ΚΔΑΠ "ΤΟ ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ"- ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ- 09-04-2020 (ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ) /

: Καλημέρα σας, καλημέρα σε όλους, καλημέρα παιδιά, να είστε καλά, γενικοί και δυνατοί. Πριν τη σήμερα, πρώτες κάναμε κάποια παιχνιτάκια και λίγο προπονησούνα, σήμερα θα κάνουμε μια γενική προπονησία, κάποιες ασκήσεις ισορροπίας και λίγο εντυράμμους. Εντάξει, και στο τέλος θα κάνουμε και κάποια παιχ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Είδος:Συνεδριάσεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2020
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=1IgXI2c-H5s&list=UCw64Tcvs6PvhGRzCSVu6iXA
Απομαγνητοφώνηση
: Καλημέρα σας, καλημέρα σε όλους, καλημέρα παιδιά, να είστε καλά, γενικοί και δυνατοί. Πριν τη σήμερα, πρώτες κάναμε κάποια παιχνιτάκια και λίγο προπονησούνα, σήμερα θα κάνουμε μια γενική προπονησία, κάποιες ασκήσεις ισορροπίας και λίγο εντυράμμους. Εντάξει, και στο τέλος θα κάνουμε και κάποια παιχνιτάκια με την παλίτσα, δεν ξερθεί να βάλει, να κλείσουμε ευχάριστα και αυτή τη εβδομάδα πριν τις γιορτές του Πάσχα. Καλημέρα σε όλους, δεν ξέρω ποιοι έχουμε ξεχάσει να κάνουν, καλημέρα σε όλα τα παιδιά, και εγώ και η κυρία Λέκα. Υπομονή, συνεχίζουμε με δύναμη, με κινητικότητα, με προπόνηση, αγαπάμε τον οθεντισμό, πεντάμε αυτό το μήνυμα, μένουμε στο σπίτι σταθερά, να απομακρυθεί όλο αυτό που ζούμε και να βγούμε όλοι γυροί και δυνατοί. Η προπόνηση και η άσκηση μας κρατάει για τις καλλιών δυνατούς, και στη ψυχή μας και στο σώμα μας, κοντά μας όσο ώρα μπορείτε, και παραναμάνω και άλλες ώρες και άλλες μέρες της ενομάδας, το προγράμματάκι που εφαρμόζουμε. Καλημέρα σε όλα τα παιδιά του ΚΔΑΠΑ, καλημέρα σε όλα τα παιδιά της πόλης, καλημέρα σε όλα τα παιδάκια που μας βλέπουν παντού. Η προσπάθεια του Δήμου συνεχίζεται μαζί με την Κυπά να εφαρμόσουμε το πρόμαγμα εγγυμαστικής και εικαστικών μένω μες στο σπίτι. Αρχίζουμε. Επιτόπιο τρεξιματάκι, όπως προχθές, πολύ ήπια, πολύ ήπια. Ξεκινάμε πέντε σήμερα χαλαρά και ήρεμα. Κανονικά θα το τελειώνω από σχολεία για να πάω σε ηλιοθέση του Μάσκα. Χαλαρά. Πολύ ήρεμα. Για ένα λεπτό αυτό, έτσι. Η δομάδα είναι αφενωμένη αφορά γυναστική στο Μιχάλη Λομπούσι. Στον οργανισμό και τον αδερφητή των Ερσέων και των μεγάλων κυρίως ταποστάσεων. Είχε ρεκόρσε όλες τις αποστάσεις του Μιχάλη. Ήταν πρώτοικο για μας. Και τα μπλουζάκια του δίδο μερόν προπόνηση ήταν από τους ακόνες που το διαγραμμώνει ο Δήμος Αγρινείο κάθε χρόνο στην τίμη του. Συνεχίζουμε, τσόκιν χαλαρό. Κατουχεράκια. Στον Ιουσπημένη, πιέζομαι σε μόνο ποδαράκι και μόνο το ψηλά. Πατάω μήκη. Και συνεχίζω με επιτόπιμο. Να ξεκουραστώ για ένα λεπτό, αλλά σε κίνηση. Καταπροστά, λίγο πίσω. Καταπροστά, λίγο πίσω. Αναπνοή να έρθει. Πάμε πάλι στο επόμενο λεπτό. Τρίτο λεπτό. Ένα λίγο τσόκιν, ένα περπάτημα να εδημίσω, ένα χαλαρό τσόκιν. Κάποια παιδιά μετά, παιχνίδια με την μπάλα. Δύο τάσεις. Το σημερινό προγράμματάκι των παιδιών. Συνεχίζω, συνεχίζω, συνεχίζω. Συγκεντρωμένος. Ευχάριχτος. Βάζουμε και το μπαμπά στον προγράμμα. Έλα μαμά να κάνετε και σε ειδικό, τουλάχιστον το πρώτο μέρος, να σημαίνει κάπου το παιχνίδια. Ωραία, ωραία, ωραία. Συνεχίζω λίγο ακόμα, συνεχίζω λίγο ακόμα. Λίγο λίγο. Ήραιμο. Πάμε πάλι λίγο πιτόκλια, βάλαμε λεπτό, να σταματήσουμε το πρώτο μέρος. Τους δεσμεύα πόσμους. Καλημέρα σε όλους να μπήκαν τώρα και βλέπουν. Είδα η τελευταία προπονήση πριν τη Μεγαλή Δωμάτα. Θα επανεύθουμε πάλι μετά. Ευχή όλων είναι να μην επανευθούμε, να έρθουμε στους χώρους μας. Στο σχολείο, στα κύπεδα, στο κταπ. Να παίξουμε, να βρούμε τις αποστάσεις μας. Να χαρούμε να σε αντιθούμε. Ευχή όλων είναι να μην επανευθούμε, να έρθουμε στους χώρους μας. Στο σχολείο, στα κύπεδα, στο κταπ. Να παίξουμε, να βρούμε τις αποστάσεις μας. Να χαρούμε να σε αντιθούμε. Θα δούμε πώς θα πάει η συμπεριφορά μας πρώτα. Η υγεία του κόσμου, η προσοχή, η συγκέντρωση. Να περάσει όλο αυτό που ζήσαμε και ζούμε. Καλημέρα πάλι σε όλα, παιδιά. Τελειώσω με τον κύριο του Απρόλογου και τραγουδάκι σε σταματάκι. Τυνάζω, πόδια πάντα, δεν ξερνώ. Προσπαθώ να είμαι έτοιμος σωματικά, ψυχοβερματικά, νεύρια στο νευρικό μου σύστημα, χωρίς να είμαι κουρασμένος. Θέλω να έρχομαι σε μια κατάσταση, να εφαρμόσω την πυροβόλησή μου, χωρίς να έχω κασένεργεια. Να με φρέσκω, να μου το εξηγήσω. Λοιπόν, στροφές κεφαλίου δεξιά, διστερά και μένω. Πόδια στο άγγμα των όμων. Πάμε δεξιά. Μένω, μένω, μένω. Πάμε δεξιά. Μένω, μένω, μένω, μένω. Πάμε δεξιά, ξανά. Λίγο αφία να βλέψουμε. Ένα καλό δυσταματάκι. Πάμε δεξιά. Πάμε ξανά. Μία δεξιά και μια δεξιά. Χαλάραμε. Κάψεις το κεφαλί του μπροστά, πίσω. Μπροστά, πίσω. Μπροστά, πίσω. Ωραία, ωραία. Όμους, περιφορές στους όμους μου. Κυκλάκια μπροστά, μπροστά, μπροστά. Έτσι, έτσι. Πολύ ωραία, κυκλάκια πίσω. Πίσω, πίσω. Βγάζω, βγάζω. Βγάζω όμους, μπράβο, μπράβο. Πολύ ωραία. Χαλαρώνουμε. Ανοίγω χέρι. Προς τα πίσω. Κάψεις πίσω, πίσω, πίσω. Βγάζω θόραικα, δύο. Δέκα, ωραία, ωραία. Ψηλά χέρια, καθομένος στο ένταφος, δεν μπορώ πίσω. Μία, δύο, τρεις, έσσετα, πέντε, έξι, εφνά, δώ, εννέα, δέκα. Πολύ ωραία. Χαλαρώνω. Κατωχέρια, πίσω. Τα χέρια μου κοιτάει έτσι και πάλι έχω πίσω. Μία, δύο, τρεις. Και τεριέφερα και πλάτης. Δέκα, ωραία, ωραία, ωραία, ωραία. Λίγο καρπούς. Λίγο καρπούς. Κυκλάκια, κυκλάκια, κυκλάκια, κυκλάκια, κυκλάκια, κυκλάκια. Πολύ ωραία. Χαλαρώνω. Στρίβω και μένω, μένω, μένω, μένω, μένω, μένω, μένω. Μπορώ να μείνω αρκετή ώρα εδώ και να ανοίξει πολύ πλάτη μας. Η στροφή να βοηθήσει έκρος και να ανοίξει πολύ. Μένω έτσι πιο δυνατόνταρα. Παραμένω αυτό. Πολύ ωραία. Κατεβαίνουμε σιγά σιγά προς τα πόδια μας. Λοιπόν, μία το ένα ακούγονται μπροστά, μία το άλλο. Μία το ένα, ψηλά, βγάζω εκεί μία το άλλο. Βγάζω γόνατο, έτσι. Είμαι ακόμα στη προδελφασία μου. Πάμε. Μία το ένα, μία το άλλο. Μία το ένα, μία το άλλο. Συνεχίζω εκεί, γόνατο. Ήσια μπροστά μου, μπροστά. Το ένα δεδομένο σφυρίξεις και όλο βγαίνει μπροστά. Πολύ ωραία. Χαλαρώνω, χαλαρώνω. Λοιπόν. Επιτόπια πατάκια, δέκα χαλαρά στη σπίττα να σταθούμε χαμηλά. Καστροφυνοί, μη, και πόδια. Ζεσταίνομαι για να πάω στις διατασούλες μου. Οι διατασούλες μου έχουν έξις. Η κυριακή πέρα του ένα πόδι πλέον της χέριας το σηκάνουν. Τετωμένο το άλλο μέρος του κέφαλου. Αλλάζω. Ο πόδι σφυρίξεις πίσω μυγισμένο, το προστά τετωμένο. Πέφτω, τραβάει δικέφαλος. Ωραία. Ακούτε, να χαλαρώστε εγώ. Ανοίγω πόδια και πέφτω στη μέση σιγά σιγά και μένω. Μένω, μένω, μένω, μένω. Δέκα. Και όπως είμαι εκεί τώρα, πάω κατευθείας στη μία πλευρά. Και πέφτω. Βλέπω το άλλο πόδι, προβολεί το άλλο. Και επί τόπου όπως είμαι εκεί, κυρίζω κατευθείας στην άλλη. Τετωμένο και προβολεί. Ωραία. Όρθιος. Προβολεί μπροστά το πόδι, όπως βλέπετε. Προβολεί μπροστά. Ισιοειδητική τάδε μπροστά. Στέλνουμε στο μπροστά πόδι. Ισορροπία στο πίσω. Μένω, μένω, μένω. Μένω. Αλλάζω. Μένω, μένω, μένω. Μένω, μένω, μένω. Ωραία, έτοιμους. Λοιπόν. 10-11 λεπτά. Ό,τι πρέπει. Ένα πλήρες σταματάκι. Σημαντικό για τα παιδιά. Συντοιδισμί. Ταχυτητούλες. Ισορροπία. Παράξενο πράγμα. Το χρησιμοποιούμε, το κάνουμε, επιτυχάζομαι να το βελτιώσουμε. Σε όλα τα θύματα χρειάζεται να έχουμε ισορροπία και καλή συνεργογή. Πάμε ασκή ισορροπίας. Πρώτον. Ασκή ισορροπίας. Ας το πούμε και έτσι. Προθερθώ να το κάνω για σαν παιχνίδερ. Να έχω χρησιμοποιούνται τα παιδιά. Μαζεύω κόδι στο κουτσό. Το κλασικό στέκομαι. Στέκομαι. Όσο μπορώ να συγκεντρωθώ, να συγκεντρωθώ, να στέκομαι. Μετράω στο 10. Ξεκινήσαμε το κυρίως μέρος, έτσι, στο ένα από τα. Δουλεύω του ίδιου και τις δυο πλευρές, έτσι. Καλή πλευρά σου και δεξιά και δεξιά. Πάμε στο δεξικό τύπο. Καλημέρα, χαρά. Τιμωσμένη, Γρηγόρη, Αγμήνη, Γιώργο. Κωνσταντίνε Κινεκτάριε, Σωτήρη, Λεωνίδα, Ελένη, Γιώργο, Ιωάννα, Μύρωνα και Κωνσταντίνε. Πολύ ωραία. Γεια σου, Άρτεμις. Γεια σου, Κωνσταντίνα και Νέσποινα. Γεια σου, Εμπιγίνα, γεια σου, Χρύσα. Γεια σου, Στέλλα. Γεια σου, Μαρκέλλα. Λοιπόν, σηκώνουμε συμπίτες. Ισορροπία, δεν με αυτό, κρατιέμαι, κρατιέμαι. Όσο μπορώ, κρατιέμαι συμπίτες. Πάμε, παιδιά, συμπίτες, ισορροπία, ισορροπία. Και τύναμη στα πότια, και ισορροπία. Σαν να έχω κρυβό μπροστά μου και πίσω και να είμαι σε μία άγρι. Πολύ ωραία. Ακόμα και το εμπικάσμα στα μικρά, παιδιά, σε ένα σημείο, είναι ασκήσης ισορροπίας. Στέκομαι, στέκομαι και σηκώνω λίγο το ένα πόδι. Λίγο το ένα πόδι είναι και δυναμική ισορροπία. Ανίκουλα, στέκομαι στα δύο, σηκώνω το ένα και δυναμική ισορροπία. Λίγο. Θα το ξαναγάνω αυτό. Είμαι στη θέση, είναι η κάθισμα και στη μία πλευρά βάζω δύναμη και ισορροπώ. Ισορροπώ. Ισορροπώ. Λυγισμένος, όχι ορθεός. Προσπαθούμε τελειά. Κωνσταντίνα και Ηρήνη προσπαθούμε. Λυγίζω πόδια, βρίσκω την ισορροπία μου και σηκώνω το ένα. Πάμε. Εδώ, εδώ, μένω, μένω, μένω, μένω, μένω, μένω. Πολύ ωραία. Δίνω ισορροπία μαζί μου. Θα κάνω η νικάδισμα, ένα πέταγμα ψητό, ένα λατάκι και θα μείνω ακροστασίας στο ένα πόδι. Εντάξει, συνεχίζουμε. Και πάνω, μένω στο δέκα, μένω στο δέκα, μένω στο δέκα. Όπως θέλω και έχω ισορροπία. Μία. Και την αγώνω και ισορροπώ. Στο άλλο πόδι. Η νικάδισμα, αλματάκι, μένω. Μένω, μένω, βρίσκω την ισορροπία μου. Πολύ ωραία. Τρία σκέψα. Η μη κάθισμα, πετάγομαι, μένω. Μένω, μένω. Πάμε, παιδιά, δύναμη. Και δύναμη και ισορροπία, ε. Πολύ καλά. Η μη κάθισμα, άλμα και μένω. Μένω, μένω, σημαντική ισορροπία στα παιδιά. Τέλεια. Χαλαρώνα πόδια. Ραφαέλα και Νιφέλη, καλημέρα. Κοσαντιέναι, καλημέρα. Τρίτο σέντ. Η μη κάθισμα, αλματάκι, μένω. Μένω, μένω, μένω, μένω, μένω. Πάμε, παιδιά, εκεί, εκεί, εκεί. Εκεί. Χαλαρώνα. Τελευταίο. Η μη κάθισμα, αλματάκι, μένω. Μένω, μένω, μένω, μένω. Πάμε. Κρατήθηκε κάποιος όρατας, έτσι? Θα το μάθουμε άλλη στιγμή. Λοιπόν, ίδιο πλαίσιο ισορροπία μαζί με δύναμη. Σκύβω η μη κάθισμα και έρχομαι και πηδάω πλημένος στους στέφνες. Ποπ! Ισορροπία. Ισορροπία εκεί, εκεί, φτέρνα, φτέρνα, φτέρνα, πέστω στους φτέρνες. Ωραία. Η μη κάθισμα και πέθω στους μύτες σηκώνομαι. Ποπ! Εκεί οι μύτες σάναμε στην άγριη ενόδου παλκογείου. Και πρέπει να εκδηθώ. Πολύ ωραία. Άρα σε τσέντες φτέρνες και μύτες. Πολύ καλά πήγα. Παιδιά, έτοιμοι? Η μη κάθισμα. Ωπ! Φτέρνες. Ωπ! Της βρήκα. Φτέρνες, φτέρνες, φτέρνες, φτέρνες, φτέρνες, φτέρνες. Φτέρνες. Ωραία, κονιέμαι. Ωραία, κονιέμαι. Για να δοκιμάσουμε και λίγο. Φτέρνες. Πολύ δύσκολο. Φτέρνες αρκεί γιατί δοκιμάστε λίγο. Φτέρνες. Φτέρνες. Πολύ δύσκολο να μην φτέρνες. Ωραία. Η μη κάθισμα τελευταία φυσμήτες. Η μη κάθισμα. Πάμε. Φοπ! Εκεί μένω. Εκεί έχω ανοίγει η ισορροπία από τους φτέρνες, πιστεύω. Ωραία. Μπράβορα παιδάκια. Μπράβορα παιδιά. Συνεχίζω. Θέση αεροπλανάκι για ισορροπία στα παιδιά σημαντική. Συγγένους και ισορροπία. Ό,τι μπορέσουμε αυτός το γεγονός να πιάσουμε από δεξιότητες, από συμπεριγισμούς, από ενδυνάμωση, από κοιλιά, από διατάσεις, από ρεσφαλάγη, από ισορροπίες, από θρομικές, όλα μαζί στα μαθήματα αυτά με τα κάνουμε μέχρι να ξαναμαζευτούμε. Ισορροπία αεροπλανάκι δηλαδή, ένα πόδι, ένα πόδι πίσω, ένα πόδι πίσω και μένω. Μένω, μένω, μένω, μένω, μένω, μένω, μένω, μένω, μένω, μένω, μένω. Ωραία. Το άλλο. Αεροπλανάκι, ισορροπία, πόδι πίσω. Πόδι πίσω. Πόδι πίσω. Πολύ ωραία, άνδειο Σεφ. Θέση αεροπλανάκι. Θα ξεκουράσετε, μπορείτε να βρείτε νερό, να κάνετε για ένα διάλειμμα τους χρόνους στο σπίτι τους δικούς σας και να επανέβησε πάλι κοντά στο πρόβλημά μας, να μην χανόμαστε. Πάμε, ισορροπία, πόδι. Θέση αεροπλανάκι. Πάμε, παιδιά. Ωπα! Πάμε, πάμε, πάμε, πάμε, πάμε. Δεν έπεσα. Πάμε λίγο ακόμα. Ωραία. Στο άλλο πόδι. Πάμε, αεροπλανάκι, θέση. Ισορροπία. Μένω, μένω, μένω, μένω, μένω. Κι αν δεν έχουν γεύα ακόμα, θα γυρνάμε στην κίνηση. Καρφώνω κάτω. Άψω. Άψε την κόπα, χαλαρώστε την άξη. Πάμε. Αεροπλανάκι, ε. Άψω. Τελευταίο σεντάκι, ισορροπία, αεροπλανάκι στην άλλη πόδια. Στο άλλο πόδι. Γυρίζω. Πάμε. Πολύ ωραία. Άψογα. Πολύ ωραία στη στιγμή. Το περπάτημα προς τα πίσω, που θα ορίσουμε αρχή και τέλος, όπως είχαμε προχθές στο μάθημα, δύο σημεία, είναι και αυτό μια αίσθηση ισορροπίας, μια αίσθηση του σώματος στον χώρο και θα θέλω να το κάνουμε 10 φορές, να πέσει χωροτούμπα και να χτυπήσουμε μια αγγενητρία. Άψουμε πάντα μια ασφαλία. Ανοίγουμε το χώρο, ορίσουμε δύο σημεία, δυο παξιδάδια, δυο κουβελάκια νερό, δυο βαζάκια, κάνουμε δυο μολυμποθήκες στο σπίτι, παίρνουμε θέση στην ια και πηγαίνουμε πάντα προς τα πίσω. Πίσω, πίσω, πίσω, πίσω, πίσω. Προσπαθώ να πηγαίνω σε ευθεία. Πίσω, πίσω, πίσω, πίσω, πίσω. Και ενιστηστική ισορροπία. Έξι. 10 φορές περπάτημα στον πίσω. Η ισορροπία έξω από το χώρο. Πάμε. Πάμε, παιχνιδάντι. Ωραία. Πίσω. Πίσω. Σε ένα χώρο δύο μέτρα που είστε, το διάδαμος και η μπουζήρα στο σαλόνιο, που έχετε χώρο στο δωμάτιό σας. Τελευταίο. Πίσω, πίσω, πίσω, πίσω, πίσω, πίσω. Εστάνομαι το σώμα μου, καταλαβαίνω που βρίσκομαι και δεν χάνω την πορεία μου. Πολύ ωραία. Την άζω πόδια μου. Η ισορροπία στα παιδιά, σημαντικό στοιχείο σε πάρα πολλά θυλήματα. Ακόμα και στη συγκοινωνική μας ζωή έξω, είναι πάρα πολύ ωραίο να μπορούμε να γυρνήσουμε άνετα, να στεκόμαστε άνετα, σημαντικά κομμάτια που θέλουμε εμείς να δουλεύουμε. Και την ισορροπία και τις δεξιότητες και τις συντονισμούς, κάτι που είναι πολύ σημαντικά και αυτές τις ηλικίες. Μεγαλώντας, θα σας πω, που κάνουμε στιγμές που είμαστε, να μπορούμε να έχουμε τις δεξιότητες, να μπορέσουμε να κάνουμε πράγματα. Της δουλειάς μας ακόμα, τις πιάχες που κάνουμε, το παγκοσμό μας, θεωρώ το πατού, προστά η γυναστική, προστά το παιχνίδι. Λοιπόν, το τελευταίο που θέλω να κάνω είναι, από χαμηλή θέση ή μη κάθισμα, να πεταχτώ ψηλά και να μείνω με ανοιχτά πόδια σαν στρατιωτάκι ακούνητο. Ισορροπία, συγκέντρωση, ηρεμία. Από μη κάθισμα, πετάγομαι, μείνω και μείνω και ακίνητος. Το δείχνουμε αυτό, δεν πιάρετε, πες ο δικητής να δείχνει την ποινή. Μη κάθισμα, άγμα, ανοιχτά πόδια δίχτυγο, ισορροπώ και μείνω και 10 δευτερόλεπτια ακίνητος. Πάμε. Πω! Ένα. Η μη κάθισμα. Πω! Δύο. Και ισορροπία και ακίνησια συγκέντρωσε. Λοιπόν, πάμε. Η μη κάθισμα, αλματάκι. Πω! Αμφιθέθηκα. Τρεις φορές. Θα κάνουμε αυτό. Η μη κάθισμα, άγμα, μείνω. Όπου έχω μείνει και ακίνητος, στο σημείο που καρφώθηκα σπένταγος. Θα σέγγισε. Λοιπόν, πάμε. Η μη κάθισμα, άγμα, ανοιχτά πόδια δίχτυγο. Πω! Έτοιμοι. Η μη κάθισμα. Πω! Κουνιέται κανένας. Όχι. Πάμε. Άλλα δύο, άλλα τρία. Τσεκάρε ο Βασιλιάς και η μαμά αν κουνιέται κάποιος, έτσι. Όποιος κουνιέται πεινεί. Σκοπός είναι ισορροπία και ακίνησια. Έτοιμοι. Σκοπός είναι ισορροπία και ακίνησια. Έτοιμοι. Η μη κάθισμα. Πω! Πολύ ωραία. Την όρμα, την όρμα. Πάμε έτσι. Πω! Πω! Πολύ ωραία, ρε παιδιά. Ένα τελευταίο. Ένα τελευταίο. Έτοιμοι. Η μη κάθισμα. Άλλα. Ακίνητος. Άψορα. Παιδιά, πολύ ωραία. Πάμε και το κομμάτι της ισορροπίας. Το δουλέψαμε νιώθουμε αυτό πόσο μπορούσαμε. Λοιπόν. Λίγο μπάλα. Μια ωραία μπάλα το έφερε νομίζω ο άγγελος. Παιδιά. Προσπαθήστε να μην το τελειάζετε. Αυτά που κάνουμε, να πιέσετε το κομμάτι του μαμά. Να σας βάλει εκεί το βιντεάκι. Ή και μόνοι σας θεμάστε να κάνετε πραγματάκια μέσα στο σπίτι. Είμαστε πολύ καιροχοί μέσα εδώ να μείναμε στο σπίτι. Δεν πρέπει να μείνουμε πισοκυνητικά. Και για την υγεία μας και για τα κιλά μας. Και να αφήνουμε και λίγο ενέργεια. Να μπορούμε να είμαστε καλύτεροι σε μαθήματα που κάνετε τα διαδικτυακά. Στα γλυκά που κάνετε στο μοπιούτερ. Στις μελέτσεις που κάνετε με τη μαμά. Και θα παίξετε και τα παιχνίδια τα υπόλοιπα. Κάντε όμως, παρακαλώ, και λίγο άσχεση. Ώστε να ξεχαρίσετε λίγο από την καρέκλα την ιδεόρυση για τα παιχνίδια και από το διάβολο σας μόνο να ξεσκάσετε. Θα διαβάσετε καλύτερα μετά να έχετε παίξει. Αυτή είναι η συμβουλή μου. Θα διαβάσετε καλύτερα. Λοιπόν, με την παλίτσα να τελειώσω εξήγητοι ευχάριστα. Τι θέλω να κάνουμε. Θέλω να κάνω μερικά πετάκματα της μπάλας. Θα μην τα πω όμως στο γυμνό. Να τα πω σε παιχνιτάκι. Πετάω την μπάλα, ισορροπή, σαν σεπιτόνος την κρατώ. Σεπιτόνος. Στο δέκα. Πετάω την μπάλα, ισορροπή στο χέρι, την κρατώ. Δεν μου πέφτει, συγκεντρώνομαι το μάτι μου, την βλέπω, την κρατώ, δεν πέφτει. Μαλίτσα, την πετώ. Χεράκι, την κρατώ, την κρατώ, την κρατώ, την κρατώ μέσα στην παλάνη μου, δεν κουνιέμαι, μετράω στο δέκα, δεν μου πέφτει. Γίνομαι ένα, το σώμα με την μπάλα γίνεται ένα, το μάτι μου γίνεται ένα, δεν έχω να ζητήσω. Από το, αυτή τη δεξιότητα. Έχω την μπάλα, την πετώ ψηλά και την πιάνω σαν χέρι, ισορροπώ. Δεν κουνιέμαι, δεν τρέγω, είμαι συγκεντρωμένος. Πολύ ωραία. Άλλη μια φορά, την πετώ, την πιάνω με το ένα και την ισορροπώ. Και την ισορροπώ μένω, μένω, μένω, μένω, μένω, μένω. Πάμε, την πετώ, την πιάνω με το ένα και πάντα δουλεύω και τις δυο πλευρές. Δεν αφήνω να δίνω με τη μία, μόνο το βάλω με χέρι και το αντίλαμω με χέρι. Πολύ ωραία. Λοιπόν, δεύτερο, πετάω μπάλα, χτυπάω ένα παλαμάκι και την πιάνω. Πετάω μπάλα, χτυπάω ένα παλαμάκι και την πιάνω. Βιάστηκα λίγο να ξέρεις ότι να σκέφτεται μπάλα. Πιστεύω να χτυπάει μπάλα, γιατί να πήγα το σώμα. Συγγνώμη, πήγα κατευθείαν, εγώ δεν είχα έτοιμη. Έτσι, μπαλίτσα, μία σκη σε ορμία στο χέρι. Πετάω μπάλα, δεύτερο, ένα παλαμάκι, μπιάνω. Προχωράω, δύο παλαμάκια. Παιδιά, είστε έτοιμοι, δύο παλαμάκια. Έτοιμοι. Πετάω μπάλα ψηλά, όχι σαν τα μπάλα και στα φωτιστικά μου. Δύο παλαμάκια. Πάμε. Παιδιά, δύο παλαμάκια. Υπάρχει κανείς να κάνει κάποιος ένα πετέρμα κανονικό, τρία παλαμάκια. Τρία. Πάμε. Πετάω μπάλα, εργαμόστερ δεν κάνω, να μ' ακούτε. Τρία παλαμάκια ενδιάμεσα. Ούτε και δεν γίνεται να γίνει εκεί, ούτε να πάει εκεί όσο πάνω επάνω. Αν πάει και έχετε χώρο, κάνετε το για να μπορέσετε να το κάνετε. Τρία. Τέσσερα παλάματα. Τρία. Συνεχίζω μαζί σας. Επειδή παίζουμε με παιδιά, θα πετάξουμε μπάλα, όποιος κάνει τα πιο πολλά όταν την πιάνει να μην πέφτει, μπορείτε πέντε, μπορείτε ίσως έξι. Δεν νομίζω, μην γελάτε, συγμαρρυγόμαστε και πάμε να κάνουμε όσα περισσότερα μπορούμε. Πέντε νομίζω. Έξι. Εφτά. Πάμε. Εφτά. Εφτά. Οχτώ. Δεν πάει πάρα πολύ. Δοκιμάστε. Πετάω και όσο περισσότερα μπορώ. Να μην πέφτει πάρα πολύ. Πετάω να μην πέφτει. Ένα παλάμακι, δύο παλάμακια. Δοκιμάστε. Πάμε. Πάμε. Εντάξει. Λοιπόν. Δύσκολη. Άσχεσαι με τη μπάλα. Πετάω. Κλείνω μάτια ξανά ανοίγω. Δεν κάνουμε διαβολιές. Κλείνω μάτια. Πετάω, κλείνω μάτια, ανοίγω. Ανοίξε τώρα. Κλείνω μάτια. Κλείνω μάτια, ανοίγω. Κλείνω μάτια, πετάω, ανοίγω. Συντογυρμός μάτια, χέρι, κλείσω μάτια. Χάνω την εικόνα και το κάνω σωστά. Πέταω. Πάμε. Έφυγα. Πάμε παιδιά. Πάμε παιδιά. Κλείνω μάτια, πετάω. Και πιάνω. Τα κρατάω τρία δεύτερη σάτση. Να μπορούμε να έχουμε να τελειοποιήσουμε. Πάμε. Ωραία. Πάμε. Πάμε, κλείνω μάτια. Βλέπετε, πετάω. Πολύ καλά. Τελευταία. Δύσκολη. Θα χαθούμε. Προσοχή τα σαντώνια. Προσοχή τις χαλάκες. Προσοχή τα γιάννινα. Πετάω, βάλα, στρίβω. Κατευθείνει την πιάνω, δε. Πετάω, βάλα, στρίβω. Δεν γίνεται. Σκάνω μια φορά. Θα μπορέσω. Πετάω, βάλα, στρίβω. Και δέχτησα. Αν στρίψαμε την πιάσα και χωρίς να σκάσει, σχεδόν μετάλλω. Πάμε. Πετάω, στρίβω και πιάνω χωρίς να σκάσει. Αν δεν μπορώ να σκάσει μόνο μία φορά. Πετάω, βάλα. Και δέχτησα. Πάμε μια άλλη, παιδιά, μαζί. Ετοιμή. Το σπίτι προσοχή. Πάμε. Πατάω, βάλα. Την δέχτησα. Τέλειο. Λοιπόν. Και πολλά παιχνιά με την βάλα. Λίγο περιφορές όλοι μαζί. Λίγο περιφορές να χαλαρώσουμε. Ωραία. Παιδιά. Κάπου εδώ θα τελειώσει αυτό το μάθημά μας. Θέλω να σας ευχηθώ. Γιατί έδινε μεγάλη νομάτα. Όπως δεν είχαμε μάθηματα. Θα ραμβηθώ κάποια πράγματα, θα αλλάξουν κάποια έθιμα για μας όπως είναι η μεγάλη νομάτα και το Άγιο Πάσχα. Καλές γιορτές. Υγεία με τις οικογένειές σας. Πρόοδο, προσοχή, συγκέντρωση και αγάπη. Αγάπη μεταξύ σας. Κάθε μέρα είναι μία ανάσταση. Σας ευχαριστώ πολύ για αυτή την προσπάθεια που και για μας είναι πρωτόνοη. Σας εύχομαι να περάσετε καλά. Να ξεκουραστείτε. Από και να ξεκουραστείτε. Από αυτά που κάνουμε αυτές οι μέρες τα διαφορετικά. Να περάσετε καλά με τις οικογένειές σας. Καλή αντάμωση μετά τις γιορτές του Πάσχα. Σας αγαπώ. Σας φιλώ. Καλή ανάσταση. Την αγάπη.