: uvre.i Γεια σας. Είμαι εδώ για να σας μιλήσω για την ασφάλεια στην εγκαισία μου, στην εγκαισία. Η ασφάλεια στην εγκαισία είναι ένα μεγάλο σχέδιο που πολλοί άνθρωποι έχουν μιλήσει για. Στην πραγματικότητα, η εγκαισία στην Ελλάδα και σε πολλές άλλες μέρες του κόσμου είναι για την ασφάλεια. Είναι για την ασφάλεια, για τις πραγματικές αλήθειες. Είμαστε δημιουργημένοι σε μια χώρα που δημιουργήθηκε ένας από τους πιο σημαντικούς φιλοσοφικούς φυγούρες στην ιστορία και στην ανθρωπότητα. Η μότο, η κομμάτια, που όλοι γνωρίζουμε και παρακολουθούμε είναι «Ενίδα, οτι ουδένιδα». Εγώ γνωρίζω ένα πράγμα, αλλά δεν γνωρίζω τίποτα. Και αυτό είναι το μότο της ασφάλειας. Επίσης από να δημιουργήσουμε ένα σύστημα δικαιωματικό, βάζοντας από αυτό το μότο, βάζοντας από το μότο της ελληνικής φιλοσοφίας, έχουμε δημιουργηθεί ένα σύστημα δικαιωματικό που ονομάζομαι «Ενίδα, οτι ουδένιδα». Και αν δεν γνωρίζετε τι είναι έναν «Ενίδα, οτι ουδένιδα», είναι ένα σύστημα όπου όλοι κάνουν το ίδιο και το ίδιο και εμείς περιμένουμε τα ίδια δραστηριότητες. Λοιπόν, θέλω να παρακολουθείτε τι πιστεύετε ότι οι πρώτοι δραστηριότητες θα κάνουν το ίδιο και το δεύτερο. Και το πιστεύετε θα είναι πιο ή λογικό. Το ίδιο και το δεύτερο θα κάνουν το ίδιο και το δεύτερο. Είναι ένα σύστημα βάζοντας στις πραγματικές πραγματικές πραγματικές πραγματικές πραγματικές πραγματικές πραγματικές πραγματικές πραγματικές πραγματικές πραγματικές πραγματικές πραγματικές. Είναι ένα σύστημα οικονομίας και αυτό είναι σκληρό. Είναι ένα σύστημα όπου πρέπει να γνωρίζεις την καλή απάντηση και πρέπει να είσαι το ίδιο με όλους αυτούς. Το μυαλό αυτή τη στιγμή, στην πολιτική επίσης, είναι ένα μυαλό με υψηλή πολιτική και κοινωνική βάση. Στην Ελλάδα όλοι μιλούν για την υψηλή πολιτική και τι είναι. Και στην πραγματικότητα, η υψηλή στο σχολείο σημαίνει ότι δεν υπάρχει λάθος. Αλλά μπορείς να εφαρμόσεις την υψηλή πολιτική. Ας δώσουμε κάποια χαρακτηριστικά για το πώς η υψηλή πολιτική εφαρμόσει στο ελληνικό σχολείο και σε πολλές άλλες σχολείες. Η υψηλή πολιτική είναι για να δημιουργηθεί πραγματικά, να θυμίσει πληροφορίες και να κατασκευάζεται γρήγορα. Είμαι σίγουρη ότι όλοι χαρακτηρίζετε κάτι σε χέρια σας τώρα, που σχεδόν υπάρχει σε αυτή τη διαθέση της υψηλής πολιτικής. Κατήστε τα σμαρτφόνια σας. Όλοι, κοιτάξτε τα σμαρτφόνια σας. Τα σμαρτφόνια σας είναι εξαιρετικά, αλλά θέλουμε ανθρώπους που λειτουργούν σαν σμαρτφόνια. Πριν μιλήσαμε για την υψηλή πολιτική και το τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει, θα σας πω ότι ένας από τους πιο δύσκολους πράγματες για την υψηλή πολιτική να κάνει είναι η δύσκολη πρόγραμμα. Η δύσκολη πρόγραμμα για την υψηλή πολιτική. Η δύσκολη πρόγραμμα για την υψηλή πολιτική. Επειδή είμαι λιγμένος και εγγελματικός εκπαιδευτικός, η δύσκολη πρόγραμμα για την υψηλή πολιτική δεν μπορεί να κάνει συγκεκριμένως. Σε αυτό το σύστημα της υψηλής πολιτικής και της δύσκολης πολιτικής, σε αυτό το σύστημα της δύσκολης πολιτικής και της δύσκολης πολιτικής, αυτή είναι η σειρά πράγματα που πρέπει να κάνουν οι παιχνίδες. Παρακαλώ, δεν πιστεύω ειδικά, κάντε πράγματα που είναι μετρικές, είστε όπως όλοι, μην είστε όπως όλοι, είστε όπως το κομμάτι. Παρακαλώ, δεν πιστεύω ειδικά, μην είστε όπως όλοι, είστε όπως το κομμάτι. Τώρα, οι εκπαιδευτικές σύστημας έχουν εξαιρετικά ανεξάρτηση να βλέπουν πραγματικό εξελήμιο. Υπάρχουν πολλά παράδειξα για παιχνίδες του Νομπέλ, όπως ο Thomas Lindell. Παρακαλώ, δεν πιστεύω ειδικά, μην είστε όπως όλοι, είστε όπως όλοι, είστε όπως το κομμάτι. Αυτό είναι αδύνατο. Είναι δημοφιλικό. Αυτός, όμως, έφερε τον Νομπέλ για να βάλει ζωή στη διάρκεια. Μπορώ να σας πω άλλα ιστορίες από τους διευθυντές μου, όπου μπορείτε να δείτε αυτό το κλάσσιο μεταξύ του σχολικού σύστηματος, όπου είναι αποκλειστή και δημοφιλικό, και δεν είναι εξαιρετικά, αλλά εξασφαλίζονται στο άλλο σύστημα που θα σας μιλήσω για λίγο. Αυτός είναι ο Νομπέλ. Ο Νομπέλ είναι ένας από τους πιο ενδιαφέροντες διευθυντές που έχω δει, τελείως εξασφαλισμένος, πολύ εξαιρετικός και εξαιρετικός. Στο σύστημα του σχολικού σύστηματος, είναι καθόλου εύκολος. Αυτός είναι ο Άρης. Ο Άρης είναι ένας από τους πιο εξαιρετικούς διευθυντές που έχω γνωρίσει στη ζωή μου, που μπορεί να μιλήσει σε διευθυντές φορονομικές. Μπορεί να μιλήσει σε διευθυντές φορονομικές όπως ένας νεαρός διευθυντής. Μιλήσει πραγματικά σε διευθυντές φορονομικές, αλλά στο σύστημα της Ελληνικής σχολικής δεν είναι καθόλου εξαιρετικός. Υποτιτλισμός για τον Άρης. Το Άρης πριν χρόνια έδωσε μια παρουσιά στην κυβέρνηση. Ήταν κάτι σαν αυτό, μπροστά από έναν κοινό, ή ελληνικό, χωρίς 30 Ну exceptions. Μου κοίτα prescription πράγματικα gdy δεν έκανα σύστημα για το Άρης. Μследό ήταν να μιλήσει σε διευθυντές φορονομικές, Αυτός είναι ο Κωνσταντίνος, ο οποίος μου είπε ότι είναι ένας αρτιστικός γένος. Ο Κωνσταντίνος μπορεί να παρακολουθεί και να αναλυθεί την τέχνη και έχει αυτήν την νέα ικανότητα, που είναι πολύ σημαντική σήμερα, της βιβλιακής ικανότητας. Μπορεί να ειδητοποιήσει κριτικά σημασία και μπορεί να επικοινωνήσει και να παρακολουθεί σημασία μέσω σημασίας. Είναι ένας από τους πιο σημαντικούς δουλειών σήμερα και θα γίνει ακόμα πιο σημαντικός στο μέλλον, επειδή επικοινωνόμαστε μέσω σημασίας. Αλλά αυτή η πολύ σημαντική ικανότητα δεν είναι να μετρήσει, να μάθει, να επικοινωνήσει στον ελληνικό σύστημα. Αυτός είναι η Νίκη. Η Νίκη μου έκανε όταν ήμουν 12 και έκανε σε μένα ως χάρη. Ήταν πάλι σε μια πολύ συμπεριφορική, ειρήνη σχολή. Οι παππούς μου είπαν ότι δεν μπορούσε να περνούν τη διάρκεια της σχολής. Παρακαλώ, βοηθήστε μας να περνούν τη διάρκεια. Η Νίκη είχε αυτές τις χαρακτηριστικές. Παρακαλώ για τις πέντε χαρακτηριστικές που είχε. Αμποθέτητα, επικοινωνία, κριτικές σκέψεις, δημιουργία και ένας εξαιρετικός, εξαιρετικός μυαλός μυαλός. Η Νίκη είναι τώρα μια πολύ εξαιρετική εργασία με εξαιρετικές δραστηριότητες, εξαιρετικό ακαδημικός σύστημας, επειδή εμφανίζεται στις πιο σημαντικές δραστηριότητες στον εργασία σήμερα. Η σχολή της δεν μπορούσε να δει αυτό, επειδή η Νίκη δεν μπορούσε να διαβάζει τα πραγματικά. Η περιοχή μου είναι η πραγματικότητα. Και σε αυτήν την περιοχή αγαπάμε εμφανίσεις, αγαπάμε δραστηριότητες και αγαπάμε εξαιρετικές δραστηριότητες. Έχουμε εμφανίσεις για να βοηθήσουμε την εξαιρετικότητα μας. Παίρνουμε στην κορυφή μας ένα κόκκινο πέντο, και το καθορίζουμε όταν μιλήσουμε. Αυτό ονομάζεται εξαιρετικότητα. Και μιλήσουμε τους δραστηριότητες να ακολουθούν τις δραστηριότητες. Και η λιγμή θα πρέπει να έχει πολύ στενά δραστηριότητες να ακολουθούν, έτσι? Ακολουθήστε δραστηριότητες ακριβώς. Λοιπόν, στην πραγματικότητα, οι δραστηριότητες που μιλήσουμε είναι λίγο φιλικοί. Ένας δραστηριότητας είναι ότι, για παράδειγμα, δεν μπορείς να χρησιμοποιείς δραστηριότητες, όπως αγάπη, με ένα τελευταίο τελείωμα. Λοιπόν, οι δραστηριότητες μου θα πήγαν να φτιάξουν ένα μπέργερ, και θα δούλευαν αυτό. Ένας δραστηριότητας που μιλήσουμε είναι ότι, για παράδειγμα, δεν μπορείς να χρησιμοποιείς δραστηριότητες, όπως αγάπη, με ένα τελευταίο τελείωμα, μόνο για να φτιάξεις ένα μπέργερ με ένα τελευταίο τελείωμα, όπως αγάπη, με ένα τελευταίο τελείωμα. Ή μπορείς να βλέπεις ένα κλίμα από ένα μιλήσωμα από έναν πολύ, πολύ εκπαιδευτικό πρόεδρο του ΗΠΑ, που είπε, ας πούμε, πράγματι, εμείς, οι δραστηριότητες, μπορούμε να τον εξακολουθήσουμε, αλλά τότε, είναι αυτό το λόγο μας, εναντίον του Οβάματος? Ένα άλλο αγαπημένο λόγο, το πιθανό πιθανό πιθανό, δεν μπορείς να πιθανό πιθανό πιθανό πιθανό, αλλά προσπαθήστε να το πείτε στον εκατομμύριο Star Trek φίλους στον κόσμο, να πηγαίνετε λίγο καόνιστα, και θα θέλατε να διακρίνειτε ν kontżenia, για να θα να πώς μόλις σχηματίζω τις αριθμίες μου και είναι καλύτερα καλά. Και τελευταία, ο μάθης δεν αλλάζει μόνο σε γραμμάτια και τις πραγματικές αίσθητες που έχουμε εκεί, που πρέπει να είναι σχετικά, αλλά επίσης αλλάζει και σχετικά με το δικαίωμα. Για παράδειγμα, πολλά χρόνια πριν, αν βλέπω εσάς στη διάρκεια, θα πω, «Κοίτα, είσαι σκληρός σήμερα!» Επίσης, θα σημαίνω κάτι πολύ θετικό, γιατί «σκληρός» σήμερα σημαίνει «επικοινωνιστής». Ακόμα και η μορφή αλλάζει τόσο δυναμικά, η μορφή είναι ένα νησί, ζητήσουμε τους διευθυντές μας να βρίσκονται στις πλευρές του νησίου και αλλιώς από να πηγαίνουν στον νησί, να το βλέπουν και να προσπαθήσουν ότι ο νησίς δεν πηγαίνει. Αυτό μιλάμε τους, μιλάμε τους να σκέφτονται με αίσθηση. Αυτό καταστρέφει τη φυσιολογική τέτοια παιδιά να μάθει. Το μάθει είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο. Είναι μια επιβιώστηση. Αλλά μιλάμε τους να μην μάθουν. Στην ελληνική εκπαίδευση, αγαπάμε επίσης δομές. Είμαστε δομές. Στην ελληνική εκπαίδευση της Ελλάδας σήμερα, υπάρχουν 27 δομές που γνωρίζονται για το B2. Το B2 σημαίνει ότι είσαι ένας καλός χρηματοδότης. Έχουμε 27 τύπους δομές για να δείξουμε ότι μπορούμε να μιλάμε καλό εγγλικά. Επίσης, έχουμε ένα δομή που δομίζει αν είσαι έτοιμος να δομίσεις. Και όλα τα ελληνικά σχολεία στην Ελλάδα, όλη η αγορά μου, δουλεύουν σχετικά με δομές. Ένας από τους δομές στη σχολή μου, ο οποίος είναι ο γιος μου, ο Ανγέλο, είπε, ας χακώσουμε το σύστημα. Ας αλλάξουμε όλα. Και αν θέλετε να πάρει ένα κομμάτι από εμένα, ακούτε τα παιδιά σας. Έχουν τα καλύτερα ιδέες. Και είπε, ας δημιουργήσουμε ένα σύστημα, με 0 ρόλες, 0 απάντες, αλλά ας βρούμε τη μαγεία των ερωτήτων. Έτσι, δημιουργήσαμε το Deeper Learning. Το Deeper Learning είναι ένα διαφορετικό σχέδιο. Είχαμε αφαίσει τα κομμάτια, όχι τα ερωτήτια, φυσικά. Είχαμε αφαίσει τα γραμματικά κομμάτια, τα κομμάτια σχετικά, τα τεχνικά κομμάτια. Και είπαμε, ας μην κάνουμε τα τεχνικά κομμάτια, ας μιλήσουμε μιλήσεις. Στην πραγματικότητα, ας μιλήσουμε τους ανθρώπους. Και στο Deeper Learning, με τη βοήθεια ένας εμφανισμένος ομάδος δομών στην σχολή μας, γνωρίζαμε ότι υπάρχουν χιλιάδες δρόμους στον γνώρισμα και ότι υπάρχουν πλήρες εμφανίσεις της αλήθειας. Και αυτό είναι αυτό που προσπαθούμε να μιλήσουμε. Ας μιλήσουμε τους ανθρώπους μόνος μας, και τα κατασκευάζουμε με τους ανθρώπους, ως φίλους εξελίδες, μέσα στις αλήθειας. Δεν έχουμε κανένα σίγουρο. Το εργαλείο που χρησιμοποιούμε στο Deeper Learning είναι η φιλοσοφική εξελίδα και η μεγαλύτερη ασφάλεια. Δεν μπορούμε να βρούμε τα εξελίδα και δεν προσπαθούμε να δούμε ερωτικά ερωτικά ερωτικά. Γιατί αυτό είναι κάτι που μπορούμε να κάνουμε με το τηλέφωνο μας. Και θέλουμε ανθρώπους και ανθρώπους μυαλικούς που δεν δουλεύουν σαν σμαρτφόνες. Λοιπόν, αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι, μέσα στη φιλοσοφική λογική, αγαπημένη, κριτική σκέψη και δημιουργία, να ξεκινήσουμε να δημιουργήσουμε μεγάλες ερωτικές ερωτικές. Ερωτικές όπως, ποιος είμαι, ποιος είναι ο σκέφτης μου, μπορούν οι ρομπότες να αισθάνονται πόνος. Και όχι το πρόβλημα, το χρήμα, αλλά το πραγματικό χρήμα. Είναι το σκέφτης χρήμα χρήματος για τη σκέψη? Αυτές είναι οι ερωτικές ερωτικές ερωτικές που ζητούμε στις δημιουργικές κλασσίες. Και αυτές είναι οι κλασσίες όπου μιλήσουμε μόνος. Αν ο μυαλικός σας είναι δημιουργημένος και δημιουργημένος ακριβώς όπως είναι, πιστεύετε ότι ο ρομπότης που τώρα έχει το μυαλικό σας, έχει και τις αισθήσεις σας? Οι ύπαρες αισθάνονται με τον ίδιο τρόπο του πόνος σαν τους ανθρώπους. Είναι το πρόβλημα της σκέφτης, σκέφτης, όπως είπα την Χριστίνα πριν, ένας σημαντικός εμπορισμός σκέψης? Και αν είναι, πώς θα πρέπει να προσοχηθούμε τις αισθήσεις του ρομπότης? Αυτές είναι οι ερωτικές ερωτικές ερωτικές που ζητούμε στις δημιουργικές κλασσίες. Γιατί η Σινδερέλα πρέπει να έρθει σπίτι πριν το μέλλον? Εξελίξουμε στερεοτύπους, εξελίξουμε γενικές ιδέες, δεν υπάρχουν τραπέζες. Εξελίξουμε το κόσμο μέσα μας και έξω μας. Ήταν ο πρόεδρος πραγματικός σκέφτης πραγματικός σκέφτης? Μπορείτε να φανταστείτε τι είναι να είναι ένα τραπέζι που αναβάζει μέσα από το μυαλικό σκέφτης. Είναι να φανταστεί έναν ρομπότ ή έναν σκέφτη, μια πιθανή εξέγερση της σεξουαλικής και της γέντρας. Είμαστε ελεύθεροι, γιατί πρέπει ακόμα να ρωτήσουμε αυτή την ερώτηση. Είμαι ήδη ένας τραπέζις, είστε εσάς τραπέζις, με τα τηλέφωνα σας που είναι εξελίξευσης του σύντροφου σας. Έχω αυτό το κλικρό εδώ, είμαι ένας τραπέζις. Αυτή είναι η λεωφονία του παιχνιόκημα. Είναι το θεωρήτημα του παντοδύναμα εξελίξευσης. Αυτό είναι η λογοτηρία του παντοδύναμα εξελίξευσης. Αυτό είναι το θεωρήτημα του παντοδύναμα εξελίξευσης. Αυτό είναι το θεωρήτημα του παντοδύναμα εξελίξευσης. Αυτό είναι το θεωρήτημα του παντοδύναμα εξελίξευσης. Τι σκέφτεται σε λόγια ή φωτογραφίες. Ο δεύτερος μάθος είναι το να φτιάξετε σχέσεις. Σχέσεις με τους φίλους μας, σχέσεις με τον διευθυντή, σχέσεις με τον κόσμο και σχέσεις στις μυαλίες μας. Και πραγματικά, αυτοί οι διευθυντές που απαντήσουν αυτές τις ερωτήσεις, που δεν κάνουν ένα τεστ, δεν μάθουν ένα γραμματικό τοίχο ή ένα τεστ, περνούν όλες τις ερωτήσεις εύκολα, χαρούμεντα και πολύ στρέφωνοι. Γιατί γνωρίζουν τις ερωτήσεις και όχι τις απάντες. Στην πραγματικότητα, πρέπει να κάνουμε μια αποφάση και είναι πολύ σημαντική. Αν θέλουμε να είμαστε μοναδικοί φίλοι ή θέλουμε να είμαστε συγγραφέτες με τους διευθυντές μας, εξελίξοντας αυτές τις μεγαλύτερες ερωτήσεις που γνωρίζουμε. Και πραγματικά, οι διευθυντές μας, που κάνουν αυτοί οι διευθυντές, γνωρίζουν περισσότερα από τις ερωτήσεις, γνωρίζουν πως να γίνουν ιδέες. Αυτοί παρουσιάζουν συγκεκριμένες συνεργασίες με υπέροχο εξελίξευση. Παρακαλώ, γνωρίζουμε τις ερωτήσεις που γνωρίζουν τις διευθυντές μας, που γνωρίζουν πως να γίνουν ιδέες. Και πραγματικά, σε αυτό το σημείο, αυτό το εξελίξευση είναι τόσο εξελίξευτο, από την Κρήτη, την Αθήνα, την Λαμία, την Τίρυναβο, την Σαλονίκη, την Αριδέα. Οι άλλοι ερωτήστες στην Ελλάδα είπαν αρκετά, ας κατεβάσουμε το σύστημα μαζί. Τώρα θα ζητήσω να σας παρακολουθείτε, όλοι παρακολουθείτε, παρακολουθείτε, παρακολουθείτε, παρακολουθείτε. Και θα διαβάζω και θα διαβάζετε. Πρώτα θα διαβάζω και μετά θα διαβάζετε. Θα διαβάζω και θα διαβάζετε. Έκανε όλους τους παιδιάς. Και τους έκαναν σε ζωές. Τους έκαναν να κάνουν σάμπες. Και να χορεύουν σκέψεις. Και να χορεύουν σκέψεις. Τους έκαναν στο σπίτι. Στο σωστό χρόνο του ημέρα. Και τους έκαναν να στείλουν. Όταν ήθελαν να παίζουν. Τους έκαναν να σκέψουν με σωπή. Και τους έκαναν να τραγουδούν. Και τους έκαναν να τραγουδούν. Και να πάνε παντρευμένοι. Και να παντρευμένοι. Και να παντρευμένοι. Και να παντρευμένοι. Και να παντρευμένοι. Και να παντρευμένοι. Και με το πρωτοβουλίκο μου, ο Αλέξ snow, όπου ε Flat broke, δήλαμε όμορφα και τους νεκροσιούς λαού, που για εγκηριστάσεις Presents, όπουắc 41 ama και Buddhist davon- βύθ planes. Ευχαριστούμε. |