: Το προϋπολογημό σύμφωνα με την υπαραίτηση 3844 το 2013 και όπου ο βασικής στόχης κατάχτης του προϋπολογημού τον περιφεριό οικονομικού του 2014 είναι η εναρμόνιση του προς τις γενικές οδηγίες κατάχτης του κρατικού προϋπολογημού του οικονομικού του 2014 και του μεσοπρόθυμου κρασίου δημοσιονομικής στρατηγικής. Επομένως ο προϋπολογημός υπερυφεριαζόταν για το 2014 που έχετε στα κέρια σας, δεν θα μπορούσε να είναι ρεαλιστικός και αξιόπιτος εάν δεν ήταν σφιχτός. Σφιχτός γιατί υπολογίζει τα δεδομένα που ανέφερα το εχθμένος και δεν κρύβεται πίσω από υπερβολές αμφουστεύσεις και ανακρίβειες. Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ότι η μείωση στους τεσμοθετημένους κερδικούς αποτελείς πόρους από το 2011 μέχρι σήμερα γίνει στο 60%. Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ότι η υλοποίηση του Άδρου 260 του 38, 50 του 10, εξακολουθεί να παραμένει απατριώνιος, καθώς το κράτος συνεχίζει να μην εφαρμόζει εκείνο από το ίδιο ομοχρετή. Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικού Ονόπου για το 1ο οχτάμενο του 2013, από το 1,4 δις του πλεονάσματος, το 359 εκατομμύρι, που θα προσέφερε την τοπική αυτοδίκηση αρμακελίδα βαθμού. Δηλαδή, το 25% του πλεονάσματος, στην ώρα που το χρέος της αντιπροσωπεύει μόλις το 1% του συνολικού δημόσιο χρέους. Και αντί της αναγνώρισης αυτής της προσπάθειας, εκτός από τη συνεχή περικοπή χώρων, έχουμε και μια έντονη επίθεση εναντίον του δεσμού, με συνεχή αποψύλωση των αρμοδιοτήτων του, με παράλληλη ενίσχυση των κρατικών περιφεριών. Για μια ακόμη φορά η ΚΑΠ περικώτονται κατά 7% και για πρώτη φορά σεκία κατά της προεγωγισμού, δεν γίνεται η διάκριση λειτουργικών και επενδυτικών ΚΑΠ. Αντίθετα, μέσω το ΚΑΠ παγιώνεται η πληρωμή της μεταφοράς μαθητών, της δακοκτονίας, του ΟΖΔ και των Ελβιδωμάτων. Επί νομαρχιακής αυτοδιοίκησης, για αυτές τις δαπάνες επιχορηγούνταν οι νομαρχίες από το κρατικό προϋπολικό. Αλλά δυστυχώς από το 11 αυτές οι μεταδυβατικές λειρωμές βαπτίστηκαν και δικής αυτοτετής πόρης. |