Lecture 9: Καλησπέρα, φίλοι μου, Στην 9η λεκτήρα του Εκκλησιαστικού Λόγου του Ερασμού, μιλήσω για τις σχολεία και κράτης στις εθνικές περιοχές της Ευρώπης, δηλαδή, στις ευρωπαϊκές χώρες με πραγματικά πρωτοβουλία. Και τώρα, συνεχίζω με το θέμα της ειδικής υποστηρίξης των ορθοδοκοπιστών και άλλων παραδοσιακών δημιουργών από αυτά τα κράτη. Και τώρα είμαι στην Ελλάδα και συνεχίζω με αυτό το θέμα σχετικά με την Ελλάδα. Η ελληνική κυβέρνηση επίσης γνωρίζει ότι οι εκκλησιαστικοί ρεγίμες υπάρχουν σε κάποιες περιοχές του κράτους. Πρώτα, η οτονομική κράτη της Κρήτη, υποστηρίξητη από έναν κανονικό στόχο, στο Εκκλησιαστικό Πατριαρχείο, ως μη οτονομικός, όχι ως οτονομικός. Από το κανονικό στόχο, μη οτονομικός σημαίνει ότι, όπως και στις οτονομικές κράτης, η πρωτοβουλία τους δεν είναι επιχειρήθητη από τους δικαίους του οτονομικού ή μη οτονομικού κράτους, αλλά από την οτοσεφακή κράτη που υποστηρίζει την οτονομική ή μη οτονομική κράτη. Και η διαφορά μεταξύ οτονομικής και μη οτονομικής κράτης είναι ότι υπάρχει άλλη εμφάνιση της οτοσεφακής ορθοδοξικής κράτης, σε κάποια πράγματα της εμφάνισης της εμφάνισης της μη οτονομικής κράτης. Β. Ο δωτεκανισμός μετροπολίζει δημιουργικά την υποστηρίξη της οτονομικής κράτης και λέει ότι η εμφάνιση της εμφάνισης της μη οτονομικής κράτης είναι σύμφωνα με το παραδοσιακό ρεγίμι. Η ελληνική κοινωνία σχετίζεται στις παραδοσιακές δημιουργίες, τις ελληνικές κοινότητες, τη μάσκρινη κοινότητα στην Θράσσα και την Ρωμαϊκή Καθολική Κοινότητα. Η οργανισμή και η διαχείριση των δύο κοινωνικών εργαζόμαστε με συγκεκριμένες και ειδικές δημιουργικές δημιουργίες, στις οποίες δημιουργώ την εμφάνιση και το κεφάλαιο με τη διαχείριση από τις δημιουργικές δημιουργικές προσωπικές. Η Μόλντοβα, η μόλντοβα συγκεκριμένη δημιουργία, γνωρίζει την Ορθόδοξη Κοινότητα ως παραδοσιακή. Όπως δημιουργία αυτής της κοινότητας, η κυβέρνηση θεωρεί την Ορθόδοξη Μετροπολιτάνικη Κοινότητα της Μόλντοβου που είναι μια μη-ορθοδοξιακή κοινότητα της Ρασίας Πατριαρχίας. Πρέπει να γνωρίζω αυτό. Η Μοσχοπατριαρχία έχει δύο ορθοδοξιακές κοινότητες, η ορθοδοξιακή κοινότητα της Ιαπανίας και τη δεύτερη, η ορθοδοξιακή κοινότητα της Κίνας και η ίδια η Μοσχοπατριαρχία έχει επίσης μη-ορθοδοξιακές κοινότητες, μέσα από αυτές, η Μετροπολιτάνικη Κοινότητα της Μόλντοβου. Έχω επίσης να γνωρίζω ότι, επειδή μέχρι τώρα δεν υπάρχει συμφωνία μέσα από τις ορθοδοξιακές ορθοδοξιακές κοινότητες, σχετικά με το σώμα που είναι υπευθυμμένος για την προφητεία του ορθοδοξιακού ή ορθοδοξιακού ή μη-ορθοδοξιακού στήματος, υπάρχουν διαφορετικές εμπορίες σε αυτές τις θέσεις. Για αυτόν τον λόγο, η Μετροπολιτάνικη Κοινότητα δεν γνωρίζει τον ορθοδοξιακό στήμα του ορθοδοξιακού στήματος της Ιαπανίας και της Κίνας και δεν γνωρίζει τον ορθοδοξιακό στήμα του ορθοδοξιακού στήματος της Μοσχοπατριαρχίας, μέσα από αυτές, η Μετροπολιτάνικη Κοινότητα της Μόλδοβας. Αλλά για τις Μοσχοπατριαρχίες, η κοινότητα της Ιαπανίας είναι ορθοδοξιακή, η κοινότητα της Κίνας είναι ορθοδοξιακή, οι μη ορθοδοξιακοί στήματος της Μοσχοπατριαρχίας είναι ορθοδοξιακοί μέσα από αυτές, η Μετροπολιτάνικη Κοινότητα της Μόλδοβας. Λοιπόν, τα άλλα ορθοδοξιακά κοινότητα, το Βεσαράβινο ορθοδοξιακό στήματο που είναι μη ορθοδοξιακό στήματος της Ρωμανικής Πατριαρχίας, η πραγματική ορθοδοξιακή κοινότητα της Μόλδοβας είναι μέρος της Ρωμανικής Ορθοδοξιακής Κοινότητας, που βρίσκεται στις ΗΠΑ, και τα πραγματικά ορθοδοξιακά κοινότητα της Ρωμανικής Ορθοδοξιακής Κοινότητας όλων τους πιστεύονται όχι σχετικά. Μόντε Νέγρο. Η Μόντε Νέγρο κυβέρνηση εξαιρετικά γνωρίζει τα τρία παραδοσιακά ορθοδοξιακά ορθοδοξιακά κοινότητα, την ισλαμική ορθοδοξιακή κοινότητα και την Ρωμανική Καθολική ορθοδοξιακή κοινότητα. Ρωμανία. Στη βάση της ορθοδοξιακής δικαιωμάτιας και πολιτικής πρακτικής, η Ρωμανική ορθοδοξιακή κοινότητα είναι η περιβαλλοντική θρησκεία στη Ρωμανία. Η Ρωμανική Φεδρεσία. Το πρόγραμμα για τη συγκεκριμένη δικαιωμάτια της Ρωμανικής Φεδρεσίας γνωρίζει το σημαντικό ρόλο της ορθοδοξιακής κοινότητας στη Ρωμανική ιστορία, τη δημιουργία και τη δημιουργία της πνευματικότητας και της πολιτικής. Δηλαδή, είναι μια παραδοσιακή θρησκεία της Ρωμανικής Φεδρεσίας. Επίσης, εκπαιδεύεται το σχέδιο για την χριστιανική, τον Ισλάμ, τον Βουδιστικό, τον Ιουδαϊσμό και άλλα θρησκεία, που είναι ολόκληρη μέρη των ιστορικών παραδοσιακών, των λαών της Ρωμανικής Φεδρεσίας. Είναι ιστορικά θρησκεία. Η Ρωμανική Φεδρεσία, με το οποίο η Ρωμανική Φεδρεσία είναι αναγνωσμένη από το σχέδιο ως εκείνο το σχέδιο, παρακολουθεί, στην πραγματικότητα, μεγαλύτερο θρησκεία από άλλα δημιουργίες και αποφασίζει ένας σχέδιος που αντιμετωπίζει στο ευρωπαϊκό. Τα ειδικά θρησκεία και το ευρωπαϊκό σχέδιο αποτελούνται από πρώτον, τα ειδικά συμφωνία της Ρωμανικής Φεδρεσίας με τις δικαιωμάτιας, την αλληλεγγύη, την αλληλεγγύη, την υγεία, τις δικαιωματικές αλληλεγγύης και τις δικαιωματικές ευρωπαϊκές στιγμές και άλλες δικαιωματικές ευρωπαϊκές εργασίες. Τελευταία, το πρόσφυγμα της Ρωμανικής Φεδρεσίας, στο δημιουργικό επεισόδιο, στο δημιουργικό επεισόδιο, όπως ο πρόεδρος Βλαδιμίλ Πούτιν, στο δημιουργικό επεισόδιο της Ρωμανικής Φεδρεσίας, κατά τη στιγμή που βρίσκεται μεταξύ του πρωθυπουργού και του πρόεδρου της Κυβερνητικής Συμφωνίας, ενώ οι πρόεδρος των άλλων παραδοσιακών δημιουργών βρίσκονται μεταξύ του. Η πρωθυπουργία της Σερβίας, το πρόσφυγμα της Σερβίας συγκεκριμένης δικαιολογίας, σημαίνει την κοινωνική και πολιτισμένη σημασία της Σερβίας της Ορθοδόξης Κοινωνίας, δημιουργώντας ότι η Κοινωνία έχει παίξει ένα ιστορικό ρόλο στη προστασία και στη δημιουργία της εθνικής ιδέας και έχει σημαντική κοινωνική και πολιτισμένη επηρέα. Η δικαιολογία γνωρίζει 7 παραδοσιακές δημιουργήσεις, την Ορθοδόξη Σερβία, την ισλαμική κοινότητα, την καθολική κοινότητα, την ελληνική κοινότητα, την ευαγγελική κοινότητα, την Εφαρμογή της Χριστιανίας και την Ευαγγελική Χριστιανική Κοινότητα. Η Ουκραίνη. Ούτε η Ουκραίνη κυβερνήση, ούτε η συγκεκριμένη δικαιολογία, γνωρίζει την Ορθοδόξη Σερβία ή ένα σχετικό δημιουργικό της Κοινωνίας. Οι δημιουργικές δημιουργικές της Ορθοδόξης Σερβίας στην Ουκραίνη, στους οποίους περισσότεροι της κοινότητας είναι οι επόμενες τρεις Ορθοδόξες. Πρώτα, η Ουκραίνη ορθοδόκηση που υποστηρίζεται στην Ρασία, η Ρασία ορθοδόκησης οδηγεί από τη Μετροπολιτάνη του Κιέβου και όλη την Ουκραίνη στην Ουφρία. Έχει 36 προβάντες και 10.566 Παρεισίες. Οι περισσότεροι βρίσκονται στους κεντρικούς, δυτικούς και αριστερικούς δημιουργικούς της χώρας, καθώς και οι 8.936 Παρεισίες. Βέβαια, η Ουκραίνη ορθοδόκηση της κοινωνικής Πατριαρχίας που δημιουργήθηκε μετά την Βασίλειά της Ουκραίνης και δημιουργήθηκε από το 1995 από τον Πατριαρχικό Φιλαρέτ, ο οποίος είναι ο πρώτος Ορθοδόξος κοινωνικός μετροπολιτάνος του Κιέβου και της Ουκραίνης, μετροπολιτάνησε μετά την Βασίλειά της Ουκραίνης. Έχει 31 προβλήματα και 3.848 Παρεισίες, σχετικά με 60% από αυτούς που βρίσκονται στην ευρωπαϊκή μέρη της χώρας. Η Ουκραίνη ορθοδόκηση της κοινωνικής Πατριαρχίας που δημιουργήθηκε μετά την Βασίλειά της Ουκραίνης δεν τη γνωρίζει. Σε, η Ουκραίνη ορθοδόκηση της κοινωνικής Πατριαρχίας που δημιουργήθηκε μετά την Βασίλειά της Ουκραίνης, σχετικά με 80% από αυτούς που βρίσκονται στην ευρωπαϊκή μέρη της χώρας, σχετικά με αυτούς που δημιουργήθηκε μετά την Βασίλειά της Ουκραίνης, σχετικά με αυτούς που δημιουργήθηκε μετά την Βασίλειά της Ουκραίνης δεν τη γνωρίζει. Ωστόσο, τα μεγαλύτερα Λιβύβια, Ρινεβεβολίνα και τα Βρυα προβλήματα, έχουν αυτοκτονικά καταφέρει τις σχέσεις τους με την προστατευτική τους μητέρα, δημιουργήθηκαν να βρίσκονται μέσα στην πρωτοβουλία της Εκκλησίας Πατριορκίας που έχει 12 προβλήματα και 1.172 παρεισίες, το περισσότερο από τα οποία ήταν στην ευρωπαϊκή μέρη του χώρου. Θα ήθελα να γνωρίζω ότι πριν η κυβερία στην Ουκραίνη ξεκίνησε μετά την κουμπ-δε-τρα, ενάντια στον δημοκρατικό εκπαιδευτικό πρόεδρο Γιακούνοβιτς, που ξεκίνησε τον μέρος του και μετά έναν νέο πρόεδρο χωρίστηκε στις περιοχές προστατευτικές στην κυβερία, πριν αυτή τη στιγμή και μετά αυτή τη στιγμή, η ορθοδοξιακή εκπαιδευτική στιγμή στην Ουκραίνη είναι σημαντική. Δεύτερον, η ορθοδοξιακή εκπαιδευτική στιγμή στην Ουκραίνη είναι η ορθοδοξιακή εκπαιδευτική στιγμή στην Ουκραίνη, επειδή όλα οι ορθοδοξιακές εκπαιδευτικές στιγμές γνωρίζουν την Ουκραίνη ως την κανονική περιοχή της ρουσικής ορθοδοξιακής εκπαιδευτικής στιγμής. Αλλά υπάρχουν δύο ορθοδοξιακές εκπαιδευτικές στιγμές που γνωρίζουν σχηματική. Η πρώτη είναι η ορθοδοξιακή ορθοδοξιακή της κοινωνικής κοινωνικής ορθοδοξιακής εκπαιδευτικής στιγμής, που ονομάζεται Πατριάρχιος Φιλαρέτς. Πατριάρχιος Φιλαρέτς πριν το 1995 ήταν το μετροπολιτιστικό της Κιέβας και ήταν σύμφωνος στους εθνικούς. Και για αυτή τη λόγω προσπαθούσε από το Μοσχοπατριάρχιο το στόχο της ορθοδοξιακής εκπαιδευτικής στιγμής. Το Μοσχοπατριάρχιο κατά τον Πατριάρχιο Αλεξέι Β' είχε προσφέρονει τον κανονικά και τον προσφέρονε να διαθέσει. Πριν την προσφέρονση του, με μερικούς οικρανικούς πιστωτών, επίσης προσφέροντας, είχε δημιουργήσει κληρικούς. Είναι σχετικά σχετική, γιατί δεν είναι σε κοινωνία, ακόμα μέχρι τώρα, με κανένας άλλος ορθοδοξιακός κοινωνικός. Και υπάρχει ένας άλλος μικρός σχετικός ορθοδοξιακός κοινωνικός, ο οποίος δημιουργήθηκε από το Μετροπολίτεο Μεθόδιο του Τερνοπίλου Ποντήλ. Και τώρα περνάμε σε άλλη κομμάτι από τη διαδικασία μου. Με το δικαίωμα των δημιουργών και των ιστοιτών τους, για να εξασφαλίσουμε το σημαντικό σημείο. Το δικαίωμα για να εξασφαλίσουμε το δικαίωμα των δικαίωματων, δημιουργήθηκε από την ελεύθερη δημοσιογραφία, σε συνδυασία με το δικαίωμα για την ασσοσιασία των δημιουργών. Μετά από να γίνουν δικαίωμα, οι δημοσιογραφίες έχουν το δικό τους ιδιωτικό δικαίωμα για να εξασφαλίσουν την ασσοσιασία και να εντυπωθούν την ελεύθερη δημοσιογραφία. Το δικαίωμα για την ασσοσιασία είναι προστατευμένο από τις δημοσιογραφίες των χώρων, του ορθοδοξικού περιορισμού, που εξελίξουν την ασσοσιασία των δικαίωματων, που εξελίξουν την ασσοσιασία των δικαίωματων, που εξελίξουν την ασσοσιασία των δικαίωματων, με τις δικαίωματές ελληνικών στρατιώσεων, της ελεύθερης ελευθερίας και της ελληνικής ασσοσιασίας. Το επόμενο είναι μια εξέγγερση των δικαίωματων, που εξελίξουν την ασσοσιασία των δικαίωματων, της ελεύθερης ελευθερίας και της ελληνικής ασσοσιασίας. Η δικαίωμα της Μπιλαρούς λέει ότι η εξελίξη των δικαίωματων στρατιώσεων στην Μπιλαρούς είναι εφαρμοσιακή και πραγματική, για να συλλογικά εξελίξουν τη δικαίωμα. Οι δικαίωματοι κοινότητες είναι εφαρμοσιακές από τις δικαίωματοι κοινότητες των περιοχών ή της Μυνσκής πόλης. Οι άλλες δικαίωματοι οργανισμότητες είναι εφαρμοσιακές από το κράτος, το κυβερνητικό κόμμα για δικαίωματοι δικαίωμα. Η Βοσνία Χρυζεγόβινα. Η συγκεκριμένη δικαίωμα της Βοσνίας Χρυζεγόβινα επιβεβαιώνει τη συνεχή της δικαίωματοι προσωπικής, της κοινότητας και της δικαίωματοι κοινότητες ιστορικά βασικά στο χώρο, δημιουργώντας την ισλαμική κοινότητα, την Σερβιανική Ορθοδοξιακή Κοινότητα, την Καθολική Κοινότητα και την Ελληνική κοινότητα, όπως και κάθε άλλη δικαίωματοι και η ισλαμική κοινότητα, η δικαίωματοι προσωπικής, η οποία είχε γνωρίσει πριν μέσα στη δικαίωμα αυτής της δικαίωματοι. Ούτε και οι ισλαμικές κοινότητες, ιστορικά βασικά στο χώρο, και αυτοί οι νέοι ειδικοποιημένοι είναι εγγυρίζονται σε δικαιωματικό τρόπο. Η διαφορετικότητα μεταξύ των δύο κατηγοριών για τις δικαίωματοι και τις ισλαμικές κοινότητες, είναι ότι οι προσωπικοί η διαφορετικότητα μεταξύ των δικαιωματικότητες είναι ότι οι προσωπικοί είναι εγγυρίζονται σε δικαιωματικό τρόπο. Η διαφορετικότητα μεταξύ της Ελλάδας, μετά από προσφέσεις από τον Ε.Κ.Τ. για την ελευθερία της δικαιογένειας ή της πιστεύωσης, η Ελλάδα έφερε, η Ελλάδα έφερε, π.χ. π.χ. π.χ. π.χ. π.χ. π.χ. π.χ. π.χ. π.χ. π.χ. π.χ. |