Διάλεξη 12 / Επανάληψη, Συζήτηση για εφοαρμογές της πληροφορικής της τέχνης, Ολογραφική Προβολή.
Επανάληψη, Συζήτηση για εφοαρμογές της πληροφορικής της τέχνης, Ολογραφική Προβολή.: Λοιπόν σήμερα θα δούμε περισσότερο ΟΓΕ τελική εργασία κι μέσα από αυτό να δούνε και σαν επαναλήψεων πιο κομμάτι χρειάζεται αυτά που είχαμε δει κατά τη διάρκεια του εξαμήνου οπότε να ξεκινήσουμε να μου πεις αρχικά εά...
Κύριος δημιουργός: | |
---|---|
Γλώσσα: | el |
Φορέας: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
Μορφή: | Video |
Είδος: | Ανοικτά μαθήματα |
Συλλογή: | ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ |
Ημερομηνία έκδοσης: |
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2015
|
Θέματα: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγο Έργο |
Διαθέσιμο Online: | http://delos.uoi.gr/opendelos/videolecture/show?rid=f0bc3ad6 |
Επανάληψη, Συζήτηση για εφοαρμογές της πληροφορικής της τέχνης, Ολογραφική Προβολή.: Λοιπόν σήμερα θα δούμε περισσότερο ΟΓΕ τελική εργασία κι μέσα από αυτό να δούνε και σαν επαναλήψεων πιο κομμάτι χρειάζεται αυτά που είχαμε δει κατά τη διάρκεια του εξαμήνου οπότε να ξεκινήσουμε να μου πεις αρχικά εάν έχει σκεφτεί και συγκεκριμένου για την εργασία είναι έξι χώρες 1000 1000 εικονική περιήγηση στο μουσείο αλλά και μπορούν ιερές το φαινομενικό ελληνικά λέμε τώρα έτσι θα μπαίνει μέσα στο φυσικό μουσείο εντάξαμε και προέκυψε άρα θα μπαίνει κάποιος στο πραγματικό στο κτίριο του μουσείου Μπρούντερλε ώρα περίπου ναι λέει είναι και άλλα συστατικά που θέλεις να έχεις μια ας πούμε εδώ μεγάλη πόλη σ'ένα τοίχο η μια ας πούμε τεράστια οθόνη μπορούσε πράγμα αυγών τον όλο περίμενε να ανακαταλάβουν το πολλά τι ήθελε να πετύχει με αυτήν εφαρμογή για να σου απαντήσω είδες ότι θέλουμε τελοσπάντων ανεξάρτητα με το τι είδους προβολής θα είναι αυτή ουσιαστικά θα που δείχνει τα εκθέματα που υπάρχουν όλα τα εκθέματα που έχουμε στο μουσείο να ωραία άρα ας υποθέσουμε μπαίνουμε τόμσεν μουσεία ας υποθέσουμε ότι εγώ θα μπαίνει μέσα θα βλέπω μπροστά μου κάτοικοι του το αρχιτεκτονικό σχέδιο του κτιρίου με διαφορετικές αίθουσες όπως π.χ. η αίθουσα θα υπάρχει αυτή θεαματική τι να ναι λίγες παρά θα πηγαίνει με συγκεκριμένη σειρά αλάτι θα λάβουν πράξεις ένα πραγματικό μουσείο ας υποθέσουμε ότι υπάρχει μια προκαθορισμένη διαδρομή αλλά είναι ελεύθερος κάποιο σώμα θέλει να προσπεράσει μια αίθουσα για πράγμα που τονίζει ωραία άρα ας υποθέσουμε ότι εγώ μπαίνω μέσα στο μουσείο θα βλέπω την προβολή της πρώτης αίθουσας εκεί ας πούμε την βλέπω εγώ την 1η αίθουσα εκεί εγώ θα μπορώ ας πούμε να κάνουν κατά μια έννοια ζουν σε ένα έργο που υπάρχει μέσα στην αίθουσα για να δω καλύτερα και μετά ας υποθέσουμε ότι θα ασφαλίζονται καπνού δύο πόρτες που θα διάλεγα θα πας μέσω 2.3 κάπως έτσι και να προχωράω έτσι κι εντάξει ένα πρόβλημα όπως και σε μένα στην εφαρμογή είναι ότι δεν ξέρω κατά πόσο αυτό έχει κάποια χρησιμότητα στιγμή που κάποιος έχει φτάσει στο κτίριο του μουσείου για πιο λόγο να μην περιηγηθεί στο πραγματικό μουσείο και να περιηγείται μέσω αυτής δηλαδή να μείνει στην είσοδο κόστος φεστιβάλ left gr με αλλά μέσα δήλωση πηγές ηλία μέσα μου χωρών στην εντάξει απλά αυτό που σκέφτομαι είναι σπουδές και πάει σε ένα πολύ γνωστό μουσείο υπάρχουν στο νομό πράξη και μπαίνω στην είσοδο του μουσείου δεν έχω νομίζετε πως δεν έχουν κλείσει τις πόρτες δεξιά αριστερά για να προχωρήσω να αρχίσουν να φύγουμε μέσα στο κτίριο του MoMA κοινού μπροστά μια προβολή το θέμα είναι γιατί σε μένα εισόδων έβγαλε επισκέπτη του MoMA να του αρέσει αυτό ενώ είχε πάει για να δει αλλά αλλά και ναι ναι να και θα χρειαστεί αρκετή δουλειά για να το ξέρουν δεν όλα και ήθελε να κάνει ένα σχόλιο πάνω σε αυτή είναι αλλαγή συμπεριφοράς των επισκεπτών στα μουσεία με τις νέες τεχνολογίες στο νόμο με τις ίδιες έργα λίγα να πληροφορίες υπέρ της νίκης νέες είχα κορέα μέχρι να σου κοντά στα όλα το εντάξει κατάλαβα ωραία και ας υποθέσουμε ότι ταξί θα πρέπει κάποια στιγμή αν ας πούμε κάποιος ωραία κάτσε λίγο δι' αυτό περιγράψει συν αλλά μετάθεση να περιηγηθεί στο πραγματικό CEO φαντάζομαι θα του επιτρέπουν να μπει έτσι αλλά θα το δούμε αυτό ως προς την υλοποίησή του θα μπορούσε να γίνει τεχνολογίες δηλαδή θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν αλλά αν υποθέσουμε ότι αυτό το πράγμα το κάναμε το Hummer την και πηγαίναμε να το καταστήσουμε όντως μόνο έτσι ένα χρόνο που υπάρχει αυτό δεν του κινητού στις πόρτες εγώ θα μπαίνουν μέσα θα πρέπει να μείνω γενάρχη χρονικό διάστημα υποχρεωτικά σ'αυτή την εφαρμογή περιγραφής και μετά αν θέλουν να προχωρήσουν παρακάτω έτσι ένα πρόβλημα που υπάρχει είναι ότι προφανώς μέσα στο μουσείο δεν μπαίνει ένα ένα με τη μπαίνουμε τώρα μπαίνει μετά από τρεις δευτερόλεπτα άλλος ένα μετά από πέντε λεπτά άλλος ένα δηλαδή τότε ανοίγει η πόρτα διακόπτουν μου επιτρέπει να φύγω θα πρέπει θα πρέπει να απαντηθεί κι αυτό έτσι 66 γιατί σαν πρώτη σκέψη εσύ σκέφτεσαι ας πούμε ένα μεμονωμένο άτομο που μπαίνει μέσα κλπ αλλά αυτό θα πρέπει κάπως να το σκεφτείς ως προς το πώς εφαρμοζόταν σε πραγματικές συνθήκες είμαι πάρα γιαυτό συλλογικά αυτό θα πρέπει να υπάρχει μια σκέψη για το πως θα μπορούσε να λειτουργήσει αυτό στις πραγματικές συνθήκες νόμους ένα μουσείου 9 βέβαια πώς θα διοχετευτεί γιατί σκέψου ότι πέραν των πήγαινε μεμονωμένα άτομα δηλαδή παγόβουνου υπαγωγή μας είναι άλλο ένα ίδιο άτομα είμαστε λίγη σκέψου ότι υπάρχουν στιγμές στα μουσεία φτάνει ένα γκρουπ το οποίο μπορεί να έχει μαζεμένα 50 άτομα και συγκεκριμένα φτάνει τον ευρωπαϊστή μετά τα 50 άτομα και μετά από πέντε λεπτά φτάνει ένα άλλο γκρουπ με 100 άτομα έτσι δηλαδή θα πρέπει κάπως να δούμε πως θα αντιδρά αυτή διάδραση που σκέφτεσαι σε πραγματικές συνθήκες ένα μουσείου που έχει ας υποθέσουμε μεγάλη προσέλευση κόσμου έκανε λόγο για και είναι έχει μια ώρα μέχρι να μη δώσουν την απάντηση τώρα απλά σου λέω οτι αυτό αν όταν ας πούμε θα κάνει στη τελική σου πρόταση σε ότι αφορά στην εργασία να το σκεφτείς αυτό το θέμα πως θα μπορούσε να υλοποιηθεί γιατί εντάξει τώρα στατιστικά μπορούμε να πούμε πολλά πράγματα αλλά στημένα προνόμιο στο πλαίσιο να λειτουργήσει ηττημένες ώρες συνοδοί ας υποθέσουμε ότι εγώ κάνω στις 12 εκείνη τη στιγμή δεν εφαρμόσουμε αυτό το σύστημα το μοντέλο που περιγραφεις αλλά ό τι πρέπει πέρυσι τα ναι εντάξει ναι όντως στέλνοντας έτσι το θέτω σαν προβληματισμό και απλά απλά σκέψου το και τη γιατί αυτό ουσιαστικά σου επηρεάζει και ότι μετά την υλοποίηση δηλαδή ασπίδα με τη ροή του κόσμου στο μουσείο το θέλουμε ξαφνικά κάποια στιγμή στην κεντρική είσοδο του μουσείου να σχηματιστούν τεράστιες ουρές και το υπόλοιπο μουσείων Γιάννο νομίζω το θέλει αυτό κανένα μουσείο έτσι πέρα από τη διαχείριση έχει να κάνει και με την ιαχή τι είν' το πώς λειτουργεί η διοίκηση εφαρμογή που περιγράφεις περί αν ας πούμε δεν υπάρχει ένα άνθρωπος υπάρχουν 50 μπροστά του πιο πολλούς σα αλληλεπιδρά αυτό όλοι μόνο ένα και πώς θα αποφασίζεται ξέρω γω από το σύστημα η που με κάποιο άλλο τρόπο ποιος αλληλεπιδρά από τα 50 άτομα που βρίσκονται μπροστά κίνηση δείχνει είναι ένα θέμα αυτό απλά θέτω προβληματισμούς τώρα τι να σκεφτείς και δεν δεν είναι τώρα να απαντήσουμε σε αυτά αυτά θα απαντήσουμε στο τέλος στην επόμενη δηλαδή θα γίνει τελική παρουσίαση εργασιών σας θα ήθελα δηλαδή να έχω ένα πρόταση ως σωστή διαχείριση αυτών τον είναι ας πούμε προβλημάτων τώρα πέρα απ' αυτά πού είναι τα ας πούμε σαν τρόπο σκέψης του τι μπορεί να συμβεί αν το εφαρμόσουμε πραγματικά θα πρέπει να δούμε λίγο αυτό που περιγράφεις πώς λειτουργεί στην πραγματικότητα και πώς θα μπορούσε να υλοποιηθεί έτσι όσοι πως περίπου φαντάζεστε δηλαδή ας θυμίσουμε ότι μπαίνω μέσα και μου δείχνει την 1η αίθουσα του μουσείου πώς φαντάζεστε τον απεικονίζει αυτό πράγμα ένα προς ένα για λίγα ταξίδι στον πάντως το θέλεις να είναι μια μεγάλη προβολή που να πλησιάζει την πραγματική κλίμακα τόσο στο νότο δεν στάσεων θα πρέπει να διευκρινίσουμε λίγο όταν λέμε τριών διαστάσεων τριών διαστάσεων που προβάλλεται μάλλον βλέπεις τρεις διάφορα αντικείμενα σε προβολή δύο διαστάσεων η μιλάμε τώρα και τρισδιάστατο το οποίο εγώ ας πούμε θα μπορούσε να κινηθώ μέσα σε αυτό και εκεί τη βίασε το μιλάμε τώρα τώρα μου όλο γραφικό αυτός έχει μείνει σαν τεχνολογία και και αντί είναι σε μια της μια της και μας ως προς τόνοι χασίς οδού αλλά έχει είμαι πάρα πολύ είχε μια αργά αλλά πιεστικά στα βουνά στο εντάξει μπορεί να επεκτείνεται λίγο η πραγματικότητα αν εντάξει ασυνόδευτων κινούνται παιδικό με 0 λοιπόν έχεις δει καθόλου πώς λειτουργεί η φωτογραφική προβολή θα μπορούσες να το κάνεις αυτό πλήττει ευθέως όπως είπαμε εμείς δεν θα το υλοποιήσουμε το υλοποιήσουν συνταγματικότητα αυτό θα είναι μια πρόταση η οποία θεωρητικά θα μπορούσε στη συνέχεια να του πάρει μια ομάδα και να υλοποιήσει εμείς είμαστε το κομμάτι της εργασίας θα κάνετε εσείς έχουμε τη οτι θα είναι ουσιαστικά μια κατάθεση οι του concept και των σταδίων υλοποίησης το οποίο θα πάνε η προεργασία για να ξεκινήσει η υλοποίηση να προχωρήσουμε σε αυτό άρα δεν έχουμε αφήσει κανείς τεχνολογία εδώ στο πανεπιστήμιο για να κάνουμε φωτογραφική προβολή όποτε συναντά σοβαρά τη γι αυτή την εργασία να το χρησιμοποιήσεις απλά δεν ξέρω κατά πόσον έχεις διαβάσει λίγο πιο αναλυτικά ως προς το πώς λειτουργεί χρειαζόμαστε ειδικό προβολέα να του λίγα λοιπόν είναι έτσι αυτό κομματικός λοιπόν για αυτό το project χρησιμοποιεί αυτό το eyeliner τότε έχουμε πάντως παίρνουν για να μπορέσει να γίνει όλο το αφήγημα πολύ πέρα από τον προτζέκτορα χρειάζεσαι έναν τους λένε ένα ειδικό φορολογικό το οποίο είναι ένα ειδικό τύπο αλουμινόχαρτο για να μπορέσεις να προβάλλει πάνω σε αυτό τείνει να γίνει εκεί πάνω η ολόφρεσκη προβολή αυτό ναι βέβαια είναι δε μπορεί δηλαδή στο κενό στον αέρα αν σου κάνει χορογραφική προβολή πρέπει να υπάρχει ας πούμε μια δομή εμείς βλέπαμε στο προηγούμενο μάθημα δεν βλέπαμε το κεντροδεξιό στο οποίο εμείς για να κάνουμε την προσέξουν θέλουμε να τη διαχρονική μεν και να προβάλλουμε πανό είναι ουσιαστικά να προβάλλω πάνω στο CCC αντικείμενο έτσι εδώ θέλω να προβάλω τρισδιάστατα αντικείμενα τοπία να εμφανίζονται άσχημο πως εδώ υπάρχει ένα κενό να βλέπει να βλέπεις εσύ αυτόματα και αδιάντροπα κάτι ένα αντικείμενο αυτό λοιπόν τώρα θα δούμε για να δούμε το πουλί την τεχνολογία λειτούργησαν καθόλου προβολήςΣάββατο φόροι για να δούμε για το συγκεκριμένο θεσμό της λέει τρεις κομμάτια 12 μέτρα ύψος 8 μέτρα πλάτος μισό την κοιτάμε αν Exile on τώρα αυτό θέλω να δω αν έχει λόγο κάνει video γιατί το βλέπω μόνο μια εικόνα είναι αυτό να δούμε για να δούμε έτσι να ανοίξουν ακούμε κιόλας Φιλέρη 2000 παρά τώρα ιδεών μας δείχνει μόνο τα μοντέλα θα δούμε την τεχνολογία κιόλας Αναγνώστου το από πίσω πρέπει ναναι νερού αυτά λοιπόν βλέπουμε μπορεί και να ναι που φαίνεται σαν ροδοπέταλα κάτι τέτοιο μοιάζει εμένα τουλάχιστον είναι 100 ήταν πραγματικά στον θάλαμο που είναι το κομμάτι των γράφει project πόντου δημιουργία δεν ξέρω τι είχε στο μυαλό του λέει cover εντάξει νομίζω ότι αυτό το βίντεο αυτό το τσάι δηλαδή είναι όλο γράφει και προβολή έξω από αυτό το βίντεο δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνανε λοιπόν η χορογραφική προβολή αποτελεί εδώ είναι για να προβάλλονται έθεσε όπως περίπου στις ταινίες και ολογράφως και κινούμενες εικόνες σαν και να δουλέψεις θετικών φέρθηκαν ωραία ίσως τον δούμε λίγο αυτό περιγράφει την τεχνολογία Eye liner η οποία χρησιμοποιήθηκε για αυτό το event της μήπως καταλάβουμε καλύτερα εδώ τεχνική πέτρος Κωστής λοιπόν άρα έχουν ένα ειδικό φορητό ποιο δεν είναι ορατό όταν δεν προβάλλει κάτι στο ανθρώπινο μάτι το οποίο από τι λέει εδώ πέρα τοποθετείται κατά μήκος όλης της κοινής εντάξει δεν κεραμιδου με τον φωτισμό απ ότι καταλαβαίνω γιατί παίζοντας με το φωτισμό είναι που δημιουργείται αυτή αισιόδοξος υπάρχει και ένα τρισδιάστατο αντικείμενο απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι μας δείχνει το πέρα δηλαδή βλέπουμε τον παρά της κοινή έτσι βλέπουμε τη σκηνή εδώ είναι διάφοροι προβολής εδώ δε μπορώ να καταλάβω τι είναι με τις έργα στη νέα εγώ καταλαβαίνω ότι αυτό εδώ αυτό δεν τον φοβίζει έτσι ψυχών είναι μπορείς να εντάξει απλά δεν είναι και πολύ επεξηγηματικό όπερα έτσι να δούμε μήπως και έτσι να δούμε και αυτό που θέλαμε καλύτερα στα ναι που δείχνει τα τρισδιάστατα σχέδια και τα διαμερίσματα και του τρόπου ζωής που θα μπορούσε να έχει μέσα σε αυτά τα διαμερίσματα βασίστηκαν μην δούμε λίγο τις εικόνες καταλάβουμε ουσιαστικά αυτές αυτό εδώ είναι ουσιαστικά ολόφρεσκη προβολή έτσι και το άλλο μπαλαρίνα δεν ξέρετε κάνουν κι το ξέρουν μας ταξίδι το θέμα είναι εμείς θέλουμε τώρα να δούμε Σκλαβενίτης άρα εδώ τραβούσε με κάμερα το λονδίνο και δείχνανε ολογράφως και προβολή το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό πάντως ό τι να ναι λίγο 1000 έχω και η λοιπόν υπάρχει λέει το φιλμ σε γωνία 45 το φονιά αυτός σε γωνία 45 μοιρών πάνω από τρεις το latency που αναφέρεται είναι ότι επειδή αυτοί κάνανε σε πραγματικό χρόνο είναι ότι μέχρι να μεταδοθεί όλο αυτό και να επεξεργαστεί υπήρχε ένα χρονοκαθυστέρηση των 70 δευτερολέπτων νυφικών είναι σύννομη αυτήν την πραγματική αυτό που θέλω είναι αν έχει αν δείχνει την κατάσταση όπως έγινε στη σκηνή ως αποτέλεσμα έτσι αλλά απ ότι βλέπω εδώ ο μια μη προσλήψεων που αυτός είναι ο δικός του και των μαλλιών που προβάλλεται το θέμα είναι πάντως την αυτόνομη δράση ακροδεξιών δεν είμαι σίγουρη για το αν θα μπορεί να περιηγηθεί μέσα σε αυτό δηλαδή είναι πολύ εντυπωσιακό ως προς το να το βλέπεις σίγουρα αλλά λόγω του τρόπου λειτουργίας τους είναι αυτό το φως σαν τη αν θα μπορέσει μπήκε ένα πραγματικός άνθρωπος μέσα σε αυτό ναι και θέλω να πω ότι ήμουν εδώ τον βλέπαμε την άλλη μια πραγματική στεκόταν ουσιαστικά στο πλάι πήγαινε O σχεδίαση επίκαιρο είναι μας μόλις από πάνω είναι προβολή αλλά υπάρχει αυτό το φόβο τη και παρά το βλέπεις αυτό το φως ουσιαστικά μάλλον απ' ότι καταλαβαίνω αλλά να δούμε τώρα γιατί χρησιμοποιούν ναι και οι δύο αυτό που ονομάζεται Pepper cost effective συνεχώς για πότε θα καταλάβουμε καλύτερα για το πώς γίνεται ακριβώς οι προβολές ουσιαστικά που είναι παλιά αυτή ιδέα του τραπεζικός effects και υλοποιείται με αυτούς τους ολογράφως κους προβολής και το φόβο που χρησιμοποιούμε 1702 ναι ιδέες αυτό που βλέπαμε πριν και αυτό που λες εσύ με τον μάικλ τζάκσον στα billboard δε βγάζει λοιπόν άρα σκηνή χωρίζεται σε δύο δωμάτια ορίστε το ίδιο ακριβώς το έπαιζε Φέκτερ όπως αξιοποιούσαν πανιά αυτό ακριβώς αξιοποιούνται σαν ιδέα απλά τώρα χρησιμοποιούν τις προβολές εννοώ Νότης προβολής τους ψηφιακούς προβολής είναι κύτταρα μπορεί να επιλεξω εγώ κάποιος άλλος άνθρωπος η οποία προβαλλόταν κάπου αλλού και ξέρω πώς το κάνω παλιά και τοποθετήσαμε το φόροι δες εδώ πέρα παλιά ήτανε γυάλινη πλαστικό όχι τώρα έχουμε το ηθικό το φως όχι πάνω στο οποίο πέφτει προβολή που προτζέκτορα πόλο γραφικού το οποίο τοποθετείται στο κύριο δωμάτιο το οποίο είναι αυτό που υπάρχουν και τα φυσικά αντικείμενα στη σκηνή σε γωνία η οποία αντικατοπτρίζει την όψη του κλειστού δωματίου προς το κοινό που παρακολουθεί και εδώ αυτό που είπε και πριν τις 15 μοίρες εδώ αναφέρεται για παλιά τουλάχιστον και να το δούμε εδώ λέει ο θεατής κοιτάει μέσα από το κόκκινο τετράγωνο που έχουμε βλέπει ένα φάντασμα να κινείται δίπλα στο τραπέζι υψηλές αυτή γίνεται με ένα μεγάλο γυαλί πλεξιγκλάς πλαστικό οφείλει το οποίο βρίσκεται σε μια γωνία μεταξύ των του θεατή και της κοινής αλλά το φιλμ είναι αυτό το πράσινο οφείλει εδώ θα πρέπει να τοποθετηθεί είναι αυτό το πράσινο παρέα αυτό εδώ είναι κρυφό προς το θεατή έτσι δεν το βλέπει δεν το βλέπει αυτό το πράγμα θέλει τις βλέπει μόνο αυτό το κομμάτι μέσα στο κόκκινο τετράγωνο και λόγω της αγωνίας στην οποία υπάρχει αυτό το γυαλί για παλιά λέμε τώρα έτσι ο θεατής κοιτώντας μέσα σ'αυτό το κόκκινο τετράγωνο βλέπει τη σκηνή μέσα εδώ η μόνη διαφορά αυτής της ιδέας του Pepper νίκος που συζητάμε τώρα που είναι πολύ παλιά τεχνική είναι ότι εμείς δεν έχουμε ένα κρυφό δωμάτιο το οποίο αντικατοπτρίζει αυτό το πλαστικό εμείς ας πούμε ότι έχουμε μια ψηφιακή εικόνα την οποία αλλά όμως ιδέες έχουμε το φόβο μη πολιτικό εμείς θα βάλουμε την ψηφιακή εικόνα σε έναν χώρο το οποίο θα αντικατοπτρίζει αυτό το το φως όλοι και θα έχει σαν αποτέλεσμα οι θεατές το βλέπει μέσα στο δωμάτιο Ντατί ουσιαστικά αυτό που κάνει είναι να δημιουργηθεί να δημιουργεί ένα μύρο image της ουσιαστικά μέσα από αυτό το φορητό αυτό κάνει το προτεκτοράτο της τώρα λογικά αφού ο θεατής πρέπει να ισχύσουν μένει θέση για να μπορεί να βλέπει το αποτέλεσμα αυτό της τρισδιάστατης ζωγραφικής προβολής άρα αν αλλάξει θέση κάποιος και μπει μέσα για να περιηγηθεί δε θα έλεγα λειτουργία αυτών των εφέ έτσι αυτό μπορείς να κάνεις είναι ότι εδώ όπως υπάρχει αυτό το τοπίο δεν βλέπει θεά της εμείς έχουμε ψηφιακή κα και το προβάλουμε και τον βλέπει πάνω σε μια πραγματική σκηνή ότι θα μπορούσε εκτός από αυτά που προβάλλονται από το φόρο 1000 τον προτζέκτορα μας υπάρχουν άμεσα και πραγματικοί άνθρωποι και εσύ να τα βλέπει όλα αυτά μαζί ο θεατής ο θεατής πρέπει να έχει συγκεκριμένη θέση εγώ νομίζω αυτό προκύπτει δε ξέρω αν εσύ κατάλαβες κάτι διαφορετικό λέει εάν το μύρο ωρίμανσης στα αριστερά είναι πολύ σκοτεινό δεν αντανακλάται καλά στο γυαλί με και το αδειανό δωματίων νέα έχει σαν αποτέλεσμα να φωτίζεται αρκετά και αηδιάζει αυτό εδώ θέλει και ειδικό φωτισμό με και εύφορη γη της την κάνει όσοι είχαν και κυνηγά πια τι θα θέσω όμως θα έχει σαν αποτέλεσμα να καταγρά δανειακής αλλά όχι γιάννη μου μπορεί πια και αυτός θα βλέπει πού θα βρίσκεται είμαι σίγουρη ότι αυτό θα μπορούσε να δουλέψει θα πρέπει να ψάξουμε το από παραδείγματα τα οποία όμως να μας δίνουν μόνο το τελικό αποτέλεσμα να μπορέσουμε να βρούμε κάπου τόπος έχει στηθεί σκηνή και που είχε τοποθετήσει το φόρουμ να βρουν παραδείγματα τέτοια κι έτσι βέβαια αυτό του michael kors εκεί όπου περιγραφόταν τουλάχιστον αφού είχε σπάσει αλλά έλα που μοντέλα ναι τα μοντέλα ήταν μέσα στο χώρο που γινόταν η τρισδιάστατη προβολή αλλά πάλι το κοινό ήταν αλλού εσένα το θέμα είναι οτι θελεις αυτός που βρίσκεται μέσα εκεί που γίνεται για τρισδιάστατη προβολή του γελοιογραφία την θέλει και αυτή να βλέπουνε εικονογραφικό ναι αυτό σου λέω ότι η ΔΕΘ δεν θέλεις να βάλεις απλά κάποιον να στέκεται σε μια σταθερή θέση και να δείχνεις κάτι εσύ θέλεις να μπορεί άλλος να περιηγηθεί μέσα στην ζωγραφική προβολή Pay Rolls γνωριμίες αυτό σίγουρα θα το κάνετε και τώρα σε ένα πολύ μεγάλο χώρο όπου γίνεται ένα τέτοιο σόου δεν βρίσκονται σε μια θέση απλά είναι σε ένα μεγάλο χώρο το μόνο είναι ότι αυτοί βλέπουν ναι την προβολή βλέπουν την προβολή από την ίδια αγωνία τον διαφέρει απλά κάποιος θα βρίσκεται στο ένα μέτρο άλλωστε πέντε μέτρα στα 10 μέτρα λίγη ώρα για πες λόγω της για έναν και μόνο over under και λίγο υπάρχει νέα για πες το σκέφτηκες συναντά κανείς όλοι οι βουλευτές της λέει ένα για στα ναι πάρα πολύ οπότε ναι να για αυτό τζέιμς μπορεί να κάθε να εκλογές ναι δεν είμαι σίγουρη ότι αυτό μπορεί να γίνει με φυσικά λοιπόν ψάχνω να βρω ακριβώς αυτό ότι ναι έχουμε κάποιο παράδειγμα στο οποίο ο θεατής δεν κάθεται απλά σημεία αγωνία αν και παρακολουθεί αλλά βρίσκεται μέσα στη σκηνή αυτό που ονομάζουμε έτος τείνει ετσι θα είναι χώρος στον οποίο θέλουμε να μπορεί να κινείται και θεατής λοιπόν άρα βλέπουμε εδώ που τοποθετεί τον προτζέκτορα εδώ είναι γωνία αυτή 45 μοιρών φόροι που είδαμε που πρέπει να υπάρχει βλέπεις εδώ δεν ξέρω αν φαίνεται καλά από τη σκιά αυτή και του κοινοβουλίου και από δω είχε αποδοθεί δηλαδή τι βλέπουν αυτό που δεν ξέρω είναι ας πούμε αυτό το παράδειγμα που βλέπαμε στο οποίο προβάλλονταν το πέραμα φθηνών βρέθηκε προβολή αυτοί οι δύο από το λονδίνο κι αυτή ήταν πραγματικά με τη σκηνή αυτό που δεν έχω καταλάβει ακόμα είναι εάν αυτή τους έβλεπε κατάλαβες γιατί δεν βρίσκεται από την πλευρά από τη γωνία θέασης του θεατή βρίζει σαν γωνία και δεν ξέρω ότι αν είσαι πάνω στη σκηνή βλέπει τις ανήσυχος κινητών βλέπεις και ξερω καλή κακή εμάς πάντως θα πρέπει να τον βλέπεις αυτό προβάλλεται με αυτό τον τρόπο με την όλο αυτιά στο ίδιο ύψος όχι αλλά σκέψου ότι αν εδώ πέρα αυτό κομμάτι ας υποθέσουμε ότι η σκηνή ναι μεν υπάρχει ένα αόρατο στο ανθρώπινο μάτι φόροι σε γωνία 45 μοιρών παραδομένη αλλαγών παραπάνω αυτόφωρη θα το καταλάβω δεν το βλέπω αλλά υπάρχει φως κατάλαβες τι λέω τους έλληνες τάξη τέσσερις είναι ένα ζήτημα καλά αυτό είναι επιστημονική φαντασία εδώ όπου δείχνει με τις οθόνες ναι αυτό ζωή προβάλλεται αφού δεν θα πρέπει να έχεις αυτόφωρη κάπως θα πρέπει να αντανακλάται για να προβληθεί αυτό το τρισδιάστατο ποσά που θα βάλεις το φόρουμ αυτό που έδειξε είναι και καλά για το μέλλον πάντα με το καλό αυτό που έψαχνα να δω είναι αν υπάρχουν κ παραδείγματα όπου ο θεατής περιηγείται μέσα στη σκηνή την οποία προβάλλει αυτό έψαχνα να βρω με αυτή την αναζήτηση κάρολο λοιπόν πάντως γενικά για να μην κολλήσουν τώρα στην ολογράφως και προβολή εσύ αυτό που θες θέλεις να δημιουργήσεις ένα όπου μαίνεται 3λιτρο αυτή την επαυξημένη πραγματικότητα αυτό θέλεις δήθεν λύσεις σε ένα φυσικό χώρο υπάρχει επαυξημένη πραγματικότητα δηλαδή κάποιος να βλέπει τα πράγματα τα οποία δεν υπάρχουν στον επαυξημένη πραγματικότητα έτσι η ολόλευκη προβολή θα ήταν ένα από τους τρόπου με τον οποίο θα μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό έτσι άρα εγώ θα έλεγα να το ψάξεις αυτό το πράγμα γενικά εντάξει πάντα προτιμούμε λέον τουλάχιστον όπως έχουμε πει και άλλες φορές όταν έχουμε εφαρμογές τις οποίες θέλουμε την επαυξημένη πραγματικότητα να μην πάμε στις λύσεις που είχαμε πριν 15 20 χρόνια που επέβαλλε να βάλει ένα ολόκληρο πράγμα στο κεφάλι του αξίζει δεν νομίζω ότι αυτό είναι ωραία εδώ βρήκα με αφορμή αυτή την αναζήτηση που έκανα paper που λέει για το πώς μπορεί κάποιος να υλοποιήσει τη ας πούμε το συνέδριο καλείται οπότε ίσως στην αναζήτησή σου να κοιτάξεις 0 μόνο καθαρά λογαριασμούς αξιών πάλι μέσα το μαίνεται ριάλιτι και πώς με ποιους τρόπους μπορεί αυτό να υλοποιηθεί ας πούμε τώρα την και δες αυτό που είπαμε δηλαδή το κατά πόσον ν οι άνθρωποι πάνω στη σκηνή δεν βλέπουν την πραγματικότητα ούτε είναι συνταγματικό τριών διαστάσεων απλά ως θεατής τη θέση στην οποία στέκεται έχει αυτή την αίσθηση πράξη κι αυτό γιατί είδες βασίστηκε σε μια ιδέα που είναι ψευδαίσθηση έτσι η οποία υπάρχει 1800 κάτι εγώ θα ελεγα παντως αν θες οπωσδήποτε να έρθετε ψάξω όμως να οδηγήσει ποιοι σκέψου όμως αυτό μπορεί να σε οδηγήσει αρκετά κράτη σύνολο γραφική προβολή μπορεί μέσω των γεύσεις σε κάτι λίγο διαφορετικό τρόπο με τον οποίο θα αλληλεπιδρά ο επισκέπτης του μουσείου εντάξει αν θες να κρατήσεις το γράφουμε και έξοδα αν θες να κρατήσεις την περιήγηση το μέγα 3E δηλαδή αλλά να μπορεί να επισκεφτεί να περιηγείται μέσα στο augmented reality που φτιάξαμε και δε γίνεται με την ολόλευκη Ευρωβουλή θα πρέπει να βρούμε άλλες τεχνολογίες οι οποίες θα μας επέτρεπαν 9 πρώτο πράγμα που σκέφτομαι για το πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό είναι κάνουν που είναι λίγο επεμβατικό στον άνθρωπο είναι κατάφορα η Google Glass ξέρεις έτσι τα οποία δεν δίνουν αυτά τα τεράστια που βλέπαμε παλιότερα θέλουν όμως με το Google Glass θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο εντάξει δεν θεωρήθηκαν τόσο πετυχημένα μπορεί όμως να δούμε τι λέω τώρα δεν ξέρουμε να δούμε μετά από κάποια χρόνια μια μετεξέλιξη των Google Glass ενας άλλος τρόπος μιας και είδαμε την προηγούμενη βδομάδα το CD project ξεων για να δημιουργήσει στον μαίνεται ριάλιτι θα ήταν ας πούμε σ'αυτή την είσοδο του μουσείου δουλειές να μην να έχεις καθώς αυτό πρέπει να το σκεφτείς στο πώς θα φτιάξεις το χώρο σας πουν ότι έχεις μια περιοχή σαν εδώ αυτό το χώρο που έχουμε εδώ πάνω στην έδρα έτσι και να βάλεις τρισδιάστατα αντικείμενα σε διάφορα σχήματα θέση κουτιά τους βλέπαμε bloomberg μάτια ύφεση αντικείμενα που έχουν άλλο σχήμα και να προβάλεις πάνω σε αυτά βέβαια δε θα έχεις την αίσθηση όπως είναι στην πραγματικότητα το δωμάτιο στο οποίο θα κάνει στην περιήγηση όμως θα μπορούσες να χρησιμοποιήσει διάφορα τρισδιάστατα αντικείμενα θα βάλεις να δημιουργήσει την αίσθηση πως άμεσα παραδείγματα με τους δύο πρώτους εξ ων που εμείς είχαμε μια απλή επιφάνεια π.χ. να γύψου ενώ το οποίο όμως δεν διέθετε προβολή το κάνει να μοιάζει σαν γέφυρα που βλέπουν κενό ανάμεσά τους να σκεφτείς λίγο ποια θα μπορούσα με απλά τρισδιάστατα αντικείμενα π.χ. παιδιά τα οποία θα τοποθετηθούν σε διάφορες θέσεις με την τρισδιάστατη προβολή να δείχνω αυτά που θέλω εκεί θα μπορεί να περιηγηθεί αλλιώς και ας υποθέσουμε το λύσαμε αυτό πρόβλημα ισόποσα το προβάλλουν το θέμα είναι τώρα τι θα προβάλλουμε αφού λύσουμε αυτό το ζήτημα είναι τι θα προβάλλω ακριβώς και δεύτερο ζήτημα σημαντικό είναι ότι πώς θα γίνεται η αλληλεπίδραση με το κοινό θα πρέπει λοιπόν να σκεφτούμε αυτό το ότι θα προβάλλεται ας υποθέσουμε ότι έχετε διαθέσιμο και το γράφουν και αξιών το οποίο επέτρεπε και αυτή δυνατότητες περιήγησης και δίνουμε σε αυτό Μέντη θα έδειχνε έχει σκεφτεί καλή θέλω να πω ας πάρουμε παράδειγμα μόνο μπαίνουμε σε μια αίθουσα που έχει πινακίδα κρεμασμένος στον τοίχο πρέπει θα το βλέπω έτσι ακριβώς θα βλέπω κάτι παραπάνω πέρα από αυτό τέλη εγώ θα εμφανιστεί κάποιο κείμενό μου λέει κάποια πράγματα για το έργο και λέει 1000 μπορεί να βίαιων Nexus κινητών με ωρέ τα εξής και εκλαμβάνουμε αργά συνεχώς εγώ ωραία εντάξει εγώ θα ήθελαν να δούμε για να το καταλάβουμε όλοι πως έχεις στο μυαλό σου να φτιάξει του απλά σχεδιαγράμματα δηλαδή παράσχουμε από ένα γνωστό μουσείο ένα δωμάτιο πώς είναι στο μενού πού θα βρίσκαμε φωτογραφίες online έτσι και κάνε μας ένα παράδειγμα να μας δείξεις γι' αυτό το συγκεκριμένο των δωματίων νέοι απλά σχεδιαγράμματα θα μπορούσε να κάνει και στο χέρι έτσι για να μην μπερδεύεσαι εντάξει άμα σε διευκολύνει ωραία ωραία ανάμνηση προβλήματά του και ψηφιακά με πείραζαν αυτόν που δεν θα με πείραζε κάνουν προφανές ένα χειρόγραφο σκίτσων για να μας δείξεις την ιδέα σου να μας εξηγήσεις αφού λοιπόν περνούσαν το θετικό παράδειγμα ένα συγκεκριμένο δωμάτιο από ένα συγκεκριμένο μουσείο που έχει μέσα πίνακες δεν ξέρω γω τι άλλο σε συγκεκριμένες θέσεις εγώ θα ήθελα να δω για να καταλάβω πλήρως στηρίξουν αλώσουν σχεδιαγράμματα σάμου δείχνουν αν πως το βλέπω εγώ σ'αυτό το augmented reality και για να ολοκληρώσουμε με την πρόταση αυτή που έχεις είναι ότι μετά να δούμε με ποιους τρόπους αλληλεπιδρά με αυτό το όπου 53 αλύπητα ο επισκέπτης πέρα δηλαδή απ'αυτό που έκαναν την αρχή ας πούμε ότι θα εμφανίζομαι με κάποιο τρόπο εγώ μια πόρτα δεξιά αριστερά και αυτό θα επιλεγεί διάφανη όψη σπασμοί κι ακόμα κι των επιλέξιμων ανοίξει πόρτα πώς θα το κάνουν έτσι η ας υποθέσουμε ότι εγώ την προβάλλουν ένα συγκεκριμένο πίνακα μπροστά του πέρα από το να μας πεις τι ακριβώς θα δείχνει να δούμε και το αν θα μπορεί με κάποιον πρόσθετο τρόπο να αλληλεπιδράσει ο χρήστης με το συγκεκριμένο έργο το οποίο βλέπει στο μαίνεται ριάλιτι ναι νομίζω ότι αν υπάρχουν αυτά αυτές οι πληροφορίες αυτές τις σκέψεις του προβληματισμοί τάξη είμαστε φασίστες βιασμού εμείς υποτίθεται τώρα έτσι θα φτάσουμε την υλοποίηση δηλαδή αν σε κάποιο κομμάτι μπορείς να καταλήξεις σε κάτι συγκριμένο σε αυτά που αναφέραμε σαν λύσεις θα μπορούσες να αναφέρεις διαφορετικές επιλογές και κάποια ας πούμε αναφοράς προς το ότι πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα θα σου πιθανώς θα σου έδινε αυτή η εκδοχή με την άλλη άντε μπορεί να καταλήξει κάτι αλλά γενικά αν πέρα απ' το πρώτο που είπαμε και διαχείριση δηλαδή με την προσέλευση των επισκεπτών του μουσείου αναφέραμε τα την τεχνολογία με την οποία θα γίνεται αυτή αυτό το μέτρο τρεις άλλοι και το έχουμε γενικά απαιτείται ριάλιτι ετέθη θέμα θα καταλήξει τελικά στην υπογραφή κι τι ακριβώς θα προβάλλεται σ'αυτό το πούμε reality κυκλοφορία δηλαδή τι εικόνες όποια κι αν να συμπληρώσω ότι καλό θα ήταν να δούμε πέρα απ'το ότι ότι αν χρειάζεται και κάποιου είδους προεργασία γι αυτό και τι είδους προεργασία μέρη τι θα κάνω θα πάω απλά μπροστά από κάθε πίνακα αν τραβήξουμε φωτογραφία τι θα κάνουν εννοώ όχι από μέρος αυτών που το υλοποιεί από μέρους αυτού του υλοποιεί λέει αφού φτιάχνουμε πέντε ριάλιτι ναι κάτι πέρα από το εγώ από το σπίτι σας δείχνω έτσι για να δείξεις αυτό που επιλέξετε ειδικά εμένα αυτή η προεργασία που χρειάζεται τι πρέπει να κάνω δηλαδή εγώ που το υλοποιώ αυτό το πράγμα πρέπει να πάει μπροστά πρέπει να τραβήξουμε φωτογραφία πρέπει να κάνω κάτι άλλο δεν ξέρω αυτό γιατί εγώ μπορεί να θέλω τεν τεν πάντοτε πέρυσι μόνο στον πίνακα μπορεί να χρειάζεται να δημιουργήσω τις διασπά τα μοντέλα των αντικειμένων που θέλω να προβάλω στο σ'αυτή την επαυξημένη πραγματικότητα και μετά πάμε τρόπος αλληλεπίδρασης το οποίο ο τεθούν αφενός περιορίσω σκέφτομαι ότι ίσως θα έπρεπε οι ή μάλλον θα χρειαστεί τύπου κάμερες Kinect οι οποίες μπορούν να καταλάβουν την κίνηση του σώματός σου και να πούμε το χέρι μου εγώ κάνω έτσι οτι κατι είναι λίγο πιο εκεί πέρα ναι ανάμεσα στο Άνεσις σκεφτεις κατι άλλο αλλά εννοείται ναι φορέων ξέρω σχέσεις κάτι άλλο μου σε ότι έχει Βαλτέτσι όντως πέρα απ'αυτά που αφιερώνει περισσότερο χρόνο ως προς το πώς θα μπορέσει να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο και τεχνολογίες θα αξιοποιηθούν αλλά εννοείται γιατί νομίζω ότι το Χαλέπι αυτό όταν αναφερόμαστε αν είναι στο τι πρέπει να σκέφτεται κάποιος να σχεδιάζει ένα διαδραστικό έργο είχαμε αναφερθεί και σαν παράδειγμα αν θυμάσαι στις τεχνικές που χρησιμοποιούν αυτοί που φτιάχνουν παιχνίδια υπολογιστές θυμάσαι το καθόλου καλά έχουν διαφανείς άνωθεν παιχνίδι ένα ένα βασικό είναι γιατί πες εγώ χρησιμοποιώ την πιο εντυπωσιακή τεχνολογία που υπάρχει αυτή τη στιγμή η που θα υπάρχει ας πούμε σε 10 χρόνια δεν έχει σημασία αυτό εάν εγώ τελικα δεν προσφέρω μια πραγματική εμπειρία είναι δώρο άδωρο η κάτι θα πρέπει δηλαδή ίσως σε κάποιες στιγμές να δουλέψει λίγο ανάποδα αντί να σκεφτείς ότι αν εσύ ήσουν ο επισκέπτης και έμπαινες μέσα από το χώρο που υπάρχει αυτή η αυξημένη πραγματικότητα πως αυτή η αυξημένη πραγματικότητα θα σου κρατούσε το ενδιαφέρον πέρα από τον εντυπωσιασμό της για τη τον άδικα παίζουν επαυξημένη πραγματικότητα εντυπωσιάσει για πόσο 1.3 λεπτά έτσι γιατί απλά αν βλέπει κάτι οκ αυτό τότε εντυπωσιάσει αρχικά το θέμα είναι ότι αφού μιλάμε για ένα διαδραστική εφαρμογή να μπορέσουμε να σκεφτούμε τρόπους με τον οποίο θα μπορεί να αλληλεπιδρά ο επισκέπτης έχει το οποίο πραγματικά θα τραβάει το ενδιαφέρον γιαυτό και είχαν αναφερθεί τότε στο μάθημα και τον τρόπο με τον οποίο σκέφτονται αυτοί που φτιάχνουν παιχνίδια για υπολογιστές για τη ένα παιχνίδι αν φάντασμα έχει παίξει κάποια παιχνίδια υπολογιστές ένα παιχνίδι όσο ωραία γραφικά και την αρχή άμα το concept του παιχνιδιού η κινήσεις που επιτρέπεται να κάνεις ήδη μετά τη διάθεση κίνηση το τι αλλάζει στον κόσμο αυτόν που θα προβάλει το παιχνίδι δεν είναι ενδιαφέροντα σταμάτησε το παίζεις σε λιγότερο από μισή ώρα έτσι δεν είναι άρα εντάξει εμείς δεν υλοποιεί μου κάποιο παιχνίδι αλλά τη στιγμή που έχουμε να κάνω μεν με ανθρώπους και κοινό θα πρέπει κάποιος να αφήσουν το ενδιαφέρον και όχι μόνο παρουσιάζοντας τους κάτι απλά φαντεζί να έχουμε σαν μόνο στόχο τον Ντικ τον αρχικό εντυπωσιασμό του θα έλεγα να μην τους αυτό που πάλι έχουμε αναφέρθηκαν περιπτώσεις αν κατά θέλουμε να κάνουμε αυτό ονομάζεται και ως εγγυητής με δηλαδή να αν καταφέρουμε να εμπλέξουμε μέσα σε αυτό το μαίνεται τρεις αλήτη αυτόν τον επισκέπτη τοπίο φυσικά ίσως το πιο δύσκολο κομμάτι έτσι πέρα το τεχνολογικό γιατί πλέον όλοι μας έχουμε και μέσα τα βιντεοπαιχνίδια γενικά αλλά δεν μπορούμε να κρατήσουμε το διαφέρουν για πολλή ώρα σε κάποιον όπως θα το πετύχαιναν αυτό πριν 20 30 χρόνια ωραία δεν βλέπω φως στο τάξη αυτό που θέλω να σου δείξω είναι λίγο στις ενότητες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου στις οποίες εμπλέκεται του αυτά που συζητήσαμε σήμερα έτσι ένα λεπτό λοιπόν να ξεχνάμε έχουμε αλληλεπίδραση μεν αλλά είναι περισσότερο με εικόνες προβάλλονται στην οθόνη ένα υπολογιστή δεν έχουμε αυτό που περιγράφουμε τον δίκτυα δεν έχουμε εδώ εδώ ίσως θα βοηθούσε αυτό το κομμάτι τη διαδικασία δημιουργίας ψηφιακών έργων εκεί αν θες να το ξαναδείς ήδη αναφέραμε μέσα στις διαφάνειες αυτό που σου έλεγα και για το τρόπο σχεδιασμό της διαγραφής και εδώ νομίζω ότι δεν του επιτρέπει να λοιπές αυτό κύριο μάθημα στο 8 τα διαδραστικά έργα τέχνης που δε είχαμε κάνει μια κατηγοριοποίηση των διαδραστικών έργων τέχνης ανάλογα με το είδος διάδρασης που υπήρχε και τη αλληλεπιδρά με το συγκεκριμένο έργο τέχνης το οποίο μας ενδιαφέρει μάστορα αυτόν πρόκληση να εντάξουν σε κάποια κατηγορία απλά αυτό το είχαμε συζητήσει μόνο για να καταλάβουμε καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζεται στη διαδραστικότητα με όλους τους πιθανούς τρόπους θα μπορούσαμε να βάλουμε μητέρας ποτέ και ένταξη του trendy προκηρύξεων ίσως το χρησιμοποιήσεις κάβο που είδαμε την προηγούμενη φορά ωραία τάξη νομίζω ότι αυτό που αναφέραμε έτσι ένα συγκεκριμένο σχέδιο για το τι πρέπει να περιέχει μέσα αυτή τελείται εργασία στα είναι η ωραία οπότε νομίζω είμαστε εντάξει και τώρα θα το δούμε στο θέλω όμως να δούμε τι πού θα καταλήξουμε τελικά άρχισε |