: το Mathematica εδώ και πάρα πολλά χρόνια, το εντυπωσιακό Wolfram Alpha, το οποίο υποστηρίζει και το Siri και αρκετά άλλα. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα τα οποία είδαμε σήμερα και για τα οποία θα σας μιλήσει ο Wolfram σε λίγο είναι το Wolfram Language. Ο Conrad ασχολείται πάρα πολύ και με την εκπαίδευση, χρησιμοποιώντας τους υπολογιστές και προσπαθεί να σκεφτεί τρόπους μαζί με την ομάδα του για το πώς η τεχνολογία θα μπορέσει να βοηθήσει την εκπαίδευση σε τομείς γύρω από το STEM και κυρίως τα μαθηματικά. Θα μας δείξει αρκετά ενδιαφέροντα παραδείγματα. Το background του είναι, έχει τελειώσει το Eton και έχει πτυχία σε φυσικές επιστήμες και μαθηματικά από το Πανεπιστήμιο του Cambridge. Χωρίς παραπάνω καθυστέρηση, να καλωσορίσουμε τον Conrad να μας κάνει την παρουσίαση. Ευχαριστώ πολύ. Εκπαιδεύοντας την εκπαίδευση για την αυτοκίνηση. Θα θέλαμε να μιλήσουμε για το πώς το πραγματικό κόσμο έχει αλλάξει και τι σημαίνει αυτό για την εκπαίδευση μας. Υπάρχουν πολλές μηχανικές μηχανικές που συνεχίσουν τα δυνατότητα τους. Έχουμε μια εκπαίδευση που πρόκειται στις αρχαίες αθηνικές φορές, σε πολλές περισσότες, σε κάθε χώρα. Και η ερώτηση είναι πώς συνεχίσουμε αυτά τα δυνατότητα. Και αυτό είναι πραγματικά αυτό που θέλω να περπατήσω την περισσότερη μηχανική. Θα ξεκίνησα να ξεκίνησα με το τι κάνω μέσα στη μέρα, και μετά να συνεχίσω σε αυτό το θέμα. Αυτό που πραγματικά κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε την καλύτερη τεχνολογία για να δημιουργήσουμε τις αποτέλεσσες. Θα θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε τις μηχανικές για να κάνουμε όσο μπορούμε στον κόσμο, να δημιουργήσουμε πράγματα, να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε πράγματα, να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε καλύτερες αποτέλεσσες για ερωτήσεις που έχουμε στον κόσμο. Και αυτό είναι το κεντρικό ρόλο που βλέπουμε να κάνουμε. Παίρνουμε τις βαθμίσεις της συγκεκριμένης. Παίρνουμε την εφαρμογή της συγκεκριμένης σε όλες τις περιοχές, όπου η συγκεκριμένη μπορεί να σας βοηθήσει, να βοηθήσει αποτέλεσσες, να προσπαθήσει να δημιουργήσει αυτό σε όλες τις περιοχές. Και, σε ένα σημαντικό, ο δουλειός μου είναι να προσπαθώ και να παρακολουθώ πιο πολλές ανθρώπους δουλειές. Θα θέλαμε στον κεντρικό ρόλο να μπορούμε να προσπαθήσουμε και να σας βοηθήσουμε να προσπαθήσουμε περισσότερα και περισσότερα πράγματα στη ζωή που θα θέλαμε να κάνουμε, ή που θα θέλαμε να κάνουμε για την κοινωνική κοινωνία. Και ένας από τους τρόπους που κάνουμε αυτό είναι να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε ένα πλήρως σύστημα, που μπορεί να σας δημιουργήσει να δημιουργηθείς τρόπους να δημιουργηθείτε τη μαθήκη για όλους. Αυτό είναι ένα παράδειγμα. Είμαι δουλεύω σε ένα νέο κομμάτι εργασίας και μπορείτε να δείτε ότι έχω καθαρίσει ότι είμαι ως άνθρωπος από το βίντεο. Και αν παρακολουθώ, για παράδειγμα, ένα πέντο, μπορεί ή μην μπορώ να το καθαρίσω ακριβώς, αφού πιστεύω ότι είναι μια μαθήκη ή πιστεύω ότι είναι ένα πέντο, αυτό είναι λίγο πιο κοντά. Και μπορείτε να το καθαρίσετε, για παράδειγμα, να δείτε τι είναι το γένδρο μου, και ελπίζοντας να γνωρίζω ότι είμαι ως άνθρωπος. Και μπορεί να είναι καθαρά ή μη καθαρά, σχετικά με τη δεξιά μου. Αυτό είναι πολύ μη καθαρά. Είμαι πιο νέος από αυτό. Λοιπόν, μπορείτε να δείτε ότι αυτά δεν πάντα λειτουργούν καθαρά, αλλά η ιδέα είναι να καταφέρουμε όσο καλύτερα πράγματα. Αν πω ευχαριστώ, μπορώ να προσπαθώ και να το καθαρίσω. Και με καλύτερη ευκαιρία, η τεχνολογική μας οικογένειά έχει καταφέρει να το καθαρίσει στο Twitter. Ένα από τα πράγματα που προσπαθούμε να κάνουμε στο μέλλον μου, είναι να προσπαθούμε να κάνουμε όσο καλύτερα πράγματα, να δημιουργήσουμε την τεχνολογική μας οικογένειά, για να δημιουργηθεί η ευκαιρία να εφαρμόσει παντού. Αυτή είναι η ημέρα, η ευκαιρία για όλους και η σκληρή ετοιμασία για να το καθαρίσει. Αυτό που θέλω να περάσω το περισσότερο από αυτή τη μοτοσυκλέτα είναι το εβδομάδι μου. Και αυτό είναι το δεύτερο τρόπο. Τι κάνουμε για να ασφαλίσουμε το άνθρωπο, για να το κάνουμε να δουλεύει με το μοτοσυκλέτα. Μπορείτε να πιστεύετε ότι αυτό είναι παραδοσιακό ή παραδοσιακό. Αν έχω περάσει όλη τη μέρα, προσπαθώντας να κάνω το μοτοσυκλέτα πιο καλύτερο, γιατί πιστεύω τώρα ότι πιστεύω ότι πρέπει να κάνουμε κάτι με τον άνθρωπο. Το πράγμα είναι ότι όταν κάνεις το μοτοσυκλέτα πιο καλύτερο, δεν θέλεις να δουλεύεις με τον άνθρωπο. Δεν θέλεις τον άνθρωπο να κάνει το ίδιο που κάνει το μοτοσυκλέτα. Αυτό θέλω να μιλήσω. Θέλω να μιλήσω για το μοτοσυκλέτα πραγματικό σκέψη και πώς σχετικά με τον άνθρωπο που είναι ο άνθρωπος, ότι έχουμε αυτοβουλευτική κατασκευασία. Ας ξεκινήσουμε με την κατασκευασία σε περισσότερο κοινό. Αυτή είναι η εξάσκηση για το μοτοσυκλέτα. Είναι Ένας από τους τρόπους που αλλάζει αυτό είναι ότι η μαθή ή η συμπεριφορά είναι τώρα εφαρμογημένη σε όλη τη ζωή της ζωής. Στο παρελθόν, η μαθή ήταν εφαρμογημένη σε πράγματα όπως η αρχιτεκτουρία. Ήταν εφαρμογημένη σε πραγματικότητα. Ήταν εφαρμογημένη σε φυσικότητα. Ένας αρχαίο επιτυχισμός ήταν το πώς οι πλανήτες πήγαν στον Ιόνιο. Αλλά δεν ήταν πραγματικότητα σε μέρες όπως το πρωτοτύπινγκ, πλανήτες μοντέλες ή το λιγουριστικό εμπιστευόμουν τους ανθρώπους. Ή τη μηχανική εμπιστευόμουν, προσπαθώντας να εμπιστευόμαστε τις εμπιστεύσεις που έχουμε από τους ανθρώπους. Ή στην αρχιεκτονική, ή στην αρχαιολογία. Τώρα, είναι συχνά να χρησιμοποιηθεί η μαθηματική για την εμπιστευόμηση της εμπιστευόμησης στην αρχαιολογία, όχι σε μια πλειοδοχή που θα το εμπιστευόμαστε, ή στην βιολογία. Αυτά είναι όλα πολύ νέα εμπιστευόματα, από τις τελευταίες δεκαετές που η μαθηματική έχει εφαρμοστεί. Και μόνο είναι δυνατόν, επειδή έχουμε μεχανισμένο εμπιστευόμαστες. Δεν μπορείς να το κάνεις αν δεν έχεις έναν εμπιστευόμαστες που κάνει τις εγκλήματα σου. Αλλά εδώ είναι μια απλή δημοκρατία. Αυτό που θα κάνω εδώ είναι να ζητήσω την εμπιστευόμηση να δείξει στον γνώμα του ανθρώπου, κάθε μέρος όπου εμπιστευόμαστε εκείνη τη στιγμή. Και βέβαια, στιγμή, σε μερικές στιγμές, έχω δημιουργηθεί πάνω στον γνώμα του ανθρώπου, ποιες χρωμαζόνες εκείνη τη στιγμή εμπιστευόμαστε. Έτσι, έχει δημιουργηθεί δημοκρατία σε όλες τις χρωμαζόνες στον γνώμα του ανθρώπου και έχω δημιουργηθεί τις στιγμές σε αυτή τη στιγμή. Τώρα, πρέπει να καταλαβαίνετε πόσο υπέροχο είναι αυτό. Είμαι σε ένα λαπτοκομμύτρο που είναι πιο σκληρό από τα περισσότερα κομμάτια. Και όμως, σε 10 ή 15 στιγμές, έχω δημιουργηθεί αυτή τη στιγμή, που οι άνθρωποι πιστεύουν ότι δεν μπορούσαν ακόμα να δημιουργηθεί το γνώμα του ανθρώπου πριν από δεκαετές χρόνια. Και τώρα, αμέσως, μπορώ να δημιουργήσω αυτό. Αυτή είναι η τροφή που βλέπουμε από την ευαίσθητη κομπιτασία. Και μπορείτε να δείτε ότι υπέροχα υπέροχα στιγμές σε αυτή τη στιγμή. Τώρα, φυσικά, έχουμε δημιουργηθεί δεξιά από όλα. Οι δεξιότητες δεξιότητες που βλέπουμε στον κόσμο θα αυξηθούν μεγαλύτερα. Έτσι, ένας από τους κομπιτασίες που η κομπιτασία τώρα εφαρμόζεται είναι το πώς να αντιμετωπίσουμε αυτή τη δεξιά. Ας δούμε τις καλύτερες απάντησες που μπορούμε να βγαίνουμε από αυτή τη δεξιά. Και ένας από τους δεξιότητες που θέλω να μιλήσω είναι πώς εφαρμόζουμε, σημαντικά, τους κοινωνικούς δεξιότητες. Έτσι, ένας τρόπος που θέλω να μιλήσω είναι τα δύο τελευταία του σπέκτρου για το τι πρέπει να κάνουν οι άνθρωποι. Είπα ότι είναι πολύ σημαντικό να πιστεύεις πώς εφαρμόζεις το τι πρέπει να κάνεις ο άνθρωπος με σχέση με αυτή τη δεξιά. Και ένα βασικό ερώτημα είναι τι είναι τα μοναδικά δεξιά επιβιώσης στον κόσμο. Πολλές, πολλές χρόνια πριν, ήταν σημαντικό να μπορέσεις να φωτιάσεις ένα φως, για παράδειγμα, γιατί χρειάζεσαι να αποφασίσεις να φωτιάσεις δεξιότητες. Πολλές φορές, τώρα, δεν είναι η πιο σημαντική δεξιά επιβιώσης. Είμαι ακόμα εδώ και δεν είμαι πολύ καλός στις φωτιάς. Τι είναι τα μοναδικά δεξιά επιβιώσης? Υπάρχουν πολλές δεξιά επιβιώσης να κάνουν με τα δεξιά και να κατανοηθούν τη δεξιά επιβιώσης, που είναι πραγματικά κριτικά, για να ζήσουμε σε μια κοινωνική κοινωνία. Έτσι, πρέπει να πιστεύουμε σκληρά για το τι πρέπει να είναι αυτά τα δεξιά επιβιώσης σε μια κοινωνική κοινωνία. Αλλά το άλλο τέλος του σπέκτρου είναι, τι είναι τα δεξιά επιβιώσης που οι άνθρωποι φέρνουν, όταν οι δεξιότητες είναι εκεί. Δηλαδή, αυτό που δεν θέλεις να κάνεις είναι να διεξηγείσεις τους ανθρώπους, ώστε να μπορούν να παρακολουθούν να είναι δεξιότητες. Η ερώτηση είναι, εφόσον οι δεξιότητες κάνουν περισσότερα πραγματικά, μέονιστε φορολογικά. λοιπόν, τι είναι αυτό που ο άνθρωπος πρέπει να κάνει, τι είναι αυτό που przed slippery limit ηâyρήσει. Θα truck γ people to learn some of Some people need to learn a lot of it and become expert I am going to call it computational thinking A way to understand how to run the process of computation with modern technology of computers και πραγματικά να προεξεύγουν να απαντήσουν ερωτήσεις που έρχονται. Προέρχονται δύο, για να επιβιώσουν, σε έναν εφαιρετικό τρόπο και πραγματικά για να προεξεύγουν να αυτοσυμβεί στο τι το κομπύτρο μπορεί να κάνει. Τώρα, η μεγάλη ερώτηση που έχω είναι, αν δείτε σε σχολές, σε υπέροχες σχολές, πού περιμένετε να εξελίξετε το εξελίξιμο σκοπό να πει? Και η απάντηση είναι πραγματικά, η μαθηματική. Η μαθηματική είναι το κέντρο της σχολής μας για την εκπαίδευση σήμερα, σε όλο τον κόσμο. Προσέχεται πολλά χρόνια στη δραστηριότητα. Και η ερώτηση που θέλω να ρωτήσω είναι, είναι το σχολείο της σχολής σκοπός πραγματικά, πραγματικά εφαρμογημένο, σε όλη την εκπαίδευση σήμερα, σε όλο τον κόσμο. Και έχω πραγματικά κακή νέα, και η απάντηση είναι ότι δεν πιστεύω ότι είναι. Στην πραγματικότητα, πιστεύω ότι η μαθηματική είναι πραγματικά 80% το σχολείο της σχολής. Είναι ένα πραγματικό σκοπό. Οπότε, σε όλο τον κόσμο, έχουμε πραγματικά άνθρωποι που μάθουν μαθηματική για ένα μήνυμα από 10 χρόνια της ζωής τους, πολλές ώρες την εβδομάδα, και είναι πραγματικά το κέντρο ότι το 80% του εβδομάδου μπορεί να είναι καλύτερος να χρησιμοποιηθεί για έναν σχολείο της σχολείας. Ας εξηγήσω λίγο περισσότερο γιατί πιστεύω αυτό. Το σημαντικό πράγμα που πρέπει να καταλάβω, είναι ότι στον πραγματικό κόσμο, εξωτερικώς από την εκπαίδευση, όταν χρησιμοποιείς μαθηματική ή εκπαίδευση, οι σχολείοι καλύπτουν τις απάντησες, κάτι σαν το 80% του σχολείου. Οι σχολείοι καλύπτουν τις εκπαίδευσες στον πραγματικό κόσμο. Συμφωνώντας, στην εκπαίδευση, οι άνθρωποι κάνουν όλη την καλύπτωση. Όταν σχολείς μαθηματική, ο άνθρωπος κάνει, ας πούμε, 80% της καλύπτωσης, και μερικές φορές μπορείς να χρησιμοποιείς καλύπτωση ή σχολείο για να το προσθέσεις. Οι σχολείοι είναι πραγματικά διαφορετικοί σχολείοι, και γίνονται πιο διαφορετικοί σε περίπτωση, καθώς το σχολείο μπορεί να κάνει περισσότερα και περισσότερα πράγματα. Στην μια πλευρά, οι άνθρωποι κάνουν 80% της καλύπτωσης στις σχολείες, και στην άλλη πλευρά, έχουν σχολείς που κάνουν 80% της καλύπτωσης στην πραγματική ζωή, και οι δύο δεν σχολούν. Και αυτό είναι το σημαντικό πρόβλημα με την εκπαίδευση της μαθηματικής. Ας ξεκίνησουμε λίγο και ρωτήσουμε μια ερώτηση. Γιατί ακριβώς όλοι γνωρίζουν μαθηματική? Πραγματικά κάθε χώρα στον κόσμο πιστεύει ότι πρέπει να γνωρίζεις μαθηματική, όπως είπα, για 10 χρόνια της ζωής σας. Γιατί αυτό? Δηλαδή, δεν υπάρχουν πολλές θέσεις που πιστεύουν ότι πρέπει να γνωρίζεις. Η ιστορία είναι ένας θέος που είναι κοινωνικός σε κάθε χώρα. Η γλώσσα σας είναι ένας θέος που πιστεύουν ότι πρέπει να γνωρίζεις, αλλά υπάρχουν πολλές θέσεις που πιστεύουν ότι πρέπει να γνωρίζεις μόνο για ένα χρόνο ή δύο, ή πιστεύουν ότι είναι ευαίσθητη. Η μουσική, για παράδειγμα. Γιατί η μαθηματική είναι σε αυτή τη κατηγορία και υπάρχουν καλές λόγες γιατί πρέπει να γνωρίζεις. Λοιπόν, πιστεύω ότι υπάρχουν τρεις καλές λόγες. Η πρώτη λόγη είναι ότι είναι η μεγαλύτερη δυνατότητα της οικονομικής δυνατότητας και των τεχνικών δουλειών για τα τελευταία 4-5 δεκάδια. Η μαθηματική έχει πραγματικά δημιουργήσει το κομμάτι των δημιουργητών δουλειών και η μοντέρνα μαθηματική μπορεί να το κάνει περισσότερο. Η δεύτερη λόγη είναι για αυτό που θα σημαίνω σχετική ζωή. Για να επιβιώσεις, όπως είπα, αυτές τις βασικές δυνατότητες, χρειάζεται κάποια βασική δυνατότητα. Και η τελευταία λόγη είναι αυτό που μπορείς να σημαίνεις λογικό μυαλόγευμα. Το να μπορείς να σκεφτείς για προβλήματα, ακόμα και αν δεν χρησιμοποιείς τη μαθηματική για αυτές τις προβλήματα εξαιρετικά. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Το να μπορείς να σκεφτείς και να σκεφτείς και να σκεφτείς. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. Μια κόμμα. |