Multilevel Constitutionalism and the Crisis of Democracy in Europe / Διάλεξη 11 / Ingolf Pernice

Ingolf Pernice: Το σημείο μου είναι το δημοκρατικό δημοκρατικό και την κρίση της δημοκρατίας στην Ευρώπη. Ναι, η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι σε μια κρίση. Είναι μια κρίση χρηματικότητας. Είναι μια κρίση της δημοκρατίας και νομίζω ότι είναι μια κρίση του μυαλίου. Μερικοί άνθρωποι και μερικοί κράτες πιστεύο...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Παπαδοπούλου Τριανταφυλλιά (Αναπληρώτρια Καθηγήτρια)
Γλώσσα:el
Φορέας:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Νομικής / Ευρωπαϊκό Συνταγματικό Δίκαιο
Ημερομηνία έκδοσης: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2015
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά-Παρόμοια Διανομή
Διαθέσιμο Online:https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=5ce621dc
Απομαγνητοφώνηση
Ingolf Pernice: Το σημείο μου είναι το δημοκρατικό δημοκρατικό και την κρίση της δημοκρατίας στην Ευρώπη. Ναι, η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι σε μια κρίση. Είναι μια κρίση χρηματικότητας. Είναι μια κρίση της δημοκρατίας και νομίζω ότι είναι μια κρίση του μυαλίου. Μερικοί άνθρωποι και μερικοί κράτες πιστεύουν ότι η κρίση της δημοκρατίας είναι πραγματική. Αυτό δεν είναι το γεγονός στην Ελλάδα, αν δεν εμφανίζομαι. Οι άνθρωποι πρόκειται και οι αυστηρικές πολιτικές που υποστηρίζονται σε επανασχέσεις στους νέους δημοκρατικούς ή χρηματικούς στην Ελλάδα είναι πραγματικά. Αν κάποιοι οικογένειες, κυβερνήστες και πραγματικοί πιστεύουν ότι είναι η τελευταία της κρίσης, οι άνθρωποι μπορούν να το βλέπουν λιγότερο εμπνευματικά. Αυτό που δεν είναι πραγματικό, σε καμία περίοδο, είναι η κρίση της δημοκρατίας και των νομίζων. Αυτό βλέπω. Οι άνθρωποι δεν πιστεύουν τις κυβερνήσεις τους και ακόμα λιγότερα πιστεύουν τις ευρωπαϊκές ιστοιτήσεις, συγκεκριμένως αυστηρίζοντας τη δημοκρατία. Όπως δημιουργούν οι ευρωπαϊκές εκλογές το 2014, υπάρχει μια σκληρή εμπνευματική και εμπνευματική κίνηση στον ΕΕ, αν όχι μια αυστηρή εμπνευματική κίνηση για να καταφέρει την ιδέα της ευρωπαϊκής εμπνευματικής ιστορίας. Ο κ. Καμμερών, ήδη στο μήνυμα του Μπλουμπέργτ, το 2013, μιλήθηκε για τη δημιουργία της ΕΕ από την ΕΕ, αν η ΕΕ δεν επιστρέφει σε μία αυστηρή εμπνευματική κίνηση. Το ότι εμπνευματίζει αυτή την ιδέα για να καταφέρει την ευρωπαϊκή εμπνευματική κίνηση το 2015, μας λέει πολλά για τη ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ και στην Ελλάδα, το κράτος της Ευρώπης και της δημοκρατίας. Στην Ελλάδα, η συμπεριφορά για την ΕΕ είναι σε ένα σκέτος. Τι έχει όλο αυτό να κάνει με το κρατοδοχικό δημοκρατικό κυβερνήτημα. Το κρατοδοχικό δημοκρατικό κυβερνήτημα μπορεί να δημιουργηθεί ως λύση για την κρίση της δημοκρατίας και των μυαλών στην Ευρώπη. Ας δώσω πρώτα λόγια γιατί πιστεύω ότι κάποια δημοκρατική δημοκρατικό κυβερνήτημα της ΕΕ και της δημοκρατικής κυβερνήτημας μπορεί να είναι σύστημα ενδιαφέρονσης για την ιδέα της ευρωπαϊκής ενδιαφέρονσης και της ΕΕ. Δεύτερον, θα εξηγήσω τη θέση μου με το σχόλιο της βασικής της κυβερνήτημας. Θα δημιουργήσω και κάποια ιδέα για το πώς η ΕΕ μπορεί να αποκτήσει την κρίση της δημοκρατίας και των μυαλών. Πρώτα, οι εμβουλευτές. Οι άνθρωποι έχουν δύσκολα να κατανοούν τι είναι η ΕΕ και τι είναι γίνεται. Είναι μια πραγματική ενδιαφέρονση. Δεν μπορούμε να το βλέπουμε. Δεν μπορούμε να το αισθάνουμε ή να το αισθάνουμε. Δεν έχουμε ακόμα κανένας σχόλος να το περιγράψουμε. Έτσι, χρησιμοποιούμε τελικές πολιτικές φιλοσοφίες και δημιουργικές δικαιωμάτες για κράτους, όμως η ΕΕ δεν είναι κράτη. Οι εμβουλευτές είναι, έτσι, το χρειαστικό αποτέλεσμα. Επίσης, έχουμε κάποια ιδέα για το τι σημαίνει η δημοκρατία, το ρόλο της δικαιωμάτιας, την αλλαγή των δικαιωμάτων, την αλλαγή των σύμβουλων, την αλλαγή των κοινωνικών δικαιωμάτων, την αλλαγή των δικαιωμάτων, την αλλαγή των δικαιωμάτων, την αλλαγή των δικαιωμάτων. Το πραγματικό ότι η αλλαγή των δικαιωμάτων διαβάζει από ένα κράτος κράτης σε άλλα κράτης, επίσης, κάνει δύσκολο να έχουμε μια κοινωνική διαδικασία για αυτές τις ιδέες για την ΕΕ. Είναι μια εθνική οργανισμή ή μια αλλαγή των δικαιωμάτων, η τερμανική εξελίξη της Γεωργίας Γελινέκ, ειδικά η κατηγορική διακοπή μεταξύ της αλλαγής των δικαιωμάτων με κανένας δικαιωμάτων και της αλλαγής των δικαιωμάτων με έναν δικαιωμάτων, είναι δύσκολο να επηρεάσει στην ΕΕ. Η ΕΕ είναι σχετικά μεταξύ, με χαρακτηρισμούς και εξελίξεις από αυτούς. Κάποιοι μιλούν για μια οργανισμή τελικά γενναιριστική, αλλά ακόμα αυτή η ανοιχτή εξελίξη δεν μας δείχνει ένα σημαντικό τι είναι η ΕΕ. Ο Παουλ Κίρχοφ, και με τον οποίο το Γερμαϊκό Κοινοβούλιο δημιουργήθηκε το όρος «Στάρτεν Βαμβούντ», κάποιο τύπο κομπάντας κράτων. Αυτή είναι η στιγμή που βρίσκουμε σήμερα. Τι είναι το πρόβλημα με αυτό το όρος, ένα όρος που έχει εξελίξει διπλή εμφάνιση, σχετικά, των κυβέρνων, των Κοινοβούλιων Κοινοβουλίων και της κονσερβετικής, κεντρικής κεντρικής δικαιωματικής ακαδημίας. Δημιουργεί την ΕΕ ως δημιουργία των κράτων, όχι των ανθρώπων. Υποθέτει τη δημιουργία των δημιουργικών δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών όρων, συμφωνώντας τη δικαιωματικότητα, συμφωνώντας τη δικαιωματικότητα, συμφωνώντας τη δικαιωματικότητα, και συμφωνώντας τη δικαιωματικότητα. Λοιπόν, η ΕΕ είναι μέρος των κράτων, σε αυτήν τη διάρκεια, των αυστηρικών πολιτικών κράτων, που έχουν δημιουργηθεί μια ακόμα πιο αυστηρική οργάνωση για τους δικαιωμάτες τους. Οι διευθυντές της ΕΕ, σε αυτήν τη διάρκεια, είναι οι κράτια, όχι τους ανθρώπους, όχι τους πολίτες. Οι κυβερνήσεις και ακόμα και οι διευθυντές της ΕΕ μπορούν να αυξηθούν αυτήν τη διάρκεια, γιατί παρακολουθεί το δικαίωμα τους. Είναι πιο εύκολο για τους να διευθυνθούν χωρίς τους ανθρώπους. Αν οι κράτης είναι αναγνωσμένοι ως τους αγώνας των δικαιωμάτων, οι άνθρωποι παρακολουθούν πιο εύκολα να διευθυνθούν και να μειώσουν τους πολιτικούς ενδιαφέροντες σε πολιτικές πολιτικές. Οι κυβερνήσεις ενδιαφέροντες το δικαίωμα των δικαιωμάτων ως δικαιωματικό δικαίωμα, γιατί η εφαρμογή του δικαιωμάτων, τότε, πιστεύει στο δικαιωματικό δικαιωματικό δικαίωμα και είναι υποδοχή στο δικαίωμα τους. Ο Βρυξέλλος είναι συχνά ασκημένος από πολιτικούς κυβερνήστες σε δικαιωματικούς πολιτικούς δικαιωμάτων και στον κοινωνικό δικαίωμα, να είναι ένας δικαίωμας του δικαιωματικού δικαιωματικού δικαιωματικού δικαιωματικού δικαιωματικού δικαιωματικού δικαιωματικού δικαιωματικού δικαιωματικού δικαιωματικού δικαιωματικού δικαιωματικού δικαιωματικού δικαιωματικού δικαιωματικού. Το κρίτι ο οποίος φέρνει στοιχεία της εθνικής ατονομίας και εμφανίζει σε ιδιωτικές προεδρύεις των εθνικών πολιτών, το πρόκειτρο της εθνικής συμβουλίας και αυτό που λέμε το αρχαίο συστημικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικαιωματικό δικ Μερικοί μέλοι της Εθνικής Παραμονίας χρησιμοποιούν ακόμα και τις Εθνικές Παραμονίες για αυτόν τον στόχο, για να αγωνιστούν στους βασιλικούς και να γίνουν τόσο δημοκρατική υποστήριξη. Και μερικοί Παραμονίες, όπως ο Καλς Ρουα, συμφωνούν συμφωνικά τέτοια πράγματα, το οποίο το 2.6.3 της Εθνικής Παραμονίας εφαρμόζει ότι είναι η δύναμη της ΕΚΚ, για να διαβάζει την υποστηρίξη του δικασμού, και οι δημοκρατικοί άνθρωποι αρέσουν, επίσης, τη διάρκεια τους, γιατί δίνουν δύναμη. Αν οι Μερικοί Μερικοί Παραμονίες είναι οι κύριοι της Εθνικής Παραμονίας και οι ευρωπαϊκές πολιτικές είναι μέρος της εξωτερικής πολιτικής, γιατί πρέπει να αισθάνονται ως πολίτες της ΕΚΚ και να συμμετέχουν στις πολιτικές προορισμούς της ΕΚΚ. Οι άνθρωποι παρακολουθούν ότι οι ευρωπαϊκές πολιτικές σχηματίζουν τις κατάστασεις της δουλειάς και της ζωής, όπως και οι εθνικές πολιτικές, αλλά δεν είναι ενδιαφέρονες. Είναι ενδιαφέρονες για να μην έχουν έναν φωνό, να αισθάνονται στις δουλειές, σχετικά με τις ιδέες της ευρωπαϊκής πολιτικής. Έτσι, οι ευρωπαϊκές πολιτικές προορισμούν την ΕΚΚ για να έχουν ένα δημοκρατικό χρήμα. Η ενδιαφέρονση σχετικά με τις ευρωπαϊκές πολιτικές της ΕΚΚ και των εθνικών πολιτικών προορισμούν την ευρωπαϊκή σχέση και ξεκίνησαν ότι οι ευρωπαϊκές πολιτικές δεν είναι ενδιαφέρονες για αυτές τις πολιτικές. Όλα αυτά που υποστηρίζω είναι αποτέλεσμα από φιλικές εξελίσεις και λεπτοδύναμες συνθήκες για το τι σημαίνει η ΕΚΚ. Και τώρα, βέβαια, ο δημοκρατικός πολιτισμός προορισμούν μια διαφορετική προσοχή. Τι είναι αυτό? Πιστεύετε την προσοχή ένας πολιτικός, όπως εσείς και εμένα. Ο πολιτικός της δημοκρατικής κράτης, να σχετικά μεταφέρει την ΕΕ ως δημοκρατικότητα, όχι από κράτη, αλλά από πολιτικούς. Ακούγοντας μέσα και παρουσιάζοντας από τις δημοκρατικές κυβέρνες, μεταφέροντας τις δημοκρατικές δημοκρατικές και τις δημοκρατικές δημοκρατικές, ή σχετικά μεταφέρωντας για να αφήσουν την εξελίσεις αυτών των δημοκρατικών. Αυτή είναι η προσοχή των δημοκρατικών που οργανίζουν την ΕΕ σύμφωνα με τις ελπίες τους, χρησιμοποιώντας την ΕΕ ως ενδυναμή για να αντιμετωπίσει προβλήματα και να αντιμετωπίσει προβλήματα που είναι πάνω από το επίπεδο του κράτους. Οι δημοκρατικές δημοκρατικές δημοκρατικές δημοκρατικές δημοκρατικές, διαδικασιαστικές δημοκρατικές δημοκρατικές, πρέπει να αφήσουν αυτές αυτές τις δημοκρατικές δημοκρατικές δημοκρατικές δημοκρατικές, ή λόγους δημοκρατικών δημοκρατικών δημοκρατικών δημοκρατικών δημοκρατικών δημοκρατικών, οι οποίοι μια έννοια θέση είναι ότι οι δημοκρατικές δημοκρατικές κάθε εengers δημιουργημένες και οργανισμένες από αυτές τις δημιουργημένες. Έχουν ανοίξει το κράτος δημιουργημένος για μια κοινωνική, δημιουργημένη, δημιουργημένη και δικαιολογική ικανότητα, που δουλεύει με πραγματικό επίπεδο στις δικαιώματα και δικαιώματα του ανθρώπου. Αυτή είναι η ιδέα του δημιουργημένου δημιουργημένου στο δημιουργικό σύστημα. Και όπως έχω εξελίξει πιο βασικά σε άλλα κομμάτια της δουλειάς μου, η προτεραιότητα είναι να βλέπουμε και να εξηγήσουμε την ΕΕ από αυτή τη δημιουργία των πολίτων. Έτσι, από το κάτω. Με τη συμφωνία των δημιουργικών δημιουργικών δημιουργικών, όπως είπα, οι πολίτες δημιουργούν αυτή την ΕΕ και δημιουργούν τους εαυτούς τους ως πολίτες της ΕΕ. Και δίνουν τους εαυτούς τους έναν κοινό πολιτικό και δικαιολογικό σύστημα. Επίσης, σχετικά με το πολιτικό τους σύστημα, ως πολίτες των δημιουργικών δημιουργικών δημιουργικών. Στην πραγματικότητα, οι πολίτες είναι οι σύστημας των δημιουργικών δημιουργικών. Όσο και σχετικά με το πολιτικό τους σύστημα, ως πολίτες των δημιουργικών δημιουργικών δημιουργικών, είναι οι σύστημας των δημιουργικών δημιουργικών δημιουργικών. Στην προσέγγιση της δημιουργίας και της εξελίξης των ευρωπαϊκών δημιουργικών δημιουργικών, οι πολίτες είναι εργασία ή εργασία σε μια δημιουργική δημιουργία. Είναι η δημιουργία της υπραγωγικής δημιουργίας, που βασίζεται και είναι συμπληκτική στις δημιουργικές δημιουργικές. Το τετρί τερ Moving αλλά βασισμένοι στις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις. Οι ευρωπαϊκές και ευρωπαϊκές κυβερνήσεις είναι με πολλούς τρόπους διαδικασμένοι, διαδικασμένοι, διαδικασμένοι. Υπάρχουν ένας σύστημας δικαιωμάτων, ένας οικογένειας και υποστηριότητας, που παρουσιάζει ιδιωτικότητα, ένας δικαιογένειας λύσης σε κάθε συγκεκριμένο πρόβλημα. Αυτή η συστημική οικογένεια σχεδιαστεί σε πρωτοβουλίες που κυβερνούν την οικογένεια της Ευρωπαϊκής Κυβερνήσεις. Πρωτοβουλίες που δεν είναι γνωστόν στις διεθνές δικαιωμάτων και διεθνές δικαιωμάτων, αλλά που είναι δυνατόνιες στις δικαιωμάτων. Πρώτον, με τη συμβουλή των δικαιωμάτων, το πρωτοβουλίο του συμβουλίου, οδηγημένο από το πρωτοβουλίο της συμβουλίας, η συμβουλία του συμβουλίου με το πρωτοβουλίο του συμβουλίου, είναι η συμβουλία των πρωτοβουλίων. Αυτό το δεξιό πρόβλημα είναι πραγματικό. Αυτή η συμβουλία του συμβουλίου είναι πραγματικό από την προσοχή του κυβερνήτη, της κυβερνής κυβερνήτης, και είναι το πρωτοβουλία της συμβουλίας. Αυτό το δεξιό πρόβλημα είναι πραγματικό. επειδή είναι έξω από τη διάρκεια των εθνικών πολιτικών. Ενώ το εξελίξιο των δυνάμων συμμετείχεται στον ΕΕ, είναι επίσης κυβερνημένος από ένα πρόγραμμα της υποστηριότητας, αλλά σε μικρό σύστημα, και από το πρόγραμμα της προσωπικιότητας, που λειτουργεί την πραγματικότητα του ΕΕ, αν και αν υπάρχει δυνατό δυνατό δυνατό δυνατό δυνατό δυνατό δυνατό δυνατό δυνατό δυνατό δυνατό ηическая ηλικία είναι διαδίκτα για απόεισεις όπου είναι εξαρτάται ότι υπάρχει χρήση για την unlucky action στην ευρωπαϊκή il Sprinkle ok Δεύτερον, σχετικά με το σχέδιο μεταξύ κοινωνικής και κοινωνικής λόγου, η παρουσία κοινωνικής λόγου προτείνει το κεφάλαιο στις περίπτωσης. Οι κοινωνικές εκπαιδευτικές δημιουργούνται από την ευρωπαϊκή δημιουργία και ακόμα και οι κοινωνικοί διευθυντές δημιουργούνται από την εφαρμογή δικαίου προστασίας στις περισσότερες κοινωνικής λόγου, που δημιουργούνται ως αγέντες της ευρωπαϊκής δημιουργίας. Είναι δημιουργημένοι από την πρωτοβουλία της πρωτοβουλίας, όπως και σε όλες τις πρωτοβουλίες της οικονομικής δημιουργίας, από την πρωτοβουλία της εφαρμογής και της ασφαλής πρωτοβουλίας. Δεύτερον, για να ασφαλίσουμε την δημιουργία του σύστηματος, υπάρχουν συγκεκριμένα ασφαλές δικαίου προστασίας. Η δημιουργία των κοινωνικών αξιών και των γενικών πρωτοβουλίων της δικασίας, το πρόγραμμα της ασφαλής πρωτοβουλίας μεταξύ των δύο πρωτοβουλίων και ειδικά της συγκεκριμένης δημιουργίας για την εφαρμογή της προστασίας των πρωτοβουλίων, στις δύο επίπεδες, όσον αφορά τη δικασία των κοινωνικών ασφαλών. Όλα αυτά τα προστασία έχουν σημασία, αν κατανοηθούν, ως τρόπο που οι άνθρωποι οργανώσουν την δημιουργία του κοινωνικού πρωτοβουλίου στο δημιουργικό και πρωτοβουλικό επίπεδο, δημιουργημένοι με διαφορετικές δυναμές για να δουλεύουν στο κοινωνικό ενδιαφέρον τους, δημιουργημένοι με διαφορετικές δυναμές, δημιουργημένοι ως τους κοινωνικούς ασφαλών και πρωτοβουλίους. Είχα τη δημιουργία του Μέδεζον στο 46ο φεδρελίστ. Συμφωνικά, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο μπορεί να κατανοηθεί σε δικαιωματικό τρόπο ως ένας συστηματικός δημιουργικός σύστημα, που βασίλει την ευκαιρία των κοινωνικών και την ικανότητα και το στόχο των δυναμών τους ως τους συμφωνικούς κοινωνικούς ασφαλών και κοινωνικούς ασφαλών. Συμφωνικά και πολιτικά, είναι η μόνη σύστημα της ασφαλής για τις πολιτικές εμπλεκτικές από τις συμφωνικές ιστορικές εταιρικές. Δεν υπάρχει άλλο σύστημα ή ασφαλή που μπορεί να κρατήσει σχετικά με το τέλος. Η γνώμη αυτής της ασφαλής δημοκρατικής εμπλεκτικής δημιουργίας των κοινωνικών της ΕΕ μπορεί να βρει βασίλεια στις προορισμούς του δημοκρατικού συμφωνικούς κοινωνικούς ασφαλών στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο και στις εθνικές κοινωνικούς ασφαλών. Οι ευρωπαϊκοί κοινοβούλοι στο κοινοβούλιο είναι ασφαλές στις εθνικές κοινωνικούς ασφαλών ή στις εθνικές κοινωνικούς ασφαλών. Η γνώμη αυτής μπορεί να βρει βασίλεια στις προορισμούς του δημοκρατικού συμφωνικούς κοινωνικούς ασφαλών στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο και στις εθνικές κοινωνικούς ασφαλών. Φυσικά, είναι περισσότερο σημαντικό ότι το κεφάλαιο 14 στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο συμφωνίζει ότι το κοινοβούλιο είναι σχηματισμένος από εθνικές κοινωνικούς ασφαλών και όχι, όπως στην αρχή, από εθνικές κοινωνικούς ασφαλών. Αυτό κάνει τη διαφορετικότητα. Συμφωνώ το κεφάλαιο στο κριτισμό σε αυτή τη θεωρία, γιατί αυτό θα είναι σημαντικό για εσάς και, φυσικά, δεν είμαι συμφωνημένος ενάντια στο κριτισμό. Μπορείτε να το συμφωνήσετε σε συζήτηση, εάν υπάρχει συζήτηση. Τώρα έρχομαι στο πώς να ενισχύσουμε τη δημοκρατική ασφαλότητα στη κοινωνική κοινωνία. Αυτό, για να το κάνουμε, δεν είναι συμφωνημένος να σχεδιάσουμε τη δημιουργία της κοινωνικής ασφαλότητας και τις δημοκρατικές προορισμίες στους κοινωνικούς ασφαλών, όπως οι ελεύθεροι σύστημα και οι προορισμίες για τη δημοκρατική ασφαλότητα, τις ευκαιρίας της συμμετοχής και της δημιουργίας της κοινωνικής ασφαλότητας. Όπως ήδη είπα, η κοινωνική ασφαλότητα δεν είναι δημοκρατική ασφαλότητα και οπότε οι δημοκρατικές προορισμίες στους κοινωνικούς ασφαλότητες δεν είναι σημαντικές για την Ευρωπαϊκή Κοινωνία. Στην ολόκληρα της δημοκρατικής ασφαλότητας, η ΕΕ διαφορεύεται από το κράτος. Είναι ένας εργασμός για τους πολίτες να αντιμετωπίσουν προκλήσεις πάνω από τη δημοκρατική ασφαλότητα. Οι δημοκρατικές προορισμίες στους κοινωνικούς ασφαλότητες και οι δημοκρατικές προορισμίες στους κοινωνικούς ασφαλότητες και οι δημοκρατικές προορισμίες στους κοινωνικούς ασφαλότητες. Η καλύτερη ασφαλότητα είναι να υποστηρίξει και ακόμα να αντιμετωπίσει τις δημοκρατικές προορισμίες της ΕΕ και να διοργανώσει την δημοκρατική ασφαλότητα, στο σχέδιο της, σε ένα αντιμετωπισμένο και επικοινωνικό τρόπο. Βλέπω τρεις δημοκρατικές προορισμίες της ΕΕ, τα οποία πρέπει να γίνονται σχετικά και τρεις δημοκρατικές προορισμίες, τα οποία πρέπει να γίνονται σχετικά και τρεις δημοκρατικές προορισμίες, για να αντιμετωπίσει την δημοκρατική ασφαλότητα της ΕΕ. Τρεις δημοκρατικές προορισμίες χαρακτηρίζουν την ΕΕ. Σχετικά με τις δημοκρατικές προορισμίες, είναι η προορισμία της ασφαλότητας. Σχετικά με τη συμμετοχή, είναι η προορισμία της δημοκρατικής ασφαλότητας. Σχετικά με τη δημοκρατικότητα, είναι η προορισμία της ασφαλότητας. Ας ξεκινήσουμε με την ασφαλότητα. Είναι σημαντικό ότι οι επιχειρήσεις μόνο για τέτοια πράγματα είναι δημιουργημένες στο ευρωπαϊκό επίπεδο, που δεν μπορούν καθόλου να είναι δημιουργημένες στο ευρωπαϊκό επίπεδο των ιδιωτικών κράτων. Τα ασφαλότητα της δημοκρατικής ασφαλότητας και το εργασμό τους στο ευρωπαϊκό επίπεδο είναι δημιουργημένες από, όπως είπα, το πρόγραμμα της ασφαλότητας. Αν πραγματικά, η ασφαλότητα είναι η κλειδία για τη δημοκρατία σε ένα δημοκρατικό επίπεδο, εφόσον ασφαλότητας είναι δημιουργημένη στο ευρωπαϊκό επίπεδο, εάν οι στόχοι μπορούν να γίνονται από δημοκρατικές μέτρες. Τα ασφαλότητα της δημοκρατικής ασφαλότητας είναι δημιουργημένες, ελπίζω. Και η ασφαλότητα της δημοκρατικής ασφαλότητας στο ευρωπαϊκό επίπεδο, και οπότε η ασφαλότητα της δημοκρατικής ασφαλότητας στο ευρωπαϊκό επίπεδο, είναι πραγματικά μεγαλύτερη από τη δημοκρατική ασφαλότητα στο ευρωπαϊκό επίπεδο, όπου υπάρχουν 500.000.000.000.000. Εν τέλος, σε μέτρες όπου οι κράτος δεν μπορούν να δουλεύουν πραγματικά, κανένας από τους δυνάμους δεν είναι χάσει. Δεν υπάρχει ευκαιρία της δημοκρατικής ασφαλότητας όταν τέτοιο δυνάμος να δουλεύει πραγματικά σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Εν τέλος, οι κράτος μπορούν να δουλεύουν πραγματικά και να δουλεύουν πραγματικά, πραγματικά που αρχικά δεν μπορούσαν να δουλεύουν. Τώρα μπορούν να δουλεύουν πραγματικά στο ευρωπαϊκό επίπεδο. Και αυτό είναι να δουλεύουν και να προστατεύσουν την ασφαλότητα στον κόσμο σε κάποιο τρόπο και να μην αφαιρέσουν τις δυνάμεις από τις δημοκρατικές ασφαλότητες, τα οποία, όπως λέει η δημιουργία, δεν μπορούσαν να δουλεύουν πραγματικά. Έχω έρθει στη δημιουργία. Αυτό σημαίνει ότι η ΕΕ δημιουργεί ευκαιρίες για τους κόσμους των κράτων της, αλλά δεν υπάρχει πραγματική ασφαλότητα για να συμμετέχουν. Οι κράτια είναι δημοκρατικοί κράτια. Έχουν ακόμα και την ευκαιρία να αφαιρέσουν από την ΕΕ μέσα από το κεφάλι 50 του ΤΕΕΕΕ. Συνεχίζουν να αφαιρέσουν την μονοπλία της φυσικής ασφαλότητας. Η δουλειά τους είναι να δώσουν εφαρμογή στην ΕΕ, αν χρειάζεται, από την φυσική ασφαλότητα, εάν η ευκαιρία της χρειάζεται. Αλλά η ΕΕ δεν έχει κυβερνητική ασφαλότητα ή πολιτική ασφαλότητα. Δεν υπάρχει φυσική ασφαλότητα. Η ασφαλότητα στην παρακολουθία της δικαιοσύνης, η δικαιοσύνη της δικαιοσύνης, η ασφαλότητα στην δικαιοσύνη, ασφαλότητα στην δικαιοσύνη των άνθρωπων, και η ασφαλότητα σε όλους πριν την δικαιοσύνη, αυτή η ασφαλότητα παρακολουθεί την ΕΕ. Η ασφαλότητα στην δικαιοσύνη και το σχέδιο της δικαιοσύνης, αυτή η ασφαλότητα στην ανοιχτή και δημοκρατική προσέγγιση. Έρχομαι στην ανοιχτή δημοκρατία. Αυτό είναι το μέρος που πρέπει οι πολιτικές μας για την ανοιχτή κρίση της δημοκρατίας και της σκέψης στην Ευρώπη. Και αυτό είναι το μέρος που έρχομαι στην ανοιχτή δημοκρατία. Έρχομαι στην ανοιχτή δημοκρατία και στην ανοιχτή κρίση της δημοκρατίας και της σκέψης στην Ευρώπη. Έχω τέσσερα σχέδια. Πρώτα, εμείς, οι πολίτες της ΕΕ, πρέπει να πάρουμε αξιοπρέπεια για την ΕΕ. Δεύτερον, πρέπει να πάρουμε αξιοπρέπεια σημαντικά. Τρίτον, τα μεγαλύτερα μέρη της οικονομικής και της φυσικής πολιτικής των κράτων πρέπει να γίνουν ευρωπαϊκές πολιτικές. Και τρίτον, εμείς, οι πολίτες της ΕΕ, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε όλα τις ευρωπαϊκές ευκαιρίες. Ξεκινώ με την ανοιχτή δημοκρατία. Αυτό σημαίνει να αντιμετωπίσουμε την ιδέα ότι οι μέλη των κράτων είναι οι αγώνας των δημοκρατών. Η ανοιχτή δημοκρατία σημαίνει να ασφαλίσει τις πολιτικές της ΕΕ από τους πολιτες. Η ανοιχτή δημοκρατία σημαίνει ότι οι πολιτες είναι οι αγώνας της ΕΕ, ότι η ΕΕ είναι ένας από τους ευρωπαϊκές ευκαιρίες που δημιουργούν το μέλλον μας. Η ανοιχτή δημοκρατία σημαίνει να αντιμετωπίσουμε ότι δεν υπάρχει κανένας άλλος, ο οποίος τελικά πρέπει να κάνει, και το οποίο τελικά κάνει. Δεν υπάρχει κανένας άλλος από εμείς, οι πολιτες. Είναι η ΕΕ μια οικογένεια των κράτων, ή είναι η ΕΕ μια οικογένεια των πολιτες? Αυτό κάνει μια σημαντική διαφορά. Η δημοκρατία στην ΕΕ μπορεί να υπάρχει μόνο αν οι πολιτες συμφωνούν ότι η ΕΕ είναι ο ευρωπαϊκός τους για ιδιαίτερα λόγια. Ανοιχτή δημοκρατίας σημαίνει ότι ως κράτος των κράτων, πιστεύουμε να χάσουμε από κομμάτι ότι επηρεάζει μας. Υπάρχει δημοκρατία να ειναι πραγματικά. Οι επιχειρήσεις για το τι θα πρέπει να κάνει η ΕΕ και πώς θα πρέπει να το κάνει είναι πολιτικές επιχειρήσεις. Σύμφωνα, είναι μέρος του πολιτικού διαδικασμού σε δύο επίπεδες. ΕΕ και κράτος των κράτων. Επίσης, είναι σημαντικό για κάθε πολίτες. Επίσης, επειδή είμαστε κράτος των κράτων, και είμαστε κράτος της ΕΕ, πρέπει να αποφασίσουμε τι θέλουμε να κάνουμε και σε ποιο επίπεδο. Το να γνωρίσουμε αυτή την πολιτική επιχειρήση για κάθε κράτος και την δημοκρατική σύμφωση για να συμβουλεύσουμε τις δυνατότητες μας για να τις εξελίξουμε στο ευρωπαϊκό επίπεδο μόνο, όπου η δημιουργία της δημιουργίας θα αποφασίσει πραγματικές, αυστηρικές διαδικασίες στις εργασίες και της δημιουργίας της Ευρώπης. Επίσης, θα βοηθήσει την δημοκρατική δημιουργία να δουλεύει καλύτερα, εφόσον η δημοκρατική δημιουργία της ευρωπαϊκής πολιτικής περισσότερα πιστεύει σε αυτή την εξελίξη και στις δημοκρατικές δημιουργίες, όσο και μέσα στο δημιουργικό πολιτικό σύστημα, πρέπει να μην ξεχάσουμε αυτό το επίπεδο και το ευρωπαϊκό σύστημα, το οποίο είναι μέρος. Βρισκόμουν στις ευρωπαϊκές δημιουργίες για οικονομικά και φυσικά πολιτικά. Αν η δημοκρατία είναι μέτρα των πολιτών, όχι των δημιουργικών κυβερνητών, είναι δύσκολο να πιστεύει ότι οι κυβερνητές μας, από τη δημιουργία τους, θα προσπαθούν, αλλιώς, για περισσότερο δημοκρατικό κυβερνητικό σύστημα, είτε στο εθνικό ή στο ευρωπαϊκό επίπεδο. Οι λύσεις που βρήκαν προορισμένως για τη διαχείριση της χρυσικής κρίσης, το 6-ΠΕΚ, το 2-ΠΕΚ, το ευρωπαϊκό σύστημα, το δημιουργικό δημιουργικό συμβείο, το τελείωμα, το ΕΕΣΜ, όλα αυτά είναι σημαντικά για πολλούς από τους ανθρώπους, αλλά είναι πολύ συγκεκριμένα εργασία. Όλα αυτά δίνουν στους κυβερνητικούς κυβερνητές του ΕΕΣΜ, χωρίς δυνατόν δημοκρατικό κυβερνητικό κυβερνητικό κυβερνητικό κυβερνητικό. Έχουμε dangers based on the citizen's living conditions, economic budget, redistribution policies and all these matters. We see the national parliament under new constraints, under regulatory control exercises by the European commission Αυτό μπορεί να είναι καλό σε περισσότερες περισσότερες ευκαιρίας. Στην εμπορική και μεγαλύτερη περισσότερη, όμως, είναι ανάπτυξη στις δημοκρατικές πρωτοβουλίες, που αναφέρονται στον ΑΚΛΑΤΟΤΟ, και είναι αφαιρός ως λύση στις δύσκολες δεξιότητες του οικονομικού... Ε, συγγνώμη, είναι αφαιρός ως λύση στις δύσκολες δεξιότητες του οικονομικού και μεγαλύτερου κοινωνικού. Στην στιγμή, μια κοινωνική χρήση πρέπει να είναι αφαιρός από την συμμετοχή της συμμετοχής των συμμετοχών. Επιπλέον, στο δεύτερο χέρι, στο δημοκρατικό συμμετοχή, η αυτονομία των δημοκρατικών και φυσικών πολιτικών είναι ανάπτυξη στο δημοκρατικό συμμετοχή μέσω των οικονομικών μηχανισμών, το δημοκρατικό συμμετοχή 119-21 και το δημοκρατικό συμμετοχή 123-26. Ήταν το δημοκρατικό συμμετοχή που έκανε την ΕΕ έναν εξελίξιο ως ενδιαφέρον για την προστασία της ειρήνης στην Ευρώπη, μέσα στις κοινωνικές κράτης και για την αυτονομία της οικονομίας. Η ενδιαφέρονση έκανε την συμμετοχή των δημοκρατικών κράτων που δεν μπορούσαν να εξελίξουν την ειρήνη. Μετά από 60 χρόνια, δεν είχαμε τόσο μεγάλη περίοδο της ειρήνης στην Κεντρική Ευρώπη. Γιατί αυτή η νέα μέθοδο δεν πρέπει να είναι σημαντική και εφικτή για πολιτικές σημασίες, τόσο σημαντικές ως οικονομικές και φυσικές πολιτικές. Γιατί είναι δύσκολο να συνεχίσουμε με την συμμετοχή και την οικονομία των αυτονομικών πολιτικών. Είναι μια διαδικασία της προστασίας της ΕΕ. Αυτό που ακολουθεί είναι ότι, μέχρι το σημαντικό χρέος που χρειαζόμαστε για τη συμμετοχή της κοινωνίας, οι οικονομικές, φυσικές και δημιουργικές πολιτικές, δημιουργικές κοινωνικές περιοχές, πρέπει να αποφασίσουν στο ευρωπαϊκό επίπεδο με διαδικασίες που ασφαλίζουν την δημοκρατική αξιολογία και την συμμετοχή, φυσικά. Και η συμμετοχή όχι μόνο ασφαλίζει ότι οι επιχειρήσεις πραγματοποιούνται όσο κοντά στον κοινό και, ειδικά, είναι μια ασφαλία της δημοκρατικής αξιολογίας. Επίσης, είναι πραγματικά σχετικό της πολιτικής και δημοκρατικής αξιολογίας, δημιουργώντας για καλύτερη δημοκρατική αξιολογία και συμμετοχή, συγκεκριμένως στις περιοχές των οικονομικών και φυσικών πολιτικών. Είναι σημαντικό για την ασφαλία της Ευρώπης και της ΕΕ. Έτσι, πιστεύουμε πίσω στη συμμετοχή. Τώρα, έρχομαι στο τελευταίο σημείο. Επικοινωνήστε την πολιτική, την ευρωπαϊκή πολιτική. Οι κυβέρνες δεν θα πάρουν τις πραγματικές σχέσεις αν οι πολίτες δεν ενδιαφέρονται και παρακολουθούν την ΕΕ και την ευρωπαϊκή αξιολογία στην ευρωπαϊκή πολιτική. Έχει χρειαστεί ένα νέο κίνδυνο, ένα κίνδυνο σύμφωνα, με τη δημιουργία για ευρωπαϊκές δημιουργήσεις, που δίνουν οι εθνικές και οι ευρωπαϊκές κυβέρνες πρόσφυγες για την οικονομία και τις πολιτικές. Δεν είναι μόνο, όπως λέει η Συμμετοχή, ένα πρόβλημα της κοινωνικής προσοχής των κυβέρνων, αλλά είναι πραγματικά μια πρόβλημα των κοινωνικών πολιτικών. Παρουσιάζοντας τις δημιουργήσεις, πρώτα, για την ευρωπαϊκή αξιολογία στην Ευρώπη, δεύτερον, για τη δημιουργία των εθνικών κυβερνήσεων στις διαχείρισης, τρίτον, για την εμφάνιση και την εμφάνιση στην εμφάνιση, το άρθρο 15 της ΕΕ, και το δημοκρατικό δημοκρατικό του ΕΕ είναι πραγματικά καλύτερο και μεγαλύτερο από όπως είναι πραγματικά χρησιμοποιημένο. Παρουσιάζοντας, το ίντερνετ παρουσιάζεται προηγούμενες ανάγκες της εμφάνισης και της δημιουργίας. Πιθανόμαστε για την συμμετοχή, πιθανόμαστε για το akta και το τέλος του akta είναι η εμφάνιση του δημοκρατικού μέρος μέσα στο ίντερνετ. Εγγραφώ, ο δημοκρατικός δημοκρατικός κυβερνήσεων είναι σχετικά με το ρόλο του individuα σχετικά με τη δημοκρατική αρχιτεκτήρα των δημοκρατικών πολιτικών σύστηματών, όπως το ΕΕ. Παρουσιάζοντας, ο δημοκρατικός δημοκρατικός κυβερνήσεων παίρνει και συνεχίζει να παίρνει ένα σημαντικό ρόλο στη δημιουργία του ολόκληρου σύστηματος. Αλλά δεν μπορεί να δημιουργεί δημοκρατικά εάν οι πολίτες παίρνουν ασφαλές του δημοκρατικού ρόλου. Η δημοκρατική αρχιτεκτήρα δεν είναι ένα δώρο, αλλά μια ευκαιρία.