Lecture 6 / Διάλεξη 6 / Ecclisiastical Law II (Erasmus)

Ecclisiastical Law II (Erasmus): Θα nous yak помάθειρα τα πρώτα να μη atmosphere αυτοσύντων. Γεια σας,亲η Movies edges. Στο την πρώτη�ρα παραδεικτηρία, για τη δενυματική έκλοση ο Download το μόνο για παρασκευαστικάивают Πριν πάνε στο στο ευκλησιαστικό περιοχή του Μαύου Τάθος, θα ήθελα να εξηγήσω το α...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Κυριαζόπουλος Κυριάκος (Επίκουρος Καθηγητής)
Γλώσσα:el
Φορέας:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Νομικής / Ecclisiastical Law II (Erasmus)
Ημερομηνία έκδοσης: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2015
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά-Παρόμοια Διανομή
Διαθέσιμο Online:https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=3734416a
Απομαγνητοφώνηση
Ecclisiastical Law II (Erasmus): Θα nous yak помάθειρα τα πρώτα να μη atmosphere αυτοσύντων. Γεια σας,亲η Movies edges. Στο την πρώτη�ρα παραδεικτηρία, για τη δενυματική έκλοση ο Download το μόνο για παρασκευαστικάивают Πριν πάνε στο στο ευκλησιαστικό περιοχή του Μαύου Τάθος, θα ήθελα να εξηγήσω το αρτικό 18 παράγραφ 8. Λέει ότι τα χωριά μεταξύ των πατριάρχικων μονασταρίων της Αγίας Αναστασίας Φαρμακολίτρια στην Καλκίδικη, των Λατάδες στην Θεσσαλονίκη και των Ιωάννης των Ευαγγελίων των Θεολόγων στην Πάτμος, με εξέπτυξη από τις ανεξάρτητες, δεν μπορούν να είναι σύμφωνα με την εξοπλισμία. Επίσης, τα πράγματα στην Ελλάδα, των πατριάρχικων της Αλεξανδρίας, της Αντιόχειας και της Ιερουζαλίας, και των Παλαιών Μονασταρίων του Μαύου Σινάι, δεν μπορούν να είναι σύμφωνα με την εξοπλισμία. Το παράγραφο 8 του αρτικλείου 18 εξέπτυξε τις ορθοδοξικές οργανισμίες, οι οποίες εξελίσθηκαν από την εξοπλισμία των πατριάρχικων, των εξοπλισμίων των πατριάρχικων του Μαύου Σινάι, σύμφωνα με την εξοπλισμία των πατριάρχικων του Μαύου Σινάι. Αυτές οι ορθοδοξικές οργανισμίες είναι οι πατριάρχικες μονασταρίες, αλλά οι πατριάρχικες μοναστάριες που υπάρχουν στους υποδοχές τους, δεν είναι στρατιωμένοι. Από την εξοπλισμία των πατριάρχικων, οι πατριάρχικες εξελίσθηκαν σε αυτήν την εξοπλισμία των πατριάρχικων του Μαύου Σινάι. Πιστεύω ότι όλα οι ορθοδοξικές οργανισμίες πρέπει να εξελίσθηκαν σε αυτήν την εξοπλισμία των πατριάρχικων του Μαύου Σινάι, όταν ο ορθοδοξικός εξελίσθηκας εξελίσθηκε. Προχωρήσω στην εξοπλισμία του αριθμού 105, του ρεγίμου του Μαύου Αθώστου. Παραγράφη 1. Η Αθωστή Πενισσουλά, η οποία βρίσκεται πάνω από τη Μεγάλη Βίγλα, το οποίο αποτελεί την περιοχή του Αγιονόρου, θα είναι, σε συμφωνία με όλους τους αρχαίους πρωτοβουλίους, μια κομματική κομμάτιση του ελληνικού κράτους, με την οποία η κυβερνητικότητα τους θα παραμείνει εντακτική. Συμφωνικά, η Αγιονόρου θα έρθει κατά τη δικαιοδοχή της οικομενικής πατριάρχης. Όλοι οι άνθρωποι, οδηγώντας μια μοναστική ζωή τους, εξελίσθηκαν την ελληνική κυβερνητικότητα, χωρίς παραδοσιακές φορμαλίες, πάνω από την εμφάνιση ως νοβιστές ή μάγκες. Θα εξηγήσω το παράγραφο 1 από το αρχαίο 105. Στον αρχαίο, αυτό το παράγραφο μας δίνει την περιοχή, η οποία είναι η λίμνη της Μαύρας Τάπος. Πάνω από τη Μεγάλη Βιγκλάβ, η τρίτη περιοχή, πάνω από τη Μεγάλη Βιγκλάβ. Αυτή είναι η περιοχή της Μαύρας Τάπος. Αυτό το παράγραφο λέει επίσης ότι εμφανίζεται από την αρχαία πρωτοβουλία. Και σε συμφωνία με κάθε αρχαία πρωτοβουλία, είναι η αρχαία πρωτοβουλία του ελληνικού κράτους, με την οποία η αρχαία πρωτοβουλία θα παραμείνει εντακτική. Η αρχαία πρωτοβουλία της Μαύρας Τάπος στους ελληνικού κράτους, αλλά στους ελληνικού κράτους, στους ελληνικού κράτους της ελληνικής κράτης, επειδή η αρχαία πρωτοβουλία της Μαύρας Τάπος στους ελληνικού κράτης, είναι σε συμφωνία με την αρχαία πρωτοβουλία του ελληνικού κράτης. Συμφωνικά, η αρχαία πρωτοβουλία της Μαύρας Τάπος στους ελληνικού κράτης. Αυτό σημαίνει ότι η αρχαία πρωτοβουλία της Μαύρας Τάπος είναι η αρχαία πρωτοβουλία του εκκλησιαστικού κράτης, στους εκκλησιαστικού κράτης ή στους ελληνικού κράτης της προσευχής της Μαύρας Τάπος. Η τρίτη παράγραμμα του πρώτου παραγράμματος, όλοι οι άνθρωποι που οδηγούν μια μοναστική ζωή τους, αποτελούν την ελληνική πολιτισμία, χωρίς αρχαία πρωτοβουλία, στους ελληνικού κράτης ή στους ελληνικού κράτης. Όσο σημαίνει την αρχαία πρωτοβουλία της ελληνικής πολιτισμίας, χωρίς αρχαία πρωτοβουλία, στους ελληνικού κράτης ή στους ελληνικού κράτης, αυτό είναι δημιουργημένο από την τρίτη παράγραμμα του πρώτου παραγράμματος του αρτικού 105. Αλλά η πρωτοβουλία δεν συνεχίζει με την Ελληνική πολιτισμία, καθώς η Ελληνική πολιτισμία είναι η πρωτοβουλία. Λοιπόν, η Ελληνική πολιτισμία, η οποία είναι η παράγραμμα του πρωτοβουλίου, όπως η αρχαία πρωτοβουλία για τους ελληνικούς κράτης, προσφέρει ένα τύπο βίζα και ένα τύπο δημιουργημένο από την ελληνική πολιτισμία, για τους ελληνικούς κράτης, που θέλουν να είναι νοβιστές ή μάγκες στην Ελλάδα. Για αυτό το θέμα, υπάρχει μια διαφορετική εμπειρία από την άλλη πλευρά. Οι πρωτοβουλίοι ελληνικούς κράτης και η Εκκλησία Πατριαρχίας της Κωνσταντινόπλου, και από την άλλη πλευρά, από την Εκκλησία Πατριαρχίας της Κωνσταντινόπλου, η οποία είναι η Εκκλησία Πατριαρχίας της Κωνσταντινόπλου. Η Εκκλησία Πατριαρχίας της Κωνσταντινόπλου, καταλαβαίνει αυτή τη διαφορετική, όπως είναι λιτουργικά γραμμένη. Όλοι οι Περσοί οδηγούν μια μοναστική ζωή, καταλαβαίνουν μια ελληνική εμπειρία, χωρίς παρελθόρια, μοναστικές πρωτοβουλίες. Αλλά οι αρχαίες κυβέρνες, με την συνεργασία της Εκκλησίας Πατριαρχίας της Κωνσταντινόπλου, έχουν δημιουργηθεί ένα μικρό ρεγίμιο, διαφορετικό από το που προσφέρει η Εκκλησία Πατριαρχίας της Κωνσταντινόπλου. Για αυτόν τον λόγο έχουν δημιουργηθεί, το δικαστήριο για την μηχανία, το δικαστήριο για τους ελληνικούς που θέλουν να γίνουν νοβιστές ή μάγκες στις Μαύρες Αθήνα, και το δικαστήριο για τους ελληνικούς που θέλουν να γίνουν νοβιστές ή μάγκες στις Μαύρες Αθήνα. Τώρα, προχωρήσουμε στο δεύτερο παράγραφο του Αττίκλου 105. Ο Άγιον Όρος θα καταγραφεί, σύμφωνα με το ρεγίμιο του, από τα 20 μοναστήρια του Πολιτισμού, μεταξύ των οποίων η πλειοδότητα της Αθήνας είναι διαφορετική. Η περιοχή της περιοχής θα εξασφαλεί από την εξοπλισμία. Η εξοπλισμία του Άγιον Όρος θα εξοπλισμούνται από εκπαιδευτικούς των Πολιτισμών Μονασταρίων, που αποτελούν την Πολιτιστική Κοινότητα. Δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στο δεύτερο παράγραφο του Αττίκλου, ή στο ποσό των Μονασταρίων του Άγιον Όρος, ή στον αρχικό σύμφωνο τους, ή στη θέση τους στις υποδοχές τους. Οι ατεροδοξοχικοί, σχισματικοί άνθρωποι θα εξοπλισμούνται από την εξοπλισμία τους. Στο πρώτο παράγραφο του δεύτερου παράγραφου, εξοπλισμούνται ότι οι ατεροδοξοχικοί των Πολιτισμών Μονασταρίων είναι 20 Πολιτιστικούς Μονασταρίων, καθώς και οι ατεροδοξοχικοί των Πολιτιστικών Μονασταρίων, μεταξύ των οποίων το πλειοπλισμό της Αθωσίας είναι διαφορετικό. Δηλαδή, στην Αθωσία, στην ατεροδοξοχική της Αθωσίας, υπάρχουν 20 εξοπλισμούς, σύμφωνα με 20 Μονασταρίων, από τα οποία άλλα ατεροδοξοχικοί, άλλα διαφορετικά όνομα, υπάρχουν. Το πλειοπλισμό, το όλο πλειοπλισμό της Αθωσίας είναι εξοπλισμός από εξοπλισμό. Η δεύτερη εξοπλισμή του παράγραμματος δεύτερος, του αρτικού 105, λέει ότι η εκπαιδευτική της Μαύρας Αθωσίας, όπως ολόκληρος, υπάρχει στην οικογένειά της Αθωσίας. Άρα, υπάρχουν δύο βαθμίδες της εκπαιδευτικής της Μαύρας. Η περιοχή αυτού του μονασταρίου, από τον 20ο Σοβαράιν ή του 21ου Αδερφή, εφαρμογήθηκε από το σημαντικό μονασταρίο και την ολική περιοχή των βαθμιδιών. Η οικογένειά της Μαύρας, η οποία είναι η οικογένειά. Είναι ένα σώμα που εκπαιδεύει την οικογένειά των 20 ολικών μονασταρίων. Οι 20 ολικών μονασταρίων προσφέρουν παραδείγματα σε αυτήν την οικογένειά. Η οικογένειά της οικογένειάς εφαρμογήθηκε από τους εκπαιδευτικούς του μονασταρίου. Οι διαφορετικοί τύποι της παραδείγματος των οικογένειων μονασταρίων στην οικογένειά εφαρμογήθηκαν από τον κυβερνητικό σχήμα της Μαύρας. Ένας τρόπος της οικογένειας των οικογένειων μονασταρίων μονασταρίων μονασταρίων εφαρμογήθηκε από τους εκπαιδευτικούς του μονασταρίου. Υπάρχει επίσης μια τρίτη οικογένεια της οικογένειας, στην οποία ο οικογένειος μονασταρίων έφερε τους υπεροί και δύο εκπαιδευτικούς. Οι εκπαιδευτικές της οικογένειας των οικογένειων μονασταρίων εφαρμογήθηκαν από την οικογένειά της Μαύρας. Η τρίτη οικογένεια εφαρμογήθηκε ότι υπάρχει μια οικογένεια των 20 οικογένειων μονασταρίων και αυτή η οικογένεια δεν μπορεί να αλλάξει. Αυτή η οικογένεια εφαρμογήθηκε στο κυβερνητικό σχήμα του Μαουτάθος, αλλά η κυβερνητικότητα σε αυτή τη τρίτη εφαρμογήση του δεύτερου παραγράφου δημιουργεί ότι δεν θα μπορούν να εφαρμογηθούν αλλαγές στο κυβερνητικό σχήμα, δημιουργώντας 20 κυβερνητικούς μονασταρίων και οικογένεια. Δεν υπάρχει αλλαγή. Δεν υπάρχει αλλαγή στο ποσό των μονασταρίων του Μαουτάθος, μόνο 20 κυβερνητικούς μονασταρίων. Δεν υπάρχει αλλαγή στον οικογένεια τους, ποιο κυβερνητικό είναι πρώτος, ποιο δεύτερο, ποιο τέτοιο. Δεν υπάρχει αλλαγή στον σχήμα των 20 κυβερνητικών μονασταρίων, όπου υπάρχουν αλλαγές, αλλαγές σχήματος μονασταρίων ή άλλων αλλαγών. Το 4ο παράγραφο του 2ου παραγράφου δεν υπάρχει αλλαγή στον σχήμα του Μαουτάθος ως μονασταρίων ή σχηματικών άνθρωπων. Αλλά αυτή η αλλαγή μπορεί να υπάρχει προβλήματα της αλλαγής της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη συμπεριφορά των άνθρωπων στην περιοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη συμπεριφορά των άνθρωπων. Το 3ο παράγραφο του 2ου παραγράφου δεν υπάρχει αλλαγή στον σχήμα του Μαουτάθος ως μονασταρίων ή σχετικά με τη συμπεριφορά των άνθρωπων στην περιοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη συμπεριφορά των άνθρωπων στην περιοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη συμπεριφορά των άνθρωπων. Το 3ο παράγραφο λέει ότι η κατασκευή των ρεγίμων, η κατασκευή των ρεγίμων, η κατασκευή των ρεγίμων σχετικά με τη συμπεριφορά των άνθρωπων στην περιοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη συμπεριφορά των ρεγίμων στην περιοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη συμπεριφορά των ρεγίμων. Στην κατασκευή των ρεγίμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη συμπεριφορά των ρεγίμων στην περιοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη συμπεριφορά των ρεγίμων. Στην κατασκευή των ρεγίμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη συμπεριφορά των ρεγίμων στην περιοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη συμπεριφορά των ρεγίμων. Οι μοναστήρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη συμπεριφορά των ρεγίμων στην περιοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη συμπεριφορά των ρεγίμων. Οι μοναστήρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη συμπεριφορά των ρεγίμων στην περιοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη συμπεριφορά των ρεγίμων. Και από το Ελληνικό Παραγωγείο, από το σχετικό σχετικό σχετικό σχετικό σχετικό σχέση. Στην παράγραφή 4, διαβάζουμε «Κοινωνιστικά παραγωγή του ρεγίμου των ενώτων του Αγίου Νόρος, πρέπει στην πνευματικότητα να βρίσκονται μέχρι την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, και στην πνευματικότητα μέσα στην υπηρεσία του κράτους, που πρέπει επίσης να είναι εκκλησιακά σχετικά με τη συμπεριφορά των ρεγίμων στην περιοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης». «Κοινωνιστικά παραγωγή του ρεγίμου των ενώτων του Αγίου Νόρος». «Κοινωνιστικά παραγωγή του ρεγίμου των ενώτων του Αγίου Νόρος, πρέπει να βρισκονται μέχρι την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας, καθώς σχετικά με την υπηρεσία της Εκκληματικής Πατριαρχίας,