40η Συνεδρίαση Οικονομικής Επιτροπής Δήμου Καβάλας 2021 /

: Έχουμε μόνο ένα έκτακτο, πιστεύω συμφωνείτε όλοι για το έκτακτο και αφορά την θετική εισήγηση του κυβερνήτων. Παρακαλώ. Παρακαλώ. Παρακαλώ. Παρακαλώ. Παρακαλώ. Παρακαλώ. Παρακαλώ. Παρακαλώ. Παρακαλώ. Και έκανα αυτή τη θετική εισήγηση, όλοι μας, για τη νομική υποστήριξη του τηρίου σταυρίδι του αντι...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Είδος:Συνεδριάσεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: Δήμος Καβάλας - Μunicipality of Κavala 2021
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=M_22NKsBax8&list=PLlwE5KpbVWOqnF7Ht56M8BHUxrDxUtcbn
Απομαγνητοφώνηση
: Έχουμε μόνο ένα έκτακτο, πιστεύω συμφωνείτε όλοι για το έκτακτο και αφορά την θετική εισήγηση του κυβερνήτων. Παρακαλώ. Παρακαλώ. Παρακαλώ. Παρακαλώ. Παρακαλώ. Παρακαλώ. Παρακαλώ. Παρακαλώ. Παρακαλώ. Και έκανα αυτή τη θετική εισήγηση, όλοι μας, για τη νομική υποστήριξη του τηρίου σταυρίδι του αντιδυμάρκου Καθαριώτות. Συμφωνούμε. Συμφωνούμε. Καλוך ωραία. Να συμφωνώ, βρCam idea, αλλά γιατί δικής του επιλογής δεν έχουμε εμείς να τον προτείν gente идет σε αυτό το? endоюΐστο νομοικο Δική του επιλογής, Σωτήρι. Έτσι λέει. Δεν θα είναι οι δικηγόροι του δήμου. Όχι, δικής του επιλογής λέει. Όχι, είσαι δικηγόρο, δικής του επιλογής. Όπως έγινε και με την αντίστοιχη περίπτωση με τη Γέφυρα. Να σας εξηγήσω γιατί. Υπάρχει πλέον μια νομοθεσία, η οποία δυστυχώς δεν δίνει δικαίωμα νομικής κάλυψης των ερετών από τη νομική υπηρεσία του δήμου, όπως γινόταν παλιά, διότι θεωρείται ότι ο ερετός αυτή τη στιγμή διώκεται, διότι έχει παραβιάσει κάποια συμφέροντα του δήμου. Οπότε περνάει απόφαση οικονομικής επιτροπής, επιλέγει ο ερετός στην προκειμένη περίπτωση όπως και εμείς τον δικηγόρο της επιλογής του, συνενοείται μαζί του, κάνει τη δαπάνη προς τον πρόσωπο του δικηγόρου και όταν βγει, αν βγει ή όταν βγει απόφαση αθωτική, ο ερετός έχει δικαίωμα να κάνει, πατώντας αυτή τη σημερινή απόφαση, της οικονομικής την δαπάνη και να εισπράξει τα χρήματα που κατέβαλε από τον δήμο. Δεν το ξέραμε αυτό. Ναι. Ωραία, ναι, συμφωνούμε. Λοιπόν, ομόφωνα, να περάσουμε στο πρώτο τακτικό θέμα, που είναι η Σύνταξ Τριμμηνίας Έκθεση Αποτελεσμάτων Προϋπολογισμού Τρίτη Τριμήνου 2021. Σύμφωνα με τη τριμμένη αυτή, λοιπόν, έκθεση, η ανάλυση των ακτιμητικών στοιχείων της έκθεσης μας δίνει ότι τα έσοδα του γάμου τριμμήνου 2021 σε σχέση με το αντίσχυτο τρίμινο του οικούηση παρουσιάζουν μια αύξηση κατά 352.079 ευρώ. Όσον αφορά τα τρακτικά έσοδα, όσον αφορά τα ανταποδοτικά τέλη, έχουν μια αύξηση κατά 551.256 ευρώ, μόλις μπήκε και ο κύριος Χομτζάκης, η οποία οφείλεται στο γεγονός ότι η μηνία απόδοσης των τελόκαθαριώτες και από τους παρόφυλλες τριέχειες ενέργειας το 2020 συγκριτικά με το 2021 δεν είναι σταθερή, αλλά υπάρχει μια αύξηση, η οποία οφείλεται κυρίως στα αύξηση των τραγωνικών μέτρων, η οποία οφείλεται από την πλατφόρμα της Σχέδε και στην ενσωμάτωση των νέους τελεστών, που ήταν κατά την αρχή του πρώτου εξαμίνου. Όσον αφορά τα έσοδα που λυπά τέλη και δικαιώματα, υπάρχει μια αύξηση και στο τέλος εκείνη της περιουσίας κατά 88.000 ευρώ, στο έσοδο επιτυδευματιών κατά 20.341 ευρώ και στα έσοδα από τα χρήση κοινόξου των χώρων. Βέβαια, δηλαδή, οφείλεται στο γεγονός ότι άρχισε να υπάρχει μια εμπορική δραστηριότητα, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, και αυτό έδωσε δυνατότητα να έχουμε κάποιες συμφράξεις σε αυτού του είδους των εσόδων. Όσον αφορά τα έξοδα, η ανάγκη των ακτιμητικών στοιχείων της έκθεσης δείχνει τα λειτουργικά έξοδα του Δήμου κατά το τρίτο τρίμιο του 21, σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμινο του 20 παρουσιάζουν μια αύξη 4.235.915,89 ευρώ. Επίσης, παρουσιάζουν μια μικρή αύξη κατά 421.729 ευρώ. Εν κατακλείδη θα έλεγα ότι υπάρχει μια καλύτερη πορεία των εσόδων μέσα στο τρίμινο αυτό το οποίο μας πέρασε και είναι σε αυτό το οποίο είπα πριν και θα επαναλάβω ότι προέρχαμε σε μια αύξη της κανονικότητας όσον αφορά την ύσπραξη και από μισθόματα και από παραιπηδημούτων και πολλούς λοιπά τέληκτων φόρους λόγω της αύξης της πληθυματικής δραστηριότητας στον πόλιο μας. Άρα για περισσότερες της ερωτήσεις ή αναλύσεις είναι και εδώ στην έδρα, ο Γενικός Διευθύντης Εικονομικών Πλησίων για οποιασδήποτε ερωτήσεις. Πρόεδρε, λίγο το λόγο μπορώ να έχω. Παρακαλώ. Αυτό το πρώτο το οποίο θα ήθελα να πω είναι το εξής. Είχα ζητήσει κατά το παρελθόν, όταν μας στέλνεται την τριμηνία, να μας στέλνεται και τον ταμιακό, την συγκεκριμένη ημερομηνία, έτσι ώστε να μπορούμε διαβάζοντάς τον να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα πιο συγκεκριμένα. Δεν στέλνει κάτι τέτοιο, θα παρακαλούσα λοιπόν σήμερα, αύριο, σίγουρα όμως πριν το Δημοτικό Συμβούλιο, όπου θα έχουμε την συγκεκριμένη τριμηνία, να μας στέλνει λίγο ο ταμιακός απολογισμός για να τον δούμε. Ένα είναι αυτό. Ένταξει. Ένα δεύτερο, το οποίο τώρα είναι απορία που δεν θα την είχα αν είχα τον ταμιακό, αλλά τώρα θα αναγκαστώ να το ρωτήσω, είναι το εξής. Είπαμε είναι εδώ ο κύριος Φατου Κωνσταντίνου, μας ακούει? Ναι, Ηλία, ναι. Ωραία. Στα έσοδα, στο 07, λιπάτακτικά έσοδα, αν μπορούμε να έχουμε λίγο την εξήγηση αυτού του νούμερου, δηλαδή, γιατί υπάρχει αυτή η πτώση. Ήταν κάτι που το είχαμε πάρει πέρυσι και τώρα δεν εισπράτεται πλέον, γιατί βλέπω μια διαφορά της τάξεως των σχεδόν 170.000 ευρώ. Είναι δηλαδή μεγάλη η διαφορά που υπάρχει χέσιμε πέρυσι. Μια απορία που έχω είναι αυτή. Και, μια στιγμή, λίγο. Νομίζω αυτή είναι η απορία που έχω, Γιάννη. Αν μπορείς λίγο να μας πεις αν έχεις τα στοιχεία. Ναι. Αν θυμάσαι καλά, είχαμε κάνει μία τακτοποίηση κάποιων χρηματικών υπολοίπων, όπως είναι η εξήγηση των ευρωπαϊκών. Αν θυμάσαι καλά, είχαμε κάνει μία τακτοποίηση κάποιων χρηματικών υπολοίπων, που ήταν από δικαιευμένα έσοδα και τα οποία τα είχαμε μετατρέψει τακτικά. Είχε γίνει η μεταφορά. Ναι. Εκεί οφείλεται. Α, μάλιστα. Ερώτηση άλλη δεν έχω εγώ, Πρόεδρε. Κάποιος άλλος συνάδελφος. Εγώ, Πρόεδρε. Μπορώ. Αν θέλει Ευαγγελία. Η Ευαγγελία, η Καλλανταρίδη παρόντος, πας αρχή πλουσάτου. Λοιπόν, μία-δυο παρατήρησεις. Βλέπω ότι η εκκαθάριση των ανταποδοτικών από το ΔΕΔΕ είναι μέχρι 39. Ενώ η εκκαθάριση των υπολοίπων παρόχων είναι μέχρι 31.7. Γιατί αυτή η αιστέρη σε αυτή τη διαφορά των δύο μηνών, ένα αυτό. Δεύτερο, βλέπω ότι στα έξοδα παροχές προς Κρήτους, μία αύξηση του ηλεκτρικού ρεύματος σ' οδών και πλατιών, 720.000 στη σχέση με το 2020. Θα ήθελα να ξέρω το συνολικό νούμερο πόσο δώσαμε, ας πούμε, το ποδικό μέχρι 39, ώστε να δούμε και αυτή η αύξηση, αυτή η 20.000, σε τι ύψους ανεβάζεται στον υλικό ποσό. Γιατί νομίζω ότι είναι ένας ποδικός στο οποίο μπορούμε να κάνουμε παραιβάσεις, αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα. Και ένα τρίτο, στην έκθεση, το ΦΙΛΕΙΤΕ είναι με αΙ και όχι με έψυξο. ΦΙΛΕΙΤΕΤΟ. Όπου οφείλεται, όπου το ρήμα οφείλεται, είναι αιτιοειτιατό και όχι οφείλεται με την έγγραφη της οφυλίας. Ωραία. Ενώ παρατηρείται στην απόβεση των εσόδων όσον αφορά το ΔΕΔΙΕ, κάθε μήνα έχουμε μια σταθερή απόδοση των εσόδων. Αυτό δεν παρατηρείται με τους λοιπούς παρόχους. Δεν έχουμε συγκεκριμένες αποδόσεις από όλους τους παρόχους κάθε μήνα. Δηλαδή, υπάρχει πάροχος που τον μήνα Ιούλιο θα μας αποδώσει έσοδα του Γενάρη, του Φλεβάρη. Υπάρχει πάροχος που θα μας αποδώσει έσοδα πριν δύο μήνες. Δεν υπάρχει, δηλαδή, μια σταθερή απόδοση που αφορά κάθε μήνα. Γι' αυτό και παρατηρείται αυτή η καθυστέρηση όσον αφορά στα ανταποδοτικά έσοδα από τους λοιπούς παρόχους. Εκμετέλευονται αυτή τα λεφτά μας, ας πούμε. Κάπως, ναι. Αυτή τη στιγμή, για παράδειγμα, αυτά που έχουμε πάρει από τους λοιπούς παρόχους είναι μέχρι τον Ιούλιο. Κανείς δεν έχει αποδώσει ακόμη Αύγουστρο, Σεπτέμβριο, Οκτώμβριο, Νοέμβριο. Οπότε θα τα κρατάει τρεις-τέσσερις μήνες, θα το κίζουν και, δηλαδή, νομίζω ότι πρέπει να τους τουμώξουν. Δεν έχουμε τρόπο. Όποτε θέλει ο καθένας αποδύου. Κακώς. Όσον αφορά την κατανάλωση του ηλεκτρικού ρεύματος, αυτό έχει να κάνει και με την εξώφυση των λογαριασμών, και από το γεγονός ότι μέσα στο 2021 έχουμε πληρώσει και κάποιους λογαριασμούς του 2020. Δηλαδή, το νούμερο που βλέπετε δεν αφορά καθαρά τη χρήση του 2021. Η αύξηση δεν είναι το συνολικό νούμερο. Ναι, η αύξηση προέρχεται από εκεί. Δηλαδή, μπορεί μέσα στο 2020 να έχουμε πληρώσει την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος που αφορά ένα δεκάμινο από το 2020 και τα υπόλοιβα αν τα έχουμε πληρώσει το 2021 έτσι ώστε να εμφανίζεται αυτή η διαφορά που εμφανίζεται. Άλλη απορία. Πάντως, όσον αφορά τις αποδώσεις, αν συγκρίνουμε το τρίμινο με το αντίστοιχο του 2020, έχουμε μια πρωτική πορεία, 302.294 ευρώ στη ΔΕΕ. Δεν ξέρουμε τι θα ακολουθήσει από τους παρόχους. Πάντως, ήδη υπάρχει μια πρωτική πορεία, αυτό έτσι ως επισήμανση. Λοιπόν, αν δεν υπάρχει άλλη ερώτηση, τοποθετήσεις και... Ωραία, να ξεκινήσω εγώ, Πρόεδρε. Ναι, φυσικά. Δεν θα πω πολλά. Η διαπίστωση δική μου είναι η εξής, ότι δεν βλέπω να υπέρχεται το τέλος του δήμου όσον αφορά τα ανταποδοτικά. Παρ' όλες τις μειώσεις και αυτή την πτωτική πορεία, την ορειπία λέτε ότι κινείται, θεωρώ ότι μέχρι το τέλος του χρόνου, η διαφορά από αυτά τα οποία θέλουμε να εισπράξουμε δεν θα έχει μεγάλη απόσταση και βλέπω να κινούνται όλα ομαλά, να μην έρχεται λοιπόν η συντέλεια του κόσμου. Θα το δούμε βέβαια, έτσι, σε ένα τρίμινο. Μάλλον θα χρειαστούμε κανένα πεντάμινο για να καταλάβουμε, γιατί υπάρχει και το ενδεχόμενο μέσα στους πρώτους μήνες του 22 να μας αποδοθούν κάποια ανταποδοτικά. Οπότε εκεί θα έχουμε μια πλήρη εικόνα. Τέλος πάντων την καταστροφή δεν βλέπω να επέρχεται. Ένα δεύτερο πράγμα το οποίο διαπιστώνει κάποιος είναι το εξής. Ότι φαίνεται να υπάρχει μία καλυτέρευση τουλάχιστον όσον αφορά το κομμάτι των έργων. Φαίνεται να επέρχεται μία κανονικότητα σιγά σιγά. Εν αντιθέσει με τα δύο πρώτα τρίμινα όπου αποδώσαμε την κακή εικόνα στα προβλήματα που είχαμε με τον κορωνοϊό. Εδώ φαίνεται λοιπόν τώρα να αλλάζει σιγά σιγά η κατάσταση, η εικόνα. Αυτό δεν θεωρώ ότι πρέπει να επαναπαύσει τη διοίκηση, γιατί θα πρέπει η εικόνα την οποία θα παρουσιάσουμε να είναι καλύτερη για να κερδίσουμε ουσιαστικά και το έδαφος το οποίο έχουμε χάσει τον προηγούμενο χρόνο. Έτσι δηλαδή το ότι τσιμπίσαμε ας πούμε τρία τα εκατό σε ένα τρίμινο δεν λέει για μένα τίποτε. Θα πρέπει να προσπαθήσουμε να ρεφάρουμε, γιατί θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό για τους πάντες. Και για το δήμο και για τους δημότες. Και για την τοπική αγορά βέβαια η οποία περιμένει αυτά τα χρήματα. Και το τελευταίο το οποίο θα ήθελα να αναφέρω έχει να κάνει με το εξής. Αν δούμε λίγο τα έξοδα στο κομμάτι των μελετών, εκεί πραγματικά η κατάσταση είναι απογοητευτική. Και γιατί το τονίζω αυτό. Θέλω να θυμίσω στους συναδέλφους που είναι εδώ στην οικονομική. Και ιδίως αυτούς που ήταν και στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο, ή τα όσα υπόθηκαν κατά την προεκλογική περίοδο, που θυμάμαι επανειλημμένο στον κύριο δήμαρχο, να λέει ότι δεν έγιναν μελέτες, ότι δεν κάνατε τίποτε για τις μελέτες, ότι εμείς θα κάνουμε τις μελέτες, θα ετοιμάσουμε τέλος πάντων. Και νομίζω ότι η εικόνα την οποία βλέπουμε τον διαψεύδει ικτρά. Δηλαδή να έχουν περάσει εννέα μήνες και στο κομμάτι των μελετών να έχουμε μία απορροφητικότητα της τάξης του 2,45, τιμολογημένα, νομίζω ότι αυτή η εικόνα δεν είναι καλή. Για να μην τη χαρακτηρίσω κάπως αλλιώς, θα πω το λιγότερο που έχω να πω είναι ότι δεν είναι καλή. Άρα, εύκολα είναι τα λόγια, αλλά η πράξη πολλές φορές είναι πολύ δυσκολότερη. Κάποιοι αργούν να το καταλάβουν ή δεν θέλουν να το καταλάβουν. Θα πρέπει λοιπόν και εδώ, όχι να πάει σε αγώνα αντοχής, αλλά να πάει σε αγώνα ταχύτητας η διοίκηση, γιατί το 2,45, όπως καταλαβαίνετε αγαπητοί συνάδελφοι, μέχρι το τέλος της χρονιάς, αμφιβάλλω αν μπορεί να γίνει καν διψήφιο. Και ιδίως ένα κομμάτι που έχει πολύ διαφημιστεί η διοίκηση. Ευχαριστώ πάρα πολύ, θα είμαι θετικός εγώ, Πρόεδρε. Σου ευχαριστούμε κύριε Καλανταρίδη. Κύριε Δρακονάκη, ισχύει το ίδιο και για σας? Οφανώς ναι. Οπότε ο κύριος Λαζαρίδης. Ναι, Πρόεδρε. Με μια κουβέντα. Ναι, τα έσοδα του δήμου έχουν αυξηθεί κατά 3 εκατομμύρια 200.000 περίπου, αλλά βλέπουμε ότι τα έξοδα όμως έχουν αυξηθεί σχετικά με το 2020 περίπου 5 εκατομμύρια. Εντελώς χωρίς να μπει κάποια ανάλυση, ας πούμε, των επιμένων εξόδων, θεωρώ ότι αυτή η τρύπα, ας πούμε, είναι αρκετά μεγάλη, ώστε να πει κανείς να αποδειχθεί αυτό το αποτέλεσμα του Γ' τριπεϊνό. Και να μην συγκοράζει γι' αυτόν τον λόγο και μόνο, και κάποια άλλα έξοδα τα οποία δεν θέλω να τα αναλύσω αυτή τη στιγμή, δεν χρειάζεται, θα ψηφίσω όχι. Σου ευχαριστούμε. Βασικά δεν υπάρχει τίποτα, αλλά τέλος που ήταν OK. Ο κύριος Κελαϊδάκη. Εγώ, κύριε Πρόεδρε, όπως κάνω σε κάθε έκθεση τριμμηνιαία, θα ψηφίσω παρόν για να το προθυπθούμε στο Δημοτικό Συμβούλιο. Καλύπτομαι και από τον κ. Καλανταρί που ανέλησε και από τον προστάμενο οικονομικής υπηρεσίας. Δείχνει ότι κάτι κινείται στο Δήμο διαφορετικά σε σχέση με την αλλαγή του καιρού λόγου COVID. Και αυτό το αποτυπίμα θα το έχουμε καλύτερα κλείνοντας τη χρονιά στον απολογισμό μέσα. Θα φανεί, αν όντως προχώρησαν, όπως παραδείγματα τώρα έφέραμε για μελέτες, έρευνες, όπως έχει υποσχεθεί ο κ. Δήμαρχος και εσείς και ο κάθε αντιδήμαρχος όπου μπορεί. Και αυτό θα μπορέσουμε στο τέλος να το κλείνουμε παρόν προσωρινά, ώστε να το προθερθούμε στο Εργατικό Συμβούλιο. Ευχαριστώ. Καταφέρει το ποσό των 64.406 ευρώ και 80 λεπτών, ενισχύοντας το ποθηματικό και μέσω αυτού, μεταβάλλονται και ενισχύονται παρακάτω κωδικοί, αμοιβές νομικών και συμβολεωγράφων, συντήρηση και αντιμετώπιση βλαβών στο δίκτυο οπτικών ινών, προμήθεια εξοπλισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών, δαπάνη κατανάλωσης νερού και λοιποντικών γηπέδων, μεταφορές σύνδεσης σύνδεσης καταφέρων, μεταφορές ελαιόδεντρων, τακτικές αποδοχές και εργοδοτικές συμφορές αθτών και αποτίμησης σε χρήμα των ειδών ατομικής προστασίας γάλα. Επίσης, εγγράφεται το ποσό των 83.000 στον κωδικό εσόδον επιχωρίζει για το πρόγραμμα απασχόλησης μακροχρόνια ενέργων 55 έως 67 ετών, ενισχύοντας και τους αντίστοιχους κωδικούς εξόδων. Τακτικές αποδοχές εξοπλισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών, ενισχύοντας και τους αντίστοιχους κωδικούς εξόδων, τακτικές αποδοχές και εργοδοτικές συμφορές. Εγγράφονται 20.000 ευρώ στον κωδικό εσόδον λοιπές κρατήσεις υπέρτιμωσίου και με υλογιστική τακτοποίηση ως κυρίες των αντίστοιχους κωδικούς εξόδων. Μεταφέρει το ποσό των 50.000 ευρώ από ανταποδοτικά αποπαροχή τρισιών για πρόσλεψη ναυαυαστοστών και μέσω αποθυματικού ενισχύεται προορισμών για αντιμετώπιση ανάγκης περιορισμού της διασποράς του φορονοϊού με το αντίστοιχο ποσό των 50.000 ευρώ. Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία της αναμόρφωσης. Αν έχετε κάποιες ερωτήσεις. Να πάμε σε τοποθετήσεις τότε. Εμείς είμαστε θετικοί, Πρόεδρε. Κύριε Λαζαρίλη. Ομοίως θετικός. Θετικός είμαι, κύριε Πρόεδρε. Ομόφωνο επομένως. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Να περάσουμε στο τρίτο θέμα. Έγκριση γεννόμενων δαπανών πληρωθυσών από ντυπά για προκαταβολή του Δήμου Καβάλας. Είμαι σταθετική. Ναι, Πρόεδρε. Μέχρι το πέντε είναι. Έγκριση γεννόμενων δαπανών είσαι σταθετικές για όλες τις γεννόμενες δαπάνες. Και οι τέσσερα και οι πέντε. Ναι, Πρόεδρε. Πάμε τα θέματα. Έγκριση, έκτο θέμα. Έγκριση της υπαρρύθμιας απόφασης του Διοικητικού Συμβούλου της Δημοτικής Θεατρικής Κοινοβουλής Επιχείρησης Διπεθέ Καβάλας που αφορά την πρώτη αναμάρφωση του προϋπολογισμού οικονομικότους 2021. Υπάρχουν εδώ εκπρόσωποι του Διπεθέ, οι οποίοι θα σας εισηγηθούν το θέμα. Καλησπέρα σε όλους. Ο Κάτσος Μποζούδης, ο Πρόεδρος του Διπεθέ. Καλησπέρα. Για την ανάγκη της ορθής αποτύπωσης των προϋπολογισμών σε κάποιους κωδικούς κρύφθηκε η αναγκαίο να γίνει η πρώτη αναμόρφωση του προϋπολογισμού. Όπως έχετε και εσείς στα χέρια σας, αναμορφώνονται στα έσοδα μια αύξηση 15.000 που αφορά τα ποσοστά από τις παραστάσεις. Μειώνεται ένα ποσό κατά τα 15.000 είναι τα έσοδα από τα εισιτήρια στο ορθό περίπου των 15.000. Είναι αναγκαίο να γίνει μια αναμόρφωση των 57 ευρώ στο ταμείο και κατά 33.552 στο συγκαταθείς ύψος της τράπεζας. Κατά την ορθή αποτύπωση. Έχουμε μια επιχωρήγηση του Υπουργείου Πολιτισμού η οποία ενώ είχε προβληθεί 35.000 εις πράκτηκαν άλλα 35.000 και 10.045 και ανεβαίνουμε στις 80.000 τα οποία ήδη υπήρχαν να παραστάσεις μέσα στο καλοκαίρι και δημιουργήθηκε ένας νέος κωδικός όπου προβλέφθηκε ένα ποσό 9.000 ευρώ στα οποία υπάρχουν παλιά υπόλοιπα να υπάρχει μια αποτύπωση όλων στον προϋπολογισμό και θα δούμε στην εξέλιξη του χρόνου όπως μπορούμε να τακτοποιήσουμε. Στα έξοδα έχουμε μια αύξη 300 ευρώ σε ένα ποσό που χωρούσε τη μηχανογράφηση των προγραμμάτων δηλαδή τη μηχανογράφηση του γραφείου, των λογιστικών προγραμμάτων γιατί χρειάστηκε μια αναπαθμιστή του αναγκαία και στον ΦΠΑ κατά 1.000 ευρώ και πλέον δημοφώντας στις 19.000. Αυτά είναι. Πρόεδρε έχω λίγο το λόγο. Παρακαλώ κύριε Φαδέλη. Η ερώτηση που θα ήθελα να κάνω στον κύριο Μποζούδινη είναι η εξής. Η επιχωρήκηση από το Υπουργείο Πολιτισμού η οποία ήρθε στις 45.000, αν θυμάμαι καλά. Πότε ήρθανε οι σχετικές αποφάσεις του Υπουργείου Πολιτισμού? Μέσα στο καλοκαίρι. Αφενός 35.000 είχε να κάνει με την δράση του ΔΥΠΕΘΕ και μπήκε στο αρχαίο γράμμα οι 35.000. Και τα 10.000 ήταν ένα πρόγραμμα που επίσης μέσα στο καλοκαίρι για να γίνουν παραστάσεις του Υπουργείου Πολιτισμού μέσα στους αρχαιολογικούς χώρους. Ο μοναδικός λόγος, κύριε Μποζούδι, που το ρωτάω, γιατί το φαντάστηκα, θυμάμαι κιόλας την εποχή όπου ανακοινώθηκε η έξτρα χρηματοδότηση. Ο μοναδικός λόγος που το ρωτάω αυτό είναι το εξής. Όταν έρχεται μια χρηματοδότηση και μάλιστα η απόφαση μέσα στο καλοκαίρι, τον 6ο, τον 7ο, δεν χρειάζεται το ΔΥΠΕΘΕ να περιμένει να έρθει ο 10ος προκειμένου να κάνει την αναμόρφωση. Ουσιαστικά δηλαδή θα πρέπει να προβείται στην απαραίτητη αναμόρφωση αμέσως μόλις έρθει το σχετικό έγγραφο από το Υπουργείο. Αυτό το λέω έτσι μόνο ως τακτική παρατήρηση να το πω έτσι. Ναι, τα έγγραφα έχουν έρθει πράγματι για αποφάση για την χρηματοδότηση, πληνόμου στα χρήματα δεν έχουν έρθει κύριε Καλαδαρίδη ακόμη. Ακόμη δεν έχουν έρθει. Οπότε εμείς κάνουμε τον αναμόρφωση του προϋπολογισμού, οπότε να είμαστε έτοιμοι για να είμαστε εντάξει εκεί με τα αταμιακά μας. Από τη στιγμή πάντως που το έχετε μπορείτε να προβείτε, αυτό θέλω να πω. Ευχαριστούμε, κύριε Λαζαρίδη, κύριε Κελαϊδάκη, οπότε ομόφωνα το έκτο θέμα, να περάσουμε στο έβδομο θέμα, ανάκληση της παρήθμου 390 απόφασης της οικονομικής επιτροπής του Δημοκαβάλλας και λήψη νέας μετά την προσκόμηση για έκριση του ΠΑΝΤΙΜΑ 8621 απόφασης Διοικητικού Συμβουλίου Δημοτική Κοινωνική Αλληλεγγύη. Δ. Καβάλλας με θέμα ορθή επανάληψης ανάκλησης αριθμού 8621 απόφασης Διοικητικού Συμβουλίου ανάκληση της υπαρήθμου 81 του 2021 απόφασης Διοικητικού Συμβουλίου έκριση ένα ξαναμόρφωση προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2021 και λήψη νέας. Είναι η κυρία Χαλκιά παρούσα. Έχετε ερωτήσεις ή αν θέλετε τοποθετήσεις. Η ερώτηση την οποία έχω να κάνω, Πρόεδρε, είναι η εξής. Γιατί, δεν ξέρω, εμένα μου φαίνεται ότι κάτι δεν λειτουργεί σωστά. Δεν ξέρω πώς γίνεται αυτό το πράγμα, αλλά όταν κρατάμε λογιστικά στοιχεία σε ένα λογιστήριο και παρουσιάζουμε νούμερα δεν γίνεται να μας ξεφεύγει ούτε μισό ευρώ. Όχι πέντε και δέκα και χίλια, ούτε μισό ευρώ. Πώς είναι δυνατόν να ερχόμαστε μετά από ένα μήνα, δεν θυμάμαι ακριβώς, να αντιλαμβανόμαστε ότι τα νούμερα που αποτυπώνονται στον προϋπολογισμό δεν είναι τα σωστά. Δεν μπορώ να το καταλάβω. Αν μπορούν να μας δώσουν μια εξήγηση, γιατί τώρα, να σας πω την αλήθεια, διάβασα δύο και τρεις φορές το θέμα για να καταλάβω τι είναι, γιατί είναι η ορθή επανάληψη της ανάκλησης στην ανάκληση. Ο ανάκλησης είναι λίγο, δεν ξέρω, είναι λίγο τραγιαλαφικό για εμένα. Το ερώτημα, όμως, είναι το εξής. Πώς είναι δυνατόν να αντιλαμβανόμαστε, ένα μήνα μετά, ότι είναι λάθος τα νούμερα που έχουμε καταγεγραμμένα στον προϋπολογισμό. Κυρία Χαλκιά, μπορεί να ανοίξει το μικρόφωνο, να μας ενημερώσει. Είναι συνδεδεμένη από ό,τι βλέπω. Γιατί, όμως, είναι συνδεδεμένη, φαίνεται ότι είναι ανοιχτή. Ένα λεπτάκι στην άλλη φορά να κάνουμε ένα τηλέφωνο, γιατί πιθανόν μπορεί να μιλήσει. Δεχούμε σε μία συνηθισμένη. Και δεν μπορούμε να το παρακάμψουμε, γιατί όλα είναι κοινωνική ελεγκή, οπότε μισό λεπτάκι κάποιο πρόβλημα θα έχει η Κυρία Χαλκιά να συνδεθεί, και θα δούμε όλα τα θέματα μέχρι και το δέκατο. Ναι, τι μπορώ να κάνω, σχετικά με αυτό. Ναι, τώρα σας ακούμε, Κυρία Χαλκιά, αν μπορείτε να... Ναι, να σας πω ότι, κύριε Καλανταρίδη, για πρώτη φορά, στα χρονικά της Τιτίας, και όπως βλέπετε, δεν το αντιμετωπίσαμε και δεν το αντιληφθήκαμε, περνώντας μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι η ένατη και η δέκατη. Αμέσως, τη στιγμή που το εντοπίσαμε, προβήκαμε και στην ορθή επανάληψη. Ένα ποσό. Κανένα πρόβλημα επ' αυτού. Το ερώτημα το δικό μου είναι πώς είναι δυνατόν, να μας φεύγει στη λογιστική αποτύπωση, κάποιο ποσό, ένα ευρώ. Δεν μας έφυγε ούτε ένα, κύριε Καλανταρίδη, γιατί βλέπετε, αμέσως εντοπίστηκε, ένατη-δέκατη αναμόρφωση. Είναι συνεχόμενες αυτές. Δεν διέφυγε κανένα. Και δεν συνηθίζεται αυτό να γίνεται, κύριε Καλανταρίδη. Έγινε πρώτη φορά. Δεν κατάλαβα την ένστασή σας. Καλά, τώρα, καταρχήν το ύφος σας αυτό, δεν ταιριάζει εδώ μέσα. Ακούστε με λίγο. Δεν θα σφαίραμε εδώ να μας κάνετε παρατηρήσεις. Εμείς θα κάνουμε ερωτήσεις και εσείς θα απαντάτε. Με συγχωρείτε πάρα πολύ. Δεν καταλάβατε καλά. Κύριε Καλανταρίδη, έχω την εντύπωση ότι δεν ακούγομαι, γι' αυτό φωνάζω. Συγγνώμη. Λοιπόν, κυρία Χαλκιά, επειδή έχω ασχοληθεί έστω και λίγο με τα οικονομικά, δεν είμαι ο ιδήμων ούτε οικονομολόγος ή ούτε τίποτε. Το να αντιλαμβανόμαστε ένα μήνα μετά, γιατί μη μου λέτε το αντιληφθήκαμε αμέσως, έτσι, για μένα δεν χωράει στο νου μου, πώς είναι δυνατόν σε ένα λογιστήριο, μετά από 10 μέρες θα πω εγώ, 5 μέρες πείτε εσείς, πώς είναι δυνατόν τα νούμερα είναι διαφορετικά. Δεν το καταλαβαίνω. Αυτό θέλω να μου εξηγήσετε. Τι λάθος έγινε, γιατί μας έφυγαν 600 ευρώ. Πώς έγινε αυτό το πράγμα. Στην 1η αναμόρφωση, κύριε Καλλανταρίδη, δεν αθρίστηκε στο ποσό των εσόδων, στον συνολικό πίνακα, το ποσό της πρώτης αύξησης, τα 425,87. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να επηρεάσει και την 10η αναμόρφωση. Το πρόβλημα δηλαδή εστιάζεται στην 1η αναμόρφωση που ήταν συνέχεια και της 10ης. Ε, προφανώς, ναι, εντάξει, σίγουρα. Ωραία, το ποσό δηλαδή, στην πρώτη παράγραφο της 1ης αναμόρφωσης που αναφέρετε, επαναλαμβάνω και πάλι, το χρηματικό υπόλοιπο, τα 425,87, δεν υπολογίστηκαν στην άθρηση του τελευταίου πίνακα, έσοδα 5.609.334. Αυτή ήταν η διαφορά μας με αποτέλεσμα επειδή η 10η είναι αναμόρφωση της 9ης να την επηρεάσει και αυτή. Άρα ουσιαστικά το πρόβλημα αυτό, να το πω μέσα σε εισαγωγικά, δεν έχει να κάνει, αν κατάλαβα καλά, με την αποτύπωση που έχουμε των στοιχείων στον υπολογιστή, αλλά με μία πρόσθεση που δεν κάναμε όταν πήραμε τα στοιχεία από τον υπολογιστή. Καλά το κατάλαβα. Προφανώς έγινε από λάθος μεταφορά. Έγινε λάθος μεταφορά, ναι. Ευχαριστώ πολύ. Συνδέουν και αυτά. Κάποιος άλλος συνάδελφος θέλει να ρωτήσει κάτι. Είμαστε θετικοί? Ναι, Πρόεδρε. Ομόφωνο απόμένως, να περάσουμε, η κυρία Χαλκιά θα μείνει μαζί μας. Να περάσουμε στο όγοδο θέμα, ανάκριση της παρίθυμης 417 του 21 απόφασης Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Καβάλλας και Λήψη Νέας μετά την προσκόμηση για έκριση της παρίθυμη 97 του 21 απόφασης Δημοτικής Κοινωνικής Ελληνικής, με θέμα ορθή επανάληψη, ανάκριση της παρίθυμη 88 του 21 απόφασης, δέκατης αναμόρφωσης προπολογισμού οικονομικού έντρους. Υπάρχουν ερωτήσεις, την έχετε μελτήσει, θέλετε να μας τη σηκεί? Την έχω μελτήσει, Πρόεδρε, και θέλω να το αποθεσιθώ λίγο. Ευχαριστώ. Έχει να κάνει ουσιαστικά με αυτήν την περίεργη πρακτική, να τη χαρακτηρίσω εγώ, την οποία είχαμε εντοπίσει σε μια παλαιότερη αναμόρφωση. Βλέπω λοιπόν τώρα και στο θέμα το οποίο ακολουθεί, αν θυμάμαι καλά, το επόμενο, ότι ήρθε... όχι, σε αυτό είναι, με συγχωρείτε, αφορά το έγγραφο το οποίο ήρθε από το Υπουργείο, το οποίο λέει «Ναι, ok, μπορείτε να το κάνετε». Εγώ, Κύριε Πρόεδρε, είχα πει και τότε ότι μπορώ να καταλάβω την αγωνία αυτών οι οποίοι κρατάνε τις στίχες του νομικού προσώπου στα χέρια τους και προσπαθούν, με ακόπο να το πω εγώ έτσι, να βγάλουν πέρα το νομικό πρόσωπο, έτσι, αλλά κατεμέ, δεν μπορεί κανένας υπάλληλος, κανενός Υπουργείου, να είναι υπεράνο των πρακτικών που ισχύουν παντού και πρακτικές τις οποίες είναι υποχρεωμένες να εφαρμόζουν όλες οι οικονομικές υπηρεσίες. Αυτό για μένα είναι... δεν ξέρω πώς να το χαρακτηρίσω, μάλλον να μην το χαρακτηρίσω, έτσι, από τη στιγμή που το Υπουργείο δίνει την άδεια να γίνει αυτού του είδους η αναμόρφωση, ας αναλάβει την ευθύνη η διοίκηση του νομικού προσώπου, ο Πρόεδρος και ο Δήμαρχος, να το κάνουν έτσι, αλλά εγώ δεν πρόκειται να γίνω συνένοχος σε εισαγωγικά, για να μην παρεξηγηθώ, έτσι, καταλαβαίνετε τι θέλω να πω, σε μια πρακτική η οποία για μένα δεν κολλάει πουθενά. Δεν μπορεί μια απόφαση να είναι υπεράνωτη σχετικής νομοθεσίας. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα, έτσι, να παίρνουμε λεφτά από κωδικούς που έχουμε υπογεγραμμένες συμβάσεις. Εγώ πρώτη φορά το ακούω αυτό. Και δεν μπορεί να ακυρώσει την όλη διαδικασία ένα έγγραφο που ήρθε και λέει κάποιος «εκάντε τα, αρκεί να μην τα χρησιμοποιήσετε». Δηλαδή θα τρελαθούμε τελείως, έτσι. Παρόν, κύριε Πρόεδρε. Σε ευχαριστώ, κύριε Λαζαρίδη. Εγώ για τους λόγους που περιέγραψε πολύ ωραία ο Ηλίας, γιατί είναι πάρα πολύ παρακυρδευμένο να μεταφέρεις χρήματα από συμβάσεις με ανθρωπιστές, έτσι, δηλαδή, ακριβώς αυτά που είπε ο Ηλίας, να μην υπερρυθωθώ. Εγώ θα ψηφίσω όχι, κύριε Πρόεδρε. Κύριε Κυαλαϊδάκη. Αρών. Πρόεδρε, και εγώ μπορώ να έχω το λόγο? Παρακαλώ. Και εγώ, επειδή διατέλεσα και Πρόεδρο στο νομικό πρόσωπο, ήταν κάτι που με τα βεβαιότητα σας λέω ότι ούτε κάποτε ορμούσα να το σκεφτώ, όχι να το κάνω. Και εγώ είμαι αρνητική, Πρόεδρε, στο θέμα αυτό. Εντάξει, το διορθώρουμε γιατί είχαμε βάλει παρούσα. Παρά καταπληκτική ψηφία. Να περάσουμε, λοιπόν, στο δέκατο θέμα. Έγκριση της με αριθμό 9821 απόβασης τεκτικού συμβουλίου του νομικού πρόσωπου κοινωνική αλληλεγγύη του Δήμου Καβάλλας που αφορά... Πρόεδρε, με συγχωρείς λίγο. Με συγχωρείς, Πρόεδρε. Ποιοι είναι οι υπέρ του θέματος? Οι υπόλοιποι. Δηλαδή... Εσείς, ο κύριος Μουμτζάκης, ο κύριος Παπάς, ο κύριος Μιχαηλίδης... Ο κύριος Χρόνης και ο κύριος... Ναι, και ο κύριος Χρόνης. Ωραία. Θέλω να ξέρω τα ονόματα για αυτό το λόγο, γιατί δεν τους βλέπω όλους, με συγχωρείται πάρα πολύ, αλλά εδώ δεν φαίνονται όλοι μέσα. Βλέπω ανοιχτούς, τουλάχιστον είναι σεδεμένοι. Μπορεί να μη φαίνονται... Οκ, καλώς. Έγινε, Πρόεδρε. Δέκατο θέμα, λοιπόν. Αφημό 9821, απόβαση δικαιητικού συμβουλίου του νομικού προσώπου Δημοτική Κοινωνική Αλληγγύη του Δήμου Καβάλλας, που αφορά την έκκληση τριμμηνίας έκθεσης γάμμα τριμμήνου προοπλουλισμού του νομικού προσώπου οικονομικού έτος 2021. Δεν ξέρω, κυρία Χαλκιάν, έχει να μας πει δυο-τρία στοιχεία. Αν την έχετε μελετήσει, γιατί έχουμε αρκετά θέματα, είστε σύμφωνοι. Πώς θέλετε να το προχωρήσουμε. Αν θέλετε στοιχεία από την κυρία Χαλκιάν, να μας τα δώσει. Κύριε Γαλανταρίδη, θέλετε να ψηφίσετε και να ψηφίσετε. Προέδρες, συγγνώμη, είμαστε οχτώ άτομα, δηλαδή μέσα. Να σας τους διαβάσω. Εννιά. Είναι και ο κύριος Μουτζάκης εδώ παρόν, έτσι. Ναι, ναι. Εννιά είμαστε. Α, συγγνώμη, συγγνώμη, ο κύριος Μουτζάκης συνδέθηκε τελικά, γιατί δεν το κατάλαβα. Είναι εκεί. Είναι εκεί. Α, είναι εκεί. Α, συγγνώμη, συγγνώμη, δεν έχω καλή εικόνα από το παιχνίδι. Δεν με βλέπετε. Ωραία, ωραία. Όχι. Απόστολες, συγγνώμη, δεν μπορούσα να είσαι εδώ, γιατί είμαστε δεδεμένοι από τον κύριο. Αφού τον διαβάλατε και τον διασύρατε, έτσι πίσω. Αόροτος, αόροτος. Αφού διαβάλατε και τον διασύρατε, έτσι πίσω. Λοιπόν, να ψηφίσουμε για το δέκατο θέμα. Πρόεδρε, θα ψηφίσουμε ότι ψήφισε και το μέλος μας. Παρόν βλέπω ότι ήταν η ψήφος του. Θα πούμε κι εμείς παρόν. Κύριε Λαζαρίδη. Εγώ θα ψηφίσω όχι, γιατί γενικά ως προσεπτροφία των παιδιτών σταθμών έχουμε εκφράσει και παλαιότερα τις διαφωνίες μας. Λοιπόν, να περάσουμε στο δέκατο θέμα. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Δανείων ενταγμένου στο ειδικό αναπτυξιακό πρόγραμμα του Αντώνης Τρίτης, σύμφωνο με τρόπο 44 του νόμου 4684, κοινείο απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Παράπτυξης Επενδύσεων Συστορικών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Δανείων ενταγμένου στο ειδικό αναπτυξιακό πρόγραμμα του Αντώνης Τρίτης, σύμφωνο με τρόπο 44 του νόμου 4684, κοινείο απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και Παράπτυξης Επενδύσεων Συστορικών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων έγκρισης παιδιτικού δανείου από το Ταμείο Παρακαταθυκών και Υπουργού Οικονομικών. Ευχαριστούμε.