Κυριάκος, Μ. (2014). Δημιουργώντας ένα σχολικό "πολιτισμό ειρήνης" για παιδιά Ρομά στο ελληνικό Δημοτικό σχολείο: μία έρευνα δράσης υπό το πρίσμα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης / Διάλεξη 11 / Στην ακόλουθη διάλεξη η Θ. Αγάπογλου παρουσιάζει τα πορίσματα μίας Έρευνας δράσης που διεξήγαγε σε ελληνικό Δημοτικό σχολείο με θέμα "Δημιουργώντας ένα σχολικό "πολιτισμό ειρήνης" για παιδιά Ρομά. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Κυριάκος, Μπονίδης. Δημιουργώντας ένα σχολικό "πολιτισμό ειρήνης" για παιδιά Ρομά στο ελληνικό Δημοτικό σχολείο: μία έρευνα δράσης υπό το πρίσμα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης / Διάλεξη 11 / Στην ακόλουθη διάλεξη η Θ. Αγάπογλου παρουσιάζει τα πορίσματα μίας Έρευνας δράσης που διεξήγαγε σε ελληνικό Δημοτικό σχολείο με θέμα "Δημιουργώντας ένα σχολικό "πολιτισμό ειρήνης" για παιδιά Ρομά. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, 2014.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Κυριάκος, Μπονίδης. Δημιουργώντας ένα σχολικό "πολιτισμό ειρήνης" για παιδιά Ρομά στο ελληνικό Δημοτικό σχολείο: μία έρευνα δράσης υπό το πρίσμα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης / Διάλεξη 11 / Στην ακόλουθη διάλεξη η Θ. Αγάπογλου παρουσιάζει τα πορίσματα μίας Έρευνας δράσης που διεξήγαγε σε ελληνικό Δημοτικό σχολείο με θέμα "Δημιουργώντας ένα σχολικό "πολιτισμό ειρήνης" για παιδιά Ρομά. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, 2014.