‘Social Software and Video Journalism techniques / By the end of this module students will have gained some knowledge about: The social media platforms and some video journalism techniques that can be used for digital, creative, non-fiction, travel storytelling.

By the end of this module students will have gained some knowledge about: The social media platforms and some video journalism techniques that can be used for digital, creative, non-fiction, travel storytelling.: Αυτή είναι η δεύτερη μοδουλή που ονομάζεται Social Software and Video Journalism Techni...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Γαλατσοπούλου Φανή (ΕΕΠ-ΕΔΙΠ)
Γλώσσα:el
Φορέας:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας / Travel journalism, communication and social media
Ημερομηνία έκδοσης: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2015
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά
Διαθέσιμο Online:https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=cf0505f1
Απομαγνητοφώνηση
By the end of this module students will have gained some knowledge about: The social media platforms and some video journalism techniques that can be used for digital, creative, non-fiction, travel storytelling.: Αυτή είναι η δεύτερη μοδουλή που ονομάζεται Social Software and Video Journalism Techniques for Travel Storytelling. Με το τέλος αυτού του μοδουλού, οι φοιτητές θα έχουν γίνει κάποια γνώση για τις κοινωνικές μέρες και κάποια τεχνικά βίντεο για το βίντεο του βιντεοτροπιστήματος, που μπορούν να χρησιμοποιούνται για τη δημόσφαιρη, δημόσφαιρη, ανοιχτή μοδουλή για το βίντεο του βιντεοτροπιστήματος. Με το τέλος αυτού του μοδουλού, οι φοιτητές θα έχουν γίνει κάποια γνώση για τις κοινωνικές μέρες και κάποια τεχνικά βίντεο για το βιντεοτροπιστήματος, που μπορούν να χρησιμοποιούνται για τη δημόσφαιρη, δημόσφαιρη, ανοιχτή μοδουλή για το βιντεοτροπιστήματος, που μπορούν να χρησιμοποιούνται για τη δημόσφαιρη, δημόσφαιρη, ανοιχτή μοδουλή για το βιντεοτροπιστήματος. Με το τέλος αυτού του μοδουλού, οι φοιτητές θα έχουν γίνει κάποια γνώση για τη δημόσφαιρη, δημόσφαιρη, ανοιχτή μοδουλή για το βιντεοτροπιστήματος, που μπορούν να χρησιμοποιούνται για τη δημόσφαιρη, δημόσφαιρη, ανοιχτή μοδουλή για το βιντεοτροπιστήματος. Με το τέλος αυτού του μοδουλού, οι φοιτητές θα έχουν γίνει κάποια γνώση για τη δημόσφαιρη, δημόσφαιρη, ανοιχτή μοδουλή για το βιντεοτροπιστήματος. Με το τέλος αυτού του μοδουλού, οι φοιτητές θα έχουν γίνει κάποια γνώση για τη δημόσφαιρη, δημόσφαιρη, ανοιχτή μοδουλή για το βιντεοτροπιστήματος. Με το τέλος αυτού του μοδουλού, οι φοιτητές θα έχουν γίνει κάποια γνώση για τη δημόσφαιρη, δημόσφαιρη, ανοιχτή μοδουλή για το βιντεοτροπιστήματος. Με το τέλος αυτού του μοδουλού, οι φοιτητές θα έχουν γίνει κάποια γνώση για τη δημόσφαιρη, δημόσφαιρη, ανοιχτή μοδουλή για το βιντεοτροπιστήματος. Με το τέλος αυτού του μοδουλού, οι φοιτητές θα έχουν γίνει κάποια γνώση για τη δημόσφαιρη, δημόσφαιρη, ανοιχτή μοδουλή για το βιντεοτροπιστήματος. Με το τέλος αυτού του μοδουλού, οι φοιτητές θα έχουν γίνει κάποια γνώση για τη δημόσφαιρη, δημόσφαιρη, ανοιχτή μοδουλή για το βιντεοτροπιστήματος. Με το τέλος αυτού του μοδουλού, οι φοιτητές θα έχουν γίνει κάποια γνώση για τη δημόσφαιρη, δημόσφαιρη, ανοιχτή μοδουλή για το βιντεοτροπιστήματος. Με το τέλος αυτού του μοδουλού, οι φοιτητές θα έχουν γίνει κάποια γνώση για τη δημόσφαιρη, δημόσφαιρη, ανοιχτή μοδουλή για το βιντεοτροπιστήματος. Με το τέλος αυτού του μοδουλού, οι φοιτητές θα έχουν γίνει κάποια γνώση για τη δημόσφαιρη, δημόσφαιρη, ανοιχτή μοδουλή για το βιντεοτροπιστήματος. Με το τέλος αυτού του μοδουλού, οι φοιτητές θα έχουν γίνει κάποια γνώση για τη δημόσφαιρη, δημόσφαιρη, ανοιχτή μοδουλή για το βιντεοτροπιστήματος. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κοινωνικές μηχανικές και κοινωνικές μηχανικές για να δημιουργήσουμε και να σχεδιάσουμε το δουλειο μας, φωτοκοινωνικές για να ανοιχτήσουμε φωτοκοινωνικές και να συνεργαζόμαστε με τους κοινωνικούς μέλους και δραστηριότητες για να συνεργαζόμαστε και να συνεργαζόμαστε. Για παράδειγμα, durante a trip, we can record our travel story, save the audio file, then we can edit the file, if necessary, and upload it to SoundCloud and Community Audio. The example shown on this slide is a podcast file of an Erasmus student of our course during a trip to Mount Athos. He recorded his experiences, uploaded the file on SoundCloud, and we are able to listen to his story. The online interactive travelogue on Twitter is another way. We can tweet while travelling and interact with our followers from Twitter. And if we use the appropriate hashtags and keywords, every social software will be able to track our tweets and find our story. One example is from the interactive real-time travel reportage from Günter Exel, a travel journalist, while he was travelling in Greece, especially in Crete. Travel diaries. We could shoot our story and upload it on YouTube or Vimeo, as in our example. Our example is an everyday travel diary on YouTube. Or we can shoot our story and upload it on YouTube or Vimeo as our example, which is an everyday travel diary on YouTube. The example shown is from a student of ours who was travelling in Antarctica and kept her audiovisual travel diary on YouTube. Or we can make a web documentary and make use of all our photos, videos, audio, and text. And this is the digital storytelling, the old art of storytelling with digital technologies. So we are going to talk about video stories and video journalism techniques. Our special guest Helen Vatsikopoulos will offer us some examples from the field of video journalism. Let's listen to her. Hello, my name is Helen Vatsikopoulos and I am an academic from the University of Technology Sydney, Australia. I've been a journalist for nearly 30 years and many of those years I've spent as a foreign correspondent, travelling around the world covering stories from the fall of the Berlin Wall to the attacks in Bali. My specialty has been video journalism and in the past I've been the reporter, I've had someone else to do all the shooting, someone else to do the sound and someone else to do the editing. But these days journalists have to be able to do everything. So today I'm going to show you some examples of advanced video production from the archives of foreign correspondent, which is one of Australia's top international current affairs programs. We'll look at some of the examples and also we'll talk about how they were done and how you can actually copy some of these techniques for your video story. A few years ago in the news headlines was a story about a Palestinian arms dealer who was killed in Dubai. It looked like he might have died of natural causes, perhaps a heart attack in his hotel room. But emerged a few days later that in fact he was assassinated by Mossad agents. Now, very interesting, how did they find that out? Again, CCTV footage is everywhere. And this journalist was able to put together the story of exactly what happened to this Palestinian man and then to actually show the Mossad agents pretending to be holidaymakers. The story was amazing in that what it did was it sparked international outrage. How did the Israeli agents actually get into Dubai? Well, they stole passports, most of them from Australian Jews who were living in Israel. So the Israeli state got these dual nationalities, got their passports, changed the photographs, the Mossad agents pretended they were from other countries, went in there and killed this man. And again, it's not easy to film in Dubai. You'll see some footage shot in the airport. That was taken by the reporter on his mobile phone. So you don't even need to bring the camera out. Your mobile phone is sufficient for the sort of atmosphere that you want to create. So let's have a look. In an Arab city full of Western faces, they didn't look at a place for a moment. Dubai's airport is a nexus for world travellers. And on January the 19th this year, an unremarkable group of foreigners arrived bearing fake travel documents. The man in the blue tennis gear is masquerading as Australian Joshua Bruce. He arrived hours earlier on this passport. Soon he and the rest of his group will be exposed as assassins and Israel's feared spy agency Mossad will be in the sights of investigators. Dubai being a very small place, filmed on each and every corner, they've got a movie. The Arabs have caught up with technology. You just can't do this stuff anymore. You can't risk them on this sort of operation while they get blown for taking out one terrorist. This is the spy story that could well spell the end of old-fashioned cloak and dagger espionage. Technology has always served intelligence agencies well. But here in Dubai, it's the spooks it seems who've been outfoxed by high-tech surveillance. For Hamas arms dealer Mahmoud Mabhou, it was meant to be a one-night stopover in the cosmopolitan Gulf city of Dubai. The Palestinian resistance fighter was known to Mossad for buying weapons from Iran and notorious also for kidnapping and killing two Israeli soldiers in 1989. This is the Dubai police version of what happened recorded on CCTV. Mabhou arrives from Damascus mid-afternoon and is watched by several operatives. The man in the baseball cap goes by the name of Australian Adam Corman. As Mahmoud Mabhou arrives at the hotel, another man travelling on a fake Australian passport is waiting. Dressed in a blue shirt, he and a pretend tennis friend follow their target to his hotel room and report his room number to fellow agents. The operatives book a room opposite and still more agents move in. And when the Hamas man leaves to go shopping, he's followed every step. Back at the hotel, two pairs of executioners arrive and out of camera range, they manipulate the electronic lock of the room to lie in wait for Mahmoud Mabhou. In the final minutes of his life, the Hamas official arrives back from his shopping trip and into the ambush of four assassins. Police think Mabhou was disabled by an anaesthetic and then smothered. But in the absence of signs of a struggle, for days police thought he died of natural causes. And with agents safely out of the country, it seemed the perfect hit. It's a landscape like no other. More Antarctic than Andes. But this is salt, not ice. A freezing nowhere, 3700 metres above sea level. Well, this is the largest and highest salt lake in the world. It contains the most lithium on earth. So, welcome to the next energy centre of the world, the Salar de Uyuni. It is at least 10,000 square kilometres. So, you could have a couple of European countries here. It's very big. For Bolivia's Indians, this is a spiritual place, created from the spilt breast milk of a mythical mother figure who inhabits the neighbouring volcano. An infectious optimism seems to grip all who step onto the salt pan. It's a long way to the other side. 100 kilometres. 100 kilometres? About that, yeah. The US Geological Service has estimated that we have here about 5.4 million metric tons of lithium. So, how much money lies beneath this salt crust? I estimated a couple of years ago the lithium underneath the salt lake costs about $515 billion. So, here are parents who actually lost their children because they were making a perilous journey to make their lives better. And the way that was shot, the reenactment, yes, they got some actors, they got a boat, it was shot very, very closely, but when you film a reenactment, just be careful. Sometimes you have to make it almost blurry and almost dreamlike, like it's something that keeps recurring in their dreams, especially the way the mother was talking. You don't want it to make it look cheap and false. So, sometimes blurring it makes it much more powerful. And then even just showing an ocean, an empty ocean, and you're thinking about that life that has expired. So, reenactments can be very powerful, but you really have to make sure that you do them right. Το πρόγραμμα της μεγαλύτερης μεταξύ της Ελλάδας είναι άκρη. Η εταιρεία της Ελλάδας είναι κατάρκυρη, και μόνο σε μια χαρτοσυνότητα. Είναι μια εταιρεία που δεν είναι η εταιρεία της ευρωπαϊκής. Είναι μια εταιρεία που δεν είναι η εταιρεία της ευρωπαϊκής. Είναι ένα εταιρεία που δεν είναι η εταιρεία της ευρωπαϊκής. Είναι μια εταιρεία που δεν είναι η εταιρεία της ευρωπαϊκής. Είναι μια εταιρεία που δεν είναι η εταιρεία της ευρωπαϊκής. Ο Ιωάννης έκανε τη σύζυγή του και δύο από τους παιδιούς στον παραθυσμό. Οι Μαλλαζικοί άνθρωποι ήρθαν εκεί ήδη, καταστρέφοντας ελπίδα από τους επιβιώτες και τους δυο. Αλλά η πόλη ήταν τόσο δύσκολη, ο Ιωάννης δεν μπορούσε να επιστρέφει τον 7-χρονό Ιωάννη και τον 3-χρονό Λέ. Ο Ιωάννης έκανε τη σύζυγή του και δύο από τους παιδιούς στον παραθυσμό. Ο Ιωάννης έκανε τη σύζυγή του και δύο από τους παιδιούς στον παραθυσμό. Ο Ιωάννης έκανε τη σύζυγή του και δύο από τους παιδιούς στον παραθυσμό. Ο Ιωάννης έκανε τη σύζυγή του και δύο από τους παιδιούς στον παραθυσμό. Ο Ιωάννης έκανε τη σύζυγή του και δύο από τους παιδιούς στον παραθυσμό. Ο Ιωάννης έκανε τη σύζυγή του και δύο από τους παιδιούς στον παραθυσμό. Ο Ιωάννης έκανε τη σύζυγή του και δύο από τους παιδιούς στον παραθυσμό. Ο Ιωάννης έκανε τη σύζυγή του και δύο από τους παιδιούς στον παραθυσμό. Ο Ιωάννης έκανε τη σύζυγή του και δύο από τους παιδιούς στον παραθυσμό. Ο Ιωάννης έκανε τη σύζυγή του και δύο από τους παιδιούς στον παραθυσμό. Ο Ιωάννης έκανε τη σύζυγή του και δύο από τους παιδιούς στον παραθυσμό. Ο 17-χρονός Χασσίνα είχε δοκιμάσει με ένας από τους δουλειούς του παραθυσμού. Το τελευταίο συζήτημα ήταν πάνω από τίποτα πάνω από το νερό. Στην μέση της νύκης, έκανε πίσω με ένα σύζυγο από τους δουλειούς του παραθυσμού. Ο Ιωάννης έκανε τη σύζυγή του και δύο από τους παιδιούς στον παραθυσμό. Υπήρχαν μήνες της συζυγής, αλλά ακόμα πιο δύσκολη ήταν η αποτυπωσία όταν επιστρέφτηκε. Ένας από τους δουλειούς του παραθυσμού δοκιμάστηκε, η Χασσίνα είχε δοκιμάσει από τους δουλειούς του παραθυσμού... ...και οι γυναίκες του παραθυσμού φοβούσαν ότι το παραθυσμό τους θα δοκιμάσει τους παιδιούς τους. Τα κομμάτια μας έκανε να βrained του δουλειού. Οι μονασμένοι που έipseνhir χωρίς να MLMτλονιά roadmap στο сред beneath... ...όλοιcko αν Be as part pepper Car Você όκτωροٍ θα πρέπει να αλλάξεις κεφάλι. Εjuk, απλώς αυτό δημιουργήσεις, δεν είσαι δύσκα Ποια είναι η προσοχή περισσότερων καταστηρίων τη μέρηattend fout σε γιατί πyr gospηκ Otherwise creepy Όumba είναι το είδημά areas των σ Herns Τελείων propeller Είστε ενθουσιακοί όλοι τον χρόνο. Είστε ενθουσιακοί για το φιλμακή σας. Δώστε στον κοινό την εμπειρία όπως ήταν εκεί. Επιτρέψτε όσο πολύ τεχνικά μπορείτε. Το φιλμακή έχει γίνει πολύ δημοκρατικός τελείως. Δεν χρειάζεται αυτά τα μεγαλύτερα, κλειστικά καμμάτια. Οι εθνικοί εγγυναίκες μπορούν να κάνουν πραγματικά γεγονότητα. Λέστε για το κτυβίδι, για το iPhone, για κάθε κομμάτι. Επιτρέψτε εφαρμογές, εφαρμογές μουσική. Δεν το κάνετε να εξαρτηθείτε. Επιτρέψτε το, γιατί είναι ένα από τα πιο ευκαιρικά δουλειά που μπορείτε να κάνετε. Σας ευχαριστούμε πολύ. Ελπίζω ότι η Helen σας έχει ενθουσιακεί και σας έδωσε κάποια ιδέα. Η δουλειά σας για αυτό το μότυλο είναι να βρείτε παραδοσιακές διαφορετικές τραβολόγες, χρησιμοποιώντας κοινωνική εργασία, τεχνικές γεγονότητες βίντεο, ή διαφορετικές διαφορετικές εργασίας. Βάστε τα λεπτά μας στο Facebook και ας μιλήσουμε για αυτά. Έτσι, αυτό το μότυλο, το μότυλο της κοινωνικής εργασίας και των βιντεογερμανικών τεχνικών για τραβολικές ιστορίες, τελειώσει εδώ. Θα μιλήσουμε ακόμα online στο επόμενο μότυλο, το οποίο θα είναι το τελευταίο από το μάθημα. Η συνεργασία μας συνεχίζει online στο social media.