: Δηλαδή, όταν στοίχου, έφτασα ένα πρόγραμμα. Δεν σκέφτηκα. Δεν είχα φανταστικό. Όταν ήμουν μια φίλη, είχα φανταστικό. Όταν ήμουν μια φίλη, είχα φανταστικό. Δεν είχα φανταστικό. Όταν είχα φανταστικό, ήμουν μια φίλη, είχα φανταστικό. Όταν ήμουν η φίλη, είχα φανταστικό. Όταν ήμουν η φίλη, είχα φανταστικό. Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον κ. Ροζάκη για όσα μας παρουσίασε, για αυτή τη νομική και όχι μόνο ακρίβεια. Θα έχουμε δυνατότητα να θέσουμε ερωτήσεις. Λέω ότι τα ερωτήσεις θα είναι τέσσερις με πέντε και μετά θα δίνονται απαντήσεις και θα έχουμε δεύτερο τη τρίτου ηλιο. Θα μου υπηρέξετε λίγο, αλλά θα κάνω την κατάκαιση ως Πρόεδρος για να ρωτήσω αυτά τα πράγματα κ. Ροζάκη. Πρώτον, διάβασα ότι όσα νησιά μικρά απέχουν από τις ακτές της Μικράς Ασίας μέχρι τρία αναστικά μήλια, αυτά ανήκουν στην Τουρκία. Όσα απέχουν πέραν των τριών μηλίων ανήκουν στην Ελλάδα με την Ιταλία. Τα ίμια διαβάζω ότι είναι 3,65 η απόσταση τους. Άρα, βάσει του Συνθήκης Ιταλίας-Τουρκίας και Μετά Ελλάδας, είναι εγγυνικός έδαφος. Πού το στηρίζει η Τουρκία αυτό και λέει ότι όχι, στη δύναμή της και μόνο ή έχει κάποιο νομικό έρεσμα. Αυτό είναι το ένα. Το δεύτερο που θέλω να ρωτήσω επειδή, όπως είπατε κι εσείς, δεν έχουμε, οπωσδήποτε, τον καλύτερο γείτονα. Αυτή έβρεπε από να λέω ότι δεν θα έχουμε καλό γείτονα σε ό,τι αφορά εμάς. Το ερώτημά μου είναι εάν θελήσουμε να ασκήσουμε βία. Αυτή η κέπα, η κοινή εξωτυρική πολιτική και πολιτική της ασφάλειας, έχει ένα άρθρο, νομίζω είναι το 41, 7, που λέει ότι όλες οι χώροι στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι υποχρεωμένες, βάσει από τις συνδίκεις, να προστρέξουν σε βοήθεια και μάλιστα, βάσει του Άρθρο, δεν ξέρω, του ΥΕ και μάλιστα κάνοντας χρήση και των στρατιωτικών μέσων. Και μια τέτοια προσπάθεια την πρώτο ξεκίνησε η Γαλλία, τώρα με τα τρομοκρατικά χτυπήματα, που ζήτησε λίγο πολύ, αλλά δεν θέλησε να επεκτατεί η βοήθειά τους αυτή. Λοιπόν, θα ήθελα να μείνω σε αυτά τα ερωτήματα προκειμένου να δώσω τον λόγο στους συναδεύκους, στους συγκεκριμένους φοιτητές. Λοιπόν, παρακαλώ, ποιος θέλει να ρωτήσει, ώστε κάποιο λίγο να πάρετε τις απαντήσεις σας. Κύριε Δαγκανέστης. Θέλω να ρωτήσω, κύριε Μεφύληντα, τα διαπαιτήσεις οι πρόσφατες ιστορικίες για κάποια λησιά, τα οποία είναι πολύ πολύ πιο μακριά από τις δικαιέυτες ακτές, ενώ στο Αιγαίου, δηλαδή, πού στηρίζεται, πώς τεχνηρώνεται. Θα περιγράφω τα 18 που λένε. Τα 18 λησιά, τα οποία είναι πάρα πολύ πιο μακριά από τις νατογραμμίδιες. Είναι τα σύνορα της καρδιάς, τα δυά πλευρά, και από την άλλη είναι τα λαλίο κόμμαρας από εδώ πέρα. Λοιπόν, ναι, η τουρκική απάντηση. Παρακαλώ. Κύριε Καθηγητά, θα ήθελα μερικές διευκρινήσεις, μάλλον περισσότερες διευκρινήσεις για τη Μεγίστη, για το Κασκελόρευσο και για το Σύμβλεμπα, την Ρόν και την Στροκύλη. Γιατί πραγματικά είναι τα 12 μίλια αναγνωρίσιμα από την Τουρκία της, στην Βετροπλία Ελλαϊνισκή, με το οποίο έχει και κατοικίτερα, φαγητά, και έχει και οικονομική ζωή. Επομένως, εμείς λέμε πάντα ότι έχει τη δική του ΑΟΣ. Εσείς είπατε, αν το κατάλαβα καλά, ότι η Τουρκία θα εμπρός κάπου στα 12 μίλια, και κάπου εκεί είμαστε στα 12 μίλια. Και τελευταία, όσα μήκανε στο χώρο της δημοσιότητας, το 1ο Συμβούλιο Σεργασίας ΕΝΑΤΟΣ Τουρκίας, που έτρευε και στο τύπο, έτρευε ότι για το Ιγαίο δεν έχουμε τόσα προβλήματα, κάπου βρέθηκε εκεί το 75-75%, εκεί που ήταν το θέμα, και πολύ σαν να ήταν, στην Οικαντολική, με τον Διονταρίκ, στο θέμα της Μεγίστης. Άλλη ερώτηση. Κύριε Καθόλου, εθιμούμαι καλά ότι η Τουρκία είναι μια από 3 χώρες που δεν έχει ρεχθεί τα αποτελέσματα της συμφωνίας του Μωτίκο Μπέι για το δίκιο της Τελάσσας. Προσπαθώ να κάνω λάθος. Τις είναι οι άλλες δύο χώρες? Είναι οι Ηνωμένες Πολιτές και οι Ραϊκές. Άλλη ερώτηση για να δώσουμε. Λοιπόν, θέλω να ξεχωρίζετε να πατήσετε σε αυτές και μετά κάπου με δεύτερο γεγονός. Σχετικά με τα ίμνη, είναι αλήθεια ότι η Τουρκία ισχυρίζεται από την εποχή που καθυριώθηκαν τα τρία μίλια, ήταν επειδή ήταν η Αγιά Λίντα τρία μίλια. Αφού τώρα η Αγιά Λίντα έχει πάει στα δώδεκα, μπορεί να υποθέσουν ότι μεταβάνεται το Χριστό και πηγαίνει στα δώδεκα. Ή και στα έξι. Οπότε τα ίμνια της Ανένικου είναι αλωπιστικά. Άλλο, άλλο θέμα για την Κέμμα. Αυτό είναι επιχειρήμα διεθνός αποδεκτών? Όχι, είναι και επιχειρημά της όμως. Είναι επιχειρήμα που βασίζει την προσπάθεια που καταβάζει. Όχι, δεν είναι διεθνό. Για την άσχηση βίας. Φυσικά, η άσχηση βίας απαγορεύεται γενικώς από τον Ευρωπαϊκό Ρευθμό. Μια από τις βασικές αρχές του οργανισμού είναι ότι η απαγορέωση είναι η απειλή άσχηση βίας. Δεν είναι μόνο η Κέμμα, δηλαδή, η οποία έχει κάποια επιτρέψη. Είναι και το οργανώσωμενό, στο οποίο είναι και αυτοί μέλος, είναι και η Τουρκία μέλος. Όμως, παράδειγμα ότι οι άσχησες βίαιες απαγορεύονται παντού τρία αρχή. Δηλαδή, παράδειγμα ότι παγκοσμίως με σκόπες σε φάλση, μα είστε τώρα, όπου η βία δίνεται... Βεβαίως, εκείνο που θα μπορούσαμε να πούμε είναι ότι, οποτεδήποτε ασχείται βία, υπάρχει και μια προσπάθεια των κρατών που την ασκούν, να την ειλικοποιήσουν μερικές προϋποθέσεις. Δηλαδή, η ανθρωπιστική υπέμβαση, η άμνη, η προηγική άμνη. Πράγμα που σημαίνει ότι, παρ' όλα αυτά, διακρίνει το κανόνας ακέραιως και προσπαθούν τα κράτη να ασκούν βία, να τις ασκήσουν μέσα από δικαιολογίες, νομικές, που δεν έχουν κανένας ίδιος ομολογίες. Τώρα, η ΚΕΠΑ, ξέρετε πολύ καλά και εξοδραγωμένα, είναι ότι δεν είναι μια πολιτική, η οποία πραγματικά ασκείται με μεγάλη αποτελεσματικότητα. Διότι είναι τις πολιτικές εκείνες, οι οποίες έχουν παραμεληθεί κατά τα βάση. Εάν υποθέσουμε ότι η Τουρκία, που δεν το πιστεύει ποτέ, δεν θα έρθει μέχρι εκεί, φτάσει να ακηρύξει πόλεμο γιατί είναι της Ελλάδας, τότε είναι πιθανό να κυνητοποιηθεί η Ευρώπη. Περιχειάκομαι και αμέσα με τα πειλές ότι η Τουρκία δεν θα πεταχτεί ποτέ στην Ευρωπαϊκή Αναστροφή. Δεν πρέπει να το κάνει η Τουρκία ποτέ αυτό να επιτεθεί αν είναι της Ελλάδας. Διότι παρά το γεγονός ότι ο Κρεντουκάν έχει απομακρυθεί από την ευρωπαϊκή ιδέα, παρά όλα αυτά στο πίσω μέρος του κοιφάλου του δεν πλήττει την ιδέα ότι πρέπει να ενταχτεί η Τουρκία. Δεν έχει χάσει τις ευθύνσεις του. Και παρά το γεγονός ότι κάνει πράγματα τα οποία φυσικά είναι αντίο της Ευρώπης. Τώρα, για το Καστυλόριζο. Το Καστυλόριζο είναι η πραγματικά του κυβένου, το Καστυλόριζο στον κύριο, αλλά είναι σε τέτοια μικρή απόσταση από τα σακτές της Τουρκίας. Και είναι δίκαια διαφορά ανάμεσα στις ευκαιρικές σακτές, το μήκος των δικοναχτών και το μήκος του Καστυλολίφου, και το οποίο είναι πολύ βασικό κριτήριο για το θέμα της Καροπηδίας. Πως δεν μπορεί να επιτυγίσει πλήρια η Καροπηδία, μόλις να επιτυγίσει μερικοί. Είναι μερικοί πύλοι, όπως λέμε, τα 30%-40% της Καροπηδίας. Τα νησιά έχουν ειφαρμοκρατήρα, αλλά το ότι έχουν ειφαρμοκρατήρα, δεν σημαίνει αυτό ότι έχουν πύλοι ειφαρμοκρατήρα. Αυτό να τα αφορεστεί από τη θέση του νησιού, σε τη σχέση που έχει το νησί με την Απέρδιακτη, αν υποθέσουμε ότι η Εύβοια, που είναι μεγάλη νησί, βρίσκεται πολύ κοντά στην Ευρωεκτική Ελλάδα, δεν διχεί ο Δήμος της Καροπηδίας, διότι αφουμιώνεται και απορροφάται από την Ευρωεκτική Ελλάδα και χάνει με το εμποστότηση. Οπότε η έννοια της Καροπηδίας, η έννοια του Καστεοβρίζου, είναι ότι εάν συντηρηθεί όπως συντηρηθεί η Ευρωεκτική Τουρκία, με την έκθεση των ακτών της Καστεοβρίζου, δεν μπορεί να απορρώσει πολλά. Δηλαδή αυτή η περίφημη λέει ότι το Καστερός δεν μπορεί να φτάσει ως την Κύπρο. Ναι, ακριβώς. Είναι όνειρο, είναι σε βέση της... Και να σήμερα καός Κύπρου-Εγύπτου-Ελλάδος. Ναι, δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει. Πριν πάμε σε άλλες ερωτήσεις γιατί αυτό είναι σημασία, γιατί η Τουρκία αποφεύγει να υπογράψει το συνεπροσχετικό από ότι έχουμε διαβάσει και λίγο παλιότερα, ώστε να προσφύγουμε από κοινού στο Ινδιεθνές Δικαστήριο της Χάλης και να λύσουμε ανθρώπινες. Μήπως έχει περισσότερες αδυναμίες, θα αποδιεκδικεί κατά κάποιο τρόπο. Κοιτάξτε, η Τουρκία δεν θέλει να υπογράψει το συνεπροσχετικό γιατί δεν πιστεύει στο Ινδιεθνές Δικαστήριο. Φοβάται το Ινδιεθνές Δικαστήριο και δεν το θέλει. Είναι βέβαια, είναι βέβαια. Η διαβεγγέρα είναι πια δίκο. Άναι, για τα 18 νησιά. Τα 18 νησιά είναι η εθνική θεραπεία μας. Και είναι βασικά τα νησιά εκείνα τα οποία, νομίζω, δεν περιλήψαν στη σημεία του Βαλισσού ή στη σημεία της Ροζάνσης. Είναι δηλαδή τα νησιά, τα οποία δεν κατανομάστηκαν συγκεκριμένα από τη σημεία της Ροζάνσης και από τη σημεία των Βαλιτών Βαλισσού. Βασικά, πολύ αλληλεγείς πρόβλημα. Και αν κάποια νησιά από αυτά βρίσκονται πιο μακριά από την Τουρκία από άλλα νησιά τα οποία κατανομάζονται στην συντήκια σου, από την Ιταλία, π.χ., τότε θα έρθει η Τουρκία και θα πει, εφόσον δεν κατανομάστηκαν, εγώ θα πάω πίσω από εσάς. Αυτό θέλει να σχίζεται. Είναι νομικάλιο αν προσφύγουμε. Δεν μπορεί ασφάλαιτο. Και κάτι τελευταίο, γιατί θα δώσω τον λόγο μέσα στον Σέντρο, δεν θα είναι δύσκολο να πάει η Τουρκία σε βία, σε πόλεμο. Αλλά όμως θυμόμαστε λίγο τα ίνια. Αυτό που γίνεται κάθε μέρα περίπου στο Αιγαίο, δεν αποκλείται να οδηγηθεί η κατάσταση σε ένα θερμό επεισόδιο. Δεν είναι αυτό που θέλω να πω. Λόγω και έστω για δεύτερο πράγμα, που είναι το σοβαρότητο, έρχονται και οι αδερφές, οι αδερφές, έρχονται πάρα πολλές, θα πω με χιλιάδες τώρα, πρόσφυγες και μετανάστες. Και για κάποιους λόγους, αυτοί πρέπει να μένουν έως ό,τι ξεκαταρθεί το καθεστό τους. Αυτές οι ανησυχίες που παρατηρούνται στους καταβλησμούς. Τώρα, θα μου πείτε, αυτό είναι εντελώς υποθετικό. Αποκλείται κάποια στιγμή να μπει η Τουρκία. Θα πρέπει ομως τίποτα να έρθει. Θα πρέπει να έρθει η Τουρκία. Θα πρέπει να έρθει η Τουρκία. Αποκλείται κάποια στιγμή να μπει η Τουρκία. Θα πρέπει ομως τίποτα να στηρίξω τους αδερφούς. Γιατί είναι και λίγο ο αδερφίος προς το θρίστημα μου να μπει. Οπότε, ειδικά ένα πάτημα, είπατε κάπου προστασία. Δηλαδή, η σωτηρία, το διάσωση. Υπάρχουν λόγοι που μπορεί η Τουρκία να τους επικαλεστεί. Μπορεί να υπάρχουν λόγοι, αλλά δεν θα τους δημιουργήσει. Υπάρχουν λόγοι που πιστεύουν ότι ανοίγει τη δεύτερη νοότητα. Ότι, βάσει το τόσο υπέρ χειριστές δυνάμεις, ο οποίος αφοκλείται το ενεκτώμενο εις ελίξεις. Θα είχε περισσότερα σημειά από τη εποχή. Παλικά. Η κύκλου η μαρτύρηση αφορά το χάρτη. Αλλά, χάρτη να έγινε η συγχωρία στις αρχαίες ιταλίες, συγκροτήθηκε ένας πολύ δεκτομερής χάρτης που περιλαμβάνει όλα τα δεδοκάνηση αλλά και όλα τα έξοδο, μέσα στα οποία δεν είναι και τα ίδια. Αντός ο χάρτης είναι σχεδόν απόβλητος. Βεβαίως υπάρχει και στο κουριού εξωτερικών και υπάρχει και στο κουριού εξωτερικών της Ιταλίας. Άρα, εάν στην Ευρώπη, στις χειριστές δεδοκάνηση για τα Λυσιά, τουλάχιστον τα άλλα τα Λυσιά, πάρκει μια απάντηση. Υπάρχει. Βλέπετε όταν παρουσιάζει, έκτοτε αγνοείται, δηλαδή δεν το προβάλλουν πολύ οι δικές μας, τα δικά μας μέσα. Αλλά μέσα σε αυτό το χώρο είναι τα Λυσιά. Αυτό είναι το ένα. Όταν έγινε παραχώρηση της κρίσης, δε λάβει, 12-13, οι Γάλλοντος ήταν εξάρτημα της κρίσης. Πώς το υποστηρίπτει, γιατί μιλάμε και για τη Γάλλοντο. Το ερώτημα λοιπόν είναι, οι συνθήκες είναι το ένα μέρος, αλλά και τα συνοδεύονται, αλλά τα οικονογραφικά θα είναι και κανείς. Συνοδεύονται οι χάρτες από τα άλλα. Μήπως αυτό που τελεί και ένα πραγματικό επιχείρημα, δηλαδή δεν κατανομάζονται στη συνθήκη ένα, δύο, τρία, τέσσερα, μισάνια, γιατί πολλά από αυτά είναι και λίγο ανοιγμένα. Αλλά συνολογιστούμε. Ο δε ιθαλό τουρκικός, ας πούμε, χάρτης, είναι εξαιρετικά λεπτομητής. Δεν είναι. Μα το είπα μου φαίνεται γι' αυτό. Δηλαδή σκέφτομαι αυτού το πράγμα. Δηλαδή, τα νησιά που είναι κατάγραφα ή δεν ξέρω πού, ή ό,τι θέλετε, είναι λάχιστα νησιά, τα οποία μεγάλα, κατά κάποιο τρόπο, έτσι είναι πιο φάκτο, πρέπει να είσαι στο χώρο της... Κοιτάξτε, η Τουρκία τα ίδια, όταν αυτοίχα, έγινε το θέμα των Λύνων Ρουρνών, το ίδιο λόστιο πραγματικό τεκτήπη. Δηλαδή, προσπάθησε να ισορροπήσει τις αντιναμήσεις με αυτό το θέμα. Μετά από λίγο όμως, μετά από χρόνια, αυτό έγινε, σωματώθηκε στην λογική της των διαφορών και από την εποχή και πέρα, παρακροβάλλει ως πραγματική διαφορά. Δεν είναι πραγματική διαφορά. Εμείς έχουμε φοβερά επιχείρημα τάσα, κυρίως το χάρτιο που βλέπετε, το οποίο αποκλείεται να δώσουν στην Τουρκία τα νησιά, αλλά, δυστυχώς, η Τουρκία βλέπει. Θα ρωτήσεις, παρακαλώ. Εγώ, επειδή εσείς οδηγήσατε τη συζήτηση στην ασφάλεια της Τουρκίας, εντεχομένως να βρει δικαιολογία στην απαραίμπη. Δεν θα την αφήσω στον καθηγητή κατά πόσο η υποχρέωση για τη μήταξη όπλων, που λέει την αποστατικοποίηση, θα αποτελούσε, ίσως, με ακόμα μεγαλύτερο λόγο, εντεχομένως, για να χειριθεί κάποια παρένταση. Το βλέπετε αυτό ως πίθογο ή από καιρούς καιρό ακούγεται. Ναι, κατά καιρούς επιστρέφεις αυτό το θέμα, η Τουρκία, νομίζω ότι δεν έχει δίκιο για τον ίσως λόγο, ότι η αποστατικοποίηση είναι απαλλοδικό καθεστώς από τη φύση του. Προσπαθεί να αποκλείσει την έννοπλη σύρεξη ανάμεσα σε δύο χώρες που μπορεί να έρθουν σε σύρεξη, αλλά πάμε κάποια στιγμή να ισχύει. Αυτό, η αποστατικοποίηση, γίνεται από τη συζήτηση της Λοζάνης. Από εκείνη την εποχή που έπαιρνε το 1923 μέχρι σήμερα, περνάει σε 100 χρόνια περίπου, 15 χρόνια. Δεν εννοείται, δηλαδή, να ισχύει η αποστατικοποίηση, όπως και τονιστεί και καθιερωθεί την εποχή. Οπότε δεν το πιστεύω. Ποιά μου επιτρέπετε? Υπάρχει και η συνθήμη του Μοντρέ, η οποία θέλεψε την επαρρεξοπλισμό των στενών. Μπράβο! Υπάρχει και η στρατικοποίηση της Ελλάδας και της Ελλάδας, το οποίο υπάρχει και στην ιστορία της. Και για μας το μεγαλύτερο επιχείρημα είναι ότι έχει αναπτυχθεί η τέταρτη σκρατιά, ο μεγάλης δύναμης πυρός, ευγουμένος μόνο για ασφάλεια, δηλαδή μπορεί να δικαιολογηθεί το θέμα του Ισσοφ, του Ανατολικού Γέρονου. Άλλες ερωτήσεις, παρακαλούμε. Παρακαλούμε. Κύριε Καπηλθάνε, να σας ευχαριστώ. Μέσα στο Αιγαίο υπάρχουν διεθνείς διάδρομοι να ψυχολογίας, εκτός δυναμής από τη σύνορά μας, και περίπου περνάνε από τη νότια της Κρήτης και από το Ινέο το 7% της φαμβότησης να ψυχολογίας. Από το δίκτυο μέσα από τον ασφαλιστικό περιόδο, μας λένε ότι σε περίπτωση τεμών επιστοδίων, τα ασφάλιστρα κινδύνου γίνονται τη χίλια. Δηλαδή αυτό σημαίνει ότι ένα πλοίο που μεταφέρει στάρια, πέτρε ελαιά και τα λοιπά, αυτοί που πληρώνουν εκατό χιλιάδες δολάρια ασφάλιστρα, θα πληρώνουν εκατό εκατομμύρια. Το οποίο σημαίνει ότι όταν θα έχει κάτι τέτοιο θα ρίξει οικονομίες, εργάτες, όσο και της Ρωσίας και της Κύβας έξω. Θα ήθελα ένα σχόλιο από αυτό για την διαδρομή της μεσοικονομιακής. Θα συνεχίσουμε λίγο, κάποιοι από εμένα, παρακαλώ. Είπατε πριν ότι το δικαίωμα που έχουμε είναι να επικτύνουμε τα ανεθικά μας μία στα δώδεκα, θα το ασχίσουμε όταν έρθει η κατάλληλη χρονική στιγμή. Και η Τουρκία έχει απαντήσει γι' αυτό ότι θα θεωρηθεί κάποιος σμπέιλς, επειδή απολέμει. Θέλω να ρωτήσω, άμα αυτή η πράξη γίνεται να γίνει μονομερός από την Ελλάδα, και είσαι συνενόηση με την Τουρκία. Αυτό. Παρακαλώ. Και σε περίπτωση που δεν υπάρχει θέμα προπρότετμα κάποιας συμφωνίας με την Τουρκία, υπάρχει δυνατότητα προώθησης του ζητήματος στο Δικαστήριο της Χάγης μόνο μονομερός από την Ελλάδα. Κι αν ναι, θα υπάρξει κάποια κύρωση από το Δικαστήριο της Χάγης ως την Τουρκία, και κατά πόσο επίγεια θα είχε αυτή τη θέση να δει τη στιγμή που βέβαινε στο Δικαστήριο της Χάγης. Απατήστε σας. Για το θέμα των ασφαλίστρων, δεν είναι ειδικό βέβαια στο θέμα αυτό, αλλά πιστεύω ότι είναι υπεροβολικό το προσώμα. Να βάσουν τόση, αφού το λέτε, πρέπει να είναι έτσι. Αλλά δεν πρέπει να υπάρχει πισόδιο τέτοιο που να δημιουργήσει ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα. Μα δεν πρέπει να υπάρχει, δεν πρέπει να υπάρχει. Ναι, δεν πρέπει να υπάρχει θερμανικό πρόγραμμα, δεν το συζητάμε, δεν υπάρχει θερμανικό πρόγραμμα. Θέλω να πω, έχουμε 40 χρόνια περίπου μια τελείως διαφορά, δεν έχει συμβεί καθόλου ποτέ. Εντάξει, ήταν ένα πρώτο δημοσιογράφο που δημιουργήσαμε. Στο θέμα του δικού σας, θα λέω, με συγχωρείτε ποιος ήταν η ερώτηση, το Καζουμπέλλι. Εσείς και αν θέλετε να δοκιμάσετε τη χρονική στιγμή, δεν κατάληκε να γίνει αυτό το παιδί. Θέλω να πω, δεν εξομαλιδούν οι σχέσεις. Ποτέ δεν. Ναι, η Ελλάδα έχει προσφύγει μονομερών στο δικαστήριο και απορρίφθηκε η προσφυγή της με αυτούς τους λόγους. Δηλαδή, αποκλείεται ένα δεχτείο δικαστήριο μονομερή προσφυγή. Πρέπει να έχει υπάρξει λύση με υποσχετικό ή να έχει προβλεπτεί η προσφυγή σε μία σύμβαση, σε μία προγραμματική σύμβαση. Αυτό δεν υπήρχε και η Ελλάδα απέτυχε. Το είπαν ότι δεν έχει μερικές πολιτικοί. Ε, βέβαια. Γιατί δεν έχει μερικές πολιτικοί, γιατί... Κοιτάξτε, διότι ήταν επιβλημπισμένη η κατάσταση. Αντός, πριν συνεχίσουμε, η Τουρκία θεωρεί το Αιγαίος ή μην κλειστή θάλασσα. Η Αδριατική διαφέρει πολύ. Η Μαύρη, η οποία είναι κλειστή από τη θάλασσα, εννοώ. Εκεί η Τουρκία πήγε στα 1812. Οι 40 επιχειρήματα τελικά, μόνο αν τα πήγαιναμε στο δικαστήριο θα είχανε κάποιο νόημα. Κατά τα άλλα, εδώ, μετράει τώρα, ας πούμε, τον Κάρτ Σουμπέλη. Είναι ισχυρός απέναντι και δεν θεωρούμε να βάζουμε σε μία αχραία κατάσταση. Από τον Κάρτ Σουμπέλη, αν πω, έχει υιοθετηθεί από την πυροβούλευση του. Ε, ναι. Αλληλευθεροσυνέλευση. Όχι από την πυροβουλευτική υψηλία. Ακόμα χειρότερα. Όχι, δεν θα το λέω. Δεν υποχρεώ λίγο πολύ την υπηρεσία σου, αλλά μετά σπανεχή υπάρχει ο Αρντογάνης. Λοιπόν, ερωτήσεις, παρακαλώ. Δωθέν τον αυτό με τον Καστελόρεζο γιατί καθυστερούμε να ανακέριξουμε την ΑΟΣ. Την Ανατολική ΑΟΣ. Για τον λόγο που δεν καθυτερώνουμε την υφαλοκριμμή. Γιατί θα μην έχουν σε σύγκριση με την οικία. Γιατί η ΑΟΣ δεν περιλαμβάνει την υφαλοκριμμή. Και μονομερώς μπορεί να την ανακέριξουμε την ΑΟΣ, αφού του Καστελόρεζου είναι χαμένη η υπόλοιψη. Κοιτάξτε, η ΑΟΣ προεποθέτει τη συμφωνία με το κράτος της θάλασσας της ίδιας. Η εωρευτέτης. Η ανακέριξη δεν υποεκοθέτει τη συμφωνία. Όχι, δεν υπάρχει κανείς σημασία. Αν δεν υποθέτεις τη εωρευτέτης δεν έχει σημασία. Η ανακέριξη αποκτά σημασία που υπάρχει τη συμφωνία η εωρευτέτης. Και μάλιστα μπορεί να αποτελθεί τη ανακέριξη μέσα από τη συμφωνία. Δηλαδή να προχωρήσεις σε μια συμφωνία με τον Ιώσο Παππέ, με τον Ιωσού Παπέ, με τον Ιωσού Παπέ, να μην χρειάζεται η ανακέριξη. Άλλες και ερωτήσεις, παρακαλώ. Θα ρωτήσω κάτι. Για ποιον λόγο πάντα η Ελλάδα διενεργεί με την... σαν να είναι ένοχος, σαν να φοβάται. Πάντα παίρνει αμυντικές θέσεις. Να μην κάνει το ένα για να μην εξοργεί στην Τουρκία, να μην την προκαλέσει. Κόμμενη ερώτηση από εδώ. Θα ρωτήσω τα επιχειρήματα, όχι τόσο για την επικασία, όσο για τον Ιωσού Παππέ, όσο για τα θεωρήτα βάσημα. Και το δεύτερο ζήτημα. Είπατε για τον Εθνικό Αεροκόρο που είναι κυβερνηγιανή του ΔΑΖΩ. Και είπατε ότι ενώ η κυβερνηγιανή του ΔΑΖΩ είναι ελεύθερη στα 6 μίλια, ο Ιωσού Παππέ είναι ελεύθερος στους διαφέρους. Οπότε θα πρέπει να προσαρμοστεί ανάλογα. Οι παραβιάσεις και οι παραβιάσεις του Εθνικού Αεροκόρου, ενάστησης αυτού του ΔΑΖΩ, είναι κατά πόσο γίνονται ρεγικά τα ελληνικά επιχειρήματα, οι οποίοι υπάρχουν στιγμές. Από τα ίνια και μετά όμως και εμείς ως Ελλάδα, εργαζόμαστε πάρα πάρα λεφτά σε εξοπλισμούς τραπεδικούς. Αυτό σε συνδυασμό με την εποχή τώρα που ζούμε, που υπάρχει λοιπόν με αυτή την κρίση. Τελικά αυτή η ισορροπία δυνάμων βασίζεται μόνο σε κάποιες μεγαλύτερες από εμάς δυνάμεις, που ας το πούμε ελέγχουν εμάς και τους Τούρκους, ή πρέπει να υπάρχει όμως και μια αξιοπρεπή στρατιωτικική δύναμη για να την αντιμετωπίσει, αν χρειάζεται ή δεν χρειάζεται. Ευχαριστώ. Σε ευχαριστώ. Διαβλέπω μια ανακολουθία στον προβληματισμό όλων μας, οι οποίοι είναι εις το εξής, αφενός θεωρούν απίθανη, είτε για οικονομικούς λόγους πολλίας, όπως θα παραθυρίζουμε συντάδεκτος, είτε για λόγους διεθνοπολιτικούς και συγκυριών και ισορροπίας, την έξαρση της κρίσης. Θεωρούμε δηλαδή ότι θα κυνηγεί σε έναν περίοδο διαχειρήση. Η ίδια στιγμή όμως, όπως η συνάδελφος ανέβαινε τελευταία, εμείς ακολουθούμε πάντα μια στάση πιο παθητική, η οποία προκύπτει από το γεγονός ότι αναγνωρίζουμε και χωρίς να το λέμε, ίσως, την διαφορά ισχύους. Μήπως, λοιπόν, θεωρείται, για να το προχωρήσουμε λίγο καλύτερος, να περάσουμε, δισκάροντας, αναγνωρίζοντας τις διεθνείς ισορροπίες, τις οικονομικές αναγκαιότητες, δισκάροντας να περάσουμε σε μια επιχειρητική στάση, δηλαδή να διεκδικήσουμε, παρά το καλώς μπαίνει, αυτά που μπορούμε να αποφάσουμε στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, μπορούμε να αποφάσουμε στην Ελλάδα. Σε ευχαριστώ. Σχετικά με τους οθονιούς, πράγματι, ίσως, οι Αλβανοί να έχουν δίκιο σε αυτό το σημείο, διότι οι οθονοί είναι ένα μικρό νησί πάνω από την Κέντρια. Εμείς, λακοδώς, στις διαπραγμάτες που κάναμε, δώσαμε πλήρειες πλήρειες στον Θεό. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν διδικαιούν, δηλαδή. Έχουν δίκιο σε αυτό οι Αλβανοί, να ζητάνε την τροποποίηση. Βέβαια, η τροποποίηση είναι πολύ δύσκολη. Και πώς θα φαίσεις, φαίσεις, πώς θα σώσεις τα πράγματα. Εδώ είναι από τα πιο δύσκολα προβλήματα της ελληνικής, εξωτερικής πολιτικής. Μπορεί να τροποποιήσει συμφωνία, γιατί υπάρχει μια τροποποίηση συμφωνίας μεταξύ Ελλαδίας και Ελλάδας, χωρίς να επιβινουργηθεί επίπεδο στην κοινωνική ποπορίση. Δύσκολο, πολύ δύσκολο. Αλλά το θέμα είναι ότι η Αλμανία σε αυτήν την περίπτωση, προφανώς πυριαζόμενη και από την τουκία με την οποία συμβουλιάστηκε, βρήκε το κατάλληλο σημείο για να μην είναι επικυρώστησή μας. Το δίδοξο. Ναι, το δίδοξο. Το δίδοξο. Τώρα, σχετικά με την αλλαγή πολιτικής. Είναι αμυντική η ελληνική πολιτική, αλλά δεν μπορεί να είναι πολιτικά. Δηλαδή, αυτή τη στιγμή περνάμε σε μια κρίση. Αυτό ακόμα επηρεάζει και τους εφευρουλισμούς, αυτό που ρωτήσατε εσείς. Τώρα, καν η Ελλάδα προσπάθει να αντιμετωπίσει διαφορετικά την τουκία, είναι παράτορ. Το δεκότητε κι εσείς στους μητροσοκίνητους. Πώς θα το κάνετε? Επικτίνοντας την ελληνική ζωή προσπάθει. Είναι ήδη παράτορ. Και η Τουρκία αυτή τη περίοδο βιώνει πρόβλημα και έχει κέντρες. Αν δεν πετρέπετε, κύριοι καθηγητές, το δόγμα της Ελλάδος είναι αμυντικό. Σαφέσαμε, αλλά και να κάνουμε. Σηκάσεμε. Είδα μια ειρησυχία στο κομμάτι. Το πολεμικό μας ναυτικό έχει ισχυρή δυναμική ως. Δεν θέλω να τον νίσω το εξής. Ότι η πατρίδη Τουρκία δεν είχε ναυτικό. Τεκατονάβακο πάθαν. Και όταν για να κάνεις μια φρεγάτα χρειάζεται τέσσερα χρόνια. Για να κάνεις ναυτικό χρειάζεται τετρακόσια χρόνια. Επομένως η παράδοση πάντοτε ήταν την Ελλάδα και ισχύει και σήμερα. Δεν υπερβολεί. Ισχύει και σήμερα. Το ναυτικό μας υπερέχει και περίπου στους εξοπλισμούς είμαστε κοντά. Περίπου στις ίδιες πραγμάτες κορβέντες και μονοκατεξής. Και είμαστε σίγουρα λίγο καλότεροι στα υποβρύχια. Επομένως στο κομμάτι αυτό δεν φοβόμαστε. Και στον αέροιο χώρο απλώς αυτή τη στιγμή η Τουρκία δεν έχει πιλότους. Η πιλότη είναι στη Καλλαγέλο. Επομένως το ντόμα μας όπως είναι καθαρά αμυντικό. Και όπως είναι τα πράγματα συνολικά νομίζω ότι είναι και το κανείσο. Εκτιμήστε. Έτσι, έτσι. Αντίο του Κυπριακού. Αντίο του Κυπριακού. Αντίο του Κυπριακού. Έχουμε καλύτερες προοδηγίες. Έχουμε. Είναι και το εργαλειακό που παρεμβαίνει. Είναι και το εργαλειακό που παρεμβαίνει. Είναι και το εργαλειακό που παρεμβαίνει. Είμαι. Με την έννοια ότι πιστεύω ότι και οι δύο βασιλιάτες στέλνουν... υπάρχει ένας μεγάλος... ένα μεγάλο μπόδιο το οποίο είναι η υγιήση, η ασφαλία. Αλλά πιστεύω ότι θα βρεθεί η λυσκή. Με υποχώρηση της Ρουκίας. Με υποχώρηση. Με μαθημία υποχώρηση. Με ταματικό στάδιο. Δεν μπορεί να υποχωρήσουν τριαντακένες άνθρωποι. Αυτό ήταν όμως ο λόγος για το αστραοπωρήθηκε το σχέδιο Άννα. Όχι μόνο όλα τα πολλά. Ήταν κλειδιάς. Καθώς τώρα οι δικοί μας ενόπλες δυνάμεις... οι δικοί μιλάνε για 18 μήνες χρειάζεται ο τουρκικός στρατός... για να φύγει από εκεί. Άλλοι ζητάνε τώρα πέντε χρόνια και άλλοι ο Ορντογάν λέει δώδεκα χρόνια. Έξι πρώτα αναδοκιμαστικά για να δούμε αν πάει καλά η κατάσταση... αλλά οι Λαούς δεν εμπιστεύονται ότι θα φύγουν οι Τούρκοι. Υπάρχει και το δόγμα, να το πούμε έτσι τώρα. Το στρατηγικό βάθος που έχει συγκράψει ο πρώιμος Υπουργός ο Νταβούτογου... η κύπνος είναι μιλώδη σε ό,τι αφορά το να μη χαθεί από την Τουρκία... και μετά έρχεται η ρεζογοβήνη, οι δασκόπια και το κόσμο. Άρα δεν θα είναι εύκολα πράγματα αυτά. Τέλος πάντων, σκοπός είναι να μην πάμε και σε καμία σύγκρουση έστω και διέ. Παρακαλούμε. Κάτι συμπληρωματικό λοιπόν. Λίγο πιο δυνατά για την καλοσύνη. Είμαι ελεύθερος στους παγγελματιές και συνεργάζομαι με κάποιους κύπνους και συγκυρήσεις. Και από τη Τουρκία, νομίζω το εξής, ότι στην Σεντήκη της Λοζάνης... που ήθελε του 1923... είναι μία λίξη όχι 100% προορισμένη για την Σεντήκη της Λοζάνης... και επαφού υπάρχει μία ρίτρα μέσα κάπου... ότι στο νότιο κομμάτι, που είναι τα πετρέλια του Χριστού και της Μοσούλης... η Ιωκή ακόμη και στο έδαφος της... δεν μπορεί να δυστυχίσει και τα εξεταλλευτεί πετρέλια... εκτός, λέει, αν αλλάξουνε τα σύνορα του περιοχή εκεί. Και τώρα, στον Κωνσταντινούπολη, στο τελευταίο πεντάμιδο... το πρακτικό κομμάτι μετά... έχουν αρχίσει να εγγράφονται πολύ... και να μεταφέρω πολιτικά ποιόματα μέσα από την Αγγυρά... από τις δυο περιοχές... και εγγράφονται δημότητες Κωνσταντινούπολης. Αυτό, λέει, έχει δυο... και εσείς θα δυναμώσει πάρα πολύ η Τουρκία... θα την αφήσουν να εκτελευτεί τα πετρέλια... ή θα σπάσει σε τρία κομμάτια. Έχετε κάποια εικόνα για την συζήτηση της Γλωζάνης και του... Ναι, κοιτάξτε... της συζήτησης της Γλωζάνης δημιουργείται... κοιμενικό καθιστόσοχος προς τα σύνορα. Δηλαδή, ανεξάρτητος της ύπαρξης της ιόλυτης... το καθιστόσοχο που προδιορίζει για τα σύνορα... παραμένει αυτό. Δεν μεταβάλλει. Δεν υπαγιωμένου. Γιατί, αν υποθέσουμε να την καταλήξουμε σήμερα... τα σύνορα δεν αλλάζουν. Αυτός ο εστόχος... αυτός ο εστόχος... αυτός ο εστόχος... επίκειται κάποια συμπορία για τα σύνορα της Συρίας και του Τυρά... πιστεύει ότι μπορεί να ανεκμεταλλευτεί... και να ανεκμεταλλευτεί... αυτή είναι η αλλαγή. Αλλά τα σύνορα τα δικά μας... και κατά πόσο αυτή η αλλαγή συνανώνει εκεί... μπορεί μετά να γίνει ένα ντόμιδο... και να εγκλειάσουν όλα τα σύνορα... γεωστατικά. Αν δεν έχει γνώριμα αυτό... όλοι θέλουν... Θα ήθελα να παρέμπω... τα σύνορα με το Νότο είναι... συθήκη στους ευρών... που δεν εφαρμόζονται σύνορας. Συνήθως η μία συθήκη με την άλλη συθήκη... δεν έχει καμία σχέση. Τώρα, αν κάνει οτιδήποτε η Τουρκία προς νόμο... είναι άλλη ιστορία... και δεν συνδέεται τουλάχιστον... στην προβατικά απόψη την προβατική ιστορίας... με τη συθήκη της Βαζάνης... και άλλα τα εσωτερικά. Πάντως, όσο κάνεται περίεργο... τα αραντικά κράτη της Πέστα-Ανατολής... είναι αποθένοντα της συθήκης της Βαζάνης. Και τα της συμφωνίας... έχεις μικρό κεφάλαιο. Θα θέλα να ρωτήσω... εάν η επέκταση της εγγυλίδητης της Βαζάνης... μπορεί να είναι επιεκτική... ή συνολική... για το σύνολο... μπορεί να είναι επιεκτική, μπορεί να είναι αγιώνια νησιά... να κάνεις ένα δώμετρα μήνυα... και να μην κάνεις στο Ελλείο. Αν πούμε... στο Ελλείο θα μπορούσε να είναι πλήκτης. Βεβαίως. Να έχεις αλλού έξι και μη δώμετρα. Βεβαίως. Αυτό είναι κάτι το οποίο... το έχει αντιμετωπίσει η Βαζάνη... με το πιο αφορτέλεσμα. Να μην το κάνει. Φοβάται να μην το έχει κάνει εγώ. Λοιπόν, ακόμη δηλαδή και αυτό... που θα μπορούσε να μην φύγει άμεσα την πλήκτη... αλλά να δείχνει ότι... ετοιμένουμε σε αυτή τη θέση της... Στις δημιουργικές συζήτησεις που γίνονται... αυτές είναι οι δημιουργικές συζήτησεις. Οι δημιουργικές συζήτησεις έχουν σκοπό... να λύσουν τα προβληματικά ζήτημα... στις δίματα για την οροδέτηση της Παρατελβύλας. Οπότε εκεί έχει γίνει η συζήτηση για τον Ελλείο Βαζώνη. Και οι αντίστατες συζήτησες σε αυτές τις συζήτησες. Λοιπόν, και εφόσον αν τα εξοπίσεις δεν μπορούν να φάκονται... έχει γίνει μια άλλη κουλυφή δικαιοπροσδισμάσια... και προσδισμάσια και προσδισμάσια. Ναι, προσδισμάσια έχει γίνει. Με δεύτερη σε αυτή. Η Θάσος, όμως, μάλλη για τους συσκηφόνικους αριθμούς. Η Θάσος, την πανότητα της Θάσου, είναι ένα θέμα. Παρακαλούμε άλλες ερωτήσεις. Επειδή το θέμα των ημείων ξεκινάει από την κυβερνή σου Σιμήτη τώρα. Σας πηγαίνω λίγο πίσω. Τότε που έγινε η κρίση. Ήσουσταν τότε υφυπουργός εξωτερικών. Δεν είμαι ακόμα. Δεν είσαι. Θεωρείτε στον τότο χειρισμό της τότε κυβέρνησης... που έγινε αυτόν τον κύριο Πάγκαλο... που έγινε και λέγανε τα αλληκά τους... του κύριου Σιμήτη με το έγινο στο ευχαριστώ τους Αμερικανούς. Θεωρείτε στον τότο χειρισμό αυτό το τότε που έγινε. Εκείνη η βάση που ξυπνούνταν πάντα από τα Αιγεία. Και η αποτροπή του Πολέμου. Κοιτάξτε αυτό είναι το θέμα. Εκείνη την εποχή έπρεπε να αποτροπεί ο Πόλεμος. Και βεβαίως οι Αμερικανοί προσέφεραν οι περισσείς από το σημείο. Και καλώς σου Σιμήτης τους ευχαρίσεις. Εδώ ο Τσίπρας ευχαρίσε τους Αμερικανούς. Γιατί όγιος και Ελλάδος ήταν διαφορετικές εποχές. Είμαστε ακόμα σε προβολευτική εποχή. Και καταλάβει το τρόπο να εμπίζει πραγματικά. Η Αμερική τότε είχε πάρει θέση πέρα από Ελλάδος ή του Τουρκίας. Ή είχε πει απλά διακόψει τον σύστημα. Ή είχε πει ότι θα μεταγενέσθει. Πάντως αυτό ακριβώς είναι η ισχυή της δυσπιστίας. Ίσως είμαστε και άνθρωποι που δεν πολύ πιστεύουν αυτά που λέγονται. Είτε από τους μεγάλους είτε από γείτονες πολλές φορές. Με την έννοια πως εάν γίνει κάποιο προγεφύρωμα σε κάποιο νησάκι του Αιγαίου εξαιτίας και αυτού του μεταναστευτικού τοπίου είναι ένα κρίσιμο πρόβλημα. Δεν δω πού θα οδηγήσει αυτό το πράγμα. Φαίνεται πως η Ευρώπη, αν ακούσαμε τώρα τελευταία, θέλει λίγο πολύ να ενισχύσει το κλείσιμο των συνόνων των βόρειων, των δικών μας. Πάντως όποιος κόσμος άρχεται μέσα και θα γυρίσει και με τη συνείδηση στο τοπίο που θα γυρίσει πάλι στην Ελλάδα. Θα φτιάξουμε ένα χώρο εδώ, όπου θα είναι, όπως λέγατε, υπάρχει μια ψυχόν. Εκεί τώρα, αν γίνει κάτι, έχουμε και το ΝΑΤΟ στο Αιγαίο. Αλλά σύμφωνα με το άρθρο 5, δεν επιτρέπεται να παρεμβαίνει εάν κράτη-μέλη του ΝΑΤΟ έχουν προβλήματα μεταξύ τους. Που σημαίνει ότι είναι προβλέπεται. Εντάξει, πήρατε το νησάκι, άντε καθίστε τώρα να κοβηδιάσετε. Θα πούν οι μεγάλοι, καθίστε να κοβηδιάσετε και να πούμε πάλι ουδητεροποιείτε ακόμα ένα νησί ακόμα της Ελλάδας. Δεν πάτε εκεί μέσα, ούτε εσείς, ούτε ειδε. Μάλλα λόγια, από τι φαίνεται, αυτό που ίσως έρχεται ακόμα από το Θεοκηδίνη, η ισχύς παίζει το σημαντικό το δρόμο χωρίς κανείς να αμφιβάλλει με ότι ο κόσμος έχει προχωρήσει και το δίκαιο, είτε το ένα είτε το άλλο, παίζουνε το ρόλο τους. Παίζουνε το ρόλο τους, με τιμώ να διαβάζω, εμείς θέλουμε ακόμα πολύ χρόνο, στη κοινωνιά μας ενώ, για να εφαρμοστεί το δίκαιο της θάλασσας και τα λοιπά. Άλλες ερωτήσεις, παρακαλώ, διότι αλλιώς θα κλείσουμε. Παρακαλώ. Θα ήθελα να σας ρωτήσω, κύριέ μου, σχετικά με τον χρόνο. Κατά πόσο την αφιστέρηση, άσκησης αυτού του κυριαρχικού, και τα χροσίλια, και τα ζώνης και όλα αυτά, κατά πόσο θα μειώσει λίγο την ομιγκύση των χρυμάτων που αντιμετωπίζει, σε σχέση με την αφιστέρηση και άμας την ομιγκύηση. Αν αυτό είναι παράμετρο στις αφιστέρησεις, ο χρόνος που περνά και δεν είναι τελείωτο, αν αυτό μπορεί να ομιγκύσει σε... Όχι, ο χρόνος δεν έχει σημασία σε αυτό. Μπορεί να το ασκήσω από τελείωτο χρόνο του δικαίου μου. Δεν πειράζεται από το χρόνο μου. Δεν έχει κάπου χρονικοπτεσμένη άσκηση. Και η σύμβαση του Μοντήτου Μπέ, ακριβώς που το λέει, ότι δεν υπάρχουν πολλοί καπτεροπληθόροι άσκηση του χρόνου. Και το αντιλαμβάνουμε, αυτό είναι και απειλή σχέση. Κατά πόσο σημαντικό το επίπεδο είναι. Εγώ εγώ θα ερωτήσω ότι, ίσως γίνει η συνήθειά μας, καλά είμαστε, δεν θέλουμε τίποτα. Το δίκαιο είναι δίκαιο. Κάποιος δύο μπορεί να προσφύγει, εκεί να συμφωνήσουν και οι γειτονέδρες μας. Παρακαλώ, άλλες ερωτήσεις? Δεν υπάρχουν άλλες ερωτήσεις. Τότε, θερμές ευχαριστήσεις. Για καλές γιορτές, καλύτερο νέο έτος, με υγεία σ' όλης της κοινωνίας σας. Δεν πρόοδο να γίνει στα παιδιά. Δεν πρόοδο να γίνει στα παιδιά. |