στόχους σας? Ο στόχος μας κυρίως στην Ελλάδα που είναι επίτεξη της κοινωνικής αποδοχής θα γίνει με στρατηγικές συμμαχίες που έχουμε αναπτύξει φυσικά με την Πολιτεία, το Υπουργείο, το ΙΠΑΤ, την επιστημονική την ακαδημαϊκή κοινότητα. Παράλληλα έχουμε αναπτύξει ένα πλούσιο πρόγραμμα δράσεων digital και είμαστε παρόντες με δράσεις σε σχολές, με διαμορφωτές γνώμεις, παρόντες στο Facebook, στο Instagram, έχουμε ισχυρές σχέσεις με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και προσπαθούμε σε κάθε τομέα να αποκτήσουμε πρόσβαση ενημέρωσης. Μάλιστα. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ κύριε Παλασμού. Σας ευχαριστώ.
_version_ 1782816991298453504