Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών - ΕΜΠ /

: Σεφέ είναι το νεότερο τμήμα του Εθνικού Μετσόμετου Λιβετσινίου, καθώς ειδίθηκε το 1999. Σκεφτείτε το δηλαδή, δεν είναι ούτε καν τμήμα 20 ετών. Όπως οι πόλεις πολιτικές σχολές, έτσι και αυτή είναι με τετρούς φύσης και δέχεται κάθε χρόνο έναν μέσο όρο εκτός του εθνικού μετσόμετου Λιβετσινίου. Παρακα...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Είδος:Προωθητικές δράσεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: Unique Minds GR 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=5P_XUSQcvR8&list=PLTEXenvAyobR8YxKYp6eprKuh7KRqDJYV
Απομαγνητοφώνηση
: Σεφέ είναι το νεότερο τμήμα του Εθνικού Μετσόμετου Λιβετσινίου, καθώς ειδίθηκε το 1999. Σκεφτείτε το δηλαδή, δεν είναι ούτε καν τμήμα 20 ετών. Όπως οι πόλεις πολιτικές σχολές, έτσι και αυτή είναι με τετρούς φύσης και δέχεται κάθε χρόνο έναν μέσο όρο εκτός του εθνικού μετσόμετου Λιβετσινίου. Παρακαλώ. Εγώ εγώ ήθελα να σας σηκηνήσω τον κύριο Κορμότσ Παρουσίας Ισμού, με κάτι που ταρρυφόρησε πολύ και εμένα ως μαθήτρα των συμπήρων των εθνικών μου. Και αυτό είναι, τι της έμφε και τι πρέπει να σκέφτομαι εγώ, όταν έχω στο νερό το όνομα αυτής της σχολής. Αλλά μην ασχοληθείτε. Από το ίδιο βασικό έχω το σκέφτος πλέον, πως η τεχνολογία ανάγκησης της ολοένειας και μεγαλύτερη προσήμενης είναι με τις βασικές επιστήμης. Και τι εννοώ. Η βιολογία, η βιοτεχνολογία, ταικονομικά, τεχνονομικά, τίποτα άλλο. Η μηχανική, η πληροφορική και ο,τιδήποτε άλλο περνάει αυτή τη στιγμή από το τελώς σας, απαιτούν επιστήμονες, οι οποίοι θα συνδυάσουν τα σημαντικά, τις νόσεις και τις δεξιότητές τους στα μαθηματικά και τη φυσική και θα έχουν τη δυνατότητα να επιλύσουν πολύ σύνθετα προβλήματα που προκύπνουν στις υλοαναφιθέκεις λαδούς. Αυτός είναι, δηλαδή, ο λόγος ίδιος της ένθρωπου. Η στελέχωση της κοινωνίας με επιστήμονες, οι οποίοι βλέπουν το κατάλληλο επιστυμωτικό υπόγραφο στα μαθηματικά και τη φυσική και θα δημιουργούν εφαρμογές, οι οποίοι θα κάνουν πιο εύκολη τη καθημερινότητά μας. Έρχοντας, λοιπόν, να απαντάμε στο ερώτημά μας το τι είναι η ΣΕΦΕ. Η ΣΕΦΕ είναι το ίδιο, το οποίο δίνει ένθαση στις εφαρμογές, διευκολύνει, δηλαδή, τη καθημερινότητά μας, χωρίς όμως αυτό να είναι η σβάρος στιγμής άρχισης και εφαρμογής της ευθομίας. Προφανώς, για να φτιάξουμε εφαρμογές, είναι, όμως, το προβλήμα νόσου. Τώρα, εδώ βλέπουμε τις βάσεις σχολής σε βάθος μιας δεκαετίας. Όπως παρατηρήθηκες εσύ, το 2013, αν και το 2016, τα μόνοι της εφαρμογής ήταν τα 1924, όχι εντελώς ψηλά. Παρ' όλα αυτά, αυτό δεν τρύψει καμία περιπτώστα να συνεργαλεθεί, γιατί έρχεται αυτό που λέμε πρόγραμμα σπουδών. Για την απόδεισή του τεχείου, καλύτερα να περάσετε, πιθανώς, 15 μαθήματα. Κάποια πιο εύκολα, κάποια πιο δύσκολα. Στα πρώτα τέσσερα εξάμουνα, δηλαδή στα πρώτα δύο χρόνια της σχολής, οι φοιτητές παραβιωθούν έναν ενιαίο κορβό μαθημάτο, ο οποίος συγκοπωμεί έναν πολύ ισχυρό υπόβαθο σαν μαθηματικά, τη φυσική, τη μηχανική και την πληροφορική. Επίσης, γίνονται κάποια μαθήματα ιστορίας της επιστήμης, φιλοσοφίας, οικονομικών ικέων και ξένου λοζών. Τώρα θα να ρωτήσουμε γιατί τα κάτι και όλα αυτά. Αυτή η έκδυση σε διάφορα επιστημονικά κέντρες πάντων παιδεία, οδηγεί τους φοιτητές να κατόπιν όρημης και τεχνηρωμένης σκέψης, να διαλέξουν στο 5ο εξάμουνα, δηλαδή στο 3ο έκδυση της σχολής, μία από τις δύο οδόλες των εφήσεων, η κατεύθυνση του μαθηματικού εφαρμογών ή την κατεύθυνση του φυσικού εφαρμογών. Τέλος, υπάρχει υπέρδικη άσκηση σε κλάκες των δίκμων της διάκρυας, σε έναν οργανισμό, σε μια εταιρεία, σε ένα είδημα, καθώς και η κόνιση της πληματικής θεμασίας. Πράγμα πάρα το αληθιντικό γιατί ο φοιτητής έρχεται σε άλλη συμπαχή μέρη. Τώρα, πάμε να δούμε τι κάνει ένας μαθηματικός εφαρμογών. Ένας μαθηματικός εφαρμογών έχει τέσσερις ρωές και ποτέ συμβαίνει να στρατιλέξει τις δύο. Μία εφαρμογή είναι αυτή της εφαρμογμένης ανάλυσης. Γίνονται μαθήματα ευρυνικής και μητρατικής ανάλυσης, περιβιστωπής, μητροπής, προβλημάτων και κάποια άλλη, τα οποία μπορείτε να βρείτε στην εκτεθώ. Η ρωή είναι στατιστική, πολύ πιο εύκολη και εύκολη όταν την καταλάβουμε. Μαθήματα κυθενοδίτων, εικονομετρίας, εικονοληξίας, τα μαθηματικά πληροφορικής, μαθαίνουμε πώς νομίται και πώς λειτουργεί ένα συγγόριθμος. Επίσης, είναι πάρα πολύ ενδιαφέροντα μαθήματα κρυτογραφίες στην ρωή. Και τέλος, η ρωή της ευαρμοσμένης μηχανικής υπολογιστικής προσομοίωσης. Στην εικόνα βλέπετε μία φιλογραφία για τα μαθήματα ένδυο μηχανική. Τώρα, ένας φυσικός ευαρμογών έχει πέντε ρωές. Από αυτές, πάλι καλή ανατιαλέξειες δύο. Πρώτη ρωή είναι αυτήν που σημαίνει ελεκτρονική σκελέση. Αυτό εδώ είναι ένα λεφτάρι. Στην ΣΕΜΦΕΣ, την ΚΑΤΕΝΤΙΣΤΟΥ ΕΚΟΝΟΜΟΓΩΝ, μαθαίνουμε πώς λειτουργεί αυτό και πώς μεταδίδει το σήμα. Μία άλλη ρωή είναι αυτή της πληροφορικής φυσικής υπολογιστικής προσομοίωσης. Μεταδίδει τα προηγούμενα τεχνολογικά υλικά. Στην φωτογραφία βλέπουμε τα τεχνολογίες. Υπολογιστική και θεωρητική φυσική με πάρα πολλά μάθηματα προσομολογίας. Και τέλος, την θεωρητική ταμηλικό. Εντάξει, θα μου πείτε όλα αυτά, τα παίρνω, τα μαθαίνω, διαβάζω, περνάω, τα κάνω τι. Εντάξει, απαντάμε στο τι κάνουν οι κληματούχοι της ΣΕΜΦΕ. Δεν θέλω να σας πω πως οι κληματούχοι της ΣΕΜΦΕ καλύπτουν μια ευρύ αδειάμεφα κληματών να σχολήσουν. Και τι εννοώ με αυτό. Μπορεί να γίνεται αναλυτές, μπορεί να σχολείται με εκπαίδευση με τις κομμίσεις της υγείας, να γίνεται σύμβουλη επιχειρήσεων αναλυτές με αυτήν την περιμένειά. Παρ' όλα αυτά, δεν πρέπει να σιδηνάμε πως όλα αυτά θα προσανατολίζουμε γύρω πέρα και δυο άξομα. Και αυτός είναι η δημοκριοποίηση και η επίλυση πολιτισίδων προβλημάτων. Ας δούμε μερικά παραδείγματα. Θέλετε να γίνεται ο εμπόμενος αναγκριμένος ευρυτητός φυσικός. Μπορείτε να το κάνετε μέσα στη ΣΕΜΦΕ. Θέλετε να σχοληθείτε με τα χρηματοδοχομενικά ατροπιέσεις σε μια τράπεζα. Κανένα πρόβλημα μπορείτε να το κάνετε δηλαδή στη ΣΕΜΦΕ. Θέλετε να σχοληθείτε με τη ΜΕΡΜΑ και να πάτε στο ΣΕΜΠΕΡΟ. Πάρα πολλοί από τους εποχούς στη ΣΕΜΠΕΡΟ, ειδικά από τις χρηματοδοχομενικές ατροπιέσεις, ήταν οι μητέσεις της τελικής στιγμής στο ΣΕΜΠΕΡΟ. Τι άλλο, θέλετε να προσεγγίσετε το επάγγελμα ενός μηχανικού και να βλέπετε σε μια βιομηχανία. ΣΕΜΠΕΡΟ, θέλετε να ασχοληθείτε με την ανάλυση των δεδομένων. Τώρα, επειδή βλέπω κάποιοι προβληματισμένοι ατροπιέσεις με την ανάλυση των δεδομένων. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα για να καταλάβετε. Έχει να τελειώσει με τις εξετάσεις σας, έχει έρθει καλοκαίρι, έχει έρθει να πάτε για κομπές, να σας πάω σε 21.30. Όσο μέσω μεταφοράς θα πάρουμε το τραπλάνο. Έχετε φτάσει, λοιπόν, να κάνετε το τσεκίνσας και βλέπετε πάρα, μα πάρα πολύ κόσμο στην ουρά. Κάπου έχει όμως, για καλή στιγμή, ένας ευθύτης. Και στους ευθύτητους των εστών δεν αρέσουν προβλήματα. Όποτε πάει την επόμενη μέρα στην παντερία και γραφτείτε ένα αναλκόσμο, ένα πρόγραμμα, με το οποίο μας εξηγεί πόσες ουρές πρέπει να υπάρχουν και πόσα καμία για την παίχηστη συμπιέτηση απελαντών. Τι έγραφε, δηλαδή, αυτούς τους άνθρωποι που τους πήρε καθημερινά δεδομένα και πήρε σε το πρόγραμμα της αποκοπωκτής απογορήσης. Τώρα, αν θέλετε να σχοληθείτε με τα μαθηματικά της πληροφορικής, με τη βιοτεχνολογία, με τη νοικιωτική φυσική, μπορείτε να το κάνετε μέσα στη ΣΕΠΕ. Θέλετε να σχοληθείτε με τα τυχερά παιχνίδια, προσοχή σε καλύτερα δημοσιογραφία. Δεν προσοχίζει. Ενώ να πάτε σε μία εταιρεία και να φτιάχνετε προγράμματα και αλγορύθμους που θα δίνουν τη συνέχεια στις απολαμβές του ομολογόνσας σας. Τέλειο. Παντρέξτε, μπορείτε και αυτό να σας έρθει. Τώρα, όλα αυτά θα μου πείτε περιορίστον στο μηλαδικό χώρο σε καμία περίπτωση. Εδώ βλέπουμε τους απόθετος της σχολίας μας από τον κόσμο. Αυτό, αυτή η εικόνα, θα σας παραθέσω συνέχεια το λίγο από το φύτο, το δικαίωμα του χορμάνου. Αν κλακάρετε πάνω στις κόκκινες, κίτινες και μπλέντις σε αυτή τη φορεία ενός εφήτη, εγώ αντιπτυκτικά θα σας παρουσιάσω δύο μόρφους της σχολής. Ένας φίλος, Μιχάλη Σαγάρφος, είναι υποσήφιος ελεύθερος ασφαριτικής φυσικής στο Ινστιτούρτο ΟΝΙΚΕΡΙΣ στο Άμστεγκαμ. Έχει κάνει μια πληθυκή ερευνητική δράση παρά τον ανήθιμιση κυμάτων. Και μια από τα υπόθετος μας είναι η Πογετσάκη Κωνσταντίνα, μάλιστα ποιος είναι η νέα του αδερφή του 2005, από τους πρώτους αδερφούτους που είχαμε. Όλο το έργο της προσανατολής είναι γύρω από το περιβάλλον και τις εργαλυτικές τεχνολογίες και είναι τέλος της ομάδας Clean Water and Clean Energy του MIT. Τώρα, ένα πολύ άλλο διάβολο ζήτημα είναι αυτό της ΕΦΕΝΤΙΑΣΤΟΥ. Επειδή συνειδημικά φαντάχομαι σε αυτό το ΙΕΣΤΟΥ έτσι μας δημιουργεί μια σύντρια πάλι μεταξύ δύο πραγμάτων στο σκοπό την ανάπτυξη του καλύτερου. Όχι, σβήστε το. Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε κάτι τέτοιο. Ο σκοπός δεν είναι να δεις την ιστορία μου καλύτερα γιατί δεν μπορώ να συγκρίνω. Είναι δύο τελείως άνοιμοι πράγματα που θα σας εξηγήσω επίσης αμέσως γιατί. Ένας χειρετής του μαθηματικού και σε ανησυχία θα μιλήσω για την Φυσικού, ασχολείται πιο πολύ με τη θεωρία των χριστήμων και προσπαθεί να καταλάβει πώς λειτουργεί ο κόσμος γύρω μας με απότελον σκοπό ο ίδιος του να παράξει και να δημιουργήσει νέα γνώση. Ένας εφήβης παίρνει εφητερνώση με απότελον σκοπό να την καταφράσει στη γλώσσα της δημιουργανίας. Να φτιάξει, δηλαδή, εφαρμογές. Παρ' όλα αυτά, α, επίσης να αναφέρω εδώ πως υπάρχει και μια τεράστια διαφορετική σε πρώτο μοσχονό. Ένας εφήβης, από το πρώτο καλώς εξάμι, να κάνει πάρα πολλά εμπεστήμια. Και αυτά ενισχύουν τον γραφικό χαρακτήρα της σχολής. Κάπου εδώ θέλω να σας αναφέρω τη σχέση ανηλυμπήτρας και λεξάδης που έχει η θεωρία της επιστήμης και την εφαρμογή της επιστήμης. Γι' αυτό υπάρχουν όμως βουλεύεις σε παρουσίες και φανταβαίνεις. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Ένας φυκτής του μαθηματικού δεν συμβαίνει πως δεν μπορεί να κάνει ένα μετατιαγό πάνω στο μοντελοποιήσει και να εκστροποιήσει προβλημάτο. Αμέσως το πρόγραμμα σχολώνιου, το τυχείο του παίρνει ένα πιο εφαρμοσμένο χαρακτήρα. Αντίστοιχα, ένας φυκτής του τομέα εφαρμοσμένης φυσικής μπορεί να κάνει ένα μετατιαγό πάνω στη θεωρική φυσική. Αμέσως το τυχείο του παίρνει ένα πιο εφαρμοσμένο χαρακτήρα. Επομένως, είναι καθαρά θέμα προσωπικής εκλογής ενδιαφερόντων, το τι εσείς από τα δύο θα επιλέξετε να σχοληθείτε σε ευρωβουλευτικό επίπεδο. Εδώ θα σας δείξω κάποια χρήσιμα λέξη. Το πρώτο είναι φυσικά το link της σχολής μας. Μπορείτε να πάτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για την ιστορία της, πρόγραμμα σπουδών, αναλυτικότερα μαθήματα, μεταβλάμετε ένα-ένα μήνυμα και ποιο έχουμε σε κάποιο σάδιο. Επίσης, μπορείτε να δείτε πάρα πολλές διακρήσεις της σχολής μας. Για παράδειγμα, πέστη Εντελική Ομάδα Τομέας Φυσικής πήρε το δεύτερο γραφείο στο Ιλάνικο Εντομή. Βέβαια, είναι το link του θόρου της σχολής μας. Εδώ μπορείτε να δείτε πάρα πολλές διακρήσεις. Αυτά είναι παράδειγμα παλιά θέματα. Εδώ θέλω να σας πω κάτι επίσης σαν ελληνικοί φυγητές. Ο καλός φυγητής είναι τεμπέλης. Ο τεμπέλης σε καμία περίπτωση δεν είναι καλός φυγητής και θα σας εξηγήσω γιατί. Ο καλός φυγητής, όσο μάλλον ο φυγητής, ο δικηθμίου προσπαθεί να επιτύχει τα μέγιστα με τον ελάχιστο χρόνο. Επίσης μπορείτε να βρείτε συζητήσεις. Στον τρίτο έτος οι φυγητές της σχολής μας διοργανώνουν ίδια πληθυμένη τρομή εκπαιδευτικού περιφερματικού μέτρου, για παράδειγμα πάνω στο ΣΕΛ, πάνω στο ΕΚΧΑΣΤΑ ΖΕΡΙΚΗ. Μπορείτε να βρείτε και φωτογραφίες στην ηλικία μας. Νομίζω ο Νίκος Συμπηκούς ότι έχουμε το καλύτερο τριγυογραφείο. Η ΣΕΛ και η ΚΙΛΙΑ από το τριγυό μέτρο το δικό μας έχουμε και δικά μας στο μέλλον. Και τέλος το Λίπ του Σύλλογου Πληθυματούχων της Σχολής. Εδώ πρέπει να σας προσέχουμε ένα πάρα πολύ νερό Συλλογό Πληθυματούχων. Διοργανώνουμε νεοίτες, έτως είχαμε το Μετάδες Αρθεντή, καθώς και καλούν απόφωτο της σχολής και μιλάμε σε εμάς, στους οδηγούς φυγητές και μας ενημερώνουν για το τι επικρατεί στον εργαστικό χώρο. Και όχι στην Ελλάδα, όσο στο στριγό. Τώρα, επειδή δεν θέλω να εγκλείσω την παρουσίαση μου με τα χρήση μαλλίδες, αλλά θέλω να σας ευχαριστώ το δικό μου μήνυμα. Αυτή τη στιγμή, είτε το βλέπετε, είτε όχι κάποιοι από εσάς, έχετε άπια συγκυρίας, ή για να είμαι πιο ακριβής, έχετε τόσες συγκυρίες, όσες εσείς οι ίδιοι βάζετε στην εαυτό σας. Το αν θα επιτύχετε, δεν το κρίνει καμία μορδότηση. Είναι θέμα δικός σου ενιαθέρατος, όσο θα αγαπήσει με αυτό που θα κάνετε και στο τέλος, όσες οι ίδιοι που σας δείχνουν. Σας ευχαριστώ πολύ.