Θεατρική Αγωγή - Θέατρο - Αποστολές - Δ' Δημοτικού Επ. 139 /

: [♪ Μουσική Καλησπέρα παιδιά! Και καλώς ήρθατε πάλι στο μάθημα της θεατρικής αγωγής. Θα σας αφηγηθώ ένα παραμύθι και θα προσπαθήσω να σας βάλω μέσα σε αυτό. Γι' αυτό και θα με δείτε να παίρνω πολλούς και διαφορετικούς ρόλους. Θα γίνω δηλαδή μια δασκάλα σε ρόλο. Να δούμε, θα τα καταφέρουμε. Λοι...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Φορέας:Υπουργείο Παιδείας
Μορφή:Video
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων 2020
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=xK8P8MJpCVc&list=PLvLZ8duymN1Bdag3D9ibNaERK3A-nG3pI
Απομαγνητοφώνηση
: [♪ Μουσική Καλησπέρα παιδιά! Και καλώς ήρθατε πάλι στο μάθημα της θεατρικής αγωγής. Θα σας αφηγηθώ ένα παραμύθι και θα προσπαθήσω να σας βάλω μέσα σε αυτό. Γι' αυτό και θα με δείτε να παίρνω πολλούς και διαφορετικούς ρόλους. Θα γίνω δηλαδή μια δασκάλα σε ρόλο. Να δούμε, θα τα καταφέρουμε. Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Κάποτε, σ' έναν κόσμο πάνω σε σύννεφα, από σήματα και συνδέσεις, κάποιους καιρούς που οι άνθρωποι μπορούσαν να δουν ο ένας τον άλλον μόνο μέσα από θόνες, δημιουργήθηκε μια μυστική οργάνωση, η Θεατροαποστολές. Και όπως κάθε οργάνωση που σέβεται τον εαυτό της, έτσι και οι Θεατροαποστολές είχαν τους δικούς τους πράκτορες. Μόνο που οι πράκτορες των Θεατροαποστολών ήταν όλοι παιδιά. Ναι, καλά ακούσατε, παιδιά. Και μη σας φαίνεται και περίεργο, δεν είναι σπάνιο. Άλλωστε τα παιδιά είναι πολύ ικανοί μυστικοί πράκτορες. Και μάλιστα εκπαιδεύονται και πολύ μικρά. Είναι τυχαίο που αρέσουν στα παιδιά τόσο πολλοί ιστορίες με υπερήρωες που φοράνε στολές και έχουνε σούπερ δυνάμεις, ή οι άλλες ιστορίες με τις παρέες των παιδιών που πάντε το πείσουν το κακό και λύνουνε μυστήρια. Όχι βέβαια. Ποιος είναι όμως ο σκοπός των Θεατροαποστολών? Οι Θεατροαποστολές έχουν γίνει για να ενεργοποιήσουν τα μάτια της φαντασίας των μυστικών πρακτόρων. Ξέρετε, είναι πάρα πολύ σημαντικό τα μάτια της φαντασίας μας να είναι ανοιχτά. Συνήθως οι άνθρωποι όταν μεγαλώνουν το ξεχνάνε αυτό. Η αλήθεια είναι ότι ξεχνάνε ότι αν δεν έχεις φαντασία δεν μπορείς να χτίσεις πραγματικότητα. Αλλά εμείς οι μυστικοί πράκτορες ξέρουμε και έχουμε σύνθημά μας ότι αν μπορείς να το φανταστείς, μπορείς και να το πραγματοποιήσεις. Πώς μπορεί όμως να γίνει κάποιος μέλος των μυστικών πρακτόρων? Εδώ είναι το περίεργο. Τα περισσότερα παιδιά είναι ήδη μέλη των θεατροαποστολών, δηλαδή είναι ήδη μυστικοί πράκτορες. Και αυτό έγινε από τον πρώτο ρόλο που πήρανε. Είτε σε παιχνίδι στην παρέα, είτε μέσα στην τάξη στο μάθημα της θεατρικής αγωγής, είτε πάνω σε μια θεατρική σκηνή στο σχολείο. Όλα τα παιδιά, που άλλοτε ντυθήκανε υπότες με χαρτινές πανοπλίες, άλλοτε κυρίες με κολλέ, άλλοτε πρίγκιπες που ήρθαν από όλο πλανήτη ή βατράχια που φτάσανε σε εμάς από τα αρχαία χρόνια. Αυτός ο πρώτος ρόλος ήταν και το εισιτήριο για να γίνει κάποιος μυστικός πράκτορας και να μπει στις θεατροαποστολές. Βεβαίως, μη φανταστείτε ότι τα παιδιά στις θεατροαποστολές κάνουνε ό,τι μυστικοί πράκτορες στις ταινίες. Όχι! Θα σας πω αμέσως τι κάνουν. Πρώτα απ' όλα, όπως είπαμε, χρησιμοποιούν τα μάτια της φαντασίας. Μετά κάνουν έρευνες, αναζητούν στοιχεία, συλλέγουν πληροφορίες, πλάθουνε δικές τους ιστορίες, λύνουνε γρήφους και μυστήρια, περνάνε από διάφορες δοκιμασίες, αποκτούν νέες γνώσεις για το θέατρο, δοκιμάζουν ρόλους και, το κυριότερο, τα μοιράζονται όλα αυτά με την ομάδα. Οι αποστολές μας είναι κάπως περίεργες. Πάντα κάτι συμβαίνει περίεργο εκεί, στη χώρα, στον κόσμο, από σύννεφα με σήματα και συνδέσεις. Γι' αυτό έχουμε την αρχηγό μας, που πάντα μας καθοδηγεί, μας δίνει τις οδηγίες και τα εφόδια για να φέρουμε τις αποστολές μας εις πέρας. Δεν θα ξεχάσω, ας πούμε, εκείνη τη φορά που κάναμε έρευνα στο Μουσείο Καραγκιόζη, και ανακαλύψαμε ότι κάποιος είχε μπερδέψει όλες τις φιγούρες του θεάτρου σκιών. Εμείς καταφέραμε και τα βάλαμε όλα σε τάξη. Αμ' την άλλη φορά, μεγάλο μυστήριο στη βιβλιοθήκη. Κάποιος άκουσε τα βιβλία να μιλάνε. Το ερευνήσαμε και βρήκαμε ποιος ήταν πίσω από τα βιβλία που μιλούσε και γιατί. Και βεβαίως, το μεγαλύτερό μας κατόρθωμα ήταν ότι αναχτίσαμε τα αρχεία της οργάνωσής μας, από τότε που μας τα κατέστρεψε ο κακός γάτος Νόου. Δεν σας είπα για τον κακό γάτο Νόου. Ναι, κοιτάξτε, να σας εξηγήσω, ο κακός γάτος Νόου είναι ο ορκισμένος εχθρός των θεατροαποστολών. Αυτός, λοιπόν, ο κακός γατούλης, είναι ένας πανέξυπνος, τετραπέρατος επιστήμονας. Είναι ειδικό στο διαδίκτυο, λατρεύεται η γατοτροφή, σιγένεται το νερό. Τώρα, γιατί είναι ορκισμένος εχθρός μας δεν ξέρουμε. Η αλήθεια είναι, λέγεται ότι κάποτε ήθελε να πάρει έναν ρόλο και δεν τον άφησαν. Αλλά αυτό θα το ανακλείψουμε σε μια άλλη αποστολή μας. Θα ήθελες και εσύ να γίνεις ένας μυστικός πράκτορας και να πάρεις μέρος στο θεατροαποστολές. Θα το δούμε αυτό λίγο μετά. Αυτό το καιρό πάντως δεν μας βρίσκει στο αρχηγείο, γιατί έχουμε όλοι ταξιδέψει στις μεγαλύτερες θεατρικές σκηνές σε όλον τον κόσμο, για να κάνουμε έρευνα που θα γίνει η επόμενη διεθνή συνάντηση μυστικών πρακτόρων. Σου φαίνεται περίεργο, θα σου εξηγήσω μετά. Αν όμως θέλεις να γίνεις και εσύ μυστικός πράκτορας, το πρώτο που έχεις να κάνεις είναι να ανοίξεις τα μάτια της φαντασίας. Και γι' αυτό τι χρειαζόμαστε? Μουσική παρακαλώ! Το δεύτερο πάρα πολύ σημαντικό είναι... Αυτό εδώ πέρα! Η βαλίτσα των μαγικών αντικειμένων. Είμαι σίγουρη ότι στο μάθημα στην τάξη της θεατρικής αγωγής, έχεις και εσύ μια τέτοια βαλίτσα με μαγικά αντικείμενα, μαζί με τη δασκάλα σου και τους μαθητές σου. Λοιπόν, εδώ μέσα, ό,τι υπάρχει, δεν είναι καθόλου αυτό που φαίνεται. Αυτό λοιπόν που χρειάζομαι για να μπω σε ρόλο είναι ένα κοστούμι. Για να δούμε... Κάτι τέτοιο? Όχι. Εμμ... Όχι. Ωραίο, αλλά όχι. Αααα! Εδώ είμαστε! Αχα! Μάλλον αν ξεκινούσα με αυτό και με αυτά, και το μόνο που μου λείπει είναι αυτό εδώ. Τώρα νιώθω ο ιδιπράκτορας. Να ξέρεις ότι δεν χρειάζεσαι κοστούμια σαν αυτά που έχουν οι ηθοποιοί. Παλιά γελιά, ένα απλό κομμάτι πανή, ή για παράδειγμα παλιά καπέλα, καπέλα μπορεί να υπάρχουν στο σπίτι, είναι αρκετά για να σε κάνουν να αισθανθείς ότι βρίσκεσαι σε ρόλο. Γιατί το κοστούμι σου είναι πάντα πολύ σημαντικό. Οι μυστικοί πράκτορες όμως έχουν και τον δικό τους εξοπλισμό. Πάλι θα χρειαστούμε την βαλίτσα με τα μαγικά ατοικείμενα. Για να δω τι μπορούμε να βρούμε. Εδώ βεβαίως τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά από αυτά που ξέρουμε. Για παράδειγμα ένα απλό στυλό. Μπορεί να φαίνεται απλό στυλό για να κρατάς σημειώσεις, αλλά με τα δικά μου μάτια της φαντασίας, γίνεται ένας αυτόματος απενεργοποιτής όλων των ηλεκτρονικών συσκευών σε ακτήνα 5 χιλιομέτρων. Επίσης, ένα σημειωματάριο. Ναι, είναι ένα απλό σημειωματάριο που σίγουρα χρειάζεται ένας μυστικός πράκτορος για να κρατάει σημειώσεις, αλλά με τα δικά μου μαγικά μάτια μπορώ να το κάνω. Ένα σημειωματάριο που αποκωδικοποιεί όλους τους μυστικούς κώδικες. Επίσης, δεν είναι απαραίτητο να έχεις πράγματα, μπορείς και να φτιάξεις. Για παράδειγμα, αυτά εδώ. Όχι, δεν είναι χάρτινα κιάλια, είναι ειδικά κιάλια με τα οποία μπορείς να δεις με ακτήνες χ μέσα από τείχους. Και βεβαίως, κάτσε να δεις, πού το είχα, πού το είχα. Α, να το! Έχω και το μαγικό ρολόι μου, το ειδικό ρολόι που ακινητοποιεί τους εχθρούς μου χωρίς να το καταλάβουν. Ok, γίναμε τώρα μυστικοί πράκτορες, να δούμε τι άλλο χρειάζεται. Όπως σας είπα, πρώτα απ' όλα ας μπούμε μέσα στην αποστολή μας. Πάμε και αυτό, δεν μας χρειάζεται αυτή τη στιγμή, το αφήνουμε στην άκρη και πάμε. Όπως σας είπα, μας στείλανε να κάνουμε έρευνα για να βρούμε ποιο είναι το πιο κατάλληλος θεατρικός χώρος για να κάνουμε την επόμενη διεθνή συνάντηση μυστικών πρακτόρων. Τώρα εσείς θα μου πείτε, διεθνή συνάντηση μυστικών πρακτόρων, μέσα σε θέατρο! Ναι, γιατί βεβαίως η κάλυψή μας θα είναι μία παράσταση. Αλλά, απ' ό,τι βλέπω, μας ήρθε mail από την αρχηγό. Να δούμε τι μας λέει. Αποστολή, κωδικός, παρασκήνια. Καλημέρα Μυστική Πράκτορα, λάβαμε τα στοιχεία σου από το θέατρο που επέλεξες. Τώρα όμως πρέπει οπωσδήποτε να μπεις μέσα στον χώρο των παρασκηνίων. Είναι σημαντικό να γνωρίσεις τους ανθρώπους που παίρνουν μέρος στην προετοιμασία μιας παράστασης. Έτσι θα βεβαιωθούμε ότι θα είμαστε όλοι ασφαλείς όταν γίνει η διεθνή συνάντηση. Να θυμάσαι! Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να αποκαλύψεις την ταυτότητά σου. Γι' αυτό χρησιμοποιήστε την κατάλληλη μεταφύηση για κάλυψη. Πριν το ξεκινήσεις, θα πρέπει να λύσεις 10 γρήφους. Είναι σημαντικό για να μπορέσεις να προχωρήσεις. Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις. Μην ξεχάσεις να πάρεις μαζί σου τις κάρτες βοήθειας. Καλή επιτυχία! 10 γρήφους! Τι γρήφη είναι αυτή! Νομίζω ότι καλύτερα να τους λύσουμε μαζί, γιατί πολλά μυαλά βοηθάνε περισσότερο. Για να δούμε λοιπόν... 10 γρήφοι. Περιτύνος να πρόκειται άραγε! Μας δίνει οδηγίες. Λύσσε τους παρακάτω 10 γρήφους και αν τα καταφέρεις θα είσαι έτοιμος να προχωρήσεις στην αποστολή σου. Εντάξει λοιπόν, να δούμε. Γρήφος πρώτος. Ο χώρος είναι γεμάτος, κρεμασμένα κοστούμια, κεπέλα, πανοπλίες και μάσκες. Βρίσκεσαι στο βεστιάριο ή στην πλατεία? Στο βεστιάριο. Ωραία, πάμε! Μας έβγαλε και χαμογελάκι. Χαίρετε που τα καταφέραμε. Επόμενο. Δίνει οδηγίες στους ηθοποιούς. Καταλαβαίνεις ότι είναι εκείνος που οραματίζεται και οργανώνει την θεατρική παράσταση. Διδάσκει τους ηθοποιούς πώς να αποδώσουν τον ρόλο τους. Ποιος είναι, σκηνογράφος ή σκηνοθέτης? Αυτά πάντα τα μπερδεύετε. Θα βοηθήσω. Όχι, δεν θα βοηθήσω. Αυτή τη φορά θα το βρείτε. Ωραία, έτσι μπράβο. Σκηνοθέτης. Πολύ καλά και πάμε παρακάτω. Βρίσκεται πάνω στη σκηνή. Ακούει τις οδηγίες του σκηνοθέτη και παίζει τον ρόλο του. Δημιουργεί ένα ζωντανό σκηνικό πρόσωπο με τα εκφραστικά του μέσα. Τη φωνή του, το πρόσωπό του, το σώμα του. Προφανώς ποιος είναι? Ε, αλίμονο. Ο ηθοποιός. Πάμε πάρα πολύ καλά με τους γρήφους, παιδιά. Πάρα πολύ καλά. Σχεδιάζει τα σκηνικά της παράστασης. Μεταμορφώνει τη σκηνή στον τόπο που ζουν οι ήρωες του έργου. Ο χορογράφος μάλλον δεν είναι, άρα ο σκηνογράφος. Μια φωτογραφία βλέπω εδώ. Πρέπει να αναγνωρίσω πού βρίσκομαι. Είναι μια κοπέλα, σωστά βλέπω, που κάποιος στην βάθη και με ρωτάει ο γρήφος. Βρίσκεσαι στα καμαρίνια ή βρίσκεσαι στον εξώστη. Που ετοιμάζονται οι ηθοποιοί, που ντύνονται, που μακηγιάρονται, που ξακουράζονται στα καμαρίνια. Πολύ σωστά! Πάμε παρακάτω. Συναντάς μία κυρία που κρατάει σχέδια κοστομιών για την παράσταση. Τα έχει ετοιμάσει η ίδια, αφού έχει επιλέξει τα χρώματα και τα σχέδια, ανάλογα με την εποχή που διαδραματίζεται το έργο και την άποψη του σκηνοθέτη. Ποια είναι? Είναι η θεατρική συγγραφέας? Από τώρα μάλλον λέω όχι. Πρόφανως και είναι η ένθυματολόγος. Προχωράς στα παρασκήνια και βρίσκεις μία πόρτα που γράφει απ' έξω θροντιστήριο. Τι περιμένεις να βρεις μέσα? Τα σκηνικά αντικείμενα που χρησιμοποιούν οι ηθοποιοί στη σκηνή ή τους ηθοποιούς που ετοιμάζονται και βάφονται. Τα σκηνικά αντικείμενα. Και για να μάθεις τα φροντίζει, τα μαζεύει, τα συλλέγει ο φροντιστής. Την συναντάς στο χώρο της σκηνής μαζί με τους ηθοποιούς να τους διδάσκει κίνηση και να τους συγχρονίζει. Έχεις καταλάβει ότι είναι, προφανώς, όχι ενθυματολόγος ρε παιδιά, τους διδάσκει κίνηση ή χορογράφος. Και πάμε στο επόμενο. Τον βρίσκεις μπροστά από μια κονσόλα με πολλά κουμπιά μαζί με τον σκηνοθέτη. Έχει δημιουργήσει το πλάνο φωτισμού της παράστασης, αυτό είναι στοιχείο να το κρατήσουμε, για να προσδώσει την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα του έργου και την αίσθηση του χρόνου. Ατμόσφαιρα, χρόνος, αίσθηση χρόνου, φωτισμός και καταλαβαίνεις ότι είναι βέβαιος ο φωτιστής ή σχεδιαστής φωτισμού. Τελευταίος βρίφος. Έλα είναι εύκολο. Έχει συνθέσει ή έχει επιμεληθεί τη μουσική της παράστασης. Κρατάει στα χέρια του παρτιτούρες και διδάσκει τους ηθοποιούς τα τραγούδια της παράστασης. Και είναι ο μουσικός ή συνθέτης. Και νομίζω τα καταφέραμε! Ναι, είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε! Εξαιρετικά! Και τώρα, το δεύτερο πράγμα που γράφανε οι οδηγίες είναι ότι θα πρέπει να αποφασίσουμε για την κάλυψή μας. Για άλλη μια φορά, όπως σου εξήγησε και στην αρχή, θα αλλάξουμε ρόλο. Πρώτα απ' όλα το να είσαι ένας μυστικός πράκτορας, σε βοηθάει να αλλάζεις ρόλους. Είναι από τους αγαπημένους μου ρόλους, πρέπει να πω, και είμαι σίγουρη ότι είναι και από τους δικούς σας αγαπημένους. Μπορείς να υποδίσεις διαφορετικούς ρόλους κάθε φορά. Θα χρειαστώ πάλι, λοιπόν, την βαλίτσα μου, την βαλίτσα των μαγικών αντικειμένων, αλλά αυτή τη φορά πρέπει να βρω, να παίξω, να είμαι ένας ρόλος, να υποδηθώ έναν ρόλο κάποιου, ο οποίος μπορεί να μπει σε ένα θέατρο, μπορεί να τρυπώσει μέσα στα παρασκήνια. Τι θα μπορούσε να είναι, θα μπορούσε να είναι λογικότατα, ένας από όλους αυτούς τους ανθρώπους που μάθαμε γι' αυτούς μέσα από τους δεκαγρύφους. Θα μπορούσε να είναι... Κάτσε, πρέπει να είναι κάποιος ο οποίος δεν δουλεύει στο θέατρο, δεν είναι μέρος του θιάσου. Ναι, γιατί εγώ είμαι ξένη. Άρα θα μπορούσα να είμαι μια φοιτήτρια η οποία θέλει να κάνει μια εργασία. Αυτός είναι ο ρόλος που επιλέγω και είναι σημαντικό να τον κρατήσω μέχρι τέλους, γιατί αυτό θα ορίσει πολλά πράγματα και το αν θα καταφέρω να μπω μέσα στα παρασκήνια. Παίρνουμε λοιπόν, τι χρειαζόμαστε γι' αυτό. Πάλι ένα ζευγάρι γυλιά, ίσως ένα φουλάρι, κασκόλ, και ένα καπέλο. Μπορεί να μου δώσει την τέλεια κάλεψη. Πάμε! Να μπούμε στα παρασκήνια. Απ' εκεί λοιπόν, πρωτό όμως προλάβουν να κατέβει και πάλι τα σκαλάκια, άκουσε μια φωνή να της απευθύνεται με αυστηρό ύφος. Παρακαλώ, τι κάνετε εκεί, απαγορεύεται είσοδος για το κοινό, τα πρέπει να περάσετε έξω. Ωχ, τι κάνουμε, υπεύθυνη ασφαλείας. Τώρα δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ούτε τα υπερόπλα από αυτά που είχαμε διαλέξει από την βαλίτσα με τα μαγικά αντικείμενα, ούτε βεβαίως να αποκαλύψουμε και ποιοι είμαστε. Μπορούμε να είμαστε μόνο αυτοί οι οποίοι έχουμε επιλέξει. Εγώ λοιπόν είμαι μια φοιτήτρια, όπως είπαμε, που κάνει μια εργασία για το θέατρο. Αν θυμάστε καλά, μας έχουν δώσει κάρτες βοήθειας. Ευτυχώς, ας δούμε λοιπόν πώς θα μας βοηθήσει αυτό, εφόσον δεν έχουμε τα δικά μας όπλα. Οι δεδομένες συνθήκες, όταν αυτοσχεδιάζουμε στο θέατρο, πρέπει στο μυαλό μας να έχουμε τις απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις. Ποιος είμαστε, πώς μας λένε δηλαδή, από πού είμαστε, πόσο χρονών, τι χαρακτήρα έχουμε, τι διάθεση, ή τουλάχιστον κάποια από αυτά τα στοιχεία, όχι με τόση λεπτομέρεια. Που βρισκόμαστε. Βρισκόμαστε σε εσωτερικό, εξωτερικό χώρο, σε ένα φανταστικό χώρο, σε κάποια πόλη, χωριό, πού ακριβώς. Πότε, πότε διατραματίζονται τα γεγονότα. Σε ποια ημέρα, χρονολογία, τι συνέβη πιο πριν, τι μπορεί να γίνει μετά. Τι συμβαίνει, τι είναι αυτό που θέλω να κάνω, τι εμπόδιο βρίσκω μπροστά μου. Γιατί, ποιοι είναι οι στόχοι μου, ποια είναι τα κινητρά μου, ποιος είναι ο τελικός σκοπός μου, ποια είναι τα όνειρά μου. Και αν έχω απαντήσει σ' όλες αυτές τις ερωτήσεις, είναι πολύ εύκολο πλέον να βρω πώς, ποιες τακτικές δηλαδή, πώς θα καταφέρω αυτό που θέλω. Ποιες τακτικές, ποιες επιλογές, ποιες δράσεις θα με βοηθήσουν. Οι αρχηγός μου λέει, ακολούθησε προσεκτικά τις οδηγίες και θα φέρεις εις πέρας την αποστολή σου. Μάλιστα. Οπότε, εγώ με μια φοιτήτρια, υποδίω με μια φοιτήτρια, βρίσκομαι στο εσωτερικό ενός θεάτρου, είναι μισή ώρα πριν ξεκινήσει η πρόβα, στόχος μου είναι να μπω στα παρασκήνια, εμπόδιό μου είναι ότι δεν μπορώ να αποκαλύψω την ταυτότητά μου, σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω υπερόπλο, εμπόδιό μου είναι εκεί υπεύθυνη και... Τι θα κάνω, νομίζω... Με συγχωρείτε, μου είπανε από την είσοδο ότι θα βρω τον σκηνοθέτη εδώ. Καλά δεν πηγαίνω, μήπως έχω χαθεί, δεν ξέρω. Λέτε έτσι να τα καταφέρω, δεν ξέρω, δοκιμάστε. Δοκιμάστε λοιπόν αυτό τον αυτοσχεδιασμό, γιατί με αυτόν τον τρόπο κάνουμε αυτοσχεδιασμό, αυτά πρέπει να γνωρίζουμε για να κάνουμε ένα αυτοσχεδιασμό σωστά. Δοκιμάστε το και με κάποιον δικό σας, με τα αδέρφια σας, με τους φίλους σας, όπως το δοκιμάζουμε και στην τάξη. Το παρακάτω το φτιάχνετε εσείς και η δική σας φαντασία. Θα σας πω μόνο ότι σήμερα μάθαμε για τους συντελεστές του θεάτρου, για τον κόσμο των παρασκηνίων, για την δύναμη που έχει το κοστούμι και τα αντικείμενα, στο να φτιάχνουμε έναν ρόλο, το πώς να κάνουμε έναν αυτοσχεδιασμό, και μάθαμε και για τις δεδομένες συνθήκες. Και κυρίως, ανοίξαμε τα μάτια της φαντασίας. Το καλύτερο σας το κρατάω για το τέλος. Μπορείτε κι εσείς να παίξετε στις θεατροαποστολές. Γιατί οι θεατροαποστολές δεν είναι απλά ένα παραμύθι, είναι ένα ιστολόγιο, που μπορείτε να μπείτε και να παίξετε στις αποστολές μας, από όπου και αν βρίσκεστε. Γιατί στις θεατροαποστολές μαθαίνουμε για το θέατρο, μέσα από το θέατρο. Μέχρι, λοιπόν, την επόμενη συνάντησή μας. Από εμένα, γεια σας!