Διάλεξη 3 / Εργαστήριο 3
Εργαστήριο 3: Πάμε! Διπλό σφύριγμα! Διπλό σφύριγμα! Διπλό σφύριγμα! Διπλό σφύριγμα! Διπλό σφύριγμα! Διπλό σφύριγμα! Δάχτυλα! Δάχτυλα! Μόνο δάχτυλα! Μόνο δάχτυλα! Έλα Αλεξάνδρα! Δάχτυλα! Δάχτυλα! Δάχτυλα Αλεξάνδρα! Δάχτυλα! Η παλάμη σου χτυπάει! Την ακούω! Χτυπάει η παλάμη σου! Άσ' το χέρι σου σ...
Κύριος δημιουργός: | |
---|---|
Γλώσσα: | el |
Φορέας: | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Είδος: | Ανοικτά μαθήματα |
Συλλογή: | Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού / Διδακτική της καλαθοσφαίρισης Ι |
Ημερομηνία έκδοσης: |
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2013
|
Θέματα: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά |
Διαθέσιμο Online: | https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=5b3026a8 |
id |
f478a04b-d321-4c9d-98e5-5426c499b620 |
---|---|
title |
Διάλεξη 3 / Εργαστήριο 3 |
spellingShingle |
Διάλεξη 3 / Εργαστήριο 3 Επιστήμες Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής Γαλαζούλας Χρήστος |
publisher |
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
url |
https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=5b3026a8 |
publishDate |
2013 |
language |
el |
thumbnail |
http://oava-admin-api.datascouting.com/static/6f27/d53b/905e/af7d/92db/5e37/2685/fd83/6f27d53b905eaf7d92db5e372685fd83.jpg |
topic |
Επιστήμες Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής |
topic_facet |
Επιστήμες Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής |
author |
Γαλαζούλας Χρήστος |
author_facet |
Γαλαζούλας Χρήστος |
hierarchy_parent_title |
Διδακτική της καλαθοσφαίρισης Ι |
hierarchy_top_title |
Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού |
rights_txt |
License Type:(CC) v.4.0 |
rightsExpression_str |
Αναφορά |
organizationType_txt |
Πανεπιστήμια |
hasOrganisationLogo_txt |
http://delos.it.auth.gr/opendelos/resources/logos/auth.png |
author_role |
Καθηγητής |
author2_role |
Καθηγητής |
relatedlink_txt |
https://delos.it.auth.gr/ |
durationNormalPlayTime_txt |
00:33:37 |
genre |
Ανοικτά μαθήματα |
genre_facet |
Ανοικτά μαθήματα |
institution |
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
asr_txt |
Πάμε! Διπλό σφύριγμα! Διπλό σφύριγμα! Διπλό σφύριγμα! Διπλό σφύριγμα! Διπλό σφύριγμα! Διπλό σφύριγμα! Δάχτυλα! Δάχτυλα! Μόνο δάχτυλα! Μόνο δάχτυλα! Έλα Αλεξάνδρα! Δάχτυλα! Δάχτυλα! Δάχτυλα Αλεξάνδρα! Δάχτυλα! Η παλάμη σου χτυπάει! Την ακούω! Χτυπάει η παλάμη σου! Άσ' το χέρι σου σε μένα! Άσ' το! Έτσι πρέπει να χτυπήσεις! Εδώ! Εκεί! Κατάλαβες? Ωραίο! Τώρα το χαλαρώπι μου που σου λέω! Πολύ ωραίο! Μόνο δάχτυλα χτυπάμε και μετά με το που σηκώνεται η μπάλα αρχίζουμε! Για να δείτε τη δυσκολία! Στόπι μπάλες! Για να δείτε τη δυσκολία που θα αντιμετωπίσουν οι τελείως αρχάροι όσοι είστε δεξιόχηρες χτυπήστε με το αριστερό και το αντίθετο! Για να δείτε πόσο πιο δύσκολο είναι! Είναι σαν κουλό! Τώρα! Πάμε! Γονατίζουμε το ένα γόνατο το άλλο! Δίπλα μας! Η μπάλα δίπλα! Σκύβουμε! Τη χτυπάμε! Εάν αρχίσει να ανασυκωθεί προσπαθούμε να σηκωθούμε χτυπώντας την μπάλα! Με τα δάχτυλα συνεχώς! Σηκώνουμε την μπάλα τη χτυπάμε μερικές φορές και μετά ανασυκωνόμαστε! Σε δεύτερη φάση εάν δεν χάσουμε την μπάλα μας ξανακατεβαίνουμε σε αυτήν τη θέση! Αφού δεν χάσαμε την μπάλα μας και δεν χάσαμε την μπάλα μας αυτό το πράγμα συνεχώς! Πολύ ωραία! Και ξανακατεβαίνεις! Χτυπώντας την μπάλα συνέχεια! Έχεις ανάποδο πόδι! Έτσι μπράβο! Τώρα είναι σωστά! Αρμονικά! Άρα χτύπησε την μπάλα! Έλα! Το σπάδι σε εξήκωσε χτύπα την μπάλα το άλλο πόδι μπροστά! Α, τότε ανάποδα! Εντάξει! Τα δάχτυλά σου είναι πολύ σφιγμένα πρέπει να χαλαρώσεις τα δάχτυλα και να ανοίξουν τα δάχτυλα! Πάμε! Θα το κάνεις πάλι Αλεξάνδρα! Έλα, έλα, έλα! Καλά πας, καλά πας! Αρκεί να είναι συνέχεια! Συνεχόμενο! Πολύ ωραία! Η θέση που θα παίρνουμε όμως όταν σηκωθούμε θα είναι με λιγισμένα τα πόδια και είμαστε εδώ! Ανεβαίνουμε μέχρι εδώ! Δεν πάμε όρθιοι! Ξανακατεβαίνω! Λυγίζω! Αλλάζω χέρι χωρίς να σταματάω την τρίπλα και χτυπάω την μπάλα με το άλλο αλλάζω το πόδι που προβάλλω και ξανασυκώνομαι με το άλλο χέρι! Πάμε! Όλη τη διαδικασία! Άλλαξε χέρι, Κατερίνα! Άλλαξε και πόδι και χέρι! Μαρία! Πολύ ωραία! Πολύ ωραία! Πολύ ωραία! Τα δάχτυλά σου οδηγούν! Είπαμε τα δάχτυλα είναι το κινητό μέρος του χεριού που μπορεί να οδηγεί την μπάλα εκεί που θέλουν! Τα δάχτυλά μας είναι συνέχεια πάνω στην μπάλα! Πού πάει η μπάλα? Εκεί! Ανεβαίνει, κατεβαίνει το χέρι! Μην την αφήνεις! Μην αφήνεις το χέρι σου πάνω στην μπάλα συνέχεια! Το ίδιο δανάη! Κατεβαίνει, ανεβαίνει! Οδήγα την μπάλα με τα δάχτυλά σου εσύ! Πάμε! Περιφορές γύρω από το σώμα! Όπως αντιλαμβάνεστε οι ασκήσεις επαφής αυτές βλέπετε ότι μέσα σε 10 λεπτά 1 τέταρτο που δουλεύετε ήδη έχετε αρχίσει να εξυκοιώνεστε! Οι λεπτομέρειες που προσέχουμε είναι ότι το χέρι μας ακουμπάει μονίμως την μπάλα! Κατεβαίνει η μπάλα κατεβαίνει και το χέρι μας, κατεβαίνει και το σώμα μας! Ανεβαίνουμε! Χτυπάμε δυνατότερα! Πάμε! Περιφορές γύρω από το σώμα! Το γύρο του κόσμου! Που είπαμε χθες στη θεωρία! Όρθιες! Και πάμε! Ξεκινάμε από τη μία πλευρά! Λεμό! Μέση! Γόνατα! Και αντιστρόφως ανεβαίνει! 10 φορές η κάθε μία! Να μην ακουμπάει στο σώμα! Με δάχτυλα κρατάω την μπάλα! Με δάχτυλα! Με δάχτυλα! Όταν ανεβαίνουμε, ανεβαίνουμε! Δηλαδή, αν ξεκινήσω να γυρίζω από εδώ, θα γυρίζω αλλιώς στο ανέβασμα! Να μην ακουμπάει πάνω σου καθόλου! Να μην ακουμπάει! Με δάχτυλα την οδηγώ! Επειδή ορισμένες δυσκολεύεστε, πέτα μου λίγο την μπάλα! Εδώ! Χτυπήστε λίγο την μπάλα έτσι εδώ! Και πάμε αυτήν εδώ την κίνηση! Συνεχώς! Συνεχώς με τα δάχτυλα έτσι! Έτσι! Οδηγήστε από τη μία μέρα έτσι έτσι έτσι! Πηγαίνουμε πάνω κάτω τα χέρια μας εδώ με την μπάλα! Με δάχτυλα! Με δάχτυλα! Δάχτυλα την έχεις! Πιο μακρινά απομακρυνέται λίγο! Εσύ είσαι η Κατερίνα! Σωστά! Ναι! Έτσι μπράβο! Έτσι μπράβο! Πολύ ωραία! Πολύ ωραία! Δάχτυλα τα χέρια μας συνέχεια πάνω στην μπάλα! Ξαναπάμε τώρα το γύρο του κόσμου! Για να δω την βελτίωση που ήδη επιτεύθηκε! Δάχτυλα και πιο γρήγορα! Μεγαλύτερη ταχύτητα! Μεγαλύτερη ταχύτητα! Μεγαλύτερη ταχύτητα! Μεγαλύτερη ταχύτητα! Από κάτω προς τα πάνω Μαρία δεν ανεβαίνεις! Από κάτω προς τα πάνω Μαρία δεν ανεβαίνεις! Εδώ τελειώνω εκεί και ξαναπάω ανάποδα μετά! Εδώ τελειώνω εκεί και ξαναπάω ανάποδα μετά! Ανάποδα! Αντίστροφη στροφή! Ανάποδα! Αντίστροφη στροφή! Θα φτάσουμε στο πιάσιμο μετά! Θα φτάσουμε στο πιάσιμο μετά! Ας αποκτήσω καλύτερη επαφή και μετά θα κάνουμε στο πιάσιμο! Ας αποκτήσω καλύτερη επαφή και μετά θα κάνουμε στο πιάσιμο! Μπροστά σας! Γονατίστε στο ένα γόνατο! Και πάμε την πάλα εδώ! Να στρίβει η παλάμη! Έτσι! Έτσι! Με το ίδιο χέρι! Με το ίδιο χέρι! Με το ίδιο χέρι και μετά θα κάνουμε αλλαγές! Με το ίδιο χέρι! Με το ίδιο χέρι και μετά θα κάνουμε αλλαγές! Με το ίδιο χέρι και μετά θα κάνουμε αλλαγές! Με το ίδιο χέρι και μετά θα κάνουμε αλλαγές! Με το ίδιο χέρι και μετά θα κάνουμε αλλαγές! Όχι! Όχι! Όχι! Εδώ! Έτσι! Έτσι! Έτσι! Το χέρι μας είναι συνέχεια πάνω στην πάλα! Συνέχεια πάνω στην πάλα! Και την οδηγούμε με τα δάκτυλά μας! Πολύ ωραία! Στα δύο γόνατα! Μπροστά η πάλα και πάει! Συμμεία ευθεία και όταν το κάνετε καλά μπορείτε να δώσετε μεγαλύτερη ταχύτητα. Εσείς οδηγείτε την πάλα, τα δάχτυλά σας. Πολύ καλό Αλεξάνδρα, τώρα κατάλαβες τα δάχτυλα πώς δουλεύουν. Πολύ ωραία, πολύ ωραία. Δανάη, την σηκώνεις την πάλα, που σημαίνει ότι δίνει σώδηση προς τα πάνω. Δώστε την. Πολύ ωραία παρασκευή. Έβει, έβει, δεν πειράζει. Πιο γρήγορα λίγο τώρα, δώστε λίγο τα χέρια λίγο πιο γρήγορα. Πολύ ωραία. Ωπ, όρθιες ανοιχτά τα πόδια. Πάμε να κάνουμε ένα οχτάρι με την πάλα τώρα. Ένα, δύο, οχτάρι την πάλα ανάμεσα τα πόδια χωρίς να σηκώνουμε τα πόδια. Εδώ, θέση λιγισμένα γόνατα και πάμε με εορισμό. Εορείτε το σώμα. Δέστε λίγο το φανάση. Πολύ ωραία την καμπάνι. Από μόνες σας αλλάζετε φορά. Εάν πηγαίνουμε από πάνω κάτω έτσι εδώ, πάμε ανάποδα μετά. Είναι σαν να αλλάζουμε χέρι. Λίγα λίγο παραπάνω τα γόνατα σου θα σε βοηθήσει. Κάνε τα λάντεψη. Τέλεια αρμονία η κίνηση. Φεύγει, είδες. Οδήγα την με τα δάχτυλα. Εσύ που θέλεις να πάει. Δεν πρέπει να την κρατάμε καθόλου την μπάλα. Η μπάλα είναι συνέχεια σε κίνηση. Δεν στέκεται στην παλάμη μας. Στα βιάνα πολύ καλά. Στέκεται η μπάλα. Δεν πρέπει να μένει. Να πηγαίνει όσο το δυνατόν από εδώ. Να πηγαίνει με μία εδώ. Να μην μένει στα χέρια μας. Προσπαθούμε. Θέλει καλό συγχρονισμό. Θέλω την κίνηση του σώματος. Ένα, δύο, ένα, δύο. Καλύτερα πάει τώρα. Έλα, έλα. Βρέστε το ρυθμό. Λίγα τα γόνατά σου. Είσαι μόνο τη μέση και θα σε πονέσει και η μέση σου έτσι. Είδες. Καλύτερα πάμε τώρα. Εύη. Πολύ ωραία. Μπράβο. Βρήκες το ρυθμό. Μπράβο. Όχι, όχι. Βρήκες το ρυθμό. Αυτό είναι. Καθίστε κάτω για να ξεκουραστείτε κιόλας. Στα γόνατα οι μπάλες μπροστά σας. Τοποθετήστε τα χέρια σας, τα δάχτυλα ανοιχτά στο πίσω μέρος της μπάλας και να τα βλέπετε. Οι αντίχαιρες προσπαθούμε να είναι κοντά. Έτσι ώστε να σχηματίσουμε το γράμμα W πάνω στην μπάλα τα χέρια μας. Τοποθέτησέ τα πάνω στην μπάλα, Εύη. Είναι πολύ κοντά. Πρόσεξε. Εδώ θα έρθει. Εκεί. Για να λυγίσουμε λίγο τώρα τους καρπούς μας και να έρθουμε σε αυτήν εδώ τη θέση. Προσέξτε. Έχεις λάθος τοποθετημένα τα χέρια σου. Άνοιξε τα χέρια εδώ. Οι αντίχαιρες πιο κάτω και έτσι. Λίγο πιο ανοιχτά, γιατί είναι η μικρή η παλάμη σου. Εφόσον έχουμε μικρά παιδιά, ανοίγουμε λίγο τους αντίχαιρες. Το θέμα είναι να είναι από πάνω. Εκεί όπως κρατάτε τώρα την μπάλα, σηκώστε την επάνω. Κάτω. Και πάμε τώρα γρήγορα πάνω-κάτω την μπάλα έτσι. Σου πέσε. Ιδρώσανε τα χέρια σου. Αφήστε την κάτω και μην κουνήστε τα χέρια σας. Τώρα μπορείτε να δείτε εάν τόση ώρα κρατούσατε σωστά την μπάλα. Κάνουμε έλεγχο δηλαδή. Λάθος θα έχεις. Πρόσθεξε. Τα χέρια ανοιχτά. Ανοίξε τα. Κάτω οι αντίχαιρες. Αυτό είναι το πιάσιμο. Είδες πόσο πιο εύκολο είναι. Και σχεδόν ακουμπάνε οι αντίχαιρές σου και πάλι κρατάς. Εάν θέλεις να την κρατάς πιο καλά, εκεί είναι το καλύτερο καθένα. Να μπορούμε να σπαμε τους καρπούς. Όπως θα σηκώνουμε τώρα την μπάλα. Σηκώνουμε την μπάλα και κάνουμε ένα, δύο, κάτω. Ένα, δύο, τρία, τέσσερα. Ένα, δύο. Προσέξτε. Εδώ είναι χαλαρά οι αγκώνες μου. Δουλεύω μόνο καρπούς και κράτημα της μπάλας. Πάμε. Πονάει το γόνατο σου. Οκ. Κρατώντας την μπάλα εδώ, να σηκωθούμε χωρίς να ακουμπήσουμε τα χέρια μας. Στα γόνατα που είμαστε, πάμε να σηκωθούμε. Την μπάλα την κρατάμε όμως. Με την μπάλα μπροστά. Χτύπημα εδώ και πιάσιμο εδώ την μπάλα. Προσέξτε. Χτύπημα δυνατό. Πάμε. Τα χέρια θα την πιάνουν την μπάλα εδώ. Με τα δάχτυλα χτυπάμε. Όχι μη τη σηκώνεις ψηλά εδώ. Χτύπημα δυνατό. Λίγο άνοιξε τα πόδια σου. Θανάση, κατάλαβες τι θέλω, ε? Δώσε λίγο την μπάλα. Το ίδιο πράγμα θέλω να το κάνουμε από την βασική στάση. Η στάση ετοιμότητος που ήμασταν με πόδια παράλληλα εδώ πέρα τα χέρια μας. Χτυπάμε δυνατά την μπάλα και αρχίζουμε να μην τη βλέπουμε την μπάλα. Δηλαδή την οδηγούμε και την περιμένουν τα δάχτυλά μας. Πάμε να το δείξουμε μια φορά Θανάση. Πολύ ωραία. Όσο πιο δυνατά μπορούμε. Σταδιακά τα χέρια μου είναι πάντα πάνω στην μπάλα. Δεν ανεβαίνουν ψηλά τα χέρια. Εδώ και πάνω. Μην την κοιτάς. Οδήγα την. Η επαφή σου στο πιάσιμο δεν είναι τόσο καλή. Δηλαδή χαλαρώνουν τα χέρια σου. Έτσι μπράβο, αλλά τα πόδια σου θέλω λιγισμένα. Είδες που το ξέχασες. Πολύ καλά. Τώρα, όπως έχουμε την μπάλα εδώ, την κρατάμε από κάτω, την ρίχνουμε ψηλά και την πιάνουμε εκεί. Πάνω από το κεφάλι τεντωμένα τα χέρια. Ρίξτε την ψηλά. Η επαφή και το πιάσιμο είναι το ίδιο. Σωστά τα δάχτυλα και παίρνουμε τη λαβή. Πιο ψηλά, Ιωάννα. Ιωάννα, πιο ψηλά. Έτσι. Μπράβο, Αλέξανδρο. Εκεί ψηλά και τα δάχτυλα κατευθείαν παίρνουν τη θέση. Για να δείτε ότι έχετε πάρει σωστή θέση τα χέρια σας, με το που την πιάνετε επάνω και τη χτυπάτε κάτω. Και την παραλαμβάνετε. Είδατε πως έχουμε πλέον τον έλεγχο. Ρίξτε το. Πιάσε. Χτύπα. Δυνατά. Έτσι, μπράβο. Πολύ ωραία. Σαν πιάνα πιο ψηλά. Πιο ψηλά την πάλα. Μπράβο. Πολύ ωραία. Έτσι. Ρίξτε το. Πάρα πολύ ωραία. Ρίξτε την πάλα ψηλά και πηδήξτε να την φτάσετε νωρίτερα. Να πηδήξετε ψηλά. Ωπα! Έλα εδώ, Εύη. Τι έκανε η Εύη? Την περίμενε. Αλλά την έπιασες έτσι. Όχι, ναι, αλλά την έπιασες έτσι. Εκεί θα πάνε τα χέρια μας να την πιάσουνε. Δηλαδή, πηδάμε. Πάνε, πάνε, ας το μην το δείχνεις. Είπαμε, έχουμε ξαναπεί, πήγα να σας δείξω τι λάθος κάνει η Εύη. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι τη λάθος κίνηση δεν τη δείχνουμε. Η ανατροφοδότησή μας, ιδιαίτερα στις νεαρές ηλικίες, πρέπει να είναι μόνο θετική. Να τους δείχνουμε συνέχεια το σωστό. Λοιπόν, πηδήξτε να συναντήσετε την πάλα με τα χέρια τεντωμένα. Εμείς μπορούμε να τους βάλουμε να πηδάνε τα παιδιά σαν να προσπαθούνε να κλέψουνε ένα φρούτο από ένα δέντρο. Πρέπει να συγχρονιστούμε όμως. Λοιπόν, ρίχνουμε και πηδάμε. Πολλοί καλά! Πολλοί καλά! Πολλοί καλά! Μην φεύγεις μπροστά! Κάθε τα άλματα! Κάθε τα άλματα! Πολύ ψηλά τη ρίχνεις! Δυσκολεύεις τον εαυτό σου! Πιο πάνω, Εύη! Πάνω! Όχι τόσο ψηλά! Όχι τόσο ψηλά! Τη ρίχνεις ανεξέλεγκτα ψηλά! Δεν μπορείς να συγχρονιστείς εκεί! Πολύ ωραία! Μαρία, την πιάνεις ψηλά! Όχι χαμηλά! Λίγο το συγχρονισμός! Λίγο κατέβει! Και εντάξει! Άμα πονάει μέσω, σιγά σιγά! Λοιπόν! Την μπάλα πίσω από την πλάτη! Με τα δάχτυλα μας! Την ρίχνουμε μπροστά και την πιάνουμε! Από μπροστά πίσω! Στοπ! Στοπ! Στοπ! Επειδή... Λίγο να έρθετε στη θέση σας με τις μπάλες! Επειδή στις νεαρές ηλικίες, από μπροστά να την πιάνουν πίσω είναι πιο δύσκολο εδώ ο συγχρονισμός και η αίσθηση! Θα ξεκινήσουμε από πίσω! Όλη η ιστορία είναι τι? Να κάνουν τα δάχτυλά μας τέτοια κίνηση που να είναι επαρκής για να έρθει μπροστά η μπάλα! Λίγη! Μικρή! Θα δείτε ότι μόνο με τα δάχτυλα μπορεί να έρθει μπροστά η μπάλα! Θα βρείτε το ρυθμό και την ένταση που χρειάζεται! Μην κάνετε καμία κίνηση στο σώμα σας! Εδώ είστε! Μία, δύο, τρεις... Θα βρείτε την ένταση που χρειάζεται! Χαμηλά, ανοιχτά τα πόδια! Λίγο ακόμα θέλει! Πολύ ωραία! Λίγο ακόμα θέλει λίγο πιο ψηλά! Έλα! Όχι έτσι όμως! Όχι έτσι με τα δάχτυλα σβρόξτιν! Τη ρίχνεις πολύ δυνατά και κάνεις κίνηση στο σώμα! Κοίταξε το σώμα μου! Καθόλου κίνηση δεν έχει κάνει! Μόνο τα δάχτυλά μου και η καρπή μου! Δάχτυλα και καρπή μόνο! Μην κάνεις κίνηση στους όμους και το σώμα! Μόνο δάχτυλα και καρπή! Μένουμε εδώ! Πολύ ωραία! Πολύ ωραία! Πολύ καλά! Βρες λίγο την ένταση! Σαβιανά όχι από το πλάι! Όχι από το πλάι! Δεν υπάρχει λόγος! Έτσι! Ελέγχω! Όχι από πάνω! Είδες πόσο εύκολο είναι τελικά! Αρκεί να βρούμε το σωστό ρυθμό! Τα δάχτυλά σου τι ήτανε! Όχι όχι! Προσέξτε! Ας το πλάι! Με τα δάχτυλα σου βράξει την πάνω! Γιατί γέρνεις! Γιατί κάνεις κίνηση! Όχι αγάπη μου! Δεν χρειάζεται να τη δεις! Γιατί είδες τι έκανες! Η μπάλα ήταν πάνω! Και εσύ έσκυψες! Μην το φοβάσαι! Πολύ καλά την έριξες! Πολύ καλά την έριξες! Χωρίς κίνηση! Να την μπάλα ήρθε μπροστά! Εδώ! Πάμε! Κάνεις πολλές κινήσεις στο σώμα σου! Μην μετακινήσεις το σώμα σου! Έτσι! Θέλει λιγότερη ένταση! Όσοι το καταφέρνουν καλά να κάνουν από μπρος πίσω! Με ένα βήμα μπροστά! Με ένα βήμα μπροστά! Ρίχνουμε! Ένα βήμα μπροστά την πιάνουμε! Από μπρος πίσω! Πολύ καλά το κάνεις! Από πίσω μπρος! Δοκιμάστε και το άλλο! Το ανάποδο! Μην μπάσεις πολλά βήματα! Ένα βήμα θέλει! Να μην πέφτεις στην πλάτη! Στα δάχτυλα! Αυτό σημαίνει ότι έχω αποκτήσει αίσθηση που είναι η μπάλα και που την έστειλα! Με το σφύριγμα! Όλοι μαζί θα ξεκινήσουμε! Σε πρώτη φάση! Όλες τα χέρια πάνω! Η μπάλα να μην πέσει κάτω! Δεν τη βλέπουμε την μπάλα! Την αισθανόμαστε! Λίγο πιο αραιωμένες να είστε! Λίγο πιο αραιωμένες! Λίγο! Λίγο πιο αραιωμένες! Σε πρώτη φάση! Μόνο από πάνω! Μόνο από πάνω! Μόνο από πάνω! Να μην πέσει μπάλα κάτω! Μόνο από πάνω! Μόνο από πάνω! Μόνο από πάνω! Παρακάτω! Δάχτυλα! Μόνο από πάνω! Σε πρώτη φάση! Μόνο από πάνω! hey hey 3 , , , , , , , , , , , , , ΝΤΑ ΘΑΡΕΛΑΚΑ ΜΑΠ� Αν πέσει η μπάλα χάνει η ομάδα. Ανοιχτά τα πόδια στην ίδια εφεία πρέπει να είμαστε. Η μπάλα αν ακουμπήσει κάτω χάνουμε. Οπότε μπορεί να πάει η ομάδα. Αν πέσει η μπάλα χάνει η ομάδα. Αν πέσει η μπάλα χάνει η ομάδα. Αν πέσει η μπάλα χάνει η ομάδα. Αν πέσει η μπάλα χάνει η ομάδα. Αν πέσει η μπάλα χάνει η ομάδα. Οπότε μπορεί να πάει ο κόπος χαμένος, Και τετ θα σφυρίξω μπροστά την μπάλα. that Σε όλο το κόμμα που παντρεύει η σύζυγη του προσφυγού, η υπόσχεσή του δρόμου είναι πάντα δεδομένη. Παραδίδες δεδομένες κλείσεις, και συγχωρείται σε όλο το κόμμα που παντρεύει η σύζυγη του. Παραδίδες δεδομένες κλείσεις, και συγχωρείται σε όλο το κόμμα που παντρεύει η σύζυγη του. Παραδίδες δεδομένες κλείσεις, Όχι. Είναι ένα κλικ μπροστά η δεξιά ομάδα. Αδεώστε καλά και πάμε ένα λάξι πάνω-κάτω. Ο Θανάσης ελέγχει αυτήν την ομάδα και εγώ αυτήν, αν κάνει λάθος. Προσέξτε. Ο κανόνας είναι, εάν πάρω από πάνω δίνω από κάτω, αν πάρω από κάτω δίνω από πάνω. Όποια ομάδα λαθέψει χάνει. Έτοιμοι. Ξεκινάμε από πάνω. Χάσανε. Πήρε από πάνω η Μαρία και έδωσε από πάνω. |
_version_ |
1782818451284295680 |
description |
Εργαστήριο 3: Πάμε! Διπλό σφύριγμα! Διπλό σφύριγμα! Διπλό σφύριγμα! Διπλό σφύριγμα! Διπλό σφύριγμα! Διπλό σφύριγμα! Δάχτυλα! Δάχτυλα! Μόνο δάχτυλα! Μόνο δάχτυλα! Έλα Αλεξάνδρα! Δάχτυλα! Δάχτυλα! Δάχτυλα Αλεξάνδρα! Δάχτυλα! Η παλάμη σου χτυπάει! Την ακούω! Χτυπάει η παλάμη σου! Άσ' το χέρι σου σε μένα! Άσ' το! Έτσι πρέπει να χτυπήσεις! Εδώ! Εκεί! Κατάλαβες? Ωραίο! Τώρα το χαλαρώπι μου που σου λέω! Πολύ ωραίο! Μόνο δάχτυλα χτυπάμε και μετά με το που σηκώνεται η μπάλα αρχίζουμε! Για να δείτε τη δυσκολία! Στόπι μπάλες! Για να δείτε τη δυσκολία που θα αντιμετωπίσουν οι τελείως αρχάροι όσοι είστε δεξιόχηρες χτυπήστε με το αριστερό και το αντίθετο! Για να δείτε πόσο πιο δύσκολο είναι! Είναι σαν κουλό! Τώρα! Πάμε! Γονατίζουμε το ένα γόνατο το άλλο! Δίπλα μας! Η μπάλα δίπλα! Σκύβουμε! Τη χτυπάμε! Εάν αρχίσει να ανασυκωθεί προσπαθούμε να σηκωθούμε χτυπώντας την μπάλα! Με τα δάχτυλα συνεχώς! Σηκώνουμε την μπάλα τη χτυπάμε μερικές φορές και μετά ανασυκωνόμαστε! Σε δεύτερη φάση εάν δεν χάσουμε την μπάλα μας ξανακατεβαίνουμε σε αυτήν τη θέση! Αφού δεν χάσαμε την μπάλα μας και δεν χάσαμε την μπάλα μας αυτό το πράγμα συνεχώς! Πολύ ωραία! Και ξανακατεβαίνεις! Χτυπώντας την μπάλα συνέχεια! Έχεις ανάποδο πόδι! Έτσι μπράβο! Τώρα είναι σωστά! Αρμονικά! Άρα χτύπησε την μπάλα! Έλα! Το σπάδι σε εξήκωσε χτύπα την μπάλα το άλλο πόδι μπροστά! Α, τότε ανάποδα! Εντάξει! Τα δάχτυλά σου είναι πολύ σφιγμένα πρέπει να χαλαρώσεις τα δάχτυλα και να ανοίξουν τα δάχτυλα! Πάμε! Θα το κάνεις πάλι Αλεξάνδρα! Έλα, έλα, έλα! Καλά πας, καλά πας! Αρκεί να είναι συνέχεια! Συνεχόμενο! Πολύ ωραία! Η θέση που θα παίρνουμε όμως όταν σηκωθούμε θα είναι με λιγισμένα τα πόδια και είμαστε εδώ! Ανεβαίνουμε μέχρι εδώ! Δεν πάμε όρθιοι! Ξανακατεβαίνω! Λυγίζω! Αλλάζω χέρι χωρίς να σταματάω την τρίπλα και χτυπάω την μπάλα με το άλλο αλλάζω το πόδι που προβάλλω και ξανασυκώνομαι με το άλλο χέρι! Πάμε! Όλη τη διαδικασία! Άλλαξε χέρι, Κατερίνα! Άλλαξε και πόδι και χέρι! Μαρία! Πολύ ωραία! Πολύ ωραία! Πολύ ωραία! Τα δάχτυλά σου οδηγούν! Είπαμε τα δάχτυλα είναι το κινητό μέρος του χεριού που μπορεί να οδηγεί την μπάλα εκεί που θέλουν! Τα δάχτυλά μας είναι συνέχεια πάνω στην μπάλα! Πού πάει η μπάλα? Εκεί! Ανεβαίνει, κατεβαίνει το χέρι! Μην την αφήνεις! Μην αφήνεις το χέρι σου πάνω στην μπάλα συνέχεια! Το ίδιο δανάη! Κατεβαίνει, ανεβαίνει! Οδήγα την μπάλα με τα δάχτυλά σου εσύ! Πάμε! Περιφορές γύρω από το σώμα! Όπως αντιλαμβάνεστε οι ασκήσεις επαφής αυτές βλέπετε ότι μέσα σε 10 λεπτά 1 τέταρτο που δουλεύετε ήδη έχετε αρχίσει να εξυκοιώνεστε! Οι λεπτομέρειες που προσέχουμε είναι ότι το χέρι μας ακουμπάει μονίμως την μπάλα! Κατεβαίνει η μπάλα κατεβαίνει και το χέρι μας, κατεβαίνει και το σώμα μας! Ανεβαίνουμε! Χτυπάμε δυνατότερα! Πάμε! Περιφορές γύρω από το σώμα! Το γύρο του κόσμου! Που είπαμε χθες στη θεωρία! Όρθιες! Και πάμε! Ξεκινάμε από τη μία πλευρά! Λεμό! Μέση! Γόνατα! Και αντιστρόφως ανεβαίνει! 10 φορές η κάθε μία! Να μην ακουμπάει στο σώμα! Με δάχτυλα κρατάω την μπάλα! Με δάχτυλα! Με δάχτυλα! Όταν ανεβαίνουμε, ανεβαίνουμε! Δηλαδή, αν ξεκινήσω να γυρίζω από εδώ, θα γυρίζω αλλιώς στο ανέβασμα! Να μην ακουμπάει πάνω σου καθόλου! Να μην ακουμπάει! Με δάχτυλα την οδηγώ! Επειδή ορισμένες δυσκολεύεστε, πέτα μου λίγο την μπάλα! Εδώ! Χτυπήστε λίγο την μπάλα έτσι εδώ! Και πάμε αυτήν εδώ την κίνηση! Συνεχώς! Συνεχώς με τα δάχτυλα έτσι! Έτσι! Οδηγήστε από τη μία μέρα έτσι έτσι έτσι! Πηγαίνουμε πάνω κάτω τα χέρια μας εδώ με την μπάλα! Με δάχτυλα! Με δάχτυλα! Δάχτυλα την έχεις! Πιο μακρινά απομακρυνέται λίγο! Εσύ είσαι η Κατερίνα! Σωστά! Ναι! Έτσι μπράβο! Έτσι μπράβο! Πολύ ωραία! Πολύ ωραία! Δάχτυλα τα χέρια μας συνέχεια πάνω στην μπάλα! Ξαναπάμε τώρα το γύρο του κόσμου! Για να δω την βελτίωση που ήδη επιτεύθηκε! Δάχτυλα και πιο γρήγορα! Μεγαλύτερη ταχύτητα! Μεγαλύτερη ταχύτητα! Μεγαλύτερη ταχύτητα! Μεγαλύτερη ταχύτητα! Από κάτω προς τα πάνω Μαρία δεν ανεβαίνεις! Από κάτω προς τα πάνω Μαρία δεν ανεβαίνεις! Εδώ τελειώνω εκεί και ξαναπάω ανάποδα μετά! Εδώ τελειώνω εκεί και ξαναπάω ανάποδα μετά! Ανάποδα! Αντίστροφη στροφή! Ανάποδα! Αντίστροφη στροφή! Θα φτάσουμε στο πιάσιμο μετά! Θα φτάσουμε στο πιάσιμο μετά! Ας αποκτήσω καλύτερη επαφή και μετά θα κάνουμε στο πιάσιμο! Ας αποκτήσω καλύτερη επαφή και μετά θα κάνουμε στο πιάσιμο! Μπροστά σας! Γονατίστε στο ένα γόνατο! Και πάμε την πάλα εδώ! Να στρίβει η παλάμη! Έτσι! Έτσι! Με το ίδιο χέρι! Με το ίδιο χέρι! Με το ίδιο χέρι και μετά θα κάνουμε αλλαγές! Με το ίδιο χέρι! Με το ίδιο χέρι και μετά θα κάνουμε αλλαγές! Με το ίδιο χέρι και μετά θα κάνουμε αλλαγές! Με το ίδιο χέρι και μετά θα κάνουμε αλλαγές! Με το ίδιο χέρι και μετά θα κάνουμε αλλαγές! Όχι! Όχι! Όχι! Εδώ! Έτσι! Έτσι! Έτσι! Το χέρι μας είναι συνέχεια πάνω στην πάλα! Συνέχεια πάνω στην πάλα! Και την οδηγούμε με τα δάκτυλά μας! Πολύ ωραία! Στα δύο γόνατα! Μπροστά η πάλα και πάει! Συμμεία ευθεία και όταν το κάνετε καλά μπορείτε να δώσετε μεγαλύτερη ταχύτητα. Εσείς οδηγείτε την πάλα, τα δάχτυλά σας. Πολύ καλό Αλεξάνδρα, τώρα κατάλαβες τα δάχτυλα πώς δουλεύουν. Πολύ ωραία, πολύ ωραία. Δανάη, την σηκώνεις την πάλα, που σημαίνει ότι δίνει σώδηση προς τα πάνω. Δώστε την. Πολύ ωραία παρασκευή. Έβει, έβει, δεν πειράζει. Πιο γρήγορα λίγο τώρα, δώστε λίγο τα χέρια λίγο πιο γρήγορα. Πολύ ωραία. Ωπ, όρθιες ανοιχτά τα πόδια. Πάμε να κάνουμε ένα οχτάρι με την πάλα τώρα. Ένα, δύο, οχτάρι την πάλα ανάμεσα τα πόδια χωρίς να σηκώνουμε τα πόδια. Εδώ, θέση λιγισμένα γόνατα και πάμε με εορισμό. Εορείτε το σώμα. Δέστε λίγο το φανάση. Πολύ ωραία την καμπάνι. Από μόνες σας αλλάζετε φορά. Εάν πηγαίνουμε από πάνω κάτω έτσι εδώ, πάμε ανάποδα μετά. Είναι σαν να αλλάζουμε χέρι. Λίγα λίγο παραπάνω τα γόνατα σου θα σε βοηθήσει. Κάνε τα λάντεψη. Τέλεια αρμονία η κίνηση. Φεύγει, είδες. Οδήγα την με τα δάχτυλα. Εσύ που θέλεις να πάει. Δεν πρέπει να την κρατάμε καθόλου την μπάλα. Η μπάλα είναι συνέχεια σε κίνηση. Δεν στέκεται στην παλάμη μας. Στα βιάνα πολύ καλά. Στέκεται η μπάλα. Δεν πρέπει να μένει. Να πηγαίνει όσο το δυνατόν από εδώ. Να πηγαίνει με μία εδώ. Να μην μένει στα χέρια μας. Προσπαθούμε. Θέλει καλό συγχρονισμό. Θέλω την κίνηση του σώματος. Ένα, δύο, ένα, δύο. Καλύτερα πάει τώρα. Έλα, έλα. Βρέστε το ρυθμό. Λίγα τα γόνατά σου. Είσαι μόνο τη μέση και θα σε πονέσει και η μέση σου έτσι. Είδες. Καλύτερα πάμε τώρα. Εύη. Πολύ ωραία. Μπράβο. Βρήκες το ρυθμό. Μπράβο. Όχι, όχι. Βρήκες το ρυθμό. Αυτό είναι. Καθίστε κάτω για να ξεκουραστείτε κιόλας. Στα γόνατα οι μπάλες μπροστά σας. Τοποθετήστε τα χέρια σας, τα δάχτυλα ανοιχτά στο πίσω μέρος της μπάλας και να τα βλέπετε. Οι αντίχαιρες προσπαθούμε να είναι κοντά. Έτσι ώστε να σχηματίσουμε το γράμμα W πάνω στην μπάλα τα χέρια μας. Τοποθέτησέ τα πάνω στην μπάλα, Εύη. Είναι πολύ κοντά. Πρόσεξε. Εδώ θα έρθει. Εκεί. Για να λυγίσουμε λίγο τώρα τους καρπούς μας και να έρθουμε σε αυτήν εδώ τη θέση. Προσέξτε. Έχεις λάθος τοποθετημένα τα χέρια σου. Άνοιξε τα χέρια εδώ. Οι αντίχαιρες πιο κάτω και έτσι. Λίγο πιο ανοιχτά, γιατί είναι η μικρή η παλάμη σου. Εφόσον έχουμε μικρά παιδιά, ανοίγουμε λίγο τους αντίχαιρες. Το θέμα είναι να είναι από πάνω. Εκεί όπως κρατάτε τώρα την μπάλα, σηκώστε την επάνω. Κάτω. Και πάμε τώρα γρήγορα πάνω-κάτω την μπάλα έτσι. Σου πέσε. Ιδρώσανε τα χέρια σου. Αφήστε την κάτω και μην κουνήστε τα χέρια σας. Τώρα μπορείτε να δείτε εάν τόση ώρα κρατούσατε σωστά την μπάλα. Κάνουμε έλεγχο δηλαδή. Λάθος θα έχεις. Πρόσθεξε. Τα χέρια ανοιχτά. Ανοίξε τα. Κάτω οι αντίχαιρες. Αυτό είναι το πιάσιμο. Είδες πόσο πιο εύκολο είναι. Και σχεδόν ακουμπάνε οι αντίχαιρές σου και πάλι κρατάς. Εάν θέλεις να την κρατάς πιο καλά, εκεί είναι το καλύτερο καθένα. Να μπορούμε να σπαμε τους καρπούς. Όπως θα σηκώνουμε τώρα την μπάλα. Σηκώνουμε την μπάλα και κάνουμε ένα, δύο, κάτω. Ένα, δύο, τρία, τέσσερα. Ένα, δύο. Προσέξτε. Εδώ είναι χαλαρά οι αγκώνες μου. Δουλεύω μόνο καρπούς και κράτημα της μπάλας. Πάμε. Πονάει το γόνατο σου. Οκ. Κρατώντας την μπάλα εδώ, να σηκωθούμε χωρίς να ακουμπήσουμε τα χέρια μας. Στα γόνατα που είμαστε, πάμε να σηκωθούμε. Την μπάλα την κρατάμε όμως. Με την μπάλα μπροστά. Χτύπημα εδώ και πιάσιμο εδώ την μπάλα. Προσέξτε. Χτύπημα δυνατό. Πάμε. Τα χέρια θα την πιάνουν την μπάλα εδώ. Με τα δάχτυλα χτυπάμε. Όχι μη τη σηκώνεις ψηλά εδώ. Χτύπημα δυνατό. Λίγο άνοιξε τα πόδια σου. Θανάση, κατάλαβες τι θέλω, ε? Δώσε λίγο την μπάλα. Το ίδιο πράγμα θέλω να το κάνουμε από την βασική στάση. Η στάση ετοιμότητος που ήμασταν με πόδια παράλληλα εδώ πέρα τα χέρια μας. Χτυπάμε δυνατά την μπάλα και αρχίζουμε να μην τη βλέπουμε την μπάλα. Δηλαδή την οδηγούμε και την περιμένουν τα δάχτυλά μας. Πάμε να το δείξουμε μια φορά Θανάση. Πολύ ωραία. Όσο πιο δυνατά μπορούμε. Σταδιακά τα χέρια μου είναι πάντα πάνω στην μπάλα. Δεν ανεβαίνουν ψηλά τα χέρια. Εδώ και πάνω. Μην την κοιτάς. Οδήγα την. Η επαφή σου στο πιάσιμο δεν είναι τόσο καλή. Δηλαδή χαλαρώνουν τα χέρια σου. Έτσι μπράβο, αλλά τα πόδια σου θέλω λιγισμένα. Είδες που το ξέχασες. Πολύ καλά. Τώρα, όπως έχουμε την μπάλα εδώ, την κρατάμε από κάτω, την ρίχνουμε ψηλά και την πιάνουμε εκεί. Πάνω από το κεφάλι τεντωμένα τα χέρια. Ρίξτε την ψηλά. Η επαφή και το πιάσιμο είναι το ίδιο. Σωστά τα δάχτυλα και παίρνουμε τη λαβή. Πιο ψηλά, Ιωάννα. Ιωάννα, πιο ψηλά. Έτσι. Μπράβο, Αλέξανδρο. Εκεί ψηλά και τα δάχτυλα κατευθείαν παίρνουν τη θέση. Για να δείτε ότι έχετε πάρει σωστή θέση τα χέρια σας, με το που την πιάνετε επάνω και τη χτυπάτε κάτω. Και την παραλαμβάνετε. Είδατε πως έχουμε πλέον τον έλεγχο. Ρίξτε το. Πιάσε. Χτύπα. Δυνατά. Έτσι, μπράβο. Πολύ ωραία. Σαν πιάνα πιο ψηλά. Πιο ψηλά την πάλα. Μπράβο. Πολύ ωραία. Έτσι. Ρίξτε το. Πάρα πολύ ωραία. Ρίξτε την πάλα ψηλά και πηδήξτε να την φτάσετε νωρίτερα. Να πηδήξετε ψηλά. Ωπα! Έλα εδώ, Εύη. Τι έκανε η Εύη? Την περίμενε. Αλλά την έπιασες έτσι. Όχι, ναι, αλλά την έπιασες έτσι. Εκεί θα πάνε τα χέρια μας να την πιάσουνε. Δηλαδή, πηδάμε. Πάνε, πάνε, ας το μην το δείχνεις. Είπαμε, έχουμε ξαναπεί, πήγα να σας δείξω τι λάθος κάνει η Εύη. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι τη λάθος κίνηση δεν τη δείχνουμε. Η ανατροφοδότησή μας, ιδιαίτερα στις νεαρές ηλικίες, πρέπει να είναι μόνο θετική. Να τους δείχνουμε συνέχεια το σωστό. Λοιπόν, πηδήξτε να συναντήσετε την πάλα με τα χέρια τεντωμένα. Εμείς μπορούμε να τους βάλουμε να πηδάνε τα παιδιά σαν να προσπαθούνε να κλέψουνε ένα φρούτο από ένα δέντρο. Πρέπει να συγχρονιστούμε όμως. Λοιπόν, ρίχνουμε και πηδάμε. Πολλοί καλά! Πολλοί καλά! Πολλοί καλά! Μην φεύγεις μπροστά! Κάθε τα άλματα! Κάθε τα άλματα! Πολύ ψηλά τη ρίχνεις! Δυσκολεύεις τον εαυτό σου! Πιο πάνω, Εύη! Πάνω! Όχι τόσο ψηλά! Όχι τόσο ψηλά! Τη ρίχνεις ανεξέλεγκτα ψηλά! Δεν μπορείς να συγχρονιστείς εκεί! Πολύ ωραία! Μαρία, την πιάνεις ψηλά! Όχι χαμηλά! Λίγο το συγχρονισμός! Λίγο κατέβει! Και εντάξει! Άμα πονάει μέσω, σιγά σιγά! Λοιπόν! Την μπάλα πίσω από την πλάτη! Με τα δάχτυλα μας! Την ρίχνουμε μπροστά και την πιάνουμε! Από μπροστά πίσω! Στοπ! Στοπ! Στοπ! Επειδή... Λίγο να έρθετε στη θέση σας με τις μπάλες! Επειδή στις νεαρές ηλικίες, από μπροστά να την πιάνουν πίσω είναι πιο δύσκολο εδώ ο συγχρονισμός και η αίσθηση! Θα ξεκινήσουμε από πίσω! Όλη η ιστορία είναι τι? Να κάνουν τα δάχτυλά μας τέτοια κίνηση που να είναι επαρκής για να έρθει μπροστά η μπάλα! Λίγη! Μικρή! Θα δείτε ότι μόνο με τα δάχτυλα μπορεί να έρθει μπροστά η μπάλα! Θα βρείτε το ρυθμό και την ένταση που χρειάζεται! Μην κάνετε καμία κίνηση στο σώμα σας! Εδώ είστε! Μία, δύο, τρεις... Θα βρείτε την ένταση που χρειάζεται! Χαμηλά, ανοιχτά τα πόδια! Λίγο ακόμα θέλει! Πολύ ωραία! Λίγο ακόμα θέλει λίγο πιο ψηλά! Έλα! Όχι έτσι όμως! Όχι έτσι με τα δάχτυλα σβρόξτιν! Τη ρίχνεις πολύ δυνατά και κάνεις κίνηση στο σώμα! Κοίταξε το σώμα μου! Καθόλου κίνηση δεν έχει κάνει! Μόνο τα δάχτυλά μου και η καρπή μου! Δάχτυλα και καρπή μόνο! Μην κάνεις κίνηση στους όμους και το σώμα! Μόνο δάχτυλα και καρπή! Μένουμε εδώ! Πολύ ωραία! Πολύ ωραία! Πολύ καλά! Βρες λίγο την ένταση! Σαβιανά όχι από το πλάι! Όχι από το πλάι! Δεν υπάρχει λόγος! Έτσι! Ελέγχω! Όχι από πάνω! Είδες πόσο εύκολο είναι τελικά! Αρκεί να βρούμε το σωστό ρυθμό! Τα δάχτυλά σου τι ήτανε! Όχι όχι! Προσέξτε! Ας το πλάι! Με τα δάχτυλα σου βράξει την πάνω! Γιατί γέρνεις! Γιατί κάνεις κίνηση! Όχι αγάπη μου! Δεν χρειάζεται να τη δεις! Γιατί είδες τι έκανες! Η μπάλα ήταν πάνω! Και εσύ έσκυψες! Μην το φοβάσαι! Πολύ καλά την έριξες! Πολύ καλά την έριξες! Χωρίς κίνηση! Να την μπάλα ήρθε μπροστά! Εδώ! Πάμε! Κάνεις πολλές κινήσεις στο σώμα σου! Μην μετακινήσεις το σώμα σου! Έτσι! Θέλει λιγότερη ένταση! Όσοι το καταφέρνουν καλά να κάνουν από μπρος πίσω! Με ένα βήμα μπροστά! Με ένα βήμα μπροστά! Ρίχνουμε! Ένα βήμα μπροστά την πιάνουμε! Από μπρος πίσω! Πολύ καλά το κάνεις! Από πίσω μπρος! Δοκιμάστε και το άλλο! Το ανάποδο! Μην μπάσεις πολλά βήματα! Ένα βήμα θέλει! Να μην πέφτεις στην πλάτη! Στα δάχτυλα! Αυτό σημαίνει ότι έχω αποκτήσει αίσθηση που είναι η μπάλα και που την έστειλα! Με το σφύριγμα! Όλοι μαζί θα ξεκινήσουμε! Σε πρώτη φάση! Όλες τα χέρια πάνω! Η μπάλα να μην πέσει κάτω! Δεν τη βλέπουμε την μπάλα! Την αισθανόμαστε! Λίγο πιο αραιωμένες να είστε! Λίγο πιο αραιωμένες! Λίγο! Λίγο πιο αραιωμένες! Σε πρώτη φάση! Μόνο από πάνω! Μόνο από πάνω! Μόνο από πάνω! Να μην πέσει μπάλα κάτω! Μόνο από πάνω! Μόνο από πάνω! Μόνο από πάνω! Παρακάτω! Δάχτυλα! Μόνο από πάνω! Σε πρώτη φάση! Μόνο από πάνω! hey hey 3 , , , , , , , , , , , , , ΝΤΑ ΘΑΡΕΛΑΚΑ ΜΑΠ� Αν πέσει η μπάλα χάνει η ομάδα. Ανοιχτά τα πόδια στην ίδια εφεία πρέπει να είμαστε. Η μπάλα αν ακουμπήσει κάτω χάνουμε. Οπότε μπορεί να πάει η ομάδα. Αν πέσει η μπάλα χάνει η ομάδα. Αν πέσει η μπάλα χάνει η ομάδα. Αν πέσει η μπάλα χάνει η ομάδα. Αν πέσει η μπάλα χάνει η ομάδα. Αν πέσει η μπάλα χάνει η ομάδα. Οπότε μπορεί να πάει ο κόπος χαμένος, Και τετ θα σφυρίξω μπροστά την μπάλα. that Σε όλο το κόμμα που παντρεύει η σύζυγη του προσφυγού, η υπόσχεσή του δρόμου είναι πάντα δεδομένη. Παραδίδες δεδομένες κλείσεις, και συγχωρείται σε όλο το κόμμα που παντρεύει η σύζυγη του. Παραδίδες δεδομένες κλείσεις, και συγχωρείται σε όλο το κόμμα που παντρεύει η σύζυγη του. Παραδίδες δεδομένες κλείσεις, Όχι. Είναι ένα κλικ μπροστά η δεξιά ομάδα. Αδεώστε καλά και πάμε ένα λάξι πάνω-κάτω. Ο Θανάσης ελέγχει αυτήν την ομάδα και εγώ αυτήν, αν κάνει λάθος. Προσέξτε. Ο κανόνας είναι, εάν πάρω από πάνω δίνω από κάτω, αν πάρω από κάτω δίνω από πάνω. Όποια ομάδα λαθέψει χάνει. Έτοιμοι. Ξεκινάμε από πάνω. Χάσανε. Πήρε από πάνω η Μαρία και έδωσε από πάνω. |