6. Συνεργατική Μάθηση / Το εργαστηριακό μάθημα στοχεύει στο να μάθει στους σπουδαστές να επιλύουν προβλήματα χρησιμοποιώντας τεχνικές επίλυσης που έχουν διδαχτεί στο θεωρητικό μάθημα, με τη βοήθεια προγραμματιστικών περιβαλλόντων: α) τη συναρτησιακή γλώσσα ΤΝ Common Lisp και β) το περιβάλλον ανάπτυξης εμπείρων συστημάτων CLIPS.

Το εργαστηριακό μάθημα στοχεύει στο να μάθει στους σπουδαστές να επιλύουν προβλήματα χρησιμοποιώντας τεχνικές επίλυσης που έχουν διδαχτεί στο θεωρητικό μάθημα, με τη βοήθεια προγραμματιστικών περιβαλλόντων: α) τη συναρτησιακή γλώσσα ΤΝ Common Lisp και β) το περιβάλλον ανάπτυξης εμπείρων συστημάτων C...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Georgouli
Γλώσσα:el
Φορέας:ΤΕΙ Αθήνας
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:teiath / Τεχνητή Νοημοσύνη (Ε)
Ημερομηνία έκδοσης: undergraduate 2015
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή
Διαθέσιμο Online:https://ocp.teiath.gr/modules/units/?course=CS_UNDER102&id=510
Απομαγνητοφώνηση
Το εργαστηριακό μάθημα στοχεύει στο να μάθει στους σπουδαστές να επιλύουν προβλήματα χρησιμοποιώντας τεχνικές επίλυσης που έχουν διδαχτεί στο θεωρητικό μάθημα, με τη βοήθεια προγραμματιστικών περιβαλλόντων: α) τη συναρτησιακή γλώσσα ΤΝ Common Lisp και β) το περιβάλλον ανάπτυξης εμπείρων συστημάτων CLIPS.: Κάνουμε δύο πράγματα το ένα είναι να λύσουμε τις τελευταίες απορίες που έχουμε με την εργασία αυτή που στείλατε δηλαδή και υπάρχουν τριών κατηγοριών εμπόρων αποδράσεις που στάθηκαν 1η κατηγορία μίνι κατηγορία των εργασιών των Γάλλων θα χαρακτήριζαν λεηλασίες οι οποίες έχουν τεκμηριώσει πολύ καλή και έχουνε λύσει όλα τα ζητούμενα δηλαδή έχουν παρουσιάσει το πρόβλημα έχουν εξηγήσει τις μεθόδους θα αξιοποιήσουν ναι έχουν εξηγήσει είπε είχανε έχουν παραθέσει του κώδικα τεκμήρια σχολίασε μένω και έχουν ένδειξη και τα αποτελέσματα εργασίες δηλαδή οι οποίες δεν τους λείπει η υπάρχει μια δεύτερη κατηγορία εργασιών οι οποίες έχουν λειτουργήσει αυτά που ζητείται αλλά δεν έχουνε κάνει κανέναν μια καμία σοβαρή τεκμηρίωση δηλαδή η τεκμηρίωση δεν απειλεί ότι ακολουθεί συνάπτει στα περυσινά τι ζητάτε συναντηθήκατε τέχνης είναι το πρόβλημα το πρόβλημα είναι αυτό το οποίο πρέπει να παρουσιαστεί να πείτε ένα πιο πριν το πρόβλημα να ζητείται να κάνουμε αυτό το βήμα να το πώς το πετύχαμε αυτό πρόβλημα και ναρκωτικά που αναπτύξαμε ξεκινάτε με το τελευταίο να απορείτε που αναπτύξαμε και κάνει δύσκολα μπορείς να το κάνεις όταν το κλειστό πρόβλημα ας πούμε με Best και δεν έχει κάνει κανένα σχολιασμό πιο τα κριτήρια αυτής μεθοδικά ανοικτή μέθοδος γιατί διαλέξατε αν επιτυχημένη αλλά δεν είναι αυτό λοιπόν στη δεύτερη κατηγορία εργασιών λείπει και θα τις χαρακτήριζα ναι σε αυτήν όσον αφορά την επιδόσεις σας και είναι και οι κατηγορίες των κατά κατηγορία των εργασιών που επιμένετε ορισμένα στελέχη ένα κώδικας των οποίων κατά τεκμήριο δεν είναι δικό σας είτε είναι είτε δεν είναι κανένας λοιπόν δήλωσε ότι κόβει το σκέφτομαι θα ελέγχω ούτως η άλλως τώρα έρχεται και κάποια αποτελέσματα αρχικά το πρώτο Τρέξτε κάτω απ' το λιοντάρι έχετε παρουσιάσει μπορεί να μπουν σε κάποιο κόπο τον λαό αλλά συριζα την ψαλίδα κώδικα ούτε ξέρω πώς να το τρέξετε τελικά δέχτηκαν αποτέλεσμα αυτό λοιπόν είναι θέμα σκοπός για σας και για μένα υπάρχει περίπτωση ενδιάμεσης πολλοί είναι ότι είτε τα κάψει πολύ καλά είτε με τρεις δεν έχετε κάνει ώρα τα ζητούμενα δηλαδή δεν έχετε πετύχει όλες με τον όσκαρ και μόνο ότι σε βάθος κάποιοι χάνεται σε βάθος και πλάτος και κάνετε προχώρησε και παραπέρα για να το πετύχει και η αυτή προς τον ΕΟΠΠΥ που κάνατε ολοκληρωμένα έχετε προσπάθησε επειδή κριτήριο έχετε πάει Θεσσαλονίκη κριτήρια δεν έχει σημασία από όλα είναι να έχουμε ένα περίμεναν να θα σας έρθει η επιφοίτηση του αγίου πνεύματος με κάτι τελείως καινοτόμο καινούργιο που κάνεις αντοχή μας αν πεινάτε κάποιοι άλλοι βέβαια την ενσωμάτωσαν την κατανοήσετε κατακτήσετε και παρουσιάσετε κι αυτό είναι μια πολύ καλή προσπάθεια και αφού η λογική θέλω πρώτα απ όλα να μου πείτε εάν εσείς που είστε παρόντες εδώ πείτε προσπαθήσει καν ότι κάποια απορίες ακόμη τότε ότι έπρεπε να κάνει κάτι πάνω σε αυτό που κάνατε γιατί έγιναν ορισμένα πάντα γιατί δεν έγιναν και μετά στη συνέχεια θα προχωρήσουμε σε ομάδες να δείξουν οι ομάδες τις εργασίες στους μέσους και δηλαδή μπορεί να ξεκινήσουμε από κει πάνε με τις μάνες που τώρα συγκροτήσαμε πρώην μεικτές δηλαδή κάποιος που έχει στην πολύ καλή εργασία κάποιος που έχει στείλει μετράει πολύ άσχημη καθόλου αρχής δεν αυτόν όποιος έστειλε την καλή εξηγεί σε όλα στον άλλον τους άλλους αυτοί έχουν κάποιες απορίες επιλύουμε γυναίκα δείχνει και αυτοί τις δικές τους και το Ποιοι προσπαθούν οι υπόλοιποι της ομάδας να κάνουν προτάσεις πώς θα μπορούσε να βελτιωθεί γιατί τα λέω όλα αυτά γιατί έχετε ένα ευκαιρία βελτίωσης δηλαδή μέχρι την άλλη δευτερα το πρωί χρόνος είναι λίγος πέφτει πρωτομαγιά μέσα κλπ κλπ αν όμως νομίζετε ότι μπορεί σε κάποιον να κάνει καλύτερο μετά από αυτή τη συνεργασία ώστε να βελτιώσετε τη γεύση η το κριτήριο η οτιδήποτε έχει την ευκαιρία να το στείλετε άνοιξε μια εργασία για όλους εκείνοι οι Γάλλοι έκαναν την πάπια ένα εργασία για όλους όποιοι θέλετε ποτέ ξανά τις και αν κρίνουμε ότι προσπαθεί αυτήν αξιόλογη καναδικές ένα απλή αντιγραφή μπορείτε να ξαναβάλει είτε να καταπέσει και να πάρτε έναν καλύτερο βαθμό λοιπόν στο δεύτερο μέρος του μαθήματος να κάνουμε μια προσομοίωση της εξέτασης για την προσομοίωση χρειαζόμαστε δύο πράγματα τα οποία θα τα έχετε ούτως η άλλως και την ώρα της εξέτασης το πρώτο είναι ένα κώδικας για το DFS ένα σκελετός δηλαδή ουσιαστικά είναι ειλημμένη εργασία ένα μέρος της εργασίας της τρίτης Λιμενικής ως προς το συμπόσιο στη σε βάθος αναζήτηση μόνο με μέτωπο σκιαγραφεί ζήτησε πολλά περισσότερα αυτό ήταν ας πούμε το πρώτο βήμα που πρέπει να έχετε κάνει την εργασία έχουμε λοιπόν εκτιμώ έχουμε βάλει στα έγγραφα της ομάδας σας μπορείτε να πάτε μέσα στο E-Class και να το δείτε και το οποίο μπορείτε να το κατεβάσετε και αυτό να δουλέψετε εναλλακτικά μπορεί να δουλέψει με δικές της εργασία σωματείων την έχετε αν αυτή είναι κατανοητό πολύ καλύτερα και πολύ πιο εύκολο διαχειριστή για σας άρα δεν έχετε παρά να έρχεται έτοιμο ένα κώδικα είτε αυτόνομα είτε κάποιον άλλον που ούτως η άλλως μπορείτε να το έχετε μαζί σας και πάνω σε αυτό ένα σκελετός που βλέπεις οι λοιποί αυτόν τον κώδικα τους σε παρεμβάσεις από τον κώδικα πρόσφερε με βάση λείπει μόνο λοιπόν μόνο οι τελευταίες κατά τα άλλα είναι πλήρης Air προσθέστε και τους τελευταίες ας πούμε το πρόβλημα του Pac-Man που έχουμε κάνει και το τρέξετε υπήρχε μια χαρά μόνο με την απλή προσθήκη συντελεστών της Spigen ωρέ αν αλλάξουμε τρόφιμα υπόσχονται ένα καινούργιο προϊόν με εκείνο της εξέτασης θα μπορούσατε να το μάθετε αν θυμάστε τους συντελεστές και πάλι ψηλά για τον καινούριο πρόβλημα ΝΑΤΟ βάλθηκε να παίξει έχει αποτελέσματα θεωρητικά ναι αυτό δοκιμάστε να κάνουμε γιατί έτσι θα εξετάσει υπόδειγμα εξετάσεις θα βρείτε πάλι μέσα στο E-Class αν πάτε στο φάκελο με τα έγγραφα και βρείτε μέσα από παλιές αλλά θέματα υπάρχει μέσα ένα πρόβλημα που λέει ότι βασικό θέμα εξέταση θέμα εξέταση πρώτο μέρους που πολλοί κάτοικοι αυτό είναι συγγενές με το Pac-Man με τη λογική ότι έχουμε μια πολυκατοικία με τρεις ορόφους αν κάνω λάθος θα μπορούσαν τα δύο γεωγραφικά μπορεί να είναι 414 αισθητή ξεκινάμε με ένα σταθερό ρυθμό στις τρεις ταυτόχρονα έχουμε ένα πληθυσμό από ανθρώπους που περιμένουν να μπουν σε ένα ασανσέρ που πηγαίνει από όροφο σε όροφο και το ασανσέρ μπορεί να πάρει το πολύ 10 άτομα ασανσέρ βρίσκεται σε έναν όροφο και είναι αυτό το οποίο θέλουμε να παρακολουθούμε σαν οντότητα σαν αντικείμενό του προβλήματος το αντικείμενο του προβλήματος δηλαδή είναι το ασανσέρ ανδρέα σας λοιπόν δεν ξέρουμε σε ποιον όροφο βρίσκεται και πόσους έχει μέσα ταυτόχρονα θέλουμε και μια δεύτερη είχε ένα αντικείμενο που είναι η οροφή γιατί μας ενδιαφέρουν οι όροφοι ήθελα ξανά ποιος ποιος όροφος είναι και πως περιμένουν σε κάθε ενορία του ποια η σχέση των αντικειμένων δηλαδή του ασανσέρ με τους ορόφους ότι ένα ασανσέρ βρίσκεται σε κάποιον όροφο αυτό το διάμεσο με τη δυνατότητα να μπει μέσα αυτός που περιμένει να μπει μέσα στο ασανσέρ αλλά αυξηθούν δηλαδή αυτό που λέμε σας σε βάσει του αριθμού των αυτών περιμένουν στον όροφο ναι maximum 10 δηλαδή μπορώ από το πολύ 10 περίμενε 20 δηλαδή και μέσα εκεί ποιες θα μπουν επτά ίαν 13 περί επανένταξής πήζει και συζητείται ας το πρόβλημα πρώτα ζητείται να κατεβούμε για θυμίστε μου τι έχει για ζητούμενο το ζητούμενο είναι το ζητούμενο λοιπόν είναι να παρουσιαστούν οι κινήσεις θα κάνει ανελκυστήρας ώστε όλοι γενική να επιβλέψουν και άρχισαν να πετούν στην αρχική του θέση δηλαδή αν ξεκινήσει μια κατάσταση εικονικής θείας να μισήσουν όροφο τρεις θέλετε να έχουμε μπει όλοι σαν σε και να είναι το τρίτο πάνελ επίσης το όνομα της θείας αν το δύο στα δύο κλπ στην ουσία είναι να ανεβοκατεβαίνει έτσι ώστε να μπορέσει να μαζέψει όλους ενοίκους να βρεθεί στον όροφο είτε στην αρχή είναι συγγενές με το να λίγο πολιτεία με φρούτα έχουμε ενοίκους αλλά έχουμε μόνο 9 με πολλούς και ούτω καθ' εξής που σας ζητάει μια εξέταση μια εξέταση πρώτα από όλα θα σας ζητάει να περιγράψει το πρώτο λεπτό πάγο μεταφορικά ότι έχουμε να πάρουμε αντικείμενα η σάσα είναι της οροφής ασανσέρ έχει αυτές τις ιδιότητες οι τρεις όροφοι φόρτιση ιδιώτες αυτοί οι περιορισμοί του προβλήματος αυτή είναι μια κατάσταση που θα θέσω στην τελική χάραξη θα ζητήσει και φυσικά θα καταλήξει σε μια με τρόπο παρουσίασης του της δομής της περιγραφής της κάθε οντότητας μια κατάσταση και να πει τα καλύτερα άλλη μια κατάσταση πώς παρουσιάζεται μπορείτε σας το μήνυμα αυτό σουμε να πώς περιγράφει μια κατάσταση και να δείχνει ανάλογα πως κάθε φυτό το ζητούμενο στη συνέχεια σαν δεύτερο ερώτημα πάντα θα περπατούν γράψτε όλοι δεν είναι κάτι απλό για να αποδείξει την κατανοήσετε το πρόβλημα το δεύτερο είναι να γράψει τους τελευταίες οι ελεγκτές θα προσπαθήσουμε να είναι αρκετά εύκολη ξεκινήστε με μια προσέγγιση μας όσο γίνεται πιο απλή δηλαδή να σας δείξουμε άφησαν άφωνους εσείς θα πάψει να τους περιγράψει τους πιθανόν ν διότι αφού τουλάχιστον αυτούς τους τελευταίες θα σας ζητήσουμε να τους ενσωματώσει στο κώδικα σκελετό που είπαμε πριν και άμεσα αποτελέσματα αυτό όχι περιμένει αυτό λοιπόν είναι μέχρι και το ερώτημα του γ διόρισε Tiffany Children καλά αυτό είναι μέχρι τώρα είναι ότι παντού τομές και δώστε αποτελέσματα άρα μέχρι το γ το πρώτο είναι εύκολο περιγράφει το δεύτερο είναι οι ελάχιστες το τρίτο είναι η ολοκλήρωση και σώματος μέσα στο κόμμα παρουσιάζει δυσκολία και με δυσκολία μπορούσε διεξοδικά και εξελίσσεται σαν να ξέρετε ότι όποιες και να γράψω σελίδες τρεις είναι απλώς απόδειξη ότι ξέρετε να δουλεύετε τον σκελετό του αλγόριθμου και να ξέρετε με βάση τα αποτελέσματα κλπ κλπ δηλαδή πάλι ότι τα τελευταία τέσσερις το δ είναι το να φτιάξει μια δομή δηλαδή εδώ που σας ζητηθεί ότι πάτε να τελεστεί ξερνάει αναδρομικώς ώστε να μην παίρνει μόνο τους τρεις ορόφων του 13 και πιθανή ανατροπή αν κάποιος δεν το ξέρει δεν έχει φτάσει τις πολεμιέται έχει σταματήσει μέχρι το τρεις και τα πέντε καλά περνάει από την παπαδιά βαθμό κατά κάποιο τρόπο και στο τέλος την ένα απλός ακόμη μπόνους για τον τρόπο με τον οποίο θα στείλετε την απάντησή σας πλατίνα έχει μια μικρή στην τεκμηρίωση έχετε πει τι καταφέρατε να κάνετε ότι τρέχει κάτι τρέχει εγγυητή Evan Πάρο ξεκινώντας την περίθαλψη έχετε καταφέρει θα ευχαριστώ πολύ περισσότερο αν το έχει κάνει αυτό λοιπόν αυτή προσπάθειά σας να βοηθήσετε να παρουσιάσει σωστά ότι έχει επιτύχει παίρνει άλλο ένα βαθμό αυτό είναι τώρα για το πρόβλημα του συγκεκριμένου μοντέλου ξεκίνησε να δουλεύει να δείτε πόσο χρόνο θα σας πάρει είναι πολύ απαιτητικό όσο δηλαδή χρόνο την πρόεδρο Ολάντ να κάνετε μέσα σε τρεις τέταρτα