Τεύκρος Μιχαηλίδης: Η Επιστήμη μέσα από τη ματιά της Τέχνης /

: Καλησπέρα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς στην διαπήκη και τους ανθρώπους τους μεσημόνων για την πρόσκληση. Να ευχαριστήσω αρκετούς παλιούς φίλους και πολλούς κεφρούγιους. Και να πω πόσο πολύ με αρέσει να βρίσκουμε σε αυτό το ενόπινο χώρο. Είναι η τελευταία εβδομάδα που όλοι σας δημιουργήσαμε...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Είδος:Ακαδημαϊκές/Επιστημονικές εκδηλώσεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=LnKFK2hlGYQ&list=PL4ir5o_3uDPuX0OF4vvqHltMtBFPlhaRh
Απομαγνητοφώνηση
: Καλησπέρα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς στην διαπήκη και τους ανθρώπους τους μεσημόνων για την πρόσκληση. Να ευχαριστήσω αρκετούς παλιούς φίλους και πολλούς κεφρούγιους. Και να πω πόσο πολύ με αρέσει να βρίσκουμε σε αυτό το ενόπινο χώρο. Είναι η τελευταία εβδομάδα που όλοι σας δημιουργήσαμε στην πρόσκληση. Θα προσπαθήσω να τα καταβέρω καλά και απόψε, γιατί θέλω να τα ξαναλθώ. Λοιπόν, ξέρω όπως ο τυπάμουν και με ηλικία να ελευθερώσουν, είναι πάρα πάρα πολύ ευκαιστική. Κι αν δεν ελευθερώνουμε γρήγορα, έχω προσδίσει και για αυτούς. Η ουσία της ομιλίας μου είναι αυτή η γραμμώτα. Κοιτάξτε την γρήγορα, λέω, η Εκκληστήμη μέσα από την Μαρκιά της Πέλης είναι μια γραμμούρα του 18ου αιώνα από μια γαλλική έκδοση των στοιχείων του Νεύτωνα, ένας φεμελιώδους βιβλίου πάνω στο οποίο βασίλειται τη σημερινή εκκληστική για τα Μαρκιά. Λέγεται, λοιπόν, εδώ τον Νεύτωνα, εν ήδη Θεού κατεσμένος στο Συμμεθάκι, ο οποίος στέλνει το φως, όπως ήδη έχετε γνωρίσει, στη Μαγδάμ του Σακλέη. Η Μαγδάμ του Σακλέη ήταν μια πολύ σημαντική γατήρνα, να πούμε, φως. Λέγεται ότι είναι ένας από τις 12 ανθρώπους που κατάφερε να διαβάσει και να καταλάβει τα στιγμές του Νεύτωνα. Και η Μαγδάμ του Σακλέη καθρεφτίζει τη γνώση της στον Μολτέρο. Ο Μολτέρος δεν ήταν επιστήμονας, ήταν φιλόσοφος και είχε όμως πάθος με την εκλαίδευση. Άρα ο Μολτέρος ως εκπρόσωπος των τεχνών, της λογοτεχνίας για παράδειγμα, παίρνει το φως μέσω της επιστήμονης σας και το διακαίει στον κόσμο. Αυτή είναι η βασική αγγλήψη. Αν θέλουμε να καταλάβουμε ότι είναι νύπια την επιστήμη, γιατί την επιστήμη διαταραμένουμε, η συγκεκριμένη επιστήμη του Νευτωνα. Αλλά την επίφραση που έχει η επιστήμη στην κοινωνία μέσα στην οποία βρίσκεται, θα πρέπει να κοιτάσουμε με ποιο τρόπο την πρότυπα να βάρουμε την τέτοια. Γιατί, λοιπόν, ένα άνθρωπο της τέχνης, της δουλειής, της ζωγράφης, της ιδέας, της βρύτες, της θεατράφωτη, έννοια τα έοδο για την επιστήμη. Για πολλούς διαφορετικούς λόγους τα έλεγα. Τα έλασα με αυτούς γιατί συχνά τα επιστημονικά και τα καλλικεκρινικά έλογα συμβαίνουν. Θα δούμε από τους ελληνικά παραδείγματα πώς το έλεγα την Μεσάλα Βερκαλίζα. Καμιά φορά οι ειδικοί επηλέονται, οι καλλιτέχνες από τις επιστημονικές εξελίξεις. Θα σας δείξω μερικά τα καλλιτέχνια εξελίξεις μας. Καμιά φορά, όπως ο Λοδέος, γιατί νιώθουν την ανάγκη να καταλάβουν αυτήν την σημαντική εξέλιξη και να τη δώσουν στο ευρύ κοινό. Καμιά φορά, όμως, χρειάζονται πλάκια. Δεν υπάρχει να τις αμφιλήσουν και θα τα δώσω πολύ σύντομα. Και καμιά φορά, γιατί ο καλλιτέχνης όπως και ο πρωτοφόρος, εμείς σήμερα, δεν είναι λίγο και ανακριτικό στο κύριο, μόνο και μόνο εκεί πιστευόμαστε, πάει ενάντια στο ρεύμα της εποχής. Όταν ο καλλιτέχνης έλεγε όχι, δεν πήγε στο κέντρο του κόσμου και ο ήλιος με κυρίζει γύρω και σαν το ανάτοδο, αυτό που μόνο έκρυμε την μούλη των κατεχόντων σε εκεί καλλιτέχνες άνθρωποι. Και εκεί, λοιπόν, αντιμετώπιζε το κέντρο του κόσμου. Σας έλεγε ότι σ' εμπειρίζουν. Αυτό είναι ένα από τους ορκυριστικού αριστοφάνεων. Τέταρτος αιώνας π.Χ. η αρχή μας στην αρχή τους τα καθμίσεις, όταν γράφονται οι γόντινες, οι κατασκευές με κανόνα και διαδίκη είναι κάτι που δεν το ξέρει πολύ καλά ο κόσμος, όπως το τι σημαίνει. Αλλά δεν ξέρουν ότι υπάρχει ένα τέτοιο πρόβλημα. Ένα πρόβλημα του κατεραμονισμού του κύκλου. Όταν λοιπόν ο αριστοφάνης βάζει τα πουλιά τους όρμητε, να καταλαμβάνει την εξουσία και να δημιουργούν μια νέα κυβέρνηση, υπάρχουν διάφοροι που παρουσιάζονται σε αυτή τη νέα κυβέρνηση. Ο Πισέντερος είναι αυτός που κάνει τα interview, γιατί προσπαθούν να την παρουσιάσουν γιατί είναι σημαντική και γιατί θα πρέπει η νέα κυβέρνηση να τους χρησιμοποιήσει. Μεταξύ αυτό ανεβαλίζεται και ο Μέτων. Ο Μέτων ήταν πάρα πολύ σημαντικός μαθηματικός εκείνης την εποχή. Είναι αυτός που αναμόρφωσε το ημερολόγιο και ο Μέτων στάνει με τους κανόνες και τους διαμένους του και προτείνει να το μετρήσω βάζοντας ίσιο χάρτο για να σου γίνει ο κύκλος τετράπονος και στη μέση αγορά και να πάει την πρόοδο του να οδηγούν. Τι κρατάω εγώ εδώ. Κρατάω ότι ένα θέμα του ή να οδήγηται σε τετράπονος είναι κάτι που δεν πιάσει το αυτοί. Ο ανθρώπου της πιάτσας του πολίτη μου είναι αγρότηση και ομορφωλές, παραγωγότηση, τεχνίδι και που έχει πάει στο θέατρο για να κουλάψει. Δεν είναι ξένο. Αυτό είναι να μου λέει ότι δεν κάνουν ειλικοφορία για το επίπερο της επιστημονικής γνώσης και να βρίσκονται εκεί. Πέρα για να μην προβάζουμε καταγιά για εμάς, νούμα και φούξε. Είναι ο θεότητας της γυναίκης γυναιογραφίας, ο άνθρωπος του διαβίδιου και ο άνθρωπος του πρωμανάκου να δημιουργήσουν το κόσμο. Ας το χωρίσουμε λίγο, να είμαστε πιο κοντά σήμερα. Πάμε στην Άβρυ και εμείς. Εδώ είναι ο σκόλ του Ανθρώπινα και σε σωλή. Εκφανίζονται διάφορες επιστημονικές γυναιότητες. Είναι τα εποχή που αρχίζει σιγά σιγά οδηγικός κόσμος να ξυπνάει. Γιατί με το τέλος της επιστημονικής αρχαιότητας, το ενδιαφέρον όπως τις παιδικές επιστήμες έχουν καταρρυνήσει. Έχουν περάσει σε έναν επίσημα αρκετά δύσκολο παιδισμός. Και σιγά σιγά είναι ένας άνθρωπος που δεν περιμένει πολλά πράγματα. Έχουν, όμως, μια ειδική ιδέα. Η ιδέα ότι οι γνώσεις υπάρχουν. Αυτή η μορμάνη της ανθρωπιακοπομονίας λέει ότι η εγγεγραμμένη μορμή του πρέπει σε διάφορες επιστημονικές γυναιότητες. Δεν μπορείς ποτέ να έχεις έναν τρίγωνο που είναι εγγεγραμμένο, να μιλήσει η ιδιήτηση, να μιλήσει η μορμή. Από την άλλη μορμή δεν απαλλάζεις από τον πειραθμό που κρατεί και δέχεται. Σε άλλο μέρος, όταν θέλει να δείξει την απόλυτη απορία του ανθρώπου, δεν καταλαβαίνει πως είναι τέτοιο, και όσο γεωμένη που όλος διχτυσμένος στον κύκλο να λεπτυλίσει, μην βρίσκει στο νου ή στο θεμέλο που έχει ανάγκη. Δηλαδή, έχει μια τάση να λείπει, άλλη τάση να λείπει, τσάμμα, τσάμμα, τσάμμα, τσάμμα, τσάμμα, τσάμμα, τσάμμα. Και είναι η εποχή που αρχίζουν οι επιστήμες να αποχθούν ανθρώπινο πρόσωπο. Και όταν λέω ανθρώπινο πρόσωπο, λέω ναι, έχουμε ανθρωπομορφικές κατοικονίσεις των επιστημών. Παραδείγμα, να τους κάνεις ένα ταπισέρι, εδώ είναι ένα ταπισέρι που μπορείτε να βρείτε σε ένα μουσείο στο Παρίσι. Είναι η κυρά του Κυριακή, εκεί ο εκεί ο Κυρίος του Κυριού Πατρίτης, σε αυτήν τον κύριο που συμβουλούν την κυριακή του, έκονοι και ελευθερές. Μπορούμε λοιπόν να βρουμε σε κινειτογραφία, σε αυτήν την κινειτογραφία από την Ρώμη, πάλι, η κυρά του Κυριού Κυριού Ρηφαίνου από ανθρώπινο. Μπορούμε λοιπόν σε Βαναγίφας, στον καθημερινικό αναόμινο σάρτρα του Μουλμάνου. Και θα βρείτε γύρω και γύρω εδώ τις εφτά ελεύθερες τέχνες. Οι εφτά ελεύθερες τέχνες είναι οι τρεις τέχνες του τρίβιου, ρητορική, λογική, γραμματική και οι τέσσερις μαθηματικές τέχνες του τρίβιου, που είναι αριθμητική, γεωμετρία, αστρονομία και αρμονία. Και μπορείτε, λοιπόν, εκεί πρέπει να εγκαιτήσετε, να εγκαιτήσετε τον Ευθύριο και τον Πιταγόρο, να τους μεγαλώσω λίγο να τους δείτε, ο Ευθύριος, λοιπόν, εκπρόσωπος της γεωμετρίας και από πάνω της γεωμετρίας, και ο Πιταγόρος εκπρόσωπος της αρμονίας, της μουσικής και από πάνω του τη γνωστή αλληγορία του μουσικού. Κάποιοι εκεί έχουν γνωστή, ότι ο Πιταγόρος είναι ο πρώτος που ανακάλυψε την αντιστοιχία ανάμεσα στις μουσικές γνώσεις και τους άδειμους. Μπορείτε να το δείτε σε τινέκη, σε αυτό το τινέκη που ο Μέντερ είναι, είναι πάλι λεπτά ελεύθερες τέχνες, μπορεί να το δείτε, αυτό είναι από χειρόγραφο της εποχής, μέλλον τα ελευθερικά και τα τελικά, γραμματική, ιδοδικητή, διαδικητή, εδώ πέρα είναι η ιδοδικητή, και βγάζουμε και αστρονομία, γεγονετή, αστρονομία, γεγονετή, αστρονομία και στο κέντρο όλων και κοινωνίων. Αυτό είναι κατά τέτοιο δρόμο, η ελευθερική βιβλοπέδια της εποχής, σημαντιάρρια, ένα κείμενο που περίχει όλες τις γνώσεις της επιστημονικής, που υπήρχε από 1500 π.Χ. και εδώ βλέπετε την αλληλεγκή προσωποποιημένη και τη γεωμετρική προσωποποιημένη. Εδώ τώρα μπορούμε να καταλάβουμε και λάθη της επιστημονικής. Η γραμματική λοιπόν εδώ έχει αριστεράδειξει τον πολίτηριο και η ελευθερία των πιταγόρων. Είναι υπερίοδος που έχει αρχίσει να εισάγεται στην Ευρώπη το ινδοαραπικό σύστημα έλεγγισης, δηλαδή ολοκληρισμός μέσω πράξεων, γιατί με το αριστερό και το αρωμαϊκό σύστημα έλεγγισης δεν είναι καμία δυνατότητα να κάνει ένας πράξας που λένε πράγμα της μονάδας, πράγμα της μονάδας της 10ης και από την 10η στιγμή. Αυτό δεν γίνεται με τα άλλα δικά γράμμα ή με τα πραγματικά. Οι πράξεις λοιπόν πριν από το ινδοαραπικό σύστημα γίνονται με τον άγμα. Ενώ οι πράξεις μετά γίνονται με τον αλλογόριθμο. Βεβαίως ο Πιταγόρας είναι αβαγχιστή. Βεβαίως ο Πιταγόρας έγινε τις πράξεις με τον Άμπακα και μάλιστα έχει εμιστικήσει τους αριθμούς σε διατάξεις βοτσάδων. Από αυτά είναι και ο Καημένους ο βουήθρος, φιλόσοπος δρομαίος του 4ου αιώνα του 1ου χρόνου, 3ου αιώνα του 1ου χρόνου. Ο Άμπακος δεν ήταν αλλογοριθμίστης, δηλαδή σίγουρα δεν είχε ιδέα για αυτά τα πράγματα. Από άλλη μετά η Κυρά είχε όλη αυτή τη θεσμονού. Εδώ είναι πάλι η Κυρά Αστρονομία και ο 8ο αιώνας, η Κυρά Αρμονία και εδώ είναι ο Πύργος της Νόσης. Όλες αυτές οι αποικολύσεις σε δάπη σε ελληνία δείχνουν ότι αρχίζει να υπάρχει ένα ενδιαφέρον για τις επιστήμες, αλλά έναν ενδιαφέρον από μια κοινωνία πια που δεν γνωρίζει καθόλου και που προσπαθεί να της εξαντρωθήσει. Βλέποντας αυτή τη μοτοσυκλέτα, εδώ πάλι είναι δείχνει ότι έχει ιδέα για τις επιστήμες. Αυτό είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον. Εδώ είναι ο Βοήθειος. Ο Βοήθειος ήταν πολλά πράγματα. Ήταν και φιλόσοφος και στοιχειοδότης επιστήματος, ήταν και πολιτικός. Και κάπου της πολιτικής ήταν και ένα λίγο θάλασσα σε μια προσπάθεια να συμβουβάσει τον Θεοδόρηκο, που ήταν το πόρτον του αιτωριάς της Ιταλίας, με τον Ιουσπινιανό, που ήταν στοιχειοδότης του Ελλήνου. Αυτό έκανε θάλασσα και τον Θεοδόρηκο, τον κερδότης του Ελληνοσοφικού Καταδύνασης, έκανε το. Και μέσα στην πληροφορία της Ελληνοσοφίας έλεγα αυτό το βιβλίο περί της παραμυθίας της φιλοσοφίας. Αλλά και εδώ είναι η Ιταλία, η Άρθρα, η Σέγγραφη της Ελληνοσοφίας, που έκανε το βιβλίο περί της παραμυθίας. Πολλά όσα ανεβαίνονται με δεχμόν και ο κομμάς. Είναι όμως και τώρα να περάσουμε σε ένα επόμενο σημείο. Σε ένα στάδιο για όπου η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων. Βρισκόμαστε ότι η Ελληνοσοφία βρίζει να μπαίνει στο κέντρο της δρομής των άνθρωπων.