Σημαντική ευρωπαϊκή διάκριση για την ομάδα «Προμηθέας» του ΕΜΠ /

: Με επιτυχία στέφθηκε η φετινή συμμετοχή της ομάδας προμηθέας των διεθνούς φήμης Ευρωπαϊκό Θεοχρονισμό Εικονομίας Καυσίμου σε ΛΕΚΟ ΜΑΡΑΘΩΝ που πραγματοποιήθηκε στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας. Στόχος της είναι η ανάπτυξη ενός μικρού μονοθέσιου ηλεκτροκίνητου οχήματος με απότερο σκοπό τη δράσης εφαρμογέ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Φορέας:Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
Είδος:Προωθητικές δράσεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - NTUA 2013
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=LsCBu56oNZs&list=PLHdklUoHiMWu3fHDhISQIMpnGM2xeh0m4
Απομαγνητοφώνηση
: Με επιτυχία στέφθηκε η φετινή συμμετοχή της ομάδας προμηθέας των διεθνούς φήμης Ευρωπαϊκό Θεοχρονισμό Εικονομίας Καυσίμου σε ΛΕΚΟ ΜΑΡΑΘΩΝ που πραγματοποιήθηκε στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας. Στόχος της είναι η ανάπτυξη ενός μικρού μονοθέσιου ηλεκτροκίνητου οχήματος με απότερο σκοπό τη δράσης εφαρμογές εξοικονόμησης ενέργειας. Εκτός από το καλό πλασάρισμα στην τελική κατάταξη της κατηγορίας στην οποία διαγωνίστηκε, η ομάδα κατέκτησε και μια σημαντική διάκριση για το ομαδικό της πνεύμα, το βραβείο Best Team Spirit of Truck Award. Η ομάδα μας είχε ομαδικό πνεύμα συνεργασίας, όπως έγραψαν και οι κριτές στο επίσημο site της Selleco Marathon. Κερδίσαμε αυτό το βραβείο για τις πολλές ώρες δουλειάς των μελών της ομάδας, για την άψογη συνεργασίας που υπήρχε μεταξύ μας, για τις φιλικές σχέσεις που αναπτύξαμε με τις υπόλοιπες ομάδες και είμαστε πάρα πολύ περήφανοι γι' αυτό και ελπίζουμε σε ακόμα περισσότερες διακρίσεις. Απαρτίζεται από φοιτητές της Σχολής Ελεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνίου και κατέλαβε την 13η θέση ανάμεσα στους 36 συμμετέχοντες στην κατηγορία plug-in prototype. Το όχημά της κατάφερε να διανύσει 316 χιλιόμετρα με 1 κιλοβατόρα, που ισοδυναμεί με 3061 χιλιόμετρα με ένα ισοδύναμο λύτρο συμβατικού καυσίμου. Ο ηλεκτρικός κινητήρας του δεν περιλαμβάνει εμπορικά μέρη, αλλά έχει κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου από μέλη της ομάδας. Είδου μια βελτιωμένη εκδοσί του που θα ενσωματωθεί στο όχημα για τον επόμενο διαγωνισμό. Εμπεριέχεται στην πίσω ρόδα του αυτοκινήτου και δεν έχει καθόλου σύστημα μετάδοσης. Δηλαδή δεν έχουμε αλυσίδα όπως είναι στις κλασικές εφαρμογές μικρών οχημάτων ισχύως πίχης επίπεδο ποδηλά του για να γίνω έτσι πιο συγκεκριμένος. Ουσιαστικά η μετάδοση γίνεται μαγνητικά. Ο κινητήρας συγκεκριμένος είναι υψηλής απόδοσης και έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί εδώ στο εργαστήριο ηλεκτρικών μηχανών και ηλεκτρονικών ισχύους του Εθνικού Μεσόγου Πολιτεχνίου. Το όχημα του Προμηθέα που τροφοδοτήθηκε φέτος από φωτοβολιταϊκό πλαίσιο και μπαταρίες υψηλής απόδοσης έτρεξε στο Ρότερτα με οδηγό γένους θηλυκού. Είναι μια πολύ ξεχωριστή εμπειρία. Είναι τελείως διαφορετικό από το να οδηγήσει ένα συμβατικό όχημα καθότι είναι πολύ χαμηλό το όχημα και έχει τελείως διαφορετικές αισθήσεις του δρόμου, αλλά είναι κάτι πολύ διαφορετικό και ουσιαστικά δείχνει πως θα είναι η οδύση στο μέλλον. Δεν υπάρχει θόρυβος από κινητήρα εσωτερικής καύσης ή ηλεκτροκίνητο το όχημα και δίνει μια ιδέα από το πως θα είναι το αστροκίνητο του μέλλοντος. Η φετινή ήταν η πέμπτη συνεχόμενης μετοχή της ομάδας στο Shell Eco Marathon.