: Σε ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία σας και την ευκαιρία των διευθυντών σας. Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία των διευθυντών σας και την ευκαιρία των διευθυντών σας. Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία σας και την ευκαιρία των διευθυντών σας. Είμαι η Σαράν Γερστέλ και διευθυντώ το Σταυροστινιακό Φανδιστικό Κεντρικοσκέντρο για το Ιστορία της Ελληνικής Κουλτήρης στην Ελλάδα. Ένα από τα πιο καλύτερα μήματα που έπρεπε να δουλεύω ως αρχαιολόγος στην Ελλάδα, ήταν τα χαρτίες που εξετάσαμε να μιλήσουμε στις μέρες της οδηγίας, τα οποία πάντα δοκιμάζονται για ένα σκοτεινό καφέ και ένα πακέτσι παπαδόπουλου. Όλοι μας έχουμε μυαλίες συνδυασμένες με αυτά τα μυαλικά ελληνικά χαρτίες. Ένα τέξι, ένα χρώμα, ένα μέρος, μια μυαλία, ένα καπρίσ, ένα κρύμ κράκερ. Σήμερα είμαι πολύ ενθουσιασμένη για να μάθω περισσότερο για την εταιρεία που έκανε αυτά τα μυαλικά ελληνικά χαρτίες και να μάθω περισσότερο για το πώς τα έκανε. Αλλά πριν το κάνουμε, ας παρακολουθήσω το σχήμα στον φίλο μου, ο Γεώργος Μαγγένιος, από το Μουσείο του Βενάκου, για να παρακολουθήσουμε σήμερα τον εξαιρετικό πρόεδρο. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ πολύ, Σάρων, για την υπέροχη παρακολουθήκη. Καλημέρα, συνέχεια, φιλή, καλώς, για όλους, από την Αθήνα. Και ευχαριστώ, Σαρων, για τους οποίους μετοιμαστούν μας σήμερα για την πρώτη εβδομάδα. Όπως πάντα, είναι ένα συγκεκριμένο πρόκειμμα να συναντήσεις με την Ελληνική Εκκλησία για το δεύτερο εξοπλισμό στην τρίτη εβδομάδα των λεκτήριων για την επεισόδιο, τις εξελίξεις και τους προεργασίες της ΕΑΠΕΡΑΣΙΚΙ στην Αθήνα. Αυτή η ενισχύηση μας διευθυνόμαστε στον Πρόεδρο Γερστέλ, και ήταν μια τρόπο να συμβάλλει τη κοινωνική κοινωνική κοινωνική του ΚΟΣΕ και τα φίλια και συναντήσεις του Μουζείου Μπενάκη σε μια πολύ δύσκολη φορά, που ήταν η πρώτη κλίμακα κυβερνήσης το πρωί του 2020. Και ήταν η ευκαιρία μας να συναντήσουμε, την ευκαιρία μας να συζητήσουμε και να συναντήσουμε την ευκαιρία μας σε διάφορες γεωγραφικές διάστησεις, καθώς και ανεξάρτητα από τη διάρκεια. Τα προηγούμενα διάστησεις είναι εφαρμογές στο website του Μουζείου Μπενάκη αφού ήταν παρουσιαστικά και ανοίγανε τα γυναίκα της Κλασικής Αθήνας, τις ζωές των δύο παιντέρων και του παραδοσιακού ειδικού στην εποχή της Ελλάδας. Τα ζωές της παραδοσιακής ειδικής γεωγραφικής ειδικής και τις αθήκες των δύο από τους πιο σημαντικούς κατασκευαστές της Ελλάδας στον 20ο αιώνα. Τώρα, η δεύτερη σειρά που έκαναμε έκανε το κοστούμα των γυναίκων στην Ελλάδα, τη βιβλία ενός μοναδιστικού κατασκευαστικού στον 20ο αιώνα στην Παρίσα, βασίλια που έρχονταν από διάστητες χώρες, στην Ευρύα, στην Βυζαντινή και μετά από τις Βυζαντινικές χώρες, και επίσης το σημαντικό εξοπλισμό του 1821 πριν και μετά, εξοπλισμό που εργαζόταν η Βενάρκη για να διεξηγήσει το διεξοπλισμό της ελληνικής εξοπλισμίας. Όλα αυτά τα δημιουργία μπορείτε να δείτε στο website του Βενάρκου Μουσείου. Τώρα, αυτή η σειρά, η τελευταία, δημιουργεί σε εξοπλισμούς και ενδιαφέροντες εξοπλισμούς. Βγήκε την επόμενη εβδομάδα, με την παρουσία του Μαραβερίκου Κούκου, σε μια διάρκεια της φιλελενικής εξοπλισμίας από τέσσερις διεξοπλισμίες, που, επίσης, εργαζόταν για να διεξηγήσει το διεξοπλισμό της Βενάρκης. Σήμερα, θα δημιουργήσουμε σε μια διαφορετική διάστηση, που δημιουργεί, όπως μιλήσαμε, στο πυρειώσιο 138, μέχρι το τέλος του Φεβρου. Αν έχετε ένα τρόπο για την Αθήνα, ευχαριστώ, μην το χάσετε. Είναι μια άλλη εξοπλισμία του ιστορικού συγκεκριμένου, που, επίσης, ανοίγει μια αρκετή στιγμή, έναν ολόκληρο χρονικό. Δεν δημιουργεί σε μια εξοπλισμία, ή σε μια γεωγραφική περιοχή, ή σε τη ζωή του εργασμού, αλλά, όπως είπε ο Σάρραν, το εξοπλισμό της εταιρείας, της ιστορίας της εταιρείας, και της παραγωγής της ιστορίας, είναι μια ιστορία που διαβάζει σαν ένα φερετινό. Είναι μια εταιρεία που παρακολουθεί και συνεχίζει να φτιάξει μπίσκες. Απίστευτα, η κατασκευαστική μας παραδοσιακή παραγωγή σε αυτές τις παραδοσιακές παραδοσιακές να συμβεί σε όλους εσάς να πάρετε μια εξοπλισμή, που, μεταξύ τελικά για το φαγητό, θα περιέχεται ακριβώς στους προϊόντες του Papadopoulos. Επιπλέον, θα πω σε όλους εσάς που είστε τόσοι ενθαρτώνοι, να μοιραστείτε με το υπόλοιπο του κοινού, το τελικό παραδοσιακό σας παραδοσιακό product, χρησιμοποιώντας τη μοτοσυκλέτα. Τώρα, θα χορεύετε πτύμπωρ, μυράνδα, καπρίζ, κρέμμι κράκκες, ή κάποιο άλλο τρίτο, το πρόκειται εσάς. Θα κρατήσω το σχόλ, και θα μοιραστώ τη διαφάνεια σας με τη μοτοσυκλέτα. Τώρα, είμαι αρκετά πιστεύω να παραδοθώ σήμερα τον διεθνή. Μίστερ Σπύρος Κίζης, που διεθνήθηκε το Παπαδοπούλ 100. Ο Σπύρος είναι ο διεθνής και πρόεδρος του Κίζη Στουδίου. Στήριξε στη Βασίλειο Γραφικής Άνθρωπης και Διεθνήσης του Τεχνολογικού Εργασιακού Ινστιτου του Αθήνα και διεθνήθηκε μάσχαρος Εγγεννήσης και Προοδευτικού Διεθνήσης από την Ευρωπαϊκή Αθήνα και μάσχαρος Φινάρτσης και Προοδευτικού Διεθνήσης από την Ευρωπαϊκή Αθήνα στην Ευρωπαϊκή Αθήνα, όπου επίσης διεθνήθηκε το Άνδριο Γραμμτ. Ο Σπύρος έχει δημιουργηθεί σε πολλές διακοπές και έχει δημιουργηθεί πολλές διεθνές, μετά από τη νέα του. Το διεθνήθηκε στην Ευρωπαϊκή Αθήνα, τον Λονδίνο, τον Μιλάν, τον Κατερίνανμποργ, τον Θεσσαλονίκ, και, φυσικά, στην Αθήνα, όπου βρίσκεται. Τώρα, χωρίς αλλαγή, θα θέλαμε να συμβάλλουμε τον Σπύρο για να μας μιλήσει στον Παπαδοπούλου 100, που παρουσιάζει έναν εκατομμύριο του ελληνικού εμπνευσμού και της αίσθησης. Σπύρο. Καλησπέρα, όλοι. Ευχαριστώ, κύριε Μεγίνη, για την καλή παρουσιάση. Ευχαριστώ, κύριε Στέλ, για την ευκαιρία του παρουσιάσματος μας για την παρουσιάση του Παπαδοπούλου 100. Ξεκίνομαστε έναν εκατομμύριο ενδιαφέρονου εμπνευσμού από την παρουσιάση του Παπαδοπούλου και της αίσθησης. Έχει περνάει πάνω από πέντε χρόνια που η κυρία Ιωάννα Παπαδοπούλου μας ευκαιρίασε με τη δουλειά για τη δημοσιογραφία αυτής της παρουσιάσης σε ένα από τους πιο προστατικούς μουσείων στην Ελλάδα. Το KISI Studio, η πρακτική μας και το δημοσιογραφικό και το δημοσιογραφικό στούντιο ήταν μια πολύ μεγάλη εμπειρία για την δημοσιογραφία και το μουσείο. Αλλά για αυτό το πρόγραμμα συνεργαζόμαστε ο μινουσιογραφικός Τερατόκου Τσουδάκη και ο γραφικός δημοσιογραφικός Χρήστοφρος Βρέλες. Τώρα θα συμμετείω το σκρήμι μου. Και ασφαλίζω ότι όλοι μπορείτε να δείτε το σκρήμι μου. Ένα από τους μεγαλύτερους πρόκειμους που είχαμε να αντιμετωπίσουμε σε αυτό το πρόγραμμα ήταν η καλύτερη περιοχή της δημοσιογραφίας. Πώς μπορούσαμε να δημιουργήσουμε έναν υπέροχο πράγμα που θα ήταν καλύτερο και φιστή, αλλά επίσης ασθεντικά καλύτερο και μη κοινωνικός. Έτσι, μετά από μία αρκετή σκέψη, πήγαμε τόσο βαθιά και αποφασίσαμε να γίνουμε δημοσιογράφοι μας. Για να δημιουργήσουμε μια εξωτερική εμπορία, δημιουργήσαμε πραγματικά σκέψια και χρησιμοποιήσαμε εποξιακό κρυστοκλειμό με λευκά φώτα για να δημιουργήσουμε μια εμπορία όπου σκέψια σχηματισμένα λάμψα θα κομπούσαν στο σκέψι, δημιουργηθώντας ένας καλύτερος περιβάλλονς, όπου 100 λάμψα θα έπαιξαν σαν την ευγενία της εταιρείας, προστατεύοντας το 100 στο σκέψι. Σε αυτόν τον τρόπο, ο επισκέπτης παίρνει ένας καλύτερος καλύτερος καλώστης και 100 σκέψια σχηματισμένα λάμψα, 100 χρόνια, αλλά 1.000 μέτρα σχηματισμένα είναι σχετικά να ξεκινήσουν, 1.000 μέτρα σχηματισμένα εξοπλισμού. Η εξοπλισμή εργαζόταν σε 6 κοινωνικές θέσεις, ξεκινώντας από την εταιρεία. Η δυνατότητα ένας σχηματισμένος καλύτερος καλώστης είναι ένα πρόγραμμα που οι βασιλικοί της εταιρείας, ο Νίκος και ο Βάγγελος Παπαδόπουλος, κατάλαβαν αύριο, στην Αθήνα. Από την αρχή, κάνουν κάθε δυνατότητα για να δημιουργηθούν ένα σχηματισμένο καλύτερος καλώστης της εταιρείας. Η δυνατότητα ένας σχηματισμένος καλώστης είναι ένα πρόγραμμα για να δημιουργηθούν ένα σχηματισμένο καλώστης. Από την αρχή, κάνουν κάθε δυνατότητα για να δημιουργηθούν ένα σχηματισμένο καλώστης της εταιρείας. Από την αρχή, κάνουν κάθε δυνατότητα για να δημιουργηθούν ένα σχηματισμένο καλώστης της εταιρείας. Από την αρχή, κάνουν κάθε δυνατότητα για να δημιουργηθούν ένα σχηματισμένο καλώστης της εταιρείας. Από την αρχή, κάνουν κάθε δυνατότητα για να δημιουργηθούν ένα σχηματισμένο καλώστης της εταιρείας. Από την αρχή, κάνουν κάθε δυνατότητα για να δημιουργηθούν ένα σχηματισμένο καλώστης της εταιρείας. και ένα σχολείο που μπορούμε εύκολα να βλέπουμε σήμερα στις πόρτες ή ακόμα ένα ελεύθερο περιβάλλον, θα δημιουργήσουμε ένα παράδειγμα που θα δημιουργήσει τις πραγματικές παρουσίες, τις προϊόντες. Αυτές είναι οι μέρη που μπορούμε να βρουμε σε κάποιο τρόπο, τις προϊόντες του Παπαδοπούλου. Στην παρουσία μπορούμε να βλέπουμε τις προϊόντες στις πόρτες, όπως μπορείτε να δείτε σε αυτή τη φωτογραφία. Η παρουσία είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος της προϊόντες. Στην αρχή, οι μπίσκετς είναι ευαίσθητες σε βαθμό, σε κομμάτια κομμάτια, όπως αυτά που βλέπετε εδώ. Συνήθως, δεν έχουμε τίποτα τέτοιο, και είμαστε ευαίσθητες στις παρουσίες που όλοι γνωρίζουμε. Στην αρχή, οι μπίσκετς είναι ευαίσθητες σε μικρές παρουσίες, κυρίως γραμμένα. Η προϊόντα ήταν ένας κομμάτιος για αυτή την εταιρεία. Στις πρώτε χρόνια, η προϊόντα των προϊόντων του Papadopoulos βρίσκεται εξαιρετικά στον εφημερισμό. Η εταιρεία αντιμετωπίζει τους πιο εξαιρετικούς καλλιτέχνους του χρόνου για να δημιουργηθούν τις εφημερισμές. Κάποιοι από αυτούς είναι ασφάλειες σε καλή κατάσταση, όπως αυτά που βλέπετε εδώ. Ωστόσο, η εταιρεία Papadopoulos είναι μια από τις πρώτες εταιρείας να μεταφέρει στο βίντεο εφημερισμό. Ακόμα και πριν, όταν οι άνθρωποι είχαν τηλεόραση στο σπίτι τους, το βίντεο εφημερισμό, ήταν τώρα ένας τρόπος να προωθούν τους προϊόντους. Και βέβαια, αφού η τηλεόραση έγινε στη ζωή μας, η εταιρεία Papadopoulos παίχνει ευαίσθηση από την κουλτούρα του Παπαδόπουλου, δημιουργηθώντας νέες σχετικές βίντεο εφημερισμές. Οι βιβλίες και άλλα εξαιρετικά μέσα του δημιουργηθώντας νέες σχετικές. δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. Δημιουργηθώντας νέες σχετικές. |