Rethinking infidelity ... a talk for anyone who has ever loved | Esther Perel /

: ΠΡΟΣΚΙΚΟΣ ΜΟΥΝΕΙΣ ΑΝΘΑΣΕΣΑΣΑΝΑΛΙΑΣΕΣΑΣΕΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑ σεξ, σχολείο, μασάζ με χαρούμενα τελευταία. Γιατί πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι καταφύγουν από το βόρδο και το φόβο της εντυμωσίας, αλλά οι γυναίκες καταφύγουν από τη λιμνωσία και τον α...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Φορέας:TEDx Patras
Μορφή:Video
Είδος:Μαρτυρίες/Συνεντεύξεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: TEDx Patras 2015
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=P2AUat93a8Q&list=PLndeeREyJnDTVpHAEo6wIM2j7wgWsj4RJ
Απομαγνητοφώνηση
: ΠΡΟΣΚΙΚΟΣ ΜΟΥΝΕΙΣ ΑΝΘΑΣΕΣΑΣΑΝΑΛΙΑΣΕΣΑΣΕΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑΣΑ σεξ, σχολείο, μασάζ με χαρούμενα τελευταία. Γιατί πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι καταφύγουν από το βόρδο και το φόβο της εντυμωσίας, αλλά οι γυναίκες καταφύγουν από τη λιμνωσία και τον αίσθημα για την εντυμωσία. Και είναι μια συμφωνία πάντα το τέλος της σχέσης. Τα τελευταία χρόνια, έχω επέκανε στον κόσμο και έπρεπε συχνά με χιλιάδες γυναίκες που έχουν καταφύγει από την εντυμωσία. Υπάρχει ένα απλό δημοτικό δημοτικό πράγμα που μπορεί να καταφύγει έναν γυναίκο από τη σχέση τους, το χαρούμενο τους και την ιδέα τους, μια συμφωνία. Και ακόμα και αυτό το εξαιρετικό δημοτικό πράγμα είναι τόσο δυνατά κατανοηθεί. Οπότε αυτό το μιλήσιμα είναι για κανέναν που έχει πραγματικά αγαπημένο. Η αγωγή έχει υπηρεθεί αφού η γυναίκη ήταν δημιουργημένη και το ίδιο και το τελευταίο αντίστοιχο. Στην πραγματικότητα, η αγωγή έχει μια τεράστια που η γυναίκη μπορεί μόνο να αγόρθει, τόσο πολύ ότι αυτό είναι το μόνο πρόβλημα που επαναλαμβάνεται δύο φορές στη Βιβλία. Ο ένας για να το κάνει και ο ένας για να το πιστεύει. Εντάξει, πώς εξασφαλίσουμε αυτό που είναι δημιουργημένο, όμως και δημιουργημένο πραγματικό. Τώρα, μέχρι την ιστορία, οι άνθρωποι πραγματικά είχαν δικαίωμα για να αγόρθουν, με μικρές αποτέλεσσες, υποστηρίζοντας από ένα πλήρες βιολογικές και ευεργασιακές θεωρήσεις που δημιουργούσαν τη χρήση τους να αγόρθουν. Ο δεύτερος στρατιώτης είναι το ίδιο αγωριστικό. Όμως, ποιος γνωρίζει τι πραγματικά συμβαίνει κάτω από τα κομμάτια, γιατί όταν σχετίζεται το σεξ, η πρόκριση για τους άνθρωποι είναι να διεξαγγελίσουν και να εξαγγελίσουν, αλλά η πρόκριση για τις γυναίκες είναι να καθαρίσσουν, να μειώσουν και να καθαρίσσουν, που δεν είναι ευκαιρία όταν σκέφτεσαι ότι υπάρχουν ακόμα τέσσερα χώρες όπου οι γυναίκες μπορούν να καθαρίσσουν για σκέφτευση. Τώρα, η μονογόμη ήρθε να είναι ένας άνθρωπος για τη ζωή. Σήμερα, η μονογόμη είναι ένας άνθρωπος κατά τη στιγμή. Είναι αρκετό. Είναι αρκετό. Είναι αρκετό. Είναι αρκετό. Είναι αρκετό. Είναι αρκετό. Είναι αρκετό. Είναι αρκετό. Είναι αρκετό. Είναι αρκετό. Είναι αρκετό. Είναι αρκετό. Είναι αρκετό. Είναι αρκετό. Είναι αρκετό. ΕίναιSha在 ех Раз Οι άνθρωποι είναι λαiinοι. Μπορώ να ρωτήσω αυτήν την ερώτηση, αφού ήρθα σε αυτήν την συγκέντρα. Υποτιτλισμός του Ιησού Χριστουγέννου Αυτό συμβαίνει και σε εσάς. Αλλά η διεθνήτηση της αδυναμίας συνεχίζει με την εξελίξιση, το σεξ, το παρουσιασμό, η στιγμή συνεχίζοντας σε διεθνικές παιχνίδες. Οπότε, επειδή δεν υπάρχει κανέναν εμφανιστικό συμβαίνοντας διεθνήτησης, η εμφανιστική συνεχίζοντας συνεχίζεται πολύ, από το 26% στις 75%. Αλλά πάνω από αυτό, βρίσκουμε συμβαίνοντας. Οπότε, το 95% μας θα λέει ότι είναι τεράστιο λάθος για τον συμβαίνοντας μας να λαμβάνει για την συμβαίνωση, αλλά το ίδιο εμάς θα θα λέει ότι αυτό είναι ακριβώς αυτό που θα έκαναν εμείς αν είχαμε ένα. Αυτό είναι το π most important thing in our lives. Όταν δε θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε την εμφανιά, δεν μπορούμε να βγάλουμε την εμφανιά. Αυτό είναι ο πιο σωστός σημείο στη ζωή μας. Αυτό είναι ο πιο σωστός σημείο στη ζωή μας. Δεν μπορούμε να βγάλουμε την εμφανιά. Αυτό είναι το πιο σωστό σημείο στη ζωή μας. Δεν μπορούμε να βγάλουμε την εμφανιά. Αυτό είναι το πιο σωστό σημείο στη ζωή μας. Δεν μπορούμε να βγάλουμε την εμφανιά. γιατί το ερωτικό φρυσόνιο είναι τόσο πολύ ότι η φιλή που μόνο αισθάνεστε να δώσετε μπορεί να είναι όσο δυνατή και εντυπωσιακή όπως και μας στην πραγματική αγαπημένη. Όπως είπε ο Marcel Proust, είναι η αγωγή μας που είναι σχετικό για αγαπημένη, όχι η άλλη άνθρωπος. Έτσι, δεν είναι πάντα εύκολο να πιέσουμε, και δεν είναι πάντα πιο δύσκολο να κρατήσουμε ένας σχετικός. Και δεν έχει η αγωγή μας εξακτώσει τόσο πολύ έναν ψυχολογικό σκοπό. Όταν η αγωγή μας ήταν μια οικονομική εταιρία, η αγωγή μας εμφανιζόταν την οικονομική ασφάλεια μας. Αλλά τώρα που η αγωγή μας είναι μια ρομαντική ασφάλεια, η αγωγή μας εμφανιζόταν την ασφάλεια μας εμφανιζόταν την ασφάλεια μας. Ιρωνικά, παίρνουμε να εμφανιζόμαστε την ασφάλεια μας. Αυτό ήταν το μέρος όπου σκοτώσαμε την ασφάλεια μας. Αλλά τώρα που προσευχόμαστε την ασφάλεια μας, η ασφάλεια μας εμφανιζόταν την ασφάλεια μας. Υπάρχουν τρία τρόπες που πιστεύω ότι η ασφάλεια μας πιέζει διαφορετικά σήμερα. Έχουμε ένα ρομαντικό ιδέο, στο οποίο εμφανιζόμαστε ένας άνθρωπος για να εμφανιζόμαστε μια αρκετή λίστα χρήσης, για να είσαι ο καλύτερος μου αγαπητός, ο καλύτερος μου φίλος, ο καλύτερος πατέρας, ο εμπνευμένος εμπνευμένος, ο αισθαντικός συμμετέχονός μου, ο ιδιωτικός ασφάλιος μου. Και είμαι αυτός. Είμαι σχετικός, είμαι μοναδικός, είμαι ασφαλής, είμαι ασφαλής, είμαι ο μόνος. Και η ασφάλεια μου λέει ότι δεν είμαι. Είναι το τελείωμα της ασφάλειας. Η ασφάλεια καταστρέφει την μεγαλύτερη αμπιστία του αγαπητός. Αν και μέσα στη ιστορία η ασφάλεια πάντα έχει πραγματικό, σήμερα είναι συχνά τραυματικό, γιατί εμφανίζεται το αισθαντικό μας. Ο πατέρας μου, ο Φερνάνδο, είναι εμφανισμένος. Πήγαινε, πιστεύω ότι γνωρίζω τη ζωή μου, πιστεύω ότι γνωρίζω ποιος ήρθες, ποιος ήρθες εμείς, ποιος ήρθα, τώρα εγώ ερωτεύω όλα. Εμφανία, εμφανία εμφανίας, κρίση εμφανίας. Μπορώ να εμφανίσω πια, ερώτε, μπορώ να εμφανίσω κανέναν πια. Και αυτό είναι επίσης αυτό που μου λέει ο πατέρας μου, όταν μιλήσει με εγώ για την ιστορία του με τον Νικ, με τον Μέρι, με δύο παιδιά, τον Νικ πέφτει σε μια επισκέπτωση. Και ο πατέρας παίζει στο iPad του με τους παιδιάς, όταν δείχνει μια επισκέπτωση στο σκρίνιο. Δεν μπορώ να περιμένω να σας βλέπω. Φανταστικά, πιστεύει, μάθαμε τον άλλο. Και μετά, μια άλλη επισκέπτωση. Δεν μπορώ να περιμένω να σας κρατήσω στους δεδομέρους μου. Και ο πατέρας γνωρίζει ότι αυτοί δεν είναι για εσένα. Επίσης, μου λέει ότι ο πατέρας του είχε εμφανίσεις, αλλά η μητέρα του βρήκε ένα μικρό κομμάτι στο κομμάτι και ένα λίγο λεπτάκι στο χρώμα. madam, επειδή αυτή η ρομαντική ιδέα, βασίζουμε την πιθανότητα των συμφωνιών μας με μια μοναδική ασφαλή. Αλλά δεν έχουμε ποτέ πιστεύει πιο ευλογημένοι στις στιγμές, και όχι επειδή έχουμε νέες θέσεις σήμερα, αλλά επειδή ζούμε σε μια εποχή όπου νιώθουμε ότι είμαστε ευλογημένοι να προσπαθήσουμε τις θέσεις μας, επειδή αυτή είναι η πολιτισμία όπου θέλω να είμαι χαρούμενη. Αν πήγαμε να διαβάσουμε, επειδή ήμασταν μη χαρούμενοι, σήμερα διαβάζουμε, επειδή μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι. Και αν η διαβάζει έκανε όλη τη σκέψη, σήμερα, το πιθανότητα να παίξεις όταν μπορείς να φύγεις είναι η νέα σκέψη. Έτσι, η Heather δεν μπορεί να μιλήσει με τους φίλους της, επειδή φοβάται ότι θα διεφεύγουν για να αγαπήσουν τον Nick. Και πάντα όπου γίνεται η σκέψη, παίρνει το ίδιο πρόβλημα, να φύγει, να σκέψει το παιδί στον σύστημα. Και αν η κατάλληλη στιγμή, ο Nick θα είχε την ίδια κατάλληλη στιγμή. Το να μείνει είναι η νέα σκέψη. Εάν μπορούμε να διαβάζουμε, γιατί έχουμε ακόμα συμφέροντες? Τώρα, η τύπικη ασθέντα είναι ότι αν κάποιος σκέψει, είτε υπάρχει κάτι κακό στη σχέση σας, είτε υπάρχει κάτι κακό με εσένα, αλλά οι εκατομμύρια άνθρωποι δεν μπορούν όλοι να είναι πατρολογικοί. Η λογική είναι έτσι. Αν έχετε ό,τι χρειάζεται στο σπίτι σας, δεν υπάρχει χρήση να δείτε κάτι άλλο, υποστηρίζοντας ότι υπάρχει τέτοιο πράγμα που θα μας ανοιχτήσει σχετικά με την κατάλληλη στιγμή. Αλλά τι θα κάνει αν η ασθέντα έχει ένας φινάριστος σκέψος, τι θα κάνει αν είναι πράγματα που ακόμα και μια καλή σχέση δεν μπορούν να προσφέρουν, αν ακόμα και χαρούμενοι άνθρωποι χρειάζονται, τι θα κάνουν εσύ για αυτόν τον κόσμο. Η μεγαλύτερη περιοχή των άνθρωπων που δουλεύω δεν είναι καθόλου χρονικοί φιλάνταρες. Είναι συχνά άνθρωποι που είναι βαθύ μονογόμενοι στις πιθανές τους και καλύτερα για τον παππού τους, αλλά βρίσκονται σε μια συμφωνία μεταξύ τους αξιολόγους και το πραγματικό τους. Ήμουν συχνά άνθρωποι που πραγματικά είχαν εμφανιστεί για δεκαετές, αλλά κάποια μέρα περνούσαν μια σκέψη που δεν πιστεύουν πως θα περνούσαν, και σε πρόκειται να χάσουν όλα, αλλά για ένα γλυμμύριο από τι? Οι συμφωνίες είναι ένα πραγματικό εμφάνιση και είναι επίσης μια εμφάνιση του χρειάζοντας και της χάρης. Στην καρδιά μια συμφωνία, βρίσκονται συχνά ελπίδες και ελπίδες για μοναδική συμφωνία, για νόβελτη, για ελεύθερη, για αυτονομία, για σεξουαλική εντονισμία, ένα ελπίδες να ανακαλύψουμε τα χαμηλιά μέρη μας ή ένα ελπίδες να φοβάσουμε τη βιώσιμη κατάσταση στον μέρος της χαμηλίας και της τραγωδίας. Πιστεύω για ένας άλλος πατρός μου, την Πρία, ο οποίος εμφανίζεται, αγαπάει τον σύζυγο του, και δεν θα ήθελε να φοβάσει τον άνθρωπο του. Όμως, πιστεύει και ότι έχει πάντα κάνει ό,τι εμφανίζεται από την Πρία. Καλή γυναίκα, καλή γυναίκα, καλή μητέρα, να φοβάει τις παραγωγές της. Η Πρία πέφτει στους αρβαρίστους που έφτασαν το τραπέζι από το χωριό της μετά το χωριοκίνητο. Και με το τραπέζι και τις τατούσες της, είναι πραγματικά το δεύτερο από την Πρία. Όμως, στις 47, η αδερφή της Πρίας είναι για τις αδερφές που δεν είχε ποτέ. Και η ιστορία της με εξαφερθεί, ότι όταν προσευχόμαστε το κοινό του άλλου, δεν είναι πάντα το σύζυγο που καταστρέφουμε, αλλά το άνθρωπο που έχουμε εμφανιστεί. Και δεν είναι τόσο πολύ ότι προσευχόμαστε για έναν άλλο άνθρωπο, όσο και προσευχόμαστε για έναν άλλο εαυτό μας. Τώρα, σε όλο τον κόσμο, υπάρχει έναν λόγο που οι άνθρωποι που έχουν εμφανιστεί πάντα μου λένε. Οι άνθρωποι αισθάνονται ζωνταί. Και συχνά μου πείσουν ιστορίες από τελευταία χάρη, από έναν πατέρα που πέθανε, έναν φίλο που πέθανε τόσο γρήγορα, και κακή νέα από έναν νοσοκοποίητο. Η αδερφή και η αδερφή συχνά ζουν στη σκέψη μιας εμφανίας, επειδή αυξάνονται αυτές τις εμφανίσεις στις εμφανίσεις που έχουν δημιουργήσει αυτές τις εμφανίσεις. Είναι αυτό το? Είναι υπάρχουν περισσότερα? Είμαι να συνεχίσω για άλλα 25 χρόνια όπως αυτά, θα αισθάνομαι πάντα σε αυτές τις εμφανίσεις ξανά? Και έχει δημιουργήσει να πιστεύω ότι πιστεύω ότι αυτές οι εμφανίσεις είναι οι οποίες προτείνουν τους ανθρώπους να πετύχουν τη σκέψη, και ότι κάποιες εμφανίσεις είναι μια προσκέπτεια να πιέξουν τη σκέψη της αδερφής και μια προσκέπτεια να πιέξουν τη σκέψη της αδερφής. Και, ανεξάρτητα από ό,τι πιστεύετε, οι εμφανίσεις είναι πολύ λίγο για τον σεξ και πολύ περισσότερο για τον ελπίσιο. Ο ελπίσιο για την προσκέψη, το ελπίσιο να νιώθει σημαντικό, το ελπίσιο να νιώθει σημαντικό. Και η πραγματικότητα μιας εμφανίας, το γεγονός ότι δεν μπορείς να έχεις τον αδερφό σου, κρατάει τη θέση σου. Αυτό, στον εαυτό, είναι μια μηχανή θέσης, γιατί η ασφαλήτητα, η αμπιγνωτικότητα κρατάει τη θέση σου για αυτό που δεν μπορείς να έχεις. Κάποιοι πιστεύουν πως οι αδερφές δεν συμβαίνουν σε ανοιχτές σχέσεις, αλλά το κάνουν. Πρώτα, η συζήτηση για την μονογόμη δεν είναι η ίδια σχέση όπως η συζήτηση για την αδερφή. Αλλά το πραγματικό είναι ότι, ακόμα και όταν έχουμε τη δυνατότητα να έχουμε άλλες σεξουαλικές σχέσεις, ακόμα και η δυνατότητα να έχουμε άλλες σεξουαλικές σεξουαλικές σχέσεις, ότι αν κάνουμε αυτό που δεν πρέπει να κάνουμε, τότε νιώθουμε πως πραγματικά κάνουμε ό,τι θέλουμε να κάνουμε. Και έχω επίσης μιλήσει με πολλούς από τους αδερφές μου ότι αν μπορούσαν να φέρουν μέσα στις σχέσεις τους ένα τέτοιο από τη δυνατότητα, την εμπνευσία και το δημιουργικό που έφεραν στις συζήτησες τους, πιθανόν να μην θα χρειάζονται να με βλέπουν. Οι σχέ Beni дорμωνα, ο Series Έτσι, πώς ε enhanουμε από μια συζυγή? αλλά μερικοί θα επιβιώσουν και άλλοι θα μπορούν να αντιμετωπίσουν μια κρίση ως ευκαιρία. Θα μπορούν να αντιμετωπίσουν αυτό ως εμπορική εμπειρία. Και πιστεύω ακόμα περισσότερο για τον καταστροφημένο συμφωνό, που θα πάντα θα λέει, «Τι πιστεύεις, δεν ήθελα περισσότερα, αλλά δεν είμαι εκείνος που το έκανε». Αλλά τώρα που η συμφωνία είναι εξασφαλή, αυτοί, επίσης, μπορούν να παρακολουθούν περισσότερο και δεν πρέπει πλέον να παρακολουθούν την ασφαλή σχέση, που δεν μπορεί να έπρεπε να δουλεύει τόσο καλά για τους. Έχω παρακολουθεί ότι πολλοί σχετικοί, σε το αρχαίο τελευταίο τελευταίο της συμφωνίας, επειδή αυτή η νεαρή ασφάλεια, που μπορεί να οδηγήσει σε μια νεαρή ασφάλεια, θα έχουν κομμάτια συζήτησης με ειρήνη και ανοιχτότητα, που δεν είχαν πολλές δεκαετές. Και οι συμφωνίοι που ήταν σεξουαλιστικοί, είναι τόσοι ευλογικοί, δεν γνωρίζουν από πού έρχεται. Κάτι σχετικό με το φόβο της ασφάλειας, θα αντιμετωπίσει το θέμα και θα κάνει τρόπο για έναν ενδιαφέρον νέο τρόπο της ασφάλειας. Οπότε, όταν μια συμφωνία είναι εξασφαλή, τι είναι κάποια από τις συγκεκριμένες πράγματα που μπορούν οι σχετικοί να κάνουν? Γνωρίζουμε από το τραυμά, ότι η ασφάλεια ξεκινά όταν η συγκεκριμένη γνωρίζει το σχέδιο της. Λοιπόν, για τον σχετικό που είχε την ασφάλεια, για τον Νίκ, μια πράγματα είναι να τελειώσει την ασφάλεια, αλλά η άλλη είναι η σημαντική, σημαντική πράγματα για να εξηγήσει αμφιβολία και αμφιβολία για να καταστρέψει τη σύζυγή του. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι έχω γνωρίσει ότι πολλοί άνθρωποι που έχουν ασφάλεια είναι πολύ ασφαλικοί για να καταστρέψουν την ασφάλεια, αλλά δεν αισθάνονται ασφαλικοί για την εμπειρία της ασφάλειας. Και αυτή η διαφορετικότητα είναι σημαντική. Και ο Νίκ χρειάζεται να κρατήσει την ασφάλεια για τη σχέση. Χρειάζεται να γίνει, για λίγο, η προστατευτική των σύζυγων. Είναι η ευκαιρία του να το βάλει. Γιατί, εάν πιστεύει, μπορεί να ασφαλίσει τον Νίκ από την ασφάλεια και η ασφάλεια δεν είναι ξεχωρισμένη, και αυτό, στον εαυτό, ξεκίνησε να ασφαλίσει την εμπειρία. Αλλά το κομμάτι, ή τους ασφαλικούς σχεδιαστές, είναι σημαντικό να κάνει πράγματα που βοηθούν την αίσθηση του αισθήματος, να εξασφαλίσει τον εαυτό με αγάπη και με φίλους και δραστηριότητες που δίνουν ευκαιρία και σημασία και ιδέα. Αλλά, ακόμα πιο σημαντικό, πρέπει να ασφαλίσει την εμπειρία για να ασφαλίσει τα σωστικά. Πού ήσασταν, πού έκαναν, πόσα φορά, είναι η καλύτερη από εμένα στο σπίτι, ερωτήσεις που μόνο εμφανίζουν περισσότερη αίσθηση και σας κρατούν την ουρανότητα, και μετά, αλληλούνται σε αυτό που ονομάζομαι ερευνητικές ερωτήσεις, τις οποίες ασφαλίσουν το σημασία και τα αισθήματα. Τι σημαίνει αυτή η ασφάλεια για εσάς, τι μπορείς να εξηγήσεις ή να εμφανίζεις εκεί που δεν μπορούσες να κάνεις με εμένα, τι ήταν για εσάς όταν έρχεσες σπίτι, τι είναι για εσάς που αξιολογείς, πιστεύεις ότι αυτό είναι τέλος, κάθε ασφάλεια θα αναγνωρίζει μια σχέση, και κάθε σχέση θα καταφέρει τι θα είναι η ασφάλεια. Οι ασφάλειες είναι εδώ για να μείνουν και δεν θα πάνε. Και οι διλέμμα της αγάπης και της θέσης, δεν υπάρχουν μόνο απλές ερωτήσεις από μαύρο και χρυσό και καλό και σκληρό και δικαίωμα και πραγματικό. Η ασφάλεια σε μια σχέση έρχεται σε πολλές μορφές. Υπάρχουν πολλές τρόπες να ασφαλίσουμε τον πατέρα μας, με συμβουλή, με ασφάλεια, με ασφάλεια, με ασφάλεια. Οι ασφάλειες είναι μόνο ένας τρόπος να ασφαλίσουν τον πατέρα μας. Με άλλα λόγια, η ασφάλεια σε μια σχέση δεν είναι πάντα η ασφάλεια σε μια σχέση. Τώρα, έχετε ακούσει με εγώ και ξέρω τι πιστεύετε. Έχει ένα φραγματικό έξοδο, πρέπει να είναι προ-ασφάλεια. Έτσι, είστε λάθος. Δεν είμαι φραγματικός. Και δεν είμαι προ-ασφάλειας. Αλλά επειδή πιστεύω ότι το καλό μπορεί να έρθει από μια ασφάλεια, έχω συνεχίσει πολλές φορές αυτές τις πολύ μορφές ερωτήσεις. Θα το συμβουλεύω πάντα? Δεν θα σας συμβουλεύω πιο να έχετε μια ασφάλεια αλλά θα σας συμβουλεύω να έχετε κανένα. Και όμως γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι που έχουν καταγράψει συχνά μιλούν για το πώς η ασφάλεια τους τους έχει δημιουργηθεί σε μια νέα προσκέπτωση. Η κοινωνική ερώτηση που έχουν δημιουργηθεί από την πρώτη φορά που έρθω σε αυτή τη συγκεντρία, όπου θα μιλήσω για να μιλήσω για να μιλήσω για να μιλήσω για να μιλήσω, και να μιλήσω για να μιλήσω για να μιλήσω για να μιλήσω. Η πρώτη φορά σας είναι τελειώνει. Θα θέλατε να δημιουργήσετε μια δεύτερη μαζί? Ευχαριστώ.