Εργαστήριο 12 / Διάλεξη 1 / Ψηφιακή αφήγηση.

Ψηφιακή αφήγηση.: Στο μάθημα αυτό είναι και το τελευταίο της σειράς θα συζητήσουμε για μας χωρίζεται σε δύο διακριτά μέρη στον πόρο το μιλήσουμε λίγο γάλα θα παρουσιαστεί λίγο θεωρητικά του πεδίου της ψυχικής αφηγήσεις για να δούμε με ποιο τρόπο ένα πρόγραμμα αστικού περιβάλλοντος δράση μπορεί να αξ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Μπράτιτσης Θαρρενός (Επίκουρος Καθηγητής)
Γλώσσα:el
Φορέας:Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Μορφή:Video
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών / Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ημερομηνία έκδοσης: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 2016
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγο Έργο
Διαθέσιμο Online:http://delos.uowm.gr/opendelos/videolecture/show?rid=eb354eac
Απομαγνητοφώνηση
Ψηφιακή αφήγηση.: Στο μάθημα αυτό είναι και το τελευταίο της σειράς θα συζητήσουμε για μας χωρίζεται σε δύο διακριτά μέρη στον πόρο το μιλήσουμε λίγο γάλα θα παρουσιαστεί λίγο θεωρητικά του πεδίου της ψυχικής αφηγήσεις για να δούμε με ποιο τρόπο ένα πρόγραμμα αστικού περιβάλλοντος δράση μπορεί να αξιοποιηθεί για να φτιάξεις δουλειές διαφόρων μορφών μέσω των οποίων μπορούμε να στήσουμε διδακτικές δραστηριότητες σε διάφορες ηλικίες συγκεκριμένα θα δούμε αφού παρουσιαστεί πολύ σύντομα και πολύ επιγραμματικά το τοπίο γύρω για να δούμε πως θα κάνουν οι ίδιοι οι φοιτητές να εκμεταλλευτούμε τη δυνατότητα που έχει τους δράση αυτοί έχουν κατανείμει ισόποσα με τις αρχικά παραδείγματα εκείνο το παράδειγμα με το ίδρυμα και να βγούμε κυρίως το χώρο στον οποίο δουλεύει το εργαστήριο στα 8 της διαδραστικής ψηφιακής ιστορίας όπου τον κράτησαν παίζει τον ρόλο του εργαλείου το οποίο είναι εύκολο να το χρησιμοποιήσει εμάς εκπαιδευτικούς που δεν έχει γνώσεις προγραμματισμού δεν έχει εξειδικευμένες γνώσεις κρίσης λογισμικό για παραγωγή animation και video ναι αλλά με πολύ απλό τρόπο να φτιάξει μικρές ιστορίες οι οποίες είναι καθοριστικές μπορούν να χρησιμοποιηθούν με κρασί είμαστε μπορεί να στήσει η και δραστηριότητες συγκεκριμένα θα δούμε αναλυτικά ένα παράδειγμα στη διδακτική των φυσικών επιστημών και θα μελετήσουμε στη συνέχεια επιγραμματικά θα δούμε με ποιο τρόπο στήθηκαν ψηφιακές ιστορίες μιας μικρής διάδρασης μορφή διάδρασης η οποία ουσιαστικά στηρίζεται στην στον ζητάει από τον χρήστη από το πρέπει να παρουσιαστεί ένα να απαντήσει σε κάποιο ερώτημα που τίθεται για να αποφασίσει τη συνέχεια της ιστορίας όλες στους αγώνες και στην αγορά 100 επιγραμματικά στείλουν σε αυτή την κοινή και μ'αυτό τον τρόπο που χειρίστηκε το πεδίο μπλέκεται στην εξέλιξη της ιστορίας και αποκτά έτσι το βιωματικό χαρακτήρα φυσικά θα δοθούν πληροφορίες για περαιτέρω παρά πέρα μελέτη το ζήτημα των αδειών που λήγουν οι συνεργασίες θα παρουσιαστούν παραδείγματα θα παρουσιάσουν αυτό το μάθημα είναι δουλειές που έχουν διεκπεραιωθεί ποιες δουλειές διεκπεραιωθεί θα πλαισιώσει πτυχιακών διπλωματικών εργασιών να είναι ελεύθερες ύλη προσβάσιμα σε ελεύθερο από τον οποίο δεν πάμε λοιπόν να δούμε σιγά σιγά το παράδειγμα λίγες μια ένεση να ως προοδευτική προσέγγισή τους στο θέμα έτσι θέλω λύσεις τα εξής μια πίνουμε στον εμπρός χθες ούτε ες να δουν τους είναι ιστορία αυτό Zara τρεις μόνο ιωάννα νομός όλες Καρασούλος ίρις μας όσοι χάρη στους ανθρώπους η διοίκηση της δύο φίλες από αυτούς μόνο για τους καταδίκη έτσι και έχει εργαστεί ως 9 και την Τρίτη το πρόγραμμα της Super League της σκέψεις δύο άλλων λέει υπάρχει μια βίαιη είσοδο ένα ατόμου σαμαράς στο βέβαια την αλλά ζει έτσι παρά για νεύρα μας λες και ήταν π.χ. τρεις μονάδες ιστορία είστε δύο 9 αξίζει ρ αρέσεις τρεις δις ευρώ το όλο όλο να βγεις έχει Βάρης πριν αρχίσουν να στον όσο μπαίνουμε στις της βούλησης νοσηλεύτρια πως καινούργια αντίληψη όσο αλόγιστη μέρος αυτού ή ζονται σε δίλημμα να μιλούν οι ειδικοί του χώρου όσο και τη στιγμή που θα σε μια περιοχή έτσι οι μέρες μας όπως βεβαιώνουν οι συνεργάτες του Τ.Χ.Σ. βήμα κάθε έτσι και πάντως χωρίς Θεό ρόλος δειλά πόσο ειλικρινά δεν το ήξερε αυτό Hellas είναι ιστορία που χωρίζεται σε τρεις επιμέρους πρέπει να καταγρά στην ιστορία δελτίο μου βέβαιες έργα και όλα αυτά τα περί της ιστορίας δεν είμαστε στις λίστες της στις παραμένει Τσιόδρα κανόνες όντας αλλά έτσι πέφτει και βρίσκεται στα ένα εντελώς ο αξίζει να δεν είχε αλλιώς να μου λες να κατάλαβε μόλις ημέρες Θεσσαλονίκη 70 € πίσω δε λέω έβγαλε στους δρόμους της πόλης δεν είναι όμως ληστεύουν τους ως δρόμου όταν λες εξηγήσεις υπάρχουν τρεις τέλη παρά τις φήμες πως το φύλο από τους Ιππότες του ευρώ εξηγήσεις έγινε ένα μικρό πως δεν είναι ένα λάθους είναι ατμούς μεγαλώνοντας πίσω στο νησί παρά πια θέλουν εισαγγελείς προσπαθούν Πούλιος σχέσεις χωρών Βέλγιο συσκευασία κι όλα αυτά εμείς που είμαστε ανοιχτοί για να τους βοηθήσουμε να ζουν βάπτισης βέβαια να αφήσουν τη θέλοντας να δείξει τη λύση στα μου ποτέ δεν είχα μαζί μου τη χωρίς ακόμα να τους νοερά χωρίζει την κατεύθυνση δεν ξέρω αν το άτομο είναι να συνεχίσει να προσφέρει έχει αλλά τα είναι ένα εικόνα κάνε είναι να προχωρήσει το έργο μας εντός του γουές άντερσον είναι συμπληρώνουν δε θα έχεις πάντα κλπ έχεις τη βρώμη και τη διαδρομή τους σου πήγε θέλω ν' αρνηθώ τα έχασα χρόνο δρόμος θέλουνε έχει δύο δρόμους πάσαρε η πρόσβασή σας σε ρώτησα να λογαριασμού λύση αυτή μπορεί να ελάφρυνε 1009 τα μέσα στις βέβαια το ξέρουμε επειδή πλούσιας που δυστυχώς δεν δρόμους σχεδόν πάντα όμως δεν κοντά γεγονότα της είναι θες να τους με τον τρόπο που δημιουργεί εύλογα λένε όχι μα πώς ύφος τους σε κάποια μπορεί να βοηθήσει κάνεις βουντού της που είναι βάσει της χρησιμοποιείται για μετακινήσεις αφορά το είναι δικές μας παρά μόνο τις νέες να ανακτηθούν όχι έτσι είναι το όχημα ήταν μια ιστορία μια γουλιά εντυπώσεις τι είναι όμως αυτό αγώνα έτσι είχα ακούσει την εξής που είναι ένα σχέδιο για το παρά να κύριε έως γλάστρες με καλό φροντίστε να εργαλεια μόνο μαύρα είτε υπάρχουν είτε δεν μπορείτε όμως λίγο που κάνουμε δουλειές στους δρόμους για να ες ες ανά μέσα στο αξίζει νομίζω να μαθαίνω από μου πράγμα που τόνισα πως σας μπορείς να δω πως jerusalem κόβετε τις μοναδικά σε τους stress tests στον κόσμο παρά το γεγονός πως παρά τη βαθύτερη της να αξιοποιούμε την ισονομία αυτή ιστορία ο ίδιος χρέη προ ρ έκφρασή της είναι λίγο σαν να είναι στο ζούνε 2005 ως αυτοβούλως έλεγχο σχέση αυτό που λες για να μια σχέση λέξης Χριστοδούλου και έτσι απλά στο παρουσιάζοντάς μας βάρος μπορεί να γίνει ουσιαστικά γίνει ακουστικά μπορεί να γίνει με βάση μέρος τους ζει διευρύνουμε στο που δεν με έκανε να κολλάω μας έτσι ινών καθώς πληροφορίες μπορεί να στηρίζεται στη έτσι μπορεί όλο της το σώμα ενώ δεν είναι δικό της μέσω ένα κατά 12 ή δήμαρχος έστηνε στον βράχο τη μυϊκή σας σίγουρα δεν είναι θεωρία δείχνουν έμπρακτα πως έχεις εγώ τις λύσεις μέσα έκοβαν την αυτή θα βρείτε δικά σας στην όμως σε χρυσό Βάσω έχω αλληλουχία γεγονότων ως βράχος έτσι στο μεν ζωγραφική ίσως όμως περίμενα ποινές τριών ετών τρεις για τον όμιλο εγώ βεβαίως Λέσβου δεν διασφαλίζει ΔΕΗ αλλά θα είναι για αγορές του μήνα της διατήρησης του ξύλινα ζει διευρύνοντας γούρι και επομένως θα στην ιστορία να άρει για να μπει στις δαπάνες για είναι βέβαια υπάρχουν λίγα να χάσω εις ζευγάς παίζοντας μια σχέση της μιας κανείς τους μισεί τον Γενάρη υπηρετούν σπουδαστών λένε αλλά τα ψητά μας παίζει ισόβιο εγκλεισμό δεν είναι ξεκάθαρο λοιπόν μερικοί μερικοί διοικητική αέρα γεγονός που έχει ως προς τους όρους γι' αυτό που θέλουν να στερήσουν τη βόρεια είναι δεσμεύεται από την ιστορία φεύγουμε χωρίς να υπάρχει ίχνος μου κυρίως στα αστικά λέει ότι μόνες μας σχέσεις λίγο ΟΓΑ μέσα στη βουλή κλασικός καθώς και ένα γραφείο της μείζονος ένα κόσμος ξέρουμε βέβαια πάνω ποσά ύλης να για βία ποια παρουσιάστρια να βγουν μας ο θεός μπορεί να τους πείσω στίχος έξι τώρα τι σχέση μπορεί να βιβλία 9 , που αντιστοιχεί στα στα βουνά της αυτό είναι μια ιστορία χρησιμοποιεί τη γλώσσα εις την γνώση της γνώση υπολογιστή για να υπάρχουν ιστορίες της μεσαίωνας της υπάρχουν ιστορίες της ίδιας εταιρείας για να βγει και να αποφασίσει πως ζήτησαν θεατρικές παραστάσεις της παραμύθια της ναι ύλη μπορούμε να ξεκινήσουμε ένα μεγάλο ποσό λάστιχο το ΔΝΤ ίσως βέβαια στο ανέβαιναν στην άρα η ιστορία δεν είναι παρά τις βαριές αυστηρά καθώς έτσι δίνω μεγαλύτερο καράβι σταθερής σε μια αλλάξει λίγο την ΕΛ.ΑΣ. μια ιστορία ξένοι και είναι στο χέρι του χρήστη να παρακινήσει τους έτσι στο σημείο αυτό θα περάσουμε να δούμε αναλυτικά ένα παράδειγμα το οποίο έχει βουλευτή στα πλαίσια μιας διπλωματικής εργασίας όλα αυτά όλες αυτές οι πληροφορίες δίνονται και στο κομμάτι της παρουσίασης είναι μια προσέγγιση που αφορά την τακτική των φυσικών επιστημών στο νηπιαγωγείο ποτέ παρατηρούν λύσεις ολοκληρωμένες διδακτικές προσεγγίσεις έχουν πείσει πως πέρασαν βέβαια πολλές δουλειές σας δείξει μέχρι στιγμής Χριστόπουλος στο προηγούμενο ανάμεσα σε που συμβαίνει κάποιες λιγότερες δυνατότητες έχει διαβαστεί τρεις στα μέλη λίγο στην αρχή έτσι δεν μπορούμε να βέβαια μάλιστα αυτές οι γιορτές έχουν μεταφερθεί στο πέρας του του δύο στο μέλλον δεν στην κορέα μοτίβο το νούμερο σας εξ αρχής αυτό είναι στα πλαίσια μιας διπλωματικής Χρήστος Γκράνας διαδραστικό παραμύθι μια παραλλαγή του γνωστού μύθου ένα στους 10 ας περιμένουμε να τον δούμε οφείλουμε λοιπόν ως δράστη για να μη είμαι μόνος σας εντολές να τελεστούν τρεις την ώρα που ο κος Σπίρτζης σας θυμίζω φίλοι μου πιο αργά λόγω Ευρώπης στόχος πληρώνεται μέσω του επί το πλείστον ωστόσο στο συγκεκριμένο στυλ τελεί υπό την αιγίδα των πιο ευέλικτα στόχος στη είναι σα να έχετε πάει μου ΣΑΕ αποφασίζει ότι θέλει να πιει νερό γλιστράει και πέφτει μέσα στο νερό X1 οπότε δεν είχε εκείνη τη στιγμή έμπαιναν περισσότεροι νομίζω δεν είμαι σίγουρος αν Περιστέρης το νέο έτος Γιουνγκ Μπόις περιστέρι περνάει και για να τον βοηθήσει να σωθεί πάει στους τρεις φύλλα σκαρφαλώνουν στο φινάλε του δική μου οπότε κοπέλες τώρα 1009 κάποια στιγμή φτάνει στην κατεβαίνει ίσως έτσι λένε θα ευχαριστηθεί η ΠΑ και το νυστέρι της ν φέρνουν κοντά στη γη προς τους και δουλεύουν στο περιστέρι και π.χ. σηκώνεται κατά βούληση και τρεις τόνοι σκαρφάλωσε το ΔΝΤ τσιμπάει στις προκαλώντας κάνοντας αστοχήσει οπότε έτσι επιστρατεύονται διχάζεται κι εγώ ότι ο μύθος έχει να κάνει με τη βία με τον σταυρό της καλώς κάνουν κλπ έτσι το πασίγνωστο βανδή ξέρετε ήδη απ' το λαό της Χίου χρυσό πολύτιμα στοιχεία και μάλιστα τους μέχρις έχει νόημα να κάνουμε παράγει παραθέτω εδώ δυο υπάρχουν ίδια ακούσεις ξενύχτι γιατί μπορώ να ταυτιστώ με ζωές έτσι για να είμαστε από πέρσι τους μιας και σε ταυτίζομαι με τους ήρωες είναι βουνό σου τους συγκεκριμένους σε κάποιο άλλο ενώ από 2000 άτομα να ακολουθούν αποκλίνουσες νομίζετε κοινωνικός χαρακτήρας είναι δύσκολο για τα παιδιά από το περίπτωσή μας κόντρα ίδια δράση έχουν βέβαια της Monster το πηγή για να στήσει να πετάξει κάτι δεν το αφήναμε αλλά με σαντιγύ με φωτό τέσσερις αντικείμενο για γνωστούς τα φυσικά χαρακτηριστικά τους διαλέγει το ρετιρέ η ευτυχία πιο θέλουν άλλο αυτό που κάνουν λέει και έχει διαφορετική εξέλιξη ιστορία προφανώς έχω διαβάσει το βιβλίο του Περιστερίου το χέρι περιόδου έτσι απλά αφού προσπαθεί να βρει γυρνάμε πίσω κι λέει έδειξες δεν τα καταφέραμε δεν με βοήθησε πετάω κάτι απενεργοποιείται αυτού του υλικού και μπορεί να διαλύσει τα πάτρια προφανώς μεταξύ τους στο υψηλό νούμερο το παραμύθι το λίγο έτσι λίγο χρόνο προβολής της Praktiker τα εγώ πριν το δούμε βίντεο να σας εξηγήσω λίγο τη λογική της δραστηριότητας μπορείτε να το βρείτε ένα γιατί είναι ένα τεράστιο λάθος αυτό παρά το ολοκλήρωσε στις γούβες σε 23 βαθμούς πίσω εμπειρίες ποιοι μπαίνουν στη δράση όπου πήραμε τα τέσσερις αντικείμενα που βασίστηκε στο παραμύθι ένα κομμάτι ξύλο έτος λαμαρίνα είναι βέβαιο έναν μεγάλο όγκο τέσσερις αντικείμενα κόλλες χαρτί του γνωστού στο ασημένιος Παπαρήγα στα τέσσερις αντικείμενα στήλες γραμμές κάθε τρίτη γενιά έκανε ερευνητική υπόθεση ας δούμε πώς θα πάμε μπροστά του η αριστερά λέει το κείμενο αυτό θα βυθιστεί ναύλωσης δόθηκε μια μεγάλη προσοχή αρωγής και νύχτες ότι όταν πάμε να χρησιμοποιήσουμε μεταφορές στο παιχνίδι της μεταφοράς αφήγημα έτσι είναι πολύ σημαντικό χρησιμοποιούμε τη βιολογία 76 έχουμε συνηθίσει βάσει δε θα χουμε κολυμπάει οι νέοι έτσι προφανώς καταλαβαίνετε αυτό το στόχο θα φτάσουμε στα παιδιά να συζητήσει ζει στιγμές παραπλανητικά εργαστηρίων το αντίστοιχο μάθημα με βιώματα ουσιαστικά τα όσα όμως κάναμε πειράματα για τον βήχα και το παραμύθι είχαν και άμεσα να τροφοδοτήσει Open House της επιλογής τους βίαιη πώς εξελίσσεται θα πάρετε μέσα στο μυαλό μας Περιστερίου κοινού χρησιμοποιεί τεχνολογία έτσι πήγε φυσική Περιστερίου εγώ τα θέλω διάλογο και μετά να έγινε μια συζήτηση στην ολομέλεια και να τα παιδιά επαναδιατύπωσε τις σπουδές τους και οι λόγιοι της εποχής τα αριστερά λοιπόν αυτή η διπλωματική ίσα ίσα με ψεύτικες ειδήσεις δύο δεύτερον θέλουμε να σας θυμίσω τα εξής τη συγκεκριμένη φοιτήτρια του μεταπτυχιακού όταν ήρθε η τους συζήτησαν τη νέα προφανώς έδειξε πρόγραμμα μάλιστα στο επίσης όμως δεν είχε κάνει νίκη πήρε με υπολογιστές να έχουν όχι περισσότερο τη γη έχουμε περάσει μόρφωσης δείξε μας μας στο όνομα της υποβολής δεν τους θεωρείς πως πέρασαν ειδικά όπως μας λέει δεν ήταν δική τους συγκεκριμένα μαθήματα και δύσκολους στόχους της είσαι σαν ένα-δυο βήματα και νότες με την προειδοποίηση να ξεκινήσω εγώ θέλω το χώρο νευρώνες τώρα είναι αυτή έτσι Lexus βουνά σας πληροφορούμε χωρίς να πάει ενώ συζητείται να πουλήσει τα οποία μέχρι τώρα τους για ξεκλείδωμα με την εξής παρατήρηση δεν είναι καλό κράτος ωσότου δικαστεί έδινε μια τέτοια παραδείγματα μπορούν να ξεκινήσω από τη μέση γιατί συγχρονισμό το χρόνο δεν άντεξε παρά πολύ το δημόσιο θα αναλάβουν με τέτοια στοιχεία αμαύρωση της έτσι άρα δουλεύει για να βελτιώσει τη θέση έγινε γνωστό μια γυναίκα τα παιδιά εκτός υπάρχει αλλά κυρίως κι είχε υπάρχουν αλλά είναι δίπλωμα εμπόρου δίνονται στη Λυών και στο site μου και όλες τις τυχαίες συμπτωματικές αναλυτικά το πείραμα που είχαν παρατηρήσει στα ερωτήματα για συζήτηση κουβέντα για στη τη συνέντευξη πήρε ο κι στην όποιο όνομα κι τα συμπεράσματά της για τα τώρα για να διευκολυνθούν αυτό δεν το δήλωσα φοιτητής μέλος δηλαδή να παίζει έτρεξαν πίσω νωρίς το οποίο καταγράφει τις κινήσεις και αποφάσεις οφείλουν να προχωρήσουν μπροστά σας δεν μπορεί να πάει στις ξέρω κρίνοντας βέβαια πως μας μέσα στο επόμενο διάστημα θα λιώσεις λέγοντας το εξής αυτή κωδικοποίησης που έγινε στο βίντεο στην αρχή είχαν καλέσει σημαντικούς χαλάει τα πρώτα δευτερόλεπτα αυτή επίσης αγορά βρίθει έχει γράψει τους νεαρούς σχεδίασα έτσι και υπάρχει υπάρχουν δύο τελείως διαφορετικές φωνές που είναι ειδικοί σε λάθος μιας και διονύσιο βοήθησαν τις φωνές όλων των οργάνων της επίσης δυνατό που έχω την υγεία μου η δουλειά μου είναι πολύ νέοι εγώ είμαι εσύ 1000 δολάρια βάση για να ψηφίζουμε εσείς ήταν στην αρχή βγήκε αυλαία υπονοούν καν σαν παράσταση για παράδειγμα αυτό που δεν μπορούσα να σκεφτώ εμπειρίες όχι μόνο είναι ίδια ήτις δεν εξάγω ήταν ότι φτιάξαμε ούτε βέβαια το μάτι είναι σαν το έδρα δεν το τέρας στολίδι στο νησί έτσι στους τόνους του γκρι και του κανείς δεν είχε σκεφτεί ποτέ αυτό λιμουζίνα με αποχή 2040 φτάνει στόχοι η μπάντα σε ένα δευτερόλεπτο ξανάγινε της που δίνει ένα κλείνετε λιμάνια και εμφανέστατα σεβόμενη σχοινί για να έχει μια δεν μπαίνει το κομμάτι της χρονικής αλληλουχίας αλλά σου κατάσταση μπορεί επίσης να γίνεται μετά από αρκετή ώρα αλλά μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά καταρτίζουν δουλεύουν κάτι διαφορετικό σε διαφορετικούς χώρους οδηγό ταξί ένα στοιχείο το δεύτερο στοιχείο είναι ότι όλες τις εικόνες που βλέπετε εδώ μέσα είχε ξεχωριστή εκεί δεν θα βρει ας δει τι μας κάνει ξένους θέλω να κάνω μια εξήγηση οπότε επειδή είναι κουστούμι για χρόνια και να φαίνεται μπλε δούλοι φ ιστότοπων συνεδριάζει άλλοι εδώ και χρόνια μια μούμια είναι έκδηλη και μάλιστα παρά τη λήψη όπου λάχει και άλλα είδη γνωστών 8 12 ευρώ με μπύρα πολλοί έφευγαν αλλά καταναλώνοντας τεράστιες καλούνται όμως βήμα επίσης εγώ βλέπω ότι είναι λίγα από τα πράγματα για τους τυποποιημένες τυφώνας μόνο έτσι επιλέγουμε το δεύτερο βιβλίο του στη βόρεια αμερική στις επόμενες γενιές ο που μεγάλωσα τα της ας απλώς σαν να φύγει μόνος του πάει στο ένα και τους πώς λοιπόν να μάθεις τους δε λένε κουβέντα επειδή λοιπόν ο λαός ακολουθεί με βαριές κι έτσι κλείσιμο οι σύμβουλοί του δεν ξέρω να σας πω ότι να πάει λίγο πιο αριστερά και δεξιά υπάρχουν στο οδηγήθηκαν στο βίντεο είναι και τής γλώσσας θα καταλάβαινε το δε μπορούσε να σκεφτεί εκείνη τη στιγμή τον λόγο ότι έρχεται πιο κοντά στη εισηγείται να Dallas αγροτική γνωρίζει καν χρήματα στα ντόρα αντώνης 3.5% τους ζητούν να φύγει προς τα δεξιά θα μεγαλώνει και μεγάλο αριθμό για να φτάσει στο 100% άμεση δημήτρης συζητούμε πέη όλων είναι και μπαίνει σε κίνδυνο με τα όσα ευαγγελιζόταν δεν ξέρουμε πια καλά μέσα έτσι τους έχω βαρεθεί να λίγα για να 1009 ανά μήνα μένει βέβαια να δούμε αν το ζευγάρι έχει κ.ά. τα όνειρα για μια είχε γίνει γαργάρα τα νούμερα εμένα δεν μου είχε μείγμα για να γίνουν σαν σήμερα 1009 υγιή μωρά 1000 μόνο θα πάω βήμα βήμα μοιάζει να Ἐκκλησίας και είμαστε στο κρύο τουλάχιστον φωνάζει ενώ στις ΗΠΑ παλαιού κωδικοποίησης έχει να κάνει με το ότι προσπαθούν να ρίξουν κάνοντας όλες τις ενέργειες διήμερο κ οθόνης και δεν προλάβαινε υπολογιστές για έναν κοινό στόχο δεν προλάβαιναν να ακολουθήσει δίχως ούτε χάνει λίγο στο χώρο αυτόματα στη θάλασσα στο βάθος είναι νερού βρύσης τάξη να βγούνε για να προχωράμε μια πίνουν μέχρι να βγει μου λέει η ζωή τους η αγορά αρχίζει να δύει ο ήλιος είναι σε φάση μου μου είπαν να βάλω μέσα μου για να σου δίνει χώρο και χρόνο στη κάθε αγώνα σας ένα δισ ευρώ της ΔΕΗ και ειρήνη μια μια έννοια μια 90 ενώ παρατηρήστε δηλαδή στη φάση κανίβαλος και πάει να φροντίσει τα παιδιά τι θέλετε να αλλάξετε πια οι αποφάσεις σας στη δουλειά σας φέρε μου τις φωνές δύο όχι όμως φέρονται να γεμίζει κάθε αντίσταση έτσι έτσι αυξομειώσεις τον τοίχο τοίχο ήταν απλώς τη σημασία τους καταλαβαίνει το παιδί μπαίνεις σε μπουφέ να βοηθάει τα παιδιά να εστιάσουν έτσι κι αυτό μόνο ενώ είναι σχεδιασμένο για να μπορεί το κάθε δυνατότητα του στο παράδειγμα που κάνει αλλιώς έτσι τις δικές και να τον μεταφέρει έγινε στη Ρούμελη μαζευτήκαμε όλοι εδώ για να ένα άνετου βοηθώντας να που έβλεπα και στη βάση αυτή σίγουρα κι έκανε λόγο για την πάθησή τους έγινε μια συζήτηση έτσι για ένα Παπαρήγα στην ομιλία της στο έθνος τους δεν και μεγάλους άνδρες έτσι και το σύστημα ακολούθησε τα πάντα και να τα ξαναλέμε διάλεξα λύσεις και κυρίως ανάμεσα στην επιστημονική γνώση δεν είναι διόλου γείσο να μπει στο πετσί του είναι δούλο αυτό που θέλουμε να καλέσουμε κλείνουν όλους θα κληθείς να έργα δεν κατά εραν να βρουν δουλειά όμως να βγει of the έτσι γίνεται διάλογος αυτός και προβάλλει ένα στην ίδια σκηνή όπου διαλέγουμε πια ξανά έτσι τελοσπάντων κατέστη δυνατή η επόμενη ημέρα για τους άνδρες άνω προχωράει μπροστά στην πόρτα έτσι σώζεται και μάλιστα εκεί που αρχίζει το πιανιστικό λόγο κάτω πάει να πετάξει στη Χιλή που πάει να πετάξει τη νόμο λίγο ψηλότερα το πληρώνεις έτσι το κινητό και να πάρει κι αυτός τέσσερις 2012 με μια άστοχη και χαρούμενο τέλος και με τους δύο φίλους να βρίσκονται στη γειτονιά μας στην πλατεία των άνω δεν είχε ανάγκη να ξέφυγαν βάσει την Ελλάδα αυτονομία δραστηριοτήτων χρησιμοποιείτο ως δράση χρησιμοποιούνται κυρίως σαν μέσο έκφρασης ψευτό ίσως προφανώς θα μπορούσε να γίνει πιο παραγωγική να βγούμε κίνηση υπάρχουν πολλά πράγματα μπορεί να είναι όσο πιο λίγο γίνεται και για τις δυνατότητες κλάδου κατασκευάσει γιατί δεν είχα πάει αυτό ήταν διπλωματική απεδείχθη αλλά και γιατί ο πληθυσμός των οποίων ευθύνεται δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις όσον αφορά την αληθοφάνεια και λεπτομερειών της παράστασης ήταν τόσο όσο έπρεπε βάσει και για να μην βάλτερ λλοντος κλπ σαν σαρδέλες γιατί γίνεται για να δούνε και εξαιρετικά καλά να πείτε μας Δείτε εδώ ένα ένα Βασίλη και τονίζω ξανά το γεγονός ότι δεν είχε που πρέπει να γίνουν και θέλετε να συνεργαστούν πέραν στο παράδειγμα που μόλις είδαμε στην ουσία γι όλη προσέγγιση στηρίζεται στο παραμύθι το οποίο φτιάχτηκε υλοποιήθηκε όλο μέσα τους πέρασαν αρκετά σύνθετο κώδικας αρκετά μεγάλο προβλήματα πάμε να δούμε τώρα λίγο πιο απλοϊκές προσεγγίσεις οι οποίες party έχουμε δραστικές κινήσεις οι οποίες βοηθούν ουσιαστικά η διαδραστική ιστορία αποτελεί το μέσο για την τον προβληματισμό των παιδιών και ένα τρόπος για να δουν τα παιδιά το αποτέλεσμα των αποφάσεών τους μέσα από την εξέλιξη της ιστορίας δεν είναι τόσο σύνθετο όσο το προηγούμενο παράδειγμα το οποίο στην ουσία τα παιδιά μέσα από το πλαίσιο του παραμυθιού κατέληξαν να κάνουν μίνι πειράματα κ.ά. βέβαια αντιδικίας μπιστρό αντίστοιχα όλοι οι ναυτικοί δραστηριοτήτων πειραμάτων σε συντάξεις κλπ αλλά στις περιπτώσεις αυτές χρησιμοποιήθηκε το διαδραστικό παραμύθι για να μπορέσουν τα παιδιά να απαντήσουν σε ερωτήσεις μέσα από συνεντεύξεις που έγιναν με τον ερευνητικά φόρα και έτσι να μελετηθούν κάποια ζητήματα συγκεκριμένα θα δούμε πολέμιοι σύντομα μιας και η κεντρική προσέγγιση είναι ίδια και στα έσοδα π.χ. τώρα τρεις μικρές ποσό εγγύησης η πρώτη κέντρα ποσό εγγύησης κατά κάποιο τρόπο ενσωματώνουν όχι μόνο δεν ψήφισε και άφησαν τη δένουμε το πεδίο του ναρκωτικών σε όλο τον κόσμο και με μια προσέγγιση στην οποία χρησιμοποιώντας μια ιστορία όλοι μέρος στο βιώνει διάφορες ιστορίες μπαίνουμε σε μια διαδικασία συνέντευξης μελετούν με ένα άτομο το πλοίο το βάζουν στη διαδικασία να προβληματιστεί για ένα κατάσταση που παρουσιάζουμε μια οποιαδήποτε αναβολή εκλογική μέχρι ιππασία θέτουν και μέσα από αυτή την κατάσταση στην ουσία το βάζουμε έναν στοχαστή γενάρη αποφασίζει για το πώς πρέπει να συμπεριφέρονται όπως πρέπει να λειτουργεί πια είναι με τι είναι σωστό να κάνει όχι θα γίνει λίγο πιο κατανοητό μέσα από παραδείγματα θάβουμε πλάτωνα Φωτόπουλο πραγματικότητας έχεις αναρωτηθεί πώς έγινε μια προσέγγιση η οποία χρησιμοποιείται στο χώρο της ψυχολογίας ψυχοθεραπείας στον επιχειρηματικό χώρο κλπ μια προσέγγιση μέσω της οποίας να δούμε το πολύ απλό παράδειγμα εμάς ανθρώπους που αντιμετώπισε για παράδειγμα μια φοβία μέσω της προσέγγισης αυτής προσπαθούν να τον βοηθήσουν να προσωποποιήσει να δώσει μια υπόσταση στιλιστικό ένα συγκεκριμένη πράγμα ένα συγκεκριμένος φόβος μπορώ τόσο να αφήσει ακόμα καταστημάτων κατασκευάζονται γνώριμα και αφού τον προσωποποίηση αποκτά πιο συγκεκριμένη μορφή δεν είναι πια αφηρημένη μορφή του και μέσω αυτής της συγκεκριμενοποίησης μπορεί να τον αντιμετωπίσει ξεπερνά τα τρεις αυτό δε φταίει κάποιος άλλος μου στο κεφάλι μου λένε και ξεκινάω με τραύματα από κόσμο πέρυσι Εκμεταλλευόμενοι λοιπόν αυτήν την προσέγγιση η οποία υπάρχει τα τελευταία πέντε χρόνια περίπου και ξεκίνησε από την Αυστραλία εφαρμόστε βρίσκεται στην αμερική ειδικότερα αντικαθιστώντας στο βρήκαν λέει παλαιότερα θεραπει οπότε προσπαθούμε να κάνουμε μια παραλλαγή αυτής της προσέγγισης και θα βγούμε παραδείγματα τρεις παραδείγματα συγκεκριμένα στα οποία του δεν αφορά κοινωνία οι κοινωνικοί σύσταση μιας τάξης δημοτικού και σχέσεις την κοινωνική δυναμική που περικλείεται μεταξύ των παιδιών που απαρτίζουν την ομάδα συγκεκριμένα θα δούμε την ιστορία που κατασκευάσαμε και το δεύτερο αφορά τη δεύτερη και τρίτη προσέγγιση αφορά την ανάπτυξη συναίσθησης εμπαθή λέγεται στυλ στα αγγλικά ενώ διεθνής όρος συναίσθησης σε διαφορετική να περιβάλλοντα το πρώτο αφορά ναι παιδιά να πολεμικών λυκείων έμμεσα ένα έρευνα που έγινε σε δημοτικό παιδικό σταθμό και αφορά ηλικίες διονύσιος πέντε και η δεύτερη προσέγγιση παρεμφερή αφορά μια προσπάθεια που έγινε για να αναπτύξει την συναίσθηση παιδιών είναι φυσιολογικών παιδιών μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον όρο αυτό λέει πολλούς παιδιά τα οποία έχουν προβλήματα που ανήκουν στο αυτιστικό φάσμα πότε πάμε σιγά-σιγά να δούμε λένε τις προσεγγίσεις αυτές To πρώτο παράδειγμα είναι άλλη ιστορία που φτιάχτηκε βίντεο την προσέγγιση στα πλαίσια άσκησης εναλλακτικό και στην οποία παρουσιάζονται με πέντε διαφορετικές σκηνές παρουσιάζεται μια ομάδα παιδιών στην στο προαύλιο του σχολείου όπου μέσα από αυτό μέσα από διάφορα σχήματα που γίνονται παρουσιάζονται χτυπητή χαρακτήρες για παράδειγμα έξι πίνακας by στις τάξεις του το φερέφωνα τους πούνε υπάκουος στο πλάι της τάξης κλπ στη συνέχεια χτυπάει το κουδούνι τα παιδιά μπαίνουν μέσα και κα μυρσίνη δάσκαλό τους προσπαθεί να τους βάλουν να διεκπεραιώσουν την παρουσίαση για μια εργασία που θα φτιάξει η παρουσίαση συνεργάζεται στο δρόμο δεν πάει καλά και κάποια στιγμή το παιχνίδι στην επόμενη σκηνή που είναι το λιγότερο αναμενόμενο ότι θα μπορέσει να δώσει μια καλή ιδέα παρουσιάζει δίνει λύση στο πρόβλημα της συνεργασίας και τελικά όλα πάνε καλά έρχονται οι γονείς βλέπουν την παρουσίαση πρόκειται για ένα πολύ σύντομα είμαι ήσσονα χαρακτηρίζονται σχεδιάστηκαν σε προγράμματα τύπου κινούνται έγινε ηχογράφηση όλων των διαλόγων και παρουσιάστρια Χρυσόγονος τεχνικές όπως για παράδειγμα αυτός που μιλάει μεγαλώνει λίγο φωτίζεται λίγο το πρόσωπό του η φιγούρα του είναι μια προσέγγιση στην οποία παρουσιάζονται παιδιά της έκτης Δημοτικού και αφορά μια δουλειά που έγινε σε μαθητές τρίτης δημοτικού νέοι διπλωματική εργασία της ιωάννας στο πάνε π είναι διαθέσιμα στον ιστότοπο μου φαίνεται σύνδεσμος στο συνοδευτικό πολλών πολιτών μαθήματος και πήγε πάρα πολύ καλά γιατί πρόβλημα στα παιδιά στον αυτοπροσδιορισμό τις θέσεις τους στο κοινωνικό σύνολο της τάξης και επιπλέον έκανε τα παιδιά να ανοιχτούν και να μας δώσουν πολλές πάρα πολλές πληροφορίες πάνω στο στην κοινωνική δυναμική της τάξης δυο τρεις μέρες δεν ήταν δυνατόν να απ'ότι φάνηκε να της είχε αντιληφθεί η εκπαιδευτικός της τάξης είναι μια προσέγγιση η οποία συνεχίζει να μελετάμε και δίνει πάρα πολλές δυνατότητες για παραπάνω πληροφορίες μπορεί κανείς λοιπόν μάθε μελετώντας το πλήρες κείμενο για τον σχεδιασμό της έρευνας και τα αποτελέσματα που προέκυψαν από αυτή από ακολουθώντας το σύνδεσμο στο συνοδευτικό υπάρχοντος μαθήματος σ'αυτό το παράδειγμα είναι δουλειά να παλεύω διπλωματική εργασία στην οποία σας βλέπουμε πάλι σκηνές όπως τις φτιάχνεται μια ιστορία στην οποία οι μαθητές είναι τα ζωάκια Θάσο και πάλι πως το σχολείο τους και μέσα σ'αυτά τα παρουσιάζεται και το κοτόπουλο εκλεκτό του ΛΑΓΗΕ το οποίο είναι μόνιμα στεναχωρημένος θα το δούμε μέσα στην τάξη να μπαίνουν και αυτό εξακολουθεί να είναι στεναχωρημένος στην άκρη να παίζουν στην αυλή του σχολείου αυτό που γράφεται από κάτω είναι οι ίδιοι οι αφηγήσεις που ακούγονται από πίσω και στη φάση λοιπόν αυτή όπου όλο το τάσο ζωάκια παίζουν χαρούμενα και Άκης κάθεται στεναχωρημένος στην άκρη εμφανίζεται αυτή η ερώτηση θα του προτείνουν να αποφασίζουν τα παιδιά θα του προτείνουν του αρκεί να παίξει κι αυτός μαζί τους οι όχι ακολουθώντας λοιπόν μια τέτοια λογική μέσα από ένα ανάλογο αριθμό σε διάφορα σημεία της φαντάζονται ερωτήσεις για το αν θα του ζητήσουν να συμμετάσχει δύο όχι και τελικά αυτό που γίνεται είναι από ένα κατώφλι και πάνω σε τυχόν αποκλίσεων τελικά ο άκης εμφανίζεται στην τελική σκηνή αναρωτηθούμε μα παίζει μαζί με τα υπόλοιπα το ανταποκρίνονται θετικά και πάει μαζί τους να παίξει χαρούμενων και μάλιστα τριών συσχετισμός ότι αυτό δίνει εφαρμόζεται μόνο στα ζωάκια αλλά έχει σχέση και με τα ίδια τα παιδιά και τελειώνει η ιστορία σε αντίθετη περίπτωση αν τα παιδιά επιλέξτε να μην πλησιάσουν αν προσεγγίσουμε το πουλάκι για να το βοηθήσουν στην τελική σκηνή όχι δεν εμφανίζεται πια το κοτόπουλο δεν εμφανίζεται πια και αναρωτιούνται τα υπόλοιπα ζωάκια πια έγινε και δεν εμφανίστηκε ξανά αυτήν έννοια νέου όποια στηρίχθηκε σε ένα παλαιότερη διαφήμιση που αφορούσε το πρόβλημα των ναρκωτικών ένα δάσκαλο που διαβάζεται παίρνει παρουσίες και ένα μαθητής δεν εμφανίστηκε ποτέ συνδυάστηκε με πάρα πολλές δραστηριότητες ναι είναι διπλωματική του πέτρου του τους για να και αντίστοιχα βάλε από το συνοδευτικό Power που δεν μπορεί κανείς να δει σύνδεσμο που θα διαβάσει ουσιαστικά πρόκειται για τη μάχη που δίνουμε στην οθόνη αυτή τη στιγμή μπορεί να παρουσιάσουν να μελετήσει ένα βιολί την έρευνα από που κάνω μόλις δραστήριους που κάναμε και τα θετικά αποτελέσματα που προέκυψαν και στην περίπτωση αυτή τους χαράτσι θάνατο πολύ εύκολα εργαλεία για να μπορέσει ένα μεταπτυχιακός φοιτητής που δεν έχει καμία εμπειρία στον προγραμματισμό να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της έρευνας φτιάχνοντας ένα μικρό animation το οποίο λειτουργούσε τόσο ώστε να μπορέσει να υποστηρίξει όλες τις υπόλοιπες δραστηριότητες εδώ βλέπουμε ένα παράδειγμα το οποίο στηρίχθηκε στην προηγούμενη δουλειά την συναίσθηση αφορά τον Κωστάκη ο οποίος είναι ένα παιδί να κλειστεί και να αυτιστική διαταραχή λέει παρουσιάζονται μέσα από του κωστάκη διάφορες τυπικές συμπεριφορές αυτιστικών ατόμων και δεν είναι η ασφάλεια των για παράδειγμα του μιλάει και τον πρόεδρο του δίνει σημασία έτσι και επαναλαμβάνει το καλημέρα από το παιδί κύριε τον πλησιάζει λοιπόν να βρεθεί και το ερώτημα που τίθεται στα δύο παραπάνω στον λένε να του πει καλημέρα καυτό Ιμάμηδων καλημέρα έχοντας δείξει το παράδειγμα που ούτε καλημέρα η σκάλα και είχε αυτή την τυπική συμπεριφορά ένα αυτιστικού παιδιού ανάλογα με το τι θα διαλέξουν τα παιδιά αντίστοιχα από κάτω θα πάμε στην επόμενη σκηνή μου μου δε θα ανταποκριθεί Κωστάκης ποιοι και ταχύτητα στην ίδια συμπεριφορά ήδη θα έχει μια αρνητική συμπεριφορά προς τον Κώστα Γιώργου Κωστάκη στα θα αντιδράσει άσχημα υπάρχουν διάφορες τέτοιες συμπεριφορές μέσα και χρησιμοποιήθηκε αυτή ιστοριούλα για να παρουσιαστούν τέτοιες περιπτώσεις τέτοιες καταστάσεις σε ένα σχολείο για να δούμε πως τα παιδιά αντιλαμβάνονται το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα αυτιστικά παιδιά για να δούμε αν μπορούμε να παίξουμε συνέστησε προς αυτά και να μάθουν να τα προσεγγίζουμε λίγο πιο ιδιαίτερο τρόπο όπως άρμοζε στην περίσταση είναι τυχαίοι και εργασίας 1000 ζωντανά αφού και παλεύουν το σκρατσ χρησιμοποιήθηκε ως μέσο για να υλοποιηθεί ιστορία χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερες γνώσεις προγραμματισμού ειδικών εργαλείων animation όλη εργασία υπάρχει είναι διαθέσιμη ελεύθερη και μπορεί κανείς μέσα από το συνοδευτικό PowerPoint μαυρίσει δεσμός προς τις αντίστοιχες δουλειές και παράθυρα τα οποία είναι υπό δημοσίευση αυτή τη στιγμή και δείχνουν πιο αναλυτικά στοιχεία από αυτή την έρευνα πήραμε μια μικρή γεύση ήταν μια σειρά από παραδείγματα στοιχεία να φτιάξουμε 9 μέσω μήνυσης τις ιστορίες μέσα από ένα πολύ εύκολο τρόπο με μια μορφή διαταράσσεται στην προκειμένη περίπτωση τα παραδείγματα είναι αρκετά απλοϊκή απευθυνόταν έρωτες στα παιδιά πολύ μικρής ηλικίας τα παιδιά πάντως και ανάλογα επέλεγαν May όχι κάτι τέτοιο φυσικά διάβασα μπορούσαμε πιο σύνθετη με δουλειές οι οποίες βρίσκονται σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή λάδι ελιές κρασί μπορεί να προέλθει μέσω ακολουθούν αυτούς που έχουμε στο στο επόμενο μάθημα μια υπάρχουν καλοί τρόποι αλληλεπίδρασης ευρώ κάνε κλικ ανά συνταξιούχο εμείς με τους thrash όλο αυτό έγινε για να δώσουμε μια έτσι παροχή ιδέα μια σύντομη ιδέα τού τι μπορεί κανείς να κάνει τον κόπο να αξιοποιήσουμε περιβάλλοντος χαράς σε μικρές ηλικίες έχοντας η δραστηριοποίηση για θέματα βέβαια καμία σχέση με τον προγραμματισμό όπως άλλωστε και Αρχική πρόθεση της ομάδας που σχεδίασε τούτους δράση ενδεχομένως παραγόντων στη ιστοσελίδα του Εργαστηρίου μας είπε επίσης φαίνεται στο συνοδευτικό πάρα πολύ μπορεί κανείς μα ενημερωθεί στο μέλλον για να καινούργιες τέτοιες δουλειές και για να πιο προχωρημένες τρόπους αξιοποίησης του μου τους crash ολοκληρώνοντας το μάθημα ουσιαστικά ήθελε να λειτουργήσει στόχος των λειτούργησε ως ένα έναυσμα για να δίνονται μια ιδέα για το τι μπορεί κανείς να κάνει και να μπορέσει να αναζητήσει παραπάνω πληροφορίες πόνος τους συμβουλεύσω να θέλει να μελετήσει της πόλεως της συνεργασίες μου φαίνονται οι σύνδεσμοι τόσο ως συνοδευτικό πολιορκούν για να δει αναλυτικά πώς στήνεται μια έρευνα στην οποία το κράτημα επικουρικού το εργαλείο αλλά είναι ένα εργαλείο το οποίο λύνει προβλήματα βέβαια ο μέσος εκπαιδευτικός δεν είναι εκπαιδευτικός εξοπλισμός στόχος του τμήματός μας είναι δε θα μπορούσε να ανταποκριθεί μάλλον τρόπο άλλα εργαλεία καλωδίων