: Συμφωνείτε και εσείς με ένα έκτακτο θέμα, αφορά τη μετακίνηση του δημάρκου στην Αθήνα, συμφωνούμε ως προς το έκτακτο. Ναι. Ωραία. Συμφωνούμε. Το θέμα έχει ως εξής, έγκριση μετακίνησης και αποζημίωσης δαπανών μετάβασης του δημάρκου στην Αθήνα, προκειμένου να επισκεφθεί το Ταμείο Εθνικής Άμυνας και ΕΤΑΔ για υποθέσεις του Δημοκαβάλλας, καθώς το Σύμφωνο Παβαλιωτών της Αθήνας από 15-19 Φεβρουαρίου του 2023. Συμφωνούμε συνάδελφοι. Ομόφωνα λοιπόν το θέμα, περνάμε στο έκτακτο, περνάμε στα τακτικά μας θέματα. Πρώτο τακτικό, έγκριση της διακήρυξης των όρων και των τεφών δημοπράτησης της μελέτης διοκλιματική και λειτουργική αναβάθμιση παραλιακής οδού Περιαλίου. Είναι ο κ. Σακοβίτης εδώ αν υπάρχει κάποια ερώτηση. Έχουμε ερωτήσεις, αλλά ο κ. Σακοβίτης ούτως ή άλλως θέλει να σας πει και πράγματα. Ναι, ούτως ή άλλως. Θα θέλα να τονίσω ότι αφορά μία ζώνη μπροστά από το μελλοντικό κεντρικό άξονα Περιαλίου, που είναι σε βάθος 100 έως 150 μέτρα πιο μέσα από ότι ο σημερινός δρόμος. Η φιλοδοξία μας είναι, αν όχι μια αναβάθμιση που θα μας θυμίζει την παρόμοια μελέτη και εφαρμογή που έγινε στην Ισπανία, αλλά στην, όχι, νοτιο-ανατολικά της χώρας τους, Βαρκελώνη, συγγνώμη, την λένε και Μπαρτελονέτα την περιοχή αυτή. Είναι μια ευρύτατη περιοχή παραλιακή, η οποία είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Λοιπόν, η φιλοδοξία μας είναι αυτή και αναθέτουμε τη μελέτη που έχει προϋπολογισμό 1 445 271 ευρώ. Σας ευχαριστούμε κύριε Ακοβίδη. Είμαστε σύμφωνοι, κύριε Λαζαρίδη? Ναι, ναι, σύμφωνοι. Ωραία. Ομόφωνα, λοιπόν, το πρώτο θέμα. Δεύτερο θέμα, παραλαμβή της τοπογραφικής μελέτης, αποτύπωση των οδών Μερκούρη εντός ορίων οικισμού Παλιού, Δήμου Καβάλας. Κύριε Ακοβίδη. Στα πλαίσια της μελέτης κυκλοφοριακών ρυθμίσεων μόνιμων και αναβάθμισης της κεντρικής οδού του Παλιού, της Μελίνας Μερκούρη, απαιτήθηκε η αποτύπωση και στα πλαίσια αυτά συντάχθηκε η μελέτη από την κυρία Ιωαννίδου. Αποδόθηκε, παραδόθηκε σε εμάς και εμείς στον μελετητή που είναι ο κύριος Ήλιου για τη σύνταξη της μελέτης των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και της αναβάθμισης των στοιχείων ασφάλειας και προσβασιμότητας στην περιοχή αυτή. Είμαστε σύμφωνοι συνάδελφοι. Αυτό, Γιάννη, είναι στα πλαίσια της μελέτης που θα κάνει ο Ήλιού, με τους κόβους και όλα αυτά που μας έχει παρουσιάσει. Αυτή τη φιλόδοξη, τέτοια πράγματα που είχαμε, νομίζω, μαζί στην παρουσία, βρήκε. Ναι, μαζί στην παρουσία. Ναι, ναι. Ήταν ένα προαπετούμενο αυτό για να γίνει σωστά η μελέτη. Και ήδη συνεχίζει ο κύριος Ήλιού. Εγώ τον παρακάλεσα, πριν ολοκληρώσει τη μελέτη, να μας έκανε πάλι μία, λίγο πριν την ουσιακοποίηση, την παρουσίαση των προτάσεών του. Αν θυμάσαι, ο Σωτήρης μας είχε βάλει κάποιους προβληματισμούς και προειδεασμούς για το τίστο. Ναι, είχαμε για τους κόβους, για το στένομα του δρόμου. Να δούμε που καταλήγει και αν τυχόν εντοπίσουμε εμείς κάποιο προβληματισμό που οδηγήσει ως σε άλλες λύσεις, μήπως το βάλουμε και στη δική μας τέτοια. Καλά το είπα. Κύριε Ιακοβηδή, καλό θα ήταν να προβλεφθεί ούτως ώστε στον δώστρωμα να μπούν και σχάρες ουρειών όπου χρειάζεται, γιατί συνήθως οι μελέτες αυτές δεν βάζουν σχάρες ουρειών, δεν αντιμετωπίζεται, δηλαδή σαν μέρος του οδωστρώματος και η σχάρα και τα δίχτυα. Καλό θα ήταν. Φοβάμαι, κύριε Χρόνι, ότι η μελέτη που ανατέθηκε δεν περιλαμβάνει και μελέτη διευθέτησης ουρειών. Αλλά είναι μια ενδιαφέρουσα έτσι προσέγγιση, να τη δούμε αν μπορούμε να συνοδέψει μελέτη. Αφού θα μεγαλώσουν τα πεζοδρόμια για βασικό στοιχείο της μελέτης τότε που μας είχε πάνω της ιδέας που μας είχε παρουσιάσει ο κύριος Ιουλίου, ήταν ότι θα μεγαλώσουν τα πεζοδρόμια. Ναι, ναι, ναι. Θα μικρύνει και πλάτος ο δρόμος. Επειδή υπάρχουν δίκτυο ουρειών, εκεί γι' αυτό λέω ότι θα πρέπει να προβλεφθεί και η μετακίνηση των σχαρών πιθανόν. Ασφαλώς, αν μετακινηθούν τα πεζοδρόμια και υπάρχει το δίκτυο ουρειών, με συγχωρείτε δεν το συνεκτήμησα αυτό, ασφαλώς θα μετακινηθούν και οι σχάρες και τα φρεάτια της συλλογής ουρειών. Αυτός επίσης και σε ένα τμήμα του δρόμου, εκεί πριν τη Βίλα Ρωμαντικά, έχει υποχωρήσει το πλαϊνό του δρόμου και υπάρχει ένα σκόνος εδώ και αρκετά χρόνια. Δεν ξέρω αν έχει γίνει κάτι με αυτό. Η πηγή του προβλήματος αυτού είναι το δίκτυο ύδρευσης που πέρασε, δυστυχώς. Έχουμε κάνει ήδη την μελέτη του τυχίου ανάσχεσης αυτής της κατάρρευσης. Ελπίζω ότι σύντομα θα έχουμε την ευκαιρία να το υλοποιήσουμε κιόλας. Απλώς πρέπει να ενταχθεί και αυτό μέσα στα έργα που θα αντιμετωπιστούν από το έργο των συντηρήσεων των κοινόχριστων, τα κοινόχριστα του δήμου, στο σύνολό του. Θα έλεγα Καβάλας είναι σύνολο δημοτική ενότητα Καβάλας και Φιλίππον. Θα μου επιτρέψετε λίγο να σας μεταφέρω τις ευκαιρίες που έχω ακούγει για τις χάρες, αφού ήταν φότωρους δηλαδή και τον κ. Χρόνι και τον κ. Διακοβίδια, ένα έτοιμα των ποδηλατών. Λίγο άσχετο, αλλά μια που έτριχται η κουβέντα, όταν τοποθετούν τις χάρες να αποτοποθετούνται κάθετα και όχι οριζόντια, γιατί υπάρχει κοινός ατυχημάτων. Είναι κάτι το οποίο το παρατηρούν πολύ, το προσέχουν. Νομίζω ότι είναι διαγώνιες. Πλέον είναι διαγώνιες, ναι, δεν υπάρχουν πλέον. Υπάρχουν κάποιες παλιές, οι οποίες τουλάχιστον εγώ το διαπιστώνω συχνά. Οι καινούργιες φόρες είναι διαγώνιες. Εντάξει, ωραία, αυτό είναι πολύ ευχαριστώ. Λοιπόν, είμαστε σύμφωνοι από ότι εντελαμβάνουμε για το δεύτερο θέμα. Δεύτερο θέμα, ομόχονα. Τρίτο θέμα, επικείρουση του πρακτικού τρία, 9 Δεκτέρου του 2023, περί κατοκύριας των τιμάτων της Σύμβασης στον Ανοιχτό Διεθνικό Ελεκτρονικό Διαγωνισμό για την προμήθεια με τίτλο, προμήθεια καυσίμων για τις ανάγκες του Δήμου Καβάλας και των οικονομικών προσώπων με διάρκεια 12 μήνες. Ζητούμε την επικείρουση του πρακτικού τρία, όπου εδώ, όπως θα δείτε, υπάρχει μόνο ένας ανάδοχος, την ενσωμάτωση της παρίθμης 12 του 2023 από βάση οικονομικής επιτροπής και την κατακύρουση στην εταιρεία, πώς είπα πριν, α, μη, ο, μ, ε, η οποία είναι και ο μοναδικός ανάδοχος. Είμαστε σύμφωνοι? Ναι. Ναι, ναι. Ωραία. Ομόχονα και το τρίτο θέμα. Σας ευχαριστώ. Σ' εύχομαι καλό μεσημέρι και καλή ξεκούραση. Καλό απόγευμα, καλό απόγευμα, Πρόεδρε. |