How diversity makes teams more innovative | Rocío Lorenzo | TED /

: In cosas that change men's lives Δια�� QuadLast I thought that the diversity stuff was not something I had to worry about. It was something an older generation had to fight for. In my University, we were 50-50, male-female, και εμείς, οι γυναίκες, είχαμε συχνά καλύτερα βαθμίσματα. Έτσι, όταν...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Φορέας:TEDx Patras
Μορφή:Video
Είδος:Μαρτυρίες/Συνεντεύξεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: TEDx Patras 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=lPtPG2lAmm4&list=PLndeeREyJnDTVpHAEo6wIM2j7wgWsj4RJ
Απομαγνητοφώνηση
: In cosas that change men's lives Δια�� QuadLast I thought that the diversity stuff was not something I had to worry about. It was something an older generation had to fight for. In my University, we were 50-50, male-female, και εμείς, οι γυναίκες, είχαμε συχνά καλύτερα βαθμίσματα. Έτσι, όταν όλα δεν ήταν τέλεια, η διαφορετικότητα και οι κυβερνήσεις κυβερνήσεων ήταν κάτι που θα συμβαίνει φυσικά, μετά την ώρα, δεν είναι так, εγώ? Όχι, δεν είναι τόσο. Όταν έφερα στον λαθό, εργάζοντας ως κοινοβουλευτής σε όλη την Ευρώπη και τα ΗΠΑ, ξεκίνησα να γνωρίζω πόσο συχνά ήμουν η μόνη γυναίκα στο σπίτι και πόσο ομογενωμένος είναι η κυβερνήση. Πολλοί κυβερνήσεις που ένιωσα, είδαν τη διαφορετικότητα ως κάτι που θα συμβαίνει από την πολιτική ασφάλεια ή, καλύτερα, το καλύτερο πράγμα να κάνει, αλλά όχι ως επαγγελματικότητα. Δεν είχαν λόγω να πιστεύουν ότι η διαφορετικότητα θα τους βοηθήσει τις πιο σωστές, πιστωτικές σκέψεις, να βοηθήσουν τις αριθμίες, να δημιουργούν το νέο πρόεδρο, τις πραγματικές σκέψεις που βοηθούν. Η εμπειρία μου, να δουλεύω με διαφορετικές σκέψεις, ήταν ότι, καθώς χρειαζόμουν λίγο περισσότερη δουλειά, έδωσαν πιο φρέσκες, πιο δημιουργητικές ιδέες. Έτσι, ήθελα να γνωρίζω αν οι διαφορετικές οργανισμίες είναι πραγματικότεροι, και μπορεί η διαφορετικότητα να είναι περισσότερος από κάτι να συμβαίνει, μπορεί να είναι ένα πραγματικό πρόεδρο. Έτσι, για να γνωρίζουμε, βάσαμε ένα σχέδιο με την Τεχνική Μουνήνικη Ψηφιακή. Συμβαίναμε 171 εργασίες στη Γερμανία, την Αυστρία και τη Σουετσαλονίκη, και όταν μιλήσαμε, εξελίξαμε το σχέδιο σε 1.600 εργασίες σε πέντε περισσότερες χώρες γύρω στον κόσμο. Εγώ ερωτήσαμε αυτές τις εργασίες δύο πράγματα. Πόσο εξελίξαμε και πόσο διαφορετικές είναι. Για να μετρήσουμε το πρώτο, ερωτήσαμε για την εμφανία της εξελίξεωςς. Η εμφανία της εξελίξεωςς είναι η συμφωνία των εξελίξεων που έχουν κάνει από νέες προϊόντες και διεθνές τα τελευταία τρία χρόνια. Δηλαδή, δεν τους ερωτήσαμε πόσο δημιουργικές ιδέες έχουν, αλλά αν αυτές οι ιδέες εμφανίζονται σε προϊόντες και διεθνές που πραγματικά κάνουν τη εταιρεία της εταιρείας πιο εξελίξης σήμερα. Για να μετρήσουμε την εξελίξεως, παρακολουθήσαμε τέσσερις διαφορετικές πραγματικές ιδέες, χώρα, αγώνα και γένδυνα, εξελίξεως. Παρακολουθώντας να πάω στον κέντρο με αυτές τις ερωτήσεις, τους έκανα με το ομάδι μου και συζητήσαμε τι θα περιμένουμε ως αποτέλεσμα. Για να το πω μικρό, δεν ήμασταν εμφανισμένοι. Οι πιο σκεπτικοί στον κέντρο πιστεύονταν, ή βλέπανε μια πραγματική δυνατότητα, ότι δεν θα βρουν τίποτα. Οι πιο πραγματικοί στον κέντρο ήταν πάνω στην ασφαλή πλευρά. Έτσι, βρισκόμαστε όλοι μαζί στον κέντρο μόνο αν... σημαίνει ότι μπορούμε να βρουμε κάποια σχέση μεταξύ εμφανιστίας και διαφορετικότητα, αλλά όχι πάνω από το κέντρο. Μόνο αν... κάποιες κριτήρια βρίσκονται. Για παράδειγμα, ένας πολύ ανοιχτός κριτήριας που δημιουργεί να μιλήσουν ελεύθερα και ασφαλή και να παρακολουθούν. Κάποια μήνες αργότερα, η δεύτερη έκανε και οι αποτέλεσσες μας εμπνεύστηκαν το πιο σκεπτικό. Η απάντηση ήταν σίγουρα, ναι. Δεν υπάρχουν εμφανίσεις, δεν υπάρχουν παράδειγμα. Η δεύτερη στην παρουσία μας δείχνει ότι οι πιο διαφορετικές εταιρείες είναι μόνοι πιο ενδιαφέρονες, τελείως. Τώρα, μια αρκετή ερώτηση που θέλω να ρωτήσω είναι η κομμάτια ή η λευκή ερώτηση, σημαίνει, είναι οι εταιρείες πιο ενδιαφέρονες, επειδή έχουν πιο διαφορετική πρωτοβουλία ή το άλλο τρόπο, ποιο τρόπο είναι αυτό. Τώρα, δεν ξέρουμε πόσο είναι η σύμφωνα με την κατάσταση, αλλά τι ξέρουμε είναι ότι, σημαντικά, σε μας, οι εταιρείες που είναι πιο διαφορετικές είναι πιο ενδιαφέρονες, και ότι οι εταιρείες που είναι πιο ενδιαφέρονες έχουν πιο διαφορετική πρωτοβουλία, επίσης. Έτσι, είναι αρκετή να υποστηρίξουμε ότι το δύο τρόπους λειτουργεί. Η διαφορετικότητα δημιουργεί την ενδιαφέρονση και η ενδιαφέρονση δημιουργεί την διαφορετικότητα. Τώρα, όταν εφαρμόσαμε τα αποτέλεσματα, ήταν συμπερισμένοι για τις реακτικές στις μέσες. Έχαμε αρκετή σημασία. Και πήγε από πραγματικό, όπως το πιο γυναίκα πληροφορίζει την ενδιαφέρονση, στο λίγο πιο αρκετή σημασιακότητα. Όπως μπορείτε να δείτε, οι γυναίκες στο σπίτι χρειάζονται χιλιάδες, και, το καλύτερο μου, οι γυναίκες στο σπίτι χρειάζονται ενδιαφέρονση. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα όπως κακή πληροφορία, έτσι? Εντάξει? Εντάξει. Στην πρόκληση της συμπεριφοράς, ξεκίνησαμε να δούμε πιο πολύ από τους διευθυντές πρωτοβουλίους, ειδικά, σχετικά, σχετικά, για την γυναίκα και την διαφορετικότητα. Θέλω να ανοίξω αυτές τις συζήτησες με τη σκέψη, «Τι πιστεύετε για την κατάσταση σας σήμερα, και η συναρκτική επικοινωνία σε αυτό» Λοιπόν, δεν είμαστε ακόμα εκεί, αλλά δεν είμαστε τόσο κακοί. Ένας επιχειρήτης μου είπε, για παράδειγμα, «Όχι, δεν είμαστε τόσο κακοί. Έχουμε ένας μέλος στη σύζυγή μας, που είναι μια γυναίκα». Και ευχαριστούμε. Ευχαριστούμε. Ευχαριστούμε. Ευχαριστούμε. Ευχαριστούμε. Ευχαριστούμε. Τώρα, ευχαριστούμε, αλλά είχε σημασία να είμαστε ευγενείς για αυτό, γιατί στην Γερμανία, αν έχεις μια εταιρεία με ένας μέλος στη σύζυγή που είναι γυναίκα, είσαι μέρος σε ένα σύζυγο με 30 από τα 100 μεγαλύτερα εταιρεία δημιουργημένα. Οι άλλα 70 εταιρεία έχουν μια παγκόσμια σύζυγη. Και όχι ακόμα ένα από αυτά τα 100 μεγαλύτερα εταιρεία δημιουργημένα έχουν σήμερα μια γυναίκα σύζυγης. Αλλά εδώ είναι το σημαντικό σημαντικό εξέγερμα. Όχι μόνο αυτοί οι γυναίκες σύζυγες δεν θα κάνουν αλλαγή. Οι δείκες μας δείχνουν ότι για την Γερμανική Διευθυνότητα να έχει επίπεδο για την Ενωσία, πρέπει να υπάρχουν πάνω από 20% γυναίκες στη σύζυγη. Ας δούμε τις αριθμίες. Όπως μπορείτε να δείτε, διαβάζαμε το παράδειγμα σε τρεις ομάδες, και οι αποτέλεσσες είναι πολύ δραματικές. Μόνο στην ομάδα όπου υπάρχουν πάνω από 20% γυναίκες στη σύζυγη, μόνο τότε βλέπετε μια σκληρή σκέψη στην Ενωσία σε επίπεδο αριθμίες. Οι εμπειρίες και οι δείκες δείχνουν ότι χρειαζόμαστε κριτική δυνατότητα για να αφαιρέσουμε το κλειδί. Και οι εταιρείς όπως η Alibaba, η JP Morgan ή η Apple έχουν, ως σήμερα, ήδη καταφέρει αυτό το θέσιο. Ένας άλλος επίπεδος που έκανε πολύ, δεν πρόκειται να on the Yas admin,うわς σε τέλος για έναξιο εταιρείς. Δεν τις πρέπει να π pumps. Θα?... WW αalgicada το οποίο σημαίνει ότι το πλήγμα στο οποίο φύγουμε για γυναίκες κυβερνήσεις έχει αυξηθεί όλη τη φορά. Και αυτό είναι σημαντικό. Τώρα, σύμφωνα με την παλαιολογική μου θεωρία, το κομμάτι κυβερνήσεων και κυβερνήσεων θα έγιναν περισσότερο ή θα έγιναν περισσότερο ή لقد أصبحت الوظائف بشكل أقل صحيح، أليس كذلك؟ الآن دعونا ننظر إلى ما حدث في الحقيقة ليس حتى قريباً وهي تعني كنت مخطئاً جداً وهي تعني أن جنراتي جنراتك هي أفضل تعليمات جنرات النساء في التارية لم نجعلها فقط لقد فشلنا في التعليمات التعليمات التعليمات لقد فشلنا في التعليمات التعليمات لقد فشلنا في التعليمات التعليمات لقد فشلنا في التعليمات لقد فشلنا لقد فشلنا