: Παρακαλώ. Και μαζί θα μιλήσουμε τόσο για τη σχολή, όσο και γενικότερα για το πάλι με τις τροπικές ενός σχολικού μηχανικού. Τα ανταγράφια θα κάνουμε πρώτη προσέγγιση. Ένας σχολικός μηχανικός υπάρχει το σχεδιασμό, τη μελέτη, την επίβλεψη, τη συντήρηση και τον προγραμματισμό τεχνικών έργων και κατασκευών. Οι πιο πολλοί που είναι τόσο παγκέμματος θεωρούν ότι ο πλειογραφικός τεχνικός σημαίνει οικοδομή. Αυτό δεν ισχύει. Φυσικά η οικοδομή είναι ένας οικονομικός τομέας, το οποίο σχολεί ένας πλειογραφικός τεχνικός, αλλά υπάρχουν χιλίες δυο άλλες διέξοδοι για να ακολουθήσει ένας απόφυτος της σχολής μας. Οικονομικά έργα, δρόμοι, οικονομικός προγραμματισμός έργων και τεχνικούς ελευρωμίων, μεταλλικές κατασκευές, πράγματα, γέφυρες, συγκράχες, είναι μόνο λύδια από αυτά τα παιδιά. Να πούμε τώρα σιγά σιγά μέσα στη σχολή και να δούμε τους τομείς οι οποίες θα απαρτίζουν. Καταρχάς, ο τομέας ομοστητικής. Έχει σχέση με τα κατασκευές. Κατασκευές από νέους κομπισμένους τηρόνια. Όλοι οι ομοστητικές κατασκευές είναι κατασκευές από πετό. Μεταλλικές κατασκευές. Όπως το περούστο Άιθελ και το σέριο στο Καλαδράβο στο Επιέραχο Στάδιο. Ακόμα ένα πολύ σημαντικό πεδίο έλεγμας και ευρωπητικής συμφανομογής της επιστήμης είναι ατισιμική τετρολογία, στατική και ατισιμική έλεγμα. Σχεδιάζουμε τις κατασκευές σε συγκεκριμένα πεδίρια, εντός ώστε να μπορέσουμε να εξηγήσουμε τους σκοπούς στις οποίες έχουμε σχεδιαστεί και να μην υπάρχουν σημαντικά προβλήματα, ουσισμούς ή άλλα αδραθεία τα οποία τις καταπνονούν. Τώρα, το μία ζεστικό πρόγραμμα του περιβάλλοντος. Έχεις και συμβληματικά εργαλία και έλεγμα προστασίας της ακτής, καταρχάς. Στα λιμάνια, όλοι έχουμε ένα λιμάνι έτσι για να πάμε σε ένα νησί. Όλο το λιμάνι που βλέπουμε, το που δεν είναι κάτι πλήρων, τα έλεγμα προστασίας του λιμάνιού που περιμένουν οι επισκέπτες και οι πειβάτες, όλα αυτά είναι θέματα πολιτικού μηχανικού. Το νεράγιο, το πήμα από τη Βρύση. Για να σας δίνουν στη Βρύση, πρέπει να το ελέγξετε καθαρό, το τι είναι πώς είναι. Όλα αυτά τα έργα είναι πάρα πολιτικού μηχανικού. Πέρα από αυτά, τα λίμματα τα οποία παράγονται, ή τυγιακά, ή στη βιομηχανία, είτε από τίποτε άλλο, χρειάζονται επεξεργασία. Οδηγούνται μέσω των υπονομίων σε ειδικές συγκαταστάσεις της διεθυμάτων, επεξεργάζονται και τα αποθέτουν καθαρά στα θάλασσα. Καθαρά στα θάλασσα, έτσι. Αν δεν είναι υλικό στους τομέας, οι θάλασσες θα ήταν κάπως έτσι, υπρόβληκες και σίγουρα, όχι θευτικές. Η αξιοποίηση των τυχών πόρων, τη διαχείριση αυτών είναι ένας πολύ σημαντικός τομέας, είναι ένας πολύ σημαντικός δικλάδος, ελευνικά αλλά και τακρυμαρικά πρακτικά. Για παράδειγμα, αξίζει να δούμε ότι στην Ελλάδα, στο ελληνικό χώρο, ρέχει πάρα πολύ σαν δυτικά, στην Πάτρα, την Βαγκαρμανία, δυτικά της πλήμης. Ενώ υπάρχει και πολύ μεγαλύτερο σπιτισμού στα Αντολικά, στην Αφρική και στη Σαρία. Ψάχνουμε τρόπους να στείλουμε το νερό της ροχής από τα δυτικά στα Αντολικά. Όλα αυτά τα παιδεία είναι πολύ σημαντικά και έχει πολλές ικαιρίες για να φτιάξουμε πιο περισσότερο. Ακόμα η τραπτική εις των διαδικτών αγωγών αλλά και οι ποταμόνες. Πάμε τώρα στο νέο ταφορό της Ιντονικής Εκοδομής. Καταρχάς, η κατασκευή δρόμων, έντονο πύρας, κυκλοφοριακή τεχνική. Έχει σχέση πάλι με τους δρόμους μετα από άπρουση διαστασεολόγησης ίσους αυσκούνισης, δηλαδή πώς δορδίζεται ένας δρόμος ούτως ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες για τις οποίες έχει σχεδιαστεί για να μην υπάρχουν αυτά τα κυκλοφοριακά εγκλειδιασμάτα που στροφεύονται στις κυνηγόνες. Ακόμα, συνδρομή την υγειή. Έχει σχέση με τρένα, με το μετρό της Αθήνας, με ράγιες και όλο το σύστημα το οποίο έχει σχέση με αυτό τη κίνημα. Τέλος, συνδυασμές με τα φορές, έχει σχέση κυρίως με αποστολή εμπορευμάτων από ένα σημείο του κόσμου σε ένα άλλο. Τι πώς συμπεριέχει, παράδειγμα, να στείλουμε εμπορευματοκυβότια από την Αλλάδα στη Γερμανία, κάπου πιο μακριά, μέσω ροκλάνου, μέσω τρένου, με χύματα, με κλείο, όλο αυτό το αντικείμενο πρωτοπιασμένο των φορών που έχει κυρίως ονομικά κριτήρια. Τώρα, το μέσο με τεχνικής. Έχει σχέση με το έδραφος. Αντιστηρίξεις, όπως είναι αυτός ο τύπος που προσπαθούν να φτιάχνουν στην εικόνα, είναι η αντίμιση της αντιστηρίξης. Θεμελιώσεις. Όλες τις κατασκευές κάπου εδράζονται, ακουμπούν το έδραφος. Πρέπει να δούμε αν το έδραφος το λέει καλό, αν θέλει φτιάξει προσαγωγικά διορθώσεις, ούτως ώστε να αντέξει το βάρος κάθε κατασκευήση. Ακόμα σύρακης. Όλοι έχουν το πει σε μια σύρακη της οδού. Όλο το έδραφο αυτό είναι έργο πολιτικού μηχανικού. Τέλος, το μεσφορματιστικό πιτεχνίδι είναι έργο που έχει σχέση με τον κεφνικανές και τον οικονομικό προγραμματικό των έργων. Δηλαδή, για παράδειγμα, πόσα μηχανήματα θέλουμε να εργατάξουμε, ούτως ώστε να πετύχουμε το έργο στην ποιότητα που θέλουμε και με τον χαμηλότερο δυνατό κόστος. Πέρα από την καθημερινή παρουσία στρατηθέατα και τις εργασίες που θα κάνετε ως πληθυστές, η σχολή πολιτική μηχανικών διευθυνώνει με τριέχωσες δραστηριότητες για τους πληθυστές της. Επιπλέον, επισκέψεις σε τεχνικά εργατηρίες. Σε τεχνικά εργατηρίες, όταν ξεράμουν για πίσω, τους έχουμε κάνει το πετασμένο Μάγιος στην Ζιτάλλη να ξεκινήσουν τους εξαρτησιασμούματος. Ακόμα διδρονώνται οι δρομές του εξωτερικού, οι διευθυνικές, οι πιο τσεωρικικές, έτσι. Το τέτοιο στιγμή συνελέγει στη Γαλλία, που βλέπει τίτως στραστοχίες διευθυνικών έργων, και το τέταρτο έτος στη Λαβία, όπου βλέπει έργα εγγραμμικά, φράγματα, ενδιακά, περιβαλλοντικ συμμετέχουν τα παγκομματήρες και δίνονται τη διάρκεια της καλλιέρας τους. Ακόμα δίνονται οι κυρίες συμπεριφητές μέσω συνεργασιών με καθηγητές σχολής να κάνουν τις εργασίες τους και να τις παρουσιάζονται σε εξωτερικά στιγμές στο εξωτερικό. Για παράδειγμα, εδώ τα 20 βαθμίδια του Ψωγιάννη κάνουν μια εργασία πάνω στρατηγικούς πόρους και τις παρουσιάζονται σε λίγες μέρες σε Ευρωπαϊκού Στρατηγιοφυσικής στη Βιέννη. Είναι δύσκολα στιγματικά συμπερίες που δίνεις γενικότερα όσοι μιλούν τα δράμματα στο εξωτερικό. Τώρα, όπως είπα και ο Βασίλης πριν, υπάρχουν και ιδεολογικοί συνεργασμοί στις νέα βαθμίδια στις κοινωνικούς κοινωνικούς κοινωνικών που συνεχίσουν στη δορυμία των διπτυτών, στην εργασία, σε επισκέπτειες εργοτάξια, συνεχίσουν σε παγκομματιές δημιουργικούς συνεργασίες αλλά και παρέχει βοήθεια μέσω εμμερίδων στη νέα βαθμίδια. Συμμετέχουν πάρα πολλοί διπτές και στη διεομένου σε αυτόν, αλλά και μέσω της παρουσίας τους και στις συγκυλώσεις. Παράδειγμα, την πέντε εμερίδα για τα μεταπιακά σε Λαδέκτος Ερικός Κομμανιστήμιο Πατρών αντίστοιχε στην Αθήνα, επισκέψεις επωκατασκευή, έργα μετρό στη Λύκια Λεπτερεξιά, επίσκεψεις επωκατασκευή πριν από λίγο καιρό Κέντρο Πολιτήση με το Μαστάδρος Νιάθρος που παραδόθηκε στο δημόσιο εκεί πριν από την Ευρύνες αλλά και τεχνητής παρουσιάσης όπως η οποία που κάναμε πριν από τα Κέντρια για οδηγίες συμβαρμογές με τις GPS. Η συμμετέχεια των αυτοιχτητών είναι μαζική και αυτό δείχνει πως οι παιδίς ενδιαφέρονται για άλλα πράγματα εκτός σχολής και είναι πραγματικά πολύ σημαντική εμπειρία για όλους. Τώρα, μπείτε στο ιστοσελίδιο της σχολής www.cp.etv.gr, δείτε τα μαθήματα, τα εργαστήρια, μπείτε στη κοινότητα αυτοιχτητών για να δείτε πολλά πράγματα αλλά και στη ιστοσελίδιο του ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ� Επίσης, να μιλήσετε αντιφυγτητές, θα δείτε πράγματα σίγουρα πολύ ενδιαφέροντα. Κλείνοντας, να πω ότι όλες οι όρες του πολυτεχνίου, είναι πραγματικά πολύ ψουλή επίπεδο, επιστημονικού, σπάρχουν πολύ ψηλό επιστημονικό απόβαθρο και δούνεται ευκαιρίες σε όλους να έχουν μια στέρα γνώση όσον αφορά την επιστήμη του πολυπλουγικού μηχανικού, ευκαιρίες όσον αφορά την σακάδευση του εξελικού, καθηγητές όσον είναι αναγκωρισμένοι σε όλο τον κόσμο και γεωματικά και τιμή θα μπορούσα να πω σε εμάς τους επιστημονικούς, και μπορούμε να κερδίσουμε πολλά πράγματα από αυτούς, και για μας και για την καβιέρα μας και για την επιστήμη και για όλους. Ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια! |