Δημιουργώντας ένα σχολικό "πολιτισμό ειρήνης" για παιδιά Ρομά στο ελληνικό Δημοτικό σχολείο: μία έρευνα δράσης υπό το πρίσμα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης / Διάλεξη 11 / Στην ακόλουθη διάλεξη η Θ. Αγάπογλου παρουσιάζει τα πορίσματα μίας Έρευνας δράσης που διεξήγαγε σε ελληνικό Δημοτικό σχολείο με θέμα "Δημιουργώντας ένα σχολικό "πολιτισμό ειρήνης" για παιδιά Ρομά.
Στην ακόλουθη διάλεξη η Θ. Αγάπογλου παρουσιάζει τα πορίσματα μίας Έρευνας δράσης που διεξήγαγε σε ελληνικό Δημοτικό σχολείο με θέμα "Δημιουργώντας ένα σχολικό "πολιτισμό ειρήνης" για παιδιά Ρομά.: Καλησπέρα σας. Σήμερα έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε στην παρέα μας την κυρία Θεοδόρα Αγ...
Κύριος δημιουργός: | Μπονίδης Κυριάκος (Αναπληρωτής Καθηγητής) |
---|---|
Γλώσσα: | el |
Φορέας: | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Είδος: | Ανοικτά μαθήματα |
Συλλογή: | Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής / Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη |
Ημερομηνία έκδοσης: |
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2014
|
Θέματα: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγο Έργο |
Διαθέσιμο Online: | https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=ef55a6f5 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η Έρευνα Δράσης με παράδειγμα / Διάλεξη 10 / Στην ακόλουθη διάλεξη οριοθετείται και αποσαφηνίζεται το επιστημονικό πεδίο της Έρευνας Δράσης και παρουσιάζεται μια χειραφετητική έρευνα δράσης που αναπτύχθηκε σε ελληνικό πολυπολιτισμικό σχολείο με αφορμή την οργάνωση της εθνικής σχολικής γιορτής της 25ης Μαρτίου.
από: Μπονίδης Κυριάκος
Ημερομηνία έκδοσης: (2014) -
Η έρευνα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης: Πεδίο, ερευνητικές τεχνικές και μέθοδοι ανάλυσης / Διάλεξη 8 / Στην παρούσα διάλεξη δίνεται έμφαση στην έρευνα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης εστιάζοντας στο πεδίο, στις ερευνητικές τεχνικές και στις μεθόδους ανάλυσης που αυτή εφαρμόζει.
από: Μπονίδης Κυριάκος
Ημερομηνία έκδοσης: (2014) -
Από την Ψηφιοποίηση στην Παιχνιδοποίηση (video) / Τη διεθνή συνάντηση (kick off meeting) «Πολιτισμός, Ψηφιακά Μέσα και Επιχειρηματικότητα: Από την Ψηφιοποίηση στην Παιχνιδοποίηση» διοργάνωσαν στις 18 και 19 Μαΐου η Ξένιος Πόλις, το CARDET και το Yπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης. Στόχος ήταν η δημιουργία δικτύου συνεργασίας μεταξύ δημόσιων και ιδιωτικών φορέων, ερευνητικών και πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, για τη σχέση πολιτισμού, ψηφιακών […]
από: Valia Kaimaki
Ημερομηνία έκδοσης: (2018) -
Θεωρητικά ερείσματα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης: Κριτική Θεωρία και Κριτική Παιδαγωγική / Διάλεξη 4 / Παρουσιάζονται οι βασικές θέσεις της Κριτικής Θεωρίας και τις Κριτικής Παιδαγωγικής ως θεωρητικά ερείσματα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης
από: Μπονίδης Κυριάκος
Ημερομηνία έκδοσης: (2014) -
Κριτική Έρευνα της Ειρήνης: Ορισμός, θεμελιωτές, στόχοι, πεδίο, μορφές βίας. Ερευνητικά Ινστιτούτα της Κριτικής Έρευνας της Ειρήνης και της Έρευνας της Ειρήνης γενικά / Διάλεξη 5 / Στην παρούσα διάλεξη παρουσιάζεται διεξοδικά το πεδίο της Κριτικής Έρευνας της Ειρήνης.
από: Μπονίδης Κυριάκος
Ημερομηνία έκδοσης: (2014)