Lecture 1: Παρακαλώ, φίλοι μου, σε μια σειρά μερικών λεκτώσεων για την Εκκλησιαστική Λόγω του Εράσμου, Στην αρχή θα θέλαμε να σας δώσουμε μία εμφάνιση σχετικά με το κεφάλαιο της Εκκλησιαστικής Λόγας σήμερα. Σήμερα είναι διαφορετικό από το παρελθόν και για αυτό το λόγο το όνομα της Εκκλησιαστικής Λόγας είναι παλιά. Το κεφάλαιο της Εκκλησιαστικής Λόγας σχετικά με το παρελθόν και για αυτό το λόγο το όνομα της Εκκλησιαστικής Λόγας είναι παλιά. Αλλά μετά το πρώτο και το δεύτερο, ειδικά μετά το δεύτερο, όταν έχουμε μια εξελίξη της Εκκλησιαστικής Λόγας, το κεφάλαιο που είναι το όνομα της Εκκλησιαστικής Λόγας είναι διαφορετικό από το παρελθόν. Σήμερα, αυτό το κεφάλαιο υπάρχει σε τρεις πλαίσεις. Το πρώτο πλαίσιο σχετικά με τα δικαιωματικά ανθρώπινα δικαιώματα, όπως είναι προστατευμένο σε διάφορες πλαίσεις. Το εθνικό πλαίσιο, το εθνικό πλαίσιο είναι διαφορετικό σε διάφορες πλαίσεις, το εθνικό πλαίσιο και το εθνικό πλαίσιο, μετά το ευρωπαϊκό πλαίσιο και μετά το εθνικό πλαίσιο. Το δεύτερο πλαίσιο του οδηγίου της ομολογικής Εκκλησιαστικής Λόγας, η οικογένεια και οι σχετικές σχέσεις και όταν μιλούμε για την οικογένεια, μη μόνο σχετικές οικογένειες, αλλά και όλες τις οικογένειες, το δεύτερο πλαίσιο είναι τα ευρωπαϊκά πλαίσια της ομολογικής Εκκλησιαστικής Λόγας. Τώρα θα δώσω μερικές εξελίσεις στις τρεις πλαίσια της οδηγίας της ομολογικής Εκκλησιαστικής Λόγας. Η προστασία των ανθρώπων διεθνών στον ελληνικό επίπεδο, καθώς και στον γλωσσό ή στον ελληνικό. Η προστασία των διεθνών ανθρώπων διεθνών στον γλωσσό ή στον ελληνικό είναι ασφαλής μέσω της οικογένειας και της οικογένειας σύστηματος σύστηματος της ΗΠΑ. Η κυριακή συμφωνία σχετικών ανθρώπων είναι η Εθνική Κυβερνητική Συμφωνία, αλλά υπάρχουν και πολλές συμφωνίες διεθνών ανθρώπων διεθνών, οι οποίες είναι σημαντικές. Για παράδειγμα, για την προστασία των δικτύων ανθρώπων, των δικτύων ανθρώπων διεθνών, σχετικών ανθρώπων διεθνών ανθρώπων διεθνών, κλπ. Ακόμα και στις Εθνικές Κυβερνητικές Συμφωνίες, υπάρχουν επίσης συμφωνίες της ΗΠΑ. Το πιο γνωστό, το πιο σημαντικό σχέδιο σχετικών ανθρώπων ανθρώπων είναι η δημιουργία του 1981, της Γενικής Συμφωνίας της ΗΠΑ, για την εξελίξωση όλων των τρόπων της αδυναμία και της διεθνών ανθρώπων, βασικών στην ελληνική πιθανότητα. Όπως γνωρίζει, οι δημιουργίες δεν παρουσιάζουν υποσχέσεις. Μπορούν να παρουσιάσουν μόνο στις Εθνικές Κυβερνητικές Συμφωνίες, δημιουργίες, δημιουργικές, δημιουργικές δημιουργίες, από τις οποίες οι εξελίξεις και οι συμφωνίες για τους κράτους. Ακόμα και αυτή η δημιουργία του 1981, είναι γνωστή, γνωστή, καλή γνωστή άλλη δημιουργία του 1984, Γνωστή Γνωστή Γνωστή Γνωστή Γνωστή Γνωστή, η Εθνική Δημιουργία της Εθνικής Κυβερνητικής Συμφωνίας, ανά το πράγμα ότι είναι μια δημιουργία, όπως αποφασίζεται από το όνομα, έχει εξελίξει, έχει εξελίξει δικαίωμα, όπως μπορούμε να πούμε, σχετικά με τη δημιουργία του 1981. Όπως σχετικά με τη δημιουργία του 1981, είναι γνωστή ότι ένα ειδικημένο πρωτοβουλήτης ή ειδικημένος ελεύθερος της Εθνικής Κυβερνητικής Συμφωνίας, όταν επισκέπτεται σε χώρες για να μιλήσουν για τη δημιουργία της Εθνικής Κυβερνητικής Συμφωνίας, που επισκέπτεται σε χώρες για να μιλήσουν για τη δημιουργία της Εθνικής Κυβερνητικής Συμφωνίας, που επισκέπτεται σε χώρες για να μιλήσουν για τη δημιουργία της Εθνικής Κυβερνητικής Συμφωνίας. Συμφωνώντας το κριτήριο αυτής της Δικαστικής Κυβερνητικής Συμφωνίας του 1981, ο ειδικημένος πρωτοβουλής της Εθνικής Κυβερνητικής Συμφωνίας η συμφωνία της Δικαστικής Κυβερνητικής Συμφωνίας, που επισκέπτεται σε χώρες για να μιλήσουν για τη δημιουργία της Εθνικής Κυβερνητικής Συμφωνίας, η συμφωνία, η συμφωνία σε όλες αυτές τις εθνικές εργασίες, με την Εθνική Κυβερνητική Συμφωνία του 1981 γιατί όχι όλοι οι κράτος του κόσμου έχουν δημιουργηθεί και δημιουργηθεί δικαιωματικά με την Εθνική Κυβερνητική Συμφωνία και τα πολιτικά δικαιώματα. Αυτές οι δύο δικαιώματα, κυρίως η δικαιώματα του 1984 και δεύτερον, η δικαιώματα του 1981, έχουν δημιουργηθεί και δικαιωματικά δικαιωματικά δικαιωματικά δικαιωματικά δικαιωματικά δικαιώματα, όπως και σχετικά με την Εθνική Κυβερνητική Συμφωνία και τα πολιτικά δικαιώματα. Η Εθνική Κυβερνητική Συμφωνία, η οποία είναι ο κόσμος για την κατάσταση της Εθνικής Κυβερνητικής Συμφωνίας, έχουν αντιμετωπιστεί μεταξύ της Εθνικής Κυβερνητικής Συμφωνίας. Η Εθνική Κυβερνητική Συμφωνία έχει αντιμετωπιστεί μεταξύ της 22ης Κυβερνητικής Συμφωνίας σχετικά με το Αρτικό 18 του Εθνικού Συμβουλίου σχετικά με την αλληλεγγύη ελεύθερη ελευθερία. Αυτό το κοινωνικό σχέδιο σχετικά με την αλληλεγγύη ελεύθερη ελευθερία, γνωρίζει από το Αρτικό 18 του Εθνικού Συμβουλίου σχετικά με την αλληλεγγύη ελευθερία. Αυτό το κοινωνικό σχέδιο σχετικά με την αλληλεγγύη ελευθερία, σχετικά με την αλληλεγγύη ελευθερίας και σχετικά με την αλληλεγγύη ελευθερίας, σχετικά με την αλληλεγγύη ελευθερίας και σχετικά με την αλληλεγγύη ελευθερίας. Βρισκόμαστε σε αυτή την Ευρωπαϊκή Συμβουλική της Εθνικής Ρόκλης, το Αρτικό 9 της Ελευθερίας και άλλα αρτικά, τα οποία, όταν έχουν σχετικά με την αλληλεγγύη ελευθερία, σχετικά με την αλληλεγγύη ελευθερία. Τα αλληλεγγύη ελευθερίας είναι η αλληλεγγύη σχετικά με την αλληλεγγύη ελευθερίας, σχετικά με την αλληλεγγύη ελευθερίας, σχετικά με την αλληλεγγύη ελευθερίας, κλπ. Σχετικά με αυτή την Ευρωπαϊκή Συμβουλική της Ευρωπαϊκής Συμβουλίας, υπάρχει ένα δικαίωμα δικαίωμα για την κατάσταση της εφαρμογής των δικαίων δικαίων δικαίων που γνωρίζονται και προστατεύονται από την Ευρωπαϊκή Συμβουλική των δικαίων δικαίων δικαίων. Ο Κοινοβουλίος Πρωτοβουλίας της Ευρωπαϊκής Συμβουλίας είναι επίσης ένας αρκετός δικαίος σύστημας για την κατάσταση της εφαρμογής των δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων δικαίων Υπάρχει επίσης μια άλλη ελληνική οργανισμή, αντί το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Αυτή η δεύτερη ελληνική οργανισμή, την Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, στο ευρωπαϊκό κοινωνικό επίπεδο, είναι η Οργανισμή Συμβουλή και Κοινοβουλή στην Ευρώπη. Αυτή η δεύτερη ελληνική οργανισμή δεν είναι δικαίωτη, αλλά πολιτική. Δεν παρουσιάζει ελληνικές συμφωνίες, ανθρώπους, αλλά μόνο ελληνικές συμφωνίες. Υπάρχουν σημαντικές πολύ σημαντικές δικασίες της Οργανισμής Συμβουλής και Κοινοβουλίας στην Ευρώπη, σχετικά με τις ανθρώπινες δικαιώματα, ειδικά τις ανθρώπινες δικαιώματα. Αυτή η δεύτερη ελληνική οργανισμή στην Ευρωπαϊκή κοινότητα και τα δικαιώματα, σχετικά με τις ανθρώπινες δικαιώματα στην Ευρωπαϊκή κοινότητα. Η Ευρωπαϊκή κοινότητα, στο οποίο οι ευρωπαϊκές κράτης συμβαίνουν, όπως γνωρίζει, δεν είναι μια ελληνική οργανισμή της ανθρώπινης δικαιωμάτιας, αλλά είναι μια κοινωνική κοινότητα. Ούτε μια κοινωνική οργανισμή, ούτε μια κοινωνική οργανισμή, σχετικά ακόμα. Στην πρωτοβουλία της ελληνικής κοινότητας, που είναι στην ελληνική κοινότητα για τη δουλειά της Ευρωπαϊκής κοινότητας, μια λίστα ανθρώπινων δικαιωμάτων, η οποία προστατεύεται από τους σύμφων της Ευρωπαϊκής κοινότητας, όταν προστατεύεται η δικαιωμάτια της Ευρωπαϊκής κοινότητας, μέσα σε αυτές τις δικαιωμάτια της Ευρωπαϊκής κοινότητας, προστατεύεται από αυτές, σχετικά, οι δικαιωματικές δικαιωμάτια της Ευρωπαϊκής κοινότητας. Στο εθνικό επίπεδο, οι χώρες σήμερα στην Ευρώπη και σε άλλες περιοχές επίσης προστατεύουν τις δικαιωματικές δικαιωματικές δικαιωμάτια. Μέσα σε αυτές τις δικαιωματικές δικαιωματικές δικαιωματικές δικαιωματικές δικαιωματικές, επίσης προστατεύονται. Τώρα θα δώσω κάποιες εξελίσεις σχετικά με το δεύτερο πλαίσιο της εκκλησιαστικής νόησης. Το δεύτερο πλαίσιο σχετικά με τη σχέση της κοινωνικής σχέσης με κάποιο τρόπο. Όταν μιλάμε για τη σχέση, όπως έχω ήδη πει, πρέπει να καταλάβουμε όχι μόνο οι χριστιανικές σχέσεις, αλλά και τις οικογένειες, και όχι μόνο σχέσεις ή οικογένειες, αλλά επίσης και οι κοινωνικές σχέσεις των δεδομένων, επειδή εμφάνιζοντας στους διεθνικούς δικαίους, στάντατες σχετικών δικαιωμάτων, σχέσεις ή διεθνικές κοινωνικές σχέσεις, πρέπει να παρακολουθούν οι διεθνικές σχέσεις και οι δικαίες σχέσεις. Οι διεθνικές σχέσεις διεθνικές σχέσεις και οι διεθνικές κοινωνικές σχέσεις πρέπει να παρακολουθούν οι διεθνικές σχέσεις και οι δικαίες σχέσεις των διεθνικών δικαίων σχέσεων πρέπει να παρακολουθούν οι διεθνικές σχέσεις και οι διεθνικές κοινωνικές σχέσεις πρέπει να παρακολουθούν οι διεθνικές σχέσεις και οι δικαίες σχέσεις των διεθνικών δικαίων σχέσεις πρέπει να παρακολουθούν οι διεθνικές σχέσεις και οι δικαίες σχέσεις των διεθνικών δικαίων σχέσεις πρέπει να παρακολουθούν οι διεθνικές σχέσεις και οι δικαίες σχέσεις των διεθνικών δικαίων σχέσεις πρέπει να παρακολουθούν οι διεθνικές σχέσεις και οι δικαίες σχέσεις των διεθνικών δικαίων σχέσεις επειδή όλες αυτές τις εργασίες, διεθνικές ή διεθνικές σχέσεις, σχέσεις σχέσεις σε εμφανιστικά οργανισμούς και εμπνευσμούς, σε διεθνικές κυβερνήτων, σε διεθνικές διεθνικές σχέσεις, σε διεθνικές δικαίες σχέσεις, σε σχέσεις διεθνικών προσευχών ή διεθνικών σχέσεις, ετσιτήρα. Και όλες αυτές τις εργασίες πρέπει να εφαρμογούνται σύμφωνα με τις διεθνικές δικαίες σχέσεις. Και οι δικαίες σχέσεις, οι δικαίες σχέσεις ή διεθνικές σχέσεις από εργασίες οργανισμούς, που είναι προετοιμασμένοι από διεθνικές κοινότητες ή κοινωνικές διεθνικές διεθνικές, υπάρχουν πολλές εργασίες που έρχονται από τις διεθνικές δικαίες διεθνικές σχέσεις, όταν αυτές οι εργασίες πρέπει να εφαρμογούνται σύμφωνα με τις διεθνικές κοινότητες. Επίσης, αυτή η διεθνική ή μη διεθνική οργανισμή πρέπει να εφαρμογούνται σύμφωνα με τις διεθνικές διεθνικές διεθνικές σχέσεις. Σας ευχαριστώ για την κατάσταση. |