: Σας καλωσορίζω και εγώ. Είμαι η Άννα Κυρίτσι και είμαι εδώ για να σας παρουσιάσω στη σχολή με τελελόγραμμα τελουγών μηχανικών. Πέγραξε στην παρουσία σας και θα θέλαμε να δωτήσουμε πώς από εδώ έχουν ακούσει έτσι και μια φορά τη σχολή με τελελόγραμμα τελουγών. Ωραία. Για πώς έχουν ακούσει, ενώ δεν έχουν ακούσει, δεν έχουν μια πλήρη εικόνα γιατί δεν γνωρίζουν πώς είναι. Με βάλετε το πλήριο, μπορείτε να το βάλετε έξω. Δεν πειράζει, αλήθεια ότι όταν ήμουν και εγώ στη φάση πριν, στις πλειώσεις των μηχανικών, δεν είχα μια πλήρη εικόνα για τη σχολή. Και πιστεύω ότι γενικά είναι ένα μυστήριο τι έφυγε όσοι σε αυτή τη σχολή. Οπότε θα ήθελα σήμερα μαζί να μας πωθήσουμε να το λύσουμε σε αυτό το πλήριο. Θα ήθελα να αρχίσω ορίζοντας, δεν είναι με τελελόγραμμα, δεν είναι με μηχανικό. Εμείς είμαστε μηχανικοί της γης, που αυτό σημαίνει ότι είμαστε μηχανικοί οι οποίοι γνωρίζουμε όλες τις διαδικασίες, στις οποίες μπορούμε να εμβάλλουμε τη γη, πρέπει να πάρουμε από αυτήν μέταλλα ή άλλους πρωτοσύρεις. Οπότε είμαστε μηχανικοί που ασχολούμαστε με τελεξόρεξη. Εξούν το όνομά μας ως μετελελόγοι. Ταυτόχρονα όπως, είμαστε μηχανικοί οι οποίοι ασχολούνται με την επεξελασία των μετάλλων ή των πρώτυλων, αφού έχει προηγηθεί η εξόρεξη. Εξούν το μεταλλουργείο. Οπότε με το κεφαλαιώνοντας, είμαστε μετελελόγοι επειδή συχνόμαστε την εξόρεξη και είμαστε μετελελόγοι επειδή συχνόμαστε με την επεξελασία των μεταλλουργείων. Σε αυτό το σλάιντερ θα σας υπαρουσιάσω διάφορες ασχολήσεις για αυτά τα κείμενα με τα οποία έχουν ασχοληθεί ο Ματελελόγος Πεταλλουργός Μεχανικός. Εδώ βλέπουμε ένα φανιακό λατωμίο. Ο Ματελελόγος Πεταλλουργός είναι ο μηχανικός ο οποίος είναι υπεύθυνος για το σχεδιασμό ενός λατωμίου και έχω αρχί πάντων στόχο την αποτελεσματικότερη οικογένειά του λατωμίου, τον πικρότερο οικογένειό κόστος και προφανώς την εξασφάλιση της οικογένειας για τους εργαζομένους. Είτε αυτή η μετάλληση είναι εμφανική όπως λέγουμε στην εικόνα, είτε είναι υπόγεια όπως λέγουμε σε αυτή την εικόνα. Εδώ βλέπουμε μία μονάδα παραγωγής του Πεταλληλαίου, παραθαλάσσια, ένα αντικείμενο ιδιαίτερα αποθετικό για τον Πεταλληλόγο Πεταλλουργικό, καθώς αυτός βαλύθυνα μένει για μεγάλα φιλικά δεστίματα στη στιγμένη μονάδα του Πεταλληλαίου. Αλλά είναι ένα αντικείμενο το οποίο είναι οικονομικά πολύ προσοκοφόρητο και ευφαλικό. Κλάματα. Επειδή ο Πεταλληλόγος είναι αυτός ο οποίος μορίζει όλες τις ιδιότητες του μετάλλου, είναι αυτός ο οποίος δείχνει τα συνθέσεις να κατασκευάσει τα άλματα τα οποία θα μπορούν να παράκουσουν προϊόντα με ινερνότες ιδιότητες και τα οποία σε συνέχεια θα είναι πιο ενδοξικά. Επιπλουτισμός. Δεν ξέρω πώς σας μορίζει επειδή είναι το επιπλουτισμό. Επιπλουτισμός είναι ένα στάδιο το οποίο πολλές φορές παρεμβάλλεται ανάμεσα στο στάδιο της εξόλυξης και της οικονομίας. Και έχει ως στόχο το να μειώσει το κόστος των δέχτρων για να καταστήσει το προϊόν πιο ενδοξικό. Υλικά. Είναι ένα αντικείμενο το οποίο έχει σε πολύ σημαντικό βαθμό συγγένεια με την αντίστοιχη καταίχθηση των υλικών και μπορούμε να σχοληθούμε με διάφορα υλικά όπως είναι μετριανικά υλικά, τα γυαλί, τα σύγχατα υλικά και πολλά άλλα. Ένα. Όσον πάντων ένα. Επειδή είμαστε η μηχανική της γης είμαστε μηχανικοί μπορούμε να σχοληθούμε με διάφορα έργα και ακόμα και με το σημαντικό το μέρος. Διέφερες, μετρό, σύρρακες και πολλά άλλα. Και τέλος ως αυτό το περιβάλλον, επειδή είμαστε μηχανικοί όπου είμαστε σε πολύ σημαντικό βαθμό από τη γη είμαστε διευθύνοι οι οποίοι τελείωμαστε στη συνέχεια να μειώσουμε το τελειωματικό μας επαγγελμό. Σε αυτό το διάφορα παρατηρούμε τις βάσεις της αμοιής σχολής τα τελευταία δεκαετία. Παρατηρούμε από το 2006 έως το 2010 και βάζουμε θεωρές και περίπου 16.000 μόρια αλλά στη συνέχεια προκύπτουν και παρατηρούνται κάποιες έντονες δημάνσεις. Το τελειωματικό μας επαγγελμό της σχολής είναι γενικά θερρός και είναι ο μικρότερος στις σχολές και μετά από το Μαχαιακό στον Πολυτεχνείο. Είναι περίπου 90 με εξαίσθηση τεχνομίας που δεν είναι κατονίδωση. Αν αξίζει να σημειωθεί ότι οι παιδί δεν πάρουν να δεις τις σχολές στην Ελλάδα, άρα θα τους δώσουν πάντως θερρός. Ενδύνται παίρνουν και δεν δίνονται παραμύρια που καθόλου παιδεύουν και το έτσι. Σε αυτό το σημείο θέλω να παρουσιαστείς ποιο είναι το δύσκολο στιγμό της σχολής. Έχουμε τα δύσκολα έτη, όπου έχουμε γενικά μαθήματα όπως καθαριστικογενικός, ομορφωτικά, φυσική, χημία, φυλογραμματισμό, σχέδια και πολλά άλλα. Αλλά έχουμε και μαθήματα τα οποία είναι γενογενικά και έχουμε στόχο να δώσουν στον παιδερό τις απαραίτητες γενικής γνώσης που βιάστηκε για το εικείμενό του. Στο τέλος του δεύτερου έτους έχουμε την προορισμή μας στην πραγματική, ο οποίες είναι να μη να εξελιχθόμαστε λατουμία ή διάφορες ομορφωτικές εταιρείες για να εξελιχθούμε αρχαία πληθυμένα και μεταλληλόγου μεταλλουμού. Ενώ στο δεύτερο έτους αρχίζουμε σάβοντα με διάφορα εξειδηγημένα μαθήματα όπως είναι η Εκκληρά της Φινταρίας ή η Ποταλομισία. Στο τέλος του δεύτερου έτους αντίστοιχα έχουμε την παιδεροβή, όπου το έτους χωρίς να συγκρίνονται στους ομάδες και επισκέφτεται διάφορες εταιρείες και συναγήνες έρτες για να έρθει σε μορφή με τις διάφορες εταιρείες της παραγωγής και εξόλουσης. Στο τέλος του δεύτερου έτους συνεχίζουμε με εξελιχμένα μαθήματα, ενώ στο δεύτερο έτους έχουμε την Εκκληρακτηριό, όπου είναι η Ποταλομισία και η Εκκληρακτή, αντίστοιχα με την Εκκληρακτή. Μόλις στην Εκκληρακτή έχουμε να κάνουμε μία Ποταλομιστική Εργασία, όπου θα αναφέρεται ο διεθνικός, ο οποίος είναι η παιδεροβή μας. Μετά από αυτές τις εργασίες μετράω ως πρώτη κομμάτι. Στο δεύτερο έτους του δεύτερου έτους, που είναι το πρώτο έτους του πέντου έτους, και σχετικά με άλλες σχολές και πολιτεχνίδες, θέλουμε να βλέπουμε μια κατεύθυνση. Και στο δεύτερο έτους του πέντου έτους, θέλουμε να κάνουμε και θερματική βάση και στη συνέχεια να βάλουμε πτυχία. Πριν σας μιλήσω για την κατευθύνσεις της σχολής, θα ήθελα να σας δώσω τον όνομα της εξαμονή. Η εξαμονή είναι η ικανότητα που έχουμε μιλήσει, όσο μπορείτε να λελώνει, να μην παίρνουμε ακομπιστικά μια εργατεύθυνση, αλλά να παίρνουμε μία και εργατεύθυνση και στη συνέχεια να συμβιώσουμε μαθήματα από όλες τις κατευθύνσεις, για να έχουμε ένα πιο πιο πιευρή κατευθύνσιμο γνώσιο. Κατευθύνσεις, περιβάλλον και γεωμενβάλλον. Είναι η κατεύθυνση που είχε σχολεί το προφορά σου με το γεωμενβάλλον, και χαρακτηριστικά τα γεωμενά της είναι η κατευθύνση γυρών, αερίων και όχι μόνο βιβλίτων, αλλά και χορτογράφωση διαφορετικών παιχνιών μέσω η οικονομική οικονομική. Έχουμε τη μεταλληστική νεκτωλογία, η οποία είναι η κατεύθυνση του μεταλληλόγου, δηλαδή της εξόρυξης. Την επίσης την νεκτωλογία ειχω καθαρισμένα παραδείγματα, τα κεραμικά, τα σύνθετα, τα ηλεκτρονικά, το δηλαδή και αρχικό. Έχουμε τη νεκτωλογία όπου είναι η κατεύθυνση των αέμων, τα βελειώσεις, οι εύκολοι συμμετρών, σύνθετες, ακόμα και η ευρωπεία είναι το κύμα της κατεύθυνσης. Και έξω από τις μεταλληλικές δημιουργίες, ο κόσμος είναι η κατεύθυνση του μεταλληλούγου και της ηλεκτρονικής. Πώς εσάς έχετε δει διάφορα βιντεάκια, όπου για να καταδραστηθεί ένα έργο, ένα μυαλία φιλίδι, προσεκτούνται και εσείς. Αυτό είναι ένα δικαιωμένο στροπίδι όπου ο μεταλληλόγος είναι ο μόνος ο οποίος έχει την διάρκεια μάθημα στη σχολή και ασφαλίζει αυτό το κείμενο. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να δημιουργήσουμε ένα κτήριο ή μια γέφυρα, αλλά θα συμβουλίσουμε προκειμένα για να δημιουργήσουμε ρωμές στον πέτρομα και να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Αυτό είναι ένα δικαιωμένο στροπίδι όπου ο μεταλληλόγος είναι ο μόνος ο οποίος έχει την διάρκεια μάθημα στη σχολή και ασφαλίζει αυτό το κείμενο. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να δημιουργήσουμε ρωμές στον πέτρομα και να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Εδώ βλέπουμε ότι δεν θα συμβουλίσουμε δημιουργίες ήλες προκειμένα για να διευκολύνθουμε στα στέχες δεξόδες. Αν αυτή η εισαγωγή σας φοβίζει, αλλά κυρίως σε συμβάζει, τότε αξίζει να σκέφτεται ένας τόπος. Οπότε ένας τόπος που έχουμε στο μαζί λίγο δεν θα συμβουλίσουμε. Ευχαριστώ. |